Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Spoznali sme more [SM I]

Kapitola 2 Neporušiteľná prísaha

Spoznali sme more  [SM I]
Vložené: Jimmi - 19.06. 2009 Téma: Spoznali sme more [SM I]
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu We learned sea : luckei1

Draco Malfoy otočí po veľmi úspešnej kariére medzi smrťožrútmi, potom naverbuje Harryho a Hermionu, aby mu pomohli v pláne, ako premôcť Temného pána. 

Toto vám snáď pomôže niečo vymyslieť s tým walk-in. Ak nie, zostáva prebehlík. Hnusné slovo. Ak to niekto bude porovnávať s originálom, priznávam, jednu vetu som totálne strelila, ani teraz to nie je ono. (And tied to all his work was Draco’s plan for himself, and Harry’s judgment against him now would seal his fate.)

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 2 Neporušiteľná prísaha

Infragilis -- Votum -- Opus.

Tá čarodejnica zažmurkala dvadsaťtri krát - Draco to počítal - skôr než jej došlo, čo povedal. Koktala a nedokázala ukryť svoje prekvapenie. Babrala sa na stole s akýmisi papiermi, potom sa otočila k svojej spoločníčke a povedala, že sa zakrátko vráti.

"Poďte tadiaľto, prosím," povedala, vystúpila spoza pultu a ukázala mu, aby ju nasledoval, hoci Draco vedel, že je to posledná vec, čo by chcela. Keď sa dostali k výťahom, tá žena sa nervózne otočila. "Hmm, prepáčte, ale predpisy, viete; obávam sa, že vás musím požiadať o váš prútik."

Draco sa uškrnul a vytiahol z vrecka svoj hladký ebenový prútik. Pozrel sa na naň, potom na ňu, skôr než jej ho podal. Ruka sa jej triasla, keď sa opatrne načiahla, aby ho prevzala a potom si ho strčila do jedného z vnútorných vreciek hábitu. Otočila sa a stlačila gombík, aby privolala výťah. Keď prišiel, nastúpili a tá čarodejnica stlačila gombík na druhé poschodie.

Viezli sa mlčky; pocit strachu vychádzajúci z tej ženy značne vzrástol, keď bola s Dracom v uzavretom priestore. Študoval ju; bola drobná a mala hnedé rovné vlasy, ktoré boli stiahnuté do priliehavého uzla vzadu na hlave. Inak bola všedná. Keď sa konečne otvorili dvere na poschodí ich cieľovej stanice, prakticky vybehla z výťahu. Chytila dych a potom sa pohla po chodbe.

Draco nikdy predtým nebol na ministerstve a zdržiaval sa nazeraním na všetko, kade prechádzali. Čoskoro prišli k dverám, kde stálo, "Ústredie aurorov". Čarodejnica otvorila dvere a vošla, nasledovaná Dracom. Prešla priamo ku kancelárii, ktorá sa nachádzala oproti dverám. Bolo šťastie, že väčšina aurorov bola na obede; nikto si v skutočnosti Draca nevšimol.

Konečne zastavili pred obyčajnými, hnedými drevenými dverami. Žena vznikla ruku, zaváhala a potom zaklopala.

"Áno?" ozval sa unavený hlas.

"Pa-pán Potter. Máte tu prebehlíka, pane." (PP. tu je ten dvojvýznam, možno keď sa dostaneme ďalej a zistíte, čo naozaj robil, niečo vás napadne, ona to podľa mňa myslela ako návštevu, Harry to zobral ako to druhé).

Chvíľu sa nič neozvalo. Na to bolo počuť ťažké povzdychnutie nasledované: "Predstavil sa vám?"

"N-nie, ale budete ho poznať."

"V poriadku. Prosím, pošlite ho dnu." Žena kývla Dracovi, aby vošiel do pracovne. Otvoril dvere a urobil jeden krok dnu.

Harrymu spadlo pitie, keď sa vo dverách zjavila Dracova silueta. "Malfoy!" povedal.

"Ahoj, Harry," povedal živo Draco, dívajúc sa s pobavením ako sa káva rozlieva po papieroch na Harryho stole.

"Hmm, vďaka, Donna," riekol Harry vystrašenej čarodejnici. Odišla bez toho, aby potrebovala ďalšie povzbudenie. "Posaď sa," povedal Malfoyovi, vytiahol svoj prútik a dal do poriadku ten chaos na svojom stole.

Draco sa posadil. Každý pohyb, ktorý urobil, dával Harrymu najavo, že on je ten nadradený, chytrejší a že má navrch.

"Čo tu robíš, Malfoy?" opatrne sa spýtal Harry.

Draco sa uškrnul. "Nepočul si tú milú dámu? Som prebehlík."

"Áno, počul som," vyprskol Harry. Vedel, čo je prebehlík a to bol dôvod, prečo upustil svoju kávu. Draco Malfoy tu bol, aby sa sám odovzdal. Bude niečo žiadať na oplátku, samozrejme, pretože taká bola dohoda, ktorú ministerstvo dodržiavalo so všetkými svojimi prebehlíkmi. Potom on, Harry, bude musieť porovnať Dracovu ponuku voči Dracovi samotnom, aby určil, či je tá výmena prijateľná.

"Prečo?" spýtal sa Harry.

"Chcem von."

 Harry si nemohol pomôcť, ale spadla mu sánka. "Von?"

"Áno, Potter, to je to, čo som povedal; von."

"Von z čoho?"

Draco si vzdychol a začal zbierať neexistujúce špinky zo svojho hábitu. "Z mojej súčasnej práce."

Harry ledva obsedel na stoličke. Oproti nemu sedel Draco Malfoy, správal sa ako keby sa zastavil pokecať si so starým kamošom, a vravel mu, že chce prestať byť smrťožrútom."

"Nemôžeš len tak prestať byť smrťožrútom, Malfoy."

"Len preto, že sa to ešte nikomu nepodarilo, neznamená to, že to nejde."

"Ale - prečo?" bľabotal Harry. Hlavou mu preskakovali možnosti, ktoré zahrňovali Malfoya, podvod a smrť. "Myslel som si, že miluješ spôsobovať teror a mučiť ľudí všade tam, kam prídeš, že miluješ, keď sa ľudia trasú len čo zbadajú tvoju tvár či začujú tvoje meno."

"Ale, ale, Potter, nevedel som, že si zo mňa nespustil oka," riekol Draco. Zdvihol nejaký obrázok z Harryho stola. Ako očakával, bol to Harry, Ron a Hermiona, mávali a objímali sa navzájom, oblečení v rokfordských promočných hábitoch. Uškrnul sa.

"Som rád, že som nemusel prejsť celým týmto nezmyslom," riekol Draco.

Harry vytrhol obrázok z Dracových rúk. "Prečo?" zopakoval nahnevane.

"To budem vedieť len ja."

"Nuž, keby som to vedel, zabezpečilo by to, že tento proces prebehne hladko," odvetil Harry. Ale Draco zostal mlčať, na Harryho mrzutosť. "Fajn. Nespolupracuj. Prečo by som ťa nemal proste vsadiť do Azbakanu?"

Draco pokýval prstom na Harryho. "No tak, no tak, Potter. Som prebehlík. Na tieto veci existujú pravidlá a my musíme vyjednávať." Posadil sa do kresla a ledabolo si založil ruky za hlavu. "Okrem toho, už som si vybral ostrov, kam sa chystám na dôchodok po dovŕšení vysokého veku, povedzme, dvadsiatich rokov. Možno dvadsaťjeden."

Práve vtedy sa otvorili Harryho dvere a vošla hnedovlasá čarodejnica bez toho, že by vzhliadla od papierov, ktoré niesla. "Hej, Harry, bola som zvedavá, či by ti nevadilo podpísať mi zopár papierov - ach!" Zdvihla zrak, keď vycítila niečiu prítomnosť v miestnosti.

Draco sa nemusel pozrieť na to dievča, aby vedel, že je to Hermiona Grangerová. A ona nepotrebovala vidieť jeho tvár, aby vedela, že ten blonďavý muž v Harryho pracovni nebol nikto iný než Draco Malfoy.

"Harry, vrátim sa," riekla a začala cúvať von z pracovne, opatrne, aby v žiadnom prípade nespustila oči z Malfoyvho zátylku - pre prípad, že by urobil nejaký náhly pohyb.

"Nie, Hermiona, poď. Prosím, sadni si," riekol Harry a ukázal na ďalšie voľné kreslo v pracovni.

Na chvíľu sa na svojho priateľa pozerala s očami dokorán než poslúchla. Každá bunka v jej tele kričala, aby utiekla, aby sa dostala tak ďaleko od Malfoya ako môže. Ale namiesto toho sa mlčky posadila.

"Malfoy je tu ako prebehlík."

Hermiona nepovedala nič a odmietala sa na Malfoya pozrieť. Vedela, čo je prebehlík, ale nedokázala si predstaviť, prečo by sám seba vydal.

Draco sa v tejto chvíli tiež odmietal pozrieť na Hermionu. Pokračoval v sledovaní Harryho, ako šuští s haraburdami na svojom stole.

"Vyjednávanie, Potter," nakoniec povedal, dúfajúc, že privedie Pottera späť k aktuálnemu rozhovoru.

"Ty chceš vyjednávať? Čo ťa núti myslieť si, že budeme vyjednávať s ľuďmi ako si ty?"

"Splnil som polovicu dohody, nie? Vstúpil som na ministerstvo a vzdal som sa, tak aby som mohol mať s tebou tento rozhovor. Moje zámery budú známe, časom."

"Tvoje zámery? Ty si fakt niečo, vieš to? Budeš nám musieť toho dať strašne veľa, ak dúfaš, že zostaneš slobodný muž." Draco len pokračoval v zízaní na Harryho. "Mená, Malfoy. Zoznam smrťožrútov; prezývky, finančné záznamy; úkryty a bezpečné domy. Čokoľvek a všetko, čo vieš o svojom nehanebnom pánovi a ako pracuje."

Draco sa uškrnul. "Potter, nechovaj sa ako nafúkanec, tak nad všetkými ostatnými so svojím etickým kódexom a ligotavým odznakom aurora. Tam vonku, v skutočnom svete, moc hýbe svetom a ja jej mám nazvyš. Ty máš len svoj ligotavý odznak." Potom sa Draco zachichotal. "Žiarliš, že si nedostal ligotavý odznak prefekta či hlavného prefekta? Dokonca ja som jeden z nich dostal."

Harry na neho civel. "Moc, to je ono? Tak to voláš? Okrádanie bezbranných muklov a ich zabíjanie pre zábavu? Ja to volám zlo, Malfoy, čisté zlo a to je jediné, čím si kedy bol a to je jediné, čím kedy budeš."

Dracove oči nebezpečne žiarili a prinútili Harryho pripomenúť si, že toto nie je ten chlapec, čo mu robil zle a posielal na neho pomerne nevinné kúzla, keď sa obchádzali na chodbách. Toto bol smrťožrút, Voldemortova pravá ruka. Pravdepodobne by mohol zabiť Harryho priamo tu, keby chcel. Harry ťažko prehltol. Ale ten záblesk hnevu pominul a Harry sa cítil istejší sám sebou.

Draco vstal a pozrel sa Harrymu do očí. "Odovzdám vám Voldemorta." Hermiona zalapala po dychu a Harryho oči sa roztvorili. Draco sa znovu rozvalil vo svojom kresle a nonšalantne pokračoval. "A celú jeho organizáciu a operácie. Okrem seba, samozrejme. To je to, o čom sa bavíme, pokiaľ nechceš pokračovať v dohadovaní sa, kto je lepší  a kto chytil viac zlatoniek, alebo prečo má tvoja hlava taký hnusný tvar."

"Školácke triky a naťahovanie už viac nezaberá, Malfoy. Budeš musieť mať niečo lepšie než to."

"Viem. Kvôli tomu som priniesol toto." Hárok pergamenu sa zhmotnil na Harryho stole.

Harry zalapal po dychu. "Mali ti zobrať prútik!"

"Zobrali," sebaisto povedal Draco.

"Potom ako si to urobil?" spýtal sa zmätený Harry.

Draco neprestal Harryho sledovať s namysleným, vševediacim úškrnom. "Pozri sa na to, Potter, viem, že po tom dychtíš."

Harry zdvihol ten pergamen. Bol to zoznam mien. Preletel ten zoznam, ale keď sa dostal k písmenu C, mená začali miznúť. "Hej!" povedal, pozrúc na Draca.

"Len malý príklad toho, čo môžem ponúknuť."

"Čo chceš?"

"Dostať sa von, povedal som ti to."

"Prečo?"

"Mám svoje dôvody, Potter. Nezačali sme sa točiť v kruhu, že nie? Už si sa ma tieto otázky pýtal a ja som ti na ne odpovedal. Začneme vyjednávať podmienky?"

"Vôbec nie som naklonený pokračovať v tomto rozhovore, pretože mi odmietaš poskytnúť informácie o tvojich zámeroch."

Draco prudko vydýchol. Bol sklamaný, ale nechcel to dať najavo. Harry bol jeho jediná šanca a on ho musel prinútiť počúvať. Ale musel to urobiť spôsobom, ktorému by Harry veril. "Čo ja chcem, Potter, je odísť odtiaľto, dnes, s dohodou, aby som v jeden deň opustil Anglicko a nikdy sa nevrátil."

Harry sa zasmial. "Pochybujem, že unikneš Azbakanu."

"Ach, určite nemám v úmysle stráviť tam žiaden čas," povedal Draco, zaklonil sa v kresle s rukami za chrbtom. "Spomínaš si na môj ostrov? Pomenujem ho po sebe, samozrejme. Dokážeš si ho predstaviť? Panenské biele pláže, ligotavý modrý horizont. Skutočný tropický raj a všetok len môj."

"Malfoy, prečo by som ti mal uveriť? Ako mám vedieť, že toto nie je nejaký trik?"

"Nemusíš mi veriť a neexistuje pre teba žiadna možnosť, ako si byť istý," povedal Draco, oči sa mu smiali. "Vieš, že stále odtiaľto môžem odísť. Táto ponuka príde len raz. Keď odídem, budem preč a táto možnosť so mnou."

"Nemôžeš odísť," povedal Harry, snažiac sa znieť istý sám sebou.

"Áno, môžem. Vzhľadom na pravidlá ministerstva. Keď nedospejeme k dohode, mám právo stiahnuť svoju ponuku, hlavne samého seba."

Harry sa na chvíľu zamyslel. "Budem chcieť vedieť, kde je tvoj ostrov."

Draco sa zasmial. "Iste. Nechám ti medzi palmami napnutú sieť, keď prídeš na návštevu. A dvojitú, ak si privedieš pani Potterovú."

Harry stuhol, vypleštil oči na Malfoya a zdalo sa, že sa Hermiona prebrala k životu. Po celý čas sa pozerala na Harryho a všimla si jeho stuhnutie. Oči sa jej rozšírili, potom sa pozrela na Draca, potom späť na Harryho.

"Ona to nevie?" spýtal sa Draco, smejúc sa Harrymu svojimi očami. "Skvelé!"

"Čo chceš?" vyprskol Harry. "Na toto nemám náladu."

"Ty brďo, Potter sedí v tejto pracovni s prázdnym mozgom? Už som ti to povedal - chcem von."

"Zo zdravou kožou?"

"Čože?"

"Mukelský výraz," riekla Hermiona, odkedy sa posadila prehovorila prvý raz. "Znamená to, že bez následkov."

"Nuž, očividne," povedal Draco, keď prevrátil očami. "Mám pred sebou veľmi hektický život, postarať sa o moje vtáčiky, sedieť na pláži..."

"Áno, áno, tvoj ostrov. Už viem." Otočil sa, aby sa pozrel na Hermionu. Spomenul si, že tam je, až keď prehovorila. "Hermiona, prepáč, že som mrhal tvojím časom. Môžeš ísť."

Prikývla, vďačná, že sa zbaví ťaživého pocitu v hrudi z toho, že bola tak blízko Malfoyovi. Chystala sa otočiť kľučkou, keď ju oslovil Draco.

"Grangerová, prosím, povedz mi, že nie si Potterova sekretárka," povedal s odporom.

Hermiona sa naježila. "Pre tvoju informáciu, som auror."

Draco sa uškrnul. "Nikdy by som ťa netipoval na aurora, Grangerová. Som sklamaný."

Snažila sa myslieť na to, že Harry dá všetko do poriadku, keď odíde, že sa postará o tú diabolskú sviňu sediacu v jeho kancelári. "Nuž, Malfoy, z teba sa vykľul nerozhodný, zlý, slabošský automat, neschopný premýšľať či konať sám za seba. Čo je presne to, čo som tipovala ja o tebe." Skôr než jej mohol niečo pohotové povedať na oplátku, otvorila dvere a chvatom ich za sebou zatreskla.

Draco sa pre seba zachichotal.

Harry sa zamračil na muža pred sebou. "Zabil si jej rodičov, Malfoy."

"Som si toho vedomý," povedal uhladene, žiaden náznak emócií v jeho hlase.

"Je ti to jedno? Úplne?" odvetil nahnevane Harry.

"Prečo by nemalo?"

"Necítiš sa vôbec zle? Nikdy?"

Draco odmietavo mávol rukou. "Ach, iste. To je tá hnusná maličkosť, o ktorej mi povedali, že sa volá svedomie. Nie je to problém, naozaj; musíš to len trochu potlačiť a potom sa to stratí."

"Ale - ty ju poznáš. Viem, že ju nenávidíš, ale jej rodičia nemohli byť bezmenné tváre v tú noc, keď si šiel do ich domu."

"Zabil som nespočet čarodejníkov, čarodejníc a muklov. Prečo by mi na nich malo zvlášť záležať?"

Harry neveriacky krútil hlavou. "Pre teba je len Azbakan, Malfoy." Harry sa posadil a načiahol sa do zásuvky, aby vytiahol formuláre Rokovanie s prebehlíkom a Dohodu kvôli tomu, aby mohol oficiálne vyhlásiť svoj rozsudok nad odporným tvorom, ktorý mu špinil jeho pracovný priestor. Ale keď sa sklonil, aby začal písať, náhodou sa pozrel na Malfoya.

Draco bol smrteľne bledý; ruky sa mu triasli, keď si nimi prešiel cez vlasy. Všetka tá sebaistota a všetka tá nadutosť, ktoré dával najavo, boli preč, ako keby vôbec nikdy neexistovali. Na ich mieste bol vydesený prízrak, ktorý sa tváril, ako keby ho práve odovzdali pobozkať dementorovi.

"Ty si vydesený," utrúsil neformálne Harry.

"To prekliato sedí."

Harry odložil brko a bližšie sa pozrel na Draca. "Povedz mi pravdu, Malfoy. Prečo si tu? Čoho sa bojíš?"

Draco nemohol Harrymu povedať, že sa bojí, že Harry povie nie. Všetka jeho práca, jeho úsilie, jeho plány mohli vyjsť navnivoč vďaka jedinému slovíčku od tohto aurora.  A Draco vo svojom pláne počítal s jeho napojením na všetku jeho prácu, ale Harryho rozsudok proti nemu teraz spečatí jeho osud.  

"Sľubujem, že všetko, čo mi povieš, zostane medzi nami. Ako súčasť dohody." Draco stále neprehovoril. Pozrel sa na Harryho, ale Harry si všimol jeho zakrvavené oči a videl ako úplne vyčerpane vyzeral, tak odlišne od muža, ktorý napochodoval do jeho pracovne ako kráľ sveta. Harry si vzdychol a zavolal Hermionu späť do svojej pracovne.

O minútku prišla znepokojená ku dverám; vedela, že Draco ešte neodišiel. "Áno, Harry?" povedala, strčila dnu len hlavu.

"Poď sem, prosím. Zatvor za sebou dvere." Hermiona neochotne poslúchla. Zazrela na Draco, ktorého plecia boli teraz poklesnuté, keďže mal hlavu v rukách ako v porážke. Na prchavý moment sa ňou mihla ľútosť, ale zmizla tak rýchlo ako prišla. Potom pocítila pýchu, pýchu na Harryho, že ho zlomil.

"Hermiona, potrebujem, aby si bola naša Spútavačka (cz:  svědek)." Zalapala po dychu. Dracova hlava vystrelila nahor, aby sa pozrel na Harryho a Hermiona uvidela tvár, ktorá sa zhodovala so skľúčeným telom, ktoré si všimla, keď vošla do miestnosti.  Tam, kde zanechala arogantného smrťožrúta, sedel úplne iný človek.

"Harry, nie, nerob to," naliehala. Vstúpiť do Neporušiteľnej prísahy s Dracom Malfoyom dobre neskončí.

Draco pocítil ako ním vystrelila nádej, keď sa pozrel Harrymu do očí.

"Je to v poriadku, Hermiona. Ver mi."

"Ja naozaj verím tebe," povedala, pozrúc sa na Draca a naznačujúc Harrymu, že on je ten, komu neverí.

"Hermiona, potrebujem, aby si to urobila."

"Prečo ja?" zašepkala.

"Pretože si jediná, kto vie, že je tu a myslím, že čím menej ľudí je do toho zapletených, tým lepšie." Pozrel sa na Draca, ktorý prikývol.

"Iste ho iní ľudia videli sem vojsť," protestovala.

Harry sa na ňu prosebne pozrel. "Hermiona, prosím. Potrebujem teba, aby si toto urobila."

Napriek jej najlepšiemu úsudku, napriek všetkým kričiacim bunkám jej tela, si vzdychla a povedala, "dobre. Ale oficiálne si myslím, že je to zlý nápad."

Harry si vydýchol úľavou. "Poznačené," riekol. On a Draco si stisli pravé ruky, hoci váhavo, ako keby sa obaja báli akú chorobu od toho druhého dostanú. Hermiona položila prútik na ich spojené ruky a zamrmlala, "Infragilis Votum."

"Ja, Harry Potter, nezopakujem nič, čo bude povedané medzi tebou, Draco Malfoy, a mnou počas nasledujúcej hodiny." Prvý jazyk plameňa ovinul ich ruky. "Zostane to medzi nami až kým si nebudeš želať, aby sa to prezradilo." Druhý plameň sa pripojil k prvému. "A jedine ty ma môžeš kedykoľvek zbaviť tohto sľubu." Tretí plameň sa pridal k prvým dvom a vytvoril ohnivého hada.

"Opus," riekla Hermiona, aby spečatila prísahu. Had na chvíľu zažiaril a potom zmizol.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Moc good. Upe skvělý překlad. Už se těším na to, jak sa to bude vyvíjet ;-)

Re: Kapitola 2 Neporušiteľná prísaha Od: Neprihlásený - 20.06. 2009
To bylo úžasné!!!!!!!! pokračování!!!!!!!!!

Všetkým strašne moc díky. Myslím, že soraki má pravdu, walk-in má postavenie ako posol s bielou vlajkou, nemôžu sa ho dotknúť, aj keby to bol najhorší vrah na svete. Hermiona bola príliš ohromená, aby premýšľala, jednak jej došlo, aké má postavenie a jednak už prešiel dlhý čas. Mám taký dojem, že sa to ešte vysvetlí, ale tu nemohla urobiť čokoľvek práve preto, že Draco mal postavenie "walk-in". Neviem, či vôbec na to existuje správny výraz, slovo prebehlík mi nesedí, lebo je to pomenovanie niekoho, kto zmenil strany. "Walk-in" je určité postavenie, pozícia, podobné ako vyjednávač, tajný agent, posol... Takí, čo potom žijú v programe na ochranu svedkov. Určite to bolo v nejakom americkom firme - mafián ponúkne spoluprácu FBI výmenou za určité výhody. Dnes som prečítala od autora Thymiánu poviedku Dračia krv. Ďalší kandidát.

myslím, že tento príbeh je naozaj super, ale jednu vec prosto nedokážem pochopiť. ak by som ja bola na Hermioninom mieste a vedela, že mi Malfoy zabil rodičov, asi by som po ňom hneď skočila a vyškriabala mu oči, alebo by som odtiaľ vapadla, aby som mu nevyškriabala oči. neviem si vysvetliť, prečo poslúchla Harryho, aby zostala. a ako to on mohol od nej chcieť?! a po miernej kritike smerom k autorke dodávam, že skvelý preklad! =D

Re: Kapitola 2 Neporušiteľná prísaha Od: soraki - 19.06. 2009
Tak to bylo hustý... šmankote, už aby byla další, jsem strašně zvědavá... Ten odpadlík - hmmm, jak se říká tomu, co přijde s bílou vlajkou? Víte, koho myslím? Posel? Vyjednávač?

Re: Kapitola 2 Neporušiteľná prísaha Od: eternallife - 19.06. 2009
Páni on zabil její rodiče tak to bylo dost nečekaný...děkuju za řeklad těšim se na další:)

Nič iné ma okrem prebehlíka nenapadlo. Preklad ako obvykle skvelý, vďaka zaň. :-)

Re: Kapitola 2 Neporušiteľná prísaha Od: 32jennifer2 - 19.06. 2009
Páni, super kapitola...už aby bola ďalšia...myslím, že ten prebehlík tu celkom sedí..

Prehľad článkov k tejto téme:

. Video k poviedke: ( Jimmi )28.01. 2011We Learned The Sea Trailer
. Pdf na stiahnutie: ( Beruška1 )29.10. 2009Pdf na stiahnutie
luckei1: ( Jimmi )18.10. 2009Epilóg II.: Pieseň tohto mesta
luckei1: ( Jimmi )21.10. 2009Epilóg I.: Ja som oceán - II. časť
luckei1: ( Jimmi )16.10. 2009Epilóg I.: Ja som oceán - I. časť
luckei1: ( Jimmi )13.10. 2009Kapitola 35 Za svitu hviezd
luckei1: ( Jimmi )12.10. 2009Kapitola 34 Večný oceán
luckei1: ( Jimmi )10.10. 2009Kapitola 33 Šíry oceán
luckei1: ( Jimmi )06.10. 2009Pieseň k 33. kapitole
luckei1: ( Jimmi )03.10. 2009Kapitola 32 V studniach ticha
luckei1: ( Jimmi )27.09. 2009Kapitola 31 Letná búrka
luckei1: ( Jimmi )22.09. 2009Kapitola 30 Dostihnúť slnko
luckei1: ( Jimmi )20.09. 2009Kapitola 29 Polovica jednotky vpred
luckei1: ( Jimmi )18.09. 2009Kapitola 28 Kam to svetlo siaha
luckei1: ( Jimmi )15.09. 2009Kapitola 27 Čierna diera
luckei1: ( Jimmi )14.09. 2009Kapitola 26 Ten červenoružový sviatok
luckei1: ( Jimmi )13.09. 2009Kapitola 25 Búrka v presklenom ráme
luckei1: ( Jimmi )12.09. 2009Kapitola 24 Nástrahy televízie
luckei1: ( Jimmi )06.09. 2009Kapitola 23 Rozdiel vo svete
luckei1: ( Jimmi )05.09. 2009Kapitola 22 Visím na nitkách z nejbledějšího stříbra
luckei1: ( Jimmi )03.09. 2009Pieseň ku 22. kapitole
luckei1: ( Jimmi )03.09. 2009Kapitola 21 Čriepky charakteru
luckei1: ( Jimmi )01.09. 2009Kapitola 20 Hriech a kúsok božského
luckei1: ( Jimmi )31.08. 2009Kapitola 19 Sny a vajíčka
luckei1: ( Jimmi )17.08. 2009Kapitola 18. Fáza Dva
luckei1: ( Jimmi )16.08. 2009Kapitola 17 - Čoskoro
luckei1: ( Jimmi )16.08. 2009Kapitola 16 Každá rodina je prípad pre psychiatra
luckei1: ( Jimmi )15.08. 2009Kapitola 15 Varenie a rozpačitý rozhovor
luckei1: ( Jimmi )11.08. 2009Kapitola 14. Keď vtáčatká postrčia, poletia
luckei1: ( Jimmi )09.08. 2009Kapitola 13 Vtáčie hniezdo
luckei1: ( Jimmi )06.08. 2009Kapitola 12 Vyhláste poplach
luckei1: ( Jimmi )03.08. 2009Kapitola 11 - Elixíry
luckei1: ( Jimmi )25.07. 2009Kapitola 10 Hádanky v tme
luckei1: ( Jimmi )11.07. 2009Kapitola 9 Nový Zéland - dokončenie
luckei1: ( Jimmi )11.07. 2009Kapitola 9 Nový Zéland - I.časť (kvôli dĺžke)
luckei1: ( Jimmi )07.07. 2009Kapitola 8 Svet sa nerozpadá
luckei1: ( Jimmi )05.07. 2009Kapitola 7 V ťažkej situácii
luckei1: ( Jimmi )01.07. 2009Kapitola 6 Uvedenie
luckei1: ( Jimmi )23.06. 2009Kapitola 5 Dom na kopci
luckei1: ( Jimmi )21.06. 2009Kapitola 4 Through the Looking Glass
luckei1: ( Jimmi )20.06. 2009Kapitola 3 Stojíš
luckei1: ( Jimmi )19.06. 2009Kapitola 2 Neporušiteľná prísaha
luckei1: ( Jimmi )17.06. 2009Kapitola 1 Vchádza nepriateľ
luckei1: ( Jimmi )28.05. 2009Úvod k poviedke