Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník pana Nuly

Pátek, 30. prosince - závěr

Deník pana Nuly
Vložené: Lupina - 30.12. 2017 Téma: Deník pana Nuly
Lupina nám napísal:

Autor: Hannah-1888             Překlad: Lupina        Beta: marci                 Banner: arabeska

The Diary of a Nobody

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Pátek, 30. prosince

16:30 – Doufám, že si uklidním nervy nějakou důležitou sebereflexí, ale ve skutečnosti je mi dokonale jasné, že bídně selžu

Tedy, asi půjde o poslední zápis tohoto deníku. Bude poslední, protože končí prosincem a mám už jen dvě a půl stránky volné. Dobrý bože – skutečně jsem zaplnil celou knihu zákruty svých myšlenek.

Zvažoval jsem, že si do dalšího roku koupím nový deník, ale… už si nejsem jistý, zda v této praxi pokračovat.

Abych byl upřímný, ten děsivý zážitek se zabezpečením, jehož se účastnila Grangerová, mě odrazuje. Nemyslím, že chci riskovat, aby se mé osobní žvanění dostalo do rukou někoho cizího. Ta možnost se opravdu stala příliš reálnou a já dokonce rozmýšlím, zda nespálit důkaz o uplynulém roku. Obsahuje pár věcí příliš citlivých pro uspokojení veřejnosti a bude se mi snadněji odpočívat, pokud nebude existovat žádná možnost, že by tento deník kdy padl do nepovolaných rukou.

A přesto… nejsem si jistý, jestli se přiměju ho zničit. Ještě ne. Vím, že je nový rok a nový start a všechny ty pitomosti, ale myslím, že by bylo unáhlené zapomenout, co se událo v posledních dvanácti měsících.

Vzhledem k tomu bych měl na knihu seslat obsáhlé obrany – možná ji uložím do trezoru u Gringottových a zamaskuju jako něco jiného, dokud nebudu připravený ji zničit.

Podstatnou část dnešního dne jsem strávil čtením těchto blábolů a můžu říct jediné – díky bohu, že jsem si nevedl deník během války. Děsím se myslet na to, s čím bych vyrukoval, jestli toto vše je ve skutečnosti nicotné.

Před téměř dvanácti měsíci jsem byl pětačtyřicetiletý bývalý Smrtijed, bývalý špion, bývalý profesor lektvarů, bývalý profesor obrany proti černé magii a do šrotu odložený ministerský zaměstnanec malého významu. A teď jsem skoro šestačtyřicetiletý bývalý Smrtijed, bývalý špion, bývalý profesor lektvarů, bývalý profesor obrany proti černé magii, bývalý do šrotu odložený ministerský zaměstnanec malého významu a současný muž volného času, který se vídá s ženou o polovinu mladší!

Jestli toto nekřičí krizí středního věku, pak nevím co. Ale přesto to budu nazývat pokrokem.

Loni touto dobou jsem napsal pár předsevzetí. Zdá se mi vhodné je zrekapitulovat.

1. Méně pít

Tedy, myslím, že mohu bezpečně říct, že s tím jsem ani nezačal. Jejda.

2. Začít novou kariéru v práci: a) která mě bude těšit; b) na kterou nejsem překvalifikován; a c) kde mě plně docení

Dobrý bože.

3. Nalézt si ženu

Úspěch! Ha ha! Kdo by si to pomyslel? Samozřejmě tento cíl může být do příštího roku opět aktuální (dokonce i zítra), pokud se mi podaří vše zvrtat, což – čelme faktům – je velmi pravděpodobné.

Stejně, prozatím jde o vztyčený prostředník Weasleymu a za to budu vždy vděčný!

4. Myslet pozitivně

Opravdu jsem to napsal? Byl jsem výjimečně obluzený, že?

Takže jedno ze čtyř. Nic k potlesku. Ale na mě jde o dobrý výkon.

Zítřek je novým dnem a téměř novým rokem. A mohu šťastně zapsat, že tento nový rok začnu za lepšího stavu než ten minulý. Možná se i budu těšit na hrozící narozeniny!

Nebo ne. Nechci si připomínat, jak starý jsem… Možná Grangerové nic neřeknu… tedy Hermioně… jakkoliv chce, abych jí říkal. Možná si ani neuvědomuje, jak velký je náš věkový rozdíl… Ačkoliv předpokládám, že by si to mohla odvodit i bez podrobnějších detailů… Sakra. Skutečný věk zkrátím o pět let…

Stále nemám práci, ale to nevadí. Až budu opravdu zoufalý, vytáhnu kotlík – jsem si jistý, že v této oblasti dokážu vydělat pár galeonů. V Obrtlé ulici jsou stále lidé, kteří jsou ochotní koupit lektvar…

Ale co je urgentní – už jen dvě krátké hodiny zbývají, než se přemístím na Příčnou ulici, abych zašel s Grangerovou na večeři. Už jsem se připravil dvěma (třemi) panáky. Omezím další konzumaci, protože nechci vypadat a cítit jako bych strávil den v palírně (opravdu krásná představa).

Opět je čas VYNALOŽIT ÚSILÍ… Uf… Budu muset vyvětrat tu tmavomodrou vázanku… Vlasy prohrábnu hřebenem, asi… Bože, to je humbuk! A kvůli čemu? Pravděpodobně půjde o pohromu impozantních rozměrů a po návratu domů budu chtít prostě umřít.

Tak dobře… Už mi zbývá jen pár řádků, tak nakonec zápis zakončím hlasem důvěry, který jsem zaslechl z úst pozoruhodně moudré a věcné Rolandy Hoochové na téma incidentu mého začínajícího vztahu s Hermionou Grangerovou.

„Ale to nevydrží – ona je na vzestupu a on, nu… on je na vzestupu posledních dvacet pět let a možná i víc!“

Okouzlující, zatraceně okouzlující.

 

KONEC

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: myska111 - 22.05. 2019
Zábavné. Škoda, že deník nepokračoval dál. Díky za překlad.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Vai - 24.01. 2018
děkuji za povídku, teď jsem ji dočetla a skvěle jsem se u ní pobavila ;)
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 25.01. 2018
Těší mě, že se líbilo. Díky za komentář, Vai.

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: dee6 - 17.01. 2018
Nemůžu uvěřit, že už je opravdu konec. Celý překlad byl naprosto dokonalý. Každé slovíčko se hodilo přesně tam kam jste ho umístily. Nejlepsi byly kupodivu ty nejkratší zápisky. Vždycky nějaká perla.. Opravdu super a je mi líto, že se se Severusem uvidime až v roce 2023.
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 17.01. 2018
Moc, moc mě těší, že se líbilo! Ten rok 2023 zatím není jistý. Doufám, že se mi někoho podaří ukecat na pokračování. Děkuji moc za koemntář, dee6 :-)
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: dee6 - 17.01. 2018
No já sice taky doufám, ale ráda si i počkám, kdyby náhodou bylo správné rozpoložení. Za to čekání to určitě stát bude :-)

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: sisi - 04.01. 2018
Mé drahé čarodějky, děkuji za nádherný překlad z deníku pana Snapea. Děkuji, že jste zvládly celou tíhu překladu a vložily tam i kus své duše, to nejde jinak nazvat. Moc a moc se to povedlo. Hlavně některé úsměvné zápisy, potěší nejen na duši ale i na srdci. Snape je pak víc "Snapeovatější", a příběh víc kořeněný. Moc děkuji za to, že jste deník přeložily celý, až do konce. Co se dnešního, posledního zápisu týče, totiž já vím, že posledního loňského, ale čtu to až dnes, tak se omlouvám. Také přísáhám, že budu mlčet jako hrob a nikomu nepovím, že jsem deník četla, :-) nedej Merlin, abych se prořekla, že se mi moc a moc líbil, :-) že jsem panu Snapeovi ml. celou dobu fandila, aby dokázal to, co chce, co si sám slíbil. Je jen jeho úhel pohledu na minulý rok, že z předsevzetí nesplnil ani polovic, mě přišlo, že hojně ubral míru pití a našel práci, kterou hledal, ač ji posléze i ztratil, ne však svou chybou, ale jen díky prokletí, které pozice profesora v Bradavicích nese. I ženu snů našel, co na tom, že skoro pozdě, přece to zvládl a Morgana jim požehná, aby spolu vydrželi. :-) Z toho vyplývá i poslední, ono pozitivní myšlení přijde ruku v ruce se štěstím, které je oba časem naplní. Musí, dobrý život je očekáván, po tolika letech mizerie. Díky a hodně zdaru při dalších překladech.
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 05.01. 2018
Moc děkujeme za krásný komentář a přízeň, kterou jsi nám věnovala, sisi :-)

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: kakostka - 04.01. 2018
Milý Severusi, jsi hvězda, takový pokrok za rok!!! Jen žasnu, některé tvé zápisky mne rozesmály, nad jinými mi tě bylo líto, celou tou knihou se nese upřímnost, nebo "tvá upřímnost". Tak ti přeju jen ty zářivé zítřky, které ti před rokem přišly šílené. Máš dobře našlápnuto, klofnul si sexy babu a jako bonus můžeš deptat Ronalda:-) věřím, že cestičky si najdeš. Díky za překlad a skvělé formulace. Mám ráda dopisové povídky a tak i tahle mi přišla k chuti, díky.
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
Kakostko, děkuji za přízeň. Pokud máš ráda dopisové povídky, tak to Tě potěší Kaňky, které chystáme na příští rok :-)

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: zuzule - 02.01. 2018
Byl to kouzelny rok Moooc za nej dekuji :-*
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
Já moc děkuji za přízeň, zuzule :-)

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Gift - 02.01. 2018
Jeste ze jsem si tento zaver neprecetla pred Silvestrem. Vstupovala bych do Noveho roku jeste melancholicteji. Clovek by rekl, ze je to "jen" fanfiction, ale ja se Severusem, s touto povidkou a s tvym krasnym prekladem prozila cely rok! Nad tim uz se vyplati pozastavit. Tak ja si ted usmrknu a pustim se do nove povidky. (Mimochodem na nove kapitoly tve jiz rozprekladane povidky se take moc tesim.) Naramne jsem si to uzila, moc a moc dekuji!
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
Už je to rok. Je to neuvěřitelné, jak rychle uběhl. Jsem ráda, že jsem ho mohla strávit se Severusem a s vámi, čtenáři. Děkuji Ti, Gift, za všechny komentáře. Moc, moc děkuji :)

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Jacomo - 02.01. 2018
Milý Severusi! Krásně jsi ten svůj deník zakončil, výtečně jsi zrekapituloval svá stará předsevzetí a připravil se na krok (skok?) do nového roku. Myslím, že jsi splnil to správné - ta ostatní už určitě tak nějak vyplynou. Moc děkuju, že jsem si mohla celý rok v tvých zápiscích číst. Pobavila jsem, zasmála, občas se o tebe bála a občas ti setsakramentsky fandila. Kdyby ti někdo zase nadělil šikovný čistý sešit, můžeš i nadále tu a tam něco zaznamenat, moc ráda si to přečtu. S láskou a velkými díky tobě a těm, kdo tento deník nalezli a přeložili! Jacomo
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
A my na něm s láskou pracovaly, protože jsme s ním chtěly seznámit i Tebe :-) Moc mě těší, že se líbilo. A děkuji za všechny Tvé komentáře, Jacomo. Moc jsem si je užila, byly mi odměnou za odvedenou práci. Děkuji!

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Ganlum - 01.01. 2018
Tryskem mi proudí z očí potoky slz, zatékají do klávesnice, laptop prská, zabliká........ Lupino, dodej pokračování deníku nebo tě budu po nocích strašit jako Ufňukaná Uršula!!!
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
:D Hele, na pokračování mám čas. Aby seděly datumy a dny v týdnu, musím počkat na rok 2023! Nebo se do něj může pustit jiná, zdatná, čarodějka - mrk, mrk... Významný pohled. Ano Tvým směrem! :D
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Ganlum - 04.01. 2018
Ano, do roku 2023 bych ho mou rychlostí možná i přeložila :-D Ale ne, díky, je to velké sousto. Nerada bych se udusila. To si radši počkám. MRK, MRK!
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
Sakra. Tak tady to nevyšlo, jdu mrkat jinam :D

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: silrien - 31.12. 2017
Severusi, zapracuj na svém sebevědomí. To by sis měl dát za úkol do příštího roku. Ale doufám, že s tím ti Hermiona pomůže. Myslím, že tě to nenechá zvrtat a zažiješ plno zvratů. Všem kdo se na této úžasné povídce podíleli velice děkuji. Bavila jsem se, občas dávala oči v sloup, jindy si jen povzdychla, ale vždy jsem byla potěšena. Díky
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
Taky jsem si nad Severusem musela občas povzdechnout, ale i tak mě bavil. Jsem moc ráda, že se Ti jeho deník líbil a moc děkuji za přízeň, silrien.

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: MichelleF - 30.12. 2017
To snad není možné, že už je to rok!!! Opravdu parádní a velmi lidská povídka, Severus mi tady byl často velmi blízký... Pořád doufám, že dostane k narozeninám další deník.. ale ještě víc mu přeju, aby ho Hermiona zamestnala lepšími chvilkami,než je psaní deníku... Přesto všechno doufám v nějaký epilog a ještě moc moc děkuji za parádní překlad :)
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
Vážně, rok! Taky mi to tak nepřipadá. Možná se tu někdy objeví i pokračování, zatím nevím. Moc děkuji za přízeň, MichelleF, jsem ráda, že se líbilo.

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Sally - 30.12. 2017
Až sa mi nechce veriť, že Severusove zápisky nebudú ďalej pokračovať :( ale podarený záver, to áno! Nikdy nie je neskoro začať so sebareflexiou :D Díki moc za príjemné rozptýlenie všedných dní (lebo aj Severusve dni boli záživnešjei ako tie moje! A práve spomínaný splnený bod mám vynechaný!)
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
Já moc děkuji za všechny komentáře, Sally. Třeba se tu někdy objeví i pokračování...

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: martik - 30.12. 2017
Co na to říct. Že mi je do pláče a mám knedlík v krku? Nevěřím, že už je to víc než rok, co jsme si mohli přečíst první zápisek. A těším se až to časem zhltnu pěkně celé. Měla jsem chuť ten poslední zápisek co nejvíce oddálit, ale prostě to nešlo. A momentálně mám pocit, Lupino, že ať už byl fňukna nebo ne, plán na rok 2023 je jasný :-D Dám ti vědět ;-) Čekala jsem, že to bude nějak takto, že bude hodnotit celý rok a setkání s Hermionou nám nedopřeje, ale to přesně odpovídá jeho povaze, takže autorka to vystihla. Nevím, co si teď počnu, když mě v poledne nebude čekat tohle krátké Severusovo rozptýlení. Byl to úžasný rok, protkán radostí, smíchem i smutkem, plný sebezpytování i nadhledu a já vám jsem za něj hrozně vděčná. A tím nemyslím jen Deník, ale prostě všechno - že jste a že jste takové jaké jste. Děkuji, Lupino, marci i arabesko za úžasný banner, výběr povídky, překlad, betaci, prostě za vše. Medvěd ♥♥♥
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
:D Zrovna jsem přemýšlela, který rok to byl :D Tak teď to nebudu muset počítat. No, 2023 se teď už nezdá až tak vzdálený, sakryš :D Bylo nám ctí. Tento Severus měl něco do sebe, takže jsem se musela podělit :-) A pro takové krásné komentáře se snad, někdy (v roce 2022?), pustím do pokračování (i když bych raději štafetu předala .D) Děkuji Ti, martiku, za všechny komentáře. Užila jsem si je. Medvěd!

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: luisakralickova - 30.12. 2017
Moc děkuji za celoroční informace ze života Mistra. Škoda, že konec si můžeme jen domýšlet, ale buďme optimisty. Obluzený Severus to jistě zvládne s grácií sobě vlastní.
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
Já děkuji za všechny komentáře, luiso. Můžu říct, že konec bude určitě šťastný. Kdo by odolal Severusově šarmu, že? :-)

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Elza - 30.12. 2017
Děkuji, děkuji, děkuji. Za celý rok.
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
Já děkuji za přízeň, Elzo.

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Iveta - 30.12. 2017
Holky, jste skvělé! Moc děkuji, že nás celým rokem provázel Severus ve formě deníkových zápisů. Opravdu jsem si to užila, obzvláště, když se naše časy hlubokých zamyšlení shodovaly :-D Ještě jednou díky!
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
Ano, některé hodiny Severusových zápisků byly hodně vypovídající :-) Těší mě, že se líbilo a děkuji za přízeň, Iveto.

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: JSark - 30.12. 2017
Úvahy na tému "po napísaní spáliť" ma pobavili, ale koniec? Fakt? To sa ani nedozvieme, ako rande dopadne? To je kruté. Na hranici sadizmu. Fňuk. :(
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
:D Pořád si můžeš představovat různé konce - tedy asi hlavně katastrofické, v Severusově případě :D Pokračování existuje, ale momentálně mi k němu chybí chuť. Rozhodím sítě mezi kolegyně, třeba se ho některá chopí...

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: denice - 30.12. 2017
Nechce se mi věřit, že je to rok (no dobře, už víc než rok), kdy jsem poprvé zhltla tento úžasný deník. Jako vždy, když končí něco tak - nemám slov, tohle je mimo kategorie - jsem strašlivě smutná a křičím: "Ještě, ještě!" Severus bude muset trochu popracovat na pozitivním myšlení, ale věřím, že člověk, který si tak málo lže do vlastní kapsy, to zvládne. Dřív či později si s mírným odstupem uvědomí, jak dobře si celý rok vedl, a začne si trochu libovat. Nebylo by od věci, kdyby mu došlo, že jej jen člověk, a jako takový dělal, dělá a bude dělat chyby, protože tak to zkrátka chodí. A on si ty chyby teď navíc může dovolit - každá se dá napravit. Páni, jsem nějak naměkko:-) Lupino a marci, děkuji vám za to, že jste tento skvost vybrousily k dokonalosti! Moc doufám, že se tu jednou objeví i pokračování...
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
Jo, daší rok za námi, ani se to nezdá, že je to tak dlouho. Já, Tobě, denice, děkuji za všechny komentáře. Vždycky jsem u každého zápisu čekala, co se objeví :-) Děkuji. A pokračování? No, možná... ;-)

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: margareta - 30.12. 2017
Tak jsi to zvládl, Mistře! Méně pít jsi právě začal, když ses rozhodl přestat smrdět jako palírna. Dřív ti to bylo jedno. Co budeš dělat, už taky víš, Mistře Lektvarů! Ženu sis našel a dokud budeš praktikovat to první i to druhé, neuteče ti. A aniž jsi to postřehl, myslíš dokonce silně pozitivně! Jsi odhodlaný začít nový rok líp než loni, začínáš se těšit na narozeniny, vynakládáš úsilí, aby ses své vyvolené líbil a dokonce věříš Rolandě, která tvůj život nejenže celou dobu viděla, ale pořád ještě vidí na vzestupu. A má dokonce obavy, jestli ti bude Grangerová na té cestě stačit! Tomu se říká důvěra!! Zatraceně okouzlující konec! Moc bych si přála, aby si psal deník dál. Co Harry, co Ron, jak dopadla večeře, co na to bradavické expertky... No nic, je třeba myslet pozitivně, takže určitě všechno dopadlo dobře a až se tě příště Harry zeptá ,všechnovcajku ?', odpovíš mu jenom nonšalantním pohybem ruky a blahosklonným ušklíbnutím! Mockrát děkuji za povídku!! Byla zajímavá, trochu veselá, trochu smutná a hlavně lidská. Byla prima!
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
Tak, pokračování by bylo, ale nějak schází chuť pustit se do něj. Možná někdy... Moc děkuji za všechny Tvé úžasné komentáře, margareto. Bavila jsem se u nich náramně :-) Deník jsem znala, takže jsem čekala, co na mě vykoukne od Tebe.

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: onigiri - 30.12. 2017
To uz je koniec? Skoda...
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
No, má to ještě pokračování, ale do toho teď nemám chuť. Ale možná, někdy...

Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Nosska - 30.12. 2017
Celý rok mě o přečtení kousíčků z deníku provází věta: Severusi, ty jsi střívko! Dnešek není výjimkou. :D Děkuji za čekání na drobné radosti a strasti tohohle chlapa.
Re: Pátek, 30. prosince - závěr Od: Lupina - 04.01. 2018
Já děkuji za všechny komentáře, Nossko.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hannah_1888: ( Lupina )30.12. 2017Pátek, 30. prosince - závěr
Hannah_1888: ( Lupina )29.12. 2017Čtvrtek, 29. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )23.12. 2017Pátek, 23. prosince (ten obávaný den)
Hannah_1888: ( Lupina )21.12. 2017Středa, 21. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )19.12. 2017Pondělí, 19. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )16.12. 2017Pátek, 16. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )14.12. 2017Středa, 14. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )12.12. 2017Pondělí, 12. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )10.12. 2017Sobota, 10. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )08.12. 2017Čtvrtek, 8. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )06.12. 2017Úterý, 6. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )04.12. 2017Neděle, 4. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )01.12. 2017Čtvrtek, 1. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )26.11. 2017Sobota, 26. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )22.11. 2017Úterý, 22. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )18.11. 2017Pátek, 18. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )15.11. 2017Úterý, 15. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )12.11. 2017Sobota, 12. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )11.11. 2017Pátek, 11. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )10.11. 2017Čtvrtek, 10. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )09.11. 2017Středa, 9. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )07.11. 2017Pondělí, 7. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )05.11. 2017Sobota, 5. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )01.11. 2017Úterý, 1. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )25.10. 2017Úterý, 25. října
Hannah_1888: ( Lupina )21.10. 2017Pátek, 21. října
Hannah_1888: ( Lupina )17.10. 2017Pondělí, 17. října
Hannah_1888: ( Lupina )15.10. 2017Sobota, 15. října
Hannah_1888: ( Lupina )12.10. 2017Středa, 12. října
Hannah_1888: ( Lupina )11.10. 2017Úterý, 11. října
Hannah_1888: ( Lupina )10.10. 2017Pondělí, 10. října
Hannah_1888: ( Lupina )06.10. 2017Čtvrtek, 6. října
Hannah_1888: ( Lupina )03.10. 2017Pondělí, 3. října
Hannah_1888: ( Lupina )29.09. 2017Čtvrtek, 29. září
Hannah_1888: ( Lupina )26.09. 2017Pondělí, 26. září
Hannah_1888: ( Lupina )22.09. 2017Čtvrtek, 22. září
Hannah_1888: ( Lupina )20.09. 2017Úterý, 20. září
Hannah_1888: ( Lupina )17.09. 2017Sobota, 17. září
Hannah_1888: ( Lupina )15.09. 2017Čtvrtek, 15. září
Hannah_1888: ( Lupina )14.09. 2017Středa, 14. září
Hannah_1888: ( Lupina )10.09. 2017Sobota, 10. září
Hannah_1888: ( Lupina )03.09. 2017Sobota, 3. září
Hannah_1888: ( Lupina )30.08. 2017Úterý, 30. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )26.08. 2017Pátek, 26. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )24.08. 2017Středa, 24. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )22.08. 2017Pondělí, 22. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )20.08. 2017Sobota, 20. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )17.08. 2017Středa, 17. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )11.08. 2017Čtvrtek, 11. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )08.08. 2017Pondělí, 8. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )04.08. 2017Čtvrtek, 4. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )31.07. 2017Neděle, 31. července
Hannah_1888: ( Lupina )26.07. 2017Úterý, 26. července
Hannah_1888: ( Lupina )25.07. 2017Pondělí, 25. července
Hannah_1888: ( Lupina )23.07. 2017Sobota, 23. července
Hannah_1888: ( Lupina )19.07. 2017Úterý, 19. července
Hannah_1888: ( Lupina )17.07. 2017Neděle, 17. července
Hannah_1888: ( Lupina )13.07. 2017Středa, 13. července
Hannah_1888: ( Lupina )08.07. 2017Pátek, 8. července
Hannah_1888: ( Lupina )05.07. 2017Úterý, 5. července
Hannah_1888: ( Lupina )22.06. 2017Středa, 22. června
Hannah_1888: ( Lupina )16.06. 2017Čtvrtek, 16. června
Hannah_1888: ( Lupina )12.06. 2017Neděle, 12. června
Hannah_1888: ( Lupina )11.06. 2017Sobota, 11. června
Hannah_1888: ( Lupina )07.06. 2017Úterý, 7. června
Hannah_1888: ( Lupina )03.06. 2017Pátek, 3. června
Hannah_1888: ( Lupina )01.06. 2017Středa, 1. června
Hannah_1888: ( Lupina )26.05. 2017Čtvrtek, 26. května
Hannah_1888: ( Lupina )23.05. 2017Pondělí, 23. května
Hannah_1888: ( Lupina )22.05. 2017Neděle, 22. května
Hannah_1888: ( Lupina )21.05. 2017Sobota, 21. května
Hannah_1888: ( Lupina )16.05. 2017Pondělí, 16. května
Hannah_1888: ( Lupina )12.05. 2017Čtvrtek, 12. května
Hannah_1888: ( Lupina )04.05. 2017Středa, 4. května
Hannah_1888: ( Lupina )02.05. 2017Pondělí, 2. května
Hannah_1888: ( Lupina )01.05. 2017Neděle, 1. května
Hannah_1888: ( Lupina )30.04. 2017Sobota, 30. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )27.04. 2017Středa, 27. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )21.04. 2017Čtvrtek, 21. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )14.04. 2017Čtvrtek, 14. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )13.04. 2017Středa, 13. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )11.04. 2017Pondělí, 11. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )10.04. 2017Neděle, 10. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )08.04. 2017Pátek, 8. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )05.04. 2017Úterý, 5. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )04.04. 2017Pondělí, 4. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )20.03. 2017Pondělí, 21. března
Hannah_1888: ( Lupina )18.03. 2017Pátek, 18. března
Hannah_1888: ( Lupina )17.03. 2017Čtvrtek, 17. března
Hannah_1888: ( Lupina )16.03. 2017Středa, 16. března
Hannah_1888: ( Lupina )14.03. 2017Pondělí, 14. března
Hannah_1888: ( Lupina )10.03. 2017Čtvrtek, 10. března
Hannah_1888: ( Lupina )07.03. 2017Pondělí, 7. března
Hannah_1888: ( Lupina )03.03. 2017Čtvrtek, 3. března
Hannah_1888: ( Lupina )21.02. 2017Pondělí, 21. února
Hannah_1888: ( Lupina )18.02. 2017Pátek, 18. února
Hannah_1888: ( Lupina )16.02. 2017Středa, 16. února
Hannah_1888: ( Lupina )14.02. 2017Pondělí, 14. února
Hannah_1888: ( Lupina )13.02. 2017Neděle, 13. února
Hannah_1888: ( Lupina )12.02. 2017Sobota, 12. února
Hannah_1888: ( Lupina )11.02. 2017Pátek, 11. února
Hannah_1888: ( Lupina )05.02. 2017Sobota, 5. února
Hannah_1888: ( Lupina )03.02. 2017Čtvrtek, 3. února
Hannah_1888: ( Lupina )01.02. 2017Úterý, 1. února
Hannah_1888: ( Lupina )26.01. 2017Středa, 26. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )25.01. 2017Úterý, 25. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )22.01. 2017Sobota, 22. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )20.01. 2017Čtvrtek, 20. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )19.01. 2017Středa, 19. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )17.01. 2017Pondělí, 17. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )11.01. 2017Úterý, 11. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )10.01. 2017Pondělí, 10. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )09.01. 2017Neděle, 9. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )05.01. 2017Středa, 5. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )02.01. 2017Neděle, 2. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )01.01. 2017Sobota, 1. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )27.12. 2016Pondělí, 27. prosince
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )18.05. 2016Deník pana Nuly - úvod