Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Lekcie metlobalu

Metlobalová stávka - časť 1/2

Lekcie metlobalu
Vložené: Jimmi - 25.03. 2019 Téma: Lekcie metlobalu
Jimmi nám napísal:

Quidditch Bet 

Názov: Stávka v metlobale

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://archiveofourown.org/works/954278

https://www.fanfiction.net/s/7948712/1/The-Quidditch-Bet

Preklad: Jimmi  

 Banner: solace

Žáner:  Romance/Humour

Pairing:  Dramione

Rating: M

Obdobie:  Rokfort

 Kapitol: 2

Slov: 7582

Zhrnutie: Ronova túžba po Malfoyovom Blesku II ho prinúti uzavrieť hlúpu a veľmi ničivú stávku. Ako Hermiona zareaguje, keď to zistí? A ako to Malfoy využije, aby získal výhody pre seba?

 

Poznámka: 

Keďže nestíham sledovať Arabeskine čarodejky (Čarodějkám jen to nej), tak som sa rozhodla venovať každej, koho som vynechala alebo ešte len bude mať narodeniny, jeden preklad. 


Takže, denice, keď budeš mať narodeniny -  toto je predčasný darček.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Poznámka autorky: Toto je moja verzia klišé o stávke, ktorá dá dohromady Draca s Hermionou, aby spolu mali kopu šedookých, panovačných detičiek a žili šťastne až na veky. Užite si to!

Och, a mala by som varovať tých, čo majú slabosť pre Rona, v tomto príbehu mu budete chcieť jednu vraziť. Nič prehnané, len aby som zdôraznila, aký je hlúpy a necitlivý. Takže to nečítajte, ak by vás to malo nahnevať a mali by ste byť na mňa zlí. Malo by to za následok ďalšiu jednorazovku, v ktorej by som bola k Ronovi hrozitánsky zlá zase ja.

 

Časť 1/2

Ticho okolo znovu postaveného metlobalového ihriska na Rokforte bolo ohlušujúce. Dokonca slizolinskí fanúšikovania ohromením mlčali. Harry Potter tam stál so zlatonkou vo zdvihnutej ruke, ale Chrabromil v zápase nezvíťazil.

Prehral o desať bodov so Slizolinom. Draco Malfoy sa triumfálne uškrnul. Možno nebol taký dobrý ako Potter, pokiaľ šlo o stíhanie zlatonky, ale tentoraz mu nakopal prdel takticky.

 

Blondiak využil všetku svoju slizolinskú prefíkanosť na zostavenie tímu tak, aby vyhral hru bez dolapenia zlatonky. On sám celé dlhé leto trénoval a presunul sa z pozície stíhača na chytača. Tento rok netúžil po osobnej sláve, ale chcel poraziť Chrabromil a ukázať Rokfortu, že hoci je možno slizolinská fakulta na dne, stále nie je úplne odpísaná. Okrem toho bol Harper oveľa prirodzenejším stíhačom ako on kedy bol. A k tomu vyrástol do výšky, takže by vôbec Pottera nedokázal obletieť. Ale Harper bol ľstivý a vynikal v tom, že na seba dokázal neupútať takmer žiadnu až nulovú pozornosť. Dokázal sa zakrádať okolo metlobalového ihriska bez toho, aby si ho sotva kto všimol. 

 

Draco tak či tak zistil, že je z neho lepší chytač. Páčila sa mu akčnosť tejto pozície a mohol veľa oslavovať. Vybudoval okolo seba úplne nový tím, Theo Nott na jednej strane, a Astoria Greengrassová na druhej. Slizolinská fakulta si normálne dievčatá nevyberala, ale Draco dospel k záveru, že je to staromódne a k tomu cez leto videl Astóriu lietať na metle. Bola prirodzene nadaná a jej výzor dokázal omámiť protihráčov. Tento skvelý účinok využívala na toho prerasteného, vyhúknutého chumaja Weasleyho. Tak veľa času strávil očumovaním Astórie, že sa mu nepodarilo zachytiť polovicu striel namierených na jeho bránku. Crabbe tam očividne nebol, keďže ho spálilo na popol v Komnate najvyššej potreby. Namiesto toho Draco spároval s Gregory Goylom zastrašujúcu Millicent Bulstrodeovú. Millie vo svojom prvom zápase excelovala. Zranila niekoľko chrabromilských hráčov a na celý zápas vyradila z hry Deana Thomasa. Práve teraz pobýval na ošetrovni, kde si liečil otras mozgu a zlomenú nohu.

Draco si nemohol pomôcť, aby sa samoľúbo neusmial na Lasičiaka, ktorý zbledol, keď zbadal výsledkovú tabuľu. Tomu ryšavcovi to patrilo.

 

Pár dní pred zápasom Weasley vyhľadal Draca, aby s ním uzavrel stávku. Ak Chrabromil vyhrá, potom dostane Dracov zbrusu nový Blesk II. Weasley nemal čo staviť, keďže bol stále absurdne chudobný. Ale Draco navrhol riešenie, ktoré by potenciálne mohlo rozdeliť Zlaté trio nadobro. Prijal stávku za podmienky, že ak vyhrá Slizolin, potom získa jedno rande s Hermionou Grangerovou, výnimočnou knihomoľkou a Weasleyho frajerkou. Očakával, že ryšavec vycúva, ale na jeho prekvapenie si na to Weasley podal ruky. Spečatili to neporušiteľnou prísahou, tak aby sa ani jeden z nich z toho nemohol vyvliecť.

Prehrať svoj Blesk II. pre Draca nič neznamenalo. Mal dosť peňazí, aby si na druhý deň objednal náhradu. Ale staviť sa, že prenecháte svoju frajerku súperovmu kapitánovi, bolo úplne niečo iné. Ľstivo sa usmial, keď zbadal, ako utešujúco Weasleyho objala. Stavil by sa, že by ho tak ochotne neutešovala, keby už zistila, čo urobil.

*****

Hermiona trpezlivo čakala pred šatňami na Rona, Harryho a Ginny. Keďže nebola veľkým metlobalovým nadšencom, výsledok jej netrhal žily, ale Harry sa tváril, ako keby mu niekto povedal, že Voldemort po druhý raz vstal z mŕtvych. Ron stále podivne mlčal. Obvykle by frfľal o slizolinských pokútnych taktikách a všeobecne o tej hnusnej fretke, ale teraz bol len bledý a trochu chladný.

Premýšľala, či sa nebál, že na neho bude jačať kvôli jeho neprístojnému poškuľovaniu po Astórii Greengrassovej. Kedysi by jej to možno vadilo, ale už si zvykla na Ronovu neschopnosť udržať svoj pohľad pre seba alebo na svojej priateľke. Bolo to niečo, s čím sa musela vyrovnávať zakaždým, keď šli cez leto do Šikmej uličky a dievčatá trepotali mihalnicami na jej ľahko ovplyvniteľného frajera. Na Rokforte to bolo trošku lepšie, pretože tu tých dievčat bolo pomenej, ale Ron už flirtoval s niekoľkými dievčatami rovno pred ňou. 

Nebola si istá, prečo neustále dáva Ronovi šancu, ale ona nebolo tou, čo to vzdá a jeho predsa vždy chcela, no nie? Zdalo sa takto ľahšie.

Hermiona bola pohltená vo svojich vlastných myšlienkach a nevšimla si Malfoya, až kým nestál rovno pred ňou.

"Ahoj, Anjelik," pozdravil.

Pretočila očami a vzdychla si. "Hm, tipujem, že to je pokrok oproti humusáčke. Čo chceš, Malfoy?" spýtala sa.

Vážne nemala náladu na sprostosti, ktoré chcel Malfoy práve teraz zo seba vysypať. Odkedy sa vrátili, udržiavala si od toho mrzutého blondiaka odstup. Mali veľa spoločných predmetov, a ona si uvedomovala, že na niekoho, kto má vážny vzťah s niekým iným, sa jej oči príliš často zatúlali jeho smerom.

Hermiona zdvihla hlavu, keď zbadala dvere na chrabromilskej šatni otvoriť sa. Istotne objavenie Rona s Harrym prinúti Malfoya poriadne rýchlo zdrhnúť. Avšak Malfoy otvorenie dverí spozoroval tiež a len sa uškrnul. Oprel ruku vedľa Hermioninej hlavy o stenu v geste, ktoré bolo oveľa dôvernejšie, než by ocenila, zvlášť keď jej pohľad skĺzol k jeho nadlaktiu, ktoré obopínalo tričko.

Usmial sa na ňu zhora. "Len som ti chcel povedať, že ťa počkám pred riaditeľkinou pracovňou budúcu sobotu večer o siedmej," oznámil.

Hermiona sa zamračila. "Prečo by som tam mala čakať a na koho?" zmätene sa spýtala.

"No predsa na mňa, samozrejme. Kvôli nášmu rande," vysvetľoval, kým sa Harry s Ginny približovali.

"O čom to hovoríš, Malfoy? Aké rande?" spýtala sa so začínajúcim podozrením, že blondiaka musela do hlavy trafiť dorážačka.

"Na to by si sa možno chcela spýtať svojho frajera. Uzavrel so mnou stávku a ty si moja výhra," odvetil Slizolinčan a rukou ukázal na jasne nešťastného Rona Weasleyho.

Jej oči švihli späť k Malfoyovým, keď sa priklonil trošku bližšie a zašepkal jej do ucha. "Uisti sa, že si oblečieš svoje najkrajšie šaty, Grangerová."

Vystrel sa, keď sa jej oči rozžiarili rastúcou zúrivosťou.

"Och, a Anjelik, postaraj sa, aby si niečo urobila s tými svojimi vlasmi. Beriem ťa niekam, kde je to fakt nóbl," žmurkol na ňu, než odišiel.

Hermiona bezmocne hľadela na svojich dvoch priateľov, ktorí sa tvárili zmätene a bezradne, než jej pohľad dopadol na jej nepodareného frajera. Vyzeral previnilo a vydesene.

"Ronald Weasley, čo si urobil?" zlovestne zasyčala.

*****

Hermiona zvládla dostať sa späť do chrabromilskej veže a Harryho a Ronovej spálne predtým, než vybuchla.

Neville nevinne ležal na posteli a čítal si knihu z Herbológie.

"Neville, neprekážalo by ti, kebyže si ideš čítať niekam inam?" spýtala sa zdvorilo.

Chystal sa namietať, kým nevzhliadol a nezbadal Hermionin neuveriteľne nahnevaný výraz. Niečo nebolo v poriadku, a podľa obáv v Ronovej tvári, to malo niečo spoločné s ním. Neville nebol človekom, ktorý by sa miešal do domácich problémov iných ľudí.

"Iste, Hermiona," odpovedal, vyskočil a poriadne rýchlo zdúchol.

Keď Neville odišiel, vrhla na izbu umlčujúce kúzlo. Nechcela, aby niekto počul tie hanebné podrobnosti Ronovej debilnej stávky.

"Nevadilo by ti povedať mi úplne presne, čo si urobil?" spýtala sa klamlivo pokojným hlasom.

Ron nohou pošúchal do kruhu na zemi a pozrel sa na dvere.

"Asi som uzavrel stávku s Malfoyom ohľadne dnešného metlobalového zápasu," prehovoril.

"A aké boli podmienky tej stávky?" spýtala sa znova.

"Keby vyhral Chrabromil, dostal by som jeho Blesk II. a ak by vyhral Slizolin, bude mať s tebou jedno rande," vysvetľoval jej priateľ, ktorý si práve uvedomil, aké zlé boli podmienky tej stávky.

Hermiona zatvorila oči a rátala do desať, kým sa zhlboka nadychovala. Nemyslela si, že by jej Ronova vražda prešla, nech boli okolnosti akokoľvek poľahčujúce.

"Prečo by si s niečím takým hlúpym súhlasil?"

Pozrel sa do nahnevanej tváre svojej priateľky. "Chcel som jeho metlu a nemôžem si ju dovoliť," zamrmlal.

To jej stačilo.

"Nemôžem uveriť, že si zapredal svoju partnerku len kvôli šanci získať nejakú prekliatu metlu, Ronald Weasley!" jačala.

"Ja som ťa nezapredal, Hermiona," snažil sa ju chlácholiť Ron.

Hermiona k nemu prikročila a on rýchlo cúvol. "Vážne? Takže staviť sa o svoju priateľku so súperovým protihráčom nie je kupliarstvo?"

"Nemyslel som si, že prehráme. Harry nikdy predtým so Slizolinom neprehral."

"Och, a kvôli tomu sa mám cítiť lepšie, Ronald?" sarkasticky prehlásila. "Fajn, budeš musieť dať Malfoyovi niečo iné, pretože ja odmietam ísť kamkoľvek do jeho blízkosti, tobôž ísť s ním na rande."

Zbledol. "Hermiona, musíš ísť."

"Ja nič nemusím, Ronald. Nie som tvoj majetok a ty sa o mňa nemôžeš staviť," kričala.

"Zložili sme neporušiteľnú prísahu," zamrmlal.

Chvíľu na neho zízala a lapala po dychu, keď stratila reč nad tou naprostou trúfalosťou jej takzvaného frajera.

"Úplne si prišiel o schopnosť rozumne uvažovať?" vykríkla. "Takže ak na to rande nepôjdem, ty zomrieš?"

Ron vedel, že najmúdrejšie, čo môže urobiť, bude mlčať, a tak len prikývol.

Hermiona rozhodila rukami do vzduchu a zúrivo sa začala prechádzať po izbe.

"Ty si fakt číslo, Ronald Weasley. Nemôžem uveriť, že si považoval metlu - kus dreva s vetvičkami na konci - za dôležitejšiu než pocity tvojej partnerky!" vykríkla. "Fajn, môžeš svojej priateľke poslať bozk na rozlúčku. Mám už po krk tvojho necitlivého správania. Nielen že si ma dnes strápnil tým, ako si slintal nad Antóniou Greengrassovou, ale potom vyrukuješ s niečím takýmto."

Ron sa v šoku pozrel na Hermionu. Toto sa nemalo stať. Mali sa vziať a mať múdre, ryšavé detičky a žiť šťastne až naveky.

"Nemôžeš sa so mnou rozísť, Hermiona; ja ťa milujem," prehlásil.

Prižmúrila na neho oči. "To fakt dokazuješ vtipným spôsobom. Staviť sa o mňa s Dracom Malfoyom je sotva skvelým prejavom lásky. Ale to nie je skutočný problém; je to len príznak toho, čo je v našom vzťahu zle."

"Čo tým myslíš?" spýtal sa, nemajúci o ničom potuchy ako obvykle.

"Myslím tým, že mi vôbec nepreukazuješ ani kúštik rešpektu. Ustavične si obzeráš iné baby a to dokonca predo mnou a flirtuješ s nimi. Znášala som to, pretože som si myslela, že z toho vyrastieš, ale toto je posledná kvapka. Ja nie som tovar, aby si ma menil za niečo iné," penila. "Mám plné zuby toho, že vyzerám pred ostatnými ako idiot. Za toto nestojí žiaden chlap."

Vybehla z izby, naraziac do Harryho s Ginny, ktorí nervózne postávali pred dverami. Neobťažovala sa zastaviť a niečo im povedať, potrebovala sa dostať preč, než prekľaje Rona alebo urobí niečo horšie.

Knihy boli o toľko príťažlivejšie než chalani. Poskytovali vám vedomosti a pri tom vám nedupali po srdci.

*****

Harry vošiel do spálne a pozrel na rozrušenú postavu Rona, ktorý sedel na konci svojej postele s hlavou v rukách.

"Rozišla sa so mnou," prehlásil ryšavec.

Harryho to neprekvapilo. Nedokázal si predstaviť, že by si Hermiona niečo také nechala páčiť.

"Čo si si myslel, kámo?" spýtal sa.

"Neviem. Myslel som si, že im nakopeme zadok ako obvykle a že budem mať žiarivú novú metlu, ktorou zamávam fretčiakovi pred očami."

"Si idiot, Ron," prehlásila Ginny. "A mama ťa za toto zabije."

Ron sa zvalil chrbtom na posteľ a zastonal do nebies.

"Myslíte, že mi odpustí, keď sa upokojí?" spýtal sa.

Ginny si odfrkla. "Máš šťastie, že s tebou trčala tak dlho. Posledných šesť mesiacov si bol necitlivý kretén, hltal si všetku ženskú pozornosť, ktorá sa ti dostávala a ona to znášala, pretože si myslela, že je to len prechodná fáza."

"Ona sa nevráti, že?"

"Ani náhodou," pokrútila Ginny hlavou. "Už si ju strácal, toto ju len dotlačilo k tomu, aby sa s tebou rozišla."

*****

"Z čoho si taký nabudený?" spýtal sa Blaise nasledujúci večer vo Veľkej sieni, keď si všimol viac než obvykle ľstivý úškrn, ktorý zdobil tvár jeho priateľa.

"Len sa vyhrievam v sláve môjho víťazstva," odpovedal Draco.

Blaise by mu to zhltol, kebyže sa Draco skutočne ukázal na after-party minulej noci v slizolinskej klubovni. Sledoval pohľad svojho priateľa a všimol si, že hľadí na chrabromilský stôl.

"Čo ťa tak veľmi baví na tých chrabrochruňoch?" spýtal sa.

Draco nakrátko otočil hlavu k nemu a Blaisa zaskočila tá číra, pomstychtivá radosť, ktorá vyžarovala z jeho šedých očí.

"Všimol si si dnes večer, že je niečo iné?"

Prezrel si detailne chrabromilský stôl. Nemohol to posúdiť, pretože obvykle im nevenoval žiadnu pozornosť, ale niečo poskytovalo Dracovi neobvyklú dávku radosti. Očami zaletel ku Grangerovej, ktorá sedela s Parvati Patilovou na konci stola. Vtedy mu to docvaklo. Prečo sa Grangerová nelepila k boku svojho beznádejného frajera? Obvykle verne sedela vedľa neho, kým sa on snažil skonzumovať jedlo z celého stola. Obrátil pozornosť na druhý koniec stola, kde nešťastne sedel ten neschopný ryšavec vedľa Pottera a jeho sestry. Nezvykle na neho sotva jedol. Medzitým Romilda Vaneová, ktorá sedela oproti, mala oblečený top s najhlbším výstrihom, aký kedy Blaise na Rokforte videl a predsa Lasičiak do neho necivel.

Blaise sa otočil späť k Dracovi, ktorý so strach budiacim úškrnom sledoval, ako mu to všetko dochádza.

"Čo si urobil?" spýtal sa.

Draco si poťapkal prstom po brade, keď predstieral, že o tom rozmýšľa. "Možno som prispel k tomu, aby sa ten orangutan a knihomoľka rozišli."

"Čože?" spýtal sa zmätený Blaise. "Ako?"

Jeho blonďavý priateľ sa zasmial. "Má so mnou budúcu sobotu rande a všetko je to Weasleyho chyba," prehlásil, než v celom rozsahu vysvetlil situáciu.

Blaise sa smial, než jeho priateľ skončil. "Mohol by niekto byť taký tupý ako Lasičiak?" poznamenal.

Draco pokrútil hlavou a sledoval, ako ryšavec opustil sálu, v jeho pätách sa nešťastne vliekli Potter s Weslíčkou. Grangerová sa odmietala celý večer pozrieť jeho smerom a zúrivo prikyvovala niečomu, čo vravela Patilová. Draco pochyboval, že ju to zaujímalo, len si zachraňovala povesť.

"Takže ako plánuješ získať tú strapatú bifľošku tamto?" spýtal sa Blaise, čím spôsobil, že Draco švihol hlavou k nemu a nechápavo na priateľa vyvalil oči.

"Čo tým myslíš?"

Blaise si odfrkol. "Prosím ťa, Draco, si rachnutý do Grangerovej, odkedy sme sa vrátili na Rokfort. Už týždne ju utkvelo sleduješ."

Zamračil sa. "Nie som do nej rachnutý. Je to osina v zadku."

Blaise pretočil očami. "Iste, iste, Draco, čokoľvek povieš. Ale ak ju chceš, potom by si si mal švihnúť, pretože nie si jediný chlapík, ktorého ohromil jej rozum a krása."

Omráčene chvíľu sedel. "Tebe sa páči Grangerová?" spýtal sa.

"Čože? Nie! Mám plány s úplne niekým iným," prehlásil Blaise, ktorý sa pozrel smerom k Astórii. "Ale bystrohlavskí chalani ju okukávajú. Myslím, že Michael Corner len minulý týždeň nariekal, že si ju Weasley nezaslúži."

Draco prižmúril oči, keď zazrel jedovato na chrabromilský stôl. Blaise sa na ňom zasmial. "Áno, vôbec do nej nie si rachnutý."

"Nie som," trval na svojom. "Len sa pohrávam s ňou a jej tupými priateľmi." Klamár, zašepkal slabý hlások v jeho hlave.

"Takže kam ju plánuješ budúci týždeň vziať?"

Draco nikdy nebol tak rád, že sa pravidlá ohľadne ôsmakov zmenili vzhľadom na to, že boli dospelými, ktorí prešli vojnou. O víkende mali dovolené opustiť Rokfort, hoci nie veľa z nich to využívalo. Ale Draco plánoval vziať Grangerovú do najnovšej reštaurácie, ktorú otvorili v Šikmej uličke. Bola drahá a hrdila sa tým, že mala dôvernú atmosféru. Bolo to miesto, kam vziať ju by si Weasley nemohol dovoliť ani za milión rokov."

"Rezervoval som stôl u Le Rayon D´Or," prehlásil.

Blaise potichu zapískal. "Vidím, že sa ju snažíš maximálne ohromiť."

Zamračil sa na svojho priateľa. "Nie, len predhadzujem Weasleymu, že môžem vziať jeho priateľku na také miesto a on nemôže."

Blaise sa usmial na svojho blonďavého priateľa. "Mohol by som povedať niečo o tom, že popieranie nie je rieka v Egypte, ale myslím, že ty už vieš, že si v ňom až po uši. Veľa šťastia želám; bez boja to nepôjde."

*****

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Metlobalová stávka - časť 1/2 Od: Elza - 28.03. 2019
Asi som uzavrel stávku s Malfoyom... Asi? ASI?!! Ron perlí. "A mama ťa za toto zabije." - "Myslíte, že mi odpustí, keď sa upokojí?" ...Rone, Rone, myslíš Hermionu nebo matku? :D "Áno, vôbec do nej nie si rachnutý." ...Jistě, Draco. A právě proto sis zařídil s ní to rande, že? :D Tedy mám dojem, že si ta Hermiona moc nepomůže, když vymění jednoho blbce za druhého.

Re: Metlobalová stávka - časť 1/2 Od: silrien - 26.03. 2019
Ron, který chtěl víc a nemá nic. Jsem zvědavá, jestli ještě něco podnikne. A těším se na rande. Děkuji

Re: Metlobalová stávka - časť 1/2 Od: kakostka - 26.03. 2019
To je luxusní námět, škoda, že to není kapitolovka. Mazaný Draco, který upřesnostnil Zmijozel před sebou se mi líbí. Mám trošku hokej v pozicích, chytač je brankář? Stíhač je to, co byl Draco a Harry doposud? tj v češtině chytač? Ron to projel na celé čáře, flirtování a okukování v přítomnosti Hermiony to je na přes ústa a pěkné zaklínadlo k tomu. Marně přemýšlím, kde k té zoufalé absenci respektu Ron přišel. O Arthurovi s Molly se zas tolik neví, ale měla jsem pocit, že Arthur svou ženu miluje a respektuje, takže viděl jak to vypadá. Jasně, Molly byla ta co vládla a posílala huláky. Smysl pro rodinu má, tak kde se vzalo to, seru na tebe Hermiono, protože ty tu seš vždycky? Kromě toho, že si za to může i Mione sama, která mu tolerovala vše, už od prváku, tak co na tom měnil, že? Jsem zvědavá, jakou strategii Draco zvolí, mám dojem že ohromit ji luxusní restaurací není to pravé. Na to Hermiona celkem dlabe, ikdyž ji to potěší aspoň podvědomě, většina žen chce být hýčkaná, ikdyž se navenek bude tvářit jinak. Blaise zabodoval... ten si Draca ještě vychutná:-)))

Re: Metlobalová stávka - časť 1/2 Od: KatherineKeiko - 26.03. 2019
Tímto dávám vědět, že očekávám další příspěvek... Je to sice jen jedna polovina, ale i ta polovina je úžasná. Děkuji.

Re: Metlobalová stávka - časť 1/2 Od: Jacomo - 26.03. 2019
Tak som sa ponorila do príbehu a zrazu konec! :-) Ještěže na pokračování nebudeme muset čekat dlouho. Nebudeme, že jo? ;-) Díky moc, Jimmi.

Re: Metlobalová stávka - časť 1/2 Od: Sally - 25.03. 2019
Ach Ron *megagalaktický face-palm* Škoda, že z toho nie je poviedka, toto by som čítala vkuse :D

Re: Metlobalová stávka - časť 1/2 Od: margareta - 25.03. 2019
Celkem věřím, že Ron má Hermionu upřímně rád, jenom nepochopil, proč by o ni měl přijít, když v sázce bylo nové koště. Hermiona podle něj přece musela vědět, že v jeho srdci je na prvním místě famfrpál. Teď se bude asi cítit ublížený a zrazený. Neborák. Je to sice neuvěřitelné, ale takových bimbasů chodí po světě více. Těším se, jak to Draco uhraje na rande. Ono ulovit Hermionu nebude tak lehké, jako chytit zlatonku. Teď bude muset pořádně zakličkovat, aby ho naopak nesejmula ona. Děkuji Jimmi! Jsem zvědavá, jak to dopadne!

Re: Metlobalová stávka - časť 1/2 Od: denice - 25.03. 2019
Milá Jimmi, moc děkuji za překvapení k narozeninám, opravdu jsem si ho užila. Draco dokáže být pěkně mazaný, když chce - tím myslím famfrpálovou strategii, ovšem ta sázka taky není k zahození. Může si aspoň před svou kolejí zachovat tvář, i když Blaise už má jasno. A chudák Ron, ztratit Hermionu i chuť k jídlu. to už je skoro moc. Jsem vážně moc zvědavá, jak to Draco zahraje :-) Děkuji.

Re: Metlobalová stávka - časť 1/2 Od: Lupina - 25.03. 2019
Ohohó, hezky to začíná :D Hermiona Rona vydržela dlouho, za to opravdu žádný chlap nestojí. Nebyli svoji, závazky neměli, měla ho kopnout do zádele už dávno. Teď se Dracovi otevírá široké pole působnosti. Těším se, až si spolu vyjdou. On popírající, že se mu ona líbí, ona maximálně naštvaná na mužské pokolení...:D Těším se na pokračování. Díky, Jimmi.

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )29.03. 2019Lekcie metlobalu
Rumaan: ( Jimmi )26.03. 2019Metlobalová stávka - časť 2/2
Rumaan: ( Jimmi )25.03. 2019Metlobalová stávka - časť 1/2
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )29.11. 2018Úvod k poviedke