Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej

8. kapitola

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Vložené: Jimmi - 11.03. 2019 Téma: Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Jimmi nám napísal:

Od chrabromilského Zlatého dievčaťa k slizolinskej princeznej

 

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://www.fanfiction.net/s/7290423/8/  

Preklad: Jimmi  

Banner: solace

Poviedka je plánovaná ako oslava 11.výročia týchto stránok.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 8

 

Slizolinské žaláre 

Draco sa nasledujúce ráno prebudil v odpornej nálade. Bol obklopený idiotmi, ktorí zjavne jeho prácu len komplikovali. Prechádzal sa po klubovni a takmer vymazal z povrchu zemského jedného sprostého tretiaka, ktorý si myslel, že otestuje svoju statočnosť a nazve Draca krvizradcom. Namiesto toho ho zasiahol veľmi odporným bodavým kúzlom, z ktorého bude rozboľavený niekoľko nasledujúcich dní.  Poriadne rýchlo sa roznesie, že po tomto netreba Malfoya testovať.

Draco sa rozhodol, že je načase poctiť Pansy návštevou. Zjavne ju dlhotrvajúci pobyt medzi chrabromilčanmi zmenil na do všetkého sa miešajúceho hlupáka.

 

Chrabromilská veža 

Pansy prehltla, keď zbadala nazúreného blondiaka opierať sa o stenu pred chrabromilskou klubovňou. Vyzeral ako nádherný, pomstychtivý grécky boh, ktorý dokázal, aby sa chrabromilské dievčatá rozchichotali a mrkali po ňom mihalnicami. Pansy vedela, že to jeho náladu len zhorší. Draco nemal so školáčkami trpezlivosť.

Nanešťastie pre Draca, čím bol viac nahnevaný, tým zamyslenejšie a nebezpečnejšie vyzeral a tým viac sa dievčatá chichotali a flirtovali. Pansy bolo jasné, že musí rýchlo zakročiť, inak sa na jednom z tých dievčat odreaguje.

"Bré ráno, Draco," statočne pozdravila.

Zavrčal na oplátku, chytil ju za zápästie a odtiahol do najbližšej prázdnej učebne. Použil na miestnosť tlmiace kúzlo a Pansy bolo jasné, koľká bije.

"Na čo sa dopekla hráš, Pansy?"

"Na nič, Draco, bol to len roztomilý žartík a musíš priznať, že Hermiona vyzeral v tvojom šále fantasticky."

"Toto nemá nič, NIČ, spoločné s tým, ako Grangerová vyzerala, Pansy. Prišla si o rozum? Máš nejaké tušenie, čo za povyk si spôsobila v Slizoline? Myslel som, že nechceš, aby sa Grangerovej niečo stalo?" kričal Draco.

Pansy zbledla. Tak sa sústredila, aby prinútila Draca vidieť Hermionu v inom svetle, že nemyslela na reakciu zvyšku fakulty. Len chcela, aby zažil Draco trošku z šťastia, ktoré ona aktuálne prežívala s Harrym a vedela, že Hermiona je to jediné dievča na Rokforte, ktoré by mu ho mohlo poskytnúť.

"Ach, nie, nemyslela som, Draco, bude v poriadku, však?"

Draco si prehrabol rukou vlasy. Tak ho frustrovalo, že Pansy s Blaisom boli takí krátkozrakí. Weslíčku dokázal pochopiť, nebola slizolinčankou, takže by nikdy nepochopila vážnosť toho, že nejakého Malfoya videli randiť s muklorodenou.

"S Blaisom ste moju prácu príšerne sťažili, ale som odhodlaný nedovoliť, aby sa jej niečo stalo. Len teraz sa jej musím držať ako kliešť a dúfať, že moja povesť vydrží. Už sa ma dnes ráno jeden sopliak pokúsil nazvať krvizradcom."

Pansy potiahla nosom. "Mrzí ma to, Draco, jednoducho som nerozmýšľala. Len som chcela, aby si bol šťastný a viem, že Hermiona by ťa urobiť šťastným dokázala."

Draco si vzdychol a stisol si koreň nosa. "A čo keby si nechala organizovanie môjho milostného života na mňa, dobre Pansy?"

Prikývla a objala ho. "Je niečo, s čím by som mohla pomôcť?"

"Nie veľa, ale stačilo dohadzovania, Pansy, som dosť veľký, aby som robil svoje vlastné ťahy, až keď budem chcieť."

Pansy prikývla a usmiala sa. Ustúpila ale, ale neušlo jej to ‘keď’ v Dracovom vyhlásení. Minimálne si Hermionu všimol. Tiež jej bolo jasné, že sa z toho dostala lacno. Našťastie pre ňu Draco na ňu hľadel ako na sestru, čo znamenalo, že sa jej prepiekli veci, ktoré by si nikto iný netrúfol urobiť.

 

Veľká sieň

Hermiona bola dnes ráno zmätená. Nepriateľstvo voči nej v slizolinskej fakulte bolo dnes zvlášť nevraživé. Tiež si všimla, ako na ihlách Blaise, Dafné a Theo sú. Nedarilo sa im príliš to napätie zakrývať a dalo sa povedať, že ju obľahli. Pozrela na Malfoya, ktorý sedel o pár miest ďalej. Vyzeral uvoľnený, usmieval sa a žartoval s Harperom, ale všimla si stuhnutie v jeho pleciach a to, ako mu oči poskakovali po stole. Čo sa dialo? Dospela k záveru, že Dafné bude najlepšou voľbou, z ktorej by mohla vytiahnuť nejaké informácie.

"Héj, Dafné, môžeme sa niekde porozprávať?" zavolala, keď dojedli.

Keby Hermiona nevenovala pozornosť úplne všetkému, bol by jej ušiel krátky pohľad Dafné na Malfoya, ktorý nenápadne prikývol na oplátku.

"Iste, Hermiona, nechceš ísť do knižnice? Je nedeľa, takže vieme, že bude prázdna."

Draco sledoval, ako odchádzajú a rozhodol sa poskytnúť im päť minút, než ich bude nasledovať. Určite ešte nebolo treba, aby si Grangerová uvedomila posun v slizolinskej dynamike.

 

Knižnica

Hermiona s Dafné prešli k odlúčenej časti knižnice.

"Dobre Dafné, tak čo sa deje?"

Nekúpila ten zmätený výraz, ktorý sa Dafné pokúšala nasadiť. "Nie som si istá, čo tým myslíš."

"Nehraj na mňa neviniatko, Dafné, niečo sa deje. Všetci ste ako na ihlách, pričom včera ste neboli a nepriateľstvo voči mne sa tak značne zvýšilo, že si myslím, že mám právo to vedieť."

Dafné prskala a rozhliadala sa, aby našla nejakú únikovú cestu. Pozrela sa ponad Hermionine plece a vydýchla úľavou.

"Nemaj obavy, Dafné. Ja vysvetlím Grangerovej, čo sa deje," ozval sa Malfoyov hlas spoza Hermiony.

Stočila sa a vzhliadla na slizolinčana. "To som rada, že niekto plánuje poskytnúť mi odpovede, pretože začínam mať plné zuby toho, ako ma držíte v temnote."

Draco sa usmial, poťapkal Dafné po pleci, keď sa vydala na únik.

"Takže čo chceš vedieť?"

"Všetko," bola strohá Grangerovej odpoveď. Nič iné nečakal.

"Zdá sa, že sa Pansy a tvoja malá ryšavá priateľka rozhodli zabaviť na náš účet. Ten šál, čo si mala včera, je vyrobený špeciálne pre slizolinského metlobalového kapitána a ak ho niekto opačného pohlavia má na sebe pri hre, znamená to, že si na ňu verejne činí kapitán nárok," vyhlásil Draco vecne.

Hermiona zalapala po dychu a potom sa rozzúrila. "Och, len počkaj, až sa mi tie baby dostanú do rúk. Ako sa odvážili hrať so mnou takého hry? Ja ich krucinál zahluším."

Hermiona sa prechádzala sem a tam, nahnevane si žmolila ruky, ako keby už škrtila Ginny s Pansy.

Draco sa posadil na kraj stola a užíval si šou. Grangerová bola nádherná, keď sa rozdivočila. Vydržte, čo? Dopekla, znamenalo to, čo si myslel, že to znamenalo?

Zamiloval sa do chrabromilského Zlatého dievčaťa? Kedy sa to stalo? Draco nedokázal určiť presný okamih, ale vždy si užíval, keď ju videl vytočenú. Jej vlasy začali žiť svojim vlastným životom, v očiach jej zažiarili iskričky a na lícach sa objavil jemný rumenec. Možno preto bol vždy ku nej taký hnusný.

Hermiona prestala so svojím monológom o tom, čo plánuje urobiť tým vtieravým dievčatám, aby začala o niečom inom. "Vážne Malfoy, činí si nárok? Kto používa takéto výrazy? Ja nie som majetok."

Draco si dovolil pousmiať sa. "Čo môžem povedať? Slizolinské tradície sa nevyznajú v modernejších predstavách partnerstva a rovnosti." Žmurkol na ňu.

Hermiona sa uškrnula. "Áno, myslím, že očakávam od vás slizolinčanov priveľa." Páčila sa jej táto usmievajúca sa, doberajúca verzia Malfoya, ale nenechá ho, aby sa z toho tak ľahko vyvliekol, hlavne keď jeho príbeh nezodpovedal na všetky otázky. Prečo bola slizolinská fakulta dnes taká napätá?

"Malfoy, prečo si ty a tvoji priatelia takí napätí, ak ten šál bol len žart? Chcem povedať, že všetci ste boli celé ráno ako na ihlách, ako keby ste očakávali útok."

Doriti, povedal si v duchu Draco, nemohla prijať jednoduché vysvetlenie ako väčšina ľudí?

"Povedzme len, že existuje veľa slizolinčanov, hlavne medzi tými príliš mladými, aby pochopili, čo sa stalo vo vojne, ktorí visia na starých časoch. Predstava, že nejaký Malfoy si verejne nárokuje muklorodenú ako svoje dievča, a k tomu slávnu Hermionu Grangerovú, je pre nich príliš, aby to prehltli. Nie sú šťastní a hľadajú možnosti, ako to dať najavo. V skutočnosti väčšina nižších ročníkov nebola šťastná, že si vôbec vkročila do slizolinských žalárov."

Hermiona vedela, že dostáva z Malfoya pravdu. "Takže beriem to tak, že toto nepriateľstvo je dôvod, prečo si mi pridelil bodyguardov,  odkedy som prišla do žalárov."

Malfoy prikývol. "Len čo McGonagallová vyrukovala so svojim plánom, vedel som, že ak na teba nebudeme dávať pozor, potom by ťa mohli vážne zraniť. Požiadal som Dafné, aby sa s tebou spriatelila a postaral sa, aby Blaise, Theo či ja budeme vždy nablízku, aby sme sa uistili, že si v poriadku."

Hermionu to zabolelo. Takže Dafné sa v skutočnosti nechcela stať jej priateľkou. Tiež začala považovať Blaisa s Theom za priateľov. Blaise ju dokázal rozosmiať a Theo bol veľmi dobrý študijný partner.

"Oh, vieš, že to nebolo nevyhnutné, správne? Dokážem sa o seba postarať dokonale."

Dracovi neušlo ublíženie v Hermioniných očiach, keď jej prezradil svoj plán. Nechcel tomu dievčaťu ublížiť, ale vedel, že bolo načase, aby poznala pravdu.

"Grangerová, si maximálne zraniteľná, keď si členom Slizolinu. Pozri, čo sa stalo Pansy a vieš, že tvoji chrabromilčania sú plyšovými medvedíkmi v porovnaní s bandou naštvaných, zákerných slizolinčanov. Nemohol som dovoliť, aby sa ti niečo stalo. Niežeby som neveril tvojim obranným schopnostiam, ale že by si nemusela byť pripravená."

Hermiona uznala, že má pravdu. Nezabránilo to však tomu boľavému bodaniu, že jej noví slizolinskí priatelia sa nimi stali len preto, že to považovali za nevyhnutné, aby ju ochránili a nie preto, že ju mali radi. Chcela opustiť knižnicu, ale zaváhala a otočila sa k blondiakovi.

"Vďaka, Malfoy. Vážne si to cením." Usmiala sa na neho a odišla.

 

Chrabromilská klubovňa

Pansy sa s Harrym stretla v klubovni, keď mali ísť na rande. Harry prehltol, keď ju zbadal. Vyzerala úžasne a jemu bolo jasné, že je najšťastnejším chlapom na Rokforte. Chytil ju za ruku a pobozkal na líce.

"Stále nemôžem uveriť, že si súhlasila."

Pansy sa zachichotala. "Zľutovala som sa nad tebou, Harry, pretože povedzme si to na rovinu, si nemožný v pozývaní dievčat na rande."

Začervenal sa, ale usmial sa. "Héj, ak zľutovanie znamená áno, potom sa nesťažujem."

"Poďme vy dve hrdličky, ideme," zavolala Ginny. Ron pretočil očami. Šokovalo ho, že Harry odpustil Pansy za to, že ho chcela odovzdať Voldermortovi, ale ak bol jeho najlepší priateľ šťastný, potom on viac než šťastný nechá minulosť za sebou. Okrem toho sa viac zaoberal budovaním svojho vlastného vzťahu so Susan Bonesovou.

Harry položil ruku Pansy na chrbát, keď kráčali k diere v portréte.

"Mimochodom, Pansy, kam si zmizla dnes ráno? Začul som reči, že jeden nahnevaný fretčiak čakal na teba pred klubovňou."

Pansy ho pleskla po hlave za to, že nazval Draca fretčiakom. "Draco sa chcel porozprávať."

"Povedala si mu o nás?"

"Máš stále všetky končatiny?"

"Pansy, musíš mu to raz povedať. Ak ťa Malfoy má tak rád, ako hovoríš, potom sa s tým zmieri, aj keď z toho nebude nadšený," riekol Harry.

"Viem, viem, ale už bol na mňa naštvaný a nechcela som to ešte zhoršiť."

"Raz sa to dozvie a bude sa s tým musieť vyrovnať."

"Tebe sa to ľahko hovorí, nemáš ho rád, ale Harry, on je súčasťou môjho života odmalička. Vždy dával na mňa pozor a neznesiem predstavu, že ho stratím."

Harry zastavil Pansy a pritiahol si ju do náručia. "Héj, nemaj obavy. Som si istý, že s tým bude v pohode a ak nie, budem ho preklínať, až kým nebude." Pansy sa na neho smutne usmiala, takže dodal: "Ale povieme mu o nás, keď budeš pripravená, dobre?"

Pansy sa na oplátku usmiala ako slniečko. Nedokázal odolať tomu rozkošnému úsmevu a musel sa skloniť, aby ju pobozkal. Vytiahla sa na špičky, objala ho okolo krku a pritiahla si ho bližšie. Zastonala, keď ten bozk prehĺbil.

"Krucinál, neviete si vy dvaja nájsť izbu? Je odporné sledovať, ako sa vzájomne idete zožrať," skučal Ron.

Harry s Pansy sa neochotne odtiahli. "Ty máš čo hovoriť, Lonánek. Spomínam si na tie verejné prejavy extrémneho bozkávania s Lavender, ktoré si si zvykol užívať."

Pansy sa do toho vložila, kým sa to zmenilo na jednu z ich epických hádok.

"Kam išla Ginny?"

 

Vchod do hradu

Ginny sa rútila ku vchodu do Rokfortu, aby počkala na Rona, Harryho a Pansy. Niekto ju schmatol a zatiahol za roh, než sa tam dostala.

"Zabini, čo si dopekla myslíš, že robíš?"

"Dávam ti vedieť, že tvoja malá operácia je odpískaná."

"Čože? Prečo?"

"Nuž, pokiaľ ti to Pansy nepovedala okamžite, ako si ju Draco podal, čo považujem za ťažko uveriteľné, náš kúsok so šálom okázalo zlyhal. Draco ma takmer dostal na ošetrovňu a vystavili sme Hermionu nebezpečenstvu."

Ginny trucovala. "Dobre, chápem, že musíme na chvíľu ustúpiť, ale v žiadnom prípade neakceptujem, že Operácia zjednotenia fakúlt skončila. Len sa postaraj, aby si nabudúce urobil svoju domácu úlohu lepšie. Za toto rozhodne kladiem vinu na tvoje plecia."

"Zadrž, prečo každý obviňuje mňa? Ja som len získal šál, ty s Pansy ste prišli so skutočným plánom," hneval sa Blaise.

"Áno, ale mal si vedieť, čo sa stane, to preto si ťa držím nablízku."

"Myslel som, že je to preto, že prinášam dobrý výzor a šarmantnú auru na túto párty."

Ginny pleskla Blaisa po pleci, ale zachichotala sa. Nedalo sa poprieť, že ten chalan mal výzor a šarm.

"Takže sa stretneme neskôr? Len my dvaja?" spýtal sa Blaise.

Než stihla Ginny odpovedať, Ron ju schmatol za ruku a stočil ju dokola. "Čo si dopekla myslíš, že robíš s tým hadom, Ginny?"

"Len sa rozprávam, Ron, ale čo je teba do toho?"

"Som tvoj veľký brat a nesúhlasím s tým. Zabini má zlú povesť, ktorú vylepšuje len ten blbec Malfoy."

Blaise pretočil očami a naštvane odsekol: "My aspoň vieme získať dievča, Lasičiak."

Ron šarlátovo očervenel, ale skôr než mohol vybuchnúť, Ginny povedala: "Pozri, Ron, tam je Susan. Oh, nevyzerá pekne?" a odtiahla Ron preč, pričom sa ksichtila na Blaisa. Diabolsky sa na ňu uškrnul. Len pretože ju chcel, neznamenalo to, že znesie jej debilného brata.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 8. kapitola Od: margareta - 11.03. 2019
Jak vidím, trumbelíni jsou na obou stranách, ale stejně více zabodoval Nebelvír. Pansy přepadli, ublížili jí, a přece nemá nejmenší pochybnosti o tom, že to s ní Harry myslí upřímně a klidně s ním jde na rande. Nechci vidět, jak by dopadl Draco, kdyby teď něco podobného vybalil na Hermionu. To ji nemohl nechat při tom že se s ní Pansy a ostatní skamarádili dobrovolně, a ne, že to měli za úkol? Ale beru to tak, že je z ní už drobet mimo a tím pádem že už začíná pokulhávat i jeho zmijozelskost. Ráda bych věděla, jestli ten útok na Pansy byl dílem okamžitého rozhodnutí jednotlivce nebo to byla práce nějaké nebelvírské frakce. Možné je oboje, takže jsem zvědavá, jestli dojde i na Hermionu. Nic bych za to nedala, že dojde. Díky, Jimmi, za příjemné čtení, chutné jako dobrý koláč ke kafi!

Re: 8. kapitola Od: sisi - 11.03. 2019
Místo sjednocení fakult nastává čas piklení. ("Kujme pikle, pikle kujme, spekulujme, intrikujme!...") V Bradavicích se rozmohly rozvětka i kontra rozvětka na všech úrovních. Se Susan je do toho zatažen i Mrzimor. Takže celá škola, studenti, profesoři, obrazy, i duchové budou špiony ve škole, i ve volném čase. Snape je výborný učitel, špionáž ho živil pšknou řádku let. Je jen na něm, aby se škola nerozpadla. Snad děti dokáže udržet na dvou stranách, ne na čtyřech. To by byl teprve Draco jako znovudosazený šéf hadího hnízda je dost výkonným v předvídání událostí, spřádání ochran pro Hermionu, spořádání zmijozelských nespavců a lidí na večírku. Jeho zásluhou se vše vyvíjí podle předpokladu. Díky za překlad, bavím se jak už dlouho ne.

Re: 8. kapitola Od: denice - 11.03. 2019
Tak jsem moc zvědavá, jestli se zmijozelům povede přesvědčit Hermionu, že se s ní nekamarádí jen proto, že jim to Draco nařídil pro větší dobro zmijozelské koleje :-) Díky.

Re: 8. kapitola Od: silrien - 11.03. 2019
Chudák Hermiona, takhle se dozvědět, že její noví kamarádi jsou kamarádi na příkaz. Tak aspoň ji zaměstná vyčinění Pansy a Ginny za tu šálu. A Draco ji určitě také ještě rozptýlí. A Blaise s Ginny v patách s Ronem tomu dodávají šťávu. Tahle povídka mě moc baví. Děkuji

Re: 8. kapitola Od: Neprihlásený - 11.03. 2019
Hermina dokonce poslouchala, co ji Draco říká? to žasnu. doufám, že nebezpečí stran malých Zmijizelů časem pomine. Že Ginny šilhá po Blaisovi a naopak se dalo čekat. Harry je sladký, Pansy si také polepšila, co na to říká zbytek Nebelvíru? Pokusili se ji zabít a teď jim nevadí, že s ní randí Harry? Nevídáno. děkuju za další kapitolu.

Re: 8. kapitola Od: Lupina - 11.03. 2019
Há, tak to byla zábavná a odlehčená kapitola. Díky, Jimmi.
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 11.03. 2019
Celé to má byť oddychovka, takže sa takéto kapitoly dajú čakať. Díky

Re: 8. kapitola Od: Jacomo - 11.03. 2019
Tedy, ti tu Operaci sjednocení fakult vzali z gruntu! Třetí páreček na obzoru ;-) Ale jsem ráda, že aspoň Ron má partnerku odjinud než ze Zmijozelu, to bych fakt neskousla, už s Ginny mám problém. Ačkoliv při jejím temperamentu... ;-) Ale jestli se takhle spárují a pobratří, nebude o zábavu nouze. A já se na to těším. Díky, Jimmi.
Re: 8. kapitola Od: Neprihlásený - 11.03. 2019
Och, Ginny je často s Blaisom, tých čistokrvných mimo Slizolinu moc nebolo... aspoň sa pri ňom nezmení na Molly ako pri Harrym. Díky Jimmi

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )21.03. 2019Epilóg
Rumaan: ( Jimmi )20.03. 201919. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )19.03. 201918. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 201917. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201916. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201915. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.03. 201914. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201913. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201912. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )14.03. 201911. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.03. 201910. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )12.03. 20199. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )11.03. 20198. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20197. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )09.03. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )07.03. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.03. 20191. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2019Úvod k poviedke