Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čo ukrýva svet

Úvod k poviedke

Čo ukrýva svet
Vložené: Jimmi - 01.03. 2018 Téma: Čo ukrýva svet
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Afterimage

Pracovný názov: Čo ukrýva svet

Originál: nie je voľne dostupný 

Preklad v ruštine:

http://www.hogwartsnet.ru/mfanf/printfic.php?l=0&fid=22949 

 

Autor: gravidy

Preklad: Jimmi

Beta: ruský preklad 

Banner: Jimmi 

 

Pozn. prekladateľky:  Tak ďalšia gravidy. Autorka písala väčšinu poviedok ako reakciu na výzvu, takže sa podľa nej dá odhadnúť, o čom bude. Tentoraz ju uvádzam na začiatku, pretože sa mi ju podarilo nájsť v plnom znení včas. Afterimage je v preklade paobraz, následný obraz, pretrvávajúci zrakový vnem na sietnici. Verzia v ruštine sa mi ale naozaj páči, takže sa nechávam inšpirovať. V angličtine mám k dispozícii cenzurovanú verziu, v ruštine ešte netuším.  Čo z toho vznikne, uvidíme. Napísala by som, že bavte sa, ale toto nie je veselá poviedka.

Jimmi

 

Požiadavka (výzva) pre bk:


 
Štýl, ktorý sa má použiť: realizmus.

Prvok, který sa má použiť: Draco musí pobozkať sexy Rona. Musí ho pobozkať naozaj (nie po mučení, zo srandy alebo pre zábavu, ale naozaj -  vyberte si z toho, čo chcete)

Klišé, ktoré nesmie obsahovať:  asexuálny Harry

 

Pairing: neurčený

Rating: R, vážne od 18. Boli ste varovaní.

Varovanie: slovník, násilie

Obdobie:  posledný ročník na Rokforte, napísané pred Polovičným princom

 

Kapitol: 5

Slov: viac než 30000

 

Zhrnutie: Keď Draca ako batoľa opustia, vychovajú ho mrože, ale potom ho tragicky ubodajú na smrť kanadskí lovcovia kožušín kvôli jeho chlpatej bielej koži (a myslím to tým najhnusnejším, najperverznejším spôsobom). Skončí v pekle, kde stretne Hermionu Kráľovnu prekliatych a jej veľmi gayovských sprievodcov. Teraz len Tom Riddle so samovražednými sklonmi a šialený záhradník menom Neville Longbottom môžu vrátiť vášeň Dracovmu srdcu. Stane sa Draco Lordom tanca? Alebo zomrie Harry Potter príliš mladý?

Tak čo, stačí TOTO ako realizmus? Há?   ČO S TÝM UROBÍTE? 

Ehm, prepáčte. Toto bol výsledok extrémneho potlačovania frustrácie. Podporte ma.

Skutočné zhrnutie: Draco zaslepený predsudkami, túžbou po spravodlivosti a láske zúfalo hľadá ako spraviť tie správne rozhodnutia, keď sa jeho život stále viac a viac vymyká spod kontroly.

