Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Poslední viteál

Čarodějkám jen to nej
Vložené: Lupina - 31.12. 2018 Téma: Čarodějkám jen to nej
Ganlum nám napísal:

 

martik

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Poslední viteál

The Final Horcrux

Originál: https://www.fanfiction.net/s/11707699/1/

Autor: ambientbenevolance

Překlad: Ganlum                   Beta: arabeska

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Voldemort

Rating: 9+        Kapitol: 1

Slov: 372

 

Shrnutí: Co se stalo s Potterovic kočkou?

 

 

 

Martiku, všechno nejlepší, sestro drahá!

 

 

 

Poslední viteál

 

Ve svatební den dostali Potterovi kočku. Ta usnula o halloweenském večeru roku 1981 pod Harryho postýlkou a sedmnáct let se nevzbudila. Poté, co Voldemort zavraždil Jamese, překročil jeho ochablé tělo a zabil Lily, aby se dostal k jejímu synovi, seslal svou poslední  kletbu na Harryho Pottera. Zbytky Voldemortovy roztříštěné duše se připoutaly k jediným živým tvorům uvnitř zničeného domu. Jeden kousek našel nemluvně. Další pak kočku.

 

2. května 1998

Všichni se domnívali, že je Lord Voldemort navždy mrtvý. Že Vyvolený chlapec nakonec zvítězil. Celý kouzelnický svět bez ohledu na mudly oslavoval. Ohňostroje osvětlovaly oblohu a bezpočet sov doručoval nesčetně dopisů plných radosti i kondolencí.

Ve víru emocí si nikdo nevšiml na kost vyhublé kočky, která se vyplížila ven ze zničeného domu. Její srst kdysi zářila nádhernou oranžovou, nyní však vypadala nevýrazně a popelavě, až mrtvě. Nos jen díra v ploché tváři. Oči měla krvavé a zapadlé. Ani nemrkly.

Šestnáct let vyčkávala.  Čekala se zlomkem Voldemortovy duše přichyceným ke své vlastní. Všichni se domnívali, že je Lord Voldemort navždy mrtvý. On ale opět povstane.

Kočka se vydala z Godrikova dolu. Vůbec se nezastavila na jídlo, pití či odpočinek. Potřebovala najít Harryho Pottera. Poslední viteál, stále v pohybu, si však včas nevšiml blížícího se auta. Vypadalo v docela slušné kondici, leč už nějaký čas nevyjelo do provozu. Směřovalo právě na jihovýchod, směrem k Surrey, když řidič, rozložitý muž s dosti impozantním knírem, přejel pravým předním kolem něco, co neměl. Muž zaklel a zastavil. Vzhledem ke svým působivým rozměrům jen s obtížemi vylezl z auta, obešel ho a se zděšením nalezl kašovitou změť chlupů, která kdysi bývala kočkou.

Zvíře bylo evidentně v pánu a Vernon Dursley odjel netuše, že právě spasil kouzelnický svět.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 29.06. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 17.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Poslední viteál Od: Jacomo - 02.01. 2019
Ha, i Vernon mohl spáchat něco dobrého, i když jen omylem. Ovšem kočky (bez viteálu) je mi líto - to nemohl natáhnout brka jen ten kus Voldyho a kočka nám zůstat celá? Má mít devět životů, ne? :-)) Díky moc, Ganlum, za tento skvělý střípek, který přece jen mohl navzdory nepřízni osudu spatřit světlo českého světa fanfiction :-D

Re: Poslední viteál Od: luisakralickova - 31.12. 2018
Hlasuji za Křivomorta polepšeného mazlením, záchrana světa musí být pouze podmíněná, aby bylo stále co vylepšovat;). Díky za špetku černého humoru.

Re: Poslední viteál Od: JSark - 31.12. 2018
Chudinka. Ale aspoň už ju Voldy nebude trápiť. :( A Vernon zachránil aj muklovský svet, nie?

Re: Poslední viteál Od: Roza91 - 31.12. 2018
Páni! Vernon spasil "nenormální" svět a ani o tom neví! Chtěla bych vidět, jak by se tvářil, kdyby mu to někdo řekl :D Vernon Dursley vs. Lord Kočkomort :D
Re: Poslední viteál Od: Roza91 - 31.12. 2018
Ještě mě tak napadá, když Harry byl Chlapec, který přežil, tak jak by říkali jí? Kočka, která přežila?

