Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Simply Irrefutable

17. kapitola (na FF 18.)

Simply Irrefutable
Vložené: Jimmi - 07.04. 2019 Téma: Simply Irrefutable
Jimmi nám napísal:

Autor: bookworm1993

Preklad: Jimmi 

 

Banner: bookworm1993

Originál: https://www.fanfiction.net/s/8630085/18/Simply-Irrefutable

Rating: PG-13

 

Varovanie: preklad z rýchlika, originál stále nedokončený, zvyšok prekladu v archíve tu

Preklad vzniká v rámci pravidla, že sa tu vždy všetko dokončí. Pokojne priložte ruku k dielu a obetujte ho.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 Kapitola 18

 

Lyru hrubo vytiahli za krk na nohy. Vykríkla, keď sa retiazka na jej krku roztrhla.

"Prečo ju nemôžeme okamžite zabiť? Zranila ma, tá prekliata krpaňa."

"Musíme ju vziať so sebou. Je to naša páka pri vyjednávaní, aby sme sa dostali z tohto prekliateho miesta. Nechcem ju zabiť, až kým neuvidím, ako z hnusnej tváre jej otca nebude unikať život, keď bude sledovať, ako mu pred očami zomrie jeho malé dievčatko. Až vtedy budem spokojný za všetko, čo urobil a čo mi vzal.

Lyra sa pokúšala nefňukať, keď ju zdvihli a drsne prehodili na niečí zapáchajúci chrbát.

-!-!-

Harry S.Malfoy sa rozhliadol po ich chaotickej obývačke. Zdalo sa, že sú tam všetci, dokonca rodičia Vicky. Harry nežne nechal Sabininu ospalú hlávku skĺznuť z jeho pleca na vankúš, ktorý jej pripravil. Po špičkách odcupital od spiacich postáv, aby našiel svojich rodičov. Doteraz už museli o jeho sestre zistiť niečo. Lyra bola v poriadku... Jeho mamka bola tou najbystrejšou osobou, ktorú kedy stretol a jeho otec bol ten najstatočnejší.

"Čo tým myslíte, že nič?" jačal Draco na Harryho Pottera a Kena Hamiltona.

Harryho pery sa vyformovali do ponurej linky. "Draco."

"Nie, Potter! Ako je možné, že o tom bastardovi absolútne nič nemáte? Ani adresu? Ako ste ho doriti najali? Naposledy, čo si spomínam, tak vymazávači pamäte patrili pod tvoju právomoc, Potter!"

Ani Ken, ani Potter nedokázali nič povedať, pretože sa cítili podobne.

Lucius sa snažil neuškrnúť sa na Chlapca Ktorý Prežil, ale svoju prácu už odviedol a zdalo sa, že to bolo k ničomu.

"Niečo nám uniká," zašepkala Narcissa. Ale čo?

Blaise zovrel svoj prútik pevnejšie, keď na nich dopadlo ticho.

Draco to nemohol vydržať - predstavu, že Lyra je vonku v nebezpečenstve a oni neboli o nič bližšie k tomu nájsť ju ako predtým.

"Doriti!" vykríkol Draco, keď buchol päsťou na stôl - spôsobil, že sa veci rozrinčali a sklenené ťažidlo sa rozbilo.

Harry Malfoy sa odklopýtal od dverí, keď jeho otec začal znova jačať - tentoraz na nejakého neznámeho muža. Harry sa otočil a rozbehol do krídla so spálňami. Zaváhal, keď prechádzal okolo izby Lyry. Pokrútil hlavou, keď si uvedomil, že sa mu chce znova plakať. Áno, bol vydesený, ale odmietal už viac plakať! Prešiel okolo svojej izby a zbadal svetlo z izby Willow.

"Mami," prehovorila Willow, keď sa Harry prikradol bližšie.

"Áno, srdiečko."

"Myslíš, že Lyra vie, že ju hľadáme?"

Hermiona zovrela svoju najmladšiu do náručia. "Áno, Lyra to určite vie."

"Ako keď sme všade hľadali Buckyho?" Willlow ukázala rukou na hračku hipogryfa.

"Áno," Hermiona sa pokúsila nevzlyknúť/nezasmiať sa, keď si spomenula, ako všetci obrátili dom hore nohami, keď hľadali hračku Willow. Dokonca Draco - napriek svojmu očividnému pohŕdaniu tou hračkou, si zamazal svoju bielu košeľu a rozstrapatil si vlasy, keď ju hľadal.

"Myslíš... že sa Lyra bojí?" spýtala sa Willow potichu, spodná pera sa jej triasla.

Hermiona nestihla neodpovedať, keď sa jej jediný syn rozbehol, aby vyskočil ku nim na posteľ.

"Nie, Willow, Lyra je tou najbystrejšou a najstatočnejšou ako mamina a tatino. Tá im spraví zo života peklo!" prehlásil Harry S. Malfoy, keď objal svoju sestričku, ako keby ju chcel ochrániť pred tým, aby aj ju niekto ukradol.

Slzy začali bublať, ale Hermiona sa ich pokúsila potlačiť. Ani sa nepokúsila opraviť slovník svojho syna. "Prečo vy dvaja nejdete do postele? Je dosť neskoro a už ste dávno mali spať," navrhla Hermiona, hovorila hlavne k svojmu synovi. Rád predstieral, že neznáša deliť sa o posteľ so svojimi sestrami. Ale tentoraz chlapec vôbec nič nepovedal, len prikývol a nechal Willow, aby sa na neho nalepila.

"Mami, môžeš nám porozprávať o tom, ako si tatino uvedomil, že je do teba zamilovaný? Je to jedna z Lyriných obľúbených častí," požiadala Willlow, stále nebola pripravená zaspať či dovoliť matke, aby opustila izbu.

Hermiona sa pousmiala, než ich pobozkala na čielka.

"Dobre," povedala, keď zatvorila oči, aby si pripomenula ten deň. Všetko jej pripadalo také vzdialené... ale potom sa pred ňou objavila predstava osemnásťročného ja jej manžela, jeho svetlé blonďavé vlasy žiariace vo svetle sviečok Veľkej siene a vrátila sa späť v čase.

-!-!-

"Grangerová," pozdravil Draco takmer sladko z druhej strany.

"Áno, Malfoy?" spýtala sa Hermiona bez toho, aby sa obťažovala vzhliadnuť od novín.

"Vedela si, že tvoje vlasy sú aspoň päť centimetrov hrubé?" spýtal sa tým istým nechutne sladkým hlasom.

Hermiona švihla nahor nebezpečne rýchlo. "Prepáč, Malfoy, nie každý z nás dokáže stráviť také množstvo času ako ty, aby získal vlasy podobné tvojim." Jej poznámka nanešťastie ničomu nepomohla, blondiak pred ňou sa len uškrnul. "Nerád ti ničím tvoje zvrátené predstavy o mne, Grangerová, ale toto," - dotkol sa svojich vlasov - " je úplne prirodzené. Česaním strávim maximálne dve minúty."

Tentoraz poklesla Hermione sánka. Dve minúty?! Prirodzené?! Vážne chcel ďalší preplesk po hlave? Nestačil mu ten spred pár dní, keď poznamenal, že niekoľko domových škriatkov poriadne pribralo po poslednom zvýšení platu, ktorý následne míňali v Medových labkách.  S čím Hermiona nesúhlasila. Ak niečo, boli predtým absurdne chudí.  Ale fakt bol, že Medové labky nedostatkom domových škriatkov netrpeli. Bolo vzácne vstúpiť do obchodu a nejakých tam nenájsť, v skutočnosti Medové labky renovovali, aby k ich obchodu pridali celú ďalšiu miestnosť... Hermiona si priala, aby míňali svoj plat na niečom viac - pozdvihujúce - ako knihy!

Draco sa v duchu uškrnul nad Grangerovej menej než potešeným výrazom. Chystal sa spomenúť vlasového štylistu, ktorý by jej mohol pomôcť. Boh vie, že Gustav bude považovať ten jej divoký chaos kučier za vítanú výzvu, aby otestoval svoj práve otvorený salón. Nedokázal nič ďalšieho povedať, keď dychčania Harryho Pottera, Toho Harryho Pottera a samozrejme jeho podržtašky, ako ho zvykol Draco nazývať, Rona Weasleyho dosiahli ich smerom.

Draco sa postavil so zvyškom ôsmakov, kým Hermiona Grangerová a Ginny Weasleyová opustili svoje miesta, aby sa v polovici cesty stretli so svojimi frajermi.

Ako v lacnom muklovskom filme začala polovica sály povzbudzovať, keď Harry Potter konečne daroval svojej priateľke rodinný prsteň Potterovcov. So svojím najlepším priateľom ho vypátrali, aby spravili dosť neformálne, ale dobre známe zasnúbenie oficiálnym.

