Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Magie krve

56. Nedůvěra

Magie krve
Vložené: Coretta - 03.08. 2018 Téma: Magie krve
Coretta nám napísal:

AutorGatewayGirl

Překlad: Coretta   Beta: Avisavis    

Banner:  Coretta

Severus Snape-Hito76 ©2007-2017 snapefanclub

Severus Snape ©2006-2017 keeperofthedead

Originál:

 http://www.potionsandsnitches.org/fanfiction/viewstory.php?sid=2025 

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

~~~~~~~~~~~~~


56 -- Nedůvěra


V nebelvírské věži na sebe hulákali Ginny s Ronem. Rona podle všeho daleko víc rozrušil útok na Rambouse než všech devět obětí v Prasinkách.

No tak půlku měsíce nemůže hrát!“ Zaječela Ginny. „Aspoň žije!“

Harry se zhluboka nadechl, jako by se chystal na střemhlavý let, a vstoupil. Upřel pozornost na chlapecké schodiště a vyrazil k němu normální chůzí, jako by si probíhající hádky nevšiml.

Na co ti je hráč, který půlku času nemůže hrát?“ Odsekl Ron.

Rone, zemřeli lidé. Mozkomorové dali polibek sedmi dětem, které se provinily jen tím, že byly dvojí krve! Jak se teď můžeš starat o famfrpál?“

Hele, to je riziko. Ale Rambous neměl jediný důvod očekávat-“

Harry si pomyslel, že by s Ronem dokázal argumentovat efektivněji, ale nemohl riskovat, že by se to zvrtlo v něco osobního. Ron by mohl vyjeknout něco odhalujícího. Lehce si oddechl, když se dostal ke schodům.

Takže oni to čekat měli?!“ Ječela Ginny na oplátku. „Má to čekat Harry? On je smíšené krve! A Dean s Hermionou by měli pro změnu čekat Avadu, takhle jsi to myslel? Jestli budou dost lehkovážní a vezmou si kouzelníka s čistou krví?“

Ginny, já neříkám, že to není strašné!“

Harry stoupal po točitém kamenném schodišti a zuřivé výkřiky za ním pomalu slábly.

K dopisu se teď nedostane, uvědomil si, jakmile za sebou zavřel dveře. Stejně jako Lilyin ho zanechal v relativním bezpečí svého pokoje v podzemí. Natáhl se na postel, zahleděl se na rudá nebesa a přemýšlel, jestli už bude bezpečné kontaktovat otce. Potřeboval mu říct, že Ron a Hermiona zjistili pravdu a že zasvětil i Ginny, aby věci udržel pod kontrolou. Harry si nebyl jistý, že se k tomu dostane na první pokus. Severus bude vyvádět kvůli Remusovi, dokud se Harry nenaštve a nevyřítí se ven, nebo dokud se nepoddá, a poté se Harry neodváží přijít s dalšími špatnými zprávami.

Harry se rozhodl, že o svých podezřeních ohledně Remuse před otcem pomlčí. Severus nepotřeboval, aby jeho nenávist k vlkodlakovi přiživovalo ještě něco dalšího. Harry se přetočil na bok a stočil se do klubíčka. Toužil použít přenášedlo, ale nemohl prohlásit, že se jednalo o stav nouze.

Chtěl jsem se stočit ve své posteli a znovu si přečíst, co napsal James, představil si, jak vysvětluje, protože mi chybí. A taky bych chtěl ten horký mléčný nápoj s kardamomem a šafránem a pistáciemi. Nepřipravil bys mi ho prosím?

Severus neměl sklon být shovívavý k takovému druhu slabosti.

 


Když jeho bolest vybledla do otupělé sklíčenosti, stočily se Harryho myšlenky zpět k dopisu. Uvažoval, kolik z něj by si dokázal vybavit. Pokusil se představit si ho rozložený na klíně ve světle pochodně před dvěma měsíci.

Nejdražší synu,

Kouzlo na tomto dopise zajistí, že se objeví v den tvých šestnáctých narozenin… A něco dalšího. Vysvětlení.

Na začátek bych byl rád, abys věděl, že tě velmi miluji. Doufám, že to vyzní jako zbytečný sentiment… Něco o tom, že doufá, že to budu vědět - jo! Že bude žít dost dlouho! Ten vtip o Gringottových a tendenci Potterů „umírat hrdinskou smrtí v mladém věku“.

Harry nešťastně hleděl na okenní parapet. Tahle slova mu připadala tak důležitá, když je tenkrát četl. Myslel by si, že si z nich zapamatoval víc. Co James napsal nakonec? Chci, aby sis pamatoval, jak s tebou chodím po domě a zpívám ti, když nemůžeš spát. Přeju si, abys byl můj… Pak nějaké vyjádření lítosti a mé ukradené dítě.

Jak jen se podepsal? Někde tam zaznělo slovo ‚táta‘. Tvůj druhý táta, vytanulo najednou Harrymu na mysli. Navždy s láskou, tvůj druhý táta, James Potter.

Občas si Harry přál, aby dokázal plakat tak lehce jako Hermiona a prostě ze sebe všechno dostat. Pláč, pomyslel si, je, jako když je vám špatně. Je to strašné, ale pak je vám najednou lépe. Harry sotva kdy brečel a ani si nikdy nedokázal vyvolat zvracení.

Po chvíli slezl z postele a přešel k okenní sedačce, kde si klekl na polstrování a konečky prstů položil na okenní tabuli. Výhled se podobal výhledu z jeho sklepního okna, jen neukazoval tak velkou část jezera. Pokusil se přijít na to, kterým směrem se nachází mechový hájek, ale usoudil, že to musí být mimo jeho zorné pole.

Chybíš mi, Jamesi,“ řekl, i když to působilo trochu hloupě, zvlášť když si Jamese ve skutečnosti ani nepamatoval. Byla to představa Jamese, po čem se mu stýskalo, pomyslel si, nebo představa útěchy, kterou by mu mohl poskytnout. Pomyšlení na Jamese v něm poslední dobou rozdmýchávalo spíše negativní pocity – bylo tomu tak už od incidentu s myslánkou. Dopisy na nějaký čas pomohly, ale to bylo nyní zjevně pryč. V konečném důsledku věci možná i zhoršily, protože nyní velmi dobře věděl, jak pravdivá vzpomínka z myslánky byla.

Vzpomněl si, jak o dopise jednou mluvil Remus. Vlkoldakovy štíhlé prsty láskyplně přejížděly po okrajích okopírovaných stránek. „Vykreslil se jako násilnický pitomec,“ okomentoval Remus dopis s úšklebkem. „Ve skutečnosti nebyl tak strašný, víš? Spíš to bylo něco, co měl čas od času sklon dělávat – pocit, že je v pozici autority, ho uklidňoval – podobně jako ty máš sklon poddávat se záchvatům nenávisti a dlouhého trucování.“

Nakonec Harry vstal a vyšel z místnosti. Pomalu se coural ze schodů až do podzemí, ale nenarazil na nikoho, s kým by chtěl mluvit. Severus nebyl ve své laboratoři a jeho pokoje byly ponořené v temnotě. Malfoy nebyl v dohledu. Harry vyšel znovu do přízemí a vyrazil ven. Po chvíli se vytrhl ze zamyšlení a zjistil, že se nachází u Hagridovy chatrče.

Harry!“ Zaburácel Hagrid. Jeho srdečná tvář znejistěla. „Seš v pohodě, Harry?“

Asi jo.“

Hagrid ustoupil stranou a nechal Harryho projít do vyhřáté, mírně zakouřené hájenky. Pokus udržet obličej dál od Tesákova nadšeného olizování byl příjemným rozptýlením.

Hermiona je taky v pořádku?“ Vyzvídal Hagrid.

Harry pokrčil rameny. „Nevím. Snídaně mě příliš rozhodila, abych se jí mohl věnovat. Poprosil jsem Ginny, aby se o ni postarala.“

Ne Rona?“

Ron ani s jedním z nás nemluví,“ řekl Harry hořce. „Taky je příliš v šoku kvůli tomu, co se stalo Rambousovi, aby si dělal starosti kvůli pár rodinám v Prasinkách, které nic neznamenaly. Dokonce i Draca to rozrušilo víc.“

Cože? Chceš říct Malfoye?“

Líbila se mu pekařova dcera. Nevěděl, že je smíšené krve, ale dostalo ho to.“ Harry pokrčil rameny. „Neřekne ani slovo proti útokům, ale otřásly jím.“

Hagridovo rozježené obočí se svraštilo. „Vodkdy ste s tím Malfoyovic klukem takoví kamarádi?“ Zeptal se.

Harry si zabořil obličej do dlaní. „Záleží na tom?“

Hagrid ho chvíli pozoroval a pak šel postavit na čaj. „Pokud de vo mě, mužeš se přátelit s kým chceš,“ řekl. „Věřim ti i tvojemu úsudku.“

Děkuju,“ řekl Harry upřímně. „Ani nevíš, jak rád to slyším.“

S Hermionou všecko klape?“

Harry zavrtěl hlavou a neradostně se zasmál. „Je to lepší,“ řekl. „Už jsme zase přátelé.“

Chceš mi povědít, co je špatně?“ Zeptal se Hagrid.

Harry znovu zavrtěl hlavou. Sledoval, jak Hagrid připravuje hrnec čaje. „Hagride,“ začal. „Jak dobře jsi znal mého tátu?“

Hagrid se zamyslel. „Ne tak jako tebe a tvoje kamarády,“ připustil. „Tebe konec konců znam už vod kolíbky. A James – pocházel z nóbl rodiny, to teda jo. Nebyl důvod, aby se se mnou vobtěžoval. Tak to bylo až do chvíle, co se s těma svejma kamarádama začali toulat po venku. Teprv tam sem se s ním začal častějc potkávat.“

Ale měl docela sklony šikanovat slabší nebo ne?“ Nadhodil Harry. „Chci říct, to přiznal i Sirius.“

Takovej byl Sirius,“ řekl Hagrid. „Teda nic proti němu – nakonec se z něj stal dobrej chlap, a to nikdo nevočekával s tou jeho rodinou. James,“ zaváhal. „James byl dobrej kluk,“ řekl nakonec. „Možná kapánek živej. Vobčas se nechal unýst, když se něco semlelo s děckama ze Zmijozelu. Ale neměl v těle jedinou zlou kost a nenech nikoho napovídat ti něco jinýho.“

Harry ho upřeně sledoval. „Chápu,“ řekl. „Takže když někdo z Nebelvíru pověsí kluka ze Zmijozelu hlavou dolů a vyhrožuje mu, že mu stáhne spodní prádlo, je živější, ale když by to náhodou udělal student ze Zmijozelu, je to – co? Zlo?“

Vo čem to mluvíš, Harry?“

O něčem, co James udělal.“

Hagrid mu oplácel nejistý pohled. „Nikdy sem Jamese neviděl dělat nic, co by neměl,“ řekl. „Kromě žertíků na Snapea a Averyho.“

Kteří se nepočítají?“ Zeptal se Harry chladně.

Všecko mu vopláceli!“ Zvolal Hagrid. „Harry, co tě tak trápí?“

Harry sklopil pohled. Přijal od Hagrida nabízený čaj a upil, než odpověděl.

Přijde mi to nefér,“ řekl nakonec. „Myslím, že profesor Brumbál je ke studentům ze Zmijozelu skoro tak nespravedlivý jako profesor Snape ke studentům z Nebelvíru. Přijde mi, že my všechno jen zhoršujeme, a kdyby tátu zařadili do jiné koleje, lidé by na něj zdaleka nevzpomínali tak vřele…“

Jenže Harry, pak je tadyk ještě votázka vosobního kouzla, víš,“ přerušil ho zapáleně Hagrid. „A toho James měl takový kupy, že to zastínilo jeho kolejní příslušnost i celou jeho rodinu. Byl neskutečně vokouzlující.“ Zamračil se na Harryho. „A ať už jako kluk proved cokoliv, byl to dobrej muž. Vodvážnej a věrnej. Nenech nikoho tvrdit něco jinýho.“

 


Remus se neobjevil u oběda ani u večeře. Podobně tak Severus. Vlkodlakova nepřítomnost byla pochopitelná, ale absence jeho otce mu přidávala čím dál větší starosti. Po večeři si vyčíhal Brumbálův odchod a následoval ho ven do vstupní síně.

