Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej

18. kapitola

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Vložené: Jimmi - 19.03. 2019 Téma: Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Jimmi nám napísal:

Od chrabromilského Zlatého dievčaťa k slizolinskej princeznej

 

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://www.fanfiction.net/s/7290423/18/  

Preklad: Jimmi  

Banner: solace

Poviedka je plánovaná ako oslava 11.výročia týchto stránok.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 18

 

Pracovňa prefektov 

Draco sa na zlomok sekundy nepohol, omráčený tým, čo Hermiona urobila. Ale jeho myseľ to dobehla a pritiahol si ju bližšie, aby jej bozk opätoval. Bohovia, ako mu ten pocit chýbal. K tomu motýle v bruchu a skutočnosť, že mu krv pripadala ako roztavená láva, keď uháňala jeho telom. Len Hermiona mala na neho tento účinok. Zastonal, keď sa stala ešte odvážnejšou a vtlačila mu jazyk do úst. Určite by si dokázal zvyknúť na túto príliš sebavedomú verziu tohto chrabromilského dievčaťa. Musel priznať, že bolo príjemné nebyť jediným, kto robí všetko to naháňanie. Skutočnosť, že ho považovala za neodolateľného rovnako ako on ju, určite vzrušovala.

Hermiona si užívala byť tou, ktorá má všetko pod kontrolou. Napriek svojej panovačnej povahe nikdy nebola v blízkosti chlapcov príliš sebaistá. Páčilo sa jej, že ju Draco nechal ovplyvňovať ten bozk; cítila sa z toho oveľa sebavedomejšia ohľadne svojich schopností. Ukončila bozk a pozrela sa na Draca, začervenaná a mierne zadýchaná.

"Hmm, myslím, že budem otravným blbcom oveľa častejšie, ak mi takto plánuješ zatvárať ústa," prehlásil Draco, keď si oblízal pery a uškrnul sa.

Hermiona sa začervenala ešte viac. "Och, sklapni!"

Draco sa na ňu diabolsky usmial. "Prinúť ma," odsekol, žmurkol na ňu a užíval si jej očividné rozpaky, keď sa na neho zamračila.

"Takže to teraz znamená, že si moja frajerka?" spýtal sa hravo.

"No páni, Casanova, nemusíš príliš predbiehať. Myslím, že najprv musíš dať kopačky svojej aktuálnej priateľke."

Draco položil ruku Hermione pod bradu a naklonil jej tvár nahor. "Teraz vážne, Hermiona, nebudem hrať žiadne hry. Ak nechceš, aby sa niečo medzi nami stalo, musíš mi to povedať hneď teraz. Ale varujem ťa, ak z tohto vycúvaš, je koniec. Nebudem ťa prenasledovať a naliehať."

"Bože, Draco, musíš všetko tak komplikovať? Ako keby som bozkávala zo zábavy mužskú populáciu Rokfortu. Áno, bol to môj prejav vôle. Mám ťa rada a chcem byť s tebou," v rozpakoch prehlásila Hermiona.

Draco sa pousmial. "Nemusíš sa cítiť trápne, Hermiona. Len som chcel vedieť, ako si stojíme. Aj ja ťa mám rád," konverzačne prehodil.

Hermiona pretočila očami a chcela odísť z pracovne. "Hej, kam ideš? Ešte som s tebou neskončil," posťažoval sa Draco a pritiahol si ju, aby ju znova pobozkal.

 

Slizolinská klubovňa

Slizolinskí siedmaci sedeli okolo kozuba a vyzerali trošku stratení.

"Ako dlho myslíte, že bude trvať, kým ten elixír vyprchá?" spýtala sa Dafné. "Už mi to pripadá ako celé veky a mám po krk byť takto napätá."

Blaise pokrčil plecami. "Bol to upravený recept, takže netuším."

"Čo myslíš tým, že upravený? Podal si Dracovi upravený recept bez toho, ako by si vedel, aký je silný a ako dlho vydrží? Čo keď sa z toho nikdy nedostane? A kto ho upravil? Prečo si mu nemohol dať klasický elixír? Čo ak osoba, ktorá ho upravila, chce Dracovi ublížiť?" škriekala Dafné, začínala byť hysterická.

"Upokojte sa, slečna Greengrassová. Prestaňte robiť také divadlo. Je to nevhodné a musím poznamenať, že veľmi neslizolinské," zatiahol profesor Snape z portrétu. "Je to môj osobný recept a veľmi pochybujem, že by som chcel môjmu krstnému synovi nejako ublížiť."

"Oh," Dafné si pripadala hlúpo.

"Ale má pravdu, pane. Ako dlho bude ten elixír účinkovať, keď už Draco prestal jesť tie bonbóny?" spýtal sa Theo, než povedal stranou Blaisovi: "Nemôžem uveriť, že nás to nenapadlo spýtať sa, keď nám Snape dal tie zmeny."

"Už ste skončili, pán Nott? Alebo v skutočnosti nechcete počuť moju odpoveď? Nemám celý deň na to, aby som čakal, kým dokončíte svoj rozhovor," ostro sa vložil Snape.

"Ale vy ste obraz, a jediné, čo robíte je, že visíte," zamrmlal Blaise. Theo potlačil smiech.

"To bolo čo, pán Zabini?"

"Nič, pane."

Snape na neho prižmúril oči, opäť si zaželal, aby nezomrel. Potom by mohol dať Zabinimu týždenný trest za to, že je drzý. Snapovi chýbalo potulovanie sa po hrade, desenie prvákov a terorizovanie zvyšku študentov. Vzdychol si, keď si spomenul na staré dobré časy.

"Upravil som ten elixír, aby ste ho mohli dať Dracovi vy a on sa zamiloval do dievčaťa, ktoré si vyberiete. Normálne by mu ho musela dať ona, aby fungoval. Očividne, tiež som chcel, aby rýchlo vyprchal. Takto sa Draco vráti k svojmu ja čo najrýchlejšie."

Hoci nerozumel, prečo chcel byť jeho krstný syn s tou neznesiteľnou vševedkou. Na druhej strane mu trochu pripomínala Lily Evansovú. Tiež mala ten na nervy idúci, otravný zvyk chcieť ovládať všetkých okolo seba.

"Och, dobre, potom by sa už čoskoro mali vrátiť," šťastne povedala Dafné.

"Ak sa nemýlim, už sú na ceste sem. Myslím, že odtiaľto počujem prenikavý hlas slečny Grangerovej."

Blaise, Theo a Dafné nič povedali, len si vymenili pobavené pohľady. Všetci vedeli, že má Snape pre Grangerovú slabosť. Bol nesmierne hrdý na jej talent v elixíroch, ale lamentoval nad jej vkusom v priateľoch. Theo tiež vedel, že sa im namáhal pomôcť len preto, že Hermionu schvaľoval. Bol notoricky ochraniteľský kvôli Dracovi, aj keď ho rozčuľoval, keď bol mladší.

"Takže, povie mi niekto z vás, prečo ste sa dopekla rozhodli nechať ma posledných niekoľko dní pobehovať po Rokforte ako ohromného blbca?" spýtal sa Draco, keď sa o pár minút neskôr objavili s Hermionou v klubovni.

"Prepáč, mali sme postrehnúť nejaký rozdiel? Nie si vždy ohromným blbcom?" strelil Theo nazad.

Draco mu venoval oceľový pohľad. "Práve teraz sa so mnou nezahrávaj, Theo. Práve som musel zniesť druhákov, ktorí si ma doberali kvôli môjmu správaniu. Druhákov! Odkedy sa ma už neboja?"

Blaise s Theom nič nepovedali a ani sa v skutočnosti nasnažili zatajiť úškrny, ktoré im pokrývali tvár. Dafné sa zamrvila a odkašľala si.

"Draco, boli sme kvôli tebe jednoducho šťastní. Myslím tým, že si bol taký rozkošný a šťastne zamilovaný," klamala, prekrížiac prsty za chrbtom. Bože, bol taký hrôzostrašný. Dúfala, že už viac nebude musieť vidieť Draca takto sa správať - už nikdy.

"Malfoyovci nikdy nie sú rozkošní, Dafné, dokonca ani ako bábätká. A mať na krku zavesené vlasy nejakého dievčiska neznamená, že som šťastne zamilovaný, je to definitívne šialené. Z toho vás malo určite trknúť. A určite to malo trknúť tých dvoch bastardov," zavrčal Draco, ukazujúc na Thea s Blaisom.

"Héj, bolo to vtipné. Veľký Draco Malfoy behá za nejakou malou chrabromilčankou," zdôvodňoval Blaise.

Dracove päste sa zaťali a Hermiona neverila, že Blaise neskončí na ošetrovni, rovnako ako Malcom Baddock. Dracova dobrá nálada sa rýchlo vyparila, keď opustili pracovňu prefektov a stal sa terčom niekoľkých žartov a posmešných poznámok.

"Draco, teraz nie je čas dostať sa do bitky s Blaisom. Nemusíš nájsť Romildu a zistiť, čo si prepánakráľa myslela?"

"Áno," rýchlo dodala Dafné, "pri raňajkách ťa hľadala." Rozhodla sa nedodať, že ho nazvala Dráčikom a že vyzerala dosť rozrušene, že ho odvčera poobede nevidela. Nemyslela si, že Draco potrebuje vedieť aj túto informáciu.

"Okrem toho musíš skončiť váš... ehm... vzťah, než pôjdeš na obed, inak bude čakať, že s ňou budeš sedieť za chrabromilským stolom." Hermiona si nemohla pomôcť, aby pri konci vety nevybuchla smiechom.

Draco zavrčal niečo o otravných chrabromilských frajerkách a nepomáhaní situácii, čo rozosmialo Hermionu ešte viac. Blaise, Theo a Dafné v úžase sledovali, keď na ňu Draco skočil a začal ju štekliť.

"Dosť, Draco, nemôžem dýchať," pišťala Hermiona.

"Tak sa mi prestaň smiať."

Hermiona sa krútila, snažila sa získať trochu kyslíka, kým ju Draco nemilosrdne šteklil. "Dobre, dobre, vzdávam sa."

Draco ju okamžite pustil a musel zadychčanú Hermionu pridržať, aby dokázala stáť. "Povedz, že ťa to mrzí."

"Nie," tvrdohlavo odvetila.

Draco výhražne zdvihol ruky, zamával hrozivo prstami.

"V poriadku, mrzí ma to," mrzuto povedala Hermiona, keďže nechcela riskovať, že ju zase pošteklí.

"Pobozkaj ma, aby si dokázala, že ťa to mrzí," dožadoval sa Draco.

Hermiona sa durdila. "Si taký vydieračský idiot."

"Ehm, áno, slizolinčan, pamätaj."

Hermiona sa durdila na Draca v predstieranom hneve, ale čoskoro sa vzdala, nadvihla sa a pobozkala ho. Čoskoro zabudli na svoje publikum, keď si nadšene vynahrádzali stratený čas.

Blaise si dosť hlasne odkašľal po piatich minútach, čo vydržal ich muchľovanie.

"Haló? Nezabudli ste na nás?"

Hermiona sa odtiahla, tmavočervená z rozpakov. Verejné prejavy lásky neboli vôbec jej štýl. Draco sa len na svojich priateľov uškrnul a odmietol pustiť Hermionu, aby sa nevykradla z miestnosti.

"Vidím, že vy dvaja ste sa pomerili," poznamenal Theo.

"Áno, zjavne Hermiona nedokázala vystáť pohľad na iné dievča, ktoré sa ma dotýka."

Hermiona na neho škaredo zazrela, než ho prepleskla.

"Bože, ty si tak blb, Malfoy."

"Šťastie, že mám slabosť pre žiarlivky s násilnými sklonmi."

"Uvedomuješ si, že toto bude najkratšie zaznamenaný vzťah, ak neprestaneš byť taký arogantný kretén?" varovala Hermiona. Draco zavrel ústa, nechcel zatlačiť na Hermionu príliš.

