Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Hnout žlučí Mistrovi

Kapitola 4

Hnout žlučí Mistrovi
Vložené: Lupina - 08.03. 2018 Téma: Hnout žlučí Mistrovi
Lupina nám napísal:

Autor: SnuggleswithSnape            Překlad: Lupina             Beta: denice         Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7463124/4/

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 4. Profesor Snape je popudlivý prevít

Z pohledu Hermiony

Hm. Myslím, že všichni ve škole se bojí profesora Snapea, protože navzdory faktu, že nás s Remusem spojují knihy a považuji jej za přítele, ani ho nenapadlo odstranit umlčovací kouzlo. Jen popadl lektvar a z místnosti prakticky prchl. Kdybych mohla mluvit, zakřičela bych za ním: „Zrádce,“ protože přesně tím je.

Profesor se ke mně přiblíží a švihne mi hůlkou před obličejem. „Nuže, dostalo se vám ponaučení, slečno Grangerová?“ zeptá se samolibě s jedním zvednutým obočím.

„Ano, pane profesore,“ přidrzle odpovím. S rukama sepjatýma za zády se houpu na patách. „Dostalo se mi ponaučení, že jste opravdu sexy, když se čertíte,“ dokončím, s hihňáním se otočím a vyběhnu z místnosti. Rozhodně nečekám na jeho odpověď. Pádím chodbou až za roh, kde se zastavím a zadýchaně lapám po dechu.

Nemůžu uvěřit, že jsem mu to fakt řekla. Ona je to pravda, je vážně atraktivní, když se durdí, a… no, tak nějak všeobecně, ale to nepatří k věcem, které můžete říct profesorům, aniž by to přineslo následky. Ne že bych se o ně starala, jen si vytvořím další příležitost ho otravovat a hltat ho očima.

Nakonec se dám dohromady a doběhnu k nebelvírské společenské místnosti. Rozrazím dveře. „Jak šel trest?“ zeptá se Harry okamžitě.

„Ale jo, dobře, použil na mě tlumící kouzlo a pak jsem mu řekla, že je sexy, takže tak nějak normálně,“ jen pokrčím rameny a padnu na pohovku. Naneštěstí pro Rona přistanu na něm. „Tý jo, jsi vážně pohodlný polštář,“ zazubím se. Šokovaně na mě zírají a naprázdno otvírají ústa jako kapři na suchu. „Zavřete pusy, pánové, nebo vám tam nafouká,“ poškádlím je.

„Použil na tebe tlumící kouzlo.“

„Řekla jsi tomu umaštěnému parchantovi, že je sexy… páni, kdo by to byl řekl, že si umíš tak dobře vymýšlet?“ zeptali se kluci zároveň.

„Jo… vymýšlela jsem si,“ přitakám a protočím očima. Vážně se soustředí na nesprávná fakta. Profesor Snape na mě použil tlumící kouzlo!

Tak se od Rona co nejsilněji odrazím. „Jauvajs, to sakra bolelo,“ zaúpí pode mnou.

„Dobrou, kluci!“ zasměju se a vydám se po schodech do ložnice. Tam se jen svléknu a zavrtám se pod peřinu, abych okamžitě hluboce a šťastně usnula.

ooOOoo

Druhý den ráno se probudím pozdě, ale při oblékání školní uniformy si říkám, co mi asi přinese den. V hlavě se mi urodí nápad. Budu muset něco vzít, ale myslím, že to zvládnu a vytočím profesora Snapea až ke stropu. Vidím, že nemám čas na snídani, strčím velkou hrst čokoládiček z Medového ráje do své brašny a seběhnu schody.

Ze společenské místnosti zamířím rovnou do podzemí. K mé hrůze jsou už všichni v učebně. Do prkýnka dubového, za tohle mě ukřižuje.

Nebo bych z toho mohla co nejvíc vytěžit. Rozrazím dveře a vtrhnu dovnitř. „Žádné strachy, už jsem tu,“ oznámím hlasitě. Funguje to, protože jsem získala pozornost celé třídy. Všichni se otočí a jen na mě zírají, v případě profesora Snapea výhružně.

„Deset bodů dolů za pozdní příchod, slečno Grangerová, a dalších deset za váš směšný výbuch. Důrazně vám doporučuji posadit se a být zticha,“ vyštěkne. No to si ale nemůžu nechat líbit, že?

„Deset bodů dolů profesoru Snapeovi za to, že je takový popudlivý prevít.“ Slyším kolektivní zalapání po dechu a jeho tvář zaplavuje hněv. Sakra, možná jsem zašla daleko.

„Slečno Grangerová,“ zařve, „zdá se, že včerejší lekce vám nestačila, takže to bude trest na celý příští měsíc,“ dodá klidněji.

„Věděla jsem, že si moji přítomnost užíváte, ale vážně, pane, nemyslíte, že je to trochu přemrštěné?“ zeptám se, protože si fakt myslím, že přehání.

Sleduju, jak ke mně rázuje a postaví se jen centimetr přede mne. Tvář má tak blízko, že chvilku myslím na to, že se nakloním a políbím ho. Rychle však tu myšlenku zaženu. „Nevím, a ani se nestarám, odkud se vzal ten váš pošetilý nápad, ale ujišťuji vás, že si čas strávený s vámi neužívám. Jen jej strpím, jelikož jsem vaším učitelem. Teď, sednout,“ vyštěkne a ukáže na mou lavici.

„Stačí říct,“ prohodím a jdu se připojit k Harrymu a Ronovi.

„Ty máš odvahu,“ pochechtává se Harry. „Já bych se neodvážil takhle mluvit se Snapem, a nemyslím, že někdo jiný ano.“

„Jo, vypadalo to, že tě zamorduje,“ vložil se Ron. „Koneckonců byl Smrtijed.“ Poslední věta mi zvedne mandle, jak se odvažuje to vytahovat?

„Co si to dovoluješ…?“

„Ticho!“ zařve Snape.

„Pchá, tohle je naposledy, co bráním vaši čest,“ zvolám, ale on už pokračuje v přednášce a ignoruje mě.

Povzdechnu si a odvrátím se od Ronalda. Vyndám čokoládu, rozbalím ji a strčím do pusy.

„Slečno Grangerová, jistě jste donesla dost pro všechny,“ pronese profesor Snape, když si změří prázdný obal. Spolehněte se, že bude sarkastický, ale špatná zpráva pro něj, mám.

Sáhnu do tašky, vytáhnu hrst čokolád a začnu je rozdávat. Celou dobu se na Snapea uculuju.

„Ven z mé třídy,“ zařve podruhé během dvou dnů.

S hihňáním vstanu, popadnu poslední čokoládu, a na odchodu mu ji vtisknu do dlaně.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 4 Od: Lenkarella - 18.09. 2018
Proc jen mam z teto Hermiony pocit, jede v drogach..... A nebo ilegalnim lektvaru?

Re: Kapitola 4 Od: solace - 20.03. 2018
Severus, preboha, rozmýšľaj! Mesiac?! Takýmto tempom ťa psychicky rozloží na molekuly:-D Vďaka za preklad.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 4 Od: sisi - 16.03. 2018
Je to jasný. Hermiona je totálně OOC i mimo ff. Je tu jako nezodpovědný živel. Trhá profesora Snapea jak na pranýři. Ničí jeho úctu i hrdost. jistě k tomu má i jiný důvod, než jen splašené hormony. Kdyby je nedokázala zvládnout ona, kdo jiný by to dokázal. Přesto trvám na tom, že další vývoj ukáže, že má v plánu něco většího, s patřičnou hloubkou, co vyrovná jazýčky vah. Děkuji za překlad.

Re: Kapitola 4 Od: luisakralickova - 10.03. 2018
Tak Mistře, ukažte pedagogické mistrovství, tahle Hermiona je skutečně dáreček:) Díky moc za rozjasnění dne.

Re: Kapitola 4 Od: Beatrice94 - 09.03. 2018
Parádní povídka, kolikrát jste při překladu přestaly pracovat kvůli neovladatelnému smíchu? Holky to je parádní, vždy mi to rozveselí den. :-D

Re: Kapitola 4 Od: zuzule - 09.03. 2018
Severus se nepoucil. Cely mesic? To nedas, chlapce :D

Re: Kapitola 4 Od: margareta - 08.03. 2018
Tohle je tak krásně potrhlé, až radost číst! Též, jako Jacomo, mám trochu podezření, že si Hermiona vypomáhá nějakým dryákem. Rozhodně jeví příznaky. Ale vlastně - vždyť takový pedagog je skutečně vydán na milost žákům! Co jí může udělat? Zabít ji nesmí, zaklít taky ne a strhávání bodů, to evidentně nikoho nebolí a ji už vůbec ne. Severusi, budeš muset přikročit k použití těžší munice. Hlavně, aby ti zase neutekla! Jako s květinou, Severusi! Nařezat, svázat a do studený vody! Nebo rozsvítit svůj stowatový sexepíl a prostě ji oslnit, že by netrefila zpátky! Plus zakázané chvaty! Díky Lupino! Parádně se bavím!

Re: Kapitola 4 Od: Jacomo - 08.03. 2018
Upřímně se obávám, kdy Harry zpanikaří a vyrazí pro madam Pomfreyovou, že Hermioně někdo podstrčil do pití Blábolivý dryák. A na Ronově místě bych zkontrolovala bráchy-dvojčata, zda jsou oba tam, kde mají být - protože mi připadá, že jeden z nich si dal mnoholičňák a opět vyrazil páchat skopičiny do Bradavic. Poslední pravděpodobnou možností pak je, že si Hermiona šlehla. Bohové, tohle je švihlá povídka! Jen houšť a větší kapky! :-)))
Re: Kapitola 4 Od: denice - 09.03. 2018
Švihlá - to je to správné slovo! A bude hůř :-D

Re: Kapitola 4 Od: martik - 08.03. 2018
Hermiona mi připomíná puberťáky, kteří svým favoritkám dělají naschvály jen, aby na sebe upozornili. Takže předpokládám, že se vzrůstající touhou, se budou vtípky stupňovat. Díky, díky, díky za posílení bránice.

Re: Kapitola 4 Od: Shiwa - 08.03. 2018
tak u téhle povídky se královsky bavím :D .D děkuji za překlad :D

Re: Kapitola 4 Od: Jimmi - 08.03. 2018
Tak druhá fáza bola tiež super. Díky moc za preklad.

Prehľad článkov k tejto téme:

SnuggleswithSnape: ( Lupina )30.03. 2018Kapitola 20
SnuggleswithSnape: ( Lupina )29.03. 2018Kapitola 19
SnuggleswithSnape: ( Lupina )28.03. 2018Kapitola 18
SnuggleswithSnape: ( Lupina )27.03. 2018Kapitola 17
SnuggleswithSnape: ( Lupina )26.03. 2018Kapitola 16
SnuggleswithSnape: ( Lupina )23.03. 2018Kapitola 15
SnuggleswithSnape: ( Lupina )22.03. 2018Kapitola 14
SnuggleswithSnape: ( Lupina )21.03. 2018Kapitola 13
SnuggleswithSnape: ( Lupina )20.03. 2018Kapitola 12
SnuggleswithSnape: ( Lupina )19.03. 2018Kapitola 11
SnuggleswithSnape: ( Lupina )16.03. 2018Kapitola 10
SnuggleswithSnape: ( Lupina )15.03. 2018Kapitola 9
SnuggleswithSnape: ( Lupina )14.03. 2018Kapitola 8
SnuggleswithSnape: ( Lupina )13.03. 2018Kapitola 7
SnuggleswithSnape: ( Lupina )12.03. 2018Kapitola 6
SnuggleswithSnape: ( Lupina )09.03. 2018Kapitola 5
SnuggleswithSnape: ( Lupina )08.03. 2018Kapitola 4
SnuggleswithSnape: ( Lupina )07.03. 2018Kapitola 3
SnuggleswithSnape: ( Lupina )06.03. 2018Kapitola 2
SnuggleswithSnape: ( Lupina )05.03. 2018Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )01.03. 2018Úvod