Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Jakkoliv to nazveš...

Úvod

Jakkoliv to nazveš...
Vložené: arabeska - 01.03. 2018 Téma: Jakkoliv to nazveš...
martik nám napísal:

Jakkoliv to nazveš…

However You Say It

Originál: However You Say It

Autor: mezzosangue

Překlad: martik; Beta: arabeska; Banner: arabeska

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Povolení k překladu: bylo zažádáno

Romance

Severus Snape / Hermiona Grangerová

Rating: 13+ Kapitol: 5

9300 slov



Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží mezzosangue. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Období: Po Bradavicích

Shrnutí: Během poválečného klidu spřádá Hermiona plán, který zahrnuje Severuse Snapea. Plány Hermiony Grangerové byly vždy skvěle promyšlené, barevně rozvrhnuté v zápisnících, znamenitě sestavené, v podstatě legendární. Ale nikdy nebyly klidné. A vůbec, opravdu je klidný život to, co Severus chce? Drží se kánonu, nebere na vědomí epilog. Možná SS/HG.

Poznámka autorky: Harryho Pottera vytvořila a oprávněně vlastní J. K. Rowlingová. Já vám jen věnuji několik málo šťastných minut, abyste mohli ignorovat hromadu špinavého prádla a místo toho si představit, jak žijí naše oblíbené knižní postavy po Relikviích smrti.

Celá povídka má něco kolem 9000 slov. Fanoušci Inkspots poznají ‚mého Severuse,‘ ale tohle je úplně jiný příběh. Odehrává se asi pět let po Bradavicích.

Fluffy a romantický, rating 13+ kvůli jazyku, žádný sex.

Poznámka překladatelky: První přečtení na mě zapůsobilo jako kouzlo a já tento příběh prostě musela přeložit. Je tam pár útržků, které mě absolutně nadchly, jedno netradičně zakomponované klišé a dokonalý epilog.

A hlavně myslím, že se všichni občas cítíme jako Severus v první kapitole – každý máme své kyvadlo. Proto všem, a Arabesčiným čarodějkám zvlášť, přeji, aby v příštích letech v poklidu stálo. A děkuji, že jsem vás mohla poznat. Jste úžasné!

Všechno nejlepší, KIŽI, a vzhůru do další desetiletky!!!




Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Úvod Od: Sev - 03.03. 2018
Weee, moc se tesim, uz na tuhle povidku cekam strasne dlouho!!!

Re: Úvod Od: margareta - 02.03. 2018
Nezřízeně se těším!! Jó, Snape je moje gusto, bez něj v srdci pusto - neboli kdo má v srdci tíži, ať si jde číst KIŽI!!! Kiži už má deset let? To už tedy jde příští rok do Bradavic, ne? Když vezmu, co z jejich osazenstva udělal ještě před nástupem, mají se na co těšit! A my taky!! Gratuluji a nemůžu se dočkat!!
Re: Úvod Od: martik - 02.03. 2018
Nemůžu než souhlasit. K narozeninám jsem kiži mohla nadělit jedině Severuse, i když tento nemá tak ostrý jazyk, jak jsme zvyklé. Tak doufám, že nebudeš zklamaná, u tebe by mě to obzvlášť mrzelo.

Re: Úvod Od: Jacomo - 02.03. 2018
Páni! Jak já se těším! (Úplně mě uchvátila už autorčina poznámka - a jelikož o Inkspots básní Lupinka už asi rok, jsem si jistá, že je na co.)
Re: Úvod Od: martik - 02.03. 2018
Správně, Jacomo, odlož špinavé prádlo a vzhůru zpět do Bradavic. Už zítra! Inkspots jsou poněkud obsáhlejší, takže jsem moc ráda, že se do nich Lupinka pustila sama.

Re: Úvod Od: Gift - 02.03. 2018
Roztomilych snamione neni nikdy dost. Proto jsem ti vdecna, ze se poustis zrovna do teto. Na kizi, na snamione a na martika! :-)
Re: Úvod Od: martik - 02.03. 2018
Roztomilá je a troufám si říct, že je tam i kapka hloubky. Tak snad se bude líbit. Hlavně na kiži!

Re: Úvod Od: zuzule - 02.03. 2018
Parada! Tesim se :)
Re: Úvod Od: martik - 02.03. 2018
:-)

Re: Úvod Od: JSark - 01.03. 2018
Vyzerá to zaujímavo, uvidíme, ako budem stíhať. Ale držím palce pri prekladaní.
Re: Úvod Od: martik - 01.03. 2018
Je to jen 5 kapitol, které půjdou po týdnu. Tak snad se ti zadaří. A přeloženo už naštěstí je ;-)

Re: Úvod Od: luisakralickova - 01.03. 2018
Snamionka, super! Mistr nesmí při oslavách chybět. Vyhlížím netrpělivě, co jsi pro nás nachystala.
Re: Úvod Od: martik - 01.03. 2018
Však on si oslavy vyloženě užívá. O to bych ho nemohla připravit :-D

Re: Úvod Od: Jimmi - 01.03. 2018
Ja sa tak teším! S náznakov tuším o aký štýl ide, takže jupíjéj. To fakt bude jízda.
Re: Úvod Od: martik - 01.03. 2018
Žádné drama, jen oddychovka s trochou romantiky. Doufám, že nebudeš zklamaná Jimmi.

Re: Úvod Od: denice - 01.03. 2018
Hermionin plán, který zahrnuje Severuse - těším, těším, těším!
Re: Úvod Od: martik - 01.03. 2018
Severus se má taky na co těšit :-D

Re: Úvod Od: Lupina - 01.03. 2018
Těším, těším, těším!!! A Inkspots přeložím! Příští rok! Neb Severuse není nikdy dost! Jo, těch vykřičníků je hodně, ale jsem nadšená!!!
Re: Úvod Od: martik - 01.03. 2018
Doufám, že ti to nadšení vydrží. Já jsem s výsledkem spokojená, arabeska je prostě čarodějka.

Prehľad článkov k tejto téme:

mezzosangue: ( martik )31.03. 20185. Epilog
mezzosangue: ( martik )24.03. 20184. ...ona není komplikovaná
mezzosangue: ( martik )17.03. 20183. ...není to naivita
mezzosangue: ( martik )10.03. 20182. ...nejsme urputní
mezzosangue: ( martik )03.03. 20181. ...není to manipulace
. Úvod k poviedkam: ( martik )01.03. 2018Úvod