Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Hnout žlučí Mistrovi

Kapitola 2

Hnout žlučí Mistrovi
Vložené: Lupina - 06.03. 2018 Téma: Hnout žlučí Mistrovi
Lupina nám napísal:

Autor: SnuggleswithSnape            Překlad: Lupina             Beta: denice         Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7463124/2/

Rating: 16+

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 2. Snape potřebuje obejmout

Z pohledu Hermiony

Merline, jsem uzlíček nervů, jsem vzrušená i vyděšená. Severus Snape je děsivý muž a já to dnes otestuju. Možná má Harry pravdu, možná mám sebevražedné sklony.

„Ale no tak, Hermiono, teď nemůžeš couvnout, vždyť to byl tvůj nápad,“ tahá mě Harry za rukáv, aby mě dovedl do sklepení k lektvarové učebně a mé nic netušící oběti…

„Necouvám, jen jsem z toho všeho trochu nervózní,“ přiznám se. Dnes jsme tu jen my dva s Harrym, Ron je na ošetřovně. Spadl z postele, když křičel, že ho pavouci nutí stepovat. Přísahám, že s tím klukem není něco v pořádku.

„Kurňa, to bys taky měla být; srandičky stranou, jestli chceš couvnout, nebudu ti bránit,“ přizná Harry tiše, když nás zastaví. Podívá se na mě a v jeho očích vidím obavy. Je milé vědět, že mám tak skvělého kamaráda, který má o mě starost.

„Díky, Harry, ale jsem velká holka a rozhodně se o sebe umím postarat,“ snažím se jej ujistit a před vstupem do učebny jej líbnu na tvář.

Profesor Snape stojí před katedrou a mně se potí ruce. Mám prostě štěstí, všichni už sedí, takže dobře uvidí na mé blížící se ponížení. Zhluboka se nadechnu a seberu svoji nebelvírskou kuráž. Ustoupím od Harryho, aby mohl obsadit naše obvykle místo, a přiblížím se k profesoru Snapeovi.

„Slečno Grangerová…“

Nenechám ho dokončit větu, znenadání rozevřu náruč a pevně jej obejmu kolem pasu. Ke svému překvapení ho nechci pustit, sálá z něj teplo a taky krásně voní. Uslyším zalapání po dechu a pár zašeptání. Nakonec se odtáhnu a jako blázen se zazubím na překvapeného Snapea.

„Slečno Grangerová, co si u všech všudy myslíte, že děláte?“ zeptá se mě. Do tváře se mu vrátí nic neříkající výraz, když si založí ruce na hrudi a s očekáváním se na mě zahledí.

„Víte, pane profesore, četla jsem onehdy v noci knihu a v ní stálo, že nikdo není doopravdy zlý, jen se mu v dětství nedostalo žádného objetí. Tak mě napadlo…“ začnu a všichni jsou tak zticha, že by bylo slyšet upadnout špendlík. Ještě nikdy nikdo s tímto profesorem takhle nepromluvil.

„Vás napadlo, že máte právo napochodovat do mé učebny a zaútočit na mě?“ zvolá.

To myslí vážně? Vůbec jsem ho nenapadla!

„Ne, pane profesore, nikdy bych vás nenapadla, alespoň ne brutálně. Jen chci, abyste byl šťastný,“ dokonce na něj mrknu a v opět ztichlé třídě slyším potlačovaný chechot. Jistě by chtěli vědět, co mi, hergot, běží hlavou. Ale pokud to nevím já, jakou šanci mají oni?

„No toto, vy drzá žábo,“ procedí. „Deset bodů z Nebelvíru a po zbytek hodiny od vás nechci slyšet ani pípnutí. Sedněte si,“ přikáže a žene mě zpět do lavice.

Povzdechnu si a odejdu si sednout k Harrymu. Ten na mě jen v hrůze civí, asi proto, že jsem právě objala profesora Snapea. Kdo by se ale staral?

„Dnes tedy budeme připravovat Mnoholičný lektvar, aniž bych očekával, že to s vašimi prostými mozečky zvládnete.“

Zvednu ruku do vzduchu, což jej rozptýlí natolik, aby přerušil tok svých slov. „Co tedy vy?“ zeptám se ho a vykulím na něj své hnědé oči jako malé něžné štěňátko.

Hlasitě a dlouze si povzdechne. „Co já, slečno Grangerová?“

„Dostalo se vám v dětství objetí?“ statečně osvětlím a sleduji, jak se mu výraz změní od zmateného po vzteklý ani ne za milisekundu.

„Nechápu, proč by vás to mělo zajímat,“ vyštěkne.

„Jen mám o vás starost, pane profesore,“ zazubím se na něj.

„Poučte nás všechny, proč máte starost,“ už se zase ušklíbá, myslí si, že mě dostal. Já jsem však Hermiona Grangerová a mám odpověď na všechno.

„Lidé, kteří se pravidelně objímají, žijí déle, pane,“ vysvětlím se zářivým úsměvem. „Budu vás tedy pro vaše dobro každé pondělní ráno objímat,“ dodám přesvědčeně.

„To zcela jistě nebudete.“

„Ale já musím, pane, napsala jsem si to do deníčku a nemůžete se hádat o pravomoc s deníčkem,“ otevřu svůj plánovač na náhodném týdnu, abych mu ho mohla podat a ukázat tužkou napsané ‚obejmout Snapea‘ v kolonce pro pondělí.

„Trest,“ vyštěkne na mě, jak jsem předpokládala.

„Ano, pane,“ přitakám, zatímco nade mnou znechuceně zavrtí hlavou.

„A jestli vás znova napadne, že mě obejmete, tak rychle vystřelíte z mé učebny…“

„Do vaší ložnice.“

Hlasitě se nadechne, ale nevypraví ze sebe ani slovo. Vážně, nechtěla jsem to říct, prostě se mi rozsvítilo, můžete to nazvat zábleskem génia.

Rozhlédnu se kolem. Někteří spolužáci divoce střílí pohledem ze mě na profesora Snapea, někteří bojují se smíchem, ale při pohledu vpravo poznám, že Harry umírá děsem.

„Ven, slečno Grangerová,“ vyštěkne, když se mu konečně vrátí síla mluvit.

Jen popadnu tašku, a jakmile se za mnou zabouchnou dveře, rozchechtám se. Hádám, že tyhle hodiny by se mohly změnit v pořádnou prču.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: hanka - 28.03. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 2 Od: zuzule - 07.03. 2018
Mno mam takovy pocit, ze ten trest bude spis pro tebe, Severusi :D Hermionu nic nezastavi :D

Re: Kapitola 2 Od: Lemurka - 07.03. 2018
Tak on by měl Sevík určitě dost možnosti, jak si nezbednou školačku zkrotit. Jak ale koukám na banner..... Moc důsledný asi nebude :-) Těším se a děkuju za rozkošný překlad .

Re: Kapitola 2 Od: Gift - 07.03. 2018
Timto se podepisuji pod komentar od Jacomo. :-) Trosku jsem se bala, s cim Hermiona vyrukuje, ale tohle je velmi roztomily utok. Klobouk dolu. Dekuji!

Re: Kapitola 2 Od: JSark - 06.03. 2018
Mala by si dať pozor, aby jej neskolaboval pred veľkým finále. Určite má nejaké pripravené. :)

Re: Kapitola 2 Od: Jimmi - 06.03. 2018
Tak to bola paráda. Že ich to nenapadlo v kanóne. Hermiona na niečom fičí, možno si tajne nalieva fernet :) Pobavilo, hrozne moc. Díky

Re: Kapitola 2 Od: samba - 06.03. 2018
Parádní jízda a velmi doufám, že bude pěkně divoká. Tohle Severus nemá šanci ustát , Hermiona ho převálcuje k naší velké radosti. Díky

Re: Kapitola 2 Od: solace - 06.03. 2018
Prajem pevné nervy, pán profesor. Dúfam, že už máte naplánovaný poriadne zlomyseľný trest. Načo si kaziť večer? Na vašom mieste by som Grangerovú prenechala Filchovi::-D Ďakujem za preklad.

Re: Kapitola 2 Od: margareta - 06.03. 2018
To chce rapidní protiútok, Severusi! Vždyť by to mohlo být bráno jako pokus o tvou profesorskou diskreditaci! Ale vydrž, v soukromí, při výkonu trestu, budeš mít šanci! Nebo jí dej v lektvarech uvařit tak složitý dryák, že se nad tím bude potit až do konce hodiny a ještě přes přestávku! Díky za kapitolu. Moc se bavím!

Re: Kapitola 2 Od: martik - 06.03. 2018
Chci být Hermionou Grangerovou! Alespoň na chvíli. Taky si chci očuchat mistra lektvarů a cítit jak hřeje! Šáhlá jsem na to dost. Bavím se nesmírně! A Hermionino "do vaší ložnice" mi doslova vyrazilo dech. Ta se do toho hned zkraje pořádně obula. Díky Lupinko a denice. Tohle zrovna potřebuji na prosvětlení těžkého dne.

Re: Kapitola 2 Od: soraki - 06.03. 2018
Merline, na čem ta holka jede? Chci taky :-D. Chudák Severus, ten dnešní debilní článek se ukazuje v jiném světle. Ne, vážně, tohle začíná být legrace a tu já teď fakt potřebuju. Díky moc, holky - medvěd ;-)

Re: Kapitola 2 Od: Jacomo - 06.03. 2018
Tak jo, Hermioně definitivně přeskočilo. Ale kdo by se divil, jednou to přijít muselo. Jednou se na ní musel projevit stres z tolika času stráveného se Ronovou arachnofobií, ptačím mozečkem Levandule, hřebeny a voňavkami Parvati a přecitlivělým Harrym. No a když ji nedokázal o rozum připravit narcistický megaloman Tomík, její potlačené já to musí nějak vyventilovat - vyvinula si mateřské city k nepochopeném mistru lektvarů. Smutné, leč logické. :-)))))) Jak vidno, není jediná. Mně už taky hrabe. Pročež ještě se zbytky rozumu připíši poděkování bravurnímu překladu, Lupinko a Denice. Též tuším, že to bude prča.

Re: Kapitola 2 Od: Sally - 06.03. 2018
Hermiona možno (určite) vybočuje z charakteru, ale Severus sa nenechá zaskočiť, tentokrát to bolo 1:0 pre neho. Úbohý Severus, nemá tušenia, čoho ešte čaká... Moc sa bavím, díki za preklad :D

Re: Kapitola 2 Od: denice - 06.03. 2018
„Ne, pane profesore, nikdy bych vás nenapadla, alespoň ne brutálně." Fakt, jo? Tahle holka mě pořád rozesmává.

Re: Kapitola 2 Od: Ta, jenz se neumi podepsat - 06.03. 2018
BAVIM SE :-) Tesim se na dalsi kapitolu a uz ted Severuse lituju ;-)

Prehľad článkov k tejto téme:

SnuggleswithSnape: ( Lupina )30.03. 2018Kapitola 20
SnuggleswithSnape: ( Lupina )29.03. 2018Kapitola 19
SnuggleswithSnape: ( Lupina )28.03. 2018Kapitola 18
SnuggleswithSnape: ( Lupina )27.03. 2018Kapitola 17
SnuggleswithSnape: ( Lupina )26.03. 2018Kapitola 16
SnuggleswithSnape: ( Lupina )23.03. 2018Kapitola 15
SnuggleswithSnape: ( Lupina )22.03. 2018Kapitola 14
SnuggleswithSnape: ( Lupina )21.03. 2018Kapitola 13
SnuggleswithSnape: ( Lupina )20.03. 2018Kapitola 12
SnuggleswithSnape: ( Lupina )19.03. 2018Kapitola 11
SnuggleswithSnape: ( Lupina )16.03. 2018Kapitola 10
SnuggleswithSnape: ( Lupina )15.03. 2018Kapitola 9
SnuggleswithSnape: ( Lupina )14.03. 2018Kapitola 8
SnuggleswithSnape: ( Lupina )13.03. 2018Kapitola 7
SnuggleswithSnape: ( Lupina )12.03. 2018Kapitola 6
SnuggleswithSnape: ( Lupina )09.03. 2018Kapitola 5
SnuggleswithSnape: ( Lupina )08.03. 2018Kapitola 4
SnuggleswithSnape: ( Lupina )07.03. 2018Kapitola 3
SnuggleswithSnape: ( Lupina )06.03. 2018Kapitola 2
SnuggleswithSnape: ( Lupina )05.03. 2018Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )01.03. 2018Úvod