Re: Poslední viteál Od: margareta - 31.12. 2018
Kampak na Viteál! Ten je nerozjezditelný! Po srážce s autem se prostě jenom uvolnil a rozletěl se najít si, do čeho by se mohl opět vtělit. V tu dobu se právě stalo, že kousek poblíž porodila jedna kočičí matka pět mladých. Protože jejich otcem byl maguár, byla mláďata krásná a tak byla brzy rozdána po okolí. Akorát to poslední, oranžovė zbarvený kocourek, nenašel odběratele. Nebyl hezký. Obličej a nos měl rozpláclý, jako by mu přes něj něco přejelo, srst rozježenou všemi směry a křivé nohy. Byl dán do zvěřince. Majitel plánoval, že buď si ho vezme někdo se smyslem pro humor, nebo s ním později nakrmí výra. Den před likvidací si ho ale koupila malá holčička. Střapatá, s vystouplýni zuby, v jednom kuse brebentící, určitě hotová noční můra rodičů. Prodavač si jen pomyslel - rovný si našel rovného- když pozoroval, jak se na sebe ti dva dívají. Kocour byl připraven na vše. Na boj, na útěk...na lásku a dobrotu ale připraven nebyl. Mlíčko, chutné jídlo, hlazení a mazlení, to vše za krátký čas dokázalo své. Jeho viteál se nezměnil, jen se začal projevovat jako indikátor, odhalující každé zlo, které se vyskytlo poblíž. Kocour to vždy dával najevo syčením a prskáním, ať se dotyčný tvářil sebelíbezněji. Rodina jeho majitelky si také brzy všimla, že koho nemá rád Křivonožka, není dobrý člověk. A byli rádi, že jejich dcerka má ochránce, kterému mohou plně důvěřovat. Děkuji, Ganlum, za prima čtení! Zlepšila jsi mi náladu o sto procent! Díky moc!!

Re: Poslední viteál Od: kakostka - 31.12. 2018
Vernon a jeho úžasný příspěvek k záchraně lidstva:-)))

Re: Poslední viteál Od: Lupina - 31.12. 2018
Poslední viteál, aneb kterak mudla skoncoval s obávaným Pánem zla :D Děkuji, čarodějky. A martiku, ještě jednou všechno nejlepší!!!!!

Re: Poslední viteál Od: martik - 31.12. 2018
Ošklivý Vernon, ubohá beznosá šedivá košišta, chudáček Voldy. Skvělá Ganlum a arabeska. Děkuji Vám čarodějky moje nejdražší. Medvěd! A další čokoládka do mé narozeninové bonboniéry. To je slast, zobat si ještě několik dní po narozeninách :-) Děkuji, Ganlum, moje drahá sestro při koštěti, spřízněná duše a tak všelijak podobně. DĚKUJI :-*
Re: Poslední viteál Od: Ganlum - 31.12. 2018
Medvěd, medvěd, medvěd!

Re: Poslední viteál Od: denice - 31.12. 2018
To bylo od Vernona ošklivé! Pevně doufám, že kočka, takto majitelka devíti životů, se ocitla na místě připomínajícím nádraží a dostala šanci vrátit se zpátky na zem zcela odviteálovaná.. Třeba se i dostala k Potterovým a jako kompenzaci za všechny nepříjemnosti dostala teplý pelíšek, pravidelné, štědré dodávky mléka a tuňáka, a zejména tolik pozornosti, mazlení a obdivu, kolik jen chtěla. Díky.
Re: Poslední viteál Od: Ganlum - 31.12. 2018
No, nevím, jak povstane z mrtvých kaše, snad na kočku věří ona dnes již zmíněná reinkarnace :) Jinak spojení tuňák/mléko ve mně vzbuzuje bolení břicha a řídký případ s hustým běháním :-D Děkuji, Denice má milá.
Re: Poslední viteál Od: denice - 31.12. 2018
Já té kočce opravdu fandím, no uznej, zatím toho chudinka ze života moc neměla :-D

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod