Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej

Epilóg

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Vložené: Jimmi - 21.03. 2019 Téma: Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Jimmi nám napísal:

Od chrabromilského Zlatého dievčaťa k slizolinskej princeznej

 

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://www.fanfiction.net/s/7290423/20/  

Preklad: Jimmi  

Banner: solace

Poviedka je plánovaná ako oslava 11.výročia týchto stránok.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Epilóg 

 

Metlobalové tribúny na poslednom zápase roka boli úplne plné. Skutočnosť, že to bol zápas Chrabromil versus Slizolin znamenala, že doslova praskali vo švíkoch. Skutočnosť, že to bolo naposledy, čo bude Rokfort hostiť Pottera versus Malfoya znamenala, že dav bol na vrchole vzrušenia. Ten zápas bol tak dychtivo očakávaný, že sa dokonca zúčastnili aj bývalí študenti. Najnápadnejšia na chrabromilskej tribúne bola červeno-zlatá výsosť v podobe Georgea Weasleyho. Ten so sebou priniesol úplne novú radu ohňostrojov z Weasleyho výmyslov a vynálezov a po hre plánoval veľkolepú šou. Pretože táto hra tiež rozhodne, kto vyhrá metlobalový pohár, George navrhol ohňostroj špeciálne na počesť ktorékoľvek tímu, ktorý ho získa. Tiež znova zaviedol knihu stávok, ktorú so svojím zosnulým dvojčaťom Fredom viedli počas trojčarodejníckeho turnaja. Na Slizolin ale okrem slizolinskej fakulty veľa ľudí nestavilo. Nikto nedával Malfoyovi veľkú šancu. Nikdy predtým nedokázal chytiť zlatonku pred mimoriadne talentovaným Potterom a len tí najoptimistickejší slizolinčania si mysleli, že sa mu to podarí tentoraz. Prekvapujúco sa George pripojil k týmto hadím optimistom a vsadil na víťazstvo Slizolinu s tým, že Malfoy chytí zlatonku. Chrabromil to rozhodnutie poriadne rozbúrilo. Bolo dosť čudné, že ich Zlaté dievča chodilo s tým hadom, ale teraz to, že ho verejne podporil ich kráľ žartíkov, bolo viac než škandálom.

 

Keď  George s Dracom premenili Rona na orangutana, rozvinulo sa medzi nimi nepravdepodobné priateľstvo. Vyvrcholilo to tým, že George Draca pozval do Brlohu na novoročný večierok. Dôvodom pre toto pozvanie, ktorý poskytol zmäteným rodičom a nazúrenému bračekovi, bolo, že ak chcú, aby prišla aj Hermiona, budú musieť zniesť prítomnosť najmladšieho Malfoya. Bez ohľadu na všetky obavy sa ten večer premenil na obrovský úspech. Draco zanechal krutú stránku svojej osobnosti na Malfoy Manore a s výnimkou niekoľkých naštvaných poznámok namierených najmä na Rona s Harrym, bol očarujúci. Celkom iste okúzlil Molly, ktorá po zvyšok sviatkov neprestala hovoriť o ‘úbohom Dracovi’, ktorého len nesprávne pochopili, čo vyložene znepokojilo Rona s Harrym. Tiež sa mu podarilo spriateliť sa s dvoma najstaršími Weasleyových chlapcami, napriek Billovej zrejmej túžbe neodpustiť mu za to, že ho kvôli nemu zjazvil Fenrir Greyback. Bill, Charlie a Draco porazili Harryho, Rona, Ginny a Georgea v každoročnom novoročnom zápase Weasley vs Weasley. Dracove o toľko zdokonalené stíhačské schopnosti v tejto hre viedli Georgea k tomu, aby na neho stavil, že v dnešnom zápase chytí zlatonku. To a skutočnosť, že dychtil po víťazstve desaťkrát silnejšie než Harry.

Pocit potupy, ktorý sa zmocnil chrabromilských fanúšikov, sa tesne pred začiatkom zmenil na zúrivosť, keď ich vyššie spomenuté Zlaté dievča zbadali sedieť vedľa Blaisa, Thea a Dafné na slizolinskej tribúne zase s obrovským slizolinským šálom. Dokázali prepáčiť tento znepokojujúci trend, keď Slizolin hral proti Bifľomoru, hlavne keď sa Hermiona uistila, aby na chrabromilské zápasy nosila svoj červeno-zlatý šál a hlasne povzbudzovala Harryho, Rona a Ginny k priveľkému odporu Draca, ktorý s ňou jednoznačne odmietol sedieť na chrabromilskej tribúne. Tesne predtým, než sa objavila Hermiona, si chrabromilskí fanúšikovia doberali slizolinské náprotivky, pretože Pansy sa rozhodla sedieť s nimi a podporiť Harryho. Ľahostajná reakcia slizolinčanov na ich posmešky sa teraz dala pochopiť a tvrdiť, že chrabromilská fakulta nebola príliš nadšená, by bolo slabé slovo. To, že George s Hermionou podporili ich nepriateľa, začínala otriasať ich predchádzajúcou sebadôverou, že Chrabromil prevalcuje Slizolin.

"No páni, Hermiona, si si istá, že dnes večer budeš v chrabromilskej veži v bezpečí?" spýtal sa Blaise, ktorého znepokojili tie nahnevané zazerania, ktoré boli aktuálne namierené na hnedovlásku.

Hermiona sa zasmiala. "Och, prosím ťa, ako keby sa ma niekto dokázal v súboji dotknúť. Okrem toho, celý zmysel tohto cvičenia medzifakultnej jednoty bolo zlomiť bariéry, takže som sa rozhodla uprednostniť svojho priateľa pred svojou fakultou."

Theo nadvihol obočie. "Áno, myslím, že asi tak za sto rokov, keď tvoje a Dracove pra-pra-pravnúča bude randiť s tým od Pansy a Harryho, bude dovolené podporiť svojho partnera pred tvojou fakultou."

Hermiona mu venovala svoj najlepší káravý pohľad, tak veľmi mu tým pripomenula McGonagallovú. "Slizolinu zjavne nevadí, že Pansy kvôli tejto hre zbehla."

"To preto, že my sme slizolinčania, nemáme tvrdohlavosť chrabromilčanov a okrem toho vieme, že touto krádežou spôsobíme niekoľko chrabromilských aneuryziem."

"Večne manipulatívna fakulta," sarkasticky prehlásila Hermiona.

"Hovoríš to, ako keby to bolo niečo zlé," zasmial sa Theo.

"Ticho vy dvaja, už prichádzajú tímy," prerušila ich Dafné.

Hermiona sa na Draca usmiala a poslala mu leteckú pusu. Z prekvapenia, keď ju zbadal sedieť vedľa svojich priateľov, na tribúne jeho fakulty a mať na sebe jeho šál, takmer spadol z metly. Všimol si, že Harry zareagoval podobne na Pansyinu prítomnosť v chrabromilskej časti metlobalových tribún. Dievčatá dokázali udržať svoje plány v úplnej tajnosti. Draco tiež postrehol, že činy dievčat zvýšili napätie, ktoré obklopovalo hru. Usmial sa ako slniečko na svoju kučeravú čarodejnicu, než nasadil svoj herný výraz. Bol odhodlaný ukončiť svoju rokfortskú metlobalovú kariéru víťazstvom nad Potterom.

Zápas bol tak dlhý, ako už Rokfort veľmi dlho nezažil. Oba tímy boli dokonale vyrovnané a vedenie sa stále menilo, kým slnko cestovalo po oblohe. Vzrušenie a schopnosti hráčov spôsobovali, že sa nikto z tribún nepohol, dokonca ani keď obloha začala potemnievať. Blaise celý čas trpel vedľa Hermiony, ktorá mu zvierala ruku ako vo zveráku a zatínala mu do nej nechty zakaždým, keď niektorého z jej priateľov takmer trafila dorážačka.

"Som rád, že s Dracom spolu chodíte až tento rok," zavrčal jej do ucha, keď zase stiahla pazúry, čo jemu pripadalo ako po stý krát.

Zničujúco na neho zazrela. "Hovorí človek, čo mi takmer zlomil ruku, keď sa Ginny len tesne vyhla zrážke s Harperom."

"Má šťastie, že sa mu podarilo stiahnuť sa včas, inak by som z neho asi vymlátil dušu."

"Nie som si istá, komu by radšej po zápase čelil, tebe za to, že ublížil Ginny alebo Dracovi za to, že nešiel na doraz a dovolil Ginny skórovať."

"Povedal by som, že už svoj čin ľutuje, Draco ho preženie mlynčekom na mäso," vložil sa Theo.

Hermionina pozornosť sa predtým rozptýlila, takže teraz zapišťala, keď sa Draco s Harrym vrhli smerom k zelenému trávniku pod nimi. Očividne obaja zazreli zlatonku a nastalo ticho, ktoré dosiahnete len tým, keď sa kolektívne nadýchnu stovky ľudí naraz.

Keď sa Harry s Dracom rútili k potenciálnej smrti jedine preto, aby chytili malú zlatú loptičku, Hermiona prakticky škriabala Blaisovu ruku. Bol príliš pohltený zápasom medzi tými dvoma stíhačmi, aby jej venoval pozornosť. Keď sa metlobaloví hráči približovali bližšie a bližšie k nárazu do trávy, Hermiona úplne otočila hlavu do Blaisovho pleca, nedokázala sa už viac pozerať. Jej trápenie z toho, že nevie, čo sa deje, čoskoro skončilo, keď tribúny zaburácali. Hermionu nadvihol a takmer s ňou vyletel do vzduchu Blaise, "vyhrali sme, vyhrali sme," kričal jej do ucha. Pozrela sa nadol a zbadala rozstrapateného, ale nesmierne natešeného Draco, ktorý zvieral zlatonku a držal ju dovysoka. Harry v jeho blízkosti vyzeral len trochu smutne.

Hermiona vykríkla a hnala sa k ihrisku. Keď sa dostala k svojmu nadšenému priateľovi, skočila mu do náručia a pridusila ho bozkami.

"Dokázal si to," zakričala na neho, než schovala tvár v jeho krku.

"To nie je prekvapenie. Keď som dnes uvidel istú čarodejnicu nosiť istý šál na istej tribúne, poskytlo mi to správnu motiváciu," prehlásil.

"Milujem ťa," zašepkala mu do ucha.

"Ja ťa milujem ešte viac," odšepkal, dlho a poriadne ju pobozkal.

"Héj, vycúvaj a poskytni nám skutočným slizolinčanom trochu času s naším šampiónom," povedal Blaise, keď vymotal Hermionu z náručia zamilovaného stíhača.

Draco sa na svojho priateľa zamračil. "Máš šťastie, že mám dobrú náladu, Zabini, inak by ti tento ťah vyslúžil nechutné kúzlo a predĺžený pobyt na ošetrovni. A čo si myslel skutočnými slizolinčanmi? Je to moje dievča, takže to z nej robí slizolinčanku ako každú inú."

Hermiona poťapkala láskyplne Dracovo líce. "Choď sa pohrať so svojimi priateľmi, za minútku sa vrátim."

"To by si sa radšej mala," zamračil sa na ňu.

Hermiona pribehla k Harrymu a pritiahla si ho utešujúceho objatia. "Tak som sa bála, že sa obaja zabijete."

Harry sa na ňu usmial, poťahal za jej zeleno-strieborný šál. "Čo je toto, slečinka?"

Začervenala sa. "S Pansy sme sa rozhodli vymeniť si na dnešné popoludnie ešte raz fakulty."

"Všimol som si. Nemôžem sa spoliehať ani na svojich najlepších priateľov, že ma podporia," prehlásil v predstieranom hneve, než na ňu žmurkol.

Prišla k nim Pansy a pobozkala ho na líce. "Myslím, že nosím smolu. Zakaždým, keď som podporovala Draca proti tebe, prehral a jediný raz, keď chcem, aby si vyhral, on to konečne dokáže."

"Radšej mám tvoju podporu než zlatonku," veselo prehlásil Harry.

Dorazil aj Ron, vyzeral nahnevane a ťahal za sebou svoju sestru. "Počuli ste, čo urobil George?"

Harry miesto odpovede pokrútil hlavou. "Stavil na to, že Chrabromil prehrá. Ten zradca! Ten blbec Malfoy neskazil len Hermionu, ale teraz aj Georgea!" Ronovi prakticky syčala para z uší.

"Aaaah, a to som ti vybral pomerne veľkolepý dar, ty nevďačné šteňa," ozval sa George za jeho chrbtom. "Možno miesto teba tento nový Guľový blesk bude chcieť Malfoy."

Ron prešiel z ružovej do červenej až fialovej v priebehu desiatich sekúnd. "To neurobíš! Ten diabolský blb si môže dovoliť kúpiť vlastnú metlu!"

Harry, Hermiona a Ginny sa uškŕňali nad nahnevaným Weasleym, plne vediac, že si ho George doberá.

"A Hermiona, nemysli si, že som si nevšimol, že si fandila Slizolinu," zasyčal na ňu Ron. "Ty si ale pekná chrabromilská princezná."

Okolo jej pása sa preplietli ruky. "Nedostal si obežník, Lasičiak? Hermiona je teraz slizolinskou princeznou," posmieval sa Draco, ktorý si užíval pohľad na stále viac nahnevaného Rona.

Ginny prepleskla Rona po hlave. "Skľudni hormón, ty blbec. Myslím, že je to milé, že sa Hermiona s Pansy vymenili. Hoci som si všimla, že ty si sa k nim nepripojil," povedala Ginny s rukami v bok, keď zazerala na tmavého slizolinčana.

Draco sa uškŕňal na nepohodlím svojho priateľa. "Nikdy by som si nepomyslel, že sa dožijem dňa, keď budeš Weslíčkinou mrchou, Blaise."

Blaise ignoroval nepríjemného blondiaka, objal svoju horkokrvnú priateľku okolo pliec a zašepkal. "Kvôli tebe mám na sebe zlatočervené spodné prádlo."

Ginny sa usmiala a za odmenu ho pobozkala.

"Nech akokoľvek nerád ruším všetky tieto hrdličky," prehlásil George, "ale môj ohňostroj sa chystá začať."

Zmiešaná skupina chrabromilčanov a slizolinčanov hľadela k oblohe spolu so zvyškom Rokfortu a sledovala v úžase Georgeov najnovší, vylepšený ohňostroj, ktorým všetkých ohromil.

Ako sľúbil, George navrhol ohňostroj, aby uctil držiteľov metlobalového pohára, a tak vybuchol obrovský had, zasyčal na všetkých a zvlášť na tých, čo mali na sebe chrabromilské farby. Avšak George nedokázal potlačiť svoju uličnícku stránku a priveľmi k pobaveniu všetkých, vrátane slizolinčanov, sa ten had premenil na fretku, ktorá poskakovala po oblohe, až kým nevybuchla do tisícky malých svetielok, ktoré padali smerom k študentom.

George zasalutoval Dracovi. "Napadlo ma, že si obzvlášť túto poslednú časť užiješ, Malfoy."

 

KONIEC

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: Epilóg (Hodnotenie: 1)
Od: Anaj - 26.02. 2024
|
Perfektní příběh, který mě neskutečně vtáhnul a pobavil.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: lucky - 06.03. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Epilóg Od: Neprihlásený - 20.07. 2021
Tieto poviedky od Rumaan, to je veľmi ťažká pohoda. Sú vtipné, postavy sú skvelé, jej Snape je perfektný! Úplne pohodové oddychové čítanie :).

Re: Epilóg Od: CarMikelson - 23.04. 2020
Úžasný příběh, vůbec minnevadilo kdyby pokračoval, neotřelý námět a ty propracované postavy proste paráda moc děkujeme za překlad
Re: Epilóg Od: Neprihlásený - 23.04. 2020
Jo vsetky veci id rumaan su super, take na zahriatie srdiecka. Len som sa zasekla u BMM inak by uz som asi mala vsetko. Diky jimmi

Re: Epilóg Od: Siruka - 30.05. 2019
Tak ten konec jsem si uzila nejvic,ta fretka me fakt dostala:-D.Diky za preklad

Re: Epilóg Od: myska111 - 01.05. 2019
Velmi pěkná a zábavná povídka, zajímavá zápletka z výměnou fakult. Líbilo se mi, jak Draco vynaložil úsilí na zajištění bezpečí pro Hermionu. A samozřejmě závěr by velmi zábavný hlavně ta část pomsty Draca a Hermiony a taky závěrečný zápas ve famfrpálu. Díky za překlad.
Re: Epilóg Od: Jimmi - 01.05. 2019
Ďakujem, s autorkou ešte nekončíme :)

Re: Epilóg Od: sisi - 03.04. 2019
Takže to opravdu zvládly. Šikovný děcka. Holky si vyměnily místo na tribuně a šálu a už se píší jiné Dějiny Bradavické školy. Nastal den sjednocení, přesně,jak to klobouk žádal už kdo ví jak dlouho. mohly přece píseň pochopit již dříve, třeba hodně dříve a nemuselo by docházet k šarvátkám a půtkám. Přece je úplně jedno, do které koleje kdo chodí. Do školy se chodí kvůli studiu, práci, četbě a výsledkům, ne kvůli zlobení. Děkuji za krásný překlad, moc jsem si povídku užívala.

Re: Epilóg Od: eligulko01 - 28.03. 2019
Děkuju za překlad

Re: Epilóg Od: larkinh - 24.03. 2019
Tak jsem přečetla všechny kapitoly na jeden zátah a musím říct, ze jsem se bavila :) Díky za objevení tohoto pokladu a za jeho překlad.

Re: Epilóg Od: Jacomo - 22.03. 2019
Začala jsem se usmívat hned na začátku a vydrželo mi to až do konce. Naprosto úžasný závěr vtipné, ale i poučné povídky. Ano, takto by měl vypadat EPILOG. Sjednocení kolejí se podařilo na výbornou, myslím, že tentokrát si i McGonagallová připije se Snapeovým portrétem na vítězství Zmijozelu. Navíc kombinace George a Draca je přímo vražedná, a když ji ještě podpoří Molly ("ubohý Draco!"), nemá Ron šanci. Trochu se bojím, že prchne někam za oceán :-)) Jimmi, moc děkuji za překlad, výtečně jsem se bavila. Oslavila jsi výročí stránek fakt báječně. Díky!

Re: Epilóg Od: luisakralickova - 22.03. 2019
Moc dobrá práce, Jimmi. Povídka přesně na správné vlně, s dobrým veselým koncem. To přesně potřebujeme. Děkuji a těším se na další.

Re: Epilóg Od: martik - 21.03. 2019
Děkuji, Jimmi.

Re: Epilóg Od: Lupina - 21.03. 2019
Jé, tak máme konec. Byl to krásný, milý, oddechový příběh. Moc jsem si ho užila. Pokaždé jsme se těšila na pokračování. A teď tu bylo báječné finále s třešničkou na dortu - fretkou :D Děkuji, Jimmi.

Re: Epilóg Od: miroslava - 21.03. 2019
Parádní povídka, taková super milá oddechovka, moc jsem se u ní bavila. Co způsobí jeden " hloupý " Albusův nápad, a jak to zamotá životy kolem. Dracovi jsem snad nadržovala celou povídku víc, než Harrymu. Jimmi, děkuji moc za tvůj překlad, neúnavnou práci, za ty krásné perly a perličky, které dokážeš vyhledat a podělit se. DĚKUJI

Re: Epilóg Od: margareta - 21.03. 2019
Parádní konec! Hlavně ta fretka, co se rozprskla. On Georg je stejně fiškus, který využívá pro legraci úplně každého, bez ohledu na fakulty. A taky si trošku myslím, že Harry tu zlatonku nechal Draca chytit schválně. Kvůli všem těm vztahům, co se vyvinuly. Mockrát děkuji za povídku! Byla fakt dobrá, zajímavá a taky plná dramatu a lásky! Tak to má u pořádné povídky ale být!! Děkuji, Jimmi!!!
Re: Epilóg Od: Jimmi - 21.03. 2019
Mne sa hrozne páčilo, ako Draco s Georgeom zistili, že sú spriaznené duše, to sa bude podnikať :) Díky moc

Re: Epilóg Od: kakostka - 21.03. 2019
Velkolepé finále:-))) díky, to stálo za to, moc jsem si ho užila. Včetně krásného ohňostroje, živě vidím draka před sebou a jak se mění ve fretku:-))) vybuchující v jiskřičkách. jooo Jimmi díky za tuhle luxusní povídku.
Re: Epilóg Od: Jimmi - 21.03. 2019
Ja ďakujem za všetky komentáre, ešte ale marec neskončil :)

Re: Epilóg Od: denice - 21.03. 2019
Konec dobrý, všechno dobré - a Georgeova fretka tomu nasadila korunu. Díky, Jimmi, toto je opravdu milá oslava výročí.
Re: Epilóg Od: Jimmi - 21.03. 2019
Ďakujem, vieš, že som mala obavy :)

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )21.03. 2019Epilóg
Rumaan: ( Jimmi )20.03. 201919. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )19.03. 201918. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 201917. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201916. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201915. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.03. 201914. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201913. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201912. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )14.03. 201911. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.03. 201910. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )12.03. 20199. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )11.03. 20198. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20197. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )09.03. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )07.03. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.03. 20191. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2019Úvod k poviedke