Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Simply Irrefutable

16. kapitola (na FF 17.)

Simply Irrefutable
Vložené: Jimmi - 06.04. 2019 Téma: Simply Irrefutable
Jimmi nám napísal:

Autor: bookworm1993 

Preklad: Jimmi 

 

Banner: bookworm1993

Originál: https://www.fanfiction.net/s/8630085/17/Simply-Irrefutable

Rating: PG-13

 

Varovanie: preklad z rýchlika, originál stále nedokončený, zvyšok prekladu v archíve tu

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 17

Lucius Malfoy vystrel chrbát ešte viac, keď nasledoval Harryho Pottera a Draca, ktorí ho viedli do Dracovej pracovne. Keď sa tam dostali, v hrdle sa mu vytvorila guča, keď zbadal veľký obraz Draca, Hermiony, Colbyho, Lyry, Harryho S. Malfoya a Willow ako bábätka v Narcissinom náručí. Všetci mužskí členovia mali na sebe tmavomodré obleky, kým ženy mali letné šaty pastelových farieb, dokonca Willow s tmavými vláskami vykúkajúcimi spod svetlozeleného čepčeka. Boli v záhrade, ktorú nespoznával a ktorá teraz prekvitala na Malfoy manor.

"Lyra," zašepkal Lucius, "vyzerá tak podobne ako tvoja matka, keď ma s ňou zasnúbili."

Hermiona sa zamračila. Ako mladí boli, keď zistili, že sú zasnúbení? Lyra bude mať o pár dní osem rokov. Dovtedy ju musia mať späť!

"Čo pre nás máte, Lucius?" spýtal sa Blaise, nebol čas na hlúposti.

"Dospel si, Zabini," zamrmlal Lucius, keď sa na neho mladý muž pozrel s oceľovým pohľadom. "Dajte mi miesta všetkých incidentov, o ktorých si myslíte, že sú spojené s únoscami Lyry a ja vám dám mená ľudí, ktorí by za to mohli byť zodpovední. Naozaj neviem, či budem môcť urobiť viac než to, už roky som s nimi nebol v kontakte."

Ken Hamilton rozprestrel mapu, na ktorej označil všetky miesta úmrtí a dokonca Deveroixov bar, kde oslavoval tú noc, čo ho obvinili z vraždy. Draco nič nepovedal, keď sledoval muža, ktorý bol jeho otcom, skloniť sa nad mapu, chladné modré oči hodnotiace každú značku.

Nikto v miestnosti nič nepovedal, keď Lucius mlčky pokračoval v hľadení do mapy. Prešlo päť minút a Hermiona začala cítiť, že jej manželovi dochádza trpezlivosť.

Každá minúta, čo tu sedia a nič nerobia, je ďalšou minútou, čo mali jeho dcéru a bohvie, čo jej robili! chcel Draco zajačať, ale upokojila ho nežná ruka jeho manželky, ktorá chytila tú jeho.

Stále tam bolo ticho, keď zaškrípali dvere a oči všetkých sa stočili k novému prírastku v miestnosti.

"Tatí?" spýtala sa Willow, ktorá držala v ruke ručne šitú hračku hrdozobca k Dracovej mrzutosti vyrobenú Hagridom. Rozhliadla sa, jej veľké hnedé oči sa zastavili na jedinom neznámom v miestnosti, ktorého nespoznávala.

Draco pustil Hermioninu ruku, aby rýchlo nabral Willow do náručia.

Guča v Luciusovom hrdle sa zväčšila, keď hľadel na to nádherné dieťa v Dracových rukách. Willow...

"Nepobozkal si ma na rozlúčku," vysvetľovala Willow Dracovi, keď si oprela bradu o jeho plece.

"Prepáč, Willow," pobozkal ju Draco na temeno hlávky. "Neuvedomil som si to."

"Hmmm," pohmkávala si, keď začala znova zaspávať, teraz už v úteche z prítomnosti jej rodiča.

"Poď sem, moje roztomilé dieťatko," zašepkala Hermiona, keď vzala Willow z Dracových rúk, aby ju opäť uložila do postele.

"Mami, kto je ten pán, čo vyzerá ako tatino, strýko Colby a náš Harry?" začuli všetci v miestnosti, keď tie dve odchádzali.

"Pomáha nám nájsť Lyru..."

"Potter, pergamen prosím," zasiahol Lucius Malfoy, hlas chrapľavejší než zamýšľal.

Keď Lucius začal zapisovať päť mien, o ktorých vedel, že by dokázali uniesť a ublížiť dieťaťu, dvere na pracovne sa opäť rozleteli, tentoraz s väčšou silou.

"Draco Malfoy, prečo sa ako posledná dozviem, že moje najstaršie vnúča uniesli! A nie od svojej rodiny!" zvolala Narcissa, keď ukázala na muža, ktorý ju nasledoval ako tieň. Bol určený ako jej strážca, až kým nezatknú ich nových nepriateľov.

John Dawlish sa zahanbene pozrel na ľudí v miestnosti.

"Dokonale sa dokážem postarať sama o seba, Harry Potter. Nepotrebujem aurora ako osobného strážcu. Moja zosnulá sestra nebola jediným mocným vrhačom kliatob v rodine," zavetrila Narcissa, jej povýšené blackovské správanie sa znova začínalo prejavovať.

"To som tým nechcel povedať. Len som chcel, aby ste tentoraz neboli sama a nechránená," protestoval Harry.

"Ale s mojím synom ste nezamýšľali povedať mi, že nejakí ľudia uniesli Lyru zo škôlky ministerstva!"

"Mami, chcel som ti to povedať!" bránil sa Draco, keď mu matka venovala pohľad, z ktorého by zbledol, keby bol stále dieťaťom. Dokonca dnes mu trošku z toho stuhla krv.

"Kedy, zajtra?"

"Cissy," to slovo prekĺzlo Luciusovi skôr, než sa dokázal zastaviť.

Zúrivé oči sa otočili na neho.

"Draco, čo sa tu deje?" spýtala sa Narcissa Blacková, vystrela sa, keď jej určený ochranca prikročil bližšie k nej. Hoci to ničomu nepomáhalo, Narcissa ocenila to gesto od muža, ktorý jej kedysi na Rokforte vyznal lásku napriek jej rozmaznanosti a zrade pre muža, na ktorého teraz zízala.

Lucius dokončil svoj zoznam, kým Draco vysvetľoval svojej matke, čo sa deje. Bez slova mu ten dokončený zoznam Narcissa vytrhla z ruky. Skontrolovala ho, než jedno meno preškrtla. "Na tohto neplytvajte časom. Jeho trúchliaca vdova ma pozvala na jeho pohreb," prehlásila skôr, než podala pergamen Harryho.

Blaise s Kenom nazreli ponad jeho plece. Všetci traja zízali na ten papier a snažili sa nájsť povedomé mená. Nakoniec Ken vytrhol pergamen Harrymu, keď ho niekto napadol... bolo to málo pravdepodobné, ale v týchto dňoch to nebolo bežné meno.

"Narcissa, ako vymazávač pamäte u nás pracuje Simmons Fernsby. S mojím tajomníkom boli na niekoľkých obedoch. Nemohol byť Simmons skratka z Fritzsimmons?" spýtal sa Ken, hľadel na oboch, aj na Narcissu aj Luciusa.  Narcissa prikývla.

"Áno, o tom nepochybujem."

"Je čistokrvný alebo nečistokrvný?" spýtal sa tentoraz Blaise, keďže tiež Simmonsa Fernsbyho poznal a podľa ich záznamov bol nečistokrvný. Čistokrvná matka a muklovský otec. "Máme ho zapísané ako nečistokrvného." Nezáležalo na tom - Voldemort samotný bol rovnaký, ale niečo na tom nesedelo. Ako mohli byť týmto mužom považovaní za krvizradcov?

"Potom niekto na ministerstve neodviedol poriadne svoju prácu," pokrútila Narcissa hlavou.

"To ťa vážne prekvapuje?" posmieval sa Lucius.

Zamestnanci ministerstva sa na neho zazreli.

"Pôvodné meno Fritzsimmonsa bolo Fritzsimmons Travers. Keď bol malý, jeho otca zabil člen Rádu. Matka utiekla v strachu pred Rádom a pomstou Voldemorta za to, že jej manžel nesplnil svoju úlohu. Vydala sa za prvého mukla, ktorého stretla, aby utajila svoju existenciu a zmenila im mená, aby ich nenašli. Ale tohto muža nemilovala a on...  dosť často ju zneužíval, až kým jedného dňa nevybuchla jej mágiu z nahromadených a výbušných emócií. Jej mágia zapálila oheň tak intenzívny, že zabil oboch, aj ju, aj jej muklovského manžela, ktorý sa odvážil dotknúť jej dieťaťa."

"Ježišikriste," zašepkal Harry. Nechcel cítiť súcit k mužovi, ktorý mohol byť potenciálnym únoscom Lyry, ale...  ako sa to nedalo, keď ste počuli takýto príbeh? Prečo všetci títo muži mali rovnaké detstvo? Čo by sa z neho stalo, keby nestretol Rona s Hermionou? Harry pokrútil hlavou, nebol správny čas o tom uvažovať.

Blaise s Dracom sa na seba pozreli.

"A čo Traversovci?" spýtal sa Draco, keď premýšľal, prečo sa k tomu dieťaťu neprihlásili a nezmenili jeho priezvisko z priezviska muža, ktorý týral jeho matku a nakoniec spôsobil jej smrť.

"Nepriznali sa k tomu dieťaťu. Strápnilo ich zlyhanie ich syna, zrada jeho manželky, ktorá sa odvážila vydať sa za mukla. Nechceli mať s tým dieťaťom nič spoločné."

"Potom si dvojnásobne zaslúžia zhniť v Azkabane," vyšplechol Draco, ktorý nemohol uveriť, že by to nejaká rodina urobila dieťaťu.

"Draco," potichu prehlásila Narcissa.

"Mami," odpovedal Draco, stále emočne rozčúlený.

"Rodina mojej matky, Rosiersovci, bola pokrvne spriaznená s Traversovcami."

"A čo? Niežeby sa ho ujala aspoň naša rodina!" zavrčal Draco.

"Viem," ľútostivo pokračovala Narcissa. "Keby som dokázala vrátiť čas... Ale Draco, keď Traversovci skončili v Azkabane, ich trezor a jeho obsah prešiel na ich posledného zákonného dediča."

Všetky oči sa rozšírili, pretože dokonca Lucius Malfoy si nebol vedomý rozsahu rodokmeňu svojej manželky.

"Sakra, Potter, nájdi, kde ten chlap, Simmons, Fritzsimmonns, či ako sa volá, práve teraz žije," zaklial Draco.

-!-!-

Lyra nechápala, čo sa deje alebo koľko je hodín, keď cítila ako jej bolesťou búši hlava. Chvíľu jej trvalo, kým si spomenula na poslednú vec predtým, než omdlela. Pätnástka ju zasiahol rukoväťou noža...

Zaskučala, keď cítila, že jej vo vlasoch zaschla krv.

"Mami, tati," plakala Lyra, keď bola sama v temnote, tentoraz so zviazanými aj rukami, aj nohami.

"Strýko Blaise, strýko Harry, niekto, James..." vzlykala, než sa začínala uplakávať k spánku.

-!-!-

James si nahnevane založil ruky, keď nikto nevenoval pozornosť jeho slovám. Bolo tu toľko chaosu a tak veľa detí, že si nevšimli, keď sa vykradol preč. Preletaxoval sa domov za použitia kozuba v kuchyni bez toho, aby si to niekto uvedomil.

Keď bol doma, napochodoval do kuchyne, aby našiel Kreacherovu komôrku. Ignoroval hrôzu budiace hlavy na Kreacherových dverách.

"Kreacher, potrebujem, aby si mi povedal, kde má otec svoj neviditeľný plášť!"

-!-!-

AP: Na vysvetlenie. Draco je posledný zákonný dedič bohatstva Traversovcov, ktoré bolo pridané k malfoyovskému trezoru. Teddy ním nie je, pretože jeho starú mamu vyškrtli z rodokmeňa všetkých čistokrvných rodín - a rovnako jej potomkov. Ale nestihli vyškrtnúť Draca či jeho matku, než ich uväznili.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 16. kapitola (na FF 17.) Od: margareta - 06.04. 2019
Souhlasím s Narcissou, že ministerstvo svoji práci opravdu odfláklo, když tak důležitý post, jako je vymazávač paměti, dali někomu, o jehož minulosti a původu nic nevěděli! A teď si ani nevšimli, když by všechny jejich děti měly být pod ustavičným dozorem, že jedno zmizelo. Podle toho, jak na Jamese únos Lyry zapůsobil, měli hlídat hlavně jeho! Takže jde především o peníze? Neuznaný syn se hlásí o svůj majetek a ta pomsta čistokrevných je pouze kamufláž? Draco dobře poukázal na sobectví svého otce! Jednalo se mu jenom o dědictví Traversových a dítě mu bylo lhostejné. Ostatně stejně se zachoval i ke svému synovi. Pro své zájmy šel přes mrtvoly! Já ho nesnáším, i když se teď kaje a klopí hlavu. Jenom doufám, že nechytnou i malého Jamese! Ale je to celý Harry, rvavý a dravý a má neviditelný plášť a miluje Lyru. Držím mu všechny palce!! Díky, Jimmi! Je to čím dál napínavější! To se nečte, to se přímo hltá!!
Re: 16. kapitola (na FF 17.) Od: Jimmi - 07.04. 2019
Najprv som ti chcela napísať, že Lucius je v tom nevinne - píše sa tam niečo o tom, že o rodokmeni svojej ženy nevedel - ale potom mi došlo, že to dedičstvo pripísali k účtu Malfoyovcov, takže musel o tom vedieť. Resp. museli by to najprv zdediť Blackovci... určite je Traviers starší ako Draco, za prvej éry Voldyho už mal nejaký ten rôčik. Netuším, ale poviedka zaujala, autorke prospelo vrátiť sa k nej po rokoch. Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

bookworm1993: ( Jimmi )21.04. 2019Kapitola 18 (na FF 19.)
bookworm1993: ( Jimmi )07.04. 201917. kapitola (na FF 18.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201916. kapitola (na FF 17.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201915. kapitola (na FF 16.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201914. kapitola (na FF 15.)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201913. kapitola (na FF 14)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201912. kapitola (na FF 13)
bookworm1993: ( Online preklady )28.09. 201611. kapitola (na FF 12)
bookworm1993: ( Online preklady )21.09. 201610.kapitola (na FF 11)
bookworm1993: ( Online preklady )17.09. 20169. kapitola (na FF 10)
bookworm1993: ( Online preklady )14.08. 20168.kapitola (na FF 9)
bookworm1993: ( cuc )18.11. 20157. kapitola
bookworm1993: ( cuc )28.07. 20156. kapitola
bookworm1993: ( cuc )29.05. 20155. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )02.08. 20144. kapitola
bookworm1993: ( morgana )25.07. 20143.kapitola
bookworm1993: ( Morgana )18.07. 20142. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )12.07. 20141. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Morgana )12.07. 2014Úvod k poviedke