Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rokfortské proroctvo

Kapitola 2/6 Plány a partneri

Rokfortské proroctvo
Vložené: Jimmi - 05.02. 2019 Téma: Rokfortské proroctvo
Jimmi nám napísal:

Autor: rumaan

https://www.fanfiction.net/s/8543295/1/The-Hogwarts-Prophecy

https://archiveofourown.org/works/964264/chapters/1890701

Preklad: Jimmi  

 Banner: solace

Žáner:  Romance/Humor

Pairing:  Dramione

Rating: K+

 

Varovanie:  nenáročná poviedka pre pobavenie duše a srdiečka. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 2: Plány a partneri

Minerva toho dňa znova po večeri zhromaždila všetkých profesorov. Tentoraz zavolala aj Sibylu Trelawneyovú. Bolo by nefér nezahrnúť ju do okruhu zasvätených, hoci sama si na to proroctvo nespomínala.

"Chcela som vás všetkých informovať o mojom stretnutí s Arwydd, Nedotknuteľnou, ktorú dnes poslalo ministerstvo. Preskúmala proroctvo, ktoré Sibyla vyslovila a vyzerá ako skutočné."

V zborovni sa ozvali zastonania.

"Ja som vyslovila proroctvo?" vložila sa Sibyla.

"Áno, včera počas večere."

"Och, myslím, že sa musíš mýliť, len som si na minútku zdriemla."

"Ukážem ti svoju spomienku, keď dokončíme toto stretnutie," prerušila ju Minerva, ktorá sa nemohla dočkať, až preberú všetko, čo mali dnes prebrať.

Sibyla sa zatvárila trochu neisto, ako keby chcela pokračovať, ale umlčali ju nesúhlasné pohľady od ostatných profesorov za zdržiavanie riaditeľky.

"Takže, ako som vravela, Arwydd potvrdila, že je to proroctvo a že musíme do Nového roka dať tú dvojicu dokopy."

"Ako to dosiahneme? Je polovica novembra. Zostáva nám málo času a ani nevieme, o kom hovorí," vložila sa Aurora Sinistrová.

"No, to nie je pravda. Myslíme si, že máme dobrú predstavu o tom, koho sa to proroctvo týka."

Profesori sa priklonili ako jeden, ich pozornosť pevne upriamená k Minerve.

"Bude to ‘ermiona, správne," usmial sa na celú miestnosť Hagrid.

Riaditeľka ignorovala toto prerušenie. "A myslíme si, že ‘najčistejší z čistých’ hovorí o Dracovi Malfoyovi."

Nasledujúce ticho prerušilo až zastonanie od Filiusa. "Prosím, povedz mi, že je to nejaký žart, Minerva."

Pokrútila hlavou. "Je mi to vážne ľúto, Filius. Pomohol mi starý Phineas Black a ak niekto vie niečo o čistokrvných rodoch, tak je to on."

"Toto nikdy nevyjde," riekla Pomona.

"Ten odporný blb s našou ‘ermionou!" búril sa Hagrid.

"Hagrid! Snaž sa nezabúdať na to, že si profesorom všetkých študentov," pokarhala ho Minerva.

Polovičný obor zmĺkol, frflal si pod nosom.

"Nie je to ideálne. S ich minulosťou bude náročné prísť na to, ako to proroctvo naplniť."

"Obom chýba vkus. Deprimujúco všedná tá ich dvojica. Vlastne sa veľmi dobre k sebe hodia," povedala Sibyla, ale všetci ju ignorovali.

"Musíme to skúsiť," vecne prehlásila Pomona.

Riaditeľka si unavene pretrela oči. "Áno, myslím, že skúsime. Nejaké nápady?"

Miestnosť zmĺkla, keď sa všetci posadili a premýšľali na tým, ako podporiť dvoch študentov, ktorý doteraz voči sebe prejavovali len nenávisť, aby sa zamilovali.

"Nuuuuž, ja mám nápad," s lišiackym úsmevom na tvári sa ozval Filius. "Nie som si istý, či to určite vyjde, ale poskytne im to čas, ktorý môžu stráviť spoločne."

"Pokračuj," podporila ho Minerva.

"Čo keby sme ich spárovali v nejakom špeciálnom projekte. Nechať ich spoločne pracovať v Aritmancii alebo urobiť ich partnermi v Elixíroch? Chápete, čo myslím?"

"Draco Malfoy nemá Aritmanciu," upozornila Septima Vectorová, profesorka tohto predmetu.

"Nerád ti to kazím, Filius, ale študenti pripravujú elixíry nezávisle a nikdy nie vo dvojiciach," namietal Horace Slughorn.

"Nemáš nejaký náročný elixír, kvôli ktorému by si ich mohol spárovať ako dvoch najlepších študentov v triede?"

"Ale Draco nie je druhý. To by bola Hermiona a Theo Nott."

Filius naznačil rukou, že to nie je dôležité. "Iste niečo dokážeš vymyslieť, Horace."

Horace sa netváril príliš nadšene nad Filiusovým návrhom, ale Minerva sa toho chytila.

"Je pravda, že Hermiona s Dracom nestrávili spoločne veľa času. Možno potrebujú nejaký čas bez svojich priateľov, aby mohli oceniť schopnosti toho druhého. Hlavne preto, že si Arwydd Morganová myslí, že by to mohlo byť pre naplnenie proroctva kľúčové."

Hagrid trucovito sedel v úzadí zborovne, ruky založené na hrudi v nesúhlasnom geste. "Myslím, že si to zúplna nepremyslela, Minerva. Prečo by si chcela vystaviť ‘ermionu Malfoyovi?"

"Pretože všetci stratíme mágiu, ak sa toto proroctvo nenaplní. Vieš, čo to znamená? Koniec nášho sveta! Ako si predstavuješ, že sa všetky tie čarodejnice a čarodejníci integrujú do muklovskej komunity, s ktorou nikdy predtým nemali nič spoločné? Dokonca muklovskí nadšenci ako Arthur Weasley nemajú potuchy, ako muklovská spoločnosť funguje."

Hagrid sa zatváril rozpoltene. "Ale je to Malfoy."

Minerva našpúlila pery. "Áno, Hagrid. Viem, ako máš Hermionu rád, ale toto proroctvo hovorí o láske, nie o nejakom nanútenom vzťahu. A tiež ma Arwydd jednoznačne uistila, že proroctvá o láske si vyberajú len ľudí, ktorí sú si osudom predurčení. Len sa snažíme poskytnúť im možnosť ako prekonať svoju minulosť a tú lásku nájsť."

"Venuša je v zákryte s Merkúrom. Zostane tak až do konca roka," záhadne vyslovil Firenze.

"Čo to má s týmto spoločné?" zavrčal Hagrid.

"Merkúr vládne znameniam Blíženci a Panna," odpovedal Firenze, než vyzrel z okna nahor ku hviezdam.

Riaditeľka nikdy nebola taká nadaná ako Albus v jednaní s kentaurami. Považovala ich záhadné vyhlásenia o pohyboch planét za frustrujúce. Prečo jednoducho nemohli povedať to, čo povedať chceli? Prečo to vždy muselo byť obalené vrstvami astrológie? Rozhodla sa to ignorovať.

"Takže si myslíš, že by sme mohli tých dvoch spárovať?" spýtala sa profesora Elixírov.

Horace nešťastne prikývol a nebol jediný, kto nevyzeral presvedčený, že toto vyjde. Ale Minerva si bola istá, že sa proroctvo naplní, ak do toho vložia dosť času a energie.

"A čo ich priatelia?" spýtala sa Aurora.

"Čo s nimi?"

"Ak chceme dať dokopy tento konkrétny pár, potom to nebude fungovať, keď ich priatelia budú aktívne agitovať proti tomu."

Minerva zastonala. Celá táto záležitosť bola jedna veľká nočná mora.

"Myslím, že ich musíme zasvätiť. Celá škola vlastne to proroctvo počula, takže by sme im ho mohli vysvetliť a potom ich presvedčiť, aby nám pomohli dať Hermionu s Dracom dokopy."

"Ako to urobíme bez toho, aby tam tí dvaja boli?" spýtala sa Pomona.

Minerva o tom musela chvíľu rozmýšľať, ale potom vyrukovala s jedinou možnosťou, ako toho dosiahnuť.

"Trest. Horace, ty ich máš zajtra ako prvý, že?"

Prikývol.

"Dobre. Nájdi si zámienku, aby si im dal trest - ale len týmto dvom."

"Keď im povieš, že budú partneri v projekte, tak to bude pravdepodobne stačiť," uškrnul sa Filius.

Horace sa zamračil. Táto práca sa ukázala ako danajský dar.

****

"Takže si myslíš, že už tu niekto z Nedotknuteľných bol?" spýtal sa Ron Hermiony asi pätnásty krát.

"Neviem. Prečo sa nespýtaš riaditeľky? Alebo ešte lepšie, poraď sa s krištáľovou guľou."

"Vôbec nie si vtipná."

Stáli v rade pred učebňou elixírov a čakali, kedy ich Slughorn vpustí dnu. Hermiona bola rada, že sa vráti k niečomu normálnemu, pretože premýšľať o proroctve ju privádzalo do šialenstva. Bolo to samé ‘čo ak’ a ‘ale ak’ a ona mala radšej fakty.

Konečne sa objavil profesor Slughorn a oni sa dovliekli do triedy. Ako prvé si Hermiona všimla, že sa zmenil nábytok v triede. Neboli tam už veľké stoly, okolo ktorých sa mohli zhromaždiť štyria ľudia. Namiesto toho tam boli viac štandardizované lavice pre dvoch, len väčšie a vyššie, aby sa dali na ne položiť kotlíky a bolo na nich dosť miesta na krájanie prísad. Pohli sa dopredu, aby si obsadili miesta.

"Chvíľku vydržte. Nesadajte si, až kým nezavolám vaše meno. Zostaňte pri stene."

Trieda sa po sebe v zmätku pozrela. O čom toto malo byť? Nikdy nemali zasadací poriadok. Dokonca ani profesor Snape - vo svojej najsadistickejšej nálade - toto neurobil.

"Dobre, takže, až do konca semestra budeme vytvárať niekoľko komplikovaných elixírov, preto som vás rozdelil do dvojíc. Očakávam, že v týchto dvojiciach vykonáte prieskum a eseje, ktoré uložím. Váš partner sa nedá vymeniť."

Trieda zastonala - znelo to príšerne. Obvykle by niečo také Hermionu nadchlo; projekt, ktorý im poskytne príležitosť pre ďalšie nezávislé štúdium, ale nie ak pri tom mala strpieť nejakého partnera. Možno bude mať šťastie a spárujú ju s Harrym alebo Ronom. Potom by to mohla brať ako osobitnú úlohu. Ale na druhej strane, naozaj nechápala, prečo by takého niečo Slughorn robil. Keby ich chcel spárovať s priateľmi, nenamáhal by sa im priradiť partnerov, nie? Mohli by sa spárovať sami. Možno dostane niekoho z Bystrohlavu. Ani to by nebolo príliš zlé. Dobre s nimi vychádzala a brali svoju prácu rovnako vážne ako ona.

Očami prebehla slizolinčanov na konci radu. Pokiaľ to nebude nikto z nich, bude v pohode. Nedokázala si predstaviť, ako by jej projekt mierumilovne pokračoval, keby mala byť spárovaná s niektorým z tých hadov. Väčšinu dňa sa hádali o krvnom statuse alebo niečom podobne debilnom a zaostalom.

"Budem čítať zoznam abecedne a neočakávam žiadne sťažnosti. Ak začnete skuhrať, vyslúžite si trest," varoval majster elixírov.

Trieda sa obozretne po sebe pozrela. Ak sa im už teraz vyhrážal trestom, asi to znamenalo, že ich plánuje spárovať s príšernými ľuďmi.

"Dobre teda. Prvá dvojica je Terry Boot a Theo Nott - zaujmite miesto vpredu napravo, prosím."

Obaja chalani sa na seba pozreli. To nebolo príliš zlé. Bystrohlav bola fakulta, ktorá so Slizolinom vychádzala najlepšie. Obaja prešli k prvému radu a posadili sa.

"Po druhé, Michael Corner a Ronald Weasley - ten stôl vpredu naľavo, prosím."

Hermiona nedokázala zabrániť úsmevu nad tým spárovaním. Ron ešte úplne neodpustil Michaelovi, že chodil s Ginny.

"Tracey Davisová a Padma Patilová - vezmite si stredný stôl vpravo, prosím."

Hermiona v duchu zahrešila, keď priradili Davisovú. Na slizolinčanku bola dosť neškodná, pravdepodobne preto, že bola nečistokrvná. Nikdy sa nepripojila k posmechu ohľadne Hermioninej krvi. Ak mala byť spárovaná so Slizolinom, dala by prednosť jej.

"Anthony Goldstein a Ernie MacMillan - prosím, miesto v strede naľavo."

Dvaja bývalí členovia Dumbledorovej armády sa na seba uškrnuli.

Hermiona sa rýchlo rozhliadla a zastonala, keď videla, kto zostával. Prosím, prosím, prosím, nech je jej partnerom Harry. Možno by si dokázala v najvyššej núdzi vystačiť so Zabinim, ale Malfoy? V žiadnom prípade! Ale nemala veľa nádeje; nikto ešte nebol spárovaný s niekým z jeho vlastnej fakulty.

"Hermiona Grangerová a Draco Malfoy - zaujmite stôl vzadu vpravo, prosím."

Zatvorila oči, keď sa tá hrozná pravda vyjasnila. Ako vôbec mohlo profesora Slughorna napadnúť spárovať ju s ním? Človekom, ktorý bol k nej zo všetkých najkrutejší, čo vstúpila na Rokfort. Pozrela sa na neho a zbadala, že sa odmieta pohnúť, ruky mal založené a opieral sa o stenu so spurným výrazom v tvári. Nuž, nech je prekliata, ak sa zmieri so situáciou, ak on nie.

Profesor Slughorn sa ani nepozeral, pretože stále hľadel nadol na svoj pergamen.

"A nakoniec, Harry Potter a Blaise Zabini - prosím, vaše miesta sú vzadu naľavo."

Harry sú súcitným pohľadom na Hermionu sa odišiel posadiť za priradený stôl.

Trieda zízala na dvoch študentov, ktorí zostávali stáť pri stene. Hermiona si prekrížila ruky a hľadela von z okna. Odmietala sa pozrieť Malfoyovým smerom a nechcela vyzerať zastrašene alebo vyľakane tým, že by hľadela na zem.

Ticho sa predlžovalo, takže sa Hermiona pozrela na profesora.

"Nuž?" riekol. "Myslím, že som vám dvom povedal, kde si máte sadnúť. Láskavo tam prejdite."

"S ňou nebudem pracovať," vyhlásil Malfoy.

"Nedal som vám na výber. Hneď sa pohnite!"

"Nie. Nebudem pracovať s ňou," trval na svojom slizoličan.

Hermiona si ho prezrela odhora nadol, než sa otočila tvárou k profesorovi.

"Ani ja nebudem pracovať s ním," zreteľne prehlásila.

"Fajn. Potom si zbaľte veci a odíďte. Už viac na mojej hodine nie ste vítaní a nebudete pripustení na skúšku na konci roka."

Prehltla. To ju zasiahlo na mieste, ktoré zabolelo. Všetci v škole vedeli, ako vážne berie svoje štúdium. Nezložiť nejakú skúšku bolo nemysliteľné. Úzkostlivo sa pozrela na Slughorna.

"Prepáčte?" zaškeril sa Malfoy. "Nemôžete ma nepripustiť na skúšky. Malfoyovci robili skúšky z elixírov od otvorenia Rokfortu."

"Myslím, že to znamená, že budete prvý Malfoy, ktorý nezíska MLOKy v tomto predmete."

Blondiak zízal na profesora dobrú minútu či dve, než bola jeho pýcha pokorená reálnou vyhliadkou na vykopnutie. Hermiona si pomyslela, že ho začula zamrmlať niečo o tom, že táto škola zle skončí, keď prechádzal okolo nej.

"Slečna Grangerová? Čo to bude?" spýtal sa Slughorn.

Poklepala si prstami po stehnách, keď zvažovala všetky možnosti. Zachytila Harryho pohľad a ten kývol hlavou smerom k stolu, ako keby sa jej snažil povedať, aby nebláznila a jednoducho sa posadila. Bola odhodlaná získať viac MLOKov než ktokoľvek iný od čias profesora Dumbledora. Vážne to chcela obetovať kvôli svojej pýche?

Takmer obetovala. Práve chcela zdvihnúť tašku a odkráčať preč, keď zachytila ten samoľúby výraz na Malfoyovej tvári. Myslel si, že odíde. Fajn, srať na to! Neposkytne mu uspokojenie, že s ňou nebude musieť pracovať, ale stále bude môcť zložiť skúšky. Pomaly nakráčala k stolu, sledovala pritom, ako ten úškrn mizne a nahradzuje ho zamračenie. Ak si myslel, že sa mu chystá uľahčiť život na svoj vlastný účet, potom si to mal dvakrát rozmyslieť.

"Oboch vás dnes večer uvidím na treste o siedmej večer," oznámil profesor Slughorn, otočil sa chrbtom k triede a privolal si kriedu, aby mohol písať na tabuľu.

"Mala si odkráčať preč, Grangerica. Spravím ti zo života čisté utrpenie."

Otočila sa a chladne si ho prezrela. "Nebojím sa ťa, Malfoyko. Aj magicky, aj fyzicky ťa porazím," riekla, praskajúc pritom hánkami.

Zbledol a zmeravel. S radosťou si všimla, že sa zachvel.

"Čo je s tebou, Malfoyíček? Bojíš sa veľkej zlej muklorodenej?" posmievala sa.

"Bacha na chrbát, Grangerica," vyhrážal sa.

"Ojojooooj... ty si tak desivý... na neúspešného smrťožrúta... že?"

To určilo tón zvyšku hodiny. Ustavične sa o všetkom hašterili: od jej kníh, ktoré boli na jeho strane k jeho odmietnutiu podeliť sa o nejaké prísady, k tomu, kto bude robiť výskum čoho a podobne. Kým hodina skončila, Hermiona bola vyčerpaná. Vyvliekla sa z učebne a cítila sa pritom nešťastne.

Harry jej prehodil ruku cez plece. "Nemohlo to byť také zlé!"

"Bolo to horšie. Je príšerný! Skončím v Azkabane za to, že ho zavraždím a nedovolia mi zložiť MLOKy z elixírov, takže by som možno mala skončiť rovno."

"Myslel som si, že odídeš," poznamenal Ron. "Vyzerala si tak."

"Takmer som to urobila, ale potom som uvidela jeho tvár a uvedomila som si, že by som mu to uľahčila. Keď ho zavraždím, tak ani on nebude môcť zložiť skúšky."

"A plusom bude, že Malfoyovci vyhynú," radostne prehlásil Ron.

Trojica vybuchla smiechom. Toto potrebovala, aby sa rozveselila po nočnej more, ktorou bola hodina s Malfoyom.

****

Horace sa oprel dozadu v kresle a utrel si čelo. Nikdy predtým nemal za sebou takú náročnú hodinu, ani sa nevyhrážal, že vykopne dvoch svojich študentov z predmetu. Tak sa obával, že Hermiona skutočne odíde preč, čo by nielenže zruinovalo plány riaditeľke, ale tiež by to znamenalo, že jeho hodinu opustí najtalentovanejšia študentka. Pýšil sa tým, ako veľa jeho študentov získalo Vynikajúci a Hermiona by ho určite získala. Nepociťoval veľké sympatie k Minerve či Filiusovi za to, že ho dostali do takejto pozície. A stále sa musel tešiť na to, že bude robiť dozor pri treste tejto bojovnej dvojice. Neušiel mu vojnový stav, ktorý pretrvával celú hodinu. Prečo, och prečo, nechal Albusa presvedčiť ho, aby sa vrátil učiť?

"Horace?" zavolal nejaký hlas.

Vyskočil a vzhliadol, aby zbadal ako Minervina hlava nakukuje spoza dverí. Skvelé, ešte riaditeľka tu chýbala. Nepochybne chcela zistiť, aký pokrok sa mu podaril. Neochotne ju zavolal dnu.

Zatvorila za sebou dvere.

"No? Ako to šlo?"

Zaškeril sa. "Spároval som ich a takmer som prišiel o dvoch dobrých študentov."

"Čo sa stalo?"

"Odmietli spolupracovať. Musel som im pohroziť, že ich vyrazím z predmetu a nedovolím im zložiť MLOKy."

"Horace! Na to si nemal právo!"

"Ja viem! Ale oni to nevedia. Snažíš sa prinútiť dvoch najtvrdohlavejších ľudí, aby pracovali s niekým, koho nenávidia. Dostatočne som ich motivoval, aby dokázali sedieť za jedným stolom."

"Zlepšilo sa to?"

"Nie," zamračil sa. "Celú hodinu sa stále hádali. Ak to bude takto ďalej, budem ich musieť umlčať, aby ostatní mohli v pokoji pracovať."

"Och bože," lamentovala Minerva. "Dostal si ich aspoň z cesty na dnes večer?"

"Áno. Majú so mnou trest o siedmej, rovno po skončení večere, hoci neviem, ako im zabránim, aby sa vzájomne nezabili."

Usmiala sa na neho ako slniečko.

"Skvelá práca, Horace."

Miesto odpovede zavrčal.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 2/6 Plány a partneri Od: Gift - 07.02. 2019
Mozna je to jednoducha zapletka, ale postavy a dialogy maji k jednoduchosti rozhodne daleko! Je to krasne a vtipne napsane (a samozrejme i prelozene;-)). Opravdu je to jak zakusek ke kave. Moc dekuji!

Re: Kapitola 2/6 Plány a partneri Od: luisakralickova - 05.02. 2019
No, plánovat vymření Malfoyů je skvělý začátek spolupráce, uvidíme zda spíš nezajistí pokračování rodu;) Díky a těším se na další.

Re: Kapitola 2/6 Plány a partneri Od: Lupina - 05.02. 2019
Tak já se teda přiznám. Doufám, že Hermiona Dracovi jednu ubalí. Pořádně :D Zmetek nabubřelá, čistokrevná. Zaslouží si to. Jen aby to jejich jiskření neodnesli spolužáci. Moc děkuji a těším se na pokračování, Jimmi.

Re: Kapitola 2/6 Plány a partneri Od: Jacomo - 05.02. 2019
Chudák Horácio! Proč všechny manipulace ředitelů Bradavic musí odnášet učitelé lektvarů? :-) Nehledě na to, že používat ke krocení úhlavních nepřátel zrovna takový výbušný předmět není ten úplně nejlepší nápad. Nicméně, scéna je nachystána, teď jsem zvědavá, co na to ti dva. A jak nápomocní /škodicí budou jejich kamarádi ;-) Díky, Jimmi, výtečně se bavím.

Re: Kapitola 2/6 Plány a partneri Od: denice - 05.02. 2019
No, tak rozjezd bychom měli za sebou, a teď by měla nastat nějaká ta legrace - upřímně se těším na reakce Rona, Harryho a vůbec všech studentů. A pak by mohl být docela zajímavý trest... Představuji si, že obraz Severuse Snapea, ač navenek nedá nic najevo, se uvnitř chechtá, až se za boky popadá. Díky.

Re: Kapitola 2/6 Plány a partneri Od: margareta - 05.02. 2019
Tak tohle tedy zvládl profesor Slughorn na jedničku! Přesně vystihl, čím pohrozit, aby ty dva donutil poslechnout. Jiná věc bude, jestliže si některý z nich, případně oba, dodatečně ověří oprávněnost takové pohrůžky. Třeba by se pak proti němu mohli společně šprajcnout? I když, to by vlastně zároveň znamenalo první dobrovolnou , spolupráci ', žejo? Ale co člověk neudělá pro šťavnatou pomstu! Věřím Firenzemu: když jsou Venuše s Merkurem v zákrytu, lidé, nerození v Blížencích a Panně, se nutně ocitnou v konjunkci také. Draco a Hermiona jsou nejspíš narození každý pod jedním z těchto znamení; i když ji bych tipovala spíš na Lva a jeho na Štíra. Děkuji za kapitolu! Jsem zvědavá na jejich první společný večer. Jen doufám, že neskončí na ošetřovně u madam Pomfreyové!
Re: Kapitola 2/6 Plány a partneri Od: Beatrice94 - 05.02. 2019
Draco je narozený 5.června 1980 a Hermiona je 19.září 1979 :-D Ale třeba ten lev a štír je jejich ascendent :-D

Re: Kapitola 2/6 Plány a partneri Od: tvefisto - 05.02. 2019
Hmmm...a proč by se ztratila magie, kdyby nebyli spolu? Tomu nèjak nerozumím :/

Prehľad článkov k tejto téme: