Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čo ukrýva svet

Časť 5 - 1/2

Čo ukrýva svet
Vložené: Jimmi - 08.03. 2018 Téma: Čo ukrýva svet
Jimmi nám napísal:

Afterimage

Pracovný názov: Čo ukrýva svet

Originál: nie je voľne dostupný

 

Preklad v ruštine:

http://www.hogwartsnet.ru/mfanf/printfic.php?l=0&fid=22949 

 

Autor: gravidy

Preklad: Jimmi

Beta: ruský preklad 

Banner:  Jimmi


Prístupnosť: od 18. rokov, napriek tomu, že sa preložila cenzurovaná verzia. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

5. časť  - 1/2


 
Samozrejme, že Ron Weasley nebol nadšený, keď ráno našiel Draca s Hermionou schúlených spolu na Dracovom gauči. Draco sa postaral, aby bolo zrejmé, čo sa medzi nimi stalo a Weasley vyzeral pripravený zabíjať. S Hermionou sa príšerne hádali a Draco len sedel vzadu a sledoval to, pretože pokiaľ sa jeho týkalo, čím viac ju Weasley naštve, tým lepšie pre neho. Potter vôbec nevyzeral nahnevaný, čo Draca trochu zmiatlo.

Prešli ďalšie dva týždne, počas ktorých ho Weasley sledoval ako jastrab, ale nenamietal, keď ho Hermiona pobozkala cez mreže, alebo keď sa párkrát vrátil a opäť našiel Hermionu zamknutú v Dracovej cele. Zdalo sa, že pokiaľ Hermiona pri ňom neriskuje, nemá dôvod protestovať.

Draco sledoval Hermionu rovnako sústredene, ako Weasley sledoval jeho. Ani jediný raz sa nedotkla Weasleyho viac než, že by ho objala. Tešilo ho to viac, než by si chcel priznať, hoci ho často zasiahlo paranoidné podozrenie, že sa Weasleyho dotýka, možno aj bozkáva, možno s ním aj sexuje, mimo bezpečného domu.

Vedel, že je to hlúpe. Keby si to stále rozdávala s Weasleym, nemala by žiadne výčitky a na rovinu by mu to povedala.

Draco začul, ako sa po schodisku blížia pomalé šuchtavé kroky a obzrel sa na svoj kalendár.

Presne podľa rozvrhu.

Ale teraz už vedel, čo sa dialo.

V jeho pľúcach zabublala pomaly variaca sa nenávisť, popálila mu hruď. Nemohol uveriť, že to stále dovoľovali.

Ešte viac sa rozzúril, keď Grangerová plecom rozrazila dvere a napoly vtiahla Pottera dnu. Chlapec sa o ňu sťažka opieral, Weasley nebol nikde na dohľad. Zvládli to do polovice cesty ku gauču, keď Grangerová zakopla a obaja sa zrútili na koberec.

Draco vyskočil na nohy.

Hermiona sa posadila, Potter zažmurkal a snažil sa zdvihnúť.

"Si v poriadku?" spýtal sa jej.

Uprene na neho pozerala. Dych sa jej zasekol, tvár zvraštila a začala vzlykať.

"Miona!" Potter sa k nej prisunul, aby ju objal okolo pliec.

"Prepáč! Prepáč! Už to viac nezvládnem! Prosím prestaň! Prosím, Harry, už im viac nedovoľ, aby ti toto robili!"

Potter ju mocne objal, kolísal ju, šeptal jej do ucha. Vyzeral spomalený a oči mal zasklené. Pobozkal ju na líca. Otočila tvár, aby si s ním spojila pery a dvojica sa spolu objímala, bozkávala najprv nežne, potom divoko. Prevalili sa. Hermiona sa nad neho naklonila, zovrela ho za košeľu, vsala jeho spodnú peru. Potter mal ruky zamotané v jej vlasoch.

Draco sa pomaly posadil. Pri tom pohybe Hermiona zdvihla hlavu a pozrela sa mu do očí. Potter niečo zamrmlal a stiahol ju znova na seba. Pobozkala ho, ale jej oči švihli k Dracovi, prosili ho, aby to pochopil.

Skutočne si prial, aby v ňom bolo viac vôle toto jej vyčítať. Nedokázal to a rozrušovalo ho vedomie, že keby bol pod ňou ktokoľvek iný, bol by mu s revom utrhol hlavu. Pozrel sa jej do očí a jednoducho prikývol.

Úľava zaplavila jej črty a vrátila svoju pozornosť späť k Potterovi, netrpezlivo mu vytiahla košeľu. Sledoval, ako jej ružový jazyk líže Harryho hladkú hruď, jeho bradavky. Potter slabo zastonal a prehol chrbát. Pomohol jej vyzliecť blúzku a Dracovi sa ostro zasekol dych, keď tmavá hlava našla jej prsia a prisala sa tam. Hermiona zalapala po dychu, ale odtiahla sa, aby stiahla Potterove nohavice na kolená, potom ten chlapec s ostrým výkrikom pohodil hlavou dozadu a Draco si oprel hlavu o studené mreže, trasúci sa a poriadne vzrušený pri pohľade na Hermioninu hlavu, ktorá sa pohybovala hore a dolu.

Potter lapal po dychu, stonal jej meno, boky sa mu triasli a narážali nahor. Bol štíhly, takmer pružný a Draco bol v rozpakoch, keď si uvedomil, ako veľmi sa mu to páčilo.

So zrýchleným dychom sa Hermiona zbavila vlastných nohavičiek a Draco zastonal spolu s Potterom, keď sa nastavila a posadila sa na neho. Naklonila sa dopredu, ticho mraučala spolu s rytmickým úderom tiel o seba, keď sa spoločne pohybovali. Harry dychčal, rukami kĺzal po jej tele, ako keby tam bolo príliš veľa miest, kde by ich chcel nechať.

"Hermiona."

Draco to nezamýšľal povedať nahlas. Zdvihla bradu a obaja na seba hľadeli. Ešte viac ju zaliala červeň, ale on si uvedomil, že vidí tú lačnosť v jeho očiach. Sledoval ich tváre, Potterove zúfalstvo a potrebu, keď sa pod ňou prehol, aby sa dostal do nej čo najhlbšie, nahlas kričiac, a Hermioninu zúfalú lásku a potešenie, keď zavzlykala a vyvrcholila.

Zrútila sa na svojho milenca a obaja sa trochu pretočili, vzájomne prepletení. Zrazu Potter sledoval jej pohľad a vyzeral šokovaný, keď zistil, že tam Draco je. Obaja na neho hľadeli z ich miesta na zemi, nahí a spotení a on nedokázal zabrániť temnému úsmevu na svojej tvári. Bol to nádherný pohľad. Vdýchol vôňu ich sexu a nechcel na svete nič viac, než byť na druhej strane týchto mreží.

Weasley prišiel asi o polhodinu neskôr. Neznepokojilo ho, keď tých dvoch našiel spať na zemi, ale stuhol, keď si všimol, že to Draco sleduje. Weasley zaváhal, Draco na neho chladne zazeral. So zamračením schmatol deku z gauča a nežne uvoľnil Hermionu z Harryho objatia, omotal ju a nadvihol. Po celý čas upieral pohľad na Draca. Odniesol ju do spálne a vrátil sa po Harryho s druhou dekou.

Zakryl menšieho chlapca a nadvihol ho v náručí. Draco očakával, že Harryho vezme do jeho izby, namiesto toho ho odniesol na gauč a položil ho tam. Draco sa postavil, keď sa druhý chlapec znova otočil k nemu a študoval ho s nerozlúštiteľným výrazom v tvári.

"Nevyzeráš naštvaný."

Draco naklonil hlavu. "Nie som."

Ron len prikývol, ako keby to očakával.

"Nechápem ťa. Nemôžem prísť na to, čo chceš."

"Čože?"

"Po celý čas si nám bol v pätách. Myslel som si, že si posadnutý tým, aby si nás zabil, ale vôbec si sa o to nepokúsil. Myslel som si, že si možno fixovaný na Harryho. Potom som si myslel, že sa mýlim a že ideš po Hermione. Ale..." Pokrútil hlavou. "Nechápem ťa. Dívaš sa na nich oboch. Ja to vidím. Dívaš sa na Harryho rovnako, ako hľadíš na Hermionu, ako keby si ho chcel zjesť."

Draco sa zhnusene stiahol. "Naser si, nie som žiaden buzerant."

Rona to slovo neovplyvnilo tak, ako Draco dúfal. "Ako to vieš? Už si niekedy pobozkal chalana?"

"Pche."

"Pobozkal by si Harryho?"

"Dopekla nie!"

Stále pokračoval.

"Pobozkal by si Harryho, keby sme s Hermionou neboli nablízku a on by to potreboval?"

Draco mlčal. Skutočne si nebol istý.

"Doriti, tebe sa postavil."

"Práve som sledoval dvoch ľudí, ako majú vášnivý, perverzný sex."

"Keby som to bol s Hermionou ja alebo ja s Harrym, nevzrušilo by ťa to."

"Hodil by som ti šabľu rovno k nohám," zjačal Draco.

"Prečo? Je to to isté, nie?"

"To dopekla nie je!"

