Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Zabiniho dvanáct vánočních dnů

Zabiniho dvanáct vánočních dnů 5

Zabiniho dvanáct vánočních dnů
Vložené: Lupina - 17.12. 2017 Téma: Zabiniho dvanáct vánočních dnů
Jacomo nám napísal:

 

17. prosinec 2017

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: Jedi Tess of Gryffindor         Překlad: Jacomo                   Beta: Morikage         

Originál: http://www.fanfiction.net/s/5597481/1/Zabini-s-Twelve-Days-of-Christmas

Rating: 9+

 

 

Zabiniho dvanáct vánočních dnů 5

Hermiona se s pocitem, že to její karma vyžaduje, vydala hledat Rona. Možná za to mohla horká čokoláda nebo možná rozhovor s Harrym, ale náhle měla chuť chovat se velkoryse.

„Já – se taky omlouvám,” zamumlal Ron, když ho našla. „Hloupá hádka.”

„Máš pravdu,” souhlasila Hermiona.

„Tohle je společný prostor,” postěžoval si Ron a přejel pohledem okolí. „Kdybychom byli v Nebelvíru -”

„Rone, hádali jsme se i v Nebelvíru,” podotkla Hermiona a usadila se u krbu. „Každopádně by bylo vůči nebelvírským nefér, kdyby nás, všechny ty studenty navíc, museli u sebe strpět.”

Když bylo rozhodnuto, že se otevře volitelný osmý ročník, nikdo netušil, že se bude chtít vrátit tolik sedmáků. Když zapsaní studenti dorazili, profesorka McGonagallová na ně pohlédla přes brýle a sdělila jim, že budou muset ‚změnit uspořádání‘. Změnit uspořádání znamenalo další hodiny navíc, další učitele a společenskou místnost pro osmáky. Nikdo z toho neměl menší radost než zmijozelští, kteří tvrdili, že se jim ostatní koleje budou mstít. Přesto to většině z nich nezabránilo v návratu a všichni byli překvapeni, že došlo k minimu konfliktů. Hermiona měla podezření, že už jsou všichni z hádek unavení – unavení z hněvu, ze soupeření a z války.

Očividně až na ni a na Rona.

„Ach jo, tak do toho,” zamumlal Ron, ale posadil se vedle ní na pohovku. Váhavě pokračoval: „Nevzala – nevzala sis to k srdci, že ne? To, co jsem řekl. Nemyslel jsem to tak.”

Usmála se na něj. „Já vím, že ne. Byla jsem s Harrym v hospodě a cítím se líp.”

„S Harrym?” Pokusil se to skrýt, ale v jeho hlase byla slyšet ostrost.

Hermiona to ignorovala. Dělala to tak vždycky. „Viděl, že jsem nešťastná, a vzal mě k staroušovi Abemu, abych přišla na lepší myšlenky.” Taktně nezmínila Zabiniho, protože se obávala následků. Doufala, že Zabini bude mít tolik rozumu, aby držel svůj náhlý a podezřelý zájem o její osobu mimo Ronovo zorné pole.

„Už je v pohodě,” potvrdil Harry, posadil se na Rona a Hermionu a vrtěl se tak dlouho, dokud ho nepustili mezi sebe. Objal je kolem ramen. „Dali jsme si něco dobrého, a pak Hermiona odtáhla můj ubohý nešťastný zadek zpátky sem.”

Taky se taktně vyhnul zmínce o Zabinim.

„Nebyl jsi opilý,” přerušila ho Parvati, která odešla z hospody s nimi, a natáhla se na kobereček před krbem. „Předstíral jsi, že nebudeš schopný dojít do hradu. Byl sakramentsky těžký, že jo?”

„Nepředstíral!” ohradil se Harry a snažil se, aby to znělo pobouřeně. „A nejsem těžký!”

„Předstíral. A jsi,” oponovala mu Parvati. „Hej, Hermiono, Hannah pořádá večer ve svém pokoji pyžamovou párty. Zve všechny holky. Půjdeš?”

Všechny dívky znamenalo i Pansy Parkinsonovou.

„Jo, jasně,” pronesla masochisticky Hermiona. „Miluju pyžamové párty.”

„Dobře!” řekla Parvati. „Už léta mám v plánu vzít tvoje vlasy pořádně do parády.”

„Co je na mých vlasech špatného?” zeptala se Hermiona, i když znala odpověď a věděla, že Parvati není tak krutá, aby ji vyslovila nahlas.

„Ucpávají odtok ve sprše, Grangerová,” odpověděla Pansy Parkinsonová, která byla s Dafné Greengrassovou na cestě ke schodům. „Proč nepoužíváš nějaký lektvar nebo něco takového? Vypadala bys docela k světu, kdyby ses občas trochu snažila.”

„Někteří lidé si myslí, že jsem krásná!” křikla Hermiona přes rameno do Pansyiných zad.

„A kdo?” zatrylkovala přes zábradlí Pansy. Dafné se rozesmála.

„Kdo si myslí, že jsi krásná?” ozval se Ron. No skvělé. Už se zase řítíme do hádky, pomyslela si Hermiona a náhle na ni ze všeho padla únava.

„Já,” vložil se do debaty Harry a trochu těsněji ji objal. „A vy taky.”

„Myslím, že je docela hezká,” souhlasila Parvati.

„Sexy kočka,” poznamenal Seamus Finnegan, zatímco vytrhl Deanovi z rukou fotbalový míč.

„Pěkná!” potvrdil Dean a zoufale se snažil svého kamaráda chytit.

„Okouzlující,” zamumlala Hermiona a zrudla. „Řeknou, že jsem je navedla.”

„Kdo?” dožadoval se Ron.

„To je fuk, Ronalde,” odbyla ho Levandule Brownová, která se usadila na kobereček vedle Parvati. Nikdy Ronovi neodpustila, že ‚jí zlomil srdce‘, jak tvrdila. Hermioně odpustit mohla, protože ta zlomila Ronovo srdce. Hermiona se podívala na Levanduli a uviděla, jak se jí po zjizvené tváři rozlil úsměv. Stejně jako Billa ji napadl vlkodlak. A stejně jako Bill se svými jizvami z bitvy pyšnila. „Nebuď takový šťoura.”

Ron zlostně zaprskal, Harry se rozesmál a Dean bokem nabral Seamuse, který se zřítil na stůl obsazený bývalými Mrzimory, kteří se učili na OVCE. „Hej!” vykřikl Ernie Macmillan a shodil výtržníka ze stolu. „Zničili jste mi poznámky!”

Vzápětí už Dean a Seamus prchali před rozzuřenou bandou Mrzimorů.

„Máme tu spoustu životního prostoru,” poznamenala Hermiona a přikrčila se, protože Dean přeskakoval jejich pohovku.

„Počítám, že teď řekneš, že se taky musíme učit,” řekl Ron, mučednický výraz vyvolaný jak hrubým chováním Levandule, tak Hermioninými studijními snahami. „Když ti to připomněli.”

„Můžeš si dělat, co chceš,” odpověděla Hermiona a pohodlně se protáhla. „Já budu sedět u krbu a možná šťouchat do Harryho, když začne klimbat.” Navzdory veškerému rozruchu měl Harry hlavu položenou na Hermionině rameni a dřímal. „Nech toho, Rone,” doporučila mu.

„Žárlivý chlap je tak ubohý,” poznamenala Levandule kousavě.

„Sexy kočka!” zanotoval Seamus, který se prohnal kolem nich s Mrzimory v patách.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 14.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Je fajn sledovať interakcie medzi študentmi všetkých štyroch fakúlt. Uvidíme, čo sa udeje na pyžamovej párty. Vďaka za preklad.

Hermiona má jizvy z války? V pohádce Panna a netvor, kterou převyprávěl M. Uhde a uvádělo je kdysi jedno malé divadlo u nás, říkala ona dívka netvorovi, když jej ještě nesměla spatřit, že "... není tak hloupá , aby se něčeho takového, jako je nějaká ošklivá jizva, nebo znetvořený obličej, aby s něčeho takového hrozila." Ta věta mi zní dodnes v uších a snažím se jí řídit v každém ohledu, při práci s lidmi, kteří mají poškozenou tvář, nebo třeba duši. Taková jizva se moc těžko hojí a to, co lidé nejvíce potřebují je to, co mohou najít v srdci. někdo to má, někdo ne, ale v apatice se to koupit nedá. Moc, kterou má Harry Potter je srovnatelná s mocí, která dokáže zázraky. :-) Děkuji za krásné čtení na adventní neděli.

Tahle povídka je super. :)

Na pyžamovou párty se těším, jistě nám poskytne další pohled do soužití všech osmáků. Válka zjevně všem obrousila hrany, Levandule už není tou nafintěnou slepicí a Pansy by jinak jistě zvládla být ještě kousavější. Ale uvidíme, co není může být. Děkuji za další střípek.

To byla mila kapitola! Jsem vdecna autorce, ze prohlubuje i dalsi, vedlejsi postavy. Moc dekuji.

Re: Zabiniho dvanáct vánočních dnů 5 Od: margareta - 17.12. 2017
Koukám, že Zabini už má slušnou konkurenci. Harry se tady k Hermioně chová solidárně, což se mi líbí. Zato Ron začíná nabírat do žárliveckých obrátek a to dává tušit budoucí problémy. Moc se mi tu líbí Levandule. Není povrchní slepice, má bojové jizvy a zasloužené sebevědomí. Jenom ta pyžamová párty se mi nezdá. Mám dojem, že Pansy si na Zabiniho trochu myslí, začíná Hermionu vnímat jako sokyni a bude se k ní podle toho chovat. Děkuji za kapitolu a těším se na pokračování, ale moc mírumilovné si ho nepředstavuji!

Á, tak jsme se posunuli k zatajování Zabiniho přítomnosti před Ronem, Harry je v tom zajedno s Hermionou. To se mi líbí :-) A pyžamová párty, na níž jsou hosty Hermiona a Pansy, to bych ráda viděla :-) Díky.