Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Kaňky

Kapitola 3. Říjen 1998

Kaňky
Vložené: Lupina - 23.01. 2019 Téma: Kaňky
Lupina nám napísal:

Autor: mezzosangue              Překlad: Lupina        Beta: marci                 Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/8159128/3/

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Prohlášení: Harryho Pottera vytvořila a právoplatně vlastní J. K. Rowlingová. Mým cílem je dopřát vám o přestávkách ve škole pár šťastných minut, ve kterých si představujeme naše oblíbené hrdiny, kteří přežili Relikvie smrti.

 

 

Kapitola 3. Říjen 1998

 

Neděle, 4. října 1998

 

Drahá Hermiono,

 

opět je po půlnoci. Způsobila jste, že v neděli pravidelně ponocuji. Máte pravdu, Hermiono, jste daleka toho být slepou. Jsem zhrozený, vyvedený z míry, ponížený, ale i vděčný, že jste byla u mého soudu. Máte celý obrázek toho, jaký jsem byl, a máte celý obrázek toho, jaký jsem.

Nebudu se pokoušet Vás spravit; nejste nikterak rozbitá. Nebudu Vás ignorovat. A válka rozhodně nebyla Vaše chyba. Nicméně myslím, že je načase změnit téma pro dobro nás obou. Můžete mě nazývat svým ‚dočasně témata měnícím‘ přítelem.

Domnívám se, že o projektu z lektvarů v budoucnu hodně uslyším, měl by proto být zajímavý.

Vybuchlé kotlíky narostly na úroveň osm. Moji hormonální šesťáci povýšili z tupců na naprosto zabedněné hňupy. Věděl jsem, že bych v té třídě měl přiřadit laboratorní partnery sám. Možná já jsem ten zabedněný hňup. Dvěma párům šesťáků vybuchly kotlíky, protože měli příliš práce s flirtováním, než aby si přečetli návod. Vyráběli jsme základ pro posilovací roztok. Namísto čajové lžičky prášku z drápu gryfa tam hodili zatracený celý dráp. Dělali to už loni. Jen jsem opakoval! Celý dráp! Díky Merlinovi, základ nemá posilovací vlastnosti, jinak bych měl celou třídu velmi silných zabedněných hňupů. Uvidíme, jak budou flirtovat při kuchání mloků.

Mimochodem, velmi malý druhák z Mrzimoru dostal mé Tlachapoudí pseudo-body. Dva body za dobrý závěr v eseji. Téměř jsem se cítil zle za takové skrblictví, ale byl opravdu šťastný, takže nakonec všechno vyšlo dobře. Které koleji držíte palce, aby letos vyhrála kolejní pohár? Protože, u Merlina, můžu to zařídit. Nejsem ředitelem koleje. Nemám nic lepšího na práci, než pokradmu napravovat kolejní počítadla. Musím si udržovat svoji mazanost v dvojakosti, že? Nikdy nevím, kdy ji budu potřebovat.

 

Váš přítel

Severus

 

ooOOoo


Středa, 7. října 1998

 

Drahý Severusi,

 

co myslíte tím, že nejste ředitelem koleje?

Jste skvělý měnič témat. Dobrá práce! Váš příběh byl zábavný. Jen si přeji, aby to nejhloupější, co jsem provedla v šesťáku, byl vybuchlý kotlík. Ale, ach ne, šla jsem na vánoční večírek s Cormacem McLaggenem, jen aby Ron žárlil. Byl to skvělý tah. Klasický, řekla bych. Asi půjdu nechat vybuchnout kotlík, abych si zvedla náladu.

Ve volném čase (ha!) jsem přemýšlela o páťácích, kteří Vás nenávidí. Budeme je muset srovnat, než se stanou vzteklými a hormony hnanými šesťáky. Mám nápad, ale můžu se mýlit. Není Dennis Creevey v pátém ročníku? Jeho bratr, Colin, zemřel v bitvě o Bradavice. Zaslechla jsem něco o pár studentech, kteří jsou dost rozhořčení, že nebyl postavený žádný památník na počest zemřelých studentů. Jak těžké by bylo instalovat plaketu nebo něco podobného? Prozkoumejte to ve svém volném čase (ha!).

Co se týká mého lektvarového projektu, původně jsem přemýšlela o vylepšení životabudiče. A během jednoho dne jsem objevila, že ten lektvar nemusí tak pouštět páru. Vy Mistři lektvarů jste zlomyslní bastardi. Ale Vaše tajemství je u mě v bezpečí, dokud mě nenaštvete.

Aktuálně zvažuji lektvar na extrahování magických podpisů kleteb na těle, abych je mohla pořádně vyléčit standardními prostředky. George Weasley, Bill Weasley – tolik válečných veteránů by mohlo využít možnost fyzického vyléčení. Obzvláště já bych se ráda zbavila jizvy, laskavosti Dolohova z mé exkurze na ministerstvo v pátém ročníku. Takže šetrně řečeno, ukáže mě to jako domýšlivou. Jak je toto zajímavé? Protože zvýšit zajímavost mých dopisů je mým vedlejším cílem.

 

Vaše přítelkyně

Hermiona

 

ooOOoo

 

Neděle, 11. října 1998

 

Drahá Hermiono,

 

my, zlomyslní lektvaroví bastardi učící v Bradavicích (mimochodem, přemýšlím o oficiální změně titulu) nejsme moc dobře placeni. Nazvěme to pracovními výhodami, mohu-li sledovat tupce, kterak kráčejí chodbami a z uší jim jde pára. I madame Pomfreyová si to užívá. Smějeme se pařícím uším a druhačkám, které se mění na přerostlé kočky. Krásné, krásné vzpomínky.

Váš marnivý lektvar má něco do sebe. Jak chcete zajistit, aby neextrahoval podstatu magie dotyčné osoby? Noříte se do velmi hlubokých, elementárních teorií magie. Zajímavé oním děsivým způsobem.

Již nejsem ředitelem Zmijozelu. Ani již nejsem žádným ředitelem, pro případ, že jste si nevšimla změny. Ředitelem Zmijozelu je teď nový profesor obrany. Je to dobrý člověk. Býval bystrozorem. Je starší než Metuzalém, ale pořád je magicky dost silný. Pro Zmijozely, kteří jsou letos takříkajíc lůzou, je dobrou otcovskou postavou. Školní rada měla pocit, že bude rozumné provést velké změny. Nemůžu jim to vyčítat, ale vedení koleje mi chybí. Nicméně mi nechybí post ředitele Bradavic. Na kancelářské práci a komunikaci s ministerstvem a školní radou není nic zajímavého. Nemám na to povahu. Zjevně nemůžete použít termín ‚tupci‘, když jednáte s ministerstvem. Nesouhlasí s tím. Možná až skončí smlouva profesora Hudsona, nebo až odejde do důchodu, mohl bych získat post ředitele koleje zpět. Do té doby budu ohavný na všechny stejně.

Na veselejší notu – u mrzimorského druháka Kraťase, který dostal mé Tlachapoudí pseudo-body, najednou vzrostla bystrost. Dva mrzácké body za závěr v eseji a najednou je z něj Nicholas Flamel. Kdo by to řekl, že body mohou být použity na povzbuzení studentů? Ta informace by, pravda, mohla být v mé profesorské příručce, leč nevím jistě, kde ji mám.

 

Váš přítel

Severus

 

ooOOoo

 

Středa, 14. října 1998

 

Drahý Severusi,

 

nejsem si jistá, co mě překvapuje víc. Že vůbec víte o existenci profesorské příručky, nebo že nazýváte Mrzimora ‚bystrým‘.

Nad mojí chlupatou nehodou se smějte, jak je libo, ale stále jsem neobyčejně hrdá na správnou přípravu mnoholičného ve druhém ročníku na záchodku, s duchem, který mi neustále štkal do ucha. Za to, pane profesore, by měla moje oblíbená prvačka dostat nějaké body.

Jsem ráda, že můj lektvarový projekt shledáváte zajímavým. Není důvod se děsit, zajistím, aby měl pevné teoretické základy, než jej na Vás otestuji! Dělám si legraci. Mám seznam dlouhý jako moje paže plný sprostých čistokrevných vysokoškoláků a profesorů, kteří potřebují stát se laboratorními krysami. Takoví blbci. Mimochodem, na vrcholu seznamu je můj profesor lektvarů. Jeho odpověď na můj prvotní fascikl s plánem byla: „Jako byste vy mohla něčeho takového dosáhnout.“ Vlastně je protivnější než Ufňukaná Uršula, když se nad tím zamyslím.

Jak se vyvíjí Váš páťácký projekt? Nebo Vás prostě uřkli a dostali to ze sebe?

Bez obav buďte opět mým ‚témata měnícím‘ přítelem, ale musím Vám napsat následující – dovedu si představit, že říjen je pro Vás těžký měsíc. Doufám, že se máte dobře.

 

Vaše přítelkyně

Hermiona

 

ooOOoo

 

Neděle, 18. října 1998

 

Drahá Hermiono,

 

to se Vám povedlo, nadepsat poslední dopis ‚Lektvarový bastard‘! Zcuchaná Nebelvírka z prvního ročníku ztratila pět bodů za pozdní příchod do hodiny. Mimochodem, přišla včas. Když jsem si uvědomil svoji strašlivou chybu, pět bodů jsem jí přidělil zpět. Záchodkový mnoholičný z druhého ročníku je náležitě odměněn.

Přeptal jsem se Filiuse a Pomony, jestli si všimli těch nebohých, nepochopených, náladových páťáků, a oba souhlasili, že jsou to chuligáni. Takže nejsem to jen já, koho nemají rádi, tudíž Vaše teorie stále nebyla vyvrácena.

Říjen pro mě nebude nikdy lehký. Ani červen, ani většina ostatních měsíců. Upřímně, mám dost špatných vzpomínek na pokrytí každého čtvrtletí. Ale mám se dobře, Hermiono. Doufám, že s ubývajícími léty bolest pomine. Svůj dluh k Lily a Albusovi jsem splatil. Víc udělat nemůžu.

 

Váš přítel

Severus

 

ooOOoo

 

Středa, 21. října 1998

 

Drahý Severusi,

 

příliš pravdivé, drahý příteli. Nemůžete udělat víc. Nemůžete zachránit víc životů (včetně mého), než jste již zachránil.

Změňme téma, Severusi. Asi jsem trochu skleslá, protože jsem přemýšlela o Vás a Harrym. Chybí mi všichni moji přátelé.

 

Vaše přítelkyně

Hermiona

 

ooOOoo

 

Neděle, 25. října 1998

 

Drahá Hermiono,

 

téma je oficiálně změněno. Poděkovat mi můžete později.

Má jedinečná příležitost s pátými ročníky přišla v pátek odpoledne. Dvojité lektvary, Nebelvír a Zmijozel. Trpělivě jsem čekal, až jeden z mých chuligánů v lektvarech ztratí nervy a vyslouží si u mě trest. Což jsem mohl krapet uspíšit zadáním těžšího lektvaru a poskytnutím nedostatku času na jeho přípravu. Vybuchlé kotlíky teď oficiálně čítají jedenáct kusů. A všechno se semlelo v jediné chvíli. Než první kotlík začal vůbec syčet, měl jsem vyčarovaný štít. A zvedla se první vzteklá hůlka. Chlapci z pátého ročníku byli tak rozzuření, že vedle nich Harry Potter vypadá jako chlapec, který zbožňoval Snapea celý svůj život. Klidně mu to vyřiďte. Nicméně jakmile usedl prach, Nebelvír i Zmijozel ztratil po sto bodech. Názorně jim to dokázalo, že se necení uřknout profesora. Našel jsem svoji profesorskou příručku. Inspirativní. Téměř všechny tresty jsem hodil na Hagrida. Užijí si svoje při vyřezávání obřích dýní na slavnost. Bez kouzel. Mohlo by to trvat jen pár dní. Ale Dennis Creevey si mohl svůj trest odsloužit důstojněji. V klidu jsem mu oznámil, že buď si se mnou může civilizovaně promluvit o tom, co ho žere, nebo může připravit žabí mozečky pro třetí ročníky.

Měla jste pravdu. ‚Pravda vyjde najevo,‘ jak se říká. Dennis si postěžoval, co vše on sám i jeho spolužáci loni ztratili. Několika z nich zemřeli sourozenci a nejsem si jistý, jak nám to uniklo. Roztrpčilo je, že mladším obětem se nedostalo uznání, jen letmá zmínka v Denním věštci. Přivolal jsem Minervu, aby si Dennise poslechla. Shodli jsme se, že Bradavice chybovaly spolu s ministerstvem, když tyto studenty neuznaly. Začneme proces nápravy této chyby.

Vyjádřila jste to perfektně, Hermiono. Všichni máme jizvy.

 

Váš přítel

Severus

 

 

Jakmile Severus odeslal dopis pro Hermionu, zamyslel se nad částí příběhu, který vynechal. Opravdu požádal Minervu, aby si přišla s Dennisem popovídat. Čas hrál nejdůležitější roli, proto bylo rozumnější poslat zprávu Patronem. Kdyby se jen zamyslel, co dělá, zkusil by ho nejprve v soukromí. Proč ho nenapadlo, že se může změnit? Tolik jiného se změnilo. Ale jakmile slovo ‚patronum‘ opustilo jeho ústa, uvědomil si – příliš pozdě – že je pravděpodobně v šoku. Před Dennisem dokázal změnit výraz na neurčitý a dokonce dokázal zmatené Minervě po jejím příchodu odpovědět na otázku, zda se jeho Patron skutečně změnil. Od pátečního fiaska jej znovu nezkusil. Měl to vědět už kvůli vzpomínce, kterou používal na vyčarování Patrona. Namísto staré, otřepané, jej nejdříve napadlo letošní první září, kdy slečně Rosingsové dal první pseudo-body a jak přemýšlel, nakolik to Hermioně přijde zábavné. A nejenže to byla první šťastná vzpomínka, která mu přišla na mysl, byla natolik silná, aby vyčaroval statného Patrona. Protočil hůlkou mezi prsty. Cítil se téměř jako na pohřbu. Ocitl se na pomyslné křižovatce. Aby přijal svého nového Patrona, bude muset nechat starého jít. Ale ten už byl de facto pryč a nikdy se nevrátí. Už se nedalo nic dělat. „Expecto patronum!“ Trhnutím zápěstí uvolnil kouzlo. Místnost obkroužil sokol a usadil se na opěradlo ušáku. Phineas zvedl obočí nad Severusovým zamumlaným: „Do hajzlu,“ jen tak do éteru, když opouštěl obývací pokoj, aby se uložil.

 

ooOOoo

 

Středa, 28. října 1998

 

Drahý Severusi,

 

dobrá práce! Deset pseudo-bodů za Vaši excelentní detektivní práci. Myslím, že plody Vaší dřiny by mohl obdržet Zmijozel. Ale musí být ze třetího ročníku na počest roku, kdy jsem Vás osobně uřkla. Kdybych jen věděla, že se to necení…

Mimochodem, dala bych dvacet, ale k mé prvňačce jste se choval hanebně.

Vaši vtipnou poznámku jsem Harrymu vyřídila. Miluje, když je označován za chlapce, který toto a tamhleto. Vlastně odpověděl stylem: „Jak vidím, pořád bastard.“ Takže Váš nový titul ‚lektvarový bastard‘ se hezky chytil.

Jsem šťastná, že páté ročníky dostanou své ocenění a že možná přestanou toužit Vás zaklít. Samozřejmě, pokud Vás zaklejí, pak se možná přihlásíte jako dobrovolník na testování mého marnivého lektvaru. Zjišťuji pár absolutně úžasných věcí o tom, jak je magie zakořeněná v každé buňce našeho těla.

Povězte mi o sedmých ročnících. A zkoumáte teď něco? Pokaždé se zapomenu zeptat.

 

Vaše přítelkyně

Hermiona

 

 

PA: Tato kapitola byla trochu krátká. Listopad to napraví pěknou, dlouhou kapitolou. Zavane vítr změny a Severus s Hermionou si budou potřebovat promluvit… osobně.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.08. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: solace - 28.01. 2019
Krásna kapitola. To ich vzájomné doberanie sa je veľmi milé. Som zvedavá, ako dopadne osobné stretnutie v novembri. Určite sa po ňom vynorí veľa nových tém pre ich korešpodenciu. Ďakujem za preklad.
Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: Lupina - 28.01. 2019
Těší mě, že se líbilo. Jejich setkání bude... zajímavé :-) Děkuji za komentář, solace.

Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: kakostka - 26.01. 2019
Milá Lupinko, děkuju za tuhle lahůdku. Už teď se zařadila mezi moje skvosty, ke kterým se vracím, však ty dobře víš... Miluju dopisové povídky, to je prostě slast, díky Jacomo a dalším, kteří je vždy někde vyčenichají a přeloží. Pro mne za mne to může být román na celý rok, psaný v dopisech. Tak jak tu někdo chválil knihu Spolek přátel krásné literatury a bramborových koláčů. Film je nádherný, ale kniha psaná v dopisech je lahůdkou. Ale zpět k této kapitole, to je mňaminka... přidělené pseudobody Mrzimorům... a od Severuse, kéž by jim zas nějaké dal a Mrzimor začne atakovat Havraspár:-) a odvahou snad i Nebelvír. A Havraspár už také nějaké body dostal a nebo tam zatím nic, zatím nic, že? No, Seve, měl bys být fér. Těší mne, že se chystá plaketa a hlavně uctění studentů, to je fakt chyba, že k tomu dosud nedošlo. Nový kolejní ředitel Zmijozelu bude asi fajn chlap, ale těším se, že se čase stane tímto ředitelem zase Severus. Jsem zvědavá, jak se blbec lektvarový mistr bude kroutit nad výsledky slečny Grangerové, škoda, že mu neřekla, že ji učil ten nejlepší... Komunikace s ministerstvem a tupci... to by se hodilo asi všude. Moc děkuju za tuhle krásu, pokaždé se kochám i bannerem a děkuju Marci, že pomáhá kouzlit.
Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: Lupina - 27.01. 2019
:-) Tak jsem ráda, že se líbí. Ne každý musí dopisy, takže jsem se trochu bála o přijetí. Ale doufala jsem, že si povídka najde své čtenáře. To se mi splnilo. Ale koho by nebavilo číst o tom, jak Severus přiděluje body střapatým prvačkám a mrzimorským Flamelům :-) A protože život není jen procházka růžovou zahradou, muselo se objevit něco důležitého k vyřešení. Plaketa či památník jistě uklidní páté ročníky. A ti se budou moci začít dívat na Severuse zcela jinak. Takže vyhlídky tu jsou. Univerzitní mistr lektvarů je natolik zabedněný idiot, že Hermioně držím palce, aby svůj projekt dotáhla do zdárného konce. Už jen na truc tomu pitomci. Moc děkuji za komentář, kakostko.

Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: Jacomo - 25.01. 2019
Náhodou, vůbec to nebylo krátké. A byla v tom spousta báječných věcí a myšlenek. Osobně mě nejvíc rozsekal Severusův komentář k ministerstvu: Zjevně nemůžete použít termín ‚tupci‘, když jednáte s ministerstvem. Nesouhlasí s tím. Jak nadčasové a všeobsahující, vztáhla bych to i na nadřízené )) A ta záležitost ohledně pátých ročníků - pocit přehlížení "jejich" ztrát a bolesti! Jestli tohle bradavický sbor opominul, tak jde trochu v Brumbálových stopách, taky si jen vybírá své hrdiny a oceněné, to se jim tedy nepovedlo. Ještě že se do toho Severus (a Hermiona) vložil. Pseudo-body jsou naprosto dokonalé. A udělování ve stylu Chytré horákyně naprosto zmijozelské Ach Severusi, že by ti chyběly některé aspekty dvojího života? ) Veliké díky za krásnou kapitolu. Moc se těším na další - ať už přinese další várku dopisů nebo osobní setkání, budu ji určitě číst s nadšením.
Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: Lupina - 27.01. 2019
Nad tou plaketou jsem hodně přemýšlela. Jak se to mohlo stát? Ale asi snadno. Minerva seděla u Severuse a opravovala školu. Musela ji nachystat na začátek školního roku, což se jí i povedlo. Navíc se vsadím, že celá kouzelnická Británie se otřásla v základech a potřebovala usadit. Změna vedení jistě neproběhla ze dne na den. A ty opravy a nápravy. Asi opravdu mohli zapomenout. Nemyslím, že stavěli památníky a plakety jinde. Prostě je to jen nenapadlo. Jsou jen lidi. Ale naštěstí Hermiona a Severus pochopili a začali konat. Severus má nakročeno získat i páté ročníky na svoji stranu :-) Děkuji moc za komentář, Jacomo.

Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: miroslava - 24.01. 2019
Nádhera, parádní čtení. Jak já jim v této povídce fandím! Děkuji moc za překlad, těším se na další pokračování
Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: Lupina - 25.01. 2019
Jsem ráda, že se líbí :-) Díky za komentář, miroslavo.

Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: martik - 23.01. 2019
Už teď se těším, až si to přečtu znovu pěkně v celku a znovu si vychutnám všechny náznaky a narážky. Děkuji, za velmi, velmi příjemné ráno a pitomý úsměv, který se mě držel celý den. Osobní setkání mi vyrazilo dech. Jsem na to ohromně zvědavá a doufám, že to neztratí dynamiku. Ale jak znám mezzosangue, tak to bude stejně dobré, ne-li lepší. Ještě jednou díky, čarodějky, to sladko si nesmírně užívám. PS: Mně to krátké nepřišlo, dokonalá jednohubka před snídaní. V živé paměti mám jiné Severusovy výlevy na papír, kdy nás někdy poctil jediným slovem - NUDA! Takže cokoliv delšího ve mě vyvolává oslavný tanec.
Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: Lupina - 25.01. 2019
Jo, nakonec tato kapitola nebyla tak krátká, v porovnáíní s Deníkem :D Příští kapitola bude krapet napínavější, ale stejně bude končit tak, že se budem usmívat, klidně připitoměle :-) Troška pohlazení po duši uprostřed pracovního týdne nepoškodí :-) Děkuji za komentář, martiku!

Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: Sally - 23.01. 2019
A viete, že mi vôbec neprekážalo, že sa valná väčšina poviedky odohráaa v listoch? Veľmi veľmk ma tato korešpondencia a oba mrštné jazyky a ich obraty bavili. Zdá sa, že Severus sa predsalen zmenil, nech si to chce či nechce priznať. Očakávam trochu ibjasnenia okolo novej podoby Patronusa a vyberu zvieraťa. Vďaka za novú nádielku sovej pošty, holky šikovné :) A ani trochu sa mi nezdalo, že kapitola skončila priskoro, veď my sme vďačné za čokoľvek nezávislé od dĺžky :)
Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: Lupina - 23.01. 2019
Moc mě těší, že si užíváš korespondence mezi Severusem a Hermionou. Dopisy sice nejsou příliš dlouhé, ale i tak se toho hodně dozvíme. Moc děkuji za milý komentář, Sally.

Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: denice - 23.01. 2019
Veliký Merline, tohle se čte jako víno! Neskutečně mě baví číst o Severusovu novém koníčku - přidělování bodů. Je to vlastně taková výzkumná práce - koná a pak sleduje, co to udělá :-) Věřím, že zábavné je to hlavně proto, že výsledky má s kým sdílet. Přeptal jsem se Filiuse a Pomony, jestli si všimli těch nebohých, nepochopených, náladových páťáků, a oba souhlasili, že jsou to chuligáni. - Je skvělé, že je to právě Severus, který dal Minervě návrh, možná řešení problému nejen s tímto ročníkem. Věřím, že při tom nepomyslel na znovuzískání místa ředitele koleje - ačkoli tohle by mohl být silný bod pro. A nový patron, to je taky výborný námět k přemýšlení. Díky, čarodějky!
Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: Lupina - 23.01. 2019
Věřím tomu, že ještě bude muset být hodně kreativní, aby mohl přidělovat Hermioniny pseudobody. A dá mu to nový směr. Nebude se muset zabývat minulostí, bude muset přemýšlet, jak vypéct Hermionu a bod přidělit a nepřidělit jako chytrá horákyne. A my si o tom budeme moci číst :-) Nový patron ukazuje, že se Severus opravdu změnil. Dobře, že k tomu došlo. Má teď naději na lepší život. Díky za komentář, denice.

Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: margareta - 23.01. 2019
Kapitola je opravdu kratší, ale obsahem potěšila. Krásně si spolu povídají a žertují! Docela bych si přála, aby Severuse někdo zaklel a on se opravdu stal pokusným králíkem Hermiony! Kdoví, jak by to dopadlo, teď, když se mu tak fatálně změnil patron a on sám v dopisech tak okatě taje. Moc se těším na listopad, kdy se mají setkat! Děkuji za kapitolu. V tom našem začouzeném ovzduší mi dokázala zvednout náladu! Díky!
Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: Lupina - 23.01. 2019
Severus zjevně změnil přístup a teď opravdu taje. Jistě jej dávat pseudobody baví víc než dštít hrůzu. Ale jak dokázal body přidělit, aniž je vlastně přidělil. Že pozdní příchod. Je to Zmijozel :-) Jsem ráda, že Ti dopisy zvedly náladu, margareto. A děkuji za komentář.

Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: zuzule - 23.01. 2019
Dekuji za krasne rano :)
Re: Kapitola 3. Říjen 1998 Od: Lupina - 23.01. 2019
Rádo se stalo :-)