Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Pro spojení s Grangerovou stiskněte G.

7. část

Pro spojení s Grangerovou stiskněte G.
Vložené: Jacomo - 20.10. 2018 Téma: Pro spojení s Grangerovou stiskněte G.
Jacomo nám napísal:

 

Pro spojení s Grangerovou stiskněte G

 

autor: Gravidy

překlad: Jacomo     betaread: Calwen a Ivet     banner: arabeska

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Sedmá část

 

Varování: Párty plná zmijozelů - pozor, může se stát cokoliv! Jídlo a ptí přenechte jim a radši se na to nadechněte.

 

Pro kouzelníky - kteří si nemusí dělat starosti s balením a přepravou svého majetku z místa na místo - neznamená stěhování nic jiného než důvod pro grandiózní párty.

Zatímco domácí skřítci zmenšovali, balili a přemísťovali z domova všechny Dracovy věci, on strávil zbytek odpoledne obvoláváním svých kamarádů, výběrem nového nábytku v různých obchodech a nákupem všeho, co si jeho dušička žádala.

V době, kdy dorazil do svého nového domova, všichni ostatní už byli na místě, pochutnávali si na jídle a pití a párty byla v plném proudu. A podle toho, jak to tam vypadalo, když přijel, už začínala nabývat na síle.

Všechna světla svítila a domem se linula hlasitá hudba. Draco se nakrátko zastavil, aby znovu ocenil svůj nákup proti temnému nebi. Lidé uvnitř skákali do bazénu, popíjeli před televizí nebo instruovali domácí skřítky, aby odsunuli nábytek stranou.

Draco doufal, že jeho rodiče neplánují se tu dnes večer objevit. Nepočítal, že by to udělali, jelikož byli zaujati tím, že mají manor jen pro sebe, ale u Luciuse jeden nikdy neví.

"DRACO! Tohle místo je fantastické!" vykřikla Tracey Davisová a vrhla se na něj v momentě, kdy vešel. Pevně ji objal a ona si postěžovala: "Máma a táta mi nedovolí ani opustit dům bez doprovodu, natož se odstěhovat!"

Draco ohrnul nos: "Ti mí se zřejmě nemohli dočkat, až se mě zbaví."

"Co ti provedli, že jsi odešel?" zeptala se Milicent Bulstrodeová, která procházela kolem.

"To nechceš vědět," ujistil ji Draco.

Založila si ruce na hrudi a pokračovala: "Přesně, jak jsem si myslela, vyhodili tě a začali pracovat na novém synovi. Nenapadlo tě někdy, Draco, že jsou možná zklamaní tím, co se z tebe stalo, a chtějí nového dědice?"

Draco přimhouřil oči, ale nedokázal zamezit bodnutí podezření a obav. "Ale prosím tě."

"Chovají se v tvé přítomnosti najednou podivně? Uvažuj, Draco, nedokončil jsi Bradavice a ani nemáš žádné mimořádné nebo silné nadání."

"Proč jsem tě vůbec zval?" zavrčel Draco a rychle se vzdálil.

Tracey šťouchla Milicent do ramene a zamračila se na ni: "Proč to děláš? Víš, co to s ním provede! Dostane nápady hyperaktivního pětiletého děcka, které zhltlo čokoládovou žabku."

"Trochu ho nastartuj a pak už se jen dívej," pronesla Milicent se škodolibým úšklebkem.

Draco zamířil ke Goylovi a Nottovi, kteří seděli na pohovce a dívali se na famfrpál. Opodál, opřený o bar, stál Zabini a tvářil se nesouhlasně.

"Tohle místo je skvělé, Draco!" zavýskl Nott a zasalutoval mu máslovým ležákem.

"Tohle místo je mudlovské," vyplivl Zabini.

"Sklapni, Zabini, tohle místo je kurva úžasné!" prohlásil hluboký hlas a Draco prudce otočil hlavu.

"P- chci říct MANSY!"*) zvolal a s rozpaženýma rukama se nejprve rozběhl a pak se zastavil a zíral na ni... na něj. "Sakra, tohle je trapné. Rád bych tě objal, ale teď by to bylo totálně divné."

Mansy se na něj uculil a pyšně se nafoukl, když si Draco začal prohlížet jeho nové, mužné tělo. "Je skvělé tě zase vidět, Draco."

"Nenapadlo mě, že už můžeš z postele, jinak bych tě pozval! Měl jsem v plánu jít tě v pondělí navštívit."

"Lékouzelnící řekli, že se kouzla dobře ujala. Cítím se skvěle."

"Áá, a tady..." Draco natáhl ruce a dotkl se Mansyho plochého hrudníku. "Fakt mi chybíte, holky."

"To bylo hrubé, Draco!" křikl Goyle.

"Ale já jsem je miloval!" protestoval Draco. "Myslel jsem na ně celou dobu, co jsme chodili do Bradavic."

"To stačí, Draco," odstrčil Mansy Dracovy ruce a nad jeho smutným výrazem protočil oči. "Tak co tohle místo? Je fakt úžasné, ale-" ztišil hlas, objal Draca kolem ramen a odvedl ho stranou od ostatních mladíků. "Zabini má pravdu, působí trochu mudlovsky."

"Říká se, že to je schválně," nakrčil Draco povýšeně nos a natáhl se po jednohubkách, které naservírovali domácí skřítci. Snažil se nezatvářit překvapeně, když se k němu tác zvedl. Zamaskoval to tím, že mávl přes okno na Adriana Puceyho, Moraga McDougala a Marcuse Flinta, kteří si užívali v bazénu. "Koho by napadlo, že by v takhle mudlovsky vyhlížejícím prostředí žil nějaký Pán zla."

"Ty nejsi žádný Pán zla," ušklíbl se Zabini.

Draco se zamračil. "Nemluvím o sobě, debile! Tenhle dům patřil jistému Pánu zla. Zmizel v sedmdesátých letech a všichni si myslí, že ho zabil Vy-víte-kdo, ale nikdo to neví jistě."

"Blbost," odkašlal si Goyle.

"Kdo ti to řekl, Draco?" zeptal se Nott.

"Žena, která mi prodala tenhle dům."

Zabini se zašklebil: "Podvedla tě."

Draco se ušklíbl, otočil se k němu a založil si ruce na hrudi: "Byla to Hermiona Grangerová."

Všichni v místnosti hlasitě zasténali a sborově zabořili tváře do dlaní.

"- takže to musí být pravda," dokončil Draco spokojeně. "Je teď zlá, víte."

"Ach, tohle začíná být dobré," ozvala se Milicent od dveří, kde stála spolu s Tracey.

"Potichu shromažďuje v ústraní síly a jednoho dne, až to budeme nejméně čekat, ohlédneme se a zjistíme, že všechno řídí."

Zabini a Milicent si vyměnili pobavené pohledy. Mansy měla - měl stále hlavu v dlaních.

"To ti řekla, Draco?" troufl si nejistě se přeptat Nott.

"Nemusela. Koukalo jí to z očí."

"Ženská, která prodává domy, se chystá ovládnout kouzelnický svět?" přitlačil Nott.

"Obchod s nemovitostmi je jen hobby. Má prsty snad ve všem. Víte, že vlastní společnost na mobilní telefony - ve skutečnosti je vytvořila. A jestli jsem jí správně rozuměl, televize je taky její invence."

Místností se rozlehlo další sténání.

"Draco, ty společnosti vlastní čistokrevní," snažil se trpělivě argumentovat Mansy.

"Bílí koně," prohlásil dramaticky Draco. "Zdání, které nás má ukolébat. Pěkné tvářičky skrývající zákeřnou pravdu."

"Proč se bavíme o Grangerové?" zeptala se Tracey otráveně.

"Protože Draco myslí svým ptákem," zamumlal Nott.

"Jen někdy," ohradil se Draco a znovu začal osahávat Mansyho hrudník.

"Tak jak nám dokážeš, že tu žil nějaký Pán zla?" poznamenal ospale Zabini.

Draco se zamračil. "Grangerová říkala, že jeho skutečné obydlí bylo skryto pod tímto domem. Ještě jsem nenašel žádné dveře, za kterými by vedly schody dolů..."

Přímo před jejich očima se stěna nalevo od něj otřásla, odsunula a objevily se černé dveře. Vypadaly vyrobené ze železa, do kterého byly vyryté křičící obličeje.

Draco pozvedl obočí a zaostřil na ohromenou ztichlou skupinku. "Našel jsem je."

"To není dobrý nápad, Draco," zamumlal Mansy, když Draco nadšeně vyskočil a zase odtáhl ruku od dveří, protože vyryté obličeje se šklebily a otáčely se za ní pokaždé, když se dotkl kliky. Culil se u toho jako sluníčko.

Ostatní popošli blíž, obklopili je a mumlali si mezi sebou.

"Takže, Zabini," ušklíbl se Draco, "mudlovský dům, jo?" Na to stiskl kliku, ale musel pořádně zatlačit, aby se ty těžké dveře se skřípáním vůbec otevřely.

Zakuckal se prachem zvířeným ve vzduchu a rozsvítil hůlku lumosem, protože za dveřmi číhala jen temnota.

Zdi byly vytesané do podmořského prostoru, tmavého, vlhkého a páchnoucího po soli. Ozvěna kapající vody dávala tušit, že se zřejmě jedná o hodně velkou a hlubokou jeskyni.

"To je setsakra úchvatné," zašeptal chraplavě Nott.

Schody začínající přímo u jejich nohou byly z robustního kamene a z obou stran je svíraly vysoké stěny, takže Dracovi připadalo bezpečné vydat se dolů.

"Hola, hola!" vykřikla Tracey Davisová. "Jestli je tohle opravdu tajný úkryt nějakého Pána zla, neměl bys sem zavolat odklínače, aby to tu prohlédli, než tam jen tak napochoduješ?"

"Jsem si jistý, že je to v pořádku. Kdyby nebylo, ten dům by neprodávali," odmítl se tím Draco zabývat.

"A jak víš, že vůbec našli vchod?" zeptal se Mansy.

"Já tam nejdu," prohlásila Milicent a Tracey souhlasně přikývla. Zabini a Nott zamumlali cosi v podobném duchu. Draco jim věnoval pohled plný pohrdání.

Mansy a Goyle ho pochmurně následovali po černém schodišti, ozářeném pochodněmi, které se automaticky rozhořívaly, jak mladíci sestupovali níž a níž.

Když Draco vykročil ze schodů do volného prostoru, jeho kroky hlasitě zaduněly. "Páni!"

Tušil, že to místo je obrovské, ale všechno vůkol bylo ponořeno do tmy a strop se nacházel tak vysoko, že ho neviděl. Vzduch byl chladný a vlhký. Udělal pár kroků vpřed a pak zase odcupital zpátky, protože zjistil, že stojí na jakési kruhové skalní plošině.

Podlaha se rozkládala jen v oblasti asi deseti metrů v průměru, poté se propadala do nicoty.

Popošel blíž k okraji, aby nakoukl dolů, ale polkl, když nedokázal nic zahlédnout.

"Draco, jdi od toho kraje!" zasyčel Mansy hlasitě a ostře. Goyle zůstal přitisknutý ke schodům.

"Něco tam vidím," ukázal Draco přes průrvu na další plošinu a schodiště slabě osvětlované lumosem.

Nejspíš by se tam mohl dostat na koštěti nebo to přeskočit pomocí správného kouzla. Něco tam bylo. Něco úplně úžasného. Cítil to. Jako lechtivý dotek vzadu v hlavě.

"To stačí, Draco. Je to nebezpečné," zamumlal Mansy. "Tracey má pravdu. Měl bys to místo nejdřív zkontrolovat, než provedeš něco pitomého."

"Ale tohle je můj dům!" zakňučel Draco.

"A my jsme sem přišli na večírek," namítl Mansy.

"Fajn," zabručel Draco a následoval skupinku kamarádů, kteří s úlevou pospíchali po schodišti zpátky nahoru. Tam ještě jednou zaváhal; cítil slabé šimrání v mozku, které ho táhlo zpět dolů.

Se zamračením slíbil sám sobě, že se vrátí později, a zavřel dveře.

 

Poznámka k překladu:

*) Podezřívám Gravidy, že přejmenování Pansy po změně pohlaví na Mansy skrývá i odkaz na slovo "man" = muž, protože se to dá chápat i jako "mužný".

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 7. část Od: MichelleF - 25.10. 2018
Tahle povídka je prostě úžasná, vůbec netuším, co z toho vyleze.. aneb Gravity :D Díky moc za překlad
Re: 7. část Od: Jacomo - 26.10. 2018
Velmi výstižné - těžko říct, kam tohle povede. A právě to je na tom tak krásné. Díky!

Re: 7. část Od: larkinh - 23.10. 2018
Draco je tak lehkomyslný - skoro jako nějaký Nebelvír :) Díky za překlad.
Re: 7. část Od: Jacomo - 26.10. 2018
Spíš jako nějaký havraspár ;-) Ale dosti náznaků :-)

Re: 7. část Od: sisi - 22.10. 2018
Další velké tajemství v hlubinách. Kdo zkouší nitrozpyt na takovém místě? Děkuji za překlad, zajímá mě rozuzlení záhady a jak dopadl večírek bývalých zmijozelů.
Re: 7. část Od: Jacomo - 26.10. 2018
Tajemství v hlubinách? No, ještěže se neozývají bubny... ;-) Ačkoliv - u Gravidy je možné všechno.

Re: 7. část Od: Lemurka - 22.10. 2018
Po Frantovi, ehm Sedm..., další báječná ztřeštěnost! Snad všechny hlavní postavy a velká část vedlejších na hranici psychickeho zkroucení (jak říkala jedna má teta). Gravity s nimi žongluje nad sklepní propasti s ďábelským leskem v oku... Bojim, bojim co bude dál!
Re: 7. část Od: Jacomo - 26.10. 2018
Jo, poprvé jsem měla šťastnou ruku já, tentokrát štědrou ruku Jimmi. Za obojí jsem hluboce vděčná. Gravidy je zázrak a pro mě je čest ji překládat. Ehm - boj se, boj :-)))

Re: 7. část Od: Lupina - 22.10. 2018
Tohle je prostě geniální. Tyhle výborně napsané a přeložené Zmijozely si užívám. A myslím, že Hermiona do sklepení možná nějaké to lákadlo přidala. Ovšem bojím se pomyslet, co chce provést s lapeným Dracem :D Děkuji za geniální kousek, Jacomo.
Re: 7. část Od: Jacomo - 22.10. 2018
Některé věci se překládají samy :-) Vidím, že se nemůžete dočkat akce v podzemí - inu a Gravidy má své čtenáře dobře přečtené, takže... Díky, Lupinko!

Re: 7. část Od: zuzule - 22.10. 2018
Merline! Jeste ze jsem to varovani vzala opravdu vazne, jinak bych se utopila cajem! :D Neskutecne, dekuju! :)
Re: 7. část Od: Jacomo - 22.10. 2018
Slíbila jsem, že budu průběžně varovat, jsem ráda, že se to vyplatilo. Díky!

Re: 7. část Od: marci - 21.10. 2018
Tak hlásím, že jsem konečně začala dohánět resty - dočetla jsem Sedm (pecka, zamilovala jsem si Frantu ;) ) a nyní tedy "G". :) krásné. Jsem opravdu zvědavá, co bude v podzemí - až se mi nechce věřit, že by o tom Hermiona nevěděla??? A ano - Pansy x Mansy neměl/a chybu - včetně Dracovy fascinace jejími/jeho vnadami ;) Děkuji za krásný překlad - vynasnažím se držet tempo :)
Re: 7. část Od: Jacomo - 22.10. 2018
Jé, to jsem ráda. Franta byl i moje velká láska (že nevadilo ho přejmenovat?). Ano, v podzemí něco bude a Hermiona o tom nevěděla. Ne, v podzemí nic nebude a Hermiona o tom věděla. Nebo cokoliv z toho :-)) Mansy se Gravidy povedla. Ehm, povedl. No prostě tak něco. Vítej mezi nedočkavé čtenářky, Marci!
Re: 7. část Od: fido - 09.09. 2021
Ahoj, dostal jsem se sen až dnes, ale vrtá mi hlavou co je to to "Sedm" a Franta ... neumím tu hledat a google neporadil (sedm je kapitol, sedm je knih ... prostě moc a Gravidy mi google stále cpe jako "gravidi") :) dík
Re: 7. část Od: marci - 09.09. 2021
Inu, ctes povídku (nebo komentare k povidce) z roku 2018. Po leve strane stranky jsou dokoncene preklady razene po letech a abecedne. Najdi rok 2018 a povidku Sedm navyku... :)
Re: 7. část Od: fido - 09.09. 2021
já vím, že je to "staré" (ale dobré) :) a až teď jsem na to narazil nebo dostal chuť aha ... Sedm návyků jsem našel, ale netušil jsem, že je to ono ... to je jiný autor (Autor originálu : Hayseed42) ... já hledal něco od Gravidy ... a dá se tu nějak vyhledat název povídky nebo jen musím procházet po levé straně "menu"? :) díky
Re: 7. část Od: Jimmi - 09.09. 2021
CTRL-F a nájde ti to v menu, nemusíš prechádzať - ale musíš vedieť názov to isté cez vyhľadávanie cez obsah alebo prekliknes na hppreklady, najdeš si autora a spoznáš to podľa banneru Gravidy: https://hpkizi.sk/hppreklady/browse.php?type=original_authors&wrid=452 Kapitolovky okrem najnajnovších by tam mali byť všetky. Nemám čas to dokončiť. ale vyhľadávanie funguje (by malo)
Re: 7. část Od: fido - 09.09. 2021
díky

Re: 7. část Od: Jimmi - 20.10. 2018
Čo dodať k vyššie spomenutému? Pre mňa hláška dňa: "Dostane nápady hyperaktivního pětiletého děcka, které zhltlo čokoládovou žabku." Obrovské díky...
Re: 7. část Od: Jacomo - 21.10. 2018
JImmi, více netřeba. Jestli se to líbí tobě, kterou považuju za excelentního odborníka na Gravidy, pak jsem navýsost spokojená. DÍKY!

Re: 7. část Od: gleti - 20.10. 2018
Když už si čtenář(ka) myslí, že ji čeká jen Dracovo svádění Paní Zla, objeví se nové lákadlo, na které se pošetilý Zmijozel vrhne jak Nebelvír na zachraňování světa.
Re: 7. část Od: Jacomo - 21.10. 2018
Skvělé přirovnání. Teď jen zjistit, co s tím lákadlem udělá nebelvírská Paní zla. Nebo někdo jiný :-)) Díky, gleti!

Re: 7. část Od: Gift - 20.10. 2018
Tak to bylo genialni! Vzdycky kdyz si myslim, ze uz me nic neprekvapi, prijde nejaka vtipna drobnost, na ktere by se normalne dala postavit cela nova povidka. A Gravidy vtipy haze, jake by to byly obycejne cekoladove zabky, jako by ji jeji napady nestaly prazadne usily! Ta holka ma dar od Merlina, jen co je pravda. Opet jsem se kralovsky bavila, tato povidka ma grady. Moc a moc dekuji!
Re: 7. část Od: Jacomo - 21.10. 2018
Ano, Gravidy je geniální. A já strašně moc děkuju Jimmi, že jsem tuhle povídku dostala na překlad, protože se u ní neskutečně bavím. Poházené "čokoládové žabky" ještě budou! Jsem ráda, že se bavíš, a rovněž děkuju, Gift!

Re: 7. část Od: margareta - 20.10. 2018
Jsem zmatená. Draco tvrdí, že se mu stýská po ,holkách' Pansy, ale s vervou ošmatává Mansy... Jestli se podobně projevoval doma, nedivím se, že se jeho rodiče začali chovat divně. Milicent má nejspíš recht, když tvrdí, že asi chtějí nového dědice a tak reprodukčně nevyhovujícího synátora vypudili, aby měli nerušený prostor pro výrobní pokus č.2. Jsem si jistá, že Grangerová o tom podzemí nevěděla. Jinak by tam v první řadě naběhla sama a zkoumala, případně bojovala s čímkoli, co by nad ní chtělo mít navrch! Jsem zvědavá, co to tam je a jestli o tom Draco Hermioně řekne. Jako správný Zmijozel by mohl třeba vznést stížnost na zatékající sklep a chtít vrácení určité částky z celkové ceny. Děkuji za kapitolu a moc se těším na další!
Re: 7. část Od: Jacomo - 21.10. 2018
On je chudáček takový zmatený :-)) Milicentin závěr je excelentní, otázkou je, jestli náhodou nevychází z její vlastní zkušenosti... Také vůbec nepochybuji o tom, že Grangerová netušila, co vlastně Dracovi prodává, určitě by to totiž prozkoumala sama. Nebo to už prozkoumala? Uvidíme. Draco to každopádně někomu řekne a my se můžeme těšit na to, co s tím ti dotyční udělají. Díky za komentář, margareto!

Re: 7. část Od: denice - 20.10. 2018
Možná je smutné, že v sobotu vstávám brzy ráno jen kvůli ďábelské Hermioně a okouzlujícímu Dracovi, ale je to tak. Super párty - Pucey, McDougal a Flint užívající si v bazénu, skeptik Zabini, kouzelně škodolibá Bulstrodeová a samozřejmě naprostý vrchol hitparády - Mansy Parkinson! Už se nemůžu dočkat na to zlo, do kterého Draco spadne při průzkumu podzemních částí svého nového domu. Nedostudovaný a roztomile pošetilý Draco ovšem není žádný hlupáček - odhalit lstivé záměry Hermiony Grangerové mu trvalo jeden jediný den :-) A teď zase čekat až do soboty... Díky, sovičko.
Re: 7. část Od: Jacomo - 21.10. 2018
Pro mě to není smutné, pro mě je to obrovsky potěšující! Zmijozelská párty by byla gól sama o sobě, ale ne, Gravidy tam musí šoupnout ještě třešničku - Pansy => Mansy! :-)) Snad to mohu zmínit a nikoho to nepohorší jako spoiler, že o podzemí Dracova domu se toho skutečně dozvíme více. Ačkoliv ne hned ;-) Myslím, že budeš čekat i do dalších sobot, denice, ale přesto ti patří mé velké díky za krásný komentář.

Prehľad článkov k tejto téme:

Gravidy: ( Jacomo )24.11. 201812. část + Epilog
Gravidy: ( Jacomo )17.11. 201811. část
Gravidy: ( Jacomo )10.11. 201810. část
Gravidy: ( Jacomo )03.11. 20189. část
Gravidy: ( Jacomo )27.10. 20188. část
Gravidy: ( Jacomo )20.10. 20187. část
Gravidy: ( Jacomo )13.10. 20186. část
Gravidy: ( Jacomo )06.10. 20185. část
Gravidy: ( Jacomo )06.10. 20184. část
Gravidy: ( Jacomo )29.09. 20183. část
Gravidy: ( Jacomo )22.09. 20182. část
Gravidy: ( Jacomo )15.09. 20181. část
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )11.09. 2018Pro spojení s Grangerovou stiskněte G - úvod