Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rokfortské proroctvo

Úvod k poviedke

Rokfortské proroctvo
Vložené: Jimmi - 29.11. 2018 Téma: Rokfortské proroctvo
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://www.fanfiction.net/s/8543295/1/The-Hogwarts-Prophecy

https://archiveofourown.org/works/964264/chapters/1890701

 

Preklad: Jimmi  

 Banner: solace

Žáner:  Romance/Humor

Pairing:  Dramione

Rating: K+

Obdobie:  Rokfort

 Kapitol: 6

Slov: 27990

Krátka poviedka napísaná na výzvu:   Trelawneyová vysloví proroctvo počas večere, ktoré zahŕňa Draca a Hermionu. Takže je celá škola rozhodnutá romanticky ich dať dokopy a zachrániť svet.

 

Zhrnutie:  Minerva prvý rok vedie Rokfort ako riaditeľka a všetko ide dobre až do jedného novembrového večera. Sybilla Trelawneyová vysloví proroctvo, ktoré môže naveky zničiť mágiu. Takže Minerva vedie osadenstvo Rokfortu v závode voči času, aby spárovali dvoch nepravdepodobných študentov a zachránili mágiu.

 

Poznámka: nečakajte nič hlbokomyseľné, je to oddychovka a typická rumaan

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Úvod k poviedke Od: Ganlum - 20.12. 2018
Jo! Jo! JO!!!! Slaďárny já můžu!!! Těším se! Klidně bych na ní začala mlsat už dnes!

Re: Úvod k poviedke Od: martik - 30.11. 2018
Na oddychovku už se těším. Zvlášť když nás zřejmě čeká Minervino vměšování a bradavické kulisy. Ty nám teda dopřáváš, Jimmi.

Re: Úvod k poviedke Od: solace - 30.11. 2018
Typická Rumaanina oddychovka nemôže uškodiť ani vo veľkých dávkach. Teším sa na príjemný relax:-)

Re: Úvod k poviedke Od: marci - 30.11. 2018
Super - oddychovka v depresivních zimních dnech - co víc si přát :) Těším se (a doufám, že se tento rok nedostanu se čtením do tak brutálního skluzu, jako loni) :)

Re: Úvod k poviedke Od: luisakralickova - 29.11. 2018
Jo, jo, to vypadá vesele a dokonale to doplňuje ostatní, už aby byl leden;) Další krásný banner, je to opravdu paráda.

Re: Úvod k poviedke Od: margareta - 29.11. 2018
Správně! Romance a humoru není nikdy dost! Díky, Jimmi a solace! Už aby to bylo!

Re: Úvod k poviedke Od: denice - 29.11. 2018
Je krásné, že se můžu těšit na tolik povídek! A máme na vybranou ze spousty žánrů, to je super. Díky, Jimmi, vážně se nemůžu dočkat.

Re: Úvod k poviedke Od: Lupina - 29.11. 2018
Ano, ano, ano! Těším se. Oddychovek není nikdy dost! A opět - nádherný banner.

Prehľad článkov k tejto téme: