Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dudleyho vzpomínky

Dudleyho vzpomínky - úvod

Dudleyho vzpomínky
Vložené: Lupina - 05.01. 2018 Téma: Dudleyho vzpomínky
Lupina nám napísal:

Dudleyho vzpomínky

Dudley's Memories

Originál: https://www.fanfiction.net/s/6142629/1/

Autor: paganaidd


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Překlad: Lupina   Beta: marci    Banner: Eliška

Povolení k překladu: Ano

Angst/Family

Harry P. & Dudley D.

Rating: 13+  Kapitol: 5

Slov: 12 218

 

Shrnutí: Minerva potřebuje pomoc s doručením dalšího dopisu do Zobí ulice č. 4. Čtyřicátník Dudley není takový, jak Harry očekává. Následuje dlouho odkládaný rozhovor. Navazující na kánon, ale možná ne tak, jak byste čekali. Prolog k povídce Snapeovy vzpomínky.

 

Období: Po Bradavicích

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží paganaidd. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Poznámka překladatelky: Vánoční dárek pro moji milovanou betu Marci.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Dudleyho vzpomínky - úvod Od: Julie - 06.01. 2018
To vypadá skvěle. Jdu teď alespoň hodinu řešit nejnutnější věci v domácnosti a pak se odměním.

Re: Dudleyho vzpomínky - úvod Od: sisi - 06.01. 2018
děkuji za informaci o nové povídce, fajn, že v novém roce je trošku z jiného soudku, těším se na pokračování. Odkládám mytí oken, šití polštářků, žehlení, odmetání sněhu, jen vyčkávám na netu na ten pravý okamžik, až se objeví nová kapitola. Dík.
Re: Dudleyho vzpomínky - úvod Od: Lupina - 06.01. 2018
Už za 35 minut :-) Doufám, že se bude líbit, sisi.

Re: Dudleyho vzpomínky - úvod Od: silrien - 06.01. 2018
Na Dudleyho jsem zvědavá. Vždycky mě zajímalo, co se s ním dělo dál, protože v závěru to vypadalo, že i přes snahu rodičů dostal rozum a mohl by být i přátelský. Na ten rozhovor se moc těším. A taky mě zajímá obsah dopisu.
Re: Dudleyho vzpomínky - úvod Od: Lupina - 06.01. 2018
Ano, o té scéně bude řeč :-) Doufám, že se bude líbít, silrien,

Re: Dudleyho vzpomínky - úvod Od: Ganlum - 05.01. 2018
Moc se těším :) Ještě že mám v lednu 7 nočních. To se to bude krásně číst a věřím ,že rezonance budou pozitivní, abych nebyla zasmušilá :)
Re: Dudleyho vzpomínky - úvod Od: Lupina - 05.01. 2018
Zasmušilost, myslím, nehrozí :-)

Re: Dudleyho vzpomínky - úvod Od: marci - 05.01. 2018
Milá Lupinko, ještě jednou Ti děkuji za úžasný vánoční dárek. Máš neuvěřitelný talent vybírat nevšední, zajímavé povídky. Tahle je jedna z nich - mě tedy rozhodně vzala za srdce.. Když jsem ji na Štědrý den otevřela, chtěla jsem si přečíst jen úvodní kousek a zbytek nechat, až bude větší klid... Hm, na vypucovaný sporák mi přetekla rybí polévka a převařily se mi vejce do bramborového salátu, ale prostě jsem to MUSELA dočíst až do konce. A věř tomu, že povídka ve mně rezonovala ještě hodně dlouho! Takže nezbývá než doufat, že stejně tak se bude líbit i ostatním, protože když se bude líbit a bude hojně komentářů, budeš mít větší chuť do překladu pokračování a z toho, cos nastínila, to by byla další lahůdka! Těším se na první kapitolku a pokorně ometám imaginárním kloboukem imaginární cestu, kterou kráčí Tvá překladatelská noha, panno klíčnice :)
Re: Dudleyho vzpomínky - úvod Od: Lupina - 05.01. 2018
A jak mám teď reagovat na tak nádherný komentář, když se tady jen přiblble culím do monitoru.:-) ... Ještě pořád se culím, už mě bolí tváře... ... :-) Jsem hrozně ráda, že se líbilo. Ono rezonování (neuměla jsem ten pocit popsat) totiž nastalo i u mě. A měla jsem strach, jestli se trefím do nálady. Že přetekla polévka a vejce se převařily beru jako nejvyšší hold, že jsem zvolila dobře. Cítila jsem potřebu poděkovat za veškerou Tvoji obětavou práci něčím pořádným. Protože si moc dobře uvědomuju, že Ty odvádíš obrovský kus dřiny, aby překlady nějak vypadaly. A já Ti za to nepřestanu být vděčná. :-* Tak, jak bude povídka přijata, to se uvidí, ale já s ní strávila příjemné chvíle (i méně, ale to byl překladatelský zápas) a doufám, že se jednou, snad, bude líbit i pokračování. Děkuji Ti, marci nejmilovanější, za vše. Medvěd!!!

Re: Dudleyho vzpomínky - úvod Od: denice - 05.01. 2018
Další dopis do Zobí ulice? Nevím, jestli si mám přát, aby tam s Dudleym ještě bydleli rodiče - tohle by asi Petunii s Vernonem porazilo. Jsem strašně zvědavá, jestli má Dudley syna nebo dceru, jaký typ ženy si vybral (pokud tedy měl na vybranou) a jak přijme tohle překvapení:-) Díky.
Re: Dudleyho vzpomínky - úvod Od: Lupina - 05.01. 2018
:-) Myslím, že budeš naprosto překvapená :-)

Re: Dudleyho vzpomínky - úvod Od: JSark - 05.01. 2018
Že by Dudley junior nastúpil na Rokfort? No paráda, teším sa. :D
Re: Dudleyho vzpomínky - úvod Od: Lupina - 05.01. 2018
Něco na ten způsob :-) Povídka bude vycházet od zítřka do pátku, takže už brzy bude jasno :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

paganaidd: ( Lupina )12.01. 2018Dudleyho vzpomínky - 5, závěr
paganaidd: ( Lupina )11.01. 2018Dudleyho vzpomínky - 4
paganaidd: ( Lupina )10.01. 2018Dudleyho vzpomínky - 3
paganaidd: ( Lupina )07.01. 2018Dudleyho vzpomínky - 2
paganaidd: ( Lupina )06.01. 2018Dudleyho vzpomínky - 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )05.01. 2018Dudleyho vzpomínky - úvod