Avšak ten vyhúknutý ryšavec vedľa neho sa nechystal nechať sa zahanbiť či zanechať v neistote, keď daroval Hermione zásnubný prsteň s dvoma obrovskými diamantmi, ktoré by dokázali človeka oslepiť za slnečného dňa.

Hermionine srdce pokleslo, keď sa jej zasekol dych.  Čože?

-!-!-

"Mami!" vykríkol Harry S. Malfoy, keď si zrazu na niečo spomenul. Tento príbeh už počul toľkokrát. Lyra ho milovala. Lyra milovala čokoľvek romantické a predstava, že si ich otec uvedomil, že je zamilovaný do ich matky práve vtedy, keď ju iný muž požiadal o ruku - nuž, Lyra bola dievčaťom. Harry nechápal, ako niečo z tohto bolo romantické.

"Nevravela si, že ten prsteň vyzeral ako ten tvoj perlový od otca?"

"Hmmm, len sme si sľúbili, že to nikdy vášmu otcovi nepovieme," konšpiračne zašepkala Hermiona. Dvojité perly, nespomínajúc ich veľkosť, ktorá jej tak veľmi pripomínala tie dva diamanty na tom prsteni. Ale kým tie diamanty boli takmer nevkusné, jej perlový prsteň bol sofistikovaný a elegantný. Plus mal špeciálne miesto v jej srdci ako jej prvý darček od Draca.

"Mami, ten prsteň, nevravela si, že na ňom bolo sledovacie kúzlo?" spýtal sa nádejne Harry.

Willow sa posadila, už viac nebola ospalá, keď si uvedomila, kam jej brat s týmito otázkami smeruje.

"Nuž, po tom, čo som dostala tie listy od jedného fanúšika... tvoj otec použil sledovacie kúzlo na niekoľko mojich prsteňov bez toho, aby mi to povedal a toto bol jeden z nich."  Hermiona sa zaksichtila nad svojím paranoidným manželom.

"Mami!" vykríkli súčasne Willow s Harry.

"Lyra má tvoj prsteň! Ten perlový!" Vykríkol Harry, pretože tam bol to ráno, keď Lyra nakukla do šperkovnice ich matky, aby vybrala ten prsteň na retiazke a zavesila si ho na krk ako prívesok, pretože sa hodil k jej šatám zdobenými perlami. Prinútila Harryho sľúbiť, že to nikomu nepovie.

Hermiona utekala tak rýchlo, ani sa neobzrela, aby povedala svojim deťom, nech sa vrátia do postele, hoci vedela, že ju nasledujú. Bežala celú cestu nahor schodmi k pracovni. Kedykoľvek inokedy by sa zarazila, aby sa spýtala, čo sa u Merlinovej brady deje, keď videla Draca brániť jeho matke, aby šla po Luciusovi, ktorému sa zadarila nežiadaná poznámka o Johnovi Dawlishovi za jeho veľmi horlivé spôsoby v strážení žien. Harry Potter už vzal Dawlishovi prútik a venoval mu pohľad, ktorý zabránil staršiemu mužovi vyprovokovať si nejakú fyzickú ujmu.

"Čokoľvek sa tu dopekla deje, okamžite s tým prestaňte!" zavrčala Hermiona, spôsobila, že dospelí v miestnosti nadskočili pri jej neobvyklom tóne. "Deti našli spôsob ako vystopovať Lyru!"

"Deti?" Muži v miestnosti sa spýtali, než Harry Malfoy dobehol dnu s Willow držiacou sa jeho oblečenia hneď za tým.

"Draco, moja paranoidná láska. Lyra má na sebe môj perlový prsteň," oznámila Hermiona, keď sa priblížila k manželovi a priložila mu ruky na líca.

Draco zažmurkal. "Vážne?"

"Áno!" vykríkla Hermiona v úľave, keď ju Draco zdvihol a zatočil, dvojica šialená vo svojej radosti, kým zvyšok skupiny spracovával, čo sa dialo.

"Môže mi to niekto objasniť?" zatiahol Lucius, keď sa zdalo, že všetci okrem neho vedeli, čo sa deje.

-!-!-

Harry Potter, Draco, Hermiona, Blaise, všetci weasleyovskí muži a zvyšok skupiny sa priblížili k mestskému domu. Hermionine srdce pokleslo, keď si všimla, že tam nesvieti ani jediné svetielko. Zaplavil ju zlý pocit. Inštinkt jej vraveli, že jej dcéra tam už viac nie je...

"Obkľúčte ho - nikto ten dom neopustí, ani sa nedostane dnu bez toho, aby sme o tom nevedeli," prikázal Harry, keď všetci zaujali svoje pozície.

Hermiona s Dracom boli pri hlavnom vchode, vošli hneď po Harrym Potterovi. Polovica skupiny vošla do domu, začali sa rozdeľovať, každý prehľadával inú miestnosť.

Draco bol tým, kto našiel toho nešťastného opilca, ktorý predtým skončil nachladnutý a počas ich misie zostal v posteli. Všetci zostali v strehu, keď začuli Draca jačať slovo bastard nasledované výkrikom a potom neustálym kašlaním.

Hermiona s Blaisom sa dostali do miestnosti v rovnakom čase.

"Immobulus!" vrhla Hermiona kúzlo, aby zabránila manželovi zasadiť do tváre toho muža ďalší úder. "Nevieme, či je súčasťou Lyrinho únosu!" jačala Hermiona.

"Samozrejme, že je! Pozri sa na jeho slizkú tvár. A čo iné by robil na tom istom mieste, kam sme vysledovali Lyrin prsteň!"

"U Merlinovej brady, ty si mu zlomil nos?" vykríkol Harry, keď po nich vbehol dnu, krv stále striekala z cudzincovej tváre. "Radšej by si mal dúfať, že to nie je nevinný okoloidúci!" zamrmlal Harry, keď Draco sotil toho muža smerom k nim.

K ich zármutku bol zvyšok domu prázdny a nebolo tam žiadna známka, kam jeho obyvatelia šli. Ich zajatec tiež odmietal hovoriť. Jediné, čo robil, bolo, že zazeral na Draca. Harry nakoniec vylúčil nevinného okoloidúceho, keď museli zviazať Draca magickým povrazom a cudzinec nakoniec vyšplechol svoju vetu: "Zradca!" po tom, čo jeho nos konečne prestal krvácať.

O dve hodiny neskôr všetci muži odišli a zanechali Hermionu pod ochranou ďalších dvoch aurorov a Charlieho Weasleyho, aby našli nejaké chýbajúce stopy. Zvyšok buď šiel s Harrym na výsluch alebo domov, aby informoval zvyšok rodiny.

-!-!-

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 17. kapitola (na FF 18.) Od: margareta - 07.04. 2019
No, zdá se, že únosci moc chytří nejsou. Klidně tam nechali jednoho z party napospas osudu, aniž je napadlo, že by mohl být chycen. Vždyť museli vědět, že je teď na ně vyhlášen hon a běda každému, koho chytnou! Zajatce by mohli na chvíli nechat osamotě s Luciusem. V tom, jak někomu rozvázat jazyk, má myslím z přítomných největší praxi. Aspoň nějak by přispěl. Ale nejspíš do něho jenom mírumilovně nalejí veritasérum nebo použijí šetrné legiliments. Pokud ho ovšem už Simmons neošetřil pořádným obliviate. Pořád spoléhám na skřety z banky, že dají vědět. Jimmi, tahle povídka je tedy pořádná masáž na nervy, ti řeknu. Není nic horšího, než dítě v rukou úchyláků. V tom případě je každá neodpustitelná nejen srdečně odpustitelná, leč přímo chvalitebná! Díky za kapitolu! Už se nemůžu dočkat další! P.s. betu neřeš, píšeš to perfektně!!

Prehľad článkov k tejto téme:

bookworm1993: ( Jimmi )21.04. 2019Kapitola 18 (na FF 19.)
bookworm1993: ( Jimmi )07.04. 201917. kapitola (na FF 18.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201916. kapitola (na FF 17.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201915. kapitola (na FF 16.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201914. kapitola (na FF 15.)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201913. kapitola (na FF 14)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201912. kapitola (na FF 13)
bookworm1993: ( Online preklady )28.09. 201611. kapitola (na FF 12)
bookworm1993: ( Online preklady )21.09. 201610.kapitola (na FF 11)
bookworm1993: ( Online preklady )17.09. 20169. kapitola (na FF 10)
bookworm1993: ( Online preklady )14.08. 20168.kapitola (na FF 9)
bookworm1993: ( cuc )18.11. 20157. kapitola
bookworm1993: ( cuc )28.07. 20156. kapitola
bookworm1993: ( cuc )29.05. 20155. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )02.08. 20144. kapitola
bookworm1993: ( morgana )25.07. 20143.kapitola
bookworm1993: ( Morgana )18.07. 20142. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )12.07. 20141. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Morgana )12.07. 2014Úvod k poviedke