"Nenávidel by si ma za to, že sa ich dotýkam."

"Ja už ťa nenávidím."

"Pretože ich môžem bozkávať, kedykoľvek sa mi zachce."

"Daj sa vypchať!" Nepáčil sa mu ten kalkujúci výraz v Ronových očiach.

"Prečo len ja? Prenasledoval si nás celé roky. Prečo ja, Draco?" dožadoval sa.

"Povedal. Som. Daj. Sa. Vypchať."

Ron na neho chvíľu zazeral, potom nakráčal späť ku gauču. Keď sa Draco pozeral, sklonil sa nad telo ležiace na bruchu a pritlačil svoje ústa k Harryho, prstami prekĺzol popod chlapcov krk. Harry slabúčko zastonal a nadvihol sa, oddelil pery, aby dovolil Ronovmu jazyku vkĺznuť dnu.

Draco tam stuhnutý stál, kým Ron plienil Harryho ústa.

"Hmm." Harry si znova ľahol so slabým úsmevom, neotvoril oči, hoci bolo zrejmé, že ho Ronov bozk trochu prebudil.

Ron vyzývajúco nadvihol hlavu. "Harry je môj priateľ. Teba nepobozká." Draco zízal na jeho ústa.

Ron prešiel k mrežiam, Draco zavrčal a načiahol sa cez ne. Schmatol druhého chlapca za košeľu a pritiahol ho k sebe. Ron sa zachytil mreží, aby si zabránil do nich naraziť a potom zhíkol, keď Dracove ústa prikryli jeho. Ron si vzdychol a pooddelil pery.

Blondiak zúfalo pohlcoval jeho ústa, vylizoval všetky stopy po Harryho chuti. Nebolo to veľmi odlišné od bozkávania sa s dievčaťom, hoci Ron bol od neho vyšší a ani v najmenšom nebol nežný a poddajný. Opätoval bozk rovnako tvrdo, ako keby na niečo hľadal odpovede. Chutil korenisto. Draco si predstavil, že to je Harry, koho bozkáva a zastonal.

Ron sa neochotne odtiahol, jazykom švihol po Dracovej spodnej pere. Chalani na seba vzájomne zazerali.

"Nedokážem ti zabrániť, aby si sa nepribližoval k Hermione," Weasley znel duto. "Ale toto je jediná Harryho chuť, ktorej sa ti kedy dostane. Uži si to, kým môžeš. Nemôžeme si ich nechať, to vieš. Tí dvaja nás oboch jedného dňa opustia. A bude to oveľa skôr než si myslíš."

Draco sa odvrátil a prikývol, ústa mu stále brneli.

****

Napriek uväzneniu a tej jednej pekelnej noci, kedy stratil Crabba s Goylom, sa vojna nikdy skutočne Draca nedotkla. Občas zabudol, že vôbec prebieha.

Pravdepodobne kvôli tomu nevzal Weasleyho varovanie tak vážne.

Nie až dovtedy, kým sa Potter pred jeho očami nezačal zhoršovať.

Spočiatku to nebolo očividné. Potter to tajil najlepšie, ako dokázal, ale pomaly si Draco začal všímať vrásky bolesti okolo jeho očí a úst, kedykoľvek sa pohol. Bol pomalší a nemotornejší a zdalo sa, že sa unaví rýchlejšie. Pohľad mal otupený, zelený oheň úplne opustil jeho oči. Zdalo sa, že Weasley s Grangerovou sa rozhodli predstierať, že to nevidia.

Draco nemohol robiť nič iné, len to sledovať, mučiť sa a nenávidieť.

Weasley trávil svoj čas tým, že jednoducho robil všetko pre to, aby sa Harry cítil pohodlnejšie. Draco trávil svoj čas tým, že objímal rozrušenú Hermionu, prehováral ju, aby prišla k nemu. Stále bol ostražitý, uisťoval sa, že nikdy nenájde pokoj u Weasleyho. Ale jednako sa zdalo, že sa stáva vzdialenejšou s každým ďalším dňom, s každým razom, kedy Harry neudržal v sebe svoje jedlo, zakaždým, keď sa Harry rozkašľal tak, že sa mu končatiny triasli ako starcovi.

K tomu útoku došlo bez varovania.

Niekde vonku sa ozvala obrovská rana, výbuch červeného svetla, ktoré rozžiarilo okná a vrhlo ružové tiene na stenu. Draco, Hermiona a Harry boli na nohách, sústredene počúvali. Nastal okamih ticha, ďalší výbuch červenej a záchvev budovy, čajové šálky sa roztriasli. Harry narazil na gauč.

Hermiona v hrôze namáhavo dýchala. "Ochranné štíty sú prelomené!"

Weasley vpálil do izby od schodiska. "Smrťožrúti! Prútiky pripraviť!"

Nejaké kúzlo zasiahlo dvere za ním a tie explodovali dokorán, vyslali Weasleyho letom do vzduchu. Harry s Hermionou sa nezastavili, aby ho skontrolovali. Okamžite sa schovali za gauč, aktivovali ochrany a vrhli kúzla na dvere.

"Pustite ma von!" vykríkol Draco, kým triasol mrežami. "Hermiona, pusti ma von!"

Postavy odeté v čiernom sa napchali cez dvere, použili tieniace kúzlo, aby zablokovali paľbu útočných kúziel, ktoré ich uvítali, keď sa vtlačili ďalej do izby. Jednako Hermionine a Harryho kúzla boli silné, Harryho takmer abnormálne, a jeden zo smrťožrútov vpredu vykríkol a zvalil sa na zem. Ostatní sa vyrojili dnu.

"Harry!" kričala Hermiona.

Chlapec Ktorý Prežil sa postavil a vystrel sa.

"ASTROTH!" vykríkol a miestnosť sa rozžiarila, ako keby blesk zasiahol zem pri ich nohách, ako keby desaťtisíc voltov svetelnej smrti vibrovalo vzduchom.

Draco vykríkol a zakryl si oči, keď vchod a polovica steny explodovala. Smrťožrúti škriekali nahlas a dlho.

Keď sa svetlo rozptýlilo, stál tam Harry, tváril sa ohromene, oči obrovské. Hermiona zízala s otvorenými ústami, žasla nad takou mocou. Harry sa na ňu pozrel, ústa mu nemo pracovali, ale potom sa jeho oči pretočili a on sa zrútil sa zem v záchvate.

"NIE!"

"Hermiona, dávaj pozor!" Ron bol pred ňou a úder červeného svetla, ktorý mieril na ňu, mu zasiahol ruku. Zavyl a padol na kolená, krv postriekala zem.

Zostali tam ešte dvaja smrťožrúti, habity mali roztrhané a dymiace od Harryho kliatby. Ostatní boli buď v bezvedomí alebo mŕtvi. Draco ich videl, ako ležia na zemi uprostred zvyškov steny. Odhadoval, že sú mŕtvi.

"Pustite ma VON!" zareval Draco a musel sa uhnúť, keď jeden zo smrťožrútom vrhol na neho kúzlo.

"To som ja, ty ozembuch!" zvrieskol na neho a ukázal mu znamenie.

Hermiona vrhla okolo seba a Rona štít a potom bojovali. Gauč bol čoskoro na kúsky, steny spálené od kúziel. Draco stále kričal na smrťožrútov a dožadoval sa, aby ho pustili von. Hermiona s Ronom sa držali, až kým sa smrťožrútom nepodarilo rozdeliť ich.

Obaja smrťožrúti vyslali odpaľovacie kúzlo k Hermioniným nohám, podlaha explodovala a roztvorila sa. Ron sa vrhol jedným smerom a Hermiona druhým.

"NIE! Dopekla! Hermiona!"

Jeden na jedného mali menej sily a a ich útočné kúzla boli slabšie. Bolo tam málo miesta kam uhnúť a Ronove kúzla sa ani nepriblížili k sile Hermioniných. Nemohla ho kryť a bojovať súčasne.

Smrťožrút, ktorý čelil Hermione, ju pomaly zatlačil do rohu, odvrátil a opätoval každé jej kúzlo. Keby teraz použil Avadu, nedokázala by sa jej uhnúť. Druhý smrťožrút stále blokoval Rona, aby jej nemohol pomôcť, sústredil sa vykrytie Ronových zúfalých útokov a zaháňal Rona dozadu kopancami či úderom, keď sa ryšavec dostal príliš blízko.

Smrťožrút schmatol Hermionu za vlasy a sotil ju na stenu.

"HERMIONA!" zreval Draco.

Dievča nezaváhalo, medzi Stupefy a Expeliarmus vyslala na jeho dvere Alahomora. Zámka sa otvorila a Draco vyletel von práve vo chvíli, keď na ňu smrťožrút vrhol Incarcerous. Hermiona vykríkla, keď ju povrazy zviazali.

"Tu som, ty čubčí syn!" vrhol sa Draco na toho muža.

Muž sa stočil, akékoľvek finálne kúzlo, ktoré chcel použiť, sa prerušilo a, keď zbadal Draca, udrel z celej sily spakruky Hermionu. Narazila do steny, neschopná zmierniť ten dopad a zviezla sa k zemi.

"Stupe... UF!"

Draco z plnej sily udrel toho muža a vrazil ním do steny, vyrazil mu tým prútik z ruky. Muž so zavrčaním Draca odstrčil. Ten rýchlo nadobudol rovnováhu a zaútočil, ale smrťožrút sa úderu vyhol a vlastnou päsťou zasiahol Draca rovno do čeľuste. Blondiak uvidel hviezdičky a ďalší úder nedokázal zablokovať. Ani ten ďalší.

Smrťožrút bol väčší než on a poriadne silnejší.

Krv mu vyrazila z nosa, vyfúkla z úst, keď zafunel. V duchu sa preklial za to, že kedysi povýšene tvrdil, že je muklovský pästný súboj pod jeho úroveň. V ušiach mu rinčalo, nedokázal počuť, ako Ron v pozadí kričí. Dopadol na zem a dostal čižmou do rebier. Niečo prasklo a musel vykríknuť hlasnejšie, než si myslel, pretože nasledujúcu sekundu Reducto od neho odtrhlo jeho útočníka a vrazilo ho s krvavým šplechnutím o stenu.

Muž sa zvalil, pravdepodobne mŕtvy.

Zadýchaný a zakrvavený Draco schmatol čarodejníkov prútik, vrhol na seba čistiace kúzlo a slabé kúzlo voči bolesti, než utekal k Hermione. Ležala v podivnom uhle, tvár prepadnutá, zviazaná povrazmi. Rýchlo mu došlo, že je len v bezvedomí, odstránil povrazy a presunul sa k Harrymu. Druhý chlapec plytko dýchal, pod očami mal hlboké kruhy a tvár mal príšerne bledú, ale inak sa zdal byť v poriadku.

Draco prešiel okolo trosiek stola a uvidel, ako Ron zakopol pod silou kúzla posledného smrťožrúta. Ďalšie dve kúzla a Ron padol na kolená, ruky sa mu triasli, keď sa pokúšal udržať svoj štít. Ryšavec ho zbadal.

"Draco!" vykríkol, jasne volal o pomoc.

Blondiak držal prútik pripravený, ale nepohol sa. Smrťožrút sa na neho obzrel, ale rýchlo sa musel brániť, keď Ron v rýchlom slede vypálil tri kliatby.

"DRACO!" Ron bol zúfalý.

Smrťožrút sa nastavil tak, aby mohol sledovať aj Draca aj Rona. Ron vyslal na toho muža Reducto a Impedimentu. Ten prvé zablokoval a druhé mu škrablo nohu. Smrťožrút zavrčal a vykríkol: "CRUCIO!"

Tentoraz kúzlo preniklo cez Ronov slabý štít a ryšavec sa zrútil, kričal v agónii.

Draco sa trochu strhol, ale prinútil sa nečinne to sledovať. Kúzlo prestalo a Ron zastonal, trhal sebou, keď sa ochranne skrútil na bok. Smrťožrút odkopol Ronov prútik preč.

"Draco!" ozvalo sa oveľa slabšie a takmer neveriaco.

Smrťožrút sa zasmial, došlo mu, že blondiak sa v najbližšom čase nechystá zakročiť. Týčil sa nad svojou obeťou a namieril svoj prútik.

"AVADA..."

Ron vykopol mužovi prútik z ruky tak silno, ako mohol a smrťožrút zavyl bolesťou. Ryšavec kopol znova a podrazil mužovi nohy.

Draco sa zamračil.

Smrťožrút skočil po svojom padnutom prútiku, Ron urobil to isté z drepu, vrazil do boku svojho nepriateľa a stiahol ho k zemi. Zahákli sa. Ron vykrútil mužove zranené zápästie a ten zvrieskol.

Smrťožrút vyskočil a prevalili sa, obaja sa okamžite načahovali po prútiku. Než ho mohol ktorýkoľvek dočiahnuť, Dracova noha ho odkopla z cesty.

"Malfoy, čo to kurva robíš!"

"Avada Kedavra!" precedil Draco pomedzi zuby, ale keď cítil, ako ten smrťožrút zomrel, mal pocit, že mu dušu zalieva ropa.

Ron tam len ležal v šoku, keď smrťožrút v jeho zovretí ochabol v smrti. Došlo mu, čo sa práve stalo a okamžite sa od chladnúceho tela znechutene odtrhol, reflexívne si utieral ruky.

Vzhliadol na Draca.

"Čo si kurva robil? Len si tam stál!"

Draco obrátil svoj prútik na Rona. "Incarcerous!"

Ron vykríkol, keď ho zviazali povrazy.

Draco na neho zazeral zhora, nahnevaný.