Blaise sa zachichotal. "Ako vidím, už si pod papučou, Draco. Čo sa stalo teraz s malfoyovskou pýchou?"

Draco mu hodil vankúš na hlavu. "Len Hermione prejde vražda, Blaise. Stále ťa môžem prekliať tak, že ťa Weslíčka viac nespozná."

"Ojoj, Draco, ty si táááký desivý," doberal si ho Blaise, keď zdvihol ruky na znak, že sa vzdáva.

"Tak či tak, už stačí, choď pohľadať Romildu," prikázala Hermiona Dracovi v snahe dostať sa z tohto trápneho rozhovoru.

"Áno, madam," odvetil Draco so žmurknutím, než je poslal leteckú pusu a odišiel z klubovne.

Hermiona si vzdychla a zvalila sa na gauč vedľa Dafné, ktorá sa usmiala, pritiahla si ju do objatia a zapišťala: "Vy dvaja ste takí rozkošní! Všetko mi povedz."

Theo sa pozrel na Blaisa. "Pokiaľ nechceš počúvať, ako sa Dafné rozkokoší, myslím, že je to znamenie, aby sme odišli."

 

Rokfortské žaláre

Nebolo také ťažké nájsť Romildu, číhala pri vchode do žalárov, očividne čakala na Draca. Keď sa objavil, zaškriekala a hodila sa mu okolo krku. Draco sa striasol, pripomenulo mu to Pansy zo štvrtého ročníka, keď si myslela, že je do neho zamilovaná, stratila hlavu a začala sa správať podobným spôsobom.

"Dráčik, kde si bol? Všade som ťa hľadala."

Odolal nutkaniu okamžite ju na mieste prekliať, hlavne keď mu zhoršila náladu tým, že ho nazvala Dráčik. Prečo mal niekto potrebu kaziť mu meno, bolo nad jeho pochop. Niežeby meno Draco bolo také ťažké vysloviť alebo bolo pridlhé. Zmieril sa s tým, že ho jeho priatelia volali Drake, pokiaľ to nerobili príliš často.

"Poď so mnou na minútku, kúsok ďalej je prázdna učebňa."

Romilda sa usmiala štýlom, ktorý považovala za koketný. "Aj mne si chýbal, zlatenko," prehlásila falošne chraptivým hlasom. Zlatenko? Čo to sakra bolo zlatenko? Znelo to ako niečo, čím pomenujete batoľa a nie Draca Malfoya. To už nikoho nedesil?

"Ehm, áno," nejasne odvetil a vtiahol ju do prázdnej starej učebne a vrhol umlčovacie kúzlo.

"Dobre, hra skončila, Romilda, ale rád by som vedel, prečo si to urobila. Veď si nikdy nepatrila k dievčatám, čo ma prenasledovali."

Romilda sa zatvárila zmätene. "O čom to hovoríš? Aká hra skončila?"

Draco si frustrovane prehrabol vlasy. "O fakte, že si mi do tej bonboniéry podstrčila elixír lásky."

"Čože? Prečo by som ti podstrčila elixír lásky?"

"To sa snažím zistiť, ale ty si zámerne nechápavá," zajačal Draco.

Romilda sa strhla pri sile jeho hlasu. "Mám ti pripomenúť, že ty si ten, kto ma vyhľadal?"

"Áno, ale len preto, že si mi dala otrávenú bonboniéru, čo je, mimochodom, jediná možnosť, aby si ma prinútila vyhľadať ťa. Ani som nevedel, kto si," odsekol Draco.

Pocítil bodnutie ľútosti, keď zbadal to ublíženie v jej očiach. Nepáčil sa mu ten pocit a obviňoval z toho prítomnosť Hermiony vo svojom živote. Podľa svojich štandardov nebol ani nijako zvlášť zlý.

"Pozri, nechcem na teba kričať, len chcem vedieť prečo."

"Nič som neurobila. Myslela som, že sa ti páčim. Hovoríš mi, že ma nemiluješ a že nechceš so mnou chodiť?" spýtala sa Romilda, ktorá začínala plakať.

Ak niečo Draco nenávidel, tak to boli plačúce dievčatá. Mal nechať na Hermione, aby to zvládla, ale v tom čase sa mu to pripadalo zbabelé. Chlap by vždy mal byť schopný ukončiť svoje vzťahy, bez ohľadu na to aké falošné. Okrem toho sa bál, že by Hermiona to dievča prekliala bez toho, aby ju nechala hovoriť. Draca neuveriteľne lákalo urobiť to isté, ale myslel si, že by jej mal dať príležitosť najprv to vysvetliť.

"Áno, ja som... ehm... prepáč, ale nie, nič k tebe necítim. Dali mi elixír lásky. Takže hovoríš, že ty si mi amortenciu nedala?"

"Áno, prečo by som to robila?"

"Nuž, Hermiona spomenula, že si sa ju v šiestom ročníku pokúsila použiť na Pottera."

Romilda sa uškrnula pri zmienke o Hermione. "To by Grangerová povedala. Večne ma nemohla vystáť, tá sprostá krava."

Draco ovládol svoju zúrivosť. Nahnevať sa na ňu za to, že uráža Hermionu, ho nikam nedostane. Okrem toho, mohol byť kreténom, keď bol mladší, ale dokonca vtedy neudrel žiadne dievča a teraz s tým neplánoval začať.

"Sme Grangerovej dlžníkmi, uvedomila si, že som pod vplyvom elixíru lásky a zbavila ma tej nakazenej bonboniéry."

Romilda vďačnosť necítila. Napriek tomu, že zistila, že do nej Draco nebol skutočne zamilovaný, neznamenalo to, že sa jej nepáčilo pokračovať v tomto vzťahu o kúsok dlhšie. Jej reputácia neskutočne stúpla. Chrabromilské dievča, ktoré dostalo kráľa hadov na kolená. Jej priateľsky boli zelené od žiarlivosti. Teraz sa jej budú smiať, keď si všetci uvedomia, že sa tak správal len preto, že ‘bol pod vplyvom’.

"Takže hádam, že je medzi nami koniec?"

Draco sa na ňu neveriacky pozrel. Bolo to dievča normálne?

"Áno, v skutočnosti mám rád niekoho iného."

Romilda si odfrkla, nebolo ťažké prísť na to koho. Teraz jej všetky priateľky vrátia poznámky o tom, ako ukradla Malfoya Grangerovej.

"Veríš mi aspoň, že s tým elixírom nemám nič spoločné, že? Chcem povedať, všetci sa teraz budú na mne smiať, keď pravda vyjde najavo."

"Áno, verím ti. Nemyslím, že by niekto dokázal predstierať takú úroveň prekvapenia, keď som ho obvinil. Nedovoľ, aby ťa tie poznámky dostali. Si milé dievča, Romilda, len nie si pre mňa." Draco ju na rozlúčku pobozkal na líce, teraz sa cítil veľkorysejšie, keď vedel, že ona nie je vinná. Dokázal prehliadnuť jej otravné vlastnosti a to, že nemala rada Hermionu, ak to znamenalo, že unikne ďalším slzám.

Romilda cítila, ako sa jej zatrepotalo srdiečko. Dopekla, prečo nakoniec musel byť taký sladký? Radšej mala starého Malfoya, ktorý by ju s krutosťou zničil. Aspoň by ho ľahšie dostala z hlavy. Než ju vyhľadal, obdivovala ho z diaľky, ale nikdy netúžila pridať sa k horde jeho obdivovateliek. Teraz si myslela, že by mala kandidovať na prezidentku fanklubu Milujem Draca Malfoya. Vzdychla si, keď odkráčal z prázdnej miestnosti; život bol občas nefér.

 

Astronomická veža

Draco nemal príležitosť poriadne sa s Hermionou porozprávať až takmer do večera. Celý deň sa snažil napraviť škody a vedel, že sa to ľahšie vykoná, keď nebude mať pri sebe svoju súcitnú priateľku. Už sa mu podarilo získať späť desivý rešpekt prvákov, druhákov a tretiakov vďaka silnej zastrašovacej taktike, priveľkého počtu stratených bodov ostatných troch fakúlt a niekoľkých trestov. Jeho povesť prefekta bola nedotknutá a v skutočnosti posilnená. Dafné opäť získala pomoc svojej sestričky, Astórie, a spoločne rozšírili informáciu o tom, že Draco bol pod vplyvom elixíru lásky. Neprospelo to jeho statusu ako jedného z najbystrejších čarodejníkov na Rokforte, ale radšej prijal tento zásah, než aby študenti verili, že sa zamiloval do Romildy Vaneovej a choval sa takým nešťastným spôsobom. Cítil sa poriadne spokojný so svojou dnešnou prácou a chcel informovať Hermionu o tom, že musia nájsť vinníka. Keď sa míňali, krátko jej spomenul, že Romilda na vine nebola. Vyzerala poriadne sklamaná, ale nemal príležitosť nejako to rozvinúť. Vedel, že rada chodila na Astronomickú vežu, aby sledovala západ srdca. Prikradol sa za ňu a objal ju rukami okolo pása, aby si ju pritiahol k sebe. Na pozdrav sa pritúlil k jej krku, miloval, ako si spokojne vzdychla a uvoľnila sa voči nemu.

"Máš teraz čas vysvetliť, prečo si myslíš, že je Vaneová nevinná?" spýtala sa.

"Áno, to je to, prečo som prišiel, samozrejme, okrem toho, aby som ťa ubozkával do bezvedomia."

Hermiona pretočila očami, ale usmiala sa, čakala na Draca, kým si ju prestane doberať a informuje ju. Poskytol jej detailný popis svojho rozhovoru s Romildou, pobavený jej sklamaným trucovaním, keď s ním súhlasila, že je veľmi nepravdepodobné, aby tú bonboniéru mohla dať Dracovi piatačka.

"Takže kto myslíš, že to bol?" spýtala sa Hermiona.

Obaja sa odmlčali, keď si lámali hlavu nad tým, kto by chcel Draca takto ponížiť. Predtým by Draco na vrch zoznamu napísal Pottera s Lasičiakom, ale nemyslel si, že by Hermionu podrobili takej bolesti. Pokiaľ samozrejme nedúfali, že to zmení jej názor na neho.

"Nemyslíš, že by to mohli byť tvoji dvaja zabednení priatelia, však?" spýtal sa, hoci už poznal jej odpoveď.

"Nie," odpovedala okamžite. "Chcem povedať, prečo by také niečo robili?"

"Ehm, chodila si posledných osem rokov na Rokfort? Neboli sme zrovna kamoši a pochybujem, že boli nadšení tým, aby si so mnou chodila?"

"Áno, pravda, ale zabúdaš na jednu vec. Nevychádzali sme spolu, keď si bol pod vplyvom toho elixíru. A v žiadnom prípade by Harry neriskoval Pansyinu pomstu, ak by ho prichytila."

"Myslím, že máš pravdu. Nemali teba, aby si to naplánovala a ani jeden z nich nie je tou najjasnejšou hviezdou v elixíroch, hoci Potter mal šťastie kolo v šiestom ročníku, čo na rovinu, bolo podozrivé."

Hermiona sa zasmiala, už viac ju Harryho použitie Snapovej učebnice netrápilo. "Máš pravdu, že Harryho zázračné vyšplhanie sa špicu triedy nebolo dané rozumom, nadaním a tvrdou prácou. Našiel Snapovu učebnicu elixírov s množstvom pokynov ku každému elixíru a tiež návody na niekoľko jeho vlastných kúziel, vrátane, asi by som mala dodať, sectumsempry."

"Ten ľstivý, podfukársky imbecil. Vedel som, že sa nemohol tak zlepšiť v elixíroch len zmenou profesora. Há, stavím sa, že ťa to vytáčalo, slečna dobráčka. Prísť o prvé miesto a to ešte z nesprávneho dôvodu."

Hermiona zvraštila nos. "Bola som kvôli tomu veľmi rozhodená. Rada si myslím, že preto, že používal tú knihu magicky bez toho, aby poznal zdroj poznámok, ale aby som bola úprimná, z väčšej časti to bolo, prečože som žiarlila na talent, ktorý predchádzajúci majiteľ mal."

"Severus bol génius."

Vrátili sa k premýšľaniu o tom, kto nastražil ten elixír lásky. Bol to veľmi čudný spôsob, ako sa pomstiť Dracovi, pretože hoci sa strápnil tým, ako sa správal, bolo ľahké napraviť to, pretože všetci vedeli, že ľudia pod vplyvom amortencie sa správajú veľmi podivne.

"Vieš, stále nedokážem pochopiť, že si bola jedinou, kto si všimol, že sa správam absolútne netypicky," dumal Draco, než sa náhle zarazil. Pozrel sa na Hermionu a zbadal, že jej tiež svitlo.

"Nie," zašepkala, "to by neurobili."

"Oh, krucinál, urobili. Je to tiež dokonale slizolinské."

"Ale ako by si vybrali Romildu Vaneovú? Bola skutočne dokonalým kandidátom podľa toho, čo viem o jej pokusoch urobiť to isté Harrymu."

Draco nadvihol obočie a cynicky sa pozrel na Hermionu.

"Nie, tomu neverím. To by mi Harry s Ronom neurobili," tvrdila skalopevne presvedčená.

Draco si odfrkol.

"Áno, ale nesmierne si užívali, keď to robili mne. Ron má ten otravný úškrn v tvári zakaždým, keď ma zbadá. Užíval si to, ten ryšavý idiot."

"Ale akú by mali k tomu motiváciu?"

"Pansy a jej prekliate dohadzovanie. Týždne do mňa rýpala, aby som prehltol svoju hrdosť, utekal za tebou a prosil ťa, aby si zmenila názor. Tiež je dosť diabolská, aby prišla s takým odporným plánom a nevadilo by jej v rámci neho ma obetovať."

"Ale ako by získali amortenciu, ktorá by fungovala, keď ju uvarili oni  a nie Romilda?"

"Nerozprávali sme sa pred chvíľou o konkrétnom géniovi v elixíroch? O jednom, ku ktorému majú moji priatelia neobmedzený prístup?"

"Snape! Ale on by neklesol takto nízko. Vždy sa posmieval akejkoľvek zmienke o amortencii a zúfalcoch, čo ju chceli použiť."

"Nepodceňuj silu nudy a krstných otcov, ktorí do všetkého strkajú nos."

"Prečo by Snape chcel, aby jeho drahocenný krstný syn chodil, a to citujem, ‘s tou neznesiteľnou vševedkou’? Nedáva to žiadny zmysel."

"Ha, skutočne si myslíš, že ťa Snape nemal rád?"

"Ehm, áno, sotva bol ku mne milý."

"To kvôli tomu, že bol naštvaný, že si najtalentovanejšou študentkou elixírov, ktorú kedy učil a bola si prekliatou chrabromilčankou s Potterom ako najlepším priateľom. Zbožňoval by ťa, keby ťa zaradili do Slizolinu," prehlásil Draco, ignoroval Hermionino predstierané dávenie.

"A, prinajmenšom, obdivoval by ťa, keby ťa zaradili do Bystrohlavu, ale nedokázal zniesť pochváliť niekoho zo Zlatého tria. Okrem toho, ako poznám Severusa, určite bude milovať, keď ťa Potter stratí v prospech Malfoya."

Hermiona prepleskla Draca po hlave. "Harry ma nestratí v prospech nikoho."

"Áno," zamrmlal Draco, keď si uhladil vlasy a protestoval proti tomu, aby mu ich Hermiona strapatila.

Hermiona vydržala jeho úbohé lamentovanie krátku chvíľu, než ich vrátila k pôvodnej téme. "Takže čo urobíme?"

Draco sa diabolsky uškrnul. "Asi mám plán, ale to znamená zabudnúť na tvoju otravnú," zbadal Hermionin nebezpečne prižmúrený pohľad, "chcem povedať, tvoju rozkošnú túžbu byť ku všetkým milá."

Hermiona našpúlila pery v zamyslení. "Myslím, že ma bude možné presvedčiť, aby som na krátku chvíľu ignorovala túto obdivuhodnú časť môjho charakteru."

Draco vytiahol Hermionu na hradby, oprel si čelo o jej. "Začínaš sa myslením prakticky stávať slizolinčankou, srdiečko. To ale poriadne vzrušuje," poznamenal, než ju dôkladne vybozkával.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 18. kapitola Od: sisi - 19.03. 2019
Možná to beru z jiného konce, mě u srdce zahřála větička: "Severus bol génius." Z úst mladého hada to zní nejen obdivně, ale usvědčuje tím Bradavice nejen ze zneužití Snapeova talentu, ale i za jeho odchod do obrazu. Je dobře, že Snape mohl vařit letvary pro Bradavické studenty, ale učit lektvary bylo pro něj očistcem. Navíc s tím otravným zvykem, že učitelé a profesoři drží jistý druh celibátu, dokud pracují pro školu, to jej opravdu nedělalo šťastným. ( A nikoho z nás též) ;-) Budu opravdu nadšená, až se někomu podaří navždy oživit postavu Severuse - sarkastického - Snapea pro světovou literaturu. Něco, jako když se třeba postavy z dávné minulosti dostanou čistě náhodou časovou bránou do naší dimenze, poruší časový paradox a normálně vegetují, totiž přizpůsobí se modernímu světu a pokračují ve své práci. Kolem probíhá vír událostí, které jejich příchod rozběhl, ale oni se tím necítí nijak zasaženi. Sním o Snapeovi, nejen jako o archetypálním hrdinovi, ale především o jeho laboratoři, jak pracuje se surovinami a zásobami, míchá v kádinkách, třepe zkumavkou a prohlíží si výsledek ve světle z loučí a svíček, jak je shrbený nad pracovním stolem se štosem popsaného pergamenu o novém lektvaru, o tom, jak katalogizuje louku, nebo dělá pokusy s výtažky z bylin a tvorů, překládá starodávné texty, papyry a hyeroglify, nebo působí v jiném vědním oboru jako kapacita. To, co v této kapitole odhalila Herrmiona s Dracem o svých přátelích jistě nezůstane nepotrestáno. Malfoy se umí mstít a vychutná si to. Děkuji za překlad, těším se na sladkou pomstu za studena. :-)

Re: 18. kapitola Od: denice - 19.03. 2019
Jsem moc ráda, že to neodnese chudinka nevinná Romilda a jsem pořádně zvědavá na Dracův plán. díky.

Re: 18. kapitola Od: margareta - 19.03. 2019
Jak se chtějí, pro Merlina, pomstít portrétu? Namalujou mu fousy? Přemalujou hábit na červeno? Přimalujou mu na rám zlatý nápis ,Obdivuji Longbottoma'? Spíš by mu měli být vděční! Ostatně, on ten lektvar lásky osobně nevařil, jenom poskytl recept a možná dohlídl na výrobu? Ale bude legrace, jak si teď zahrají s Ronem a Harrym, než kápnou na ty pravé viníky. Díky, bavím se!

Re: 18. kapitola Od: kakostka - 19.03. 2019
Ajaj, takže to prasko.... Severus kooperující, on se vážně chudák nudí:-))) Romilda nakonec taky ušla. Jsem zvědavá na další tah a děkuji za překlad.

Re: 18. kapitola Od: Beatrice94 - 19.03. 2019
Tak věřím tomu, že pomsta bude sladká.

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )21.03. 2019Epilóg
Rumaan: ( Jimmi )20.03. 201919. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )19.03. 201918. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 201917. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201916. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201915. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.03. 201914. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201913. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201912. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )14.03. 201911. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.03. 201910. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )12.03. 20199. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )11.03. 20198. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20197. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )09.03. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )07.03. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.03. 20191. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2019Úvod k poviedke