Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Simply Irrefutable

12. kapitola (na FF 13)

Simply Irrefutable
Vložené: Jimmi - 05.04. 2019 Téma: Simply Irrefutable
Jimmi nám napísal:

Autor: bookworm1993

Preklad: Jimmi 

 

Banner: bookworm1993

Originál: https://www.fanfiction.net/s/8630085/13/Simply-Irrefutable

Rating: PG-13

 

Varovanie: preklad z rýchlika, originál stále nedokončený, zvyšok prekladu v archíve tu


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 13

Lyra sa pozrela na Harryho s Willow, než sa zachichotala a vrátila sa k svojmu listu pre Colbyho. Ťapkala svojou zlatou balerínkou o nohu stoličky na hudbu, ktorú teta Luna pustila deťom počas ich voľna. 

Harry si práve prezeral a organizoval svoju zbierku čarodejníckych kariet, keď ho Willow radostne zasypala vankúšmi. Sabina bola obďaleč pri matke, hrala sa s mladšími deťmi v matkinom centre starostlivosti pre deti, ktoré potrebovali neustálu starostlivosť. Týkalo sa to hlavne tých, ktoré dospeli do veku náhodnej mágie, v ktorom sa vedeli vyskytnúť výbuchy nekontrolovateľnej mágie, keď mali problém s emóciami. 

Poťapkala si ceruzkou o bradu, kým premýšľala ako ten list zakončiť. Nech akokoľvek veľmi chcela, aby bol Colby s nimi, nechcela znieť detsky ako jej mladší súrodenci, ktorí žiadali, aby sa Colby ihneď vrátil. Chcela znieť dospelejšie. Merlin nedopusť, aby niekedy znela tak zúfalo ako James Sirius Potter. Ten chalan nevedel zachovať odstup, ani keby to mal napísané na čele! 

  -!- 

"Niečo nie je v poriadku," zamrmlala Hermiona, keď si prečítala svoj posledný prípad. Tentoraz to bola matka, ktorú obvinili zo zabitia vlastného dieťaťa. Ale príliš veľa vecí nesedelo. Avšak matka nebola schopná vypovedať alebo niečo v tejto veci urobiť. Nereagovala, odkedy ju našli ležať veľa nehybného telíčka jej dieťatka s prútikom v zovretej ruke. Sotva trojročného chlapčeka, s malou medzerou po práve vypadnutých predných zubov. Skúsili všetko možné, aby prinútili matku niečo povedať, ale nič nezískali a bez vodítok, ktoré by ukazovali niekam inam, zatkli matku za zabitie a zanedbanie vlastného dieťaťa. Hoci jej manžel skálopevne tvrdil, že jeho žena by nikdy ich dieťaťu neublížila a že to bola jeho smrť, ktorá ju dohnala do šialenstva... 

Niečo na tom, čo povedal, Hermionu zarazilo. 

"Ona Saschu nezabila! Neurobila to! Neviem, čo to smrťožrút je, ale moja žena...  pár vecami som si v tomto živote istý a kvôli láske mojej ženy k nášmu synovi je jednou z nich to, že ona jedným z nich nebola. Len čo sme sa dozvedeli, že je tehotná, urobila všetko, aby sa vyhla nehodám či vystavila dieťatko nebezpečenstvu. A keď sa narodil, každú hodinku ho moja žena chodila kontrolovať s tým najstarostlivejším dotykom, takmer, ako keby sa bála, že mu ublíži, ak bude menej nežnejšia. Vždy sa bála, že niečo urobí, ale ja som vedel, že sa to nestane, ona ho milovala každučkým kúskom svojej bytosti. Vždy hovorila, že je jej vykúpením. Nemám tušenia vykúpením za čo. Ale moja žena nášho syna milovala a bola by za neho obetovala svoj život. Viem to, pretože som k nej cítil to isté. Neviem, čo sa stalo, ale viem, že Sachu nezabila. Musíte mi veriť." Toto povedal, než sa rozplakal, pretože jedným šmahom stratil svoju ženu a dieťa.

Občas si nebola istá, prečo sa rozhodla pre takúto prácu. Občas to bola jedna tragédia za druhou. V tieto dni si Hermiona myslela, že ju jej srdce bolí viac, než je schopná zniesť. Vtedy zatvorila oči a prikryla si rukou ústa, aby zabránila frustrovanému výkriku uniknúť z jej úst.

Niečo nebolo v poriadku, ale čo?

 "Neviem, čo to smrťožrút je..."

Smrťožrút? Hermiona zažmurkala, keď znova rozmýšľala nad tým, čo Timothy Young povedal. Smrťožrút, nevedel, čo to je smrťožrút.

Ako to preboha mohlo Hermione uniknúť? V jej správe nebol spomenutý žiaden smrťožrút! 

Znova dôkladne skontrolovala svoje papiere, len aby si bola istá. Nič, žiadna zmienka o tom, že by Maria Viliers Youngová bola smrťožrútkou. Ale...  chýbali tu dve stránky. Čísla na spodku stránok preskočili z 93 na 96.

"Blaise!" zavolala Hermiona, keď sa vybehla z pracovne za svojím priateľom.

Ale než sa k nemu dostala, spustil sa alarm. Žiaden obyčajný alarm, ale ten, ktorý naznačoval, že došlo k napadnutiu nejakej časti ministerstva! Všetky chĺpky na krku sa jej zježili, keď zrýchlila, pretože druhé zazvonenie jej napovedalo, že pod útokom boli detské jasle a centrum starostlivosti o deti.

"Hermiona!" vykríkol Blaise, keď sa za ňou rozbehol a dohnal ju svojimi dlhými krokmi.

Hermiona nič nepovedala, ale keď utekala, srdce jej búšilo tak silno, že sotva vnímala chaos okolo seba. Jediné, čo si dokázala okrem búšenia vlastného srdca uvedomiť, bol alarm, ktorý ju prenasledoval v nočných morách.

  -!- 

Celá miestnosť sa ponorila do úplnej tme. Podľa očakávania všetci maličkí začali plakať, keď im došlo, že niečo nie je v poriadku.

"Lum..." Lune sa nepodarilo kúzlo dokončiť.

"Conjunctivis," vrhol niekto kliatbu na Lunu.

Deti sa rozkričali, keď bolo teraz možné vidieť postavy v habitoch.

"Sonorus," zašepkala nejaká žena, keď vrhla kúzlo, z ktorého zneli výkriky detí ešte hlasnejšie. Bolo možné počuť, ako zvuky krokov a kúziel začínajú byť bojovnejšie, keď sa nahnevaní pracovníci ministerstva a väčšina rodičov stávali zúfalejšími a paranoidnejšími, pretože nedokázali prekonať bariéru, ktorú útočníci vytvorili. Vydrží síce len päť minút, ale bola nepreniknuteľná.

"Tamto!" Burácajúci hlas sa ozýval temnotou, keď konečne našiel jeden z ich cieľov.

"Kde sú ďalší dvaja?" spýtal sa ďalší hlas, ale než niekto stihol odpovedať, začuli, ako preslávená Hermiona Malfoyová rodená Grangerová vrhla kúzlo, ktoré odhalilo ich bariéru, vrátane malého vrypu, ktorý umožňoval zvyšku bariéry byť nepreniknuteľnou. Zdalo sa, že namiesto plných päť minút, ktoré im boli prisľúbené za tisíc galeónov, ktoré minuli na získanie toho kúzla, mali sotva dve minúty, aby dokončili svoj plán a teraz im zostávalo len pár sekúnd. Kvôli tomu sa aktivovalo ich prenášadlo, keď schmatli svoj cieľ.

Práve keď sa Hermione a ostatným podarilo prelomiť bariéru, bolo počuť ozvenu výkriku Lyry Malfoyovej, ktorá volala na svoju matku.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 12. kapitola (na FF 13) Od: margareta - 05.04. 2019
To je strašné! Typický útok zbabělců na slabší a bezbranné! Asi se po válce všechny ,skalní' Smrtijedy vychytat nepodařilo. Nejspíš se někteří jenom tvářili, že jimi už nejsou a využili čas k tomu, aby vychovali novou generaci. Budou muset znovu prověřit všechny, co mají znamení, zůstali na svobodě a nežijí s mudly, nečistokrevnými nebo s ,krvezrádci'. Taky by nemělo být tak těžké zjistit, jak se na ministerstvo dostali, kdo je pustil, když tam měli protipřemísťovací bariéry. Musel to být někdo uvnitř, zrádce ve vlastních řadách. Možná ho objeví, možná už jenom tělo. Ta kletba nočních můr je Conjunktivis? Děkuji za napínavou kapitolu, Jimmi! To zas budou sny!
Re: 12. kapitola (na FF 13) Od: Jimmi - 06.04. 2019
Nerieš, v origináli sú väčšie nezrovnalosti... Conjuctivis je kliatba z HP, našla mi to wiki, ale logicky by to malo byť ono, použli to na Lunu... ale nič viac k tomu som nenašla. Čistím OPčka, ale poviedka príjemne (zápletkou) prekvapila, vôbec si nevybavujem, že by bol začiatok v takomto štýle. Jednotku som nečítala. Viditeľné nezrovnalosti upravujem, ale v kliadbach netuším...

Prehľad článkov k tejto téme:

bookworm1993: ( Jimmi )21.04. 2019Kapitola 18 (na FF 19.)
bookworm1993: ( Jimmi )07.04. 201917. kapitola (na FF 18.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201916. kapitola (na FF 17.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201915. kapitola (na FF 16.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201914. kapitola (na FF 15.)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201913. kapitola (na FF 14)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201912. kapitola (na FF 13)
bookworm1993: ( Online preklady )28.09. 201611. kapitola (na FF 12)
bookworm1993: ( Online preklady )21.09. 201610.kapitola (na FF 11)
bookworm1993: ( Online preklady )17.09. 20169. kapitola (na FF 10)
bookworm1993: ( Online preklady )14.08. 20168.kapitola (na FF 9)
bookworm1993: ( cuc )18.11. 20157. kapitola
bookworm1993: ( cuc )28.07. 20156. kapitola
bookworm1993: ( cuc )29.05. 20155. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )02.08. 20144. kapitola
bookworm1993: ( morgana )25.07. 20143.kapitola
bookworm1993: ( Morgana )18.07. 20142. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )12.07. 20141. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Morgana )12.07. 2014Úvod k poviedke