"Nechcel som byť tým, kto ťa zabije," chladne odpovedal a namieril svoj prútik na ryšavca. "Mrzí ma to, Weasley. Túto príležitosť si nenechám ujsť."

"Čo-čože...?" zbledol Ron a pokúsil sa dovidieť ponad jeho plece na ostatných. "Hermiona a Harry? Nespravil si..."

"Sú v poriadku. Budú v poriadku," upokojoval ho. "Nemám v úmysle ublížiť im. V skutočnosti sa o nich dobre postarám, keď budeš preč."

Ron sa bolestivo zvíjal v povrazoch, stále príliš šokovaný, aby skutočne reagoval. "Takže sa ma chystáš zabiť? Prečo? Tak veľmi ma nenávidíš?"

Draco ostražito o krok cúvol.

"Áno. Ale nerobím to kvôli tomu. Tak dlho som vás troch prenasledoval, nevedel som, prečo to robím alebo čo chcem dosiahnuť. Ale už to viem. Ty si to po celý čas mal. A to jednoducho nie je fér."

"Ja? Čo mám ja...?" náhle sa zarazil, oči roztvorené. "Harryho a Hermionu." Ron trochu cúvol, prezeral si druhého čarodejníka. "Ty potrebuješ ich. Ty chceš... ty chceš zaujať moje miesto."

"Ty si to miesto v prvom rade vôbec nemal mať!" zúrivo zjačal Draco. "To bolo MOJE miesto! Harry mal byť môj najlepší kamarát. Hermiona mala byť mojou priateľkou! Ja som ich oboch stretol prvý!"

"A obaja ťa znenávideli!"

"Ja som lepší než si ty," chvastal sa blondiak. "Obaja sme čistokrvní, ale ja som vždy bol oveľa lepší, než si ty. Takže ako došlo k tomu, že ty si mal všetko, čo som ja kedy chcel? Súrodencov. Harryho s Hermionou. Dopekla, dokonca si teraz bohatší než som ja. Otec ma zbavil môjho dedičstva! Nemám nič!"

"Malfoy, ako si ty lepší než som ja?" dožadoval sa zúrivo Ron, stále bojoval s povrazmi. "Vysvetli mi to, jednoducho prečo? Rodokmeňom? To sa nepočíta. Peniazmi? Žiadne nemáš. Ako si lepší než ja?"

Draco sa zaškeril.

"Ja by som nikdy nedovolil, aby ten starý bastard Dumbledore takto zaobchádzal s Harrym. To kvôli tomu. Ja by som nikdy nenechal Hermionu osamote, aby sa vyplakala. To kvôli tomu. Ja by som sa o nich oboch postaral!"

"Tak ako si sa postaral o Crabba s Goylom?"

Draco sa strhol. "Nie. Vysvetlil som to už Harrymu. Nechcel som, aby sa to takto stalo, ale stálo to za to, ak dostanem to, čo chcem. Musím dostať to, čo chcem. Zomreli kvôli tomu! Musím zabezpečiť, aby ich smrť za niečo stála! Nemôžem ju zvrátiť, takže sa musím uistiť, že stála za to!" posledná veta znela takmer ako priškrtená prosba.

"Ty zaslepený, sebecký čubčí syn! To je to, čo ťa do tohto dostalo! Si tak zasrane hrdý, máš nos tak vysoko dohora, že nedokážeš vidieť svet okolo seba! Bol si príliš hrdý, aby si dal v škole Harrymu druhú šancu! Príliš nafúkaný, aby si sa správal slušne k Hermione, tobôž aby si jej dal najavo, čo cítiš! Príliš pyšný, aby si vycúval od prijatia znamenia! Si príliš zbabelý, aby si riskoval, že stratíš tvár!"

"Ty vôbec nič nevieš!"

"Draco," Ron sa sotva ovládal, zhlboka dýchal, aby sa upokojil. Takmer minútu mlčal a keď otvoril oči, boli vážne a takmer nežné. "Harryho najhoršou morou je, že stratí svojich priateľov. Ak ma zabiješ, spôsobíš, že tú nočnú moru bude prežívať. A ty vieš, aké to je. To je zasrane sebecké."

Draco zaťal zuby a namieril prútik. "Postarám sa o neho."

"Zabije ho to, Draco. Zomrie," zašeptal Ron.

Dracova ruka sa zatriasla. "Avada..."

"Hermiona nie je hlúpa. Zistí to. Dozvie sa to. Vážne si myslíš, že toto pred ňou utajíš? Potom ju nepoznáš, ak tomuto veríš." Ronova tvár bola pokojná. Taká pokojná. "Bude ťa nenávidieť a nikdy ti to neodpustí."

Draco prehltol a zúfalo pátral po strachu v Ronových očiach a našiel ho úplne na dne, až na to, že to nebol strach o neho samotného. Ron bol vydesený. Ale bol vydesený kvôli Harrymu.

"Neposer to ešte viac než už to je, Draco," vydýchol Ron. "Nezmrv to."

Draco s námahou kontroloval svoje dýchanie. Pokúsil sa predstaviť si, ako sa Harry prebudí a nájde ryšavca studeného a bez života. Pokúsil sa predstaviť si scenár, v ktorom by to Harry skutočne dokázal prekonať.

Nepodarilo sa mu to.

Predstavil si Hermioninu tvár, keď by to uvidela.

A vedela by to.

Odznak v jeho vrecku ho pálil na stehne.

Vedela, viac než ktokoľvek iný, ako veľmi nenávidel Rona. A ona, tak ako nikto iný, poznala dôvod. Vedela to, od okamihu, keď vzhliadla a zbadala tú túžbu v jeho očiach, keď hľadel na jej a Harryho nahé telá zvíjajúce sa spoločne, vedela, že by ich oboch vzal Ronovi, keby mohol.

Predstavil si pohľad v jej očiach, keď by sa stočila na neho, prútik v ruke, jeho smrť na jej perách, oči opustené a prázdne a chcelo sa mu vracať.

Ron mal pravdu. Ten ryšavý bastard mal pravdu.

Porážka zovrela jeho žalúdok, prinútila ho takmer sa prehnúť v agónii. Švihol prútikom a dostal zo seba: "Finite Incantatum."

Toto chcel tak strašne moc, najviac zo všetkého na svete. Takmer nedokázal pochopiť, prečo sa toho vzdáva.

Zničilo by ich to, pripomenul si. A nemohol by im pomôcť, keby boli zničení.

Ron sa pomaly postavil, stuhnutý a rozboľavený, keď putá odpadli. Draco namáhavo prehltol nutkanie vykričať svoju nenávisť a prekliať druhého chlapca do zabudnutia.

Nemohol. Nemohol ju stratiť. Nie teraz. Nie takto.

"Nenávidím ťa," zašepkal a mal čas zažmurkať, než mu do tváre narazila päsť. Dopadol chrbtom na zem a pretočil sa, svet sa odporne točil, keď sa podoprel na rukách a vykašliaval krv po zemi.

Predtým chcel, aby to za niečo stálo.

Neschopný postaviť sa klesol ochabnuto na koberec a sledoval, ako Ronove nohy prešli okolo, keď kríval, aby skontroloval svojich priateľov.

Čo práve stratil?

Draco zatvoril oči a otriasal sa trpkými vzlykmi.

****

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 30.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Časť 5 - 1/2 Od: Lemurka - 13.03. 2018
Ach bože, bože. A Draco se naučí hodnotu oběti... Děkuju za překlad.

Re: Časť 5 - 1/2 Od: Lupina - 11.03. 2018
Musím se podepsat pod všechny komentáře. Cítím to tak,a le neumím to vyjádřit. Jen snad vyzdvihnu jedno. obyčejně jsem v otázkách sexu prudérní, ale tyto scény nejsou o sexu, ale o zoufalství a útěše. A jsou sakra silné, jako je celá povídka. Konečně víme, co Draka hnalo. A ještě že Ron dokázal odvrátit katastrofu. Je tady úžasný. Děkuji!

Re: Časť 5 - 1/2 Od: denice - 09.03. 2018
Tak mám dojem, že tohle je Ronova kapitola. Fascinuje mě, jak s ním Gravidy dokáže pracovat. Ve většině ff je to omezený balvan, hodící se jen na to, aby žárlil nebo aby vedle něj vynikli ti druzí, lepší, schopnější, citlivější. A tady se z něj vyloupne úžasný charakter. Stojí sice v pozadí, ale je to role, kterou si sám vybral. Vedle Draca, nejistě se potácejícího ve víru událostí je Ron skála, která si je vědoma situace. Zpočátku sice ještě tápe, ale už si to v hlavě pěkně rovná. "Pobozkal by si Harryho, keby sme s Hermionou neboli nablízku a on by to potreboval?" Klíčová otázka. Tady si asi Draco i Ron začnou jasně uvědomovat to, co doteď jenom tušili. A pak se rozpoutá peklo a všechno je zase jinak. Draco bojuje, ale ne za trio, bojuje za sebe a za svoje cíle. Ta závěrečná scéna mezi ním a Ronem je nezapomenutelná. Ron je fantastický. Nebojuje za sebe, za svůj život, ale za své přátele. A Draco mu uvěří. Strašně moc doufám, že by Rona nechal jít, i kdyby si myslel, že mu jeho vražda projde. Protože pak by se stal opravdu člověkem, zvítězil by sám nad sebou a to by mu dalo sílu jít dál. I takhle už urazil pořádný kus cesty. V ten okamžik Draco nejen ztratil, on i hodně získal. Vzal svůj osud do svých rukou. Se všemi důsledky. Věřím, že to strašně bolí, ale ta bolest je součástí lidského údělu. Co by byl Draco bez ní, sotva víc než bezcitné monstrum. Děkuji.

Re: Časť 5 - 1/2 Od: Gift - 09.03. 2018
Rada bych se podepsala pod vsechny ty komentare, ktere tak vyborne shrnuji celou situaci. Tato povidka je velmi silne kafe. Kdo by to byl rekl, ze jednou budu cist o Dracovi libajiciho Rona a vse mi bude davat perfektni smysl? Mam pocit, ze touto kapitolou jsme se dostali na velmi dulezitou krizovatku. Pokud tomu spravne rozumim, ceka nas uz "jen" druha cast pate a pak sesta cast. Ani si nedoufam teoretizovat, co nas jeste cekas. Moc dekuji!

Re: Časť 5 - 1/2 Od: Sally - 08.03. 2018
Môžme sa spoľahnúť, že gravidy zamieša kartami. Doteraz mi boli Dracove pohnútky nejasné, vlastne som si myslela, že ani nijaký pádny dôvod či túžbu nemá. Mrzí ma, že svojím divným spôsom v sebe našiel ľudskosť, ale napriek všetkému ju nemôže dosiahnúť. A možno, možno si nájde cestičku aj skrz Rona ak nie priamo k nemu. Je to taký zvláštny príbeh. Díki za preklad Jimmi :)

Re: Časť 5 - 1/2 Od: Jacomo - 08.03. 2018
Tak na tuhle povídku musí mít člověk dostatek síly, aby ji dokázal byť jen přečíst. Vůbec nechápu, jak jsi ji mohla překládat, já mám husí kůži z každé věty. Jde fakt až na kost. Všichni čtyři jsou tak pošramocení, tak poničení; vlastně uvnitř mrtví. Ale Draco nakonec (?) dokázal udělat správnou věc. Asi. Možná přece jen mají naději? Smekám, Jimmi. Hluboce a upřímně. (Brr, jdu překládat Harryho noční můry z Tread, z těch mi není tak úzko.)

Re: Časť 5 - 1/2 Od: martik - 08.03. 2018
Draco konečně pochopil co chce a konečně dokázal potlačil svoje touhy, aby to, na čem mu nejvíc záleží, nezničil. Přestože to momentálně znamená, že o všechno přišel. Pro něho nejspíš příliš velká cena, ale ve výsledku první správné rozhodnutí na tomto honu za jeho snem. A popravdě zde obdivuju Rona za jeho vyrovnanost a že dokáže být oporou, i když jsme na něho obvykle zvyklí v úplně opačné roli. Díky, Jimmi. Opravdu neskutečné.

Re: Časť 5 - 1/2 Od: margareta - 08.03. 2018
Trio mi tu připomíná ořech a Draco člověka, toužícího dostat se k jádru, který si ale právě uvědomil, že kdyby předčasně zničil slupku, oslabená skořápka by odumřela a spolu s ní i jádro. A pochopil, že on sám ani jedno nahradit nemůže, protože ta trojice je uzavřená ve vlastním čase a pouze čas ji může nechat smysluplně dozrát. Pochopil, že bude muset čekat, dokud slupka sama neodpadne, aby teprve pak mohl skořápku bez skrupulí rozbít a konečně si vzít, co už tak dlouho chce. Bude ty tři ochoten hlídat a bránit, ale jenom do doby, než se jejich společný čas naplní. Ani o vteřinu déle! Nemám tušení, jestli má povídka hepyend, ale dost o tom pochybuji! Moc děkuji za drsný a bolavý díl. Celá ta povídka vyvolává smutek a tíseň na duši a to ani nevím, jestli to konec ještě nezavrší. Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

( Jimmi )09.03. 2018Časť 5 - 2/2 Záver
Gravidy: ( Jimmi )08.03. 2018Časť 5 - 1/2
Gravidy: ( Jimmi )07.03. 2018Čast 4 - 2/2
Gravidy: ( Jimmi )06.03. 2018Čast 4 - 1/2
Gravidy: ( Jimmi )06.03. 2018Časť 3 - 2/2
Gravidy: ( Jimmi )05.03. 2018Časť 3 - 1/2
Gravidy: ( Jimmi )03.03. 2018Časť 2
Gravidy: ( Jimmi )02.03. 2018Časť 1
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2018Úvod k poviedke