Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej

19. kapitola

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Vložené: Jimmi - 20.03. 2019 Téma: Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Jimmi nám napísal:

Od chrabromilského Zlatého dievčaťa k slizolinskej princeznej

 

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://www.fanfiction.net/s/7290423/19/  

Preklad: Jimmi  

Banner: solace

Poviedka je plánovaná ako oslava 11.výročia týchto stránok.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 19

 

Veľká sieň

Veľká sieň bola tichá. Bolo ospalé pondelkové ráno a študenti s profesormi sa viac zaujímali o jedlo, kávu či čaj, než aby sa prebrali a rozprávali sa. Všetci okrem jednej študentky, Ginny Weasleyovej, ktorá bola určite ranným vtáčaťom. Práve uštvávala svojimi rečami zvyšok svojej fakulty na smrť, zatiaľčo prikyvovali a predstierali, že dávajú pozor. To preto bolo takým šokom, keď zrazu onemela. Mlčanie bolo ohlušujúce. Jej spolužiakov vytiahla z ich individuálnych rozjímaní pokojná atmosféra, ktorá nastala, keď sa jej zavreli ústa. Boli zmätení; nikdy nič neumlčalo Ginny Weasleyovú, s výnimkou Blaisa Zabiniho. Všimli si prekvapenie v jej tvári a ako sa jej pohybujú ústa, ale žiaden zvuk z nich nevyšiel. Pozrela sa na Harryho a Rona, či jej nepomôžu, ale tí na ňu len pobavene hľadeli.

Ron pokrčil plecami. "Myslím, že si konečne stratila hlas, Gin. Muselo sa to raz stať, nie je možné tak často používať hlasivky bez trvalého poškodenia." Nehanebne využíval fakt, že mu nemôže odporovať a nadávať mu pred očami profesorov. Jej nazúrený výraz sľuboval odplatu. Uškrnul sa a napchal si do úst ďalšiu lyžicu praženice. Jeho úškrn mal krátke trvanie, keď sa s nečakaným prásk premenil na orangutana. Nastal povyk, keď vyskočil na stôl, ničiac tak chrabromilské raňajky nadobro.

McGonagallová vyskočila pripravená pomôcť, spolu s profesorom Flitwickom a Slughonrom, ale nič, čo na neho použili, nefungovalo. Toto samozrejme stačilo, aby sa študenti prebrali z ospalosti a začali vzrušene šalieť.

Pri slizolinskom stole jedna kučeravá brunetka buchla svojho fešáckeho blonďavého priateľa.

"Myslela som, že dáš Ronovi ten elixír na pokojnejšom mieste."

Draco sa na svoju priateľku uškrnul. "Som Malfoy. Radi robíme dojem. Čo je lepšie miesto než raňajky v pondelok ráno?"

"Páni, George vážne odviedol dobrú prácu, keď pre nás upravil svoj kanárikový krém," povedala Hermiona.

"Milujem fakt, že súhlasil s mojím návrhom premeniť Rona na prerasteného orangutana."

Hermiona pretočila očami a pokrútila hlavou. Vedela, že nikdy nemala dovoliť, aby sa Draco spolčil s Georgeom bez jej dozoru. Keď prekonali nevyhnutný Malfoy-Weasley spor, zistili, že sú v skutočnosti spriaznené duše.

"Mimochodom, dobrá práca v umlčaní Ginny. Kým deň skončí, bude z nej nervózna troska," pochválil Draco Hermionu.

Pyšne sa vystrela, potešená využitím neschopnosti svojej priateľky zatvoriť na chvíľu ústa.

"Dvaja hotovo, ešte piati," odpovedala.

Draco sa zlovestne uškrnul na Hermionu. "Milujem tvoju skrytú slizolinčanku. Je tak prekliato sexy."

 

Botanické skleníky

Pansy sa zatvárila zmätene, keď sa Blaise vkradol na chrabromilsko-bifľomorskú hodinu botaniky. Zamračila sa na neho a zašepkala: "Čo tu robíš? Rýchlo zmizni, kým si ťa Sproutová všimne."

Zariekla to, pretože profesorka Sproutová sa otočila a zbadala vysokého, tmavovlasého slizolinčana vo svojom skleníku, kde nemal čo robiť.

"Pán Zabini, čo, ak sa môžem spýtať, robíte na mojej hodine? Nie ste ani v Chrabromile ani v Bifľomore."

Blaise krútil palcami, tváril sa znepokojene. "Premýšľal som, či by sme sa nemohli porozprávať, profesorka?" spýtal sa.

"Toto je maximálne nezvyklé, pán Zabini, ale ak je to pre vás dosť naliehavé, aby ste mi narušili hodinu, potom myslím, že sa môžete so mnou porozprávať. Poďme von."

Dean sa zasmial, otočil sa k Harrymu a Pansy, naznačujúc, aby sa pozreli na Blaisovu kravatu, keď sa otočil, aby nasledoval Sproutovú von zo skleníka.

"Premenil si Zabini kravatu do bifľomorských farieb?"

Harry prehrabal svoju tašku a niečo vytiahol. "Vedel som, že mám stále jedny po ruke." Zdvihol predĺžené uši. "Poďme zistiť, čo Zabini chystá."

Trojica sa k sebe schúlila, naklonila nad predĺžené ucho.

"Prosím, profesorka, naozaj by som chcel, aby ma presunuli do vašej fakulty," začuli Blaisa žobroniť.

Pansy sa vydesila, kým Harry s Ronom mali problém zadržať smiech.

"Pán Zabini, zaradili vás do Slizolinu. Triediaci klobúk vyberá fakulty všetkým študentom a my sa nemiešame do tohto procesu tým, že presúvame ľudí, ktorí majú pocit, že ich zaradil nesprávne."

"Ale ja som mal byť v Bifľomore. Vaša fakulta mi vyhovuje oveľa viac."

"Nikdy predtým ste túto túžbu neprejavili, pán Zabini. Vlastne ste sa zdali byť veľmi šťastný vo svojej fakulte."

"Nenapadlo ma spochybňovať súčasný stav, ale vážne cítim, že by sa mi malo dovoliť, aby som sa presunul. Malo by mi byť dovolené byť s fakultou, s ktorou sa najviac identifikujem."

"Toto je nad moju právomoc, pán Zabini. Nikdy som neobdržala podobnú požiadavku a naozaj si nemyslím, že sa môže nejaký presun podariť."

"Hovoríte to len preto, že ma vo svojej fakulte nechcete," mračil sa Zabini.

Profesorka Sproutová sa tvárila skôr nahnevane.

"Nie, nie, to tak vôbec nie je. V Bifľlomore nikoho nediskriminujeme. Myslím, že sa môžem opýtať profesorky McGonagallovej, ak ste si taký istý, že toto je to, čo chcete. Myslím, že by to mohlo spadať pod jej novú politiku zjednotenia fakúlt a možno vám ten presun dovolí."

Blaise zaujúkal a chcel objať profesorku Sproutovú, ktorá rýchlo cúvala chrániac sa pred ním.

"Pán Zabini, myslím, že máte byť na Kúzlach. Prosím, vydajte sa na svoju hodinu, než si profesor Flitwick bude myslieť, že vás uniesli."

Harry rýchlo napchal ucho späť to tašky, keď sa v skleníku opäť objavila profesorka Sproutová, dosť začervená a rozčúlená.

"To malo byť o čom?" spýtala sa Pansy.

Mračila sa, keď rozoberala ten započutý rozhovor. "Neviem. Je to na Blaisa maximálne netypické. Žiaden slizolinčan sa nikdy nepriatelil s nejakým bifľomorčanom, tobôž nechcel byť v tej fakulte. Niečo sa určite dialo."

Harry prikývol. "Najprv Ron s Ginny a teraz Blaise. Toto vôbec nie je normálne."

 

Učebňa kúziel

Blaise vošiel do učebne s pätnásťminútovým meškaním.

"Milé, že ste sa ku nám pripojili," poznamenal profesor Flitwick. "Nejaký dôvod pre vašu mimoriadnu nedochvíľnosť na moju hodinu, pán Zabini?"

"Musel som sa porozprávať s profesorkou Sproutovou," odpovedal Blaise.

"A ja vám musím uložiť trest. Nemôžem tolerovať tak neskorý príchod na hodinu, aj keď ste sa rozprávali s mojou kolegyňou."

Blaise len prikývol a vkĺzol na svoje miesto. Draco štuchol Hermionu do boku. "Srdiečko, všimla si si, čo si Blaise urobil so svojou kravatou?" zasmial sa.

Hermiona vzhliadla od učebnice. "Áno, videla som, že si ju premenil hneď po tom, ako som ho zasiahla kúzlom."

Draco sa na svoj priateľku uškrnul. "Si naozaj skazená, Hermiona. Milujem tento tvoj plán. Blaise na toto nikdy nezabudne."

"Si pripravený na ďalší stupeň?" spýtala sa blondiaka.

Prikývol, jeho úškrn sa zmenil na vyložene diabolský úškľabok. "Už sa nemôžem dočkať. Thea to poznačí na celý život."

Keď pomstychtivá dvojica napočítala do troch, mávla prútikmi, ktorými mierila na Thea a Dafné. Slizolinská dvojica krátko stuhla, čo ste si všimli, len ak ste im náhodou venovali dôkladnú pozornosť. To obaja, Hermiona s Dracom, robili a uvoľnili sa, keď sa im dostalo požadovanej reakcie.

"To si našla pekné kúzlo," pochválil Draco Hermionu.

"Vďaka, byť knihomoľkou sa vypláca."

"Pokiaľ ma budeš naďalej v knižnici bozkávať, môžeš si tam stráviť koľko času chceš," zaškúlil na ňu Draco.

Hermiona zaťahala Dracovi nechty do stehna, kvôli čomu trošku naskočil. "Správaj sa slušne, Malfoy."

"Alebo čo, potrestáš ma?" spýtal sa Draco s nádejou.

Hermione sa uľavilo, keď profesor Flitwick zavolal na triedu, aby dávala pozor.

Až v polovici hodiny sa prejavili účinky kúzla, ktoré Hermiona s Dracom použili na Thea s Dafné. Profesor Flitwick rozdelil triedu na polovicu, požiadal, aby dievčatá prešli na jednu stranu triedy a chlapci na druhú. Trieda prepukla v chichot, keď Theo vstal a šiel sa postaviť vedľa Hermiony a Dafné sa pripojila k Dracovi s Blaisom.

"Theo," zašepkala mu hnedovláska. "Si na nesprávnej strane triedy."

Theo sa zmätene pozrel na Hermionu a z jeho úst vyšiel hlas Dafné. "Hermiona, si v poriadku, práve si ma nazvala Theom."

Hermiona vynaložila hrdinské úsilie, aby nevybuchla smiechom pri zvuku Dafného dievčenského hlásku vychádzajúceho z Theovej veľmi mužnej postavy. "To preto, že si Theo, pozri, Dafné je tamto," ukázala Hermiona na Dafné.

Dafnin hlas zaškriekal, čo spôsobilo, že sa celá trieda rozosmiala ešte viac, zatiaľčo Theo, lapený v Dafninom tele, sa zamračil a zajačal: "Čo sa kurva deje?"

Profesor Flitwick zalapal v úžase. Niečo bolo dnes určite mimo.

 

Rokfortské chodby

Draco sa zo všetkých síl snažil udržať vzpriamene, keď sa tak veľmi smial. Práve nasledoval Harryho, ktorý sa pokúšal dvoriť svojej najnovšej ‘láske’. Draco musel Hermionu veľmi presviedčať, aby použili zvyšok bonboniéry. Hermiona dôrazne protestovala, mala pocit, že je Draco príliš zákerný a tiež nechcela ublížiť Pansy, ktorá sa práve vliekla za Harrym a vyzerala rozrušene. Draco, ktorého plne ovládla jeho krutá stránka, ignoroval všetky Hermionine námietky so slovami, že vie, že to Pansy bola za celým tým plánom, pretože zaváňal jej manipulatívnymi spôsobmi a že si to Potter zaslúži, nuž, preto, že bol Potterom.

Hermiona tam stála, ruky v bok, evidentne nešťastná zo svojho ľstivého priateľa. "Toto je jednoducho na rovinu odporné, Draco," sťažovala sa.

"Áno," šťastne súhlasil. "No tak, Hermiona, dohodli sme sa, že si tresty rozdelíme, aby sme mali čas nájsť nejaké slušné kúzla. Nemôžeš teraz nariekať, že som si z klobúka náhodou vybral Harryho."

"Nenapadlo ma, že budeš taký podlý."

Draco po nej strelil neveriackym pohľadom. "Ako dlho ma už poznáš, Hermiona? Samozrejme, že si vyberiem pre Pottera niečo príšerné. A Pansy si to zaslúži. Viem, že za celým tým plánom bola ona."

"Ale pozri sa na ňu, vyzerá, že má zlomené srdce."

"To preto, že má práve povahu sprostáčika. Ha, milujem, keď vidím Pansy takú bezmocnú."

Hermiona sa zamračila, keď zbadala Harryho prenasledovať profesorku Trelawneyovú s nadopovaným výrazom v tvári.

"Sybila, počkaj. Prosím, láska moja, povedz, že dnes večer so mnou pôjdeš do Rokville."

"Pán Potter, od prvého momentu, čo sme sa stretli, som vedela, že ku mne prechovávate nehynúcu lásku, drahý, ale nemôžem obetovať svoje profesionálne správanie, aby som vám vyhovela," vravela profesorka Trelawneyová, keď rýchlo žmurkala za svojimi veľkými okuliarmi.

"Prosím, Sybila, milujem ťa. Porazil som Voldemorta, aby sme mohli byť spolu."

Trelawneyová poťapkala Harryho po pleci. "Moje tarotové karty hovoria, že na mňa nikdy nezabudnete, ale nie sme si súdení. Krištáľová guľa mi hovorí, že budete viesť nenaplnený život so svojou malou priateľkou, slečnou Parkinsonovou." Smutne nad ním pokrútila hlavou. "Je mi to tak ľúto, dieťa moje, máte predurčené viesť nešťastný život."

"S ňou!" protestoval Harry, "nič pre mňa neznamená, je to len otravná prázdna makovica."

Trelawneyová súhlasne prikyvovala, kým Pansy namietala slabým a lámavým hlasom. "Harry, ako si mohol? Dala som ti všetko," plakala, vyvzlykávala si srdce.

Hermiona nesúhlasne na Draca zazrela, než Pansy objala. Jej nehanebný frajer sa len stále chechtal nad pohromou, ktorá sa okolo neho odohrávala.

 

Slizolinská klubovňa

Kým nastal večer, Draco od smiechu ochraptel, keď sa zabával nad peripetiami, ktoré s Hermionou rozpútali nad svojimi priateľmi. Hermiona, verná svojej súcitnej povahe, sa cítila previnilo. Našťastie ju dokázal Draco presvedčiť, že akýkoľvek trest, ktorý udelili, nepotrvá dlhšie ako deň a ich priatelia sa pomaly vracali k normálu.

Theo s Dafné aktuálne na seba zazerali, práve ukončili zúrivú hádku, keď Dafné prichytila Thea, ako sa hrá s jej prsiami. Blaise už bol späť na ceste do reality, po tom, čo sa stretol s profesorkami McGonagallovou a Sproutovou. Dostal záchvat zúrivosti, keď kúzlo začínalo vyprchávať a on zistil, že celý deň chodil v premenenej bifľomorskej uniforme. Hermiona strávila celé popoludnie tým, že utešovala uslzenú Pansy. Plakala tak veľmi, že by pri nej Ufňukaná Uršula vyzerala ako vyložene veselá.

Blaise napochodoval do klubovne s Ginny, Harrym, Pansy a Ronom v závese.

"Ako ste to mohli urobiť?" zrevala Ginny.

Draco nasadil svoj patentovaný malfoyovský úškrn. "Urobiť čo, Weslíčka?"

Ginny ignorovala toho samoľúbeho blonďavého blba a sústredila sa na Hermionu. "Od toho diabolského kreténa tamto by som niečo takého očakávala, ale nie od teba!"

Hermiona sa krútila, cítila sa ešte previnilejšie.

"Trelawneyová? Prečo by ste mi to urobili?" zastonal Harry.

"Mohol by som sa spýtať na to isté," pripomenul Draco. "Romilda Vaneová? Nemohli ste vybrať niekoho menej otravného?"

Pansy, s tvárou stále zmáčanou slzami, zakňučala: "Ako ste to zistili?"  Jej zmena osobnosti trvala dlhšie, než sa očakávalo.

Draco nadvihol pravé obočie.

"Haló, ja nie som práve Longbottom a Hermiona je už nejaký čas najbystrejšou čarodejnicou. Vážne ste si mysleli, že na to neprídeme?"

Ich previnilí priatelia sa na seba pozreli. "Páni, vážne ste si mysleli, že sa vám to prepečie," zasmial sa Draco. "To robí dnešok ešte uspokojujúcejší."

"Mám príšerné spomienky na to, že som prenasledoval Trelawneyku ako nejaký mentál a chrlil niečo o našich prepletených osudoch, zatiaľčo som bol príšerne krutý k Pansy," prehovoril Harry.

"Och, prosím, nechaj si to pre niekoho, komu na tom záleží.  Pocit viny na mňa nezaberá. Okrem toho, vy ste mi to robili celé dni. Dofaka, nechali ste ma sedieť za chrabromilským stolom, kým som zamilovane zízal na Vaneovú, zatiaľčo bola odporná k Hermione."

"Ale... ale Trelawneyová," skučal Harry.

"Ale... ale... vzchop sa, myslel som, že máš byť Chlapec, čo prežil alebo nejaké také sračky," posmieval sa Draco. "Tak či tak, myslel som si, že by ste s Trelawneyovou boli taký rozkošný pár. Obaja šibnutí."

Pansy zazrela na Draca. "Prečo tá zmena osobnosti? Bola som nesamostatná, ufňukaná a neužitočná trupka!"

Draco sa diabolsky usmial. "Nazvi to odplatou za štvrtý ročník a tú hroznú prezývku, čo si mi dala."

"Ty si taký pomstychtivý kretén, Malfoy," vyštekla Ginny.

"To má byť novinka?" odsekol Draco.

"Okrem toho, vy ste začali," zdôvodňovala Hermiona. "Plietli ste sa do vzťahu medzi nami."

"Áno, ale s dobrým úmyslom," zapojila sa Dafné. "A fungovalo to; vy dvaja ste spolu a šťastní."

"Po dnešku som ešte šťastnejší," zaspomínal Draco.

"Si blbec," vyšplechla na neho Ginny.

"A?" vrátil Draco.

Ron mal stále slaný odtieň oranžovej. "Počkaj, až poviem Georgeovi, že si sa babral s jeho kanárikovým krémom. Zažaluje ťa, Malfoy."

Draco sa samoľúbo uškrnul. "A kto si myslíš, že mi pomohol?"

"Ten zra... zra... zradca," prskal Ron.

"Ak ste sa už všetci prestali správať ako banda tupohlavcov, profesorka McGonagallová požaduje prítomnosť slečien Grangerovej a Parkinsonovej vo svojej pracovni," zatiahol Snape zo svojho obrazu.

 

Pracovňa profesorky McGonagallovej

Minerva McGonagallová skúmala tie dve dievčatá ponad svoje okuliare. "Myslela som, že obe budete oveľa šťastnejšie, že sa môžete vrátiť do svojich fakúlt," oznámila, trochu mrzutá, že jej očividne nie tak dobré správy sa stretli so zachmúrenými tvárami.

"Zvykli sme si tam, kde sme a vytvorili sme si priateľstvá a, nuž, vzťahy," odpovedala Pansy.

