Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Kolekcia krátkych poviedok od Rumann

Valentínska pomsta Marietty Edgecombeovej

Kolekcia krátkych poviedok od Rumann
Vložené: Jimmi - 24.03. 2019 Téma: Kolekcia krátkych poviedok od Rumann
Jimmi nám napísal:

Valentínska pomsta Marietty Edgecombeovej

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

Originál 

Preklad: Jimmi  

 Banner: solace

 Pairing:  Dramione

Žáner: Romance/Humor

 Počet slov: 7008 

Prístupnosť: T

  

Zhrnutie:

 Marietta Edgecombeová čakala roky, aby sa pomstila Hermione Grangerovej. Narcissa Malfoyová jej čoskoro poskytne dokonalú príležitosť a Marietta sa jej chystá zmocniť oboma rukami...

 


Poznámka: 

Keďže nestíham sledovať Arabeskine čarodejky (Čarodějkám jen to nej), tak som sa rozhodla venovať každej, koho som vynechala alebo ešte len bude mať narodeniny, jeden preklad. 


Takže, solace, toto je pre teba. Dodatočne všetko najlepšie.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Valentínska pomsta Marietty Edgecombeovej

 

Len čo Draco Malfoy otvoril dvere na svojej pracovni, uvítal ho nahnevaný bzučiaci zvuk. Keby nepracoval pre ministerstvo sídliace pod zemou, domnieval by sa, že sa do jeho pracovne dostal včelí roj a staval si tam úľ. Rozhliadol sa a všimol si na svojom stole poskakujúci balíček.

Mal guľovitý tvar zabalený v krikľavom valentínskom papieri a on už tušil, ako sa dostal na jeho stôl. Nečudoval by sa, keby niektorý z jeho mnohých nepriateľov, ktorí si mysleli, že sa z toho po páde Voldermorta dostal príliš ľahko, poslal balíček navrhnutý k tomu, aby mu spôsobil maximálnu bolesť. Len uvedomenie si, že ministerstvo prísne kontrolovalo všetku prichádzajúcu poštu ho prinútilo priblížiť sa k stolu. Jednako nebude nič riskovať. Mohol mať pokojne nepriateľa na poštovnom oddelení. Vrhol na darček diagnostické kúzla, ale nič zákerného sa neukázalo. Takže sa posadil a chvíľu si poskakujúcu guľu prezeral. Bzučanie neprestávalo.

Roztrhol baliaci papier a v šoku hľadel do priehľadnej plastovej gule. Vo vnútri poletovala maličká víla s takou energiou, že sa guľa násilne otriasala. Ten bzučiaci zvuk sa javil ako neustály prúd nadávok, ktoré smerovala k svojmu väzeniu. Zdvihol guľu a nakukol dnu. Víla sa otočila čelom k nemu a bzukot zosilnel.

Pretrel si oči, aby sa uistil, že nemá vidiny.

"Grangerová?" spýtal sa.

"Okamžite ma dostaň von!" ozvala sa zapišťaná odpoveď.

Je to určite Grangerová, pomyslel si Draco. Len jediná osoba vám bola schopná rozkazovať, keď merala päť centimetrov. Hľadel na umelú guľu a všimol si, že stredom vedie spoj. Neobťažoval sa poskytnúť víle nejaké varovanie, než stočením obe polovice od seba oddelil. Dopadla na chrbát do jednej polovice a zazerala nahor na neho. Bolo by to desivé, keby ju jednoducho nemohol rozpučiť palcom. Postavila sa, uhladila si šaty a vyletela z gule.

"Nuž, Grangerová, nevedel som, že máš až také finančné problémy a potrebuješ ďalšiu prácu," uškrnul sa na ňu.

Grangerová si vykračovala naprieč jeho zápisníkom.

"Naser si, Malfoy!" vyštekla.

"Čo robíš ako víla?" spýtal sa.

Hermiona vzdychla a pokrútila plecami, aby si ich trochu uvoľnila. Kto by si pomyslel, že mať krídla spôsobuje také napätie vášmu chrbtu a ramenám? Bola rozboľavená z čistej snahy poletovať v tej prekliatej guli. Ešte raz zatrepotala krídlami, vyletela nahor po Malfoyovom kalamári a usadila sa elegantne na jeho vrchnáku s prekríženými členkami. Neznášala lietanie a neznášala byť vílou.

"Som víla lásky. Som darčekom pre teba, aby som ti pomohla znova nájsť potešenie z romantiky tohto valentínskeho dňa," prehlásila s pretočením očí, aby dala najavo, čo si o takomto nápade myslí.

Malfoy vybuchol smiechom, očividne považoval celú situáciu za príliš zábavnú, aby sa jej to páčilo.

"Prepáč," lapal po dychu. "Ale toto je to najvtipnejšie, čo som kedy počul."

"Áno, ja viem. Predstava, že máš srdce, aby si sa s ním dokázal zamilovať, je jednoducho absurdná," odsekla Hermiona.

To ho poriadne rýchlo umlčalo. Zamračil sa na ňu. "Ja mám srdce. Ste to vy ženy, kto je problém."

"Samozrejme, že sme, Malfoy. Vôbec to nemá nič spoločné s tvojou aroganciou, nevraživosťou a odpornou osobnosťou."

Odfrnkol ju v pomste z vrchnáka a ona dopadla chrbtom na stôl. Vyskočila a dala si ruky vbok. "Budeš potrebovať moju pomoc, aby si sa ma zbavil, takže by som sa ku mne začala správať s rešpektom, kebyže som tebou."

"Nepotrebujem, aby si niečo robila, Grangerová," povedal, než ju zdvihol za límec šiat a položil pred dvere pracovne. "Teraz utekaj a nájdi si na hranie iné víly."

Malfoy sa otočil a Hermiona luskla prstami. Bola na vrchnáku atramentu skôr, než vkročil do svojej pracovne. Zamračil sa, keď ju zbadal.

"Čo tu znova robíš?"

"Povedala som ti, že budeš potrebovať moju pomoc, aby si sa ma zbavil. Som tvoja osobná víla lásky. Budem vílou dovtedy, až kým si to vo veciach lásky nevyriešiš. Takže bude prospešné pre nás oboch, keď toto zvládneme čo najskôr," informovala ho.

"Čo myslíš ‘až si to vo veciach lásky nevyriešim’?"

"Presne to. Potrebujem, aby si sa do niekoho zamiloval, potom to sprosté kúzlo vyprchá a ja sa vrátim do normálnej veľkosti."

"Prečo si vílou lásky?"

Hermiona sa zamračila. "Tá odporná krava Marietta Edgecombeová sa mi konečne pomstila za tie vyrážky, čo som jej nadelila v piatom ročníku."

"Myslíš tú bystrohlavčanku s vážnym akné, ktoré vytváralo nápis ‘Donášač’?"

Pobavene si odfrkla. "Áno."

"Nečudujem sa, že sa chcela pomstiť. Bol to poriadne tvrdý trest za to, že prezradila tvoju malú armádu Umbridgeovej."

Zazrela na bývalého slizolinčana. "Nie, nebol. Neznášam zradcov a mohla vážne zničiť Harryho šance na porazenie Voldermorta."

"Nepravdepodobné. Je to Chlapec, ktorý prežil, aby mi do smrti liezol na nervy. Zostal nažive len preto, aby ma prenasledoval svojou prítomnosťou," frflal.

"Áno, samozrejme, Malfoy, pretože všetko je vždy o tebe," zatiahla sarkasticky.

"Tak či tak, ako ťa polapila ako vílu?" spýtal sa Malfoy.

Zahanbene zvesila hlavu. Na túto časť príbehu nebola vôbec hrdá. "Zamaskovala sa ako predavačka čaju a pred jedným obchodom mi ponúkla ochutnávku zdarma. Bolo skoro ráno a ja som bola jediná naokolo a samozrejme, nebol to čaj, ale elixír, ktorý ma premenil na toto. Potom ma lapila do tej gule."

Malfoy nadvihol obočie. "Voláš sa Grangerová alebo Goyleová? Brať veci zadarmo v čarodejníckom svete sa neodporúča."

Hermiona na neho len zazerala. Vedela to! Ona bola tou, ktorá v druhom ročníku oklamala Goyla s Crabbom, aby prijali uspávací elixír. Už si pripadala hlúpo za to, že na niečo takéto skočila, bez toho, aby to musel Malfoy zdôrazňovať.

"Takže kto by ti chcel darovať vílu lásky?" spýtala sa, pretože chcela zmeniť tému.

Blondiak sa zamračil. "Viem presne, kto je bláhový dosť na to, aby toto urobil a budem ju po práci konfrontovať."

Hermiona ho viac nedokázala rozhovoriť na túto tému. Ignoroval ju a pustil sa do práce. Vydržala to asi hodinu, keď doskúmala Malfoyov stôl, ktorý narovinu nebol tým najvzrušujúcejším miestom. Ale podarilo sa jej zabaviť sa s jeho slizolinským diárom. Had na ňom mal teraz fúzy a červeno zlaté prúžky a stále syčal: "Do toho, do toho Chrabromil."

Lenže teraz sa už nudila a nepáčilo sa jej to. Nepomáhalo, že neznášala, že ju Malfoy ignoruje a že to Malfoy robil s takou ľahkosťou. Byť päť centimetrov vysoká nebola vôbec žiadna sranda.

Ale potom si spomenula, že má krídla a nič nevie liezť na nervy viac, ako keď vám niečo máva do tváre. Vyletela k tej Malfoyovej a začala mu preletovať pred očami. Chvíľu sa ju snažil odohnať, ale nakoniec podráždene odhodil brko.

"Čo chceš, Grangerová?" spýtal sa.

"Nudím sa. Myslím, že musím začať so zoznamom žien, ktoré budú dosť hlúpe na to, aby s tebou šli na rande. Aký typ žien ťa priťahuje?"

Malfoy sa na ňu zamračil. "Na toto nemám čas. Dnes mám posledný termín na dokončenie tejto správy."

"Vrátiť ma späť do normálu a preč od teba je oveľa dôležitejšie než nejaký termín," hádala sa.

"Myslel som, že máš byť naladená na väčšie dobro a nie osobný záujem."

Unavená z lietania sa rozhliadla po vhodnom mieste na pristátie, než si vybrala jeho plece. Posadila sa.

"Čo robíš, Grangerová?" prekvapil sa Malfoy.

"Som unavená. Lietanie ťa unaví a keby som sa vrátila na stôl, budeš ma zase ignorovať," odpovedala.

"No nemôžeš si vykračovať po mojom pleci. Nechcem, aby sa ma dotýkali chrabromilčania."

Hermiona dupla nohou so zámerom maximálnej škody. Bohužiaľ taká malá ani nespôsobila, že by sa Malfoy strhol. Nebola si vôbec istá, či si to vôbec všimol, kým ju opäť nezdvihol za límec jej šiat. Vložil ju späť do plastickej gule a zatvoril ju. Hermiona búchala po bokoch, naštvaná, že sa zase ocitla vo svojom väzení. Bolo imúnne k vílej mágii, takže nemohla lusknúť prstami a byť kde chcela byť - nuž pokiaľ to bolo blízko alebo to súviselo s Malfoyom. Sprostá prekliata kliatba víly lásky.

Malfoy ju položil na najvzdialenejšiu časť stola a znova zdvihol brko. Hermiona búchala päsťami po bokoch ďalších desať minút, ale potom si uvedomila, že jej Malfoy nevenuje vôbec žiadnu pozornosť. Posadila sa do stredu gule, založila ruky a dala sa do trucovania.

***

Prebudila sa v tme. Nepohodlne ňou pohadzovalo a niečo hlasné a kovové neustále narážalo na steny gule. Cítila sa tak nešťastne, ako sa len čarodejnica cítiť môže. Jej deň sa zmenil zo zlého k horšiemu. Nedostala sa vôbec nikam so zoznamom dievčat, ktoré by randili s Malfoyom, pretože o ňom nevedela dosť. Zatiaľ jej kritéria pozostávali zo ženy, ktorá bola čistokrvná a bývala slizolinčanka. Zapísala na zoznam obvyklé kandidátky, Pansy Parkinsonovú, sestry Greengrassové, Millicent Bulstrodeovú, Tracey Davisovú, ale potom mala prázdno. Malfoy poznal tieto dievčatá celé roky a keby s nimi chcel chodiť, bola si istá, že by tak doteraz urobil.

Toto bola chvíľa, kedy sa vzdala, unavená z lietania a zaspala. Zdalo sa, že Malfoy využil túto príležitosť, aby ju niekam odniesol. Vôbec nemala zo seba radosť.

Nastal svišťavý zvuk a potom Hermiona cítila, ako keby sa všetko točilo, kým ten zvuk silnel. Rozoznala známky cestovania letaxom. To znamenalo, že bola niekde pri Malfoyovi, pravdepodobne vo vrecku jeho plášťa podľa tých kovových zvukov, ktorými museli byť peniaze. Burácajúci zvuk prestal a nastalo požehnané ticho.

"Chcel by pán, aby mu Mimi vzala plášť?" spýtal sa piskľavý hlas.

"Áno, prosím, Mimi. Oh, počkaj, len si niečo zoberiem z vrecka," odpovedal Malfoy.

Hermionu zrazu oslepilo ostré svetlo. Hľadela do veľkých očí domového škriatka, ktorý na ňu hľadel v úžase.

"Ooh, pán má vílu lásky," zapišťala Mimi, ťapla ručičkami a poskakovala. "Oooh, Mimi dostane novú pani."

"Nebude žiadna nová pani, Mimi. Som tu, aby som celú záležitosť vyriešil," zahrmel Malfoyov hlas nad nimi.

"Draco, miláčik, myslela som, že počujem tvoj hlas," ozval sa kultivovaný hlas od dverí.

Hermiona sa stočila, aby zbadala Narcissu Malfoyovú pokojne vchádzať do izby. Bola nádherná ako vždy. Nebolo fér, že niektorí ľudia mali všetko výzor a tiež peniaze. Narcissa by mohla mať aspoň nezvládnuteľné vlasy ako Hermiona, ktorá s nimi musela zápoliť. Ale nie, jej žiariace lokne boli úhľadné ako vždy.

"Máš s týmto niečo spoločné, matka?" spýtal sa Malfoy a zamával guľou.

Hermiona sa pokúsila napnúť nohy, ale ten čin bol taký prudký, že sa zosypala na hromádku.

"To máš dnu nejakú úbohú vílu, Draco? Prestaň ňou triasť," pokojne prehlásila Narcissa.

"Neodpovedala si na moju otázku," zastonal, ale vďakabohu prestal triasť guľou.

Hermiona sa znova postavila na nohy a odsunula vlasy z tváre. Boli divokejšie než obvykle vďaka spätnému víru spôsobenému mávaním jej krídiel. Tým a všetkým tým Malfoyovým trasením.

"Áno, Draco, objednala som ti vílu lásky. Teraz mi ju podaj, než ju náhodou zabiješ."

"Prečo by si to robila?" spýtal sa, ale podal Hermionu oveľa pokojnejšej Narcisse, z čoho vydýchla úľavou.

"Pretože nemladnem, Draco a chcem vnúča. Odkedy si pred rokmi chodil s Astóriou, si s nikým si vážne nerandil."

Dopekla, to škrtá obe sestry Greengrassové z jej zoznamu. Nemyslela si, že by Dafné chodila s bývalým frajerom svojej sestry. To by bolo čudné. Takže jej zostali len traja ľudia – a z toho jedna, s ktorou chodil na škole a jedna Millicent Bulstrodeová. Oh, bude určite potrebovať pomocnú ruku.

Hermiona zacítila, že sa guľa rozdeľuje a znova sa posadila, aby si zabránila prekotiť sa. Keď bola plastická guľa otvorená, spadla do dlane Narcissy, ktorá na ňu chvíľu hľadela. "Ahoj, vyzeráš povedome."

Postavila sa, vystrela plecia. "Som Hermiona Grangerová."

Staršia čarodejnica sa zatvárila zmätene. "Ale objednala som vílu lásky."

"Áno, nuž objednala si si ju u ženy, ktorá sa chcela pomstiť Grangerovej. Tipujem, že si Edgecombeová myslela, že spraviť z nej moju osobnú vílu lásky bude tým najhorším trestom," zatiahol Malfoy.

Hermiona odletela z Narcissinej dlane a pristála na vhodnej rastline. "Mala pravdu. Si otravný, hrubý, pravdepodobne nemožný milovať a strčil si ma do svojho vrecka."

"Nepochopím, prečo si si myslela, že je toto dobrý nápad, matka," ignoroval Draco jej rapotanie.

"Neočakávala som, že vílou bude tvoja nepriateľka zo školy," protestovala Narcissa.

Lucius Malfoy sa v ten okamih rozhodol vojsť. "Tak sem si šla, Cissa," prehovoril, než si všimol Draca. "Draco? Čo tu robíš?"

Hermiona sa prikrčila za listom, snažila sa schovať. Nemohla si pomôcť, ale prítomnosť Luciusa ju desila. Strávil roky tým, že sa snažil zabiť ju alebo jej priateľov.

"Snažím sa overiť si niečo u matky," odpovedal Malfoy. "Objednala mi na Valentína vílu lásky."

Nad tým sa Lucius rozosmial. "Cissa, hovoril som ti, že je to zlý nápad. Draco sa usadí, keď bude na to pripravený."

"Nuž, dáva si poriadne na čas. Má dvadsať sedem a je najvyšší čas, aby to s nejakým dievčaťom myslel vážne."

"Len preto, že my sme sa brali mladí, neznamená to, že všetci ostatní sú rovnakí," zdôvodňoval Lucius.

"Minule som videla toho Potterových chlapca, vedel si, že už má tri deti? Tri!" vykríkla Narcissa. "Ja chcem len jedno mizerné vnúča!"

Malfoy zastonal a prehrabol si rukou vlasy.

"Môžeš ma prestať porovnávať s tou pekelnou osinou v zadku? Mohol by mať už pätnásť detí a neprinútilo by ma to nejaké chcieť."

Hermiona vykukla spoza rastliny, za ktorou sa skrývala. Toto bol fascinujúci pohľad do Malfoyovej rodiny a zdalo sa, že boli stále posadnutí tým, čo Harry robil.

"Kde je teda tá víla?" spýtal sa Lucius, ktorý sa snažil zbaviť témy vnúčat. V poslednej dobe bola jeho žena dosť otravná s touto témou.

"Grangerová," zareval Malfoy. "Vylez z kamkoľvek, kde špehuješ."

"Grangerová?" spýtal sa zmätený Lucius. "Ako Hermiona Grangerová?"

"Áno, matka vo svojej múdrosti objednala vílu lásky od Grangerovej najväčšej nepriateľky. A Marietta Edgecombeová využila túto príležitosť, aby potrestala nás oboch a premenila Grangerovú na vílu lásky - na moju vílu lásky," vysvetľoval Malfoy.

"To je to dievča s poľutovaniahodnými jazvami po akné, ktoré vytvárajú slovo ‘Donášač’?"

"Áno, tá jediná a je to tiež Grangerovej ručná práca."

Lucius sa nad tým zatváril zamyslene, ale skôr než Hermiona stihla rozlúštiť jeho výraz, Malfoy ju vytiahol z jej úkrytu v rastline. Ale s obavami videla, že starší čarodejník vyzeral takmer obdivne, keď sa dopočul o jej pomste Edgecombeovej.

"Tu je," prehlásil Malfoy a zamával s ňou.

"Prestaň ju triasť, Draco. Budeme mať na krku obrovský škandál, ak ju náhodou zabiješ," varovala Narcissa.

Skvelé, pomyslela si Hermiona. Bolo milé vedieť, že ju chcú udržať nažive len preto, aby sa vyhli škandálu. Malfoy ju pustil a ona opäť spadla do Narcissiných dlaní.

"Strašne veľmi sa ospravedlňujem za svojho syna, slečna Grangerová," ospravedlňovala sa Narcissa. "Takže čo potrebujete, aby ste sa pustili do práce?"

"Potrebujem, aby mi Malfoy povedal, aké sú jeho preferencie u žien - alebo mužov, ak dáva prednosť mužom," odpovedala zlomyseľne a všimla si zúrivosť, ktorá prebleskla Malfoyovi tvárou.

"Ja nie som gay," vyštekol.

"Nie je nič zlé na tom byť gay, Malfoy. Tiež by to vysvetľovalo tvoju posadnutosť Harrym," pokračovala darebácky.

Zavrčal, zatiaľ čo Narcissa potlačila smiech. "Och, drahý, vidím, že toto bude náročné," komentovala.

"Pošli ju späť," prikázal Malfoy.

"To nemôžem. Je nevratná," riekla Narcissa.

"Ako dlho s ňou budem trčať?" spýtal sa nevrhlo.

"Už som ti to povedala, Malfoy. Som s tebou zviazaná, až kým nenájdeš lásku," trpezlivo vysvetľovala Hermiona, ako keby rozprávala s dieťaťom.

"Skvelé," zastonal Malfoy. "Budem s ňou trčať naveky."

"Prestaň byť dramatický, Draco," riekol Lucius. "Len preto, že si ešte nestretol dievča, ktoré by ťa milovalo, neznamená to, že tam vonku nie je."

"Možno je to mukelka," dodala zlomyseľne Hermiona.

Dva malfoyovskí muži sa strhli.

"Mala by som ťa zapísať na rýchlorande v muklovskom svete alebo niečo také," dumala, milujúc reakciu, ktorú dostávala od tých dvoch čistokrvných mužov.

"Neuponáhľajte sa, slečna Grangerová," riekol Lucius. "Draco vždy zostával pomerne obmedzený vo výbere, keď prišlo na randenie s čarodejnicami a dával prednosť len bývalým slizolinčankám."

"To nám otvára možnosti," poznamenala Hermiona. "Mohla by to byť bifľomorčanka. Dávalo by to zmysel, musíte byť mimoriadne trpezlivý, oddaný a tolerantný, keď sa bavíte s Malfoyom."
Opäť sa obaja Malfoyovci pri tomto strhli.

"Nemôžem ňou nakŕmiť nášho kneazla, matka?" spýtal sa Malfoy.

Hermiona sa zachichotala a Narcissa sa k nej pridala. "Si vážne príliš citlivý, Draco. Slečna Grangerová si ťa len doberá. Myslím, že ju vezmem nabok, aby som jej poskytla zopár nápadov, kde by mala s tebou začať."

"Malfoy, si absurdný," zašepkala Hermiona.

****

Dochádzala jej s blondiakom trpezlivosť. Už mu zariadila šesť schôdzok a ani jedna z nich nešla dobre. Toto bola jeho siedma a Hermiona sa ukrývala na jeho zátylku. Na prvých pár schôdzok ju odmietol zobrať zo sebou, ale bol ohľadne nich taký negatívny, že trvala na tom, že s ním pôjde na všetky ostatné.

Vyskúšala rôzne úkryty, ale jeho krk a plecia boli jediné miesta, kde mohla získať predstavu, čo je zlé na jej výbere. Ukryla sa v jeho vlasoch a dúfala, že sa nehýbe príliš a nebude to vyzerať, že mu na hlave žije obrovský hmyz. Zatiaľ si ju ani jedna z jeho partneriek nevšimla.

"Nudí sa, Grangerová," odpovedal.

"Je len trochu plachá. Povedal si, že chceš po svojom poslednom rande niekoho zamĺknutého."

"To preto, že si ma dala dokopy s Morag McDougallovou. Nechápem, ako sa mohla dostať do Bystrohlavu. Má prázdnu hlavu a klebetí, ako keby sa bez toho svet prestal otáčať," skučal.

"Tak nebola najlepšou voľbou, ale už mi dochádzajú čarodejnice."

"A myslela si si, že Susan Bonesová bude dobrá voľba?"

"Povedal si, že nečistokrvné čarodejnice sú v pohode a je to milé dievča," bránila sa.

"Je strašne nudná. Niet divu, že si na ňu nespomínam z Rokfortu, sotva dokáže otvoriť ústa."

"To preto, že zakaždým, keď ich otvorí, povieš niečo, čím ju zarazíš."

"Keby dala najavo trochu elánu, mohol by som ju trošku viac rešpektovať. Ale toto je tretí raz, čo utiekla v slzách na toaletu. Pri nej Umrnčaná Myrtla vyzerá veselo."

"Si nemožný!" vykríkla, keď rozhodila rukami do vzduchu.

"Idem domov. Odmietam stráviť viac svojho času na tomto hroznom rande. Si príšerná víla lásky, Grangerová. Nedokážeš mi nikoho dohodiť, ani keď na tom záleží tvoj život." Hodil nejaké peniaze na stôl a vstal.

Hermiona sa držala prameňa jeho vlasov kvôli rovnováhe. "Ani nepočkáš, kým sa vráti z toalety?" pobúrene sa spýtala.

"Ani náhodou," riekol, keď kráčal z reštaurácie.

"To nemôžeš urobiť, Malfoy. Bude sa čudovať, kde si."

"Je mi to jedno. Odmietam stráviť viac času sledovaním, ako začne plakať. Zábava skončila."

"Ty si ju štval zo zábavy?"

"Prečo si prekvapená? Tebe som to robieval po celý čas. Ty si aspoň nikdy neplakala," zamrmlal. "Tá facka bola poriadne divoká."

"Áno, ale myslela som si, že si dospel," riekla, ignorovala jeho poznámku o svojom minulom správaní voči nemu.

Malfoy sa nenamáhal odpovedať. Namiesto toho ich premiestnil späť do svojho bytu, kde sa zvalil na gauč s nohami na konferenčnom stolíku. Hermiona zletela z jeho pleca a začala sa prechádzať sem a tam po stolíku.

"Už žiadna ďalšia bifľomorčanka," oznámil. "Príliš ľahko sa rozplačú."

"Neviem, čo s tebou robiť. Odmietol si všetky zo Slizolinu, ktoré som navrhla, okrem Tracy Daviesovej a potom si s ňou mal príšerné rande. Zoznámila som ťa so všetkými dostupnými bystrohlavčankami tvojho veku, ktoré ešte nie sú vydaté a ty si ich všetky neznášal. Teraz zakazuješ bifľomorčanky. Zostávajú mi buď ženy vo veku tvojej matky alebo chrabromilčanky!" vykríkla Hermiona. "Teda pokiaľ nechceš začať hľadať v muklovskom svete."

"Žiadni muklovia," zakázal. "Príliš komplikované."

"Oficiálne som v koncoch. Žiadna bifľomorčanka, muklovia či muklorodené mi zanecháva len pár možností. Fay Dunbarová z môjho ročníka, Demelza Robbinsonová o rok nižšie a Alicia Spinnetová."

"Nevylúčil som muklorodené," prehlásil.

Prestala kráčať a prekvapene sa na neho pozrela. "Ale určite žiadny mukel znamená žiadna muklorodená."

"Nie, len nechcem prechádzať celou tou komplikovanou záležitosťou musieť vysvetľovať mágiu niekomu, kto o tom nič netuší a potom dúfať, že udrží jazyk za zubami, keď sa rozídeme. A ty by si ma vážne pustila na rande s mukelkou? Nemal by som väčšinu času potuchy, o čom hovorí."

"Och!" zvolala, pretože si myslela, že to dáva zmysel. "To pridáva celkovo jednu osobu na môj zoznam, keď nemám dovolené započítať bifľomorčanky."
"Koho?" spýtal sa Malfoy.

"Martu Robinsonovú, Bystrohlav. Bola v ročníku pod nami."

"Nezabúdaš na niekoho, Grangerová?"

"Na koho?" spýtala sa zmätená.

"Na seba," odpovedal s úškrnom.

Pretočila očami. "Nie si vtipný, Malfoy. Správne, takže chrabromilčanky sú v ponuke. Zistím ich programy a zariadim, aby ste na seba narazili na strategických miestach a ty ich môžeš pozvať na rande."

Hermione ušiel otrávený výraz, ktorý jej Malfoy venoval, keď začala premýšľať nad svojimi plánmi. Tak zúfalo sa chcela vrátiť k svojmu životu a zbaviť sa nadobro tých vílích krídiel.

****

"Neviem, čo robiť. Vysmiala sa mi do tváre, keď som povedal, že seba z toho zoznamu vynechala," sťažoval sa Draco svojej matke.

"Draco, vôbec si nebol práve milý. Posmieval si sa jej a zničil si všetku jej snahu s niekým ťa zoznámiť," odpovedala Narcissa.

"Dobre, najprv to bolo preto, pretože bolo zábavné vidieť ju, ako sa na mňa jeduje. Ale čím viac dievčat som videl, tým viac som si užíval rozprávať sa s ňou. Je vtipná a bystrá a nenaštve sa a nezačne plakať, keď som hnusný."

"O kom hovoríš?" spýtal sa Lucius, keď nakráčal do izby a zapojil sa do rozhovoru.

"O Hermione Grangerovej. Draco si myslí, že sa do nej zamiloval," vysvetľovala Narcissa.

Lucius sa pozrel na svojho syna. "Nemohol si si vybrať čistokrvnú?"

"Všetky sú nudné a poznám ich od narodenia. Okrem toho, sú večne príliš v úžase z mena Malfoy, hlavne tie slizolinské," odpovedal.

"Ale Grangerová? Prečo ona?" naliehal Lucius.

"Prečo nie? Je to skvelá čarodejnica," bránil ju Draco.

Lucius zdvihol ruky na znak, že sa vzdáva. "Dobre, nemusíš ma zabiť. Okrem toho, ona ťa nikdy nebude milovať na oplátku. Bol si k nej príliš hrozný a potom je tu fakt, že som sa ju pokúsil zabiť na Oddelení záhad."

"Vďaka, otče. Vážne vieš, ako zmariť chlapovi šance. Ak dôjde k najhoršiemu, zostane vílou naveky a bude musieť byť so mnou."

"Prestaň byť morbídny, Draco. Čo za hrozná budúcnosť by to bola," zasiahla Narcissa.

"Myslel som si, že len ty sa musíš zamilovať do nejakého dievčaťa a to kúzlo sa preruší," poznamenal Lucius.

"Nie, musí ju pobozkať a ona ho musí milovať tiež," informovala Narcissa svojho manžela.

"To bol taký sprostý nápad, matka. Stále nemáš bližšie k tomu, aby si mala vnúčatá a pozri na situáciu, do ktorej si ma dostala," frflal.

"Neobviňuj svoju matku. Keby si mal rozum a len mal rád niekoho zo svojho kruhu, nič z tohto by sa nestalo," karhal ho Lucius.

Draco sa prechádzal sem a tam. Robil si starosti - on si nikdy nerobil starosti, pretože tento pocit neznášal. Prečo sa nemohol zamilovať do niektorého z dievčat, ktoré mu ustavične padali k nohám? No a čo, že väčšina z nich chcela len jeho peniaze? Aspoň to neboli komplikované, nervózne, strapaté brunetky s priateľmi, ktorí by vás radšej zabili, než by sa na vás pozreli.

Vzdychol si a bezmocne sa pozrel na svoju matku.

"Nemaj obavy, drahý. Niečo vymyslíme. Len mi daj pár dní," riekla Narcissa.

****

Hermiona bola trošku skeptická ohľadne rande, s ktorým prišiel Malfoy. Jeho matka si očividne spomenula na nejaké pekné dievča z Beauxbatons. Dcéra starej priateľky, na ktorú nedávno narazila v Paríži a Narcissa ich pozvala na večeru na manor a povedala Dracovi, aby sa zúčastnil.

Teraz všetci sedeli a rozpačito čakali, kým sa dcéra s matkou ukážu. Hermiona sa ako obvykle ukrývala pod Malfoyovými vlasmi na jeho zátylku. Ozvalo sa zasvišťanie letaxu a Hermiona počula Mimi, ako zdraví hostí.

"Tak Malfoy, skús tentoraz dať tomu šancu. Inak už zostáva len Demelza Robinsonová. Pokiaľ nechceš, aby som ti zariadila rande s Umbridgeovou," zasyčala mu do ucha, než sa stratila z dohľadu.

Potom sa zaksichtila. Počula, ako sa zdravia, ale nerozumela veľa, pretože väčšina rozhovoru sa viedla vo francúzštine a ona nechala svoju francúzštinu zapadnúť prachom, keď sa rozhodla sústrediť na staroveké runy, čo bolo určite užitočnejšie vo vojne, ale teraz jej priveľmi nepomáhali. Jediné, čo mohla robiť, bolo držať sa obvyklého prameňa vlasov, keď sa Malfoy posadil. Cítila pod nohami, ako rachotí jeho hlas a počula, ako mu odpovedá cinkavý smiech toho francúzskeho dievčaťa.

Ale kým nadišiel čas dezertu, Hermione bolo jasné, že sa jej to dievča nepáči. Občas vykukla okolo Malfoyovho krku a bolo to tak, ako si myslela. Dievčina bola vysoká, štíhla a blonďavá. Pripomenulo jej to štvrtý ročník, keď príchod dievčat z Beauxbatons spôsobil každej rokfortskej slečne zásah do sebaúcty. Boli nádherné a sebaisté. To isté sa nedalo povedať o beauxbatonských chalanoch, ktorí sa zdali veľmi precitlivení dievčaťu zvyknutému na Rona Weasleyho. Avšak Malfoy vyzeral očarený. Flirtoval počas jedla a vážne nemohla kritizovať jeho úsilie, ale bolelo to, čo ju rozrušilo ešte viac.

V istom okamihu počas jedla sa zmierila s tým, že sa počas svojho času ako víla lásky do Malfoya zamilovala. Spočiatku bol voči nej hrubý a neomalený, ale čoskoro si uvedomili, že majú spoločný zmysel pre humor. Tiež oceňovala jeho inteligenciu. Dokázal s ňou držať krok, keď sa bavili o niečom intelektuálnom a to bola obrovská zmena. Vzťah medzi dvojicou sa zmenil na doberanie a bol viac než trošku dôverný, pravdepodobne kvôli času, ktorý strávila na jeho pleci. Ešte si totiž nezvykla na krídla, a tak či tak by nimi musela trepotať absurdné množstvo času, aby udržala krok s Malfoyom. Boli maličké v porovnaní s jeho nohami.

Dospela k záveru, že si zvykla byť tou, komu sa Malfoy sťažoval a s kým žartoval. Opovrhoval všetkými ženami, s ktorými mal rande, ale nie Coralie. Prijímala Malfoyovov šarm plnou silou a bývala beauxbatončanka milovala každú minútu z toho. Hermiona mohla jedine nevypochodovať zo svojho úkrytu a nevletieť tomu chichotajúcemu sa dievčisku do oka.

A pomyslela si, že ovracia Malfoyov krk, keď ešte raz začuje, ‘Och, Draco, ty si taký vtipný’ od tej tupej husi.

Teraz sa opierala o jeho krk, nahnevaná a znášala rozlúčenia a Malfoyove sľuby, že Coralie napíše. Aby sa to ešte zhoršilo, takmer mu spadla z krku, keď sa zohol, aby tej Francúzke pobozkal ruku. Bolo lákavé vykonať nejaký druh malej, vílej pomsty, ktorý by ju zneschopnil nadobro. Keby na niečo narazila, nepochybne by bola dosť malicherná, aby to urobila.

Namiesto toho sa uspokojila so zazeraním na Malfoyove vlasy a prísahou, že odteraz bude Francúzsko ignorovať. Žiadne ďalšie croissanty či nákup francúzskeho parfumu. Ona a Francúzsko sa oficiálne rozchádzajú.

Hermiona si vzdychla, keď musela zniesť ďalšie nadšenie ohľadne Coralie medzi Narcissou, ktorá sa zdala byť vzrušená vyhliadkou na vysoké, blonďavé vnúčatá a Malfoyom. Hermiona si nedokázala predstaviť, že by zostala rovnako vzrušená z vnúčat, ktoré by skončili s kučeravými hnedými vlasmi. Och a nečistokrvnými k tomu. Mala všetkého už po krk a túžila po svojom byte, svojej pohodlnej posteli a kope kníh, ktoré stáli na jej nočnom stolíku. Dokáže sa vyhnúť Malfoyovi a jeho Coralie, keď sa ukryje vo svojom byte. Krivolab bola chytrá mačka. Určite ho dokáže vytrénovať, aby jej chodil po nákupy do supermarketu.

Z ponurých myšlienok ju vytiahla Malfoyova ruka pátrajúca po zátylku. Radšej než strpieť dotyk rúk, ktoré ohmatávali beauxbatončanku, ktorá sa nespomína, zniesla sa na konferenčný stolík. Páni, tak sa sebaľutovala, že si ani neuvedomila, že sa vrátili do jeho bytu.

"Takže čo myslíš?" spýtal sa.

Hermiona sa pokúsila o falošný úsmev. Jediná vec, čo by tento večer ešte zhoršila, by bolo, keby sa prevalili jej žiarlivé pocity. Nedokázala by sa vyrovnať s jeho posmechom.

"Och, bola veľmi milá. Zdá sa, že sa k sebe hodíte. Už nebude dlho trvať, kým sa zbavím týchto krídiel a vrátim sa k svojmu skutočnému životu."

Draco na chvíľu zvažoval, že rovno tam a teraz rozpučí tú otravnú brunetu. Bola hrozná a, napriek všetkej svojej inteligencii, zjavne slepá ako netopier, keď prišlo na lásku. Fakt úžasná víla lásky. Zjavne matkin plán, aby tá tvrdohlavá čarodejnica žiarlila, nefungoval. Ale preto, aby žiarlila, musela byť mať v prvom rade k nemu nejaké city. V poslednej dobe sa to medzi nimi zlepšilo, ale to mohlo byť len okolnosťami a nie nežnejšími emóciami. Práve ho vážne pokúšalo ísť na rande s Coralie len, aby dokázal Grangerovej, že ju nepotrebuje.

Čoskoro to zamietol. Nebolo by pekné zavádzať tú nevinnú francúzsku slečnu a vyzerala ako slušné dievča.

Namiesto toho sa rozhodol urobiť tú najodvážnejšiu vec, ktorú kedy urobil a jednoducho ju konfrontovať ohľadne svojich citov.

"Si nemožná, uvedomuješ si to? Zbláznim sa z teba. Nemohla by si byť viac nevšímavá? Nedocvaklo ti, prečo tak veľa schôdzok nevyšlo?" pustil sa do nej.

Vzhliadla na neho, rýchlo žmurkala. Toto skadiaľ pochádzalo? Určite by mal byť vo vytržení, že dnes večer potenciálne stretol ženu svojich snov.

"Há?" výmluvne sa spýtala.

"Moje preferencie na teba vyložene kričali. Nechcem nikoho tupého, kto dokáže len klebetiť. Nechcem nejakú bojazlivú fialku, čo sa príliš bojí, aby sa mi postavila a dala ma do laty. Chcem niekoho, kto dokáže viesť rozhovor o zmenšujúcich elixíroch. Chcem niekoho, kto má vášnivú povahu, vie rovnako dávať ako dostávať, a kto neutečie s plačom, keď poviem niečo hnusné," jačal na ňu.

Začínala byť zmätenejšia a zmätenejšia. "Coralie by mohla byť týmto všetkým. Alebo kričíš na mňa preto, že som ju nenašla ja?"

Rozhodil rukami do vzduchu. "Možno by som mal dodať, že je ohromne hlúpa, keď príde na niečo spoločné s láskou či pocitmi."

Hermiona si dala ruky vbok a zazrela na neho. "Nechápem, kvôli čomu sa tak hneváš, Malfoy, ale vážne nemáš právo hučať na mňa o záhadných veciach, ktoré nedávajú vôbec žiaden zmysel."

Draco sa krivo pousmial. Možno činy prehovoria hlasnejšie než slová, a tak ju zdvihol a nežne pobozkal na pery.

Z toho onemela. Jednu minútu reční o tom, aká úžasná slečna Beauxbatonska je, potom na ňu kričí, a teraz ju bozkáva napriek tomu, že má len päť centimetrov. Keď o tom Hermiona uvažovala, cítila, že sa začína predlžovať. Malfoy ju zrazu musel objať rukou okolo pása, aby zabránil jej pádu a potom tam tá ruka bola čisto z dekoratívnych dôvodov a ona mohla skĺznuť nadol a dotknúť sa podlahy. Jeho pery nasledovali jej zostup, až kým ju nebozkával poriadne.

Hermiona sa od neho odmotala. "Zbláznil si sa?" vykríkla. "Mohol si ma zabiť - alebo ma zjesť!"

Nič nepovedal, len na ňu hľadel so samoľúbym úškrnom v tvári.

"Nemôžeš len tak bozkávať víly, keď si pre ne obor. Mohla som sa medzi tvojimi perami zadusiť," pokračovala. "Ani sa neospravedlníš?"

Malfoy nadvihol obočie. "Neušlo ti niečo?" spýtal sa, očividne pobavený.

"Okrem faktu, že som bola pre teba takmer zákusok?"

"Grangerová, rozhliadni sa," prikázal.

Hermiona urobila presne to a vtedy jej svitlo. "Och! Och!" vykríkla. "Už viac nie som víla."

Sarkasticky zatlieskal. "Skvelá práca, Grangerová. Desať bodov pre Chrabromil."

"Počkaj, ty si ma pobozkal, kúzlo sa prelomilo. Och! To znamená..." zmĺkla, teraz trochu v rozpakoch.

"Znamená to, že ty si tá pravá? Kto vie. Ale znamená to, že som sa do teba zamiloval a rád by som s tebou šiel na rande. A očividne ty cítiš to isté," pripomenul.

Placho sa na neho usmiala. "Neznášala som Coralie," priznala, už sa cítila statočne, keď on priznal svoje vlastné city.

"V to som dúfal, ale potom sa prejavila chrabromilčanka a tvoja vznešenosť a tak som musel urobiť drastický krok... a... takmer ťa zjesť," posmieval sa.

Hermiona sa začervenala. "Nuž, mohol si ma zabiť," trvala na svojom.

"Aj tak som ťa musel pobozkať, aby sa to kúzlo prelomilo," zašepkal jej, než si ju pritiahol do ďalšieho bozku.

****

Marietta sa cítila so sebou veľmi spokojná. Hermiona Grangerová už mesiac bola nahlásená ako nezvestná a jej priatelia prehľadali takmer všetko.

Bola taká nadšená, keď si Narcissa Malfoyová objednala vílu lásky pre svojho syna a plán polapiť Grangerovú dokonale vyšiel. Smola, tá vlasatá čarodejnica zostane vílou lásky naveky. Marietta nedokázal nájsť nikoho, kto by sa zamiloval do chladnokrvného Malfoya.

Bavila sa, keď ho Grangerovej potreba dať ho s niekým dokopy, viedla k tomu, že niekoľko jej priateliek šlo s ním na rande. Všetky sa vrátili a sťažovali sa, aký príšerný je a žiadne peniaze či dobrý vzhľad nevynahradia jeho hroznú osobnosť. To boli perfektné správy, Grangerová sa bude musieť zodrať, aby našla niekoho, kto sa do neho zamiluje - dokonca ani slizolinské dievčatá s ním nevydržali.

Kráľovská sova zaťukala na jej kuchynské okno a ona sa postavila, zvedavá. Nikdy takúto sovu nevidela. Odviazala jej pergamen z nohy a ona ju klovla do prsta, než vyletela z okna. Marietta si cucala prst, nahnevaná na zlé sovie spôsoby, než sa znova posadila za stôl, zdvihla svoj toast a odhrýzala si z neho, kým rozbaľovala ten pergamen.

 

Drahá slečna Edgecombeová,

píšem vám, aby som vám vyjadrila svoju vďaku za službu Víla lásky. Som veľmi spokojnou zákazníčkou, keď sa môj syn konečne usadil v milujúcom vzťahu a teším sa v budúcnosti na veľa vnúčat.

Víla, ktorú ste poslali, bola dokonalá a stala sa potešením našich životov. Avšak cítim povinnosť varovať vás - moja čoskoro nevesta (dúfam) má veľmi pomstychtivú povahu, keď sa jej skríži cesta. Nebolo by správne, keby som vám nenavrhla, aby ste prijali opatrenia alebo aspoň strávili zvyšok svojho života obzeraním sa cez plece, pretože Hermiona Grangerová exceluje v trestoch, ktoré rozdáva. Verím, že máte predchádzajúcu skúsenosť ohľadne jej pomsty.

Bude z nej dokonalá Malfoyová.

S láskavými pozdravmi

Narcissa Malfoyová

 

Marietta nadobudla hnedofialovú farbu, keď jej zabehol toast, ktorý náhodne vdýchla. Avšak čoskoro bolo biela ako jej tanier, keď jej došli dôsledky jej činov. V snahe pomstiť sa Hermione Grangerovej teraz čelila príšernému osudu, pretože s malfoyovskými peniazmi za chrbtom Hermiona bude nezastaviteľná vo svojej túžbe odplatiť sa Mariette.

 

 KONIEC

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: ivy - 02.10. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


To je luxusní kousek, jak ta nejlepší čokoládová pralinka:-) mňam. Výborná, nečekaná zápletka, pro Hermionu to trest byl, naletět zrovna Marietě, být vydaná Dracovi na pospas, mít jen 5 cm, k tomu křídla, když nesnáší létaní.... hi hi TOP pasáží pro mne zůstane Křivonožka chodící nakupovat, to si někam uložím... Narcissa boží, i Lucius a Hermiona ve fázi popření tak, že Draco zvolil drastickou metodu zvanou francouzské rande a líbačka. Povedený kousek. Moc se mi to líbilo a myslím, že Marieta to zase projela a ještě se bude bát, kdy ji to někdo spočítá.

Vzdy, kdyz si myslim, ze uz jsem z dramione cetla vsechno, prijde neco podobneho. Sladka, mila a hlavne originalni jednorazovka. Dekuji!!

Jó, mile lstivá Narcissa. Paráda. A Hermiona jako víla, to je tak úsměvná představa. Jak se vzteká a komanduje Draca. Musel se do ní zamilovat. Jsem nadšená. Děkuji

Zápletka s Dracovou vílou lásky v podobě Hermiony mě nadchla, ale účast Malfoyových udělala z této povídky skutečný skvost. Ohromně jsem si užívala jak Narcisu, tak Luciuse. Veliké díky, Jimmi.

Tohle bylo dokonalé. Vtipné špiškování Draca a Hermiony korunované praktickým přístupem Narcisy. Věřím, že Marietta se nepřestane ohlížet přes rameno do konce života :D Děkuji, Jimmi.

To bolo úžasné, ďakujem veľmi za výber aj preklad. :DD

Re: Valentínska pomsta Marietty Edgecombeovej Od: KatherineKeiko - 24.03. 2019
Týmto dávam vedieť, že očakávam ďalší príspevok. Ďakujem.

Veľmi pekne ďakujem za milý narodeninový darček, Jimmi. Mám pocit, že Hermiona už nechá Mariettu na pokoji. Nebyť jej, nenašla by svoju životnú lásku. Vlastne by sa jej mala poďakovať, že sa stane onedlho pani Malfoyovou. Marietta to bude ešte dlho predýchavať, a to bude pre ňu tá najlepšia pomsta.

Milá Jimmi, tohle bylo jednoduše skvělé!! A ten banner tak přiléhavý situaci; i když se Hermiona proměnila zpět- šup, už zase ji má Draco na krku! A to, jak to dopadlo, to je pro Hermionu ta nejlepší pomsta! Marietta jí chtěla ublížit a místo toho dostala poděkování. A budou to pro ni i nadále muka pekelná, pozorovat, jaké štěstí své oběti způsobila. Fakt moc krásná povídka. Děkuji!!

Tak tohle bylo pěkné. Narcissa snažící se dotlačit Draca k vnoučeti, přeměněná a sladce nechápavá Hermiona a další pomsta na obzoru - i když nev´m, proč se chce mstít, nebýt Marietty, tak se nevdává :) Díky za překlad.

Dokonalá Hermiona a dokonalá Narcisa. Pánové to budou mít těžké - mít doma takovýto tandem. :D

:D :D :D tak toľko nemožného Draca a ešte nemožnejšej Hermiony som si dávno neužila :D och a niekoľko poznámok sa vážne dostalo (rozchod s Francúzskom a Krivolabom na nákupoch v superkamrkete boli topka!) myslím, že po tomto kole jednorázoviek si Rumaan zamilujem už nadobro :)

Mám ráda krásnou a chytrou Narcisu, a tady opravdu neměla vadu. Ze srdce jí přeju aspoň čtyři vnoučata, aby se mohla chlubit, že konečně trumfli toho otravného Pottera :-)¨ Díky.