Mohu s vámi mluvit, pane profesore?“

Ovšem, Harry. Má pracovna?“

Dobře.“

V soukromí Brumbálovy pracovny se Harry sesul do pohodlné židle. Fawkes k němu slétl a počechral mu vlasy. Harry se zahihňal jako malé dítě a pokoušel se nevrtět.

Citrónový bonbón?“ Nabídl ředitel.

Díky.“ Harry si jeden vzal.

Copak se děje, Harry?“ Zeptal se Brumbál.

Um… Byl ot- profesor Snape předvolán?“

Brumbál zvážněl. „Obávám se, že je tomu tak. Cítí, že riziko je nepatrné. Voldemort má radost.“

Navzdory vaší intervenci.“

Do jisté míry úspěšné, nicméně několik lidí přesto zemřelo.“ Profesor Brumbál si povzdechl. „Tvůj otec doufal, že se za mnou zastavíš.“

Vážně? Chtěl mi něco vzkázat?“

Brumbál se zamračil nad Harryho ostrým tónem.

Nepředal mi žádnou zprávu – mimo to, že by rád, kdybys sis za ním zašel promluvit rovnou. Čeká, že by ti mohl být k dispozici zítra. Zajdi do jeho bytu na konci snídaně – pěšky a s pláštěm. Bude-li mít společnost, jeho dveře chvilkově zasvítí, když zaklepeš.“




Nedělní výtisk Denního věštce, který sovy přinesly ráno, obsahoval článek na téma vlkodlačí hrozby. Harry ho četl společně s Hermionou, oba nechali jídlo na svých talířích bez povšimnutí vychládat. Harry stejně na nic z toho neměl chuť, měl pocit jako by se mu zauzlovala střeva, s každým dalším odporným slovem v novinách přibyl jeden malý uzlík. Četl o tom, že jsou vlkodlaci ze své podstaty krvelační. Četl o tom, jak Vlkodlačí lektvar selhal ve svém poslání ochránit společnost. Četl výrok Rambousovy sestry, podle kterého se děsila, že teď Trent napadne její děti.

To jsou sračky,“ řekl a odsunul se od stolu.

Hermiona nad jeho slovníkem nehnula brvou. „Co kdybychom všechny ujistili, že jsou jejich obavy oprávněné!“ Vykřikla podrážděně. „Tohle není zpravodajství! Tohle podlézání nejhlubším instinktům davu. Noviny by měly potírat nevědomost, ne ji ještě podporovat!“

Harry vzhlédl k profesorskému stolu. Remus tam nebyl, stejně jako se včera neukázal na obědě ani na večeři. Harry viděl, jak se k jeho věži snášejí sovy obtížené červenými obálkami. Stáhlo se mu hrdlo.

Dej si pozor, abys se mnou tento týden nestrávil čas o samotě a v tajnosti.“

 

 


Harry zaklepal a čekal. Nikdo se neozval. Přemýšlel, jestli se Severus nakonec nezvládl vrátit, nebo jestli třeba ještě stále spí. Harry zaklepal znovu. Napočítal do deseti a vyslovil heslo. Právě nakukoval do kuchyně, když se jeho otec vynořil z koupelny.

Drobet netrpělivý?“

Harry pokrčil rameny a pokusil se zakrýt svou úlevu. „Trvalo ti to. Bál jsem se, že se ti něco stalo.“

Jen obyčejné volání přírody. Nic, co by vyžadovalo zásah nebelvírského hrdiny.“

Harry po něm střelil ostrým pohledem. „Máš docela problém v přístupu, víš to?“

Ty snad ne?“

Já,“ protáhl mazaně Harry, „to můžu svést na tebe.“ Potěšilo ho, že se Severus zasmál. „Pojďme se posadit do kuchyně,“ navrhl Harry. „Mohl bys mi udělat to sladké, kořeněné mléko. Cokoliv jiného by stejně chutnalo příšerně.“

Severusův výraz zhořkl. Kývl hlavou a odvrátil se. Harry ho následoval do kuchyně.

 


Severus vařil stejným způsobem, jakým připravoval lektvary – s naprostým soustředěním, precizností a elegancí. Nepromluvil, dokud před Harryho nepostavil hrnek po okraj naplněný zpěněným mlékem posypaným pistácií a neposadil se proti němu.

Zamračil se. „Zřejmě víš, co řeknu.“

Ano.“ Harry si usrkl mléka. „Drž se dál od Remuse.“

Ano.“

Remus nic neudělal.“ Harry měl pocit, jako by recitoval naučený verš. Remus nikdy nic nedělá, zašeptala jeho zrádná mysl. Jen předstírá, že nevidí, když něco dělají jiní.

Severusova slova zněla daleko přesvědčivěji. „Komunikuje s těmi kreaturami. Mají v plánu ho nějakým způsobem využít.“

Harry se zachvěl. „Neublíží mi,“ řekl znepokojivě slabě.

Nebude k tomu mít příležitost,“ zavrčel Severus. Bleskově chňapl po Harryho zápěstí a v železném sevření si ho přitáhl. „Tito vlkodlaci ho nepřestávají kontaktovat; rozumíš, co říkám? Kdyby byli přesvědčeni, že ho pro svou věc získat nemohou, VZDALI by to!“

Harry se přinutil nedávat najevo bolest. Vyhnul se otcově pohledu zíráním na stůl. V tomto bodě mu nemohl oponovat; neměl tušení, jak dlouho USV vytrvá. Dokonce ani nevěděl, jak moc naděje jim Remus dává.

Takže mi nedovolíš se s ním setkat, ani když budeš vědět kdy a kde?“

Správně.“ S drobným stisknutím ho Severus pustil.

Harry s úlevou vzhlédl. Spustil ruce pod desku stolu, aby si mohl zápěstí promnout. „Stejně to udělám.“

Tvář jeho otce potemněla. Pokusil se výhružně předklonit, ale šířka stolu mu do velké míry zabránila. „To tedy neuděláš.“

Myslíš, že mě můžeš zastavit?“ Vyzval ho Harry lehkomyslně.

Strhnu Nebelvíru poslední bod.“

To děláš i tak!“

Řeknu mu, že jsem to zakázal. Lupin dobře ví, že si se mnou nemůže zahrávat.“

Proč by se tě měl Remus bát?“

Severusovi přes tvář přeběhl výraz čiré zášti. Jeho hlas byl tichý a mrazivý, když řekl: „Mohl bych udělat chybu v jeho lektvaru.“

Cože?!“ Vyjekl Harry.

Mohlo by se to stát.“ Severus si prohlížel své potřísněné nehty. „Je mimořádně složitý.“

To by ses neopovážil.“

Severus vyskočil na nohy a vrhl se přes stůl, aby mohl zasyčet Harrymu přímo do obličeje: „Ovšem že bych se opovážil, ty pitomče! Má moc nad tebou může být omezená, ale má moc nad ním není! Jestli ty nehodláš poslechnout, ujistím se, že on ano.“

Harry se přes neodbytné bušení svého srdce zoufale pokoušel vyhodnotit, kde by Severus mohl být ochoten slevit.

Souhlasím, že s ním nebudu o samotě,“ řekl, „ani ve smluvené časy, když mi dovolíš být s ním ve společnosti někoho jiného.“

Lupin je s hůlkou velice obratný!“

To já také,“ řekl Harry prostě. „S Hermionou nebo s Dracem bychom ho spolu zvládli.“

Severus ucukl. „A když tě Draco zradí a připojí se na Lupinovu stranu?“

To si nedovedu představit.“

Já si to dovedu představit velmi snadno!“

Aby Draco spolupracoval s Remusem?“ Ušklíbl se Harry. „Sotva se k sobě dokážou chovat v mezích slušnosti.“

Lidem ve službách Pána zla obvykle není dopřáno luxusu vybírat si své spolupracovníky.“

Ani Draco, ani Remus nejsou ve Voldemortových službách!“

Severus se posadil. Nevěřícně Harryho sledoval. „Přeskočilo ti? Draco bude. Pouze čeká, až ho požádají.“ Opovržlivě si odfrkl. „A čeká pouze proto, že je Malfoy a jeho hrdost mu nedovolí jinak.“

Proto se mnou dnes seděl u jezera celý rozrušený kvůli zničení pekařovy dcery?“ Oponoval Harry. „Byla jednou z těch, co dostali polibek. Líbila se mu.“

Severus vypadal upřímně překvapeně. „Věděl, že je smíšené krve?“ Zeptal se.

Harry zavrtěl hlavou. Pocit zmatku, který ho zaplavil při rozhovoru s Dracem, se dostavil znovu. „Ne,“ zašeptal.

Severus chladně přikývl. „Co nevidět se otřepe. Koncem příštího týdne již bude rozhlašovat, jak ho oklamala.“

Oklamala? Podle toho, co mi řekl, se na něj dvakrát nepodívala. A ví, že jsem smíšené krve!“

Ty se nepočítáš a odbíháme od tématu! Draco pro tvou obranu není vhodný.“

Hermiona?“

Hermiona,“ zkřivil Severus při vyslovení jejího jména rty, jako by kousl do měsíčku limetky, „a Weasley. Ne samotná Grangerová.“

Tak dobře,“ podvolil se Harry. Pomyslel si, jak příhodné je, že jeho otec přesně neurčil, který Weasley. Bylo jich tolik.

Severus se předklonil a opřel si čelo o jednu dlaň. „Tohle nenávidím,“ řekl.

Harry byl překvapen a svým způsobem poctěn upřímností toho prohlášení. „Já taky,“ přiznal.

Severus se na něj kysele ušklíbl. „Nějaké návrhy? Dával bych přednost nejít ti po krku po celý náš společný čas.“

Harry si nervózně protáčel hrnek mezi prsty. „Co kdybych ti pomohl v laboratoři?“ Navrhl. „Budeš se cítit lépe, když budeš něco dělat. Já asi taky.“

Severus přikývl. Ústa se mu stočila v pokřiveném úsměvu. „Mám potřebu říct něco, o čem bych v určité fázi života přísahal, že mi přes rty nikdy nepřejde.“

Co?“

Jsi hodný kluk, Harry.“ Vstal. „Tak pojďme.“


*********


Harry chtěl něco říct. Tolik z jeho chování bylo zjevné, pomyslel si Severus. Chlapec co chvíli vzhlédl, oči dokořán a už, už otevíral pusu… A pak zas pohled odvrátil. Severus přichystal dva kotlíky, rozložil přísady pro tři lektvary a ze všech sil se snažil působit klidně. Do mysli se mu vkrádalo podezření, že chlapce předtím ranil. Netušil, jak si kdokoliv mohl myslet, že je Severus dostatečně vyzrálý, aby si s tímhle poradil, tím spíše Brumbál, který byl pověstný pro svou schopnost nahlédnout člověku do duše. I Lily věděla, že to není dobrý nápad.

Odvážil se vrhnout po Harrym další kradmý pohled. I ten chlapec si se vzniklým napětím dokázal poradit lépe než on. Severus zjistil, že mu chybí tichá důvěra, kterou mu Harry se zarážející samozřejmostí věnoval a která byla nyní pryč. Harry se kolem něj pohyboval s obezřetností, kterou Severus vídal v jeho interakci s jeho přihlouplým kmotrem. Severus to nenáviděl.

Co mám dělat?“ Zeptal se nakonec Harry. Zjevně to nebyla otázka, která ho tak pálila.

Přichystej si třetí kotlík a uvař várku Hasícího lektvaru, jestli můžeš. Použij variantu vycházející z olejové báze – lektvar bude natírán na dřevo.“

Doufám, že můžu použít učebnici?“

Jestli si myslíš, že bych ti to bez ní svěřil,“ zavrčel Severus.

Harry se zasmál. „To jsem rád. Tak dobře si věci ze třetího ročníku nepamatuju.“

Severus nepřestával mnutím mezi svými mozolnatými prsty drtit vílí křídla a kývl hlavou k přední části místnosti. „Modrá kniha na druhé poličce.“

Harry se vrátil s požadovanou knihou a kotlíkem. Kotlík používal jako koš pro snesení všech potřebných předmětů. Severus uvažoval, zda Harryho bude muset upozornit, že je po takovém zacházení třeba kotlík před použitím vyčistit, ale Harry jím bez upomínání nechal prohnat magický závan větru.

Svou otázku položil až ve chvíli, kdy si začal připravovat přísady do lektvaru, a vzduchem se roznesla ostrá vůně bílé vdovy.

Co jsi vařil minulý týden?“ Otázka z něj vyběhla téměř jako jedno slovo, hlavu držel sklopenou a ramena měl napjatá.

Severusova tvář potemněla. Vzhledem ke svému chování předpokládal, že Harry má představu, jak nevítaný jeho dotaz je. Severus odvrátil pohled. Nechtěl rozebírat, co udělal, aby se tak celá věc stala ještě skutečnější.

Bylo to použito během útoků?“ Naléhal Harry.

Ano.“ A to je vše, co potřebuješ vědět.

Nedokázal bys vymyslet něco, co by fungovalo jako protilátka?“

Severus zavrčel. Přál si, aby to bylo tak jednoduché. Učinit kouzelníky opět zranitelné vůči přítomnosti mozkomorů bylo jednoduché – složité spíše bylo, jak citlivost vůči nim zablokovat. Větším problémem bylo dostat lektvar k předem neznámé skupině útočníků. „Sotva se nám podaří přinutit smrtijedy, aby uprostřed útoku vypili lektvar,“ poznamenal sžíravě. „Měl jsem nicméně v úmyslu kontaminovat část ze zásob, které jsem pro Pána zla připravil, začarovanými semeny povijnice, takže by účinky původního lektvaru vyprchaly nečekaně rychle.“

Super! Ukážeš mi jak?“

Severus se ušklíbl. „Zajisté.“

Ale s tou protilátkou,“ nevzdával se Harry. „Nemohl bys vymyslet něco, co funguje ve formě výparů nebo při kontaktu s kůží, a pak udělat něco jako granát?“

Co?“

Takovou věc, co vybuchne, když ji někam hodíš. Lektvar by byl uvnitř.“

Severus na okamžik svraštil obočí a přemítal o Harryho návrhu. Viděl lektvary, které explodovaly, ale většinou byla právě exploze konečným zamýšleným efektem. Harry měl ale podle všeho na mysli něco… Vzpomněl si, jak se na podzim ve svém prvním ročníku dusil pod palbou suchých hub plných spor. Sirius objevil, že uvolní smradlavý oblak, když na ně dupne, opatrně je posbíral a uspořádal přepadení. Lupin mu s útokem pomáhal. Zjevně tento žertík považoval za neškodný. „Jako sušené pýchavky?“ Zeptal se vzdáleně.

Něco takového – jen silnější.“

Severus zavřel oči a promnul si kořen nosu. Výbuch by rozptýlil kapénky lektvaru. Mohl by vytvořit něco, co by tímto způsobem fungovalo. Bude samozřejmě potřebovat něco, co způsobí výbuch bez poškození samotného lektvaru. Přemýšlel nahlas. „Soli kyseliny sírové – ne, ty by neutralizovaly – pýchavky? Možná trus fénixe – k tomu bych měl mít snadný přístup...“ Prudce otevřel oči. Harry ho nadějně sledoval. „Mělo by to být možné. Někdo by se ale musel včas dostat na místa útoku.“

Nemohl by protilátku Brumbál dodat všem rodinám, které by se z nějakého důvodu mohly ocitnout pod útokem?“ Otázal se Harry.

Snad.“ Severus nápad zvažoval. „Pokud bych ho dokázal připravit bez obtížně nahraditelných přísad, mohl bych být schopen uvařit ho tolik, aby bylo možné zajistit jeho distribuci v takovém rozsahu. To by nepatrně vyrovnalo poměr sil, kdyby ho cílené oběti použily v první chvíli napadení.“

 


Severus Harryho naučil, jak na semena povijnice seslat časovací kouzlo, které může oddálit nebo pozastavit magický účinek, a pak ho nechal, aby se popral s Hasícím lektvarem. Sám se pustil do práce na několika základech pro výbušné lektvary, které by mohly být kompatibilní s protilátkou. Uběhlo několik hodin a Harry právě přikrýval svůj hotový lektvar, když najednou promluvil.

Umírám hlady,“ řekl.

Severus po něm střelil ostrým pohledem. „Příliš dlouho od snídaně?“

Vlastně jsem žádnou neměl.“

Severus si odfrkl, když si vzpomněl, jak Harryho musel v prvních dnech po příchodu do Bradavic nutit, aby něco snědl. „To jsi celý ty, Pottere – měsíc nebo dva tě člověk pravidelně krmí a najednou jsi na tom závislý!“

Harry se zasmál.

Když už jsme u toho, co kdybychom rovnou zkontrolovali, jak jsi vysoký?“ Severus Harrymu naznačil, ať se postaví ke zdi a zkontroloval, kam sahá poslední čárka. Za poslední týden a půl se vytáhl jen asi o dva centimetry. „Alespoň růst už se zpomalil,“ poznamenal. „Zkus snížit dávku svalového relaxantu.“

Dobře.“ Harry odstoupil ode zdi. „Takže…“ Znovu vypadal nervózně, ale tentokrát nic neoddaloval. „Do půl hodiny budu muset jít, ale nejdřív bych ti potřeboval něco říct.“

Severus okamžitě zostražitěl. Pokusil se uhodnout, co Harry mohl provést. „Včera jsi navštívil Lupina.“

Ne.“

Severus se mírně uvolnil. Že by se opět dvořil té mudlovské dívce? To pomyšlení ho nerozrušilo tolik, kolik by očekával. „Věci mezi tebou a Grangerovou došly výrazného zlepšení?“ Hádal. „Viděl jsem tě v její společnosti.“

Dalo by se to tak říct.“ Harry ukročil dozadu, takže znovu stál zády u zdi. Vypadal, jako by čekal na popravu. „Přišla na to.“

Severus měl pocit, jako by mu obávaná novinka odřízla přívod vzduchu. Nemohl promluvit. Až teď, když se nedostavila zlost ani přesvědčení, že se Harry dopustil nějaké chyby, si uvědomil, že odhalení dlouho považoval za nevyhnutelné.

Harry ho úpěnlivě sledoval. „Rozhodla se mě konfrontovat před Ronem, takže jsem mu to musel říct. Našla nějaké tvé staré fotky ze školy a řekla mi, ať si sundám brýle…“

A ty jsi poslechl?“

Ne, ale tasila hůlku rychleji než já. Každopádně jsem je vzal na bezpečné místo, všechno jsem zajistil proti vetřelcům a řekl jsem jim to. A Ginny. Řekl jsem jim, že se to nesmí dozvědět nikdo další a zdůraznil jsem, že by mě mohli zabít, kdyby to někdo zjistil.“

Má smrt by v takovém případě byla daleko pravděpodobnější,“ řekl Severus tvrdě.

To jsem trochu zamlžil.“

Severusovi chvilku trvalo, než pochopil. Harryho přátelé by mohli být ochotní obětovat svého nenáviděného profesora a ředitele znepřátelené koleje. Harryho budou chránit. „Moudré.“ Severus klesl na stoličku. Matně si uvědomoval, že se k němu Harry přiblížil.

Mrzí mě to. Vážně jsem se snažil.“ Harry zvedl lahvičku s dračí krví a zádumčivě si ji přetáčel v ruce. „Popravdě je to takhle bezpečnější. Ukázalo se, že ve snaze zjistit, co se děje, žvanili před lidmi o nebezpečných věcech – veřejně zkoumali moje fotografie, rozhlašovali, že jsem byl viděn ve sklepení a takové věci.“

Severus sebou trhl. Vzhlédl k Harrymu. „Jaké myslíš, že napáchali škody?“ Zeptal se skrz zaťaté zuby.

Zřejmě zvladatelné. Všechno to bylo u nás ve věži až na Malfoye. Colin zřejmě na nic nepřijde, tomu bys musel zamávat pravdou přímo před očima. Ginny jsem zasvětil právě proto, že se mi připadala nebezpečná.“

Malfoy?“ Malfoyova loajalita se váže k Voldemortovi. Musím vědět, co ví.

Jen o čem jsem ti řekl předtím – viděl mě ve tvé laboratoři. To víš, ne?“

Ne.“

Aha. Bylo to před několika týdny.“

Před několika týdny!“

Řekl to Ronovi a Hermioně ve snaze dostat z nich další informace. To mi dělalo daleko větší starosti, protože oni se opravdu rozhodli uzavřít s ním obchod. O téhle části jsem ti řekl určitě. Hledali informace o Maitlandovi.“

Tobě nevadí, že to ví?“ Severus usoudil, že se bude muset pokusit vytáhnout víc z Draca, Harry mu podle všeho nedokáže říct nic užitečného. Nejprve však potřebuje zjistit, co má předstírat, že ví a proč.

Ani ne. Myslím, že se jim jen pokoušel dostat pod kůži. Jinak neprojevil žádný zájem.“ Harry se kousl do rtu. „Ron mi připadá nebezpečnější. Nenávidí tě a teď nemluví ani se mnou. Záměrně by mě nezradil, ale víš, jaký umí být, když se přestane ovládat.“

Severuse spíše zaujalo, co Harry neřekl než co ano. „Grangerová tedy vzala novinky dobře?“ Ona, mudlorozená dívka, ke které jsem byl obzvláště nespravedlivý, mě nenávidí méně než kluk z kouzelnické rodiny, se kterým jsem nezacházel hůře, než jak si obvykle zaslouží?

Nelíbí se jí, že s tebou trávím čas, ale nemá mi to za zlé.“ Harry pokrčil rameny, ale zůstal nahrbený a ztuhlý, jako by se vzpíral ledovému větru. Vypadal nešťastně. S Ronem je to, jak jsem čekal. Nezlobí se na mě, protože jsem s tebou příbuzný; zlobí se, že tě mám rád. Sám dokáže říct, že je to mé chování, co ho rozrušuje, a ví, že je nespravedlivý, takže se obávám, že by mu to mohlo chvíli vydržet.“

Mávat kolem sebe svou charakterní nadřazeností,“ ušklíbl se Severus. „Jak nebelvírské.“

Harry se vytáhl do výšky. Přes tvář mu přeběhl znepokojivě chladný výraz. „Nikdo ze Zmijozelu,“ řekl sarkasticky, „by se k něčemu takovému nesnížil. Ty by ses nikdy nechránil před důsledky svého jednání představami o vlastní nadřazenosti.“

Severus cítil, jak mu tvář zkameněla snahou nedat najevo, že Harryho výtka ťala do živého. Otočil se ke kotlíku a předstíral snahu vyhodnotit, zda směs stačila vychladnout dost na to, aby mohla být přelita do lahviček. Zjevně nestačila. Napadlo ho, že Harry mohl narážet na Lupina stejně jako na dobu, kdy byl Voldemortovým věrným služebníkem, a jakákoliv námitka vyzní téměř jako přiznání viny.

Nějaké další příkazy?“ Zvedl Harry obočí. „Kromě toho, že se musím vyhýbat jedinému dalšímu dospělému, který se občas chová, jako by mu na mně záleželo?“

Severus s úlevou přivítal záblesk upřímné, nekomplikované zloby, pustil naběračku a obrátil se k chlapci. „Nekňuč! Řediteli na tobě záleží bez nejmenších pochyb nehledě na jeho další zájmy a Molly Weasleyová tě zjevně miluje, i když se ti ochranitelské vyjádření její lásky nemusí líbit, a ani tolik zájmů jako Brumbál nemá. Máloco je pro ni důležitější. Mohl bych pokračovat.“

Promiň.“ Harryho omluvný pohled velmi rychle přešel do odbojného. „Ale Remus je mi nejblíže jako rodina. Víš to. Ronova mamka má na starosti příliš mnoho vlastních dětí a musí brát v potaz můj vztah ke každému z nich.“

Lupin je pro tebe daleko důležitější, než by měl.“

Harry zavrtěl hlavou. „Remus je pro mě přesně tak důležitý, jak by měl.“ Skousl si ret. „Mohl bych se vrátit k tobě? Chtěl bych si něco vyzvednout ve svém pokoji.“

Běž.“

U dveří Harry zaváhal. Severus se na něj zamračil. „Co?“

Úterý?“ Odvážil se.

Severus vydechl. Doufal, že Harry nepozná, že to bylo z větší části úlevou. Občas netušil, proč se s ním chce Harry dál stýkat. „Středa,“ opáčil. „Jsme příliš předvídatelní. Někdo si toho všimne.“

Dobře,“ souhlasil Harry.

Přehodil si přes sebe plášť a dveře se otevřely a zavřely. Severus zůstal sám. Uvažoval, co by Harry mohl chtít ve svém pokoji. Na okamžik ho přepadlo pokušení následovat ho, jen aby se ujistil, že se nejedná o nic nebezpečného. Pak ho ale napadlo, že Harry mohl být rozzlobenější, než dal najevo – třeba si odtud chtěl všechno odnést. Představil si, jak vchází dovnitř a najde jen prázdný, opuštěný pokoj se zásuvkami a skříněmi napůl otevřenými… Cosi v hrudi se mu bolestivě sevřelo. Severus se divoce zamračil na kotlík před sebou. Harry si ve svém pokoji jen chtěl něco vyzvednout. To bylo vše. Až spolu budou mluvit příště, všechno bude lepší.


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 28.12. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: werusska - 24.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: 56. Nedůvěra Od: JSark - 03.09. 2018
To šlo prekvapivo dobre. Čakala som hromy blesky.

Re: 56. Nedůvěra Od: Jacomo - 07.08. 2018
Jakože Ron má problém s Harryho vztahem ke Snapeovi, to beru, ale ten jeho zmatek v prioritách obětí je na mě trochu silný kafe. Ale možná je to u něj svým způsobem blok - soustřeďuje se na to, co je mu blízké a potlačuje hrůzu z těch lidských tragédií. Jestli mu tedy moc nefandím. Jinak vrcholem kapitoly je opět rozhovor Harryho se Severusem, i když jeho "hledání" táty Jamese je taky moc krásné a dojemné. Ale stejně u mě vede: „Mám potřebu říct něco, o čem bych v určité fázi života přísahal, že mi přes rty nikdy nepřejde.“ „Co?“ „Jsi hodný kluk, Harry.“ Jsem naměkko. Moc děkuju za úžasnou kapitolu, Coretto!
Re: 56. Nedůvěra Od: Coretta - 10.08. 2018
Děkuji za všechny milé komentáře :) Respekt jak jsi to vyjádřila u Rona, Harry se k tomu ještě někde vrátí a přesně takhle to vysvětlí - že se Ron upne na to, co je mu bližší, protože na zpracování hrůzy z vražd a polibků potřebuje víc času :) :) Takže ne, úplný křupan to není, jen chlap, co moc nedokáže vyjádřit emoce :)

Re: 56. Nedůvěra Od: sisi - 04.08. 2018
Děkuji za krásný překlad, situace v Bradavicích je složitá, Ron je jako bomba krátce před výbuchem, nebo papiňák na sporáku. :DDD Harry se zmítá mezi věrností k otci a ke svým kamarádům. Hermiona to nějak zvládne, ale nejhůř je na tom Draco, který přišel o pekařovu dceru. Hlouběji už Voldy neklesl. Útok na civilisty v blízkosti alma mater, genocida polovičních, avada pro mudlorozené a v azkabanu ani jedna nová noha. To ministerstvo usnulo, že nechrání zlatou mládež a své državy? Prasinky by asi měli vypovědět službu úřadu vlády a jako autonomie přejít pod ochranu jezerních lidí. Ani Brumbál se svou mašinérií nedokáže ochránit všechny. Nejvíc práce je zase na mistru lektvarů. Bude to on, kdo zvolí způsob boje i zbraně, on rozhodne, koho eliminovat a koho chránit. Rod Princeů by mě zaplesat nad takovým dědicem a udělit mu privilegia. Ale ještě pořád mají Hagrida, který by mohl přispět svou troškou do mlýna dějin a ať již na svůj popud, pokyn ředitele, nebo z dávných osobních důvod, on a Uršula ze záchodků by mohli něco vymyslet, čím megalomaniaka zastaví. Nebo to zase skončí na zádech Harrymu? Těším se na pokračování, doufám, že v povídce samotné nebude nějak dramaticky popisován boj obou stran, ani bitvy mezi jednotlivci, že se spíše zaměří na ovlivňování války ze zázemí. Nechci číst o tom, že byla prolita krev. Voldy není upír, aby jí potřeboval tolik. Je jen krvelačnou stvůrou. A vlastně zato také nemůže, protože ho nevychovávali správně, s ohledem na jeho individualitu, nenaplněna zůstala jeho potřeba mít svého člověka, mít kohokoliv, kdo by byl jen jeho a ne erární, jako sestřičky v sirotčinci.

Re: 56. Nedůvěra Od: samba - 03.08. 2018
Vždycky mě potěší nová kapitola. Ron jako vždy mi leze na nervy a Remuse mi je líto. Hermiona zas neskutečně otravná svou vlezlostí, neví kdy přestat šťourat. Na jednoho kluka je toho prostě moc. Přála bych si aby Draco zůstal na Harryho straně, příjde mi tu jako fajn kluk, trochu ztracený, ale snad je semínko pochyb zaseto. Moc děkuji a těším se na příště

Re: 56. Nedůvěra Od: Elza - 03.08. 2018
Krása, děkuji.

Re: 56. Nedůvěra Od: ihrbac - 03.08. 2018
super

Prehľad článkov k tejto téme:

GatewayGirl: ( Coretta )27.03. 202084. Epilog
GatewayGirl: ( Coretta )20.03. 202083. Zpátky doma - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )13.03. 202083. Zpátky doma - část první
GatewayGirl: ( Coretta )06.03. 202082. Opatrovnictví - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )28.02. 202082. Opatrovnictví - část první
GatewayGirl: ( Coretta )21.02. 202081. Ráno poté
GatewayGirl: ( Coretta )14.02. 202080. Hadí jazyk - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )07.02. 202080. Hadí jazyk - část první
GatewayGirl: ( Coretta )31.01. 202079. Pánem
GatewayGirl: ( Coretta )24.01. 202078. Halloweenský ples - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )17.01. 202078. Halloweenský ples - část první
GatewayGirl: ( Coretta )14.06. 201977. Nejisté časy - část třetí
GatewayGirl: ( Coretta )07.06. 201977. Nejisté časy - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )31.05. 201977. Nejisté časy
GatewayGirl: ( Coretta )24.05. 201976. Kletby a tesáky - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )17.05. 201976. Kletby a tesáky
GatewayGirl: ( Coretta )10.05. 201975 - Černá magie a temná stvoření - část 2
GatewayGirl: ( Coretta )03.05. 201975 - Černá magie a temná stvoření - část 1
GatewayGirl: ( Coretta )05.04. 201974. Neopatrnost
GatewayGirl: ( Coretta )15.03. 201973. Dárky a obavy - část 2
GatewayGirl: ( Coretta )08.03. 201973 - Dárky a obavy
GatewayGirl: ( Coretta )22.02. 201972. Nová spojenectví - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )15.02. 201972. Nová spojenectví - část první
GatewayGirl: ( Coretta )08.02. 201971. Důsledky
GatewayGirl: ( Coretta )01.02. 201970. Nebezpečí důvěry
GatewayGirl: ( Coretta )25.01. 201969. Úrovně
GatewayGirl: ( Coretta )18.01. 201968. Rituál
GatewayGirl: ( Coretta )09.11. 201867. Masky
GatewayGirl: ( Coretta )02.11. 201866. Vzájemnost
GatewayGirl: ( Coretta )26.10. 201865. Smlouvání
GatewayGirl: ( Coretta )19.10. 201864. Zachovat dekorum
GatewayGirl: ( Coretta )12.10. 201863. Nový úhel pohledu
GatewayGirl: ( Coretta )05.10. 201862. Na špatném místě
GatewayGirl: ( Coretta )28.09. 201861. Zasedání Weasleyových
GatewayGirl: ( Coretta )21.09. 201860. Hry a žertíky
GatewayGirl: ( Coretta )24.08. 201859. Změny
GatewayGirl: ( Coretta )17.08. 201858 - Abstraktní pojem
GatewayGirl: ( Coretta )10.08. 201857. Osobní záležitosti
GatewayGirl: ( Coretta )03.08. 201856. Nedůvěra
GatewayGirl: ( Coretta )27.07. 201855. Útoky
GatewayGirl: ( Coretta )20.07. 201854. Sdílení tajemství
GatewayGirl: ( Coretta )13.07. 201853. Inkriminující fotografie
GatewayGirl: ( Coretta )06.07. 201852. Nabídka míru
GatewayGirl: ( Coretta )29.06. 201851. Střet
GatewayGirl: ( Coretta )22.06. 201850. Proměnlivá spojenectví
GatewayGirl: ( Coretta )15.06. 201849. Mapování nepřátelského území
GatewayGirl: ( Coretta )08.06. 201848. Jiná místnost
GatewayGirl: ( Coretta )01.06. 201847. Světlo svítání
GatewayGirl: ( Coretta )25.05. 201846. Hra
GatewayGirl: ( Coretta )18.05. 201845. Udržte mě tady
GatewayGirl: ( Coretta )11.05. 201844. Hadi a zmije
GatewayGirl: ( Coretta )04.05. 201843. Hudba duše
GatewayGirl: ( Coretta )27.04. 201842. Vraždy a vzpomínky
GatewayGirl: ( Coretta )20.04. 201841. Ročník 77
GatewayGirl: ( Coretta )13.04. 201840. Zmírnění následků škod
GatewayGirl: ( Coretta )06.04. 201839. Špatná odpověď
GatewayGirl: ( Coretta )30.03. 201838. Konspirační teorie
GatewayGirl: ( Coretta )23.03. 201837. Vztahy
GatewayGirl: ( Coretta )16.03. 201836. Přechodné nepřátelství
GatewayGirl: ( Coretta )09.03. 201835. Vlkodlačí čest
GatewayGirl: ( Coretta )02.03. 201834. Magická berlička
GatewayGirl: ( Coretta )23.02. 201833. Experimentování
GatewayGirl: ( Coretta )16.02. 201832. Létání a vyšetřování
GatewayGirl: ( Coretta )09.02. 201831. Můj život jako camrál
GatewayGirl: ( Coretta )02.02. 201830. Další komplikace
GatewayGirl: ( Coretta )26.01. 201829. Nový režim
GatewayGirl: ( Coretta )19.01. 201828. Mimoškolní aktivity
GatewayGirl: ( Coretta )12.01. 201827. Opět doma
GatewayGirl: ( Coretta )24.11. 201726. Léto u konce
GatewayGirl: ( Coretta )17.11. 201725. Na čí stranu?
GatewayGirl: ( Coretta )11.11. 201724. Pozměněný stav mysli
GatewayGirl: ( Coretta )03.11. 201723. Možnost volby
GatewayGirl: ( Coretta )27.10. 201722. Pravda
GatewayGirl: ( Coretta )20.10. 201721. Příčná ulice
GatewayGirl: ( Coretta )13.10. 201720. Nejnovější trik dvojčat
GatewayGirl: ( Coretta )06.10. 201719. Ozvěna minulosti
GatewayGirl: ( Coretta )29.09. 201718. Vzájemná nedůvěra
GatewayGirl: ( Coretta )22.09. 201717. Neřesti a čiré zlo
GatewayGirl: ( Coretta )15.09. 201716. Vzpomínky z dětství
GatewayGirl: ( Coretta )08.09. 201715. Rizika povolání
GatewayGirl: ( Coretta )01.09. 201714. Napětí a trocha nudy
GatewayGirl: ( Coretta )25.08. 201713. Ctnosti a vzhled
GatewayGirl: ( Coretta )18.08. 201712. Odstíny viny
GatewayGirl: ( Coretta )11.08. 201711. Veřejné mínění
GatewayGirl: ( Coretta )04.08. 201710. Jedy
GatewayGirl: ( Coretta )28.07. 20179. Prsten
GatewayGirl: ( Coretta )21.07. 20178. Sklepení
GatewayGirl: ( Coretta )14.07. 20177. Útok
GatewayGirl: ( Coretta )07.07. 20176. Útěk
GatewayGirl: ( Coretta )30.06. 20175. Zaskočený návštěvník
GatewayGirl: ( Coretta )23.06. 20174. Neočekávaný dopis
GatewayGirl: ( Coretta )16.06. 20173. Očekávané dopisy
GatewayGirl: ( Coretta )10.06. 20172. Z čistého nebe
GatewayGirl: ( Coretta )02.06. 20171. Z minulosti zbyl jen popel
. Úvod k poviedkam: ( Coretta )19.05. 2017Úvod k povídce