Hermiona prikývla. "Nikdy som si nemyslela, že to poviem, ale v skutočnosti som si užívala byť slizolinčankou." Striasla sa, keď si uvedomila, čo práve povedala a McGonagallová sa ňu v šoku pozrela. "Chcem povedať, že bolo milé byť prvou muklorodenou, ktorá im získala body za bohvie ako dlho," bránila sa.

"Takže nie je možné, aby sme zostali tam, kde sme?" spýtala sa Pansy.

McGonagallová sa usmiala, obočie nadvihnuté. "Musím priznať, že toto nie je celkom reakcia, akú som očakávala z celého toho plánu na zjednotenie fakúlt. Je to príjemné prekvapenie, ale obávam sa, ako som už predtým povedala pánovi Zabinimu, nikdy predtým sa triediaci klobúk nespochybňoval, takže zajtra sa vrátite do svojich pôvodných fakúlt."

Pansy pokrčila plecami a pozrela sa na Hermionu. "Bude mi chýbať výhľad z tvojho okna."

Hermiona sa na oplátku usmiala. "Bude mi chýbať veľkosť tvojho stola. Bol dokonalý, zmestili sa mi tam všetky knihy."

McGonagallová prepustila obe dievčatá s veľkým úsmevom. Oprela sa v kresle, vzhliadla na Albusa Dumbledora so slovami: "Ako obvykle, starký, mal si pravdu a tento plán mal ohromný úspech."

Albus na súčasnú riaditeľku žmurkol. "Kto by si pre ôsmimi rokmi pomyslel, že Hermiona Grangerová bude pracovať spoločne s Dracom Malfoyom, aby vniesli chaos na Rokfort."

Minerva sa prikrčila. "Stále nie som šťastná, že ste ma so Severusom presvedčili, aby som ich všetkých nedotiahla sem a nedala im trest po zvyšok ich pobytu na Rokforte."

"Myslím, že im to môžeme prepáčiť, ukázali sa pozoruhodne dobrí v tom ako nechať minulosť za sebou a zabudnúť na medzifakultnú rivalitu, aby spoločne pracovali. Som dosť sklamaný, že si im neudelila body za ich vynikajúce úsilie," prehlásil Albus.

Minerva na neho nesúhlasne pozrela. "Nemyslím si, že je dobrý nápad povzbudzovať ich, Albus. Som len vďačná, že mi zostáva už len pol roka, kedy budú slečna Grangerová a pán Malfoy v tomto novom, dosť blízkom vzťahu. Tých dvoch spoločne bude problém zvládnuť."

Severus si odfrkol, pretočil očami a odkráčal z obrazu s vlajúcim habitom.

 

Chrabromilská klubovňa

Pansy smrkala Harrymu na pleci. "Nechcem ťa opustiť, Harry."

"Viem, bude to čudné nemať ťa tu každý večer," odpovedal, hladkal ju po chrbte, aby ju utešil.

Ginny sa nadurdila. "Och, vzchopte sa, vy dvaja. S Blaisom to dokonale zvládame. Niežeby ste nemali kopec času, aby ste sa videli."

"Okrem toho, kedykoľvek sem môžeš prísť, Pans," drmolil Ron, ústa plné čokolády. "Pokiaľ zabudneš priviesť toho peroxidového blondiaka."

Pansy sa strhla pred kúskami lietajúcimi z Ronových úst.

"Veľa šťastia s príkazom žiaden Malfoy u Hermiony. Prekľaje ťa do budúcej stredy."

Harry si vzdychol. "Bohužiaľ, Pansy má pravdu. Budeme sa stretávať s tým blbom pravidelne. Zopakujte mi, prečo sme tých dvoch dali dokopy?"

Pansy ho prepleskla po hlave. "Hej, Draco nie je až taký zlý a Hermiona mu prospieva. Drží ho pri zemi a robí ho súcitnejším." Harry, Ron a Ginny si neveriacky odfrkli. "Fajn," upravila Pansy, "poskytuje mu kúsok ľudskosti, čo je na Malfoya čo povedať."

 

Slizolinská klubovňa 

Hermiona sa tisla k Dracovi, hlavu mala opretú na jeho pleci. "Toto mi bude chýbať," prehovorila, keď hľadela do ohňa.

"Aj mne," zašepkal jej do ucha.

"Si si istá, že s McGonagallovou nepohnete a nedovolí ti zostať slizolinčankou?" spýtala sa Dafné.

"Ani náhodou, a skutočne má pravdu. Vieš si predstaviť tú nočnú moru, keby študenti chceli zmeniť fakultu zakaždým, keď začnú mať vzťah s novým človekom a chceli sa vrátiť späť, keď sa s tou osobou rozídu?" poznamenala Hermiona.

"Áno, myslím, že máš pravdu," odpovedala Dafné.

"Ja by som nikdy nežiadal, aby som bol chrabroblbcom len preto, že chodím s Hermionou," zatiahol Draco.

Blaise sa zasmial. "Viete si predstaviť Draca v Chrabromile? To by stálo za záznam v Histórii Rokfortu."

Theo sa rozosmial. "Okrem toho, Hermiona ťa predsa bude tu dole navštevovať takmer každý večer, že Draco?"
Draco prikývol.

"Hej, kto povedal, že Draco nepríde pozrieť mňa?" namietala Hermiona.

Theo si odfrkol. "S tým veľa šťastia, Hermiona. Tipujem, že si Draco myslí, že by chytil nejakú chorobu, keď by vkročil do chrabromilskej klubovne."

Draco sa striasol. "Mohol by som chytiť chudobu od Weasleyovcov... alebo ešte horšie ryšavotídu."

Hermiona ho štuchla do pleca. "Buď dobrý! Weasleyovci sú pre mňa ako druhá rodina. Mohlo by sa ti stať horšie než si ich obľúbiť."

Draco sa zdesene pozrel na Hermionu. "Ja som Malfoy. My máme štandardy."

"Áno, štandardy v zle," zachichotal sa Blaise. "A na ryšavých vlasoch nie je nič zlé. Ginny je sexy, to ani ty nemôžeš poprieť."

"Na jednu z Weasleyovcov nie je zlá. Ale divoké brunety s geniálnou inteligenciou sú viac môj štýl."

Hermiona sa rozžiarila na Draca. "Vážne si myslíš, že som génius?"

Skôr než Draco stihol odpovedať, Snape z obrazu si sťažka vzdychol. "Vedel som, že tento nezmysel s jednotou fakúlt bola chyba. Pozri sa na seba, Draco, začínaš byť nechutne milý. To nie je slizolinské, a tobôž nie malfoyovské."

"Čo môžem povedať? Je príliš rozkošná, aby sa jej dalo odolať," odpovedal Draco a pritiahol si Hermionu ešte bližšie, aby ju dlho pobozkal.

Thea a Blaisa tým umlčal, kým Snape sa zašksichtil a odvrátil sa.

"Myslím, že to radšej risknem s nechutne samoľúbymi chrabromilčanmi v riaditeľkinej pracovni."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 19. kapitola Od: sisi - 20.03. 2019
Děti budou mít pěknou vzpomínku na poslední rok ve škole, a ta je bude provázet po zbytek dní. Si představím Thea, jak sedí na terase svého cottage, kolem běhá sedmnáct pravnoučat a on jim roztřeseným hlasem svých sto čtyřiceti pěti let vypráví veselé příhody ze školy. Děti se na něj podívají poněkud nevěřícně a nakonec se nejmladší zmijozel odvážně zeptá: " Dědo, je pravda, že profesor Snape opravdu chránil zmijozely v každém maléru? Protože profesorka Malfoyová nám ho pořád připomíná, jak byl statečný, ale on skoro nemluví z obrazu v klubovně jen zírá a pak zmizí?" A Theo odpoví: " Jojo, to bývaly časy, když ještě učil a po nocích plachtil po chodbách. No, celý Snape. Bez něj by nikdy nebyly Bradavice tak silné. Važte si, děti, že ta barabizna ještě stojí. No, jo." Načež vyfoukne krásný kroužek dýmu ze své staré fajfky. Jsem sentimentální, to je tím, že začíná jaro. No, jo. Kdepa Snape, kam se na něj hrabe James, James Bond. Jo, jo. Děkuji za překlad, bavím se spolu s prokletými hrdiny a jejich zaklínači. To by nebyl Malfoy, aby si nevychutnal pomstu. Harry a drahoušek Sybilla to odnesli nejhůř.

Re: 19. kapitola Od: kakostka - 20.03. 2019
Luxusní pomsta, řekla bych, že Pansy z toho vyšla nejlépe. celkem chápu, že si to vychutnalí. Zdá se, že nejhůř to odnesl Severus, v ředitelně 2 Nebelvíři... ještě že může do Zmijozelu, tahle verze se mi líbí, že tam má svůj portrét a může nadále dohlížet na svoje studenty...

Re: 19. kapitola Od: denice - 20.03. 2019
"Myslím, že to radšej risknem s nechutne samoľúbymi chrabromilčanmi v riaditeľkinej pracovni." - Chudák Severus, zdá se, že dopadl ze všech nejhůř :-D Díky.
Re: 19. kapitola Od: Jimmi - 20.03. 2019
To som si vôbec neuvedomila, ale máš pravdu. Už nebude mať pokoja ani v slizolinskej klubovni. Sranda, tak sa poviedka nakoniec páči, aj keď s ňou autorka nebola spokojná. Alebo nepáči, podľa množstva komentárov. Jeden by čakal, že sa ocení preklad takej dlhej poviedky za jeden mesiac, ale asi nie. Som trošku sklamaná, ale na druhej strane asi to súvisí s tým, že mám blok a nedokážem sa prinútiť k dokončeniu môjho posledného príspevku. Tento mesiac, tento polrok... Miesto toho, aby ma vyhecovali do ďalšieho prekladu, už ľutujem, že som to pustila takto. Čarodejky neriešim, máme všetky iné starosti, ale aj tak. Človeka to núti zvažovať, či to bol správny výber, či tých pár komentárov nie je len zo zdvorilosti. Hahaha, spoznávaš moje "užkončím" obdobie? A niet sa kde nabiť. Hm, práve v tomto okamihu ma napadlo pozrieť na FF.net a hádaj čo? luckei1 sa mi ozvala. Mám generálny súhlas na všetky jej veci (autorka Spoznali sme more), už sa nemusím pýtať jednotlivo. A ďakujem za všetky tvoje komentáre. Fakt som zvedavá, čo povieš na tie jednorazovky :)

Re: 19. kapitola Od: margareta - 20.03. 2019
Tak tomu říkám grandiózní megasuperpomsta na druhou!! Projevil se v ní taky ten obrovský rozdíl mezi schopnostmi Draca a Hermiony a těmi sedmi statečnými. Myslím, že ti si odteď dají jó pozor, aby už ty dva v budoucnu nedopálili. Horší bude přesvědčit Sibylu! Ta už zůstane napořád přesvědčená, že je Harryho tajnou a skutečnou láskou. Zdá se, že z proměny profitoval jediný Theo. Měl svou lásku pořád na dosah i ,nadomak'. Děkuji za skvělou kapitolu, Jimmi! Škoda, že povídka už bude končit. Moc jsem se bavila! Díky!
Re: 19. kapitola Od: Jimmi - 20.03. 2019
Jo, ale epilóg je ešte lepší, taký ten správny, veď uvidíš. Ďakujem ti za všetky tvoje výnimočné komentáre a som rada, že sa poviedka páči. Do konca mesiaca ešte pár jednorazoviek pribudne, ale akosi som stratila elán. Mala som dávať jednu týždenne, to by si ľudia viac vážili. Tak zase o rok :)

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )21.03. 2019Epilóg
Rumaan: ( Jimmi )20.03. 201919. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )19.03. 201918. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 201917. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201916. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201915. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.03. 201914. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201913. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201912. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )14.03. 201911. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.03. 201910. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )12.03. 20199. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )11.03. 20198. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20197. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )09.03. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )07.03. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.03. 20191. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2019Úvod k poviedke