Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Lekcie metlobalu

Metlobalová stávka - časť 2/2

Lekcie metlobalu
Vložené: Jimmi - 26.03. 2019 Téma: Lekcie metlobalu
Jimmi nám napísal:

Quidditch Bet 

Názov: Stávka v metlobale

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://archiveofourown.org/works/954278

 Preklad: Jimmi  

 Banner: solace


Poznámka: 

Keďže nestíham sledovať Arabeskine čarodejky (Čarodějkám jen to nej), tak som sa rozhodla venovať každej, koho som vynechala alebo ešte len bude mať narodeniny, jeden preklad. 


Takže, marci, keď budeš mať narodeniny -  toto je predčasný darček.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Časť 2/2

 

****

Hermiona zažívala vážne zlý týždeň. S Ronom sa odmietala baviť, hoci ten to na ňu skúšal so šteňacími očami zakaždým, keď ju zbadal. To ju prinútilo skrývať sa v knižnici dlhšie než obvykle, aby sa mu v chrabromilskej klubovni vyhla. Najviac ju však trápilo to, že z rozchodu s Ronom vôbec nebola smutná. Hlavne sa jej uľavilo, keďže si až doteraz neuvedomovala, ako veľmi ľpela na vonkajšom zdaní ich vzťahu. Bolo to to, o čom si myslela, že by mala chcieť. V skutočnosti jej vôbec nerobilo radosť byť Ronovou priateľkou. Všetky jeho najhoršie vlastnosti sa tým len zvýraznili až do takej miery, že si len s veľkým úsilím dokázala spomenúť na to, čo sa jej v prvom rade na ňom páčilo.

Harry sa snažil udržať od všetkého odstup. Avšak pretože nerád trávil väčšinu svojho času v knižnici, znamenalo to, že vídaval Rona častejšie ako ju. Ginny sa maximálne snažila byť jej podporou. Všetkým dala jasne najavo, že za ten rozchod je na vine Ron. Prekvapivo sa na Rokforte podrobnosti stávky nerozniesli. Hermiona s priateľmi mali samozrejme oprávnený záujem udržať to v tajnosti, ale nechápala, prečo si tu Malfoy nevykračoval a nechválil sa tým.

Vlastne aj Malfoy trávil v knižnici neprimerane veľa času. Hermiona cítila, ako jej jeho ortuťový pohľad prepaľuje dieru v zátylku, a len vďaka vysokej úrovni svojej sebadisciplíny  sa na neho každých päť minút neotočila, aby mu to zazeranie opätovala. Zakaždým, keď sa im pohľady spojili, usmial sa tým samoľúbym úsmevom a ona bola v pokušení prejsť k nemu a ešte raz mu jednu streliť.

Suma sumárum, Hermiona mala neustále zlú náladu.

Aktuálne si zúrivo čmárala na esej z Transfigurácie. Jedinou dobrou vecou na tejto situácii bolo to, že získala veľký náskok vo všetkých predmetoch. Stolička oproti pri odsúvaní zaškrípala, čo ju prinútilo vzhliadnuť.

 

"Anjelik," pozdravil ju Malfoy skôr, než sa rozvalil a rozložil si svoje veci po stole.

"Čo robíš, Malfoy?" spýtala sa.

"Čo by som robil? Študujem."

"Ale práve tu neštuduješ. Nechcem, aby si sedel v mojej blízkosti," dôrazne vyhlásila.

"Smola," postrehol. "Máš ma na krku. Pretože máš všetky knihy, ktoré potrebujem na esej z transfigurácie."

Hermiona sa durdila, keď sa Malfoy začal prehŕňať obrovskou kopou kníh, ktoré okolo seba nakopila. "Choď si robiť inú esej," prikázala.

Zarazil sa v tom, čo robil a nadvihol obočie.

"To bol príkaz, Anjelik?"

"A čo ak bol?"

"Ja prijímam príkazy len od dôležitých žien v mojom živote. Čiže naznačuješ, že by si mohla byť dôležitá?" naznačil vyzývavo.

Hermiona sa začervenala, keď si uvedomila, že Malfoy, Draco Malfoy, s ňou flirtuje. Posunul sa bližšie a prešiel jej prstom po zružovenom líci.

"Takže sa tešíš na sobotný večer?" zašepkal dôverne.

Začalo jej byť trošku horúco a omámene.

"Čože?" chabo skúsila. Potom si všimla jeho samoľúby výraz, odkašľala si a posadila sa vzpriamene.

"Máš šťastie, že sa ukážem, Malfoy," uštipačne ho informovala. "Toto robím len preto, že bol Ron dosť hlúpy na to, aby s tebou uzavrel neporušiteľnú prísahu a ja nechcem, aby zomrel."

Blondiak sa okúzľujúco na ňu usmial, keď sa načiahol a chytil ju za ruku.

"Takže nie si ani trošičku zvedavá, aké bude rande so mnou?" spýtal sa, kým ju hladil po prstoch.

Prekliala svoje zradcovské telo. Jeho teplé ruky vyvolávali chvenie, ktoré sa vlnilo nahor jej rukami. Čo sa do pekla dialo? Nič, čo kedy predtým Ron urobil, sa tomuto nepodobalo. Tiež si nebola istá, ako odpovedať na jeho otázku, pretože bola trošku zvedavá.

Malfoy bol vždy záhadou. Predtým ho považovala za školského tyrana, ale keď jej Harry povedal, čo sa stalo v Astronomickej veži, uvedomila si, že aj na ňom bola nakopená obrovská záťaž. Jeho priezvisko znamenalo, že sa od neho očakávalo, že sa bude správať a myslieť určitým spôsobom. A keď ho zazrela počas posledného ročníka, vyzeral tak trochu menší a nikdy nezabudla ako uštvane pôsobil, keď sledoval, ako ju mučí jeho teta. Maximálne sa snažil, aby ju neidentifikoval, napriek tomu, že bolo očividné, kto sú, len čo ich dotiahli pred neho.

A tento rok si všimla, že ju sleduje - nie rovnakým spôsobom ako predtým, ale s intenzitou, z ktorej sa zachvela a nie v zlom význame. Jeho šedé oči potemneli, keď na nej spočinuli a už sa na ňu viacej neuškŕňal, ani ju neurážal. Vrátil sa na Rokfort so zdravším výrazom, trošku podrástol a spevnel. Už viac nevyzeral ako chlapec, už vyzeral ako muž.

Hermiona počula to, čo sa o ňom šepkalo v dievčenských kúpeľniach. Veľa dievčat urobilo aj nemožné, aby na neho narazilo, ale zdalo sa, že ho to nezaujíma. Škodoradostná Morag McDougalová naznačila, že je možno gayom. Často ho vídali s Blaisom Zabinim a ani jeden z tých pekných chalanov nemal frajerku.

Zvuk knihy, ktorú niekto hodil o zem, spôsobil, že Hermiona stočila hlavu. A tam na druhej strane knižnice stál Ron a v hrôze na dvojicu zízal.

Uvedomila si, ako dôverne vyzerala, keď sa nakláňala k Malfoyovi, ktorý zvieral jej ruku. Vytiahla si ju spod jeho a rýchlo v zmätku utiekla z knižnice.

Draco sa pomaly usmial, keď sledoval, ako sa Grangerová zmätene vzďaľuje. Takže tá malá chrabromilčanka nebola voči nemu taká imúnna, ako si myslel. Videl tú husiu kožu, ktorá jej naskočila, keď ju pohladil po ruke. Aj jej zreničky sa rozšírili. A k tomu ešte na významnú chvíľku zaváhala, než ju vyplašil Weasley. Možno mal nakoniec šancu získať ju.

Sledoval, ako Lasičiak kráča smerom k nemu.

"Na čo sa hráš, Fretčiak? Necháš Hermionu na pokoji," zavrčal Weasley.

Slizolinčan si založil ruky za hlavu a oprel sa dozadu na stoličke.

"Nemôžem, Weslík. Musím ju zobrať na rande inak zomrieš," posmieval sa.

"Radšej by si nemal nič skúšať, inak ti ublížim," vyhrážal sa mu ryšavec.

"Tak veľmi sa bojím," zatiahol sarkasticky. "V každom prípade to, čo robí Hermiona, nie je tvoja vec. Dala ti kopačky a je voľná pohnúť sa ďalej ku komukoľvek bude chcieť."

Uškrnul sa, keď Weasley žiarivo očervenel pri použití Hermioninho krstného mena. Bola vždy sranda vytočiť ho.

"Takže ak ti to neprekáža, mám prácu a ty plytváš mojím drahocenným časom," prehlásil s pomalým mávnutím rukou.

Weasley na neho nesúvislo prskal, než odpochodoval preč. Draco sa vrátil k triedeniu kníh a pustil sa do písania svojej eseje.

Dokončil ju o pár hodín neskôr a práve si balil veci, keď si uvedomil, že Grangerová ušla bez tých svojich. Schmatla svoju tašku, ale v tej náhlivosti zabudla brko, atrament a nedokončenú esej. Pobalil aj jej veci a potom si ich dal do svojej tašky. To mu poskytne ďalší dôvod vyhľadať ju.

Draco svoje pobláznenie Grangerovou udržiaval v tajnosti, nepovedal to ani Blaisovi, hoci to ten blb vďaka jeho poslednému kúsku uhádol. Nevidel zmysel niekomu to vravieť, pretože sa zdalo, že je šťastná s Weslíkom, nech akokoľvek bol ten ohava chlípny. Niežeby mal aj tak nejakú šancu. Neľútostne ju predtým šikanoval a nebol hlúpy, aby si myslel, že mu len tak odpustí, zabudne a dá mu nejakú šancu.

Ale potom Weasley spravil zo seba hlupáka a uzavrel tú stávku. Draca ani nenapadlo, že bude naozaj súhlasiť s jeho podmienkami, ale samozrejme to využil.

Teraz mal obmedzený čas, aby niečo podnikol a ukázal Grangerovej, akí dobrí môžu spolu byť. Dnešok mu už poskytol maličkú nádej.

****

Hermiona nadávala, keď vybaľovala svoju tašku. Keď tak náhlivo ušla z knižnice, bežala k jazeru a prechádzala sa... a prechádzala sa, až kým sa neunavila. Ale práve si uvedomila, že nechala svoju esej na stole a že sa tam nechce vrátiť pre prípad, že by tam Malfoy stále bol. Vráti sa po ňu, keď bude večera v plnom prúde. Vtedy nikto v knižnici nebude a práve teraz vážne nemohla čeliť Malfoyovi.

Ten blondiak ju miatol až príliš. Hanbila sa za to, že ho považovala za atraktívneho. Nemalo zmysel tajiť to potom, čo sa pred chvíľou stalo v knižnici. Ten slizolinčan v nej vyvolal mravčenie ako nikto iný predtým a teraz s ním musela ísť na rande.

Zastonala a chytila sa za hlavu. Ani na sekundu nemala pochybnosti, že ju Malfoy za príťažlivú nepovažuje, pretože sa nikdy netajil, že si myslí, aká je škaredá. Tiež si nemyslela, že by vôbec zvažoval chodenie s muklorodenou.

Zvalila sa na posteľ a pokúsila sa upokojiť svoje ustarané nervy.

****

Hermiona vkĺzla do Veľkej siene. Prešla knižnicu, ale jej prekliata esej tam nebola. Nečudovala by sa, keby ju ten diabolský blondiak ukradol a odovzdal ako svoju vlastnú.

Zamávala na ňu Ginny.

Hermiona vďačne vkĺzla na voľné miesto, ale potom zbledla, keď si všimla, že oproti nej sedí Ron. Prižmúril na ňu oči a zazrel na ňu.

"To čo dopekla bolo predtým medzi tebou a Malfoyom?" zavrčal.

Vystrela plecia. Ron nemal žiadne právo spochybňovať jej činy, a on robil oveľa horšie veci, keď spolu chodili.

"Delili sme sa o knihy na jednu esej," vyštekla.

"A to vyžadovalo držať sa za ruky, všakže?" znova zavrčal.

Hermiona postrehla, že Ginny s Harrym sledujú rozhovor s rozšírenými očami. Ginny vyzerala zaujato, zatiaľ čo Harry sa tváril trochu vyvedený z miery.

"Nie všetko je tak, ako to vyzerá, Ron, a ty by si nemal skákať k unáhleným záverom," odsekla.

"Tuľkať sa s Malfoyom je sotva nevinné," vrátil Ron.

Cítila, že jej rozčúlenosť stúpa. Nechcela, aby jej tu rupli nervy a spôsobila scénu. Bolo by to trápne a Rokfort už o nich dvoch s Ronom rozprával.

"Ja som sa netuľkala s Malfoyom, a keby som sa aj tuľkala, potom by to nebola tvoja vec," vyštekla.

Neznášala, keď sa Ron stal taký odsudzujúci. Priveľa pripisoval situáciám ako s Viktorom Krumum a Vianočnému bálu.

Chcela sa vrátiť k jedlu, keď ju Ginny začala štuchať lakťom. Otočila sa k priateľke, ktorá naznačovala niečo v diaľke. Pozrela sa kam ukazoval Ginnin prst a zbadala Malfoy vliecť sa smerom k chrabromilskému stolu s očami upretými na ňu. Zatvorila oči. Mohol by si ten slizolinčan načasovať tento svoj malý prepad v horšom čase? Nemyslela si, že je to možné.

Ron vyzeral, že dostane mŕtvicu, keď sa Malfoy postavila za Hermionu. Blondiak sa naklonil nad ňu a položil pred ňu veci, čo zabudla v knižnici.

"Toto si zabudla, keď si utiekla," riekol, očami švihol k Ronovej fialovej tvári. Diabolsky sa uškrnul a keď sa vystieral, pobozkal Hermionu na líce. "Uvidíme sa v sobotu, Anjelik."

Ron niekoľko minút nesúvisle brblal, než na ňu zdvihol trasúci sa prst.

"To o tomto som hovoril," zasyčal.

Hermiona si rukami zakryla červené líca, keď celá škola onemela a zízala na ňu. Ron svojou reakciou celú situáciu nezlepšoval. Teraz bude šepkanda pracovať presčas, pretože to vyzeralo, že dala Ronovi kopačky kvôli Malfoyovi.

Nedokázala sa pozrieť na Harryho. Nechcela vidieť žiaden výraz, ktorý mal v tvári. Mohol by byť jej život ešte horší?

****

Hermiona sa zašila vo svojej izbe. Mala v tieto dni pre seba poriadne veľa miesta, pretože Parvati trávila veľa času so svojou sestrou, Padmou. McGonagallová jej dovolila zostať v bystrohlavskej veži, keď uznala, aká stresujúca bola pre Parvati Lavenderina smrť. Hermiona nikdy nebola vďačnejšia za ticho.

Zaklopanie na dvere ju vytiahlo spod vankúša, kam si schovala svoju zahanbenú tvár.

Spoza dverí vykukla rusovláska.

"Nevadí, ak vojdem?" spýtala sa Ginny.

Hermiona pokrútila hlavou. Prinajmenšom jej Ginny dokáže ponúknuť vlastný pohľad na jej život, ktorý bol práve teraz hore nohami.

Ginny sa posadila na posteľ tvárou k nej.

"Takže Malfoy," začala konverzačne.

"Nie je to tak, ako to vyzerá," bránila sa Hermiona.

Ginny zdvihla ruky dohora. "Myslím, že si ma pletieš s Ronom. Nepovedala som, že to nejako vyzerá a keby som to aj povedala, máš právo chodiť, s kým chceš."

V šoku sa pozrela na Ginny.

"Ale toto je Malfoy. Veď vieš, Fretčiak. Pán Čistokrvný. Smrťožrút v zácviku," prskala.

"Hodí sa k tebe a ak skutočne chce s tebou chodiť a nielen vytočiť Rona, potom si myslím, že už sa cez tú krvnú nadradenosť dostal," analyzovala jej priateľka.

"A necítila by si ku mne nenávisť, kebyže sa tak stane?" spýtala sa prekvapená.

"Nie, nemá zmysel držať sa predsudkov. Jediné, čo to spôsobí, bude, že sa o pár rokov dostaneme do ďalšej vojny. Ak sa zmenil a ak je do teba, potom ti hovorím, choď na to."

"Nemusím byť do neho aj ja?"

Ginny po nej strelila vševediacim pohľadom. "Mňa neoklameš, Hermiona Grangerová. Si do neho totálne rachnutá. Prezradila ťa tvoja dnešná reakcia vo Veľkej sieni."

Znova sa vrhla na posteľ.

"Čo urobím? Flirtuje so mnou a ja som z toho sentimentálna."

"V sobotu sa nahoď, nechaj ho, nech ťa vezme von a uvidíš, kam to povedie."

"A čo Ron?"

"Mám Rona rada, ale svoju šancu s tebou už premárnil. A tiež nie som Harry, ktorý vám dvom až zúfalo fandil. Videla som, že existujú veci, kde ste absolútne nekompatibilní. Možno by ste pár rokov pokrivkávali, ale ako dvojici by vám to nikdy nefungovalo," poznamenala Ginny.

"Ale všetci to očakávali," namietala.

"No a? Chceš si vybudovať vzťah na očakávaniach iných ľudí, Hermiona? Pretože ak áno, potom pobozkaj šťastie na rozlúčku," dôvtipne prehlásila rusovláska.

"Harry mi neodpustí, keď... a to je veľmi hypotetické keď... keď sa dáme s Malfoyom dokopy."

Ginny sa usmiala.

"Harry bude vytočený a chvíľu bude trucovať, ale tebe odpustí čokoľvek. Človek nepôjde do brutálnej vojny s jediným priateľom, ktorý pri ňom stál za všetkých okolností len kvôli tomu, že neznáša toho, s kým randí."

"Ale to je Malfoy. Harry Malfoya nenávidí," pripomenula.

"Ale to si ty. Harry ťa miluje," protirečila Ginny.

"Nemyslíš, že som čudná, keď považujem Malfoya za príťažlivého?"

"Ani náhodou, ten chalan fakt vyzerá dobre. Okrem toho by som radšej, kebyže chodíš s ním než s Michaelom Cornerom, ktorý, na rovinu, je desivý," zhnusene prehlásila Ginny.

Hermiona sa spýtavo pozrela na priateľku. "Včera ma požiadal, aby som vás dvoch dala dokopy. Nechutné. Som jeho bývalá a sestra tvojho bývalého."

Ginny naznačila vracanie.

Hermiona potlačila smiech. "Bez urážky, ale Michael Corner je mi ukradnutý."

"Fuj, ešte po tebe aj slintá, keď ťa bozkáva. Radšej by som bozkávala Malfoya. Vyzerá, že vie, ako sa používajú ústa," rozplývala sa Ginny.

Hermiona sa zachichotala, červená, a hodila po Ginny vankúš.

****

Sobota nastala príliš rýchlo pre pokoj Hermioninej mysli. Jedna jej časť to chcela mať za sebou, kým druhá bola chorá starosťami. Hlavne vďaka pokračujúcemu Malfoyovmu flirtovaniu a čiastočne kvôli rozhovoru s Ginny bola teraz Hermiona uzlíčkom nervov kedykoľvek narazila na blondiaka, čo sa stávalo na taký veľký hrad príliš často.

Bola do neho totálne zamilovaná. A jej hormóny, ktoré už viac jej disciplinovaná myseľ neovládala, reagovali nelogickým spôsobom a spôsobovali, že zostala ako obarená zakaždým, keď sa priblížil. Zdalo sa, že krv sa natrvalo usídlila v jej lícach. A k tomu všetkému jej mozog produkoval isté mládeži neprístupné a detailné sny.

Suma sumárom, cítila sa úplne rozhodená, keď Ginny vrazila do jej izby tesne po obede s taškou plnou make-upu a vlasovej kozmetiky a polovicou svojho šatníka.

Výsledkom bolo, že Hermiona bola teraz plne nahodená, vlasy skrotené a mala na sebe očarujúce šaty. Ak sa jej bude Malfoy posmievať, potom ho prekľaje a bude to naozaj bolieť.

Do sedem dvadsať sa Hermiona prechádzala pred McGonagallovej pracovňou a začínala byť stále viac naštvaná. O pol ôsmej to vzdala a vydala sa späť do chrabromilskej veže. Nemohla uveriť, že skočila na Malfoyove kecy. Samozrejme, že ju nechcel zobrať na rande. Pravdepodobne s ňou minulý týždeň flirtoval, aby sa do neho zamilovala a on ju potom mohol totálne ponížiť tým, že sa neukázal.

Tiež by sa nečudovala, keby predstieral, že skladá neporušiteľnú prísahu s Ronom. Jej bývalý nemal potuchy, ako má vyzerať, pretože to by od neho vyžadovalo, aby otvoril a prečítal nejakú.

Keby to o Hermione neprezrádzalo, že jej záležalo na tom, či sa Malfoy ukáže alebo nie, určite by na neho pri najbližšej príležitosti použila svoje najhnusnejšie kúzlo. Namiesto toho sa bude musieť pripraviť na ťažkosti a uzavrieť svoje srdce v ľade. Neposkytne Malfoyovi satisfakciu z toho, že sa dozvie, ako jej úspešne ublížil.

O trištvrte na osem bola Hermiona späť vo svojej izbe, kde sa pustila do trhania vankúša na kúsky. Keď si vybila svoju zúrivosť na nevinnej hromádke peria, cítila sa o trošku lepšie, hlavne keď zatvorila oči a predstierala, že to bol istý blonďavý slizolinčan, ktorého trhá na kúsky.

Nemala ani Ginny, ktorej by sa mohla vyžalovať, pretože tá šla s Harrym k Trom metlám. No dobre, Harry tam mohol ísť oprávnene. Ginny vykĺzla pod neviditeľným plášťom, keďže nemala rovnaké práva ako ôsmaci.

****

Draco zahrešil, keď zabočil na rohu chodby pred riaditeľkinou pracovňou a uvedomil si, že Grangerová už odišla. Prekliaty Slughorn. Odchytil si Draca práve, keď opúšťal slizolinskú klubovňu, aby sa stretol s Grangerovou. Profesor na neho štekal nevhodne dlhú dobu o stále menej a menej dôležitejších veciach a odolával všetkým Dracovým pokusom ako sa ho zbaviť. Vedúci jeho fakulty ho uistil, že mladá slečna, s ktorou sa má Draco očividne stretnúť, určite počká. Sprostý Slughorn si neuvedomil, že ide o Hermionu Grangerovú a tá nebude donekonečna čakať na tú česť ísť s ním na rande a ani mu neodpustí za to, že príde neskoro.

Skutočnosť, že tu nebola, len potvrdila toto tušenie.

Prehrabol si rukou vlasy, keď mu došlo, že to znamená, že bude musieť Hermionu vystopovať a prvé miesto, kam sa bude musieť pozrieť, bude chrabromilská veža. Strhol sa. Žiaden slizolinčan s kúskom sebaúcty by tam nevkročil. Bola jasná a veselá. Bola príšerná.

****

Draco si znechutene obzeral obraz tučnej ženskej v ružovom. Len chrabromilčania by chceli, aby ich strážilo niečo tak ohavné. Zazeranie mu opätovala s mimoriadnym pohoršením.

"Nepustím ťa dňu - ty si to Malfoyovie chlapčisko a slizoličan," vyštekla na neho Tučná pani.

Pretočil očami a pomaly zatlieskal jej postrehu, než sa oprel o stenu a počkal na nejakého citlivého prváčika, z ktorého dostane heslo.

Nemusel čakať dlho.

****

Hovor v chrabromilskej klubovni zamrel, keď cez dieru v portréte vkročil dnu slizolinský kapitán a za sebou tiahol malého prváčika.

Draco sa uškrnul okolo seba, než ukázal na nejakú prváčku.

"Ty," vyhlásil panovačne, "mi zoženieš Hermionu Grangerovú."

Dievča si ho chvíľu obzeralo, než si uvedomilo, že bude jednoduchšie urobiť, čo chcel. Zmizla na schodoch, kým prebodával pohľadom každého dosť hlúpeho na to, aby si trúfol zízať na neho.

Ticho pretrvávalo, až kým dupotanie po schodoch neoznámilo príchod Grangerovej.

"Čo chceš, Malfoy?" spýtala sa hnedovláska nepriateľsky s rukami vbok.

Prižmúril na ňu oči. Vyzerala úžasne. Nikdy ju nevidel takto dobre vyzerať a to vrátane štvrtého ročníka, kedy sa vyobliekala na Vianočný bál. Skutočnosť, že vynaložila kvôli nemu toľko úsilia, mu povedala viac než čokoľvek iné predtým. Záležalo jej na tejto schôdzke a chcela vyzerať dobre.

"Prišiel som ťa vyzdvihnúť na naše rande," prehodil nonšalantne a ignoroval zalapania po dychu, ktoré sa rozozvučali klubovňou.

Grangerová ohrnula pery a ruky zovrela do malých, ale pôsobivých pästí.

"Trošku neskoro, nie?" posmievala sa mu.

"Áno, ale vyčíhal si ma Slughorn, ktorý nedokázal zavrieť zobák."

"Prečo by som ti mala veriť?"

Nad tým nadvihol obočie.

"Pretože prečo inak by som sa obťažoval znásobiť všetky tie reči a prísť do chrabromilskej klubovne, aby som ťa vyhľadal?"

Tým ju dostal. Pre Malfoya to bol veľký výkon prísť, ak s ňou v skutočnosti na rande ísť nechcel. Ale bola tu tá neporušiteľná prísaha. Nemal priveľmi na výber a možno sa ukázal o hodinu neskôr len, aby jej dal najavo, že ju nemá rád, či si ju neváži dosť, aby bol presný.

"Teraz už nemá zmysel niekam ísť. Stôl už pravdepodobne nie je voľný," snobsky prehlásila.

"Ja som Malfoy. Mne budú stôl rezervovať donekonečna."

Sprostá fretka, asi mal pravdu. Pravdepodobne nechajú otvorené, len aby na neho počkali a mohol ich poctiť svojou prítomnosťou.

"Ja už viac ísť nechcem," protirečila.

"Klamárka," poznamenal.

"Čože?" pobúrene zaprotestovala.

"Nazval som ťa klamárkou. Nevyobliekala si sa takto len preto, aby si odmietla so mnou ísť von kvôli tomu, že som trošku meškal," prehlásil.

"Trošku meškal!" zapišťala. "Nechal si ma na tej prievanovej chodbe minimálne polhodinu! To by som nazvala viac než len trošku meškanie!"

"A je mi to ľúto, ale meškal som. Nemohol som tomu zabrániť, pokiaľ by som neomráčil Slughorna a pochybujem, že ty, malá slečna Dobromiľka, by si bola rada, kebyže to urobím," vysvetľoval Malfoy.

"Fajn, dobre, tak si zmeškal svoju šancu ísť so mnou na rande."

"Takže čo? Jednoducho ma necháš s Weasleym zomrieť?"

"Ak si skutočne zložil neporušiteľnú prísahu, potom by si sa uistil, že sa objavíš o trošku skôr, aby si mal istotu, že na to rande s tebou pôjdem," trvala na svojom.

Zavrčal na ňu. "Ty si tá najtvrdohlavejšia, najprotivnejšia čarodejnica, ktorú som mal tú smolu stretnúť. Zober si kabát, kabelku a dostaň svoj zadok z tamtých dverí."

Pohodila skrotenými vlasmi a vystrčila bradu.

"Nie."

Malfoy dokráčal k nej a chytil ju. Hermiona na neho šokovane vzhliadla, oči široké, keď zbadala frustráciu v jeho šedých očiach. Sklonil hlavu a divoko ju pobozkal. Nemohla si pomôcť, aby sa do neho neroztopila, keď použil zuby, aby ju potiahol za spodnú peru a prinútil jej ústa otvoriť sa. Zovrela jeho nadlaktia, keď ten bozk prehĺbil.

Nadvihol hlavu a ona pomaly otvorila oči. Videla pritom hviezdičky.

"Presvedčil som ťa týmto dostatočne, že ťa vážne chcem vziať na toto rande?" zamrmlal jej do ucha.

Prikývla a potom sa omámene otočila a vyšla nahor po svoje veci. Draco sa samoľúbo uškrnul na chrabromilčanov, ktorí onemeli omráčením z toho, čoho boli práve svedkami.

Áno, prišiel do levieho brlohu a ukradol ich kráľovnú.

KONIEC.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Metlobalová stávka - časť 2/2 Od: Jacomo - 27.03. 2019
Výtečně jsem se bavila celou dobu, ale naprosto mě nadchla poslední věta. Takové krásné shrnutí a ještě k tomu s nadhledem. Tleskám autorce a tobě moc děkuji za překlad, Jimmi.

Re: Metlobalová stávka - časť 2/2 Od: margareta - 26.03. 2019
Draco to vyřešil sice dost hákem, ale čistokrevně Malfoyovsky! Ovšem vzhledem k tomu, že je zároveň Zmijozel, dost pochybuju, že s Ronem skutečně uzavřel tu neporušitelnou. Kdoví, co mu nakukal, Ron o tom stejně neměl páru! Jak už tu bylo zmíněno, taky lituju, že povídka nemá aspoň ještě jednu kapitolu, a sice jak pokračovalo rande. Hermiona byla ještě dost načepýřená a žhavými polibky taky nejde vždycky všechno vyřešit. Děkuji za hezkou a veselou povídku, Jimmi!

Re: Metlobalová stávka - časť 2/2 Od: luisakralickova - 26.03. 2019
Ještě, ještě:) Ukradl královnu, to nemůže zůstat bez pokračování. Díky, bylo to skvělé jako vždy.

Juchů :) Závěrečná věta fakt pobavila. Díky! Ani

Re: Metlobalová stávka - časť 2/2 Od: Lupina - 26.03. 2019
Jo, jo, jo! Přesně na něco takového jsem měla dnes náladu. Ach ta mladá láska! Abych z toho taky neměla nějaké mládeži nepřístupné sny :D Děkuji, Jimmi.
Re: Metlobalová stávka - časť 2/2 Od: Neprihlásený - 26.03. 2019
Som zvedava co budes hovorit po Aukcii. Dakujem. Pomaly koncime, bola to paradna jazda.

Re: Metlobalová stávka - časť 2/2 Od: denice - 26.03. 2019
Draco je opravdu hodně zábavný, ale na Ginny tady nemá. Jak Hermionu ukecávala na rande s Malfoyem, to absolutně nemělo vadu. Zase to odnesl Ron, ale že v tom měla prsty i jeho vlastní sestra :-) Vážně se mi to líbí :-D Díky.
Re: Metlobalová stávka - časť 2/2 Od: Neprihlásený - 26.03. 2019
Uz bohuzial koncime ale este jedna na temu metlobalu bude. Dakujem

Re: Metlobalová stávka - časť 2/2 Od: kakostka - 26.03. 2019
Tak to bylo pěkné, velmi pěkné, škoda, že tu pusu neviděl Ron:-) jen ten konec mi přišel takovej trochu ošizenej... těšila jsem se na večeři a co bude pak. Dík za překlad. Skvělá lahůdka, zašívání se v knihovně, čančání se s Ginny, Draco vábící ji postupně k sobě.
Re: Metlobalová stávka - časť 2/2 Od: Neprihlásený - 26.03. 2019
Vecera bude v inej poviedke. Teda nie vecera, ale rande, kde sa je. V kociari. Posledna co mi chyba z jednorazoviek. Jimmj
Re: Metlobalová stávka - časť 2/2 Od: kakostka - 26.03. 2019
Jimmi, tak to je slibné, moc děkuju, jsou to opravdu bonbonky.
Re: Metlobalová stávka - časť 2/2 Od: kakostka - 26.03. 2019
Nebo prima bublinky, takové perlivé, osvěžující. Máš štastnou ruku:-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )29.03. 2019Lekcie metlobalu
Rumaan: ( Jimmi )26.03. 2019Metlobalová stávka - časť 2/2
Rumaan: ( Jimmi )25.03. 2019Metlobalová stávka - časť 1/2
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )29.11. 2018Úvod k poviedke