Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Pro spojení s Grangerovou stiskněte G.

Pro spojení s Grangerovou stiskněte G - úvod

Pro spojení s Grangerovou stiskněte G.
Vložené: Jacomo - 11.09. 2018 Téma: Pro spojení s Grangerovou stiskněte G.
Jacomo nám napísal:


Pro spojení s Grangerovou stiskněte G


autor: Gravidy

překlad: Jacomo - betaread: Calwen - banner: arabeska

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Dramione
po Relikviích, Epilog ignorován, humor/drama
 

originál nedostupný, autorka svá díla stáhla

Rating: 13+
 

cca 24 tisíc slov nerovnoměrně rozdělených do (asi) 12 částí 


Shrnutí:
Hermiona Grangerová zkouší různé varianty kariéry – coby právnička, psycholožka a nejvyšší životní diktátor. Hodlá udělat z kouzelnického světa lepší místo, ať se mu to líbí nebo ne.

PA:
Napsáno jako dárek pro Ayla Pascal, která požadovala něco vtipného nebo výstředního.

PP:
  Konečně jsem se dostala ke splnění už dlouho daného slibu. Tuto povídku mi laskavě přenechala Jimmi, protože zná mou vášeň pro slovní hříčky a překladatelské výzvy. Dobře mi tak :-D Pořádně jsem se zapotila a ne vždy se mi podařilo z geniálního anglického materiálu stvořit adekvátní českou verzi, ale snad se vám i tak bude příběh líbit. Jen upozorňuji na jediné – je to Gravidy! Čekat můžete naprosto cokoliv; ať odhadujete další vývoj, jak chcete, stejně se netrefíte.

Prohlášení:
Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Gravidy. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.
 

Přeloženo pro Jimmi - za všechno, co pro tyto stránky dělá, a hlavně za to, že je

- a Vám všem pro zpříjemnění konce léta a nástupu podzimu

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Jupí, těším se na nečekané. To zas bude, vydržet od jedné kapitoly k druhé, abych zjistila, že to vůbec nepokračuje tak, jak jsem myslela. Já už se tak těším. Úplně tu nadskakuji. A banner je vážně nádherný
Já jsem tento pocit zažila už mezi první a druhou kapitolou :-) Snad se bude povídka líbit.

Gravidy!! No to už se těším. Tentokrát od Jacomo, takže to zas bude kapku jiné. I když žádné dvě povídky od Gravidy nejsou stejné, nezávisle na překladatelce. Hrozně se těším na všechny jinotaje, které nám, Jacomo, zprostředkuješ. Ten banner jí NÁDHERNÝ (arabeska má prostě zlaté ruce) a hlavně se mi zdá, že toho spoustu skrývá. Copak je to asi za zelené potvůrky a maskovaný vojín v pozadí? Lahůdka. Těším se, těším moc. A děkuji.
To si piš, že je to úplně jiná Gravidy, než tu zatím byla. Snad mi ty jinotaje nezůstanou utajené. Ano, všechno na banneru tam má své místo :-) Prostě trailer :-))

Ahoj, zbadala som to tu už ráno, ale nechcela som to otvoriť, keďže som nemohla odpovedať. Ďakujem za venovanie, ale som si istá, že vieš, prečo som ti to nechala. Jo, a moc prosím o prekladateľské poznámky pod čiarou, aj keby mali byť dlhšie ako celá kapitola.
Ano, myslím, že to vím, ale je to Gravidy, takže je to prostě pro tebe. Akorát když tohle napíšeš (to o těch poznámkách), jímá mě hrůza, že mi někde nějaká ta autorčina perla uteče. Když tak mě upozorni, prosím.
Tak nějak jsem ráda, že na mě padla jen ta vánoční :D Tím víc si užiju tuto, protože si dovedu představit, co práce Tě to stojí/stálo. Medvěd

Po předchozích zkušenostech s Gravity moc prosím, aby před každou kapitolou bylo upozornění: PŘI ČTENÍ NEJÍST! NEPÍT! Mám k tomu důvod, při čtení Temného tajemství jsem málem dopadla jako Harry a při perníkovém Luciusovi jsem se málem počůrala.
Ehm, budu se snažit. Jakés takés varování už je samo o sobě jméno autora, ne?
Jistě, ale může nastat nepravděpodobná situace, že ne zcela probuzená čtenářka zasedne k počítači, nevšimne si od koho čte překlad a její partner pak bude muset volat pohotovost, protože za a) se málem utopila kafem; za b) pádem ze židle si zlomila nohu; c) hýká jako osel posledním tažení, a tudíž volá ony hodné pány s svěracím oblečkem.
Gleti, banner by ti mal byť varovaním. To utopenie kafem je vážne hrozba. Ja v robote čítať nebudem a ešte sa rozhodujem, či nepočkám na večer alebo to risknem pri polovičke v aute. Nechápal by. Toto je skvostné zavŕšenie tohtoročných dramioniek (drabbles a advent nerátam). JACOMO, KEDY BUDE PRVÁ KAPITOLA????? Neleziem do adminu, či tam náhodou už nie je zámerne.
Jimmi, no, kdy bys asi tak řekla, když "mým" dnem je sobota? :-))) Gleti, varování budou... když nezapomenu ;-)

Gravidy! Gravidy! Gravidy! A tentokrat ve spojeni s Jacomo, to bude jizda!! :-) Uz se nemuzu dockat. Pokud jsi stale ve fazi prekladani, drzim palce. Pokud uz je hotovo, dekuji predem. Ja bych si na Gravidy rozhodne netroufla. Proto klobouk dolu!
Gravidy má tak široký záběr, že člověk nikdy neví, čeho se dočká. Snad tě příběh nezklame. Jsem ve fázi překladu - asi tak v polovině. Místy je to boj, takže děkuji za držení palečků - budu to potřebovat.

Gravidy, humor a rating 13+?? No, to tedy koukám! Vždyť ten arabesčin banner- ten dům a ten tesák - to je přímo na psycho!! Ale Jacomo a Calwen to jistí, takže : Už se nemůžu dočkat!!! Díky!
Rating má svůj důvod - myslím, že mladší čtenáři by to nepochopili a neužili si pozadí příběhu. A psycho bude - možná ;-) Calwen prohlásila, že neví, jestli tu povídku přežije ve zdraví. Tož tak.

Tak banner něco naznačuje, že. Jsou na trhu prokleté domy? Prostě mu nic neříkej a jeden mu prodej :D Mám pocit, že Draco by se měl bát, že bych ho měla začít litovat, co jej čeká. A Jacomo, jsem moc ráda, že tentokrát Jimmi přemluvila na Gravidy někoho jiného :D Já si budu jen užívat Tvých perliček a na to se nesmírně těším.
Ano, banner toho naznačuje spoustu. A ten citát byl jasná volba. Nicméně - jde o Gravidy, takže... Jimmi mě nemusela přemlouvat, vím, že když mi něco dodá ona, mám to vzít. Ještě nikdy to nebyla trefa vedle. Ale těch perliček tam je jak nas...tláno ;-))

Tak už je to tady - Gravidy, Jacomo a lahůdkový tajemný banner - co víc si přát. Musím psát, jak už teď nedočkavě dychtím po první kapitole? Veliký dík, sovičko!
Re: Pro spojení s Grangerovou stiskněte G - úvod Od: Neprihlásený - 11.09. 2018
Banner je vskutku lahůdkový - kdybys viděla tu hrůzu, co jsem poslala arabesce jako skicu! A ona tam včarovala všechno, co jsem si přála, kouzelnice naše. P.S.: Nakoukni do mailu ;-)

Re: Dial G for Granger - úvod Od: luisakralickova - 11.09. 2018
Fajn, to vypadá více než dobře, spojení G+G mne vždy nadchne, takže očekávám, co z něj vykouzlila sovička.
Re: Dial G for Granger - úvod Od: Neprihlásený - 11.09. 2018
Gravidy tu opět ukazuje svůj nezměrný talent a širokou škálu fantazie. Snad jí to moc nepokazím.

Prehľad článkov k tejto téme:

Gravidy: ( Jacomo )24.11. 201812. část + Epilog
Gravidy: ( Jacomo )17.11. 201811. část
Gravidy: ( Jacomo )10.11. 201810. část
Gravidy: ( Jacomo )03.11. 20189. část
Gravidy: ( Jacomo )27.10. 20188. část
Gravidy: ( Jacomo )20.10. 20187. část
Gravidy: ( Jacomo )13.10. 20186. část
Gravidy: ( Jacomo )06.10. 20185. část
Gravidy: ( Jacomo )06.10. 20184. část
Gravidy: ( Jacomo )29.09. 20183. část
Gravidy: ( Jacomo )22.09. 20182. část
Gravidy: ( Jacomo )15.09. 20181. část
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )11.09. 2018Pro spojení s Grangerovou stiskněte G - úvod