Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Havran děl: Už víckrát ne

7. Jednou jen a pak již ne

Havran děl: Už víckrát ne
Vložené: Jacomo - 16.02. 2019 Téma: Havran děl: Už víckrát ne
Jacomo nám napísal:

 

Havran děl: Už víckrát ne

Napsaly GenkaiFan a Frau

Z anglického originálu Quoth the Raven, Nevermore přeložila Jacomo za vydatné pomoci Ivet

Poděkování za úžasný banner náleží solace

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 7: Jednou jen a pak již ne
(v orig. "Tis Only this and Nothing More", překlad Vítězslav Nezval)

 

Hadrian James Potter si nemohl jako diváka pro své objevení vybrat lepší osobu než královnu Alžbětu. Jelikož mu bylo teprve pět let, neměl nejmenší ponětí o protokolu, etiketě a všech těch otravných věcech, které se smí a nesmí dělat, pokud se chcete přiblížit k tak vysoce postavenému člověku, jakým je Její Veličenstvo. Ale kdo by byl vhodnější pro to, aby se chlapcův případ dostal na přetřes, aby se překonala veškerá byrokracie, která jeho specifické problémy obklopovala?

Dítě bylo zabaleno do měkké vlněné přikrývky a nabídli mu jídlo, protože ho líčení jeho osudu vyčerpalo. Potlačil ospalé zívnutí, ale uvědomil si, že klín Jejího Veličenstva se podobá měkké kolébce vhodné ke spánku. Jeho poslední myšlenka patřila tomu, že ten klín je skoro tak hřejivý jako hnízdo u Hardey. Královna Anna měla pravdu, Její Veličenstvo představovalo skvělou mámu.

Předsedkyně vlády dorazila se svými spolupracovníky a také prostředníkem pro onu specifickou a tajnou část světa uvnitř Velké Británie.

Po zjištění, kdo a co je toto dítě zač, bylo Její Veličenstvo spolu se svým doprovodem uvedeno do královských komnat postavených Jindřichem VIII. Dítě, nyní známé jako lord Hadrian, dostal na starost asistent mistra towerských havranů. Nebylo pochyb, že mladý Hadrian se na tohoto strážného upnul a odmítl pustit muže z dohledu.

„Prosím, slečno Kensingtonová, dopovězte ten příběh," nařídilo Její Veličenstvo, když se usadilo k velmi složitě vyřezávanému stolku.

„Ano, Vaše Veličenstvo. Jak už jsem řekla," spustila Amanda Kensingtonová s mírnou úklonou, náhrdelník, který má lord Hadrian na krku, byl podle jeho slov vytvořen samotnou Morrigan. Nese Její symbol, Havrana, a není na něm žádná spona, takže dítě ani nikdo jiný ho nemůže sejmout. Jen ten, kdo mu ho nasadil. Tudíž ho s Ní spojuje a hlásá tak, že je pod Její ochranou."

„My nevěříme v žádného jiného boha nebo bohyni kromě Pána naší anglikánské církve," prohlásilo Její Veličenstvo. „Nicméně prozatím od naší nedůvěry upustíme. Prosím, pokračujte."

„Ano, Výsosti. Prosím o prominutí, ale nezáleží na tom, jestli v Ni věříte nebo ne. Kouzelnický svět ano. Říká se, že všichni ti, kteří mohou provozovat magii, jsou Jí podřízeni, ať už to uznávají či nikoliv. Pracují tu mocnější síly, než jaké ovládáme my obyčejní smrtelníci. Jestliže to má co dočinění s poslední válkou uvnitř kouzelnického světa, pak jsem přesvědčená, že ještě neskončila, a Ona se chystá zasáhnout a všechno to zastavit. Je zřejmé, že není s touto situací spokojená, když si jako svého Vyvoleného vybrala malé dítě."

„Paní byla moc milá, Vaše Veličenstvo. Vytáhla mi z jizvy něco ošklivého," vypískl Hadrian a promnul si čelo. „Pak mi vyrobila náhrdelník. Aha, to už jsem říkal, omlouvám se."

Několik osob se na dítě v náručí Bena McIntyrea usmálo a chlapec si schoval tvář na mužově rameni.

„Vaše Veličenstvo," obrátila Amanda pozornost zase k sobě, „Ona sem toto dítě přivedla z nějakého důvodu. Vím, že poslední vůli Potterových zapečetil Starostolec vedený Albusem Brumbálem na uzavřeném jednání, které proběhlo hned po oné osudové noci před čtyřmi lety. Šlo o porušení důvěry a tradice, poslední vůle jsou v kouzelnickém světě považovány za posvátné. Důvody pro zapečetění nebyly nikdy zveřejněny. Lily a James Potterovi se velice aktivně podíleli na snaze porazit Pána zla známého jako V... Voldemort."

Amanda se při vyslovení onoho jména zakoktala, ale před královnou nemohla nic vynechat. „Po jejich smrti proběhlo ohledně dítěte několik diskusí. Jelikož byla poslední vůle zapečetěna, nikdo neví, jestli byly požadavky Potterových respektovány či nikoliv. Bylo ohlášeno, že je umístěný k mudlům, ehm, nekouzelníkům, příbuzným Lily Potterové."

„Znáte jména těchto příbuzných?" zeptal se Filip, vévoda z Edinburghu, který stál za svojí manželkou a panovnicí královnou Alžbětou a se zájmem celé jednání sledoval.

„Ne, Vaše Milosti. Nejsou známa, ale mohu je zjistit. Jsem si jistá, že skřeti od Gringottů budou mít kopii poslední vůle, protože Potterovi jsou starobylá a bohatá rodina. Pokud Vaše Veličenstvo rozkáže, budou muset vyhovět, protože jste nadřazena Starostolci."

„Starobylá nebo ne, pokud jsou výsledky vašeho ´testu´ přesné, není pochyb, že dítě má šlechtický původ," prohlásila Jeho Milost vévoda rezolutně.

Její Veličenstvo stroze přikývlo a přikázalo: „Pak to tedy udělejte. Věříme, že pro dnešek už jsme slyšeli dost. Jsme si jistí, že tady jde o víc, ale čas běží a na programu jsou další záležitosti." Poté se obrátilo ke svému sekretáři, který seděl u stolku s elektrickým psacím strojem připravený převzít instrukce.

„Děsí nás, že tak malé dítě bylo zanedbáváno a bylo s ním tak špatně zacházeno. Zároveň nás děsí, že toto dítě je šlechticem tohoto království a přitom žije v bídě. Ne, tohle se nebude dít." Její Veličenstvo kývlo na svého sekretáře a zhluboka se nadechlo. „Takže takto znějí naše nařízení...

Všichni dosavadní opatrovníci lorda Hadriana Jamese Pottera, ať už kouzelničtí či nikoliv, jsou tímto odvoláni a budou čelit plnému vyšetřování, které určí, jaká obvinění mohou být proti nim vznesena za zjevně špatné zacházení a zanedbávání řečeného lorda Hadriana Jamese Pottera.

Zapečetění poslední vůle lorda Jamese Pottera budiž zrušeno a budiž znovu soukromě přečtena. Kopie budou předány nám a předsedkyni vlády. Pokud se v poslední vůli nachází něco, co by mohlo škodit mému království, přejeme si o tom vědět.

Přejeme si převzít lorda Hadriana Jamese Pottera, vévodu z Nebelvíru, pod ochranu Koruny. Je zřejmé, že toto dítě se nachází v nějakém nebezpečí, pročež lord Hadrian bude setrvávat zde v Toweru v péči členů naší královské stráže a pod přímým dohledem asistenta mistra havranů Bena McIntyrea a jeho ženy až do doby, než najdeme vhodnějšího opatrovníka."

Její Veličenstvo se pronikavým pohledem zaměřilo na Bena McIntyrea, který choval dítě v náručí, a pokračovalo: „Je to pro vás přijatelné, pane McIntyre? Zdá se nám, že mladý lord Hadrian k vám docela přilnul."

Muž, stále pevně objímající dítě, se vypjal do pozoru, opětoval přímý pohled a odpověděl: „Jak si přejete, Vaše Výsosti. Moje žena a já budeme možnost pečovat o toto dítě pokládat za čest."

„Velmi dobře," řeklo Její Veličenstvo. „Očekávám od vás pravidelné měsíční zprávy s podrobným popisem jeho vývoje."

„Ano, Vaše Veličenstvo."

Čímž bylo rozhodnuto a všichni se pustili do náročných úkolů, které jim byly uloženy.

***

Maggie McIntyreovou by nikdy nenapadlo, jaký vezme tento den prapodivný obrat. Samozřejmě, že byli všichni připraveni na královskou návštěvu, ale na tohle tedy ne!

Mladý Rváč se přeměnil na mladého kouzelníka a nadto na Chlapce, který přežil! To tedy bylo něco mimořádného. Vůbec jí to nešlo na rozum.

S oficiálním doprovodem ji odvezli do obchodního domu Harrods, aby pro dítě vybrala oblečení, protože nemělo nic než své jméno a řetízek s medailonkem. Královský sekretář naštěstí přemýšlel dopředu a zařídil u Harrods otevřený účet, takže to mohl být zajímavý nákupní výlet.

Ben zůstal doma a staral se o chlapce. Pořád o něm přemýšlela jako o „Rváči", protože se to k němu hodilo. Všechno přestál a byl to bojovník, pravý rváč s osudem.

V obchodě na ni čekal manažer prodeje se svým asistentem, aby jí pomohli. Maggie tak byla schopná obstarat vše ze seznamu včetně dětské postýlky, která měla být doručena následující den. Docela byla se svým nákupem spokojená. Už mířila ven, když v tom si všimla hračky na polici.

Seděl tam vycpaný havran s korálkovýma černýma očima a dlouhým plstěným zobákem! Každé dítě potřebuje mazlíčka do postýlky a Rváč spával ve voliéře s havrany, takže tohle dávalo dokonalý smysl.

Manažer se jí snažil místo toho vnutit medvídka, ale Maggie o tom nechtěla ani slyšet a prosadila si svou.

***

Amanda Kensingtonová opustila Tower se smíšenými pocity. Byla ráda, že se vzdaluje od Toweru a jeho skličující atmosféry, ale nelíbilo se jí, že nechává to nevinné dítě, jakým byl lord Hadrian, na tak temném místě.

Získala dojem, že ochrany se o něj nezajímaly stejným způsobem jako o ostatní kouzelnické bytosti. Že by ho Bohyně svázala se zaštítěním věže? Ten medailon byl protkán celou sítí ochran. Když jej magicky zkoumala, zářily tak jasně, že se na něj stěží dalo dívat.

Jednou z věcí, kterou obdržela od Jejího Veličenstva, byl dekret na volný průchod do Toweru, aby tam mohla docházet podle potřeby, což jí v příštích dnech jistě usnadní život.

Zatímco se vracela s premiérkou zpět do města, začala si s pohledem upřeným na dokumenty, které měla položené na klíně, sestavovat seznam úkolů.

Kolik by toho měla nahlásit ministryni kouzel? Bagnoldová byla rozhodnutá držet se ve všem, co se týkalo Pottera, Brumbálových příkazů. Ale ani jí se nebude líbit fakt, že Chlapec, který přežil, byl zanedbáván, a následně vzat pod ochranu Koruny.

Pro Merlina! To znamená, že se bude muset vypořádat s Albusem-mnohem-víc-titulů-než-je-potřeba-Brumbálem! Nebyla tak velkou fanynkou tohoto čaroděje jako zbytek kouzelnického světa. Přestože se narodila mudlům a měla by tedy k němu vzhlížet, protože bojoval za zrovnoprávnění mudlorozených, nelíbilo se jí, že se k ostatním lidem choval až příliš nonšalantně.

No, mohla to pár dní odložit, aspoň dokud nevyplní královské výnosy, které byly dnes vydány. Choulostivý rozhovor s premiérkou by jí mohl ukázat, jak to ministryni kouzel podat.

***

Ben McIntyre se ocitl uprostřed zásadní bitvy. Malý Hadrian se krčil u vany, plnící se vodou a bublinami. Když Ben otestoval teplotu, otočil se k Hadrianovi, který pomalu v hrůze couval.

„No tak, Rváčku. Potřebujeme tě umýt, než půjdeš k večeři. Maggie ti přinese šaty. Hop tam."

