Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Kolekcia krátkych poviedok od Rumann

Nepovedzte mamičke, že vás strážil Draco Malfoy - 1. kapitola

Kolekcia krátkych poviedok od Rumann
Vložené: Jimmi - 27.03. 2019 Téma: Kolekcia krátkych poviedok od Rumann
Jimmi nám napísal:

  Nepovedzte mamičke, že vás strážil Draco Malfoy

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

 Originál

 Preklad: Jimmi  

 Banner: solace

Žáner:  Romance/Humour

Pairing:  Dramione

Rating: M

Obdobie:  Po Rokforte

 Kapitol: 2

Dĺžka: 10566 slov


PS. Preskočila som jednu NextGen kapitolovku, ale inak ideme v poradí...


Poznámka: 

Keďže nestíham sledovať Arabeskine čarodejky (Čarodějkám jen to nej), tak som sa rozhodla venovať každej, koho som vynechala alebo ešte len bude mať narodeniny, jeden preklad. 


Takže, Ganlum, keď budeš mať narodeniny -  toto je predčasný darček.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 1

Harry konečne zbadal svojho najnovšieho zamestnanca, ktorý si dával oneskorenú prestávku na kávu v jedálni.

"Malfoy!" zavolal.

Malfoy otočil hlavu a zaksichtil sa, keď zbadal, kto sa k nemu ženie. Harry pretočil očami. Človek by si myslel, že by malo zmysel prejaviť mu trochu rešpektu, keď bol teraz slizolinčanovým šéfom, ale Malfoy si zjavne myslel, že už Harrymu urobil obrovskú láskavosť tým, že sa stal aurorom.

"Čo chceš, Potter?" drzo sa spýtal blondiak.

"Potrebujem ťa v sobotu večer v práci."

"Nie, nemôžem. Mám plány," odpovedal Malfoy.

"Tak ich zruš."

"Nemôžem."

Harry zaškrípal zubami. Nespolupracujúce rozhovory podobné tomuto boli dôvodom, ktorý ho nútil spochybňovať svoj zdravý rozum, keď nahradil Rona Malfoyom.

"Som tvoj šéf a potrebujem, aby si v sobotu večer pracoval. A neberiem nie ako odpoveď."

"Nestojí niekde v mojej zmluve, že mám cez víkendy voľno?"

"Môžem ťa požiadať, aby si pracoval a potom ti dať náhradné voľno."

"Myslím, že si najprv pozriem svoju zmluvu, než ťa vezmem za slovo. Ako viem, že neklameš?"

"Poznám tú zmluvu veľmi dôkladne, pretože som požiadal Hermionu, aby mi ju napísala a žiadal som výslovne o túto podmienku."

"Aj tak ju skontrolujem. Vám chrabromilčanom neverím. Všetci počítajú s tým, že ste dôveryhodní, ale jasne si spomínam na niekoľko udalostí, kedy ste boli presným opakom."

Harry si vzdychol. "Pokojne si ju skontroluj, ale buď tu v sobotu o šiestej."

Odkráčal späť do svojej pracovne. Už šesť mesiacov viedol oddelenie aurorov a s týmto titulom dostal aj elegantnú novú kanceláriu, hoci si stále nebol istý, čo s týmto novým priestorom robiť. Posadil sa a pozrel sa na množstvo fotografií, ktoré pokrývali jeho obrovský stôl. Pocítil slabé bodnutie viny, keď sa pozrel na fotku Hermiony a jej detí. Robil správnu vec, keď prikázal Malfoyovi, aby za neho v sobotu zaskočil?

Hermiona mala doteraz mizerný rok. Ron prechádzal akousi krízou stredného veku a odišiel aj zo svojej práce, aj od svojej rodiny. Nikto to nedokázal pochopiť. Pre Rona niečo také nebolo typické. Vyparil sa na niekoľko mesiacov, než sa ukázal v Charlieho byte v Rumunsku. Jeho jediným vysvetlením bolo, že sa cítil v pasci a že sa ženil príliš mladý. To nepomohlo Hermione, ktorá zostala zdevastovaná. Tiež jej ostali dve malé deti, ktoré nedokázali pochopiť, kam otecko odišiel.

Minulý týždeň sa Ginny s Lunou podarilo Hermionu presvedčiť, aby si vyšli na babskú jazdu. Celá ženská časť weasleyovského klanu, manželky vrátane Hermiony, Luny a Andromedy mali v sobotu ísť von a od Harryho sa čakalo, že sa postará o Rose s Hugom spolu s jeho deťmi a Teddym, ale on nemohol. Kingsley Shacklebolt, minister mágie, potreboval, aby sa zúčastnil stretnutia s jeho brazílskym náprotivkom, pretože sa britskí aurori snažili vystopovať posledných smrťožrútov, o ktorých predpokladali, že mohli utiecť do južnej Ameriky. Takže teraz nemal kto dávať na deti pozor a Harry vážne nechcel zrušiť Hermionin večer vonku. Potrebovala na jeden večer zabudnúť na obavy a starosti. Zaslúžila si trochu zábavy po tom, s čím sa v poslednej dobe musela vysporiadať.

Takže sa Harry pokúsil nájsť opatrovateľku. George bol obchodne preč, Percy sa zúčastňoval tej istej schôdzky ako on a Bill už mal na starosti Georgeove, Persyho a svoje deti. A Charlie, nuž, bol to večný starý mládenec a aktuálne u neho býval Ron. Dokonca aj keby ho u seba nemal, potreboval by súhlas svojho šéfa, aby opustil Rumunsko. Harrymu došli všetci jeho priatelia, kvôli čomu mu zostal už len Malfoy.

Samozrejme, túto možnosť by nikdy nepripustil, keby ho pravidelne nevídal s Teddym. Za tie roky na seba narážali v Andromedinom dome a Malfoy bol s Teddym skvelý. Takže Harry vedel, že sa o deti postarať dokáže. Dovolil, aby tento fakt potlačil nepokoj z toho, že zanecháva svoje a Hermionine deti v Malfoyovej opatere. Všetky budú v poriadku, tým si bol istý. Okrem toho, mal tam Teddyho, aby mu pomohol. Harry bol presvedčený, že Teddy Malfoyovi nedovolí, aby nejaké preklial, hoci Teddy prejavoval zopár veľmi znepokojujúcich slizolinských vlastností.

Nastala sobota a Harry sa stretol s Malfoyom v pracovni, ako mu prikázal. Neposkytne Malfoyovi šancu, aby vycúval, takže mu ešte nepovedal, čo bude robiť.

"Ideme," oznámil a viedol blonďavého aurora do vestibulu k letaxovým spojeniam.

"Máš v pláne povedať mi, kam ideme?" spýtal sa Malfoy.

"Čoskoro sa dozvieš," zamrmlal Harry, keď ignoroval Malfoyove prižmúrené zazeranie. "Tu máš adresu."

Blondiak vyvalil oči. "Zadrž, nie je to tvoja adresa?"

"Ehm... áno, musíme sa najprv zastaviť tam," odpovedal Harry, než ako prvý vkročil do kozuba, aby neposkytol Malfoyovi príležitosť klásť ďalšie otázky.

Dorazil domov za zborového kričania svojho mena. Z kuchyne vyšiel Neville s Lily v náručí. "Vďaka, že si mi na dvadsať minút pomohol. Neville."

Neville podal najmladšie dieťa Harrymu. "Bez problémov, Harry. Nával v Deravom kotlíku nenastane ďalších tridsať minút, ale Hannah chcela, aby som sa vrátil čo najskôr."

Plamene sa rozžiarili, ozeleneli a vypľuli Malfoya, ktorý sa pohŕdavo rozhliadal, keď zbadal kŕdeľ detí a Nevilla. Uškrnul sa. "Vidím, že Weslíčka je po matke."

Harry sa začervenal a napočítal v duchu do desať. Neumožní Malfoyovi, aby ho vytočil. Koniec koncov, potreboval ho. Neville sa na neho pozrel, obočie nadvihnuté.

"To je tvoja náhrada?" pochybovačne sa spýtal.

Pokrčil plecami. "Vídavam ho s Teddym, takže viem, že to zvládne."

"Radšej tvoje deti než moje."

Harry zvraštil čelo. "Pchá, nič neurobí. Bolo by príliš ľahké obviniť ho z toho."

Harry mávol Nevillovi na rozlúčku a otočil sa k Malfoyovi, aby zistil, že aktuálne škaredo zazerá na Rose, ktorá sa držala jeho nohy a zbožňujúco k nemu vzhliadala.

"Už mi je jasné, čie toto decko je. Tie vlasy sú nezameniteľné. Takže kedy odchádzame?"

"Ty si puinc?" vložila sa Rose.

Malfoy vyzeral pripravený tu a teraz okamžite zdrhnúť. Harry si nemohol pomôcť, aby sa neusmial.

"Nie, Rosie, toto je Draco. Je to jeden z mojich aurorov," odpovedal Harry, keď blondiak nevyzeral, že by mal na odpoveď chuť.

Rose sa len stále držala Malfoyovej nohy a zízala nahor na neho.

Harry stisol pery. Príliš nerozmýšľal o tom, ako toto vlastne Malfoyovi vysvetlí.

"Správne, takže ide o toto. Potrebujem, aby si mi pomohol dozrieť dnes večer na deti, kým budem na stretnutí v Brazílii. Neville ich práve nakŕmil, ale treba ich okúpať, prezliecť do pyžama a dať do postele. Och, a je tu Teddy, aby ti pomohol," náhlivo vyhŕkol, keď vrazil Lily Malfoyovi, než prerušil letaxové spojenie a odmiestnil sa skôr, než stihol ten auror zaprotestovať.

***

Draco zízal na armádu detí. Za toto Pottera zahluší, keď sa mu dostane do rúk. Dve bacuľaté rúčky sa načiahli a poťahali ho za prameň vlasov. Zaksichtil sa, keď batoľa radostne zamumlalo.

"Aspoňže ty nevyzeráš ako svätý Potter, hoci si nepopierateľne z Weasleyovcov," poznamenal k dieťatku.

Dievčatko prilepené k jeho nohe ho potiahlo za nohavicu. "A ty musíš byť Grangerovie," postrehol.

Dracov desaťročný bratranec nakráčal z kuchyne s pomocníkom v závese.

"Strýko Draco," zavolal. "Strýko Harry vravel, že dnes večer prídeš. Práve som hovoril Jamesovi, aké vieš suprové historky."

Draco sa prizrel chlapcovi, ktorý stál vedľa Teddyho. Bolo neomylné, kto je otcom tohto okuliarnatého spratka. Tie strapaté čierne vlasy mohli patriť len nejakému Potterovi a to malé decko, čo práve sedelo vedľa ďalšieho decka na zemi, muselo byť jeho bratom. Bol dokonalou kópiou Pottera. Zastonal. Bolo mu jasné, že toto bude veľmi dlhý večer.

****

Draco si v zúfalstve zovrel vlasy, keď Albus utiekol z vane už asi po päťdesiaty krát.

"Okamžite dostať ten svoj šľachovitý zadok späť do vody!" zavelil.

"Nie!" vzdorovito zvolal Albus, znova sa vyhol tomu, aby ho Draco zovrel.

Albus vyskákal z kúpeľne, ale keď chcel Draco vybehnúť za ním, spadol na zadok, pretože sa pošmykol na kaluži vody. Chichot unikol od kučeravého špunta vo vani.

"Tvoj bratanec je nočná mora," zavrčal.

Ozvalo sa krátke zaklopanie na dvere, než Teddy strčil hlavu dnu a zasmial sa, keď zbadal Draca na zemi. Držal v náručí zvíjajúceho sa Albusa.

"Chytil som tvojho utečenca," riekol.

"Daj ho naspäť do vody a pridrž ho."

Spoločne sa im podarilo našampónovať ten strapatý mop, čo mal chlapček na hlave. Albus bol čoskoro zabalený v uteráku a na ceste obliecť sa do pyžama.

Draco ponúkol uterák Rose. "No tak, je čas vyliezť."

"Ale mne si neumyl vlasy," trucovalo dievčatko.

"K tomu vrabčiemu hniezdu sa nepriblížim."

Oči Rose sa zaplnili slzami a spodná pera sa jej roztriasla. "Ale maminka mi vždy umýva pred spaním vlásky. Češe ich a potom sú pjekuásné."

"O tom dosť pochybujem," zamrmlal, ale nech si to akokoľvek želal, nebol imúnny voči tým veľkým hnedým očiam, ktoré na neho smutne hľadeli.

Schmatol kartáč, ktorý bol položený na umývadle a ktorý identifikoval ako Rosin podľa množstva ružových malých motýlikov na jeho rúčke a dal sa do umývala a česania jej vlasov.

Kým to dokončil, už ho boleli ruky.

"Fakt Grangerovú ľutujem - nielen že toto musí robiť kvôli tvojim vlasom, ale tiež kvôli vlastným," informoval dievčatko.

Jeho jedinou odpoveďou bol blažený úsmev.

****

Draco sa zvalil na gauč, totálne vyčerpaný. Konečne boli všetky deti v posteli. Teda okrem bábätiek, ale tie nemali ešte ani rok a Teddy ho uistil, že chodievajú do postele neskoršie ako ostatní. Trvalo to celé tri hodiny a už bolo deväť. Bol si istý, že mali byť v posteli oveľa skôr, ale to vzrušené pobehovanie dookola trvalo celé veky. Nepomáhalo, že Rose strávila celý večer nalepená na jeho nohe. Bola to absolútna nočná mora. Za toto Potterovi neodpustí. Keby chcel deti, bol by sa oženil a jedno mal, ale mal dôvod na to, aby zostal slobodný. Po prvé, z Malfoyocov nie sú dobrí otcovia, a po druhé, bol si istý, že má na tie malé protivy alergiu.

Draco sledoval, ako podal Teddy Hugovi fľašku. Lily sa ho držala ako kliešť, rozplakala sa, keď sa ju pokúsil odovzdať bratancovi, takže musel tomu drobcovi podať fľašku on. Vypila ju úplne do dna a teraz mu driemala na hrudi, tvár pritúlená k jeho pleci. Dvere do obývačky zaškrípali a otvorili sa. Stála v nich Rose, palec v puse a zvierala králika.

"Duako, neviem zaspať."

Dracove plecia poklesli, keď si všimol, ako smutne dievčatko vyzeralo. "Prečo nemôžeš spať?"

"Mala som zlý sen. Puišla zlá pjíšeua a zjedla ma."

Teddy mu venoval pohľad, ktorý príliš jasne hovoril: vravel som ti, aby si im ten príbeh nerozprával. Ako mal Draco vedieť, že ich príbeh o kráľovi trolov vydesí? Jeho otec mu ho porozprával v ich veku. Dobre, takže nemal povedať, že pokiaľ do desiatich minút nebudú ticho a nezaspia, príde po nich trolí kráľ. Albus s Rose mali len tri. Ale on bol Malfoy.

"Prečo sem nejdeš a na chvíľku sa neposadíš ku mne?" navrhol Draco.

Rose sa na neho usmiala ako slniečko a doskákala ku gauču, vyliezla naň a pritúlila sa k jeho boku, hlávku mu položila na plece. Teddy sa rozosmial pri pohľade na svojho obvykle kultivovaného bratanca obklopeného deťmi.

"Niekomu o tomto povedz a postarám sa, že ťa zaradia do Bifľomoru," hrozil Draco usmievajúcemu sa chlapcovi.

***

Harry sa pomaly zakrádal do svojho domu. Premiestnil sa predeň, pretože to bolo pravidlo, keď deti spali. Tiež by sa nečudoval, keby Malfoy skúsil nejaký trik, aby mu spôsobil maximálnu bolesť. Vykukol spoza dverí do obývačky a rozosmial sa pri pohľade, ktorý ho uvítal. Na gauči driemal Malfoy, na hrudi mu spala Lily a Rose sa chúlila pod jeho plecom. Šedé oči sa otvorili a zazreli na neho.

"Mal si dobrý večer, Malfoy?" nedokázal Harry odolať, aby sa nespýtal.

Malfoy na neho zavrčal a presunul spiace dievčatko tak, aby sa opieralo o podušky, vstal a strčil Lily jej otcovi. "Už nikdy nechcem o tomto znova počuť a chcem týždeň náhradného voľna."

"Prepáč, to nejde. Dostaneš jeden deň."

"Už nikdy znova cez víkendy nepracujem. Súhlas s tým alebo podám oficiálnu sťažnosť na to, ako zneužívaš svojich zamestnancov a používaš ich ako preslávené opatrovateľky."

Harry vedel, kedy je porazený. Okrem toho, bude stačiť pár mesiacov a Malfoy nebude môcť vydržať, aby nešiel na nejakú vzrušujúcu raziu, aj keby mala byť cez víkend. Prikývol na súhlas.

Malfoy sa durdil, znova na neho zazrel a prešiel ku kozubu. Harry opäť otvoril spojenie práve včas, aby Malfoy zmizol v smaragdových plameňoch.

"Vďaka, Malfoy," zavolal za ním.

Lily sa na ňom zavrtela, prebrala sa a uvedomila si, že už viac nespí na Malfoyovi.

"Ahoj, drobček," pozdravil Harry svoje malé dievčatko, ktoré zareagovalo zvraštením tváre a krikom.

Ten následne zobudil Rose, ktorá sa rozhliadla s uslzenými očami a hľadala Malfoya. "Kam Duako šiel?" spýtala sa strýka.

"Šiel domov, srdiečko."

Rosina spodná pera sa začala triasť. "Ale povedal, že ma ochuáni pred zlou pjíševou."

"Neboj sa, ja som tu. Ja ťa tiež ochránim."

Rose začala plakať. "Ale ty nie si Duako. Povedal, že len Malfoy dokáže zastaviť tú pjíševu. Teuaz tá pjiševa puíde a všetkých nás zje."

Harry zahrešil. Prekliaty Malfoy, zabije ho.

"Rose, žiadna príšera sa neopováži dotknúť Pottera alebo Weasleyho. Sme dve najodvážnejšie rodiny na celom svete."

Rose na neho vzhliadla s veľkými modrými očami. "Sľubuješ?"

"Čestné slovo, prisahám."

"Môžem spať s tebou?"

Harry v tej chvíli vzdal šancu na poriadny spánok. Lily stále robila povyk a Rose mala sklony spať na vás.

"Samozrejme, miláčik."

****

James zdvihol ruku. "Nepovedať mamičke alebo tete Hermione, že nás včera v noci strážil strýko Draco."

"Dobrý chlapec," povedal, postrapatil mu vlasy a ignoroval použitie spojenia ‘strýko Draco’. Nanešťastie to pochytil od Teddyho.

"Ale mne sa Duako páči. Chcem o ňom mamičke povedať," protestovala Rose.

"Ale Rosie, on je naším tajomstvom. Nemôžeš o ňom nikomu povedať, inak zmizne," improvizoval Harry. "Nechceš, aby zmizol, však nie?"

Rose vážne pokrútila hlavou. Teddy si odfrkol, ale zostal ticho, pretože ho umlčali Harryho oči.

Vchodové dvere sa rozleteli.

"Sme doma!" vykríkla Ginny.

"Sme v kuchyni, miláčik," zakričal Harry.

Rozžiarená Ginny a usmievajúca sa Hermiona vošli do kuchyne, kde boli zaplavené pištiacimi deťmi. Harry vstal a nalial obom ženám kávu. "Aký bol večer?"

"Bolo to skvelé," nadchýnala sa Ginny. "Poriadne sme sa zabávali. Neviem si spomenúť, kedy naposledy sme si vyšli spolu von."

Hermiona prišla k Harrymu a pobozkala ho na líce. "Vďaka, že si ma prinútil ísť. Vážne som to potrebovala."

Usmial sa ako slniečko na svoju najlepšiu priateľku. Vyzerala oveľa šťastnejšie a usmievala sa miesto toho, aby vyzerala nešťastná. "Nechcete niečo zjesť?"

"Spali sme u mamy, láska, čo myslíš? Nemyslím, že vôbec šla do postele. Prebudili sme sa a čakali nás kráľovské raňajky," riekla Ginny.

"Bola taká rada, že môže variť pre toľko ľudí," postrehla Hermiona.

Ginny sa usmiala. "Áno, nemyslím si, že si už zvykla, že Brloh nie je preplnený až po poval."

Harry sa pousmial pri pohľade na svoju plnú kuchyňu. Toto bolo všetko, čo chcel, keď bol dieťaťom. "Ja sa Molly nečudujem. Milujem, keď sú všetci nablízku."

***

Hermiona pocítila chlad, keď sa vrátila s Rose a Hugom domov. Práve teraz svoj dom nenávidela. Bol plný spomienok na šťastnejšie časy a umocňoval osamelosť, ktorú cítila. Bolo jej jasné, že sa musí porozhliadnuť po novom mieste, kde žiť, keďže toto miesto už viac nebolo domovom. Nebolo ním, odkedy sa Ron zbalil a odišiel.

Mali problémy ešte predtým, ako sa Hugo narodil, ale Hermiona bola presvedčená, že ich ďalšie dieťa vyrieši. Mýlila sa. Jediné, čo to spôsobilo, bolo, že sa Ron cítil ešte viac v pasci. Takže dospela k záveru, že Rona už viac nemiluje. Spôsob, ako odišiel,  zadusil všetky  zomierajúce pozostatky jej vášne k nemu. Nemohla rešpektovať muža, ktorý nechal v kaši svoju rodinu, hlavne toho, ktorý už kedysi opustil ju a Harryho v najdôležitejšom okamihu ich života. Hoci na rozdiel od tých čias sa tentoraz nevrátil s chvostom stiahnutým medzi nohami.

K tomu tu bola tá drvivá realita, že ich vzťah nebol akousi predurčenou rozprávkou, ale dlhotrvajúcou hádkou. Dokonca ešte skôr ako začali spolu chodiť, sa večne hašterili. Bola to súčasť ich kúzla ako dvojice, ale nakoniec ju to strhalo. Pripadala si staršia než bola a teraz k náročnej práci mala dve malé deti, o ktoré sa musela postarať sama. Mala šťastie, že mala rodinu, ktorá ju podporovala a priateľov, pretože si nebola istá, kedy sa dá Ron dosť dokopy na to, aby znova zohral úlohu v životoch svojich detí.

Rose sa zatúlala do izby. "Mami, som hladná."

Hermiona sa zdvihla na nohy. Dobrá vec na tom mať dve deti mladšie než štyri roky bolo to, že nemala čas oddávať sa svojmu smútku a osamelosti, ale nemohla si pomôcť a priala si, aby mala niekoho, s kým by sa mohla o svoje problémy podeliť.

Hermiona sa dohodla s Ginny, že sa stretnú v Šikmej uličke, aby nakúpili nejaké oblečenie pre deti. Rozdiel medzi Hugom a Lily bol len mesiac a strašne rýchlo zo všetkého vyrastali. Po divokom nakupovaní sa vydali do zmrzlinového salónu, kde Jamesovi, Rose a Albusovi sľúbili mrazivú odmenu, keď zjedia svoj obed. Teraz ho viedla Floreanova neter, ktorá bola v zmrzlinách rovnako nápaditá, ako býval jej strýko. Deti sa pustili do jedenia obrovských zmrzlinových pohárov a zanechali Hermionu s Ginny, aby sa v pokoji porozprávali.

Avšak chichot a priveľa štuchania od tej trojice opičiek upútali pozornosť ich matiek. Všetky hľadeli naprieč preplnenou miestnosťou a James sa snažil udržať Rose na jej mieste.

"Čo sa deje, Rose?" spýtala sa Hermiona.

James zazrel na Rose, ako keby ju varoval, nech sa neopováži niečo povedať. Rose trošku trucovala a pozrela sa na druhú stranu reštaurácie.

"Nič," zamrmlala.

"Pamätaj na to, čo môj otec povedal," prehlásil James hlasom, ktorý očividne považoval za šepot. "Zmizne, keď to niekomu povieš."

Rosiina tvár sa zvraštila a vyzerala, že sa rozplače.

"Ale no tak Rosie, vieš, že pred mamičkou nemusíš mať tajnosti," povzbudzovala Hermiona.

"Ale strýko Hauuy povedal, že to musíme utajiť," vravelo očividne vydesené dievčatko.

Hermiona si vymenila pohľad s Ginny. Ak Harry zaprisahal deti, aby mlčali, znamenalo to, že urobil niečo, čo nemal.

"Som si istá, že strýko Harry nemyslel, aby si to tajila pred mamičkou a tetou Ginny."

James kopol Rose pod stolom, kvôli čomu zapišťala.

"James Sirius Potter, prestaň okopávať svoju sesternicu!" vyhrešila ho Ginny.

James v hanbe zvesil hlavu a Rose využila príležitosť porozprávať sa so svojou mamou. "Ten statočný puinc práve prišiel, maminka, a sedí tamto."

"Aký princ?" spýtala sa úplne zmätená Hermiona.

"Ten puinc, čo sa o nás staual a vjavel nám desivé histouky," vravela Rose. "Ale povedal, že on nás ochuáni pred desivým pjíšeuami."

Vložil sa Albus. "Uosie, tatino vuavel, aby si to nikomu nehovouila."

"Ale toto je mamička. Mamičke to môžem povedať."

"Nie, tatino povedal, že Duako zmizne, keď to povieme."

"Duako?" spýtala sa Hermiona, už ničomu nerozumela.

"Nikam nezmizne, pozeuajte," oznámila Rose Albusovi s Jamesom a vstala a odbehla od stola.

"Rose Weasleyová, okamžite sa vráť!" zakričala, čím upútala pozornosť susedných stolov.

"Choď po ňu a ja zastavím zvyšok týchto malých príšer, aby sa k nej pripojili," riekla Ginnt.

Hermiona sa preplietla pomedzi stoly, hľadala svoju malú dcéru, len aby zostala stáť pri scéne, ktorá sa rozvíjala pred jej očami. Bola tam Rose, šťastne ťahala za rukáv jej súpera z Rokfortu, Draca Malfoya.

"Pozui, maminka, to je Duako a nikam nemizne!" pišťala šťastne Rose.

"Hovoril som ti, že je to Weasleyová," povedal Zabini Parkinsonovej.

Podala mu galeón.

"Ako som mala vedieť, že je teraz Draco najlepším kamošom Weasleyho decka?" durdila sa.

Hermiona tam stála zmätená, až kým nezačala priťahovať pozornosť ostatných stolov.

"U Merlina, Grangerová, už sa posaď," vyštekol na ňu Malfoy. "Nie je nutné, aby sa toto zmenilo na nejakú šou."

Hermiona, ako na autopilotovi, zaujala posledné voľné miesto pri stole. Rose si nejako prevrtela cestu na Malfoyove kolená a sedela tam s výrazom, že je veľmi sama so sebou spokojná.

"Ehm... Malfoy, prečo ti moja dcéra sedí na kolenách?"

"Beriem to tak, že ti Potter nič nepovedal?"

"Ako vidíš," odpovedala zatrpknuto, neoceňovala, keď ju držali v temnote.

"Nemusíš byť protivná, Grangerová. Očividne Potter zapísal opatrovanie svojho širokého potomstvo do aurorského manuálu."

Zabini sa zasmial a Malfoy po ňom strelil pohľadom, ktorý neskôr sľuboval odplatu.

Hermiona bola rovnako zmätená. "Nuž...  chápem to tak, že... myslíš tým moje deti, takže... ehm... myslím, že by som ti mala poďakovať."

"Nespomínaj to. A myslím to naozaj vážne."

"Poďme, Rosie, už nechceš zjesť svoju zmrzlinu?" spýtala sa Hermiona, nedočkavá, kedy unikne z tohto neobvyklého stretnutia.

Rose sa túžobne pozrela k pultu so zmrzlinami, ktorý sa tiahol po celej jednej stene obchodu, ale potom zbožňujúco vzhliadla k Malfoyovi. Bolo zrejmé, že zvažuje, čomu dá prednosť.

"Môže si dať Duako zmuzlinu s nami?"

"Nie, srdiečko, pán Malfoy je tu so svojimi priateľmi."

"Môžem tu zostať?"

"To by nebolo pekné k tete Ginny a tvojim bratancom, však? Boli by smutní, že s nimi nechceš sedieť."

Malé dievčatko sa prosebne pozrelo na svoju matku, ale Hermiona pokrútila hlavou.

"Ideme, Rose, musíme nechať pána Malfoya, aby si v pokoji dojedol obed."

Jej dcéra vzhliadla na Malfoya so smutnými očami.

"Puídeš nás znova pozuieť?" spýtala sa.

Hermiona potlačila smiech, ktorý chcel uniknúť pri pohľade na Malfoyovu očividnú paniku.

"Môžeš sa zastaviť a rozlúčiť s pánom Malfoyom, keď budeme odchádzať."

Rose ten kompromis prijala. Poriadne Malfoya objala a zliezla z jeho kolien. Hermiona ponúkla svojej dcére ruku, aby sa jej chytila.

"Och, a nabudúce, keď budeš opatrovať deti, Malfoy, vyhni sa desivým príbehom. Odvtedy má Rose každú noc nočné mory."

Hermiona sa vrátila k Ginny a ostatným deťom. Rose sa víťazoslávne posadila.

"Nezmizol," oznámila Jamesovi, než na neho vyplazila jazyk.

"To malo by o čom? Koho šla pozrieť?" spýtal sa Ginny, keď vstala a naťahovala krk.

"Ach môjtybože, to je Malfoy?"

Prikývla. "Áno, zdá sa, že si Rose vyvinula posadnutosť nikým iným než Dracom Malfoyom."

Ginny hvizdla. "No páni, ten chalan dospel a dobre vyzerá. Rose má vkus."

Hermiona zastonala. "Poďme nakŕmiť decká a potom sa musíme porozprávať s Harrym."

Draco potešilo, keď videl, že Grangerová s Weslíčkou vzali svoje potomstvo preč z kaviarne po tom, čo bol prinútený pobozkať Rosie na rozlúčku. Blaise s Pansy považovali to, ako ho to malé dievčatko zbožňovalo, za veľmi zábavné.

"Nikdy by som si nemyslela, že sa dožijem dňa, kedy bude nejaká Weasleyová prezidentkou klubu milujem Draca Malfoya," smiala sa Pansy.

"Keď je tvoj otec povaľač Weasley a tvoj strýko Zázračný chlapec, dáva to zmysel."

"Grangerová dobre vyzerala. Vychudnuto, ale dobre," poznamenal Blaise. "Nevieš, či s niekým chodí?"

Pansy sa pobúrene pozrela na Blaisa. "Blaise Zabini, ty darebák. Si ženatý ešte len päť minút!"

"Nie pre mňa, ty trubka, ale pre Draca."

Draco vypadla šálka kávy, polovica sa vyliala, a pozrel sa na Blaisa, ako keby zošalel.

"A prečo by som mal chcieť chodiť s Grangerovou?"

"Pretože si si ju obzeral, keď odchádzala."

"Nie, neobzeral."

"Áno, obzeral. Okrem toho, prečo nie? Je pekná, je inteligentná a vždy vedela zatlačiť na tvoje správne miesta."

"Čo tak ‘pretože je vydatá’," postrehol.

"Už nie je," oznámila Pansy. "Minulý mesiac ich rozviedli."

Pansy bola právničkou v najväčšej právnej kancelárii v Londýne.

"Takže je slobodná," dumal Blaise.

"Ani o tom neuvažuj," varoval Draco.

Blaise mu venoval drzý úsmev a Draco si vzdychol. Jeho dvaja najbližší priatelia mu šli po krku, aby sa usadil a oženil, odkedy sa Blaise rozhodol udomácniť a oženil sa s Calliopou Vaiseyovou. Znamenalo to, že Draco bol ten nepárny v kruhu svojich priateľov, pretože nemal koho so sebou priviesť, keďže s nikým vážne nechodil. Túto lekciu sa naučil, keď si uvedomil, že si Astória Greengrasová predstavuje, že sa vezmú, zatiaľ čo on si myslel, že majú len bezstarostný vzťah. Grangerová určite nespĺňala jeho kritéria. Určite nebola typ ženy, ktorá by nechcela záväzky. Ale v jednej veci mal Blaise pravdu; určite dobre vyzerala.

****

Harry bol v pondelok ráno v práci mrzutý. Mal vedieť, že tie decká nedokážu udržať jazyk za zubami. Hermiona s Ginny spochybňovali jeho zdravý rozum a schopnosť byť dobrým otcom celý včerajšok. Očividne nebolo prijateľné zneužívať vaše postavenie k tomu, aby ste prinútili svojich zamestnancov starať sa vám o deti (Hermiona) a určite nebolo prijateľné tajiť, akým driečnym sa bývalý nepriateľ zo školy stal (Ginny).

Keď sa Hermiona vrátila domov, Ginny mu spravila prednášku o tom, ako veľmi Rose milovala Malfoya a že by bolo dobrým nápadom dostať ho s Hermionou na rande. Harry teraz plne ľutoval celé svoje rozhodnutie zvaliť na Malfoya stráženie svojich detí.

Keď Malfoy vošiel do kancelárie, pomyslel si: Spomeň čerta.

"Tu máš moju žiadosť o voľno. Môžeš ju schváliť, prosím?"

Harry vždy miloval fakt, že sa Malfoy musel snažiť a byť zdvorilý, keď niečo potreboval. Musel priznať, že si užíval byť jeho šéfom a byť zdvorilý očividne toho blondiaka vytáčalo - nuž, minimálne keď niečo chcel.

"Iste," odpovedal, keď skontroloval, že sa to voľno nekrižuje s plánmi niekoho iného.

Keď bol formulár podpísaný, Malfoy sa uvoľnil.

"Aký bol víkend?" zlomyseľne sa spýtal.

Nahnevane na neho zazrel. "Dobrý spôsob ako zavrieť ústa. Včera mi šli po krku Hermiona s Ginny."

Bývalý slizolinčan sa uškrnul. "Možno by si nemal dôverovať bande malých detí."

Harry zavrčal, ale nemal čo povedať, pretože Malfoy mal pravdu. Mal vedieť, že trojročné deti nedokážu udržať tajomstvo.

"Zaplatil by som za to, aby som videl, ako si sa zatváril, keď na teba skočila včera Rose u Fortescua."

Teraz bol Malfoy na rade, aby sa zamračil. "Áno, nuž, preukazuje viac vkusu, než by som očakával od nejakého Weasleyho."

Harry si odfrkol a jeho protivný zamestnanec unikol k svojmu stolu.

***

Hermiona bola na pokraji síl. Stále narážala na Malfoya či už na ministerstve alebo v Šikmej uličke. Začínalo to byť neznesiteľné, hlavne preto, že Rosiina posadnutosť tým na nervy idúcim blondiakom nepreukazovala žiadne známky poľavenia.

Kedykoľvek ho zazrela, zapišťala a rozbehla sa smerom k nemu.

Toho dňa, keď šli pozrieť Georgea, náhodou sa ponevieral so Zabinim vo Výmysloch a vynálezoch.

"Pozui, mamííí, Duako je tu!" šťastne zajačala Rose, než zdrhla preč.

George smutne pokrútil hlavou, keď pozoroval, ako sa Rose vrhla na bývalého slizolinčana. "Nemyslím si, že to dievča môže byť Weasleyová. Preukazuje znepokojujúci nedostatok pohŕdania pre naduté čistokrvné rodiny."

"Nezačínaj," stonala Hermiona. "Privádza ma do šialenstva svojou láskou k Malfoyovi."

"Má v celej tvári vpísané Slizolin. Ron by jej to nikdy neodpustil."

Odvrátila sa, keď George zbledol, pretože si uvedomil, čo práve povedal. Tak ako sa veci vyvíjali, nemyslela si, že Ron bude niekedy prítomný v životoch svojich detí, hlavne keď pôjdu na Rokfort. Toto vážne nebolo normálne správanie rodiča.

"Myslím, že by som toho muža mala ísť radšej zachrániť," prehlásila, keď si všimla, ako sa Malfoy pokúša zabrániť Rose, aby sa vyštverala nahor po jeho nohe.

George sa uškrnul, natriasajúc Huga vo svojom náručí. "Ty budeš chrabromilčan, však, Hugo, chlápätko?"

Hermiona prešla k dvojici slizolinčanov.

"Malfoy, Zabini," pozdravila. "Rosie, zlatíčko, vážne by si už mala nechať pána Malfoya na pokoji. Nemyslím, že chce, aby si po ňom vyliezla."

"Ale, mamííí, ja ho chcem len pobozkať."

Malfoy sa zohol a zniesol jeden z Rosiiných nadšených -  a často vlhkých - bozkov.

Zabini sa uškrnul, než vystrel ruku k Rose. "Rose, prečo mi neukážeš svoju najobľúbenejšiu vec v obchode?"

Zamračila sa, keď jej dcéra zmizla s tým vysokým čarodejníkom.

"Má totálny nedostatok sebazáchovy," poznamenal Malfoy.

"Má len tri," vyštekla. "Bude so Zabinim v poriadku, však?"

Pretočil očami. "Bude v poriadku. Práve sa dozvedel, že je jeho žena tehotná, takže si chce precvičovať byť otcom."

Hermiona, prehnane citlivá na každú zmienku o otcoch, sa odvrátila.

"Som si istá, že bude v pohode," vyhlásila priškrteným hlasom.

Malfoy, ktorý si očividne uvedomil, kam sa jej myseľ zatúlala, sa trochu nepohodlne posunul, než ju poťapkal po pleci.

"Som si istý, že budeš skvelá, Grangerová. Vždy si vo všetkom uspela."

"Okrem manželstva ako sa zdá," odpovedala roztrpčene.

Odfrkol si. "Pochybujem, že to bola tvoja vina. Weasley bol večne kompletný babrák."

Pousmiala sa na neho. Žasla, že sa snažil, aby sa cítila lepšie, než aby sa vŕtal v jej situácii.

"Takže čo tu robíte?" spýtala sa, aby zmenila tému.

"So Zabinim sme sa nudili. Rád sa pozerám na nové vynálezy, s ktorým vyrukuje Weasley."

"To je kompliment pre nejakého Weasleyho?"

Malfoy sa zasmial. "Myslím, že áno. Musím mäknúť, keď je Potter teraz môj šéf."

"Ako to ide?"

"Oh, je to v pohode. Je milé robiť niečo so svojím časom."

"Nikdy by som ťa netipovala na aurora."

"Prečo? Pretože som bol smrťožrút?"
"Nemusíš sa urážať, Malfoy. Zdalo sa, že máš večne problém s autoritami, to je všetko."

Pokrčil plecami. "Páči sa mi byť aurorom a Potter nie je príliš zlý. Ale nepovedz mu, že som to povedal."

"Mamííí, pozri, čo mi kúpil strýko Bejz," povedala Rose, keď sa k nim prihnala s malým ružovým pygmejským chumkáčom v ruke.

Hermiona si rezignovane vzdychla a zazrela na Zabiniho, ktorý sa tváril trochu rozpačito.

"Poďakovala si pánovi Zabinimu, chrobáčik?"

"Uhm. Ešte raz ti ďakujem, strýko Beiz," zopakovalo dievčatko.

"To je v poriadku, zlatíčko," rozstrapatil jej vlasy Zabini. "Draco, ideme?"

Malfoy prikývol a Hermiona sledovala, pobavene, ako obaja čarodejníci venovali Rose bozk.

"Uvidíme sa, Grangerová," povedal Zabini, zatiaľčo Malfoy na ňu len prikývol.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: ivy - 02.10. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Parádní, těším se na další kapitolu :) Díky! Ani

a teď honem pro kyselou okurku. Ne, vážně, to bylo tak roztomilé a slaďounké, že se přiblble usmívám.

To je luxuní kousek a těší mne, že bude pokračovací:-) Jimmi, prýmově jsi přeložila dětskou mluvu.. Rosie válí, doufám, že Ronovi zaskočí sousto, až zjistí koho miluje jeho dcera. Na druhou stranu lepit či zachraňovat manželství druhým dítětem je vážně pitomina....

Skvěle přeložené Jimmi, ta dětská mluva, skvost. Díky za Rose;)

Jimmi, děkuju! Jak se vyjádřila Lupina...učurkávám :-D Prej Puinc Duako a strýko Bejz :-D Od srdce se zařehtat jsem potřebovala jako sůl. To si přečtu zase dřív než za tři měsíce :-D Ještě jednou díky!

Merlinečku šnečku, to je lahoda!! Lepší než obklad na hlavu, lepší než oříškové laté!! Úplně mi to změnilo myšlení, co jsem ho měla od rána jako po bouračce! Draco je tu tak nepřístupný a zároveň tak důvěryhodný, jako Ron sebestředný a nezodpovědný. Doufám, že toho bude litovat stejně moc, jako za to Draco vzdávat díky. Už se moc těším na pokračování! Děkuji, Jimmi!

Tak tohle je roztomilé, roztomilé, roztomilé. Jsem nadšená, víc takových povídek!!! Realita je všelijaká, tak aspoň máme prostor na sny a úsměvy. Svěřte Dracovi péči o malé děti a buďte si jistí, že jim bude na dobrou noc povídat horory :-D Díky, čarodějko.

Tak Rose je tu naprosto rozkošná. Vsadím se, že Draco neodolá, tedy že ho udolá :D Kdo by nechtěl za tatínka prince, že? Báječný příběh (a ze života, Ron není jediný chlap, co utekl od rodiny), takže se budu těšit na šťastný konec. Děkuji, Jimmi.
Škoda, že život není takový příběh. Puinc Duako ba se mi hodil :-D Ale zase nejsem dobře vypadající pochudnutá Hermiona...takže prd :-)