Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Našlapuj zlehka

Prolog

Našlapuj zlehka
Vložené: Jacomo - 20.01. 2018 Téma: Našlapuj zlehka
Jacomo nám napísal:

Text v tejto časti je generovaný, v prípade že zistíte nezrovnalosti, nahláste to prosím


Našlapuj zlehka

Prekladateľ : Jacomo

Názov originálu: Tread Softly

Autor originálu : Dius Corvus

Link na originál : Tread Softly

Počet slov originálu: : 0

Rating : M 16+ -

Éra / Obdobie: Neuvedené Žáner: Angst , Romance Jazyk originálu: EN Varovanie: slash Počet slov originálu: poriadne dlhé 100K-200K Párovanie: Snarry Stav prekladu: Neuvedené
This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Dius Corvus, ktorá napísala túto fanfiction.

Našlapuj zlehka
Tread Softly

 Originál viz https://www.fanfiction.net/s/1847353/1/

Autor: Dius Corvus

Překlad: Jacomo     Beta: arabeska, Calwen   Banner: arabeska


 Rating: M, tj. 16+, místy 18+ (kvůli násilí)
Drama/Romantika
Slash - Snarry

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Prolog

 


Vichr se proháněl po vlhkých kamenech, omšelých věkem a letitým omíláním kalnou vodou. Podél stěn stáli muži v pláštích, tváře skryté pod bílými maskami. Uprostřed prostorné místnosti se tyčil čaroděj s rudýma očima a před ním na zemi ležel muž. Kolem nich skučel vítr.

Crucio!" zasyčel rudooký čaroděj a muž sebou trhl jako loutka v rukách neopatrného dítěte. Jeho křik se odrazil od stěn a hledal si cestu ven. Mužovy ruce byly spoutány hrubými provazy a tělo pokrývaly modřiny a krev. Na čele mu vystupovala jizva ve tvaru blesku.

„Tak se znovu setkáváme, Pottere," zašeptal čaroděj, na rtech chladný úsměv. „Ale na rozdíl od setkání před třemi lety tu tentokrát nebude žádný zrádce, aby tě ochránil. Crucio!"

Muž znovu vykřikl, ačkoliv jeho hlas už ochraptěl, a na zem dopadly kapky krve.

„Připraven zemřít, Pottere?"

Pruh červeného světla se jako trnitý šlahoun ovinul kolem trýzněného muže, až sebou na krví potřísněné podlaze škubl. Oči měl skelné a nevidomé bolestí.

„Měl bys mi poděkovat, Pottere," usmál se šílenec. Byl to velice ošklivý úsměv, který odhaloval špičaté zažloutlé zuby. „Setkáš se se všemi těmi všetečnými hlupáky, které jsem zabil... se svými rodiči a tím psím kmotrem, kterého nás zbavila Bellatrix. A brzy, velice brzy za tebou pošlu další: toho mudly milujícího blázna Brumbála i tu bandu zrzounů. Weasleyovy..."

Mužův těžký dech zněl jako zimní vichr pronikající skrz rozeklané skály a útesy. Zvedl hlavu. Vrátil se mu zrak a z mlhavých hlubin bolesti vyskočila jiskra vzdoru. „Tak mě tedy zabij, Tome," zachrčel. „Tolikrát už jsi to zkusil, ale pokaždé jsi selhal, dokonce i když jsem byl... ještě mimino. Díky kouzlu mudlorozené z tebe zůstal jen přízrak... do toho, ty cvoku poloviční krve-"

Crucio."

Muž se znovu zazmítal bolestí. Červené světlo pulzovalo stěží kontrolovatelnou zuřivostí, která prosakovala maniakovým hlasem.

„Zemřeš, Pottere – dnes zemřeš, ale nejdřív tě označím a ukážu světu, kým se jejich zachránce stal..." Červené světlo pohaslo a nahradilo ho černé. „Inuro Morsmorde!" Světelný proud explodoval, zatřepotal se jako malátní netopýři, prorazil si cestu vzduchem a vpálil se do mužovy zkrvavené hrudi. Jeho bolestný výkřik pohřbilo škvaření masa a pád do temnoty.

Rudooký fanatik se usmál a zvedl ruku. Muž, nyní se znamením lebky a hada vpáleným do hrudi, plul bezvládně vzduchem. „Tvoje tělo pověsím na bradavickou bránu, ale rád bych si nechal tvoji hlavu. Možná s malou připomínkou. Inuro Morsmorde." Mladíkova kůže zasyčela. Čelo, tvář a nos pokryly černé čáry a ústa se rozevřela k výkřiku.

„Sbohem, Harry Pottere," zasyčel psychopat. „Už mě víckrát nespatříš." Pozvedl svou tisovou hůlku k jizvě ve tvaru blesku, ale nepovšiml si úsměvu na mužově dobité tváři, tak slabého, že zůstával neviditelným pro každého, kdo po něm nepátral.

Avada Kedavra," pronesl čaroděj šeptem. V místnosti vybuchlo zelené světlo a rozlilo se i do těch nejzapadlejších koutů, ozářilo všechno vůkol – tmavé otvory v maskách, záhyby na krví pošpiněných hábitech. Bylo to jako ohlušující úder hromu, přestože nezazněl žádný zvuk. Zelené světlo změnilo tok a strukturu a přidal se k němu jekot, tak vysoký a pronikavý, že světlo roztříštil, a na to se muž s jizvou zhroutil na zem vedle hromady látky a popela, která bývala rudookým čarodějem.

Kdosi zařval, že padly ochrany, že je jejich Pán mrtev. Mužovy oči se zaměřily na zkrvavenou zem a jeho rty se váhavě roztáhly do úlevného úsměvu. Ten se ale vytratil, když se nad hromadou látky a popela zformoval mihotající se stříbrný obláček.

Muž zmateně vzhlédl. Zdálo se, že jeho i tuto mlhu polapil sám čas, jenž se vzápětí zastavil, a oni na sebe hleděli se zdáním údivu. Poté obláček, téměř s neochotným povzdechem, vplul do mužova těla a muž otevřel ústa v němém výkřiku.

ooo

Remus Lupin vycítil pád ochran a otřásl jím šok, díky kterému se ta chabá jiskřička naděje rozhořela v silný plamen, když zaznamenal, že ho spolu se zástupem bystrozorů – překvapených, zaskočených či vítězně jásajících – přenášedlo přepravilo do temné komnaty, kde se nacházel mrtvý Voldemort.

Odsunul závoj překvapení stranou a jeho hůlka sekala po ohromených Smrtijedech křížem krážem kletby a kouzla jako smrtící kosa s rázností a silou, kterou necítil už téměř čtyři roky – od té doby, co Voldemort prošel rituálem, díky kterému se stal mocnějším než Harry a Brumbál dohromady. S instinkty vyvolanými úplňkem, od kterého uplynul teprve jeden den, se sehnul, vypálil další kletbu a zoufale se rozhlédl. Kde je Harry?

Vzduch bzučel kouzly a Remus se musel neohrabaně překulit po podlaze, aby se vyhnul zuřícímu proudu magie – zastavil se, protože pátral po pachové stopě kmotřence svého nejlepšího přítele; kde ten chlapec je?

„Harry!" zvolal, ale jeho hlas zanikl v burácení zaklínadel a výkřiků. „Harry!"

Odmrštil stranou jednoho z protivníků a nabyl dojmu, že v mezeře mezi těly uviděl – myslel si, že vidí – tam v temnotě, zahalené stíny, které se mihotaly barvami –

HARRY?"

Uprostřed místnosti vedle hromady hadrů leželo nahé tělo. Svíjelo se jako v urputném zápase s nesnesitelnou bolestí a obklopovala ho, ačkoliv to mohla být hra světel způsobená množstvím kleteb a kouzel, nadpozemsky stříbrná záře, jež měnila rudou krev v černou a v zelených očích plných utrpení zažehávala plamen.

Je zraněný, těžce zraněný, pomyslel si Remus s návalem úzkosti. Nedokázal si vzpomenout, jestli někdy viděl Harryho tak odhaleného, tak otevřeného a zranitelného; po šest měsíců, od okamžiku, kdy opustil úkryt, představoval mladík klidný pilíř naděje a síly v rozpadajícím se světě. Ale vlkodlak si vybavoval záblesky jiného já, které se u Harryho objevovaly od doby, kdy ho Snape před třemi lety zachránil z Voldemortových spárů. Chlapec mu až odporně připomínal jednu z obětí oné mudlovské genocidy, holokaustu, jenže teď to bylo horší, kvůli vší té krvi a onomu pachu nežití a zoufalství, který se kolem chlapce šířil; a i když se Chlapec, který přežil, usmíval a tiše zklidňoval obavy, Remus si stejně říkal, že náznaky toho pachu přetrvávaly.

„Harry, vydrž!" zavolal. Poháněný strachem se drápal vpřed s vlčím vrčením. Nerozuměl stříbrnému světlu nebo tomu, co to potrhlé Voldemortovo kouzlo vyvolalo, ale věděl, že se musí k chlapci dostat. Byl zázrak, že Harry dosud nezemřel kletbou nějakého Smrtijeda, ale vypadalo to, že svíjející se stříbrná záře kolem něj vytváří mihotavý prostor a brání temnému chaosu v přístupu –

Zahlédl malý černý stín, který vnikl do kruhu a protáhl se do nízké, hubené postavy, víc krysy než člověka –

NE! zaječel Remus v duchu a zdvojnásobil své úsilí, ale jako kdyby bojoval proti mořskému přílivu... Klopýtl, ucítil, jak ho cosi udeřilo přes ústa, vystřelil kletbu, setřel si krev ze rtů a zaostřil potem zalitýma očima –

Pettigrew mířil hůlkou na Harryho krk, ale třesoucí se chlapec si toho zřejmě nevšiml; Smrtijedova ústa se hýbala, jenže pak zvolnila, jako kdyby je zpomaloval sám čas. Harry ztuhl, tvář mu zkřivila bolest a s ostrým zábleskem světla zmizel.

ooo

Když se ochrany zhroutily, Hermiona skočila do boje s nasazením získaným mnoha roky tréninku. Rychle a efektivně složila tři Smrtijedy ještě dřív, než byla nucena vztyčit ochranný štít. Matně zaznamenala, jak se její odhodlání přetváří do blyštící čepele, kované a broušené nadějí, již se už téměř neodvažovala cítit: ochrany padly, slyšeli ten poslední výkřik, Voldemort je mrtvý...

Když srazila dalšího Smrtijeda, zahlédla Remuse, který se dral davem jako šílenec. Ve světle kouzel zářily jeho oči jako jantar a tvář mu krabatil znepokojivý výraz zoufalství. Z hrdla se mu vydral výkřik.

„HARRY?"

Hermiona se otočila a málem upadla, když se jejím štítem prodralo kosti drtící kouzlo. Zuřivě kletbu odrazila, osvobodila se a razila si davem cestu za vlkodlakem.

„Harry?" křičela, ačkoliv slovo se vytratilo, jakmile opustilo její hrdlo. Místnost se stala žhoucí výhní křiku, jekotu, záře světel, smrtící magie, chraplavého řevu a zmatených lidí – to vše narušované občasnými záblesky odporně zeleného světla, protínajícími temnotu jako blesky.

„Ha –" nadechla se, ale musela odklonit znehybňující kouzlo řítící se jejím směrem. Dovolila si krátce mrknout k místu, kde ležel Harry – skoro nic neviděla, prostor vřel peklem zabíjení a boje –

V tom místnost zaplnil jasný záblesk bílého světla, tak rozdílný od barev kleteb a zaklínadel.

Vzápětí Hermiona ucítila nápor síly, který ji odtlačoval s urputností přílivové vlny. Skrčila se, snažila se udržet na nohou, ale síla byla příliš mocná. Zvedla ji, jako vlny zvednou bezvládný trs mořských řas, a v magii, která ji odmrštila, téměř slyšela divoké hlasy.

Nakonec světlo pohaslo. Hermiona se snažila zorientovat, protože si uvědomila, že celá místnost se zdá nepřirozeně tichá. Její oči se teprve přizpůsobovaly náhlému šeru. Jediný zdroj světla vycházel z rozeklaných otvorů ve stropě a stěnách, které propouštěly slabý měsíční svit.

Pak se objevila další záře, tentokrát už povědomá. Brumbál stál s hůlkou zvednutou vysoko do vzduchu a celé jeho tělo jako by se třpytilo.

„Voldemort je mrtvý," pronesl hlasem, který zdánlivě rezonoval celou místností. Přejel pohledem dav a Hermiona se otřásla. Když člověk viděl ty bílé vlasy, vrásky a unavený úsměv, bylo tak snadné zapomenout, že Brumbál je jedním z nejmocnějších žijících kouzelníků. „Další šiky bystrozorů jsou na cestě. Apeluji na vás – složte zbraně! Bude snazší docílit milosti, pokud skloníte hůlky bez odporu!"

Ticho. Hermiona zadržela dech. Brumbál značně riskoval a ona velmi pochybovala, že se skutečně blíží další kordony bystrozorů. Slyšela drsné oddechování, mumlání davu, natolik tiché, aby nepřehlušilo zvuk vody kapající z pukliny...

Náhle přišlo šoupání nohou a zelený záblesk. „Avada Kedavra!"

Hermioně ztuhla krev v žilách. Musela křičet, protože když namířila hůlku a zařvala kletbu, hrdlo měla ochraptělé. Ještě předtím, než pocítila zhmotnění své magie, místnost zazvonila tuctem hlasů a popraskané zdi osvítila záře desítek kouzel. Hermiona vyskočila na nohy, při tom na někoho nebo na něco šlápla, ale než stihla udělat cokoliv dalšího, spatřila, jak k ní míří proud rudého světla, a zhroutila se.

o0o

Ginny Weasleyová zaostřila zrak na plátěný baldachýn nad postelí. Rukou automaticky zašátrala po hůlce, ale zarazila se, když si uvědomila, že je na ošetřovně. Čisté bílé povlečení, uklidňující osvětlení, nejasná vůně léčiv...

Na okamžik zavřela oči. Pamatovala si zhroucení ochran, obrovskou nedůvěru k informaci, že Voldemort je mrtvý, šílenství následné bitvy – a pak ten zvláštní puls světla, který všechny boje ve zmateném okamžiku uťal. Vzpomínala si na Brumbálův nebezpečný hazard, odpornou zeleň smrtící kletby –

Znovu ji zachvátila panika. Slyšela Remuse křičet Harryho jméno, slyšela totéž volat Hermionu a po zarážejícím záblesku magie viděla, jak svět zezelenal. Byl Brumbál –?

„... Remus je na dobré cestě k uzdravení a věřím, že slečna Grangerová vyvázla před pár minutami."

Tak alespoň Remus a Hermiona jsou v pořádku, pomyslela si Ginny s úlevou a zaposlouchala se, jak se madam Pomfreyová pohybuje s obvyklou činorodostí mezi dvěma řadami nemocničních lůžek.

„Dobrá, dobrá," ozval se Brumbál. „Už jste viděla Severuse, Poppy? Nebyl ve svých komnatách, ani ve Velké síni."

Ginny pocítila, jak napětí v jejím těle polevuje. Díky Merlinovi – Brumbál zůstal naživu. Nevěděla, jak přežil; rozhodně viděla zelené světlo Avady Kedavry, ale už před několika lety se rozhodla prostě přijmout jakoukoliv zvláštnost, která se týkala Brumbála nebo Harryho.

„Poslala jsem ho uvařit pár lektvarů," řekla Pomfreyová. „Pravděpodobně je ve vedlejší místnosti, ale měl by brzy..."

„Ach, Severusi," pronesl Brumbál veselým tónem. „Dokonalé načasování. Vidím, že jste dokončil poslední várku lektvarů, které Poppy požadovala."

Ginny pohlédla ke vchodu ošetřovny. Závěsy kolem postele nebyly zrovna průhledné, ale rozeznala Snapea, který stál ve dveřích a levitoval před sebou tác.

„Dobré ráno, Albusi," pozdravil Snape, zatímco madam Pomfreyová opustila s podnosem ošetřovnu. „Hledal jste mě?"

„Ano, hledal," kývl Brumbál a odmlčel se. „Rád bych s vámi něco probral v soukromí."

Slova byla pronesena vlídně, ale Ginny v nich rozeznala závažný podtón.

„V tuto chvíli slouží moje komnaty zraněným," prohlásil Snape. „A všechno moje vybavení a přísady jsou tady..."

„Jsem ji jistý, že Poppy nebude vadit, když si půjčíme její pracovnu," navrhl Brumbál.

Když oba kouzelníci míjeli její postel, Ginny zavřela oči a srovnala dýchání do pravidelného rytmu.

„Předpokládám, že to má co do činění s Potterem," poznamenal Snape. „Jsou od jeho zmizení nějaké novinky?"

Ginny v šoku vytřeštila oči. Harry – zmizel?

„Ano a ne," odpověděl Brumbál. Ginny zaslechla zvuk otevírání dveří. „O místě jeho pobytu nemáme žádné nové informace, ale toto se ho týká, možná z mnoha úhlů."

Dveře se zavřely a ošetřovna se znovu pohroužila do ticha. Ginnyino tělo zaplavil strach. Pamatovala si, jak Voldemort posledně unesl Harryho. Stalo se to během obléhání ministerstva, a ačkoliv zničení odboru záhad zabránilo Voldemortovi získat tajemství v něm ukrytá, Ron a Harry byli zajati. Ginny polkla knedlík, který se jí utvořil v krku. Ron nebyl jediným členem její rodiny, který zemřel, ale zato byl prvním, a ty dlouhé týdny čekání se staly noční můrou...

Nakonec Severus Harryho zachránil (i když nepřinesl Ronovo tělo). Ale muž, který se vrátil, nebyl tím chlapcem, jenž zmizel. Před únosem byl Harry stále ještě... no, Harry. Sklíčený válkou a odpovědností vyplývající ze statusu Voldemortova úhlavního nepřítele, ale schopný se tu a tam chovat jako normální puberťák. Jenže po únosu působil až strašidelně. Mnohem méně se usmíval, vůbec se nesmál a dlouhou dobu jen tak vysedával s myšlenkami zřejmě někde úplně jinde.

A teď zmizel znovu.

Náhle Ginny zaslechla od kanceláře madam Pomfreyové krátký tlumený výkřik. Nastražila uši. Měla dojem, že to byl Snape křičící ‚ne', ale možná to byla jen její představivost –?

„... není možné! To –"

Tohle byl určitě Snape, pomyslela si. A znělo to velmi rozzlobeně. Opět nastalo ticho. Ginny přemítala, o čem si Snape myslel, že je to tak nemožné. Než tomu dokázala zabránit, ona myšlenka se zhmotnila: Nemůže jít o to, že Harry – zemřel?

Otevřely se dveře, a tak Ginny opět zavřela oči a zklidnila dýchání.

„Je mi to líto, Severusi," pronesl Brumbál vážným a vyčerpaným hlasem. Ginny to vyvedlo z míry. Voldemort je mrtvý; proč je tedy stále tak unavený?

„Prosím – ne," zachraptěl Snape a Ginny neklidně polkla. Snape si obvykle zachovával vyrovnanost, kterou ztrácel jen při dosti častých záchvatech vzteku, což ale nebylo zneklidňující. Tato roztřesenost však byla něco úplně jiného než hněv nebo vztek. Tuto emoci si Ginny nikdy s profesorem lektvarů nespojovala.

Snape se odmlčel. Stál přímo vedle postele a Ginny téměř zapomněla pravidelně dýchat v předstíraném spánku. „Věděl jste... celou tu dobu?"

„Ne, ne," vyhrkl Brumbál trochu rychle. „Jen mě to napadlo, když Harry zmizel..."

Snape při pronesení Harryho jména ztuhl, ale pak dál pokračoval rázným krokem v cestě přes ošetřovnu.

„Severusi," pronesl Brumbál váhavě, „možná bychom měli jít do mé pracovny...?"

„Nechte mě být!" zavrčel Snape, došel ke dveřím – zakopl a musel se zachytit zárubně – vyklopýtal ven a byl pryč.

O co pro Merlina... uvažovala horečně Ginny, která zvedla hlavu a ze zvyku se zahleděla na Brumbála.

Ředitel si povzdechl. Rysy měl sice díky závěsům u postele nezřetelné, ale přes tu průsvitnou látku připadal Ginny shrbený a jako scvrklý.

„Schůzka Řádu bude dnes večer, slečno Weasleyová," pronesl a pomalým krokem opustil ošetřovnu.


ooo


PP: Slíbila jsem, že překlad spustím v lednu, což se mi díky úžasně rychlé spolupráci s arabeskou podařilo. Obrovsky jí za to děkuju. Nečekejte ale aktualizaci každou sobotu, budu přidávat, až budeme s kapitolou spokojeny.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: Prolog (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 22.03. 2023
| |
Děkuji za překlad. Fíha, to byl tedy začátek.

Re: Prolog (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 28.06. 2023
|
mě se to líbí. Začátek byl pěkný, Weasleyová by se měla držet od Harryho dál, aby neohrozila svou rodinu.
Děkuji za překlad.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: avisavis - 23.07. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: lea16 - 04.09. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 28.12. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Re: Prolog (Hodnotenie: 1)
Od: Elizabeth333125 - 10.01. 2024
|
Takže úvod do deja bol celkom ostrý, poriadna bitka. To som si predtým neuvedomila, ale je jasné, že Severus sa tu niečo zásadné dozvedel. Ale čo to bolo? Brumbálovi niečo buď došlo, alebo považoval za príhodné to až teraz prezradiť, druhá možnosť sa mi u Brumbála pozdáva viac. Chudáčik Severus, už keď jeho niečo vyvedie z rovnováhy...
Veľmi pekne ďakujem za preklad :) Vážim si Vašej práce

Archivované komentáre


Re: Prolog Od: Lupina - 07.06. 2022
Takže jsem začala znova. A musím říct, že začátek mi opět vyrazil dech. Tolik otázek, co vyvstalo. A vykreslení situace, to bylo něco. Ani jsem nedýchala. Moc mě zajímá, kam zmizel Harry a co Severuse vyvedlo tak z míry. Ještě jednou děkuji, Jacomo!

Re: Prolog Od: Claire - 14.08. 2021
Mnohé opravdu nasvědčuje tomu, že povídku psal muž - pěkně ostrý krvavý začátek. Když si uvědomím, že se jedná teprve o jakési zahřívací kolo...jak bude děj gradovat? Těžko psát nějaký podrobnější rozbor, nechám si na další kapitoly. Děkuji a málem bych zapomněla - úžasný banner.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Prolog Od: sisi - 26.02. 2018
Mám velký časový skluz. Pořád jsem vyhlížela, kdy se objeví něco nového v této povídce a nakonec jsem to asi o měsíc propásla. Snad to rychle doženu, protože mi to samozřejmě nedá, než se pustit do čtení a kvapem dohnat zameškané. Vypadá to na hodně zajímavé povídání, když se již v prologu Snape brání mocným: " Ne!" Vyvolalo to mou zvědavost a proto honem na první kapitolu. Děkuji za překlad

Re: Prolog Od: Gabux - 28.01. 2018
Když já mám strach, co se za tím vším ukrývá, ale přitom jsem zvědavá!
Re: Prolog Od: Jacomo - 12.02. 2018
Neboj - je to Harry :-) A taky tam bude ten druhý z banneru :-)

Re: Prolog Od: Cukrenka - 23.01. 2018
Děkuji za překlad, už se těším na pokračování :-)
Re: Prolog Od: Jacomo - 12.02. 2018
Pokračování už se chystá :-)

Re: Prolog Od: zuzule - 23.01. 2018
Paanejo, to je uvedeni do deje :) Paradni prace, uz se tesim na dalsi :) Dekuju!
Re: Prolog Od: Jacomo - 23.01. 2018
Ono to nebude pořád takhle divoké - to bychom se ani nenadechli :-) Ale snad tě další vývoj nezklame. Díky!

Re: Prolog Od: LidkaH - 21.01. 2018
Super začátek, už se těším na pokračování. Vypadá to velice slibně.
Re: Prolog Od: Jacomo - 22.01. 2018
Snad se bude líbit i nadále. Díky!

Re: Prolog Od: Kajutka92 - 21.01. 2018
Nejsem fanda slashe, ale docela mě to zaujalo, tak tomu asi dám šanci a časem uvidím. Vypadá to, že by povídka mohla být dobře čtivá, tak při nejhorším pasáže se slashem prostě nějak přeskočím. :-)
Re: Prolog Od: Jacomo - 21.01. 2018
Pokud jsi četla úvod, víš, že slashe tam příliš nebude. Je to příběh o něčem jiném. Budu moc ráda, když mu dáš šanci, podle mě stojí za to. Díky!

Re: Prolog Od: Lupina - 21.01. 2018
No tak tomu se říká začátek. Ani jsem nedýchala. Takže Voldemort je mrtev, ať žije Voldemort? Doufám, že ne. Tento Harry bude asi hodně poznamenaný. Těším se, těším na pokračování. Skvělá práce, děvčata. Přímo jsem si chrochtala blahem. Děkuji nastotisíckrát!
Re: Prolog Od: Neprihlásený - 21.01. 2018
No, skoro jsi to s tím Voldemortem uhodla, ale ještě se ukáže, jak to vlastně je doopravdy. A pokud jde o Harryho - nemáš ani ponětí! Bude to jízda! Děkujeme moc za chválu. Snad se bude dařit i nadále ;-)
Re: Prolog Od: Jacomo - 21.01. 2018
Zas mě to odhlásilo a já si nevšimla! To všechno výše jsem já, kdyby to snad někdo nepochopil :-))

Re: Prolog Od: marci - 20.01. 2018
Tak tomu říkám Prolog. Někomu by to vystačilo na tři kapitoly, tady je vše zhuštěno do jedné - co nás asi čeká dál? Hmmm - Harry očividně má v sobě kus Voldemorta a nadšen z toho není asi ani jeden z nich? A šok to byl i pro chudáka Severuse - no, nedivím se.... Luxusní začátek, Jacomo. A nostalgicky vzdychám nad bannerem - když si vzpomenu, jak jsme nad ním s arabeskou v Prostějově(?) seděly :) Moc se těším na pokračování a držím palce, aby se povídka překládala hezky :) Děkuji!!!
Re: Prolog Od: Neprihlásený - 21.01. 2018
Začali jsme zostra, teď trochu otupíme hrany. A změníme scénu. Chudák Severus vůbec netuší, co dalšího ho ještě čeká. Banner je nádherný a taky u mě vyvolává spoustu nostalgických vzpomínek na Prostějov :-) Díky, snad se vydaří i další kapitoly. Mozkové závity mé a mých bet se budou moc snažit :-)

Re: Prolog Od: denice - 20.01. 2018
Uf, do děje jsme skočili rovnýma nohama, a teď jen kam nás ten proud bude unášet? Od rána odbíhám přečíst si aspoň odstavec, ale to se nedalo, tahle povídka bude chtít plnou pozornost. Zatím víme jen to, že Ron je mrtvý (ale nenašlo se tělo, že?), Snape v šoku a Harry zmizel. Jsem napnutá jak kšandy. Luxusní překlad - s tímhle muselo být práce jako na katedrále. Díky, čarodějky!
Re: Prolog Od: Neprihlásený - 21.01. 2018
Příběh začal divoce, od první kapitoly se ale zklidní, aspoň na čas. Ano, moc toho nevíme, ale pár věcí se začne brzy odhalovat. A napínavé to bude i nadále. Děkuju za chválu překladu, denice. Arabeska je zlatíčko, moc mi s tím pomáhá.

Re: Prolog Od: Gift - 20.01. 2018
Pani, tomu se rika jemne zavedeni do deje... :-) Nevim, zda jsem nekdy cetla tak akcni prolog. Az mi z toho tuhla krev v zilach. Neco mi rika, ze toto nebude romanticky, sladky slash, ze ne? Jsem moc rada, ze tu opet mame neco o Severusovi a Harrym. Hadam, ze preklad nepatri k tem jednodusim. Budu proto drzet palce a moc dekuji, ze jste se do toho, devcata, pustily.
Re: Prolog Od: Neprihlásený - 21.01. 2018
Ano, ten start je hodně akční, ale ono se to zklidní. Romantický, sladký slash to ale rozhodně nebude, místy je to hodně drsné. Doufám, že se ti příběhu bude líbit i nadále, přestože aktualizace nebudou tak časté. Děkuju za komentář, Gift.

Re: Prolog Od: Sally - 20.01. 2018
Príchod nového príbehu s bengálem! Neláka ma síce paring, ale mega moc sa teším na tento preklad. Holky skvelá práca, čítala som so zatajeným dychom do posledného písmena, vrelá vďaka :)
Re: Prolog Od: Neprihlásený - 21.01. 2018
Těší mě, že i když nejsi příznivce tohoto pairingu, dáváš příběhu šanci. Podle mě za to fakt stojí, slashová část je spíše okrajová. I já děkuju.

Prehľad článkov k tejto téme:

Dius Corvus: ( Jacomo )08.07. 2023Epilog - část 4/4 (závěr)
Dius Corvus: ( Jacomo )01.07. 2023Epilog - část 3/4
Dius Corvus: ( Jacomo )10.06. 2023Epilog - část 2/4
Dius Corvus: ( Jacomo )03.06. 2023Epilog - část 1/4
Dius Corvus: ( Jacomo )27.05. 202319. kapitola - část 2/2
Dius Corvus: ( Jacomo )04.04. 202319. kapitola - část 1/2
Dius Corvus: ( Jacomo )25.03. 202318. kapitola
Dius Corvus: ( Jacomo )11.03. 202317. kapitola - část 2/2
Dius Corvus: ( Jacomo )04.03. 202317. kapitola - část 1/2
Dius Corvus: ( Jacomo )28.02. 202316. kapitola - část 2/2
Dius Corvus: ( Jacomo )21.02. 202316. kapitola - část 1/2
Dius Corvus: ( Jacomo )11.02. 202315. kapitola - část 2/2
Dius Corvus: ( Jacomo )04.02. 202315. kapitola - část 1/2
Dius Corvus: ( Jacomo )28.01. 202314. kapitola - část 2/2
Dius Corvus: ( Jacomo )21.01. 202314. kapitola - část 1/2
Dius Corvus: ( Jacomo )14.01. 202313. kapitola - část 2/2
Dius Corvus: ( Jacomo )07.01. 202313. kapitola - část 1/2
Dius Corvus: ( Jacomo )24.11. 202212. kapitola - část 2/2
Dius Corvus: ( Jacomo )01.11. 202212. kapitola - část 1/2
Dius Corvus: ( Jacomo )25.10. 202211. kapitola - část 2/2
Dius Corvus: ( Jacomo )18.10. 202211. kapitola - část 1/2
Dius Corvus: ( Jacomo )11.10. 202210. kapitola - část 2/2
Dius Corvus: ( Jacomo )20.09. 202210. kapitola - část 1/2
Dius Corvus: ( Jacomo )13.09. 20229. kapitola - část 2/2
Dius Corvus: ( Jacomo )30.08. 20229. kapitola - část 1/2
Dius Corvus: ( Jacomo )19.07. 20228. kapitola - část 3/3
Dius Corvus: ( Jacomo )12.07. 20228. kapitola - část 2/3
Dius Corvus: ( Jacomo )05.07. 20228. kapitola - část 1/3
Dius Corvus: ( Jacomo )28.06. 20227. kapitola - část 2/2
Dius Corvus: ( Jacomo )21.06. 20227. kapitola - část 1/2
Dius Corvus: ( Jacomo )14.06. 20226. kapitola - část 2/2
Dius Corvus: ( Jacomo )07.06. 20226. kapitola - část 1/2
Dius Corvus: ( Jacomo )27.11. 20215. kapitola - část 2/2
Dius Corvus: ( Jacomo )02.10. 20215. kapitola - část 1/2
Dius Corvus: ( Jacomo )28.08. 20214. kapitola - část 2/2
Dius Corvus: ( Jacomo )21.08. 20214. kapitola - část 1/2
Dius Corvus: ( Jacomo )06.02. 20213. kapitola
Dius Corvus: ( Jacomo )21.04. 20182. kapitola
Dius Corvus: ( Jacomo )17.02. 20181. kapitola
Dius Corvus: ( Jacomo )20.01. 2018Prolog
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )22.07. 2017Našlapuj zlehka - úvod