Hadrian zavrtěl hlavou. „Ne! Ne! Nechci koupat! Teta ´Tuny říká, že zrůdy si koupel nezaslouží. Měly by se postříkat hadicí na zahradě jako zvířata, protože přesně to jsou."

Po takovém drsném prohlášení přešel Bena hněv. „No, Rváčku, ty tu jsi a tvoje teta ne. Věříš mi?"

Hadrian přikývl: „Staral jste se o mě, když jsem byl zraněný."

„Ublížil jsem ti?"

„Ne, pane," zakroutil hlavou Hadrian přitisknutý ke zdi co nejdál od vany.

„Tak proč nejdeš sem ke mně a nezkusíš to? Musíme tě umýt. Nikdy nedovolím, aby ti něco ublížilo."

Hadrian udělal krok blíž a pohledem pátral u muže po nějaké známce zrady. Ben ho vzal opatrně za ruku a nechal ho, aby si sáhl na bubliny.

Chlapec je zkusil vzít do hrsti a zachichotal se. Ben se usmál a foukl do pěny směrem k Hadrianovi.

„Ublížilo ti to teď?"

Hadrian se zasmál a zavrtěl hlavou.

„Tady," uchopil Ben znovu chlapce za ruku a ponořil ji do vody. „Vidíš? A teď ty."

A než se stačil Hadrian vzpamatovat, stál ve vodě s hromadou bublin kolem sebe. Na okamžik ztuhl a čekal, ale když se nic nestalo, uvolnil se. Ben nabral další hrst pěny a nechal ji stéct chlapci na hlavu. Rváček se zklidnil ještě víc.

Rázem byla celá koupelna plná pěny a bublin. Bylo jich mnohem víc, než kolik jich Ben nalil do vany! Ach jo, Maggie ho zabije, ale co, Rváček byl šťastný a smál se! A nepochybně byl čistý.

V tom se ozvalo zaklepání na dveře koupelny a Ben sebou trhl.

***

 

PA: Věci se začínají dávat do pohybu. Ti, kteří jsou zvědaví na Brumbálovu reakci atd., si ale budou muset ještě pár kapitol počkat.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Gift - 21.02. 2019
Povidka, ktera Brumbala automaticky nevidi coby svateho spasitele, je mi vzdy hned sympaticka. Ne, ze by to tato povidka tedy potrebovala, nadsena jsem uz od prvni kapitoly. ;-) Presto se mi libi, ze se nam pribeh rozbiha hned nekolika smery zaroven - mudlovsky, kouzelnicky a ten maleho Harryho. Stale se to cte krasne, dekuji!
Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Jacomo - 22.02. 2019
Miluju, když se autoři fanfiction zaměří na nelogičnosti v kánonu a umně je napravují. Tahle zcela unikátní šance Harryho na normální dětství a lepší startovní pozici pro kouzelnický svět mě osobně naprosto pohltila. A navíc autorky dobře píší nekanonické postavy - Amanda je mi vyloženě sympatická (nejen svým nevzhlížením k Brumbálovi). A ještě se můžeme těšit na další osobnosti. Veliké díky, Gift!

Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: kakostka - 19.02. 2019
Dodávám, že Albus-mnohem-víc-titulů-než-je-potřeba-Brumbál je dokonalým popisem, druhý takový by mohl být Albus - intrikánský stařík-dobrácky mrkající manipulativní - a hlavně- namýšlený trouba- všechno vím nejlíp-Brumbál... i proto se těším, jak si bude hladit vous, blejskat brejličkama a Alžběta ho noblesně sejme, pro mně za mne ho může sejmout trsně, na rukavičkách a noblese netrvám:-)))
Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Jacomo - 20.02. 2019
Ano, přesně takový tu Brumbál bude. A ještě navrch Albus-na-vedlejší-kolej-odstavený-a-stranou-informací-držený-Brumbál. A to bude pro něj ten největší trest. Královna si ani nemusí zamazat rukavičky. Díky, kakostko!

Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: marci - 19.02. 2019
ANo. A ode dneška už pro mne bude jen Albus-mnohem-víc-titulů-než-je-potřeba-Brumbál :D Děkuji za krásnou kapitolku, Jacomo, Ivet. Těším se na pokračování :)
Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Jacomo - 19.02. 2019
Viď? Brumbálovo upravené jméno je přeložené doslova, ale mně se to strašně líbí. Pokračování zase v sobotu. Díky, marci!

Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: zuzule - 18.02. 2019
Naadhera! Vzdycky se tesim na pondeli, az si v praci udelam radost ctenim. :) Albus-mnohem-víc-titulů-než-je-potřeba-Brumbál se ma na co tesit :D Doufam teda, bo to zapeceteni zaveti smrdi... A snad i Dursleyovi dostanou, co si zaslouzi. Mooc dekuji!
Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Jacomo - 19.02. 2019
A já se těším na komentáře! Je vidět, že všichni prahneme po spravedlivém trestu pro viníky. Bude, slibuju. Ano, v závěti budou důležité informace, jen se k ní nejdříve dostat. Díky, zuzule!

Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Elza - 18.02. 2019
Boží! Týjo, postýlka až druhý den? Jeden by čekal, že budou skladem. ;) Líbí se mi to - jestlipak se dočkáme i Siriuse, když bude poslední vůle znovu čtena.
Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Jacomo - 19.02. 2019
No jo, i zásobování v londýnském Harrods vázně :-)) Správný dotaz - co asi je v té závěti o Siriusovi? ;-)

Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: LidkaH - 17.02. 2019
Skvělá povídka! Dursleyovy a Brumbál se mají na co těšit. Jsem zvědavá co bude dál :)
Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Jacomo - 19.02. 2019
Další nadšenec pro povídku! Jupí! Dursleyovi a Brumbál se mají na co těšit - a my taky! Díky za komentář.

Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: JSark - 16.02. 2019
Rozhodne, reakcie Albuse-mnohem-víc-titulů-než-je-potřeba-Brumbála sa nemôžem dočkať. :DD
Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Jacomo - 19.02. 2019
Jak už jsem zmínila výše - bude koukat, dědula jeden :-D

Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: sisi - 16.02. 2019
sedmým dnem radosti je sobota. Byla bych si kapitolu zhltla již po půlnoci, ale uspal mě měsíční svit za oknem. Tak až nyní mohu poděkovat za krásné, vpravdě sváteční čtení. Tohle a sváteční polévka s kapáním. Nejlepší den v týdnu. :-D Přeji Amandě pevné nervy při jednání se Starostolcem a odpečetěním testamentu. Ať se Brumla smaží v kotli, ostatně i Durslayovi! A žádné citrony! Pěkně polít pivem, načesnekovat a krájet na tenké proužky. Snape si to pěkně užije, bude mít dobré exponáty v učebně.
Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Jacomo - 19.02. 2019
Dursleyovi si rozhodně zaslouží exemplární trest a taky se jim ho v souladu s britským právním řádem dostane. Naproti tomu Brumbál je jen takový samolibý dědoušek, který si myslí, že spolknul všechnu moudrost, všechno víc, všude byl nejmíň dvakrát... no, tak teď bude koukat. Snape... nu, dočkáme se ho. Jak se asi k tomu všemu postaví? Toť otázka :-)

Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: weras - 16.02. 2019
Tato povídka je tak jiná,než všechny ostatní. Opravdu se nemůžu dočkat další kapitoly!!!! Sice mi trochu vadí,jak je tu prezentován Brumbál,ale když nad tím tak přemýšlím,kdyby z něho udělali toho nejhodnějšího,asi by mi to vadilo víc.Takže ať je to,jak to má být a já si počkám na každou další kapitolu a budu se těšit,až si celou povídku přečtu najednou. Díky!!!!
Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Jacomo - 19.02. 2019
To je výstižné - povídka je jiná než ostatní. Proto jsem si ji vybrala k překladu, líbí se mi, jak hledá nelogičnosti a napravuje je, dává Harrymu jinou možnost budoucnosti. Brumbál tady vlastně není zlý, jen pomýlený. Autorky se časem samy vyjádří, jak ho pojaly. Musím říct, že mi nečinilo problém se s jejich přístupem ztotožnit. Děkuju za příznivý komentář, weras!

Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: denice - 16.02. 2019
Další pohlazení po duši - Harry ve vaně se spoustou pěny, ve spolupráci s Benem dělající z koupelny brouzdaliště. Číst to je útěšné, i když Benovi to u Maggie asi jen tak neprojde... Zdá se že nad Brumbálem a Dursleyovými se začínají stahovat mraky, a zlomyslně jim přeji, aby se do toho Amanda Kensingtonová, vyzbrojená pravomocemi od královny, pořádně opřela. Děkuji.
Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Jacomo - 19.02. 2019
Vidíš to naprosto přesně - Amanda se do toho opře s pořádnou vervou a bude myslet i na to, na co nepomyslela ani Rowlingová (ne, že by to byl takový problém). A bouře pro provinilé se blíží... Díky za přízeň, denice.

Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: margareta - 16.02. 2019
Škoda, že v Británii už nepraktikují starý dobrý lynč! Pro Dursleyovy by byl dehet a peří nejlepším trestem; jo, a umývat by se museli po dobu čtyř let jedině ledovou vodou ze zahradní hadice! A Brumbálovi po stejnou dobu zakázat všechny sladkosti a přikázat nosit všechny boty o číslo menší! Aby věděl, co je to trvalé trápení bez jakékoliv úlevy! A pro jistotu, aby nešvindloval, mu začarovat hůlku! Stejně mám dojem, že se bude spíš vymlouvat, než omlouvat! Díky za kapitolu! Taky se už těším, jak bude probíhat jeho audience u kralovny.
Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Lupina - 16.02. 2019
Musím se podepsat pod Margaretin komentář. Lynč by moje krvelačná stránka schválila jako adekvátní formu trestu. Jen u Brumbála bych přitvrdila. Já bych ho postavila k Petunii a Vernonovi. Moc děkuji za úžasnou kapitolu, Jacomo. Díky za rozptýlení od starostí.
Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Jacomo - 19.02. 2019
I ty, Lupinko? Takhle krvelačná jsi? ;-) Ale chápu tě, vzhledem k okolnostem (nejen povídkovým) bych si také s chutí do někoho praštila nebo po někom něco hodila. Zaplatmerlin za fanfikci jakožto únik z reality.
Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Jacomo - 19.02. 2019
Lynč by nebyl k zahození, ale viníci budou potrestáni i bez něj - a myslím, že právě tam, kde je to bude pálit nejvíc. Bohužel, u Brumbála se bojím, že vůbec nepochopí, co dělal špatně. Díky za komentář, margareto!

Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: samba - 16.02. 2019
To dopadlo jak nejlépe mohlo, holt Veličenstvo umí :) Díky.
Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Jacomo - 19.02. 2019
Ano, o Harryho je postaráno. A ještě nekončíme. Však už Shakespeare psal "... a ztrestat provinilé ještě zbývá..."

Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: kakostka - 16.02. 2019
Její veličenstvo se s tím nemaže:-) Přála bych si scénu, kdy si královna podává na koberečku Albuse. Klidně si několik kapitol počkám:-) Podle toho, co říkala Amanda o Potterovic poslední vůli, tak to smrdí. Je hezké jak se Ben stará, doufám, že se z něj časem stane šťastné dítě, které časem otřepe i ze zážitků s "tetu Tuny". děkuji za pěknou kapitolu.
Re: 7. Jednou jen a pak již ne Od: Jacomo - 19.02. 2019
Tu scénu bych si přála taky; no, uvidíme, co nám další kapitoly přinesou. Ano, celá ta záležitost s poslední vůlí je velmi podezřelá. A nejlepší na tom všem je to, že malému Harrymu to může být putna, protože má báječné opatrovníky a konečně kolem sebe dospělé, kteří se starají za něj a o něj. Díky za komentář, kakostko.

Prehľad článkov k tejto téme:

GenkaiFan: ( Jacomo )29.11. 201947. Nevzchopí se - víckrát ne!
GenkaiFan: ( Jacomo )24.11. 201946. Nezanechej ani pírka
GenkaiFan: ( Jacomo )23.11. 201945. Nad ránem opustí mě
GenkaiFan: ( Jacomo )17.11. 201944. Až k žalozpěvům beznaděje
GenkaiFan: ( Jacomo )16.11. 201943. Zas ten klepot slyším
GenkaiFan: ( Jacomo )10.11. 201942. Zpátky v komnatu se vrací
GenkaiFan: ( Jacomo )09.11. 201941. Podívám se, kdo to asi je
GenkaiFan: ( Jacomo )02.11. 201940. Jen jediné zašeptání
GenkaiFan: ( Jacomo )26.10. 201939. Kde hrůza vládne
GenkaiFan: ( Jacomo )19.10. 201938. Lapen jakýmsi nešťastníkem
GenkaiFan: ( Jacomo )12.10. 201937. Havran stále ponoukající
GenkaiFan: ( Jacomo )05.10. 201936. Pták či ďábel!
GenkaiFan: ( Jacomo )28.09. 201935. Kliď se zpět do bouře
GenkaiFan: ( Jacomo )21.09. 201934. Co poslové nebes nesou tobě
GenkaiFan: ( Jacomo )14.09. 201933. Obejmout tu duši vzácnou, jasnou
GenkaiFan: ( Jacomo )07.09. 201932. Což nenajdu utišení?
GenkaiFan: ( Jacomo )31.08. 201931. Pověz, jak tě nazývat
GenkaiFan: ( Jacomo )24.08. 201930. Vůně z kadidelnic kdesi skrytých
GenkaiFan: ( Jacomo )17.08. 201929. Vznešeně jak pán či paní
GenkaiFan: ( Jacomo )10.08. 201928. V okolí tom hrůzy plném - 2. část
GenkaiFan: ( Jacomo )20.07. 201928. V okolí tom hrůzy plném - 1. část
GenkaiFan: ( Jacomo )13.07. 201927. Ztiš se, srdce
GenkaiFan: ( Jacomo )06.07. 201926. Zahořelo srdce moje
GenkaiFan: ( Jacomo )29.06. 201925. Trhal mého smutku flór
GenkaiFan: ( Jacomo )22.06. 201924. Used´ na Pallady bustě
GenkaiFan: ( Jacomo )15.06. 201923. Tmou pohlcený
GenkaiFan: ( Jacomo )08.06. 201922. Toužebně jsem čekal rána
GenkaiFan: ( Jacomo )01.06. 201921. Ani na chvilku se nezastavit
GenkaiFan: ( Jacomo )25.05. 201920. Záhada ta vysvětlí se
GenkaiFan: ( Jacomo )18.05. 201919. Toť se ještě pranikomu nestalo
GenkaiFan: ( Jacomo )04.05. 201918. Vlastních myšlenek se lekám
GenkaiFan: ( Jacomo )27.04. 201917. Dokořán otevřel jsem dveře
GenkaiFan: ( Jacomo )20.04. 201916. Pro tu duši vzácnou, jasnou
GenkaiFan: ( Jacomo )13.04. 201915. A ozvalo se tiché zaťukání
GenkaiFan: ( Jacomo )06.04. 201914. A ozvalo se tiché zaklepání
GenkaiFan: ( Jacomo )30.03. 201913. Na ráno jsem se už těšil
GenkaiFan: ( Jacomo )23.03. 201912. Duch můj zas nabývá síly
GenkaiFan: ( Jacomo )16.03. 201911. Jakás návštěva
GenkaiFan: ( Jacomo )09.03. 201910. Pochmurný prosinec
GenkaiFan: ( Jacomo )02.03. 20199. O vstup naléhavě žádá
GenkaiFan: ( Jacomo )23.02. 20198. Marně hledaje
GenkaiFan: ( Jacomo )16.02. 20197. Jednou jen a pak již ne
GenkaiFan: ( Jacomo )09.02. 20196. Již vím
GenkaiFan: ( Jacomo )02.02. 20195. Ještě více opomíjené tradice
GenkaiFan: ( Jacomo )26.01. 20194. Zřídkakdy se tak stane
GenkaiFan: ( Jacomo )19.01. 20193. Cos jemně klepe
GenkaiFan: ( Jacomo )12.01. 20192. Věd zapomněných svazky
GenkaiFan: ( Jacomo )05.01. 20191. Churavý a bez pomoci
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )29.11. 2018Úvod k povídce