Autorkina poznámka:  Áno. Pre moju milovanú bk. Síce žiadna sexbomba, ale stále nevyhnutne zvrhlé, pretože som mohla. Zahryzla som si do jazyka, keď som videla požiadavky. Vážne som pre ňu chcela napísať Carousel, príbeh, ktorý som už mala na zozname, ktorý by zahŕňal pologanstra Rona a oveľa viac Draca/Hermiony. Toto začalo ako podporný príbeh pre Carousel, ale potom sa to zvrtlo na vlastné monštrum, kde je oveľa menej Hermiony, než by sa mi páčilo (či sa očakávalo), ale tak to je.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Úvod k poviedke Od: margareta - 02.03. 2018
Chech! To první shrnutí je docela fajn! Protože já osobně nemám nic proti chlupaté bílé kůži, ať už používané jako vložka do postele či jako předložka před krb! A byl by velkolepý ten boj mezi Pánem Zla a Pánem Zeleně o Něžného Poníka Harryho! Jeden s touhou ho vzteky sežrat, druhý s touhou ho láskou sníst - a do toho Draco, tančící mezi nimi svůj Dance Macabre proti všem...aby jim ho pak před nosem ulovila do své Rudé Smyčky Ginny a pěstovala si ho ve své osobní stáji pouze k vlastním jízdám, osedlaného jen chlupatou bílou kůží... Jo, a Královna prokletých by mohla jenom dál bezmocně proklínat, až by Ron nakonec tu Bílou Kožešinu ukradl a ušil si z ní spoďáry těsně na tělo... /Gravidy má pravdu! Potlačování frustrací je vážně škodlivé; jak je vidět, jde to hlavně na mozek!/ P.S. Jsem zvědavá! Jen se předem omlouvám, že jestli je to slash, tak to pro mě holt to pravé ořechové nebude.
Re: Úvod k poviedke Od: Jimmi - 02.03. 2018
Pri slashi dávam iné varovanie :) viac už nepoviem. Táto poviedka nie je o pároch, je o Dracovi :)

Re: Úvod k poviedke Od: Gift - 02.03. 2018
Gravidy! Gravidy! Gravidy! Prvni verzi shrnuti jsem naivne uverila a presto bych byla ochotna takovou povidku cist. Proc? Protoze je to gravidy a protoze preklad od Jimmy je zaruka uspechu. Ted me irituje jen polibek s Ronem, ktereho normalne nemuzu vystat, ale neco mi rika, ze gravidy nabidne mnohem vyraznejsi dej, ktery me bude sokovat a iritovat. :-) Uz se nemuzu dockat!
Re: Úvod k poviedke Od: Jimmi - 02.03. 2018
Vieš ako iritoval mňa? To čakanie, kedy už to bude, v akej forme... a ako by to vôbec bolo možné? Nepredstaviteľné. Gravidy čarovala, je to tam ako riť na šerbel a slash to nie je :) Nechaj sa prekvapiť.

Re: Úvod k poviedke Od: kakostka - 01.03. 2018
Ehm, já to na první přečtení nepochopila, teda brala jsem to jako džouk, Ron a Draco, přístupnost od 18 let, úvodní shrnutí brutál parodie... na druhé přečtení mám dojem, že to snad tak šílený nebude... ale když si vybavím střípky Gravidy, obávám se, že tohle nebude má povídka. Nechci se nikoho dotknout, ale upřímně píšu no nazdar? další šílenost od té šílené Gravidy? Uffffff A extra upozornění, že to není veselá povídka? super:-( Jimmi, ty si masochistka?
Re: Úvod k poviedke Od: Jimmi - 02.03. 2018
Ani náhodou sa to nepribližuje votrelcom, žiadna taká šialenosť. Ja ti neviem, asi vždy reagujem na vetu to sa nedá, tým, že to spravím. Takže istým spôsobom hej. Bola som v období, keď som chcela prekladať Draca, ktorý to dostane vyžrať (nechcem prezradiť viac) a táto poviedka do toho sadla. Nie je to absolútne šialené, práve naopak. Určite unikátne. Myslím, že to píšem v niektorej poznámke - pôvodne som to chcela preložiť, pretože niekde v originál komentároch som zachytila, že je to prequel k Jastriabej žene (to Carmin jess či ako). A chcela som dokázať, že nie je, preto preklad a hľadanie medzi riadkami :) Tým som naznačila, čo je to štýl.

Re: Úvod k poviedke Od: martik - 01.03. 2018
Nesmírně se těším, až si to dám znovu a vychutnám si všechny detaily. Tentokrát alespoň nebudu muset sbírat spadlou čelist z podlahy jako při prvním čtení. A opakuji, že tohle je pro mě osobní nejoblíbenější Gravidy. Díky za ni Jimmi
Re: Úvod k poviedke Od: Jimmi - 01.03. 2018
Uvidíme :) Ja sa tiež na to chystám (to len teraz uvidíme tie chyby :) ) ale kvalita je úmerná kvantite. Chudák Draco. Díky

Re: Úvod k poviedke Od: luisakralickova - 01.03. 2018
Jo! Fakt Gravidy! Jimmi jsi neskutečná! Malinko jsem se lekla při čtení prvního shrnutí, můj překladač nic takového skutečně nepřekládal;) Těším se moc a díky předem.
Re: Úvod k poviedke Od: Jimmi - 01.03. 2018
No ja som došlo na koniec a zhrnutie (či skôr výzva) bola na konci... tak som si povedala, že kto to zavrie po prečítaní toho prvého zhrnutia :) Do Gravidy som sa pustila, pretože tá predtým išla nejako samosato, toto je vydrený preklad. Nechápala som... fakt nie, tá istá autorka a totálne iný štýl. Škrípala som zubami :) Ešteže boli vianočné prázdniny, nebyť toho, nedám to. Tento rok som preložila neviem či tri kapitoly z tej ďalšej, jednoducho to nestíham. Tak som rada, že túto som dokončila. Myslím, že ešte pri niektorej som nechala tiež poznámku (to je taký špeciálny chlievik v admine) o tom, čo sa mi po danej kapitole honilo hlavou... ale teraz mám dvojmesačný odstup a chcem sama seba prekvapiť. Dúfam, že nesklame. Díky

Re: Úvod k poviedke Od: Jacomo - 01.03. 2018
Ha, je to tady! Další gravidy! Zbožňuju tvoje překlady od ní, Jimmi, takže se neskonale těším. Nevadí mi temnota, neslušný slovník či jiné nehezké věci, protože ve tvém podání to bude radost číst. Už jsem napsala, že se těším? :-)
Re: Úvod k poviedke Od: Jimmi - 01.03. 2018
Hlavne keď vieš, čo čakať, tak to nebude taký šok a môžeš si to vychutnať hneď na prvé čítanie (myslím tie náznaky medzi riadkami) Ďakujem

Re: Úvod k poviedke Od: denice - 01.03. 2018
Jak píše Lupina - Gravidy není nikdy dost! Shrnutí zní fantasticky, jsem neskutečně zvědavá - i když trochu lituji, že autorka opustila svou vizi (myslím tu realistickou v prvním shrnutí). Rozhodně se těším! Děkuji.
Re: Úvod k poviedke Od: Jimmi - 01.03. 2018
Ešte chvíľku ma rozmaznávajte a na budúci rok možno bude ďalšia :) Myslím, že máte veľkú výhodu pred všetkými ostatnými, lebo mierne tušíte - asi tak ako ja pri preklade. Ale tie detaily :) Fakt sa teším na komentáre. (aspoň niečo mi spríjemní tú PNku) Ďakujem

Re: Úvod k poviedke Od: Lupina - 01.03. 2018
Těším se převelice, ale na tuto povídku si budu muset vyhradit čas a klid, aby mě nikdo nerušil. Gravidy není nikdy dost (hlavně když ji nemusím překládat :-) ) Děkuji, Jimmi!
Re: Úvod k poviedke Od: Jimmi - 01.03. 2018
Kľudne, neutečie, a myslím, že máš plné ruky práce aj tak. Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

( Jimmi )09.03. 2018Časť 5 - 2/2 Záver
Gravidy: ( Jimmi )08.03. 2018Časť 5 - 1/2
Gravidy: ( Jimmi )07.03. 2018Čast 4 - 2/2
Gravidy: ( Jimmi )06.03. 2018Čast 4 - 1/2
Gravidy: ( Jimmi )06.03. 2018Časť 3 - 2/2
Gravidy: ( Jimmi )05.03. 2018Časť 3 - 1/2
Gravidy: ( Jimmi )03.03. 2018Časť 2
Gravidy: ( Jimmi )02.03. 2018Časť 1
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2018Úvod k poviedke