Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nemám v tom velký zadok?

Kapitola 7: Nákupy

Nemám v tom velký zadok?
Vložené: Jimmi - 07.06. 2018 Téma: Nemám v tom velký zadok?
Jimmi nám napísal:

Does my bum look big in this?
 

Originál: https://www.fanfiction.net/s/1550979/7/ 

Autor: ILUVRONWEASLEY

Súhlas s prekladom:  autorka skončila v r.2007, žiadosť zaslaná

Preklad: Jimmi  

 Banner: náhodný obrázok z internetu


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 7: Nákupy

Draco sa prebudil na slnečné lúče, ktoré mu svietili do tváre. Práve sa mu sníval ten najčudnejší sen (a zvláštne bolo, že si naň dokázal spomenúť, väčšinou si zo svojich snov vôbec nič nepamätal).

Toto je súhrn jeho sna:  Stál, ako svoje škaredé ja, a pozeral sa na Rokfort. Sedel v loďke a tá ho niesla ku hradu, ale zdalo sa, že sa vôbec nepribližujú, hoci určite sa pohybovali. Z ničoho nič obloha počernela a nad Dracom sa zhromaždili mraky. Zrazu sa v jeho blízkosti objavili postavy.

Na jednej strane stál jeho otec, oblečený ako diabol, celý v červenom a s rohmi. Dokonca mal v ruke červený trojzubec. Za otcom stál samotný Voldemort so všetkými jeho smrťožrútmi v pozadí. Všetci mali na sebe smrťožrútske habity. Od Draca naľavo stál maskovaný anjel, ktorý mal dlhé vlasy a bol oblečený celý v bielom. Za ním stál Svätý Peter, Weasleyovci atď. Všetci šepkali jedinú vetu, ktorá uviazla v Dracovej mysli, a na nejaký čas tam aj zostane.

“Toto je naša cesta, ktorú si vyberieš?”

Potom sen náhle skončil, Draco sa prebudil, rukami si zakrýval uši. Chápal význam toho sna, bolo to očividné a on nebol TAK tupý. Tiež vedel, že začína mäknúť, určite bol citlivejším než zvykol byť a začínal mať… ehm… city k humusáčke. Musel s tým prestať, otec to neschváli, týmto si bol poriadne istý. Bola mu tiež jasná ďalšia vec a že si musí nájsť miesto kam ísť, aby nemusel zostávať TU. Toto miesto mu určite neprospievalo. Ale kam ísť bolo pre neho záhadou.

Okno v jeho izbe vpúšťalo viac svetla, než si kedy predstavoval, že je možné. Mal pocit, že sa v tom svetle roztopí. Prešiel k nemu a otvoril ho. Vzduch bol chladný a vánok fúkal na neho, keď načúval spevu vtákov. Doma sa nikdy nič takéto nikdy nestalo. Všetky vtáky sa vyhýbali temnote manoru a okná sa ani nedali otvoriť, takže nikdy nemohol cítiť vánok, aj keby tam nejaký bol.

Vyrušilo ho klopanie na dvere a keď sa otočil, aby zistil, kto zaklopal, dnu nakukli dve hlavy.

“Ahoj, Orli!!! Kam si včera šiel??? Kričal som na teba po celom dome, mal som kopec sušienok!” Dennis sa uškrnul.

“Orli, vieš, že som povedala, že ťa dnes naučím variť?” Draco prikývol miesto odpovede na Hermioninu otázku. Vôbec sa na to netešil, asi spáli kuchyňu alebo niečo podpáli. “Tak zmena plánov! Ja, Dennis a Fille ťa berieme na nákup oblečenia, keďže máš len to špinavé oblečenie, čo si mal minule na sebe.”

“Tu je nejaké moje oblečenie a topánky strýka Jonathana, nemyslím si, že ti sadnú moje tenisky, sú to šestky.”  Dennis sa pozrel na nohy a sklamane na ne hľadel, tskal a krútil hlavou.

“Mám osem a polky,” zamrmlal Draco. Dennis položil plastovú tašku na jeho posteľ a začal odtiaľ vyberať veci. Hermiona sa k nim obom pri posteli pripojila.

“Nó,” začal Dennis, “dal som ti svoje pyžamo - to, čo máš teraz na sebe.“ To bola skutočne pravda, pani Grangerová mu nechala na posteli pyžamo, o ktorom si myslela, že by Dracovi sedelo, keďže s Dennisom boli rovnako veľkí. Sedelo mu, ale Draco si nemohol pomôcť, aby ho trošku neznechucoval fakt, že mal na sebe niečo, čo nosieval Dennis. “Herm hovorí, že nemôžeš ísť von v čarodejníckom oblečení - mimochodom, vyzerá dosť draho, kde si ho zohnal?”

Dennis si od Hermiony vyslúžil ostrý preplesk hlavy. Nadurdil sa a pošúchal si ju. “Bože, len som sa pýtal. Skrátka som ti vybral nejaké oblečenie, môžeš si ho nechať, ak chceš.” Dennis ako prvé vytiahol kožené rukavice. “Tieto máš len na to, aby si vyzeral coolovo. Ale nezahrejú ťa. Vidíš tie dierky? Práve teraz sú fakt 'in'. “

“PLESK!”  (Ideš Hermiona!)

“Au!!!! Nenervač Hermiona!!!  Sakriš… Potom tu  máš toto.”  Vytiahol čierne tričko s krátkym rukávom. “Nie je rozgajdané, takže ti bude sedieť. Naťahuje sa, takže by malo…  Potom tu máš džínsy, tie sú vyťahané, a látka je fakt mäkká, takže sú tiež veľmi pohodlné!!!”

'To preto si mal včera tie džínsy,' pomyslel si Draco, keď Dennis úhľadne poskladal všetko na kôpku, potom ju zdvihol a podal Dracovi.

“Môžeš sa prezliecť, keď sa budeš umývať, je tu viac kúpeľní, takže sa priprav a zídeme sa v hale!!!”

Hermiona s Dennisom sa hnali preč, Draca ťahali so sebou. Nechali ho pri najbližšej kúpeľni, samozrejme s jeho vecami.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Draco sa obzeral v zrkadle. Stan mal pravdu, oči sa mu vrátili k normálu - ale skutočne nevedel, čo si o tom myslieť. Bol rád, ale nepripadalo mu to… správne.  Vlasy vyzerali kratšie než včera a trochu rovnejšie, ale len trošičku.  Hoci stále mal to príšerné akné. Pomaly sa menil sám na seba a bolo to… podivné, ako keby už viac sám sebou nebol.

Vyšiel z kúpeľne a zišiel schodmi, aby dole narazil na Dennisa s dievčaťom, ktoré okamžite určil ako Fille. Sledovala samu seba vo vreckovom zrkadielku a naprávala si make-up, keď vytiahla z kabelky krvavo červený rúž. Vlasy mala zviazané do dvoch copov a mala obuté ružové čižmy až po kolená, ružový kabátik s niečím ako kožušinkou a ružovú minisukňu so srdiečkami po okrajoch. Na rovinu, Draca prekvapilo, že mala hnedé vlasy a nie ružové.

“Teraz už čakáme len na Hermionu, Orli,” neveselo sa pousmial Dennis a otočil sa k Fille, ktorá si znalecky stále nanášala rúž. “Ehm, Fille, myslíš, že by si na pár minút mohla prestať s robením si makepu?”

Fille vzhliadla a pretočila nad Dennisom očami. Vzdychla si a pomaly (veľmi pomaly) vložila svoje zrkadlo, rúž a iné ďalšie skrášľovacie veci do svojej ružovej chlpatej kabelky. Otočila sa k Dracovi a usmiala sa (flirtujúcim úsmevom, ktorý mu pripomenul drahú Pansy)

“Čau! Som Rolanová, Fille Rolanová, rada ťa spoznávam.”

“Orlando Felton.” Draco si s ňou neochotne potriasol rukou. Chcel si ju ísť okamžite umyť, táto mukelku mu priveľmi pripomínala Pansy.

“Ahojte, ľudkovia.”

Všetci sa otočili, aby sa pozreli na Hermionu, ktorá schádzala dole schodmi. Mala oblečené bledomodré šaty, rozpustené vlasy, ale na jednej strane vypnuté sponou, čím odhaľovali jej usmiatu tvár. Keď sa postavila vedľa Fille, vyzerali ako dva protipóly sveta. Po prvý raz vo svojom živote nepovažoval Draco Hermionu za škaredú humusáčku, považoval ju za… normálneho človeka. Rovnako nepekného ako každý iný, a rovnako pekného ako všetci ostatní. Fille na druhej strane vyzerala úplne ako šľapka.

“Čo ti tu tak dlho trvalo, Herm? Stáli sme tu celú večnosť!”

“Práve som dostala dopis od Rona.”

Draco tipoval, že obsahoval dobré správy, pretože nebola uslzená, práve naopak. Vyzerala šťastne, tak normálne ako na Rokforte.

“Radšej by sme mali ísť, ak chceme chytiť autobus.”

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

“Takže…. Čo ti napísal?”

Draco si nemohol pomôcť, aby sa nespýtal. Autobus bol plný ľudí, všetci sa rozprávali, dokonca Fille s Dennisom (hoci sa zjavne viac hádali ako rozprávali). Hermiona s Dracom sedeli úplne vzadu, zatiaľčo Fille s Dennisom sedeli za vodičom.  

“Neviem, ešte som ho nečítala, len pre istotu… veď vieš.”

“Prečo si ho neprečítaš teraz?”

Hermiona sa usmiala a prikývla. Siahla do tašky, vytiahla veľkú obálku, na ktorej bolo načmárané jej meno. Pomaly ju otvorila a vytiahla z nej malý kúsok pergamenu.

“Drahá Hermiona,

To som ja Ron!!! Prepáč, že som ti v poslednej dobe nepísal, som akurát na hlavnej letaxovej stanici, na ceste do Egypta, ale ten rad je obrovský!!!!  Kvikovi som povedal, aby to doručil, čo najrýchlejšie, pretože nemôžem bez neho odísť!! Každopádne, Fred s Georgom mi dnes ukázali Denného proroka a TO NIKDY NEUHÁDNEŠ!!!! Priložil som pre istotu jeden výtlačok, ak ho nemáš, je to na prednej strane!!!!  Povedz mi, čo si myslíš, keď sa vrátime do školy, ale tento rok bude tým NAJ NAJLEPŠÍM ROKOM všetkých čias!!!!

Ron.”

Hermiona dočítala list nahlas a vytiahla z obálky noviny. Dala si záležať, aby ich nikto okrem nej a Draca nevidel (čo by povedali muklovia, keby videli noviny s pohyblivými obrázkami?)

Draco s Hermionou zalapali po dychu. Na prednej strane Denného proroka bol obrovský obrázok Draca s veľkými kapitálkami NEZVESTNÝ.  Draco tomu nemohol uveriť. Zízal na seba, ako sa uškŕňa presláveným malfoyovským úškrnom, vlasy uhladené tým istým gélom objednaným na zákazku, ten istý nóbl habit, ktoré by mal na sebe aj v bežný deň. Bolo to trochu desivé, hlavne keď si pamätal, že tá fotka bola urobená v druhom ročníku na Rokforte. No dobre, o štyri roky neskôr vyzeral inak. Teda samozrejme práve teraz určite, ale to bolo niečo iné.

“Včera zmizol Draco Lucius Malfoy, keď bol na návšteve u svojej tety a uja  - obaja známi bývalí smrťožrúti Bellatrix a Rodolphus Lestrangeovi, ale jeho otec Lucius Malfoy trvá na tom, že oni by jeho synovi neublížili. Domový škriatok, Diddy, ktorý mal na neho dozerať, kým boli pán a pani Lestrangeovci preč, povedal, že ‘nazúrene odbehol’ a že nemá potuchy, kam jeho mladý pán šiel. Domový škriatok má teraz domáce väzenie za jeho úbohú snahu pri kontrole mladého pána.

Lucius a Narcissa Malfoyovi najali siedmich najlepších detektívov na svete, aby sa pokúsili vystopovať ich sedemnásťročného syna. Znepokojená matka Narcissa Blacková-Malfoyová hovorí: “Prosím, ak máte nejaké informácie o našom jedinom synovi, bez obáv nás kontaktuje na Malfoy Manore. Budeme vám veľmi vďační a náležite vás odmeníme.

Detektívi nedokázali zistiť, kam pán Malfoy zmizol, pretože zistili, že im v tom bráni silné magické pole, ale tiež dospeli k záveru, že je nažive a v opatere niekoho, kto sa o neho dobre stará. Pán Malfoy vyjadril veľké pochybnosti nad tým, že by sa o  jediného dediča malfoyovských miliónov niekto dobrovoľne staral, pretože väčšina rodín ho považuje za znesiteľného, hoci pre dámy je očarujúci.

Ak máte Draca Malfoya vo svojej opatere, pán a pani Malfoyovi vás ho s radosťou zbavia. (za jeho nájdenie je odmena, ale nechceli nám povedať jej výšku)

Reportér: Zacharias Smith senior.

Fotografiu nám poskytla bývalá priateľka pána Malfoya Pansy Parkinsonová.”

Draco s Hermionou tam len sedeli a zízali na obrázok. Nič iné robiť nemohli. 'Weasley je stopro šťastný, že som zmizol, ale nie je šťastný, že píšu, že ešte žijem. Grangerová je na tom asi rovnako. Ach to uspokojenie z vedomia, že ma ľudia nenávidia…', pomyslel si duchom neprítomný, keď sedeli po zvyšok cesty do nákupného centra mlčky.

 &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

“Mami! Tati! Sme doma!”

Hermiona sa vpotácala dnu s tonami tašiek, rovnako ako Draco. Dennis, rovnako ako Fille, žiadne tašky nemali. Fille sa po celú cestu domov v autobuse sťažovala (Draco načúval) Dennisovi, že jej nič dôležité nekúpil. Dennis vravel, že je švorc. Zneli ako starý pár, a Draco v nich videl seba s Pansy, ako žobre od neho ďalšie peniaze.

 

“Myslím, že sú vonku, nemajú nejaké výročie či niečo také? Vraveli, že mali v pláne niečo špeciálne,” zamrmlal Dennis, keď si zívol. “Orli, Hermiona, uvidíme sa neskôr. S Fille musíme HODIŤ REČ.”

Fille si zase maľovala ústa, pri zmienke svojho mena sa zarazila a zamračila na Dennisa, ktorý nebral 'nie, ja sa nechcem rozprávať' ako odpoveď. Odtiahol ju do kuchyne. Hermiona s Dracom ich sledovali, Fille mrmľala niečo ako 'bacha  na vlasy'.

“Dúfam, že jej dá Dennis kopačky. Nerada to hovorím, ale dokonca Dennis si zaslúži niečo lepšie.”

Hermiona sa otočila k Dracovi. Včera o tomto čase ho prekvapila, keď ho pobozkala. Dobre, bolo to len na líce, ale tiež sa to počítalo za bozk. Vôbec to dnes nespomenula, a Dracovi sa tiež nejako zvlášť o tom nechcelo hovoriť.  'No tak, Draco… asi rovnako bozkáva Pottera a s Weasleym sa muchľuje, nerob z toho veľkú vedu.' Ale bez ohľadu na to, čo si navrával, nedokázal zastaviť ten podivný pocit, ktorý teraz stále cítil…

Jediné, čo mohol urobiť, bolo uistiť sa, že sa cez to dostane. Kedysi bol rachnutý do malej Weslíčky a prekonal to. Kedysi sa mu páčila Pansy a tiež to prekonal. Kedysi mal rád POTTERA, keď prechádzal fázou, kedy si myslel, že je gay, a prekonal to (zamilovanie do Harryho a tú gay záležitosť). Grangerová bola menej príťažlivá než ktokoľvek z nich,  prečo by sa nemal dostať cez ňu? Bolo to len slabúčke zamilovanie, Draco zažil horšie… DOSTANE sa cez to, správne?

Zacítil znova ten pocit v bruchu a ani trošičku sa mu nepáčil. Hermiona ho sledovala, ako bojuje sám so sebou a so svojimi emóciami, potom sa usmiala a prešla k nemu bez toho, aby si toho všimol. Draco nadskočil, keď zacítil poťapkanie na pleci. Hermiona sa zasmiala nad tým, ako sa zatváril.

“Dobrú noc, Orli! Zajtra ráno sa uvidíme… Zobudím ťa! Počkaj… skrátil si si vlasy? Vyzerajú… kratšie…”   Hermiona chytila prameň Dracových vlasov, zamračila si naň, potom dospela k záveru, že to bolo len tým, že je unavená, pokrčila plecami a na dobrú noc sa na Draca usmiala.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Nasledujúci deň ubehol veľmi rýchlo. Hermiona zobudila Draca pomerne zavčasu, aby sa dostali do neďalekého Sainsbury a nakúpili prísady na koláčiky. Draco, ktorý napoly spal a mal na sebe oblečenie, ktoré mu včera Hermiona vybrala, narážal do kočiarikov s deťmi (kvôli čomu sa deti rozplakali a pohrýzli mu prst, keď sa ich pokúšal utíšiť skôr, ako to zistia ich matky), do vozíkov s jedlom (kvôli čomu sa prevrátili, a oni rýchlo odkráčali preč, aby ho nikto nemohol obviniť) a veľkej kopy z papierových utierok (ktorá sa prevrhla a pochovala Draca).

Potom, keď sa vrátili domov, mu Hermiona ukázala, ako upiecť dokonalé sušienky (najprv spravila svoju dávku), potom sledovala, ako Draco pripravuje jeho. Nielenže tie sušienky spálil, ale takmer podpálil celý dom, keď omylom zapol horáky na šporáku miesto na trúbu. V polovici dňa zničil Draco dve dávky sušienok,  pán a pani Grangerovi sa ešte nevrátili zo svojho včerajšieho výletu domov, čo bolo dobre, pretože nemuseli vidieť stav svojej kuchyne, ale Hermiona sa kvôli tomu príšerne znepokojovala - hoci sa zdalo, že Dennisa to netrápi.

K tomu všetkému o šiestej večer boli Hermionine dokonalé sušienky, ktoré ráno upiekla, spolovice preč. Nakoniec zlodeja prichytila, keď nad pohár so sušienkami dala sáčok s múkou (pohár bol položený na najvrchnejšej polici pri dverách). Zlodej bol dosť hlúpy na to, aby vrecko múky nezbadal, načiahol sa po sušienky a samozrejme mu vrecko spadlo na hlavu a tá zostala biela. Samozrejme, že to nebol nikto iný ako Dennis.

Po prvý raz vo svojom živote sa Draco srdečne smial. Nie kruto, nie necitlivo, ale tak, ako sa smejete, keď ste malé dieťa a ešte nikdy ste nevideli klauna pošmyknúť sa na šupke od banánu, tak, ako by ste smiali, keby jeden z vašich najlepších priateľov práve povedal dobrý vtip.

Draco si nemohol pomôcť, musel sa na Dennisovi smiať. Pokrývala ho múka a zúfalo sa ju snažil dostať z vlasov. Potom si utrel ruky o nohavice, čo to len zhoršilo. Dokonca bol dosť hlúpy, aby schmatol pohár vody zo stola a nalial si ho na hlavu, aby za zbavil múky, čo vôbec nepomohlo, len bol z toho mokrý  a stále pokrytý múkou.

Dennis tam nehybne stále, vyzeral smutný zo stavu, v akom sa nachádzal. Avšak Hermiona s Dracom sa od smiechu váľali po zemi.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Draco ráno zišiel dole schodmi. Pousmial sa pri spomienke na Dennisa a múku zo včerajška, na všetku tú radosť. Vážne by mal Dennis v dospelosti robiť klauna alebo niečo také. Vošiel do kuchyne a práve sa chcel spýtať, čo je na raňajky, keď pohľadom zachytil ľudí, čo tam boli. Hermiona očividne už dlhšie plakala, pretože mala oči červené a napuchnuté, Dennis vyzeral veľmi nešťastne, hoci neplakal, ale najneočakávanejšou osobou v miestnosti nebol nikto iný než slávny riaditeľ Rokfortskej strednej školy čarodejníckej - Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 7 Od: margareta - 08.06. 2018
Moc se mi líbí, že Draco má tatíčka na prvním místě své stupnice hrůzy. Voldemort a ostatní jsou až za ním? To myslím vysvětluje synáčkovu všeobecnou ,,oblíbenost ". A domácí skřítek, potrestaný domácím vězením..? Jak kruté od Smrtijedů Lestrangeových! Hermiona je typická Nebelvírka, protože jen taková je schopna políbit něčí trudovitou tvář a ani se u toho nezaksichtit. Proč brečela? Vždyť ten Ronův dopis byl docela optimistický, ne? Ovšem objevení Brumbála tradičně znamená nějaké průšvihy. Moc děkuji za projasněné dopoledne! Moc se těším na pokračování!

Re: Kapitola 7 Od: denise - 08.06. 2018
Nemá byť na konci - pán a pani Grangerovci sa nevrátili zo svojho výletu domov? Ale inak super, ďakujem za preklad :)

Re: Kapitola 7 Od: Elza (nepřihl.) - 08.06. 2018
Ak máte Draca Malfoya vo svojej opatere, pán a pani Malfoyovi vás ho s radosťou zbavia. Boží!
Re: Kapitola 7 Od: Jimmi - 08.06. 2018
Dík, už je to opravené. Nevidí cez oči.

Re: Kapitola 7 Od: denice - 08.06. 2018
Tak jsem se v toto deštivé ráno pořádně zasmála - růžová Fille s chlupatou kabelkou a rodiče Malfoyovi, kteří ochotně odbřemení kohokoli, kdo ukrývá jejich dědice, od nutnosti snášet jeho přítomnost, jsou jen dvěma perličkami z mnoha. Jen ten Brumbál na konci to trochu pokazil... Díky.

Prehľad článkov k tejto téme: