Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dračia krv

Kapitola 1 Priori Occuro

Dračia krv
Vložené: Jimmi - 20.07. 2009 Téma: Dračia krv
32jennifer2 nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu The Blood Of The Dragon:  Zensho

Draco Malfoy, podobne ako Harry, sa narodí pod proroctvom, ktoré hovorí, že pomôže získať Voldemortovi nesmrteľnosť. Hermiona porodí Dracovi dieťa, ktoré je spojené s oboma proroctvami. Vážny (seriózny) príbeh lásky a realistické zakončenie potterovskej série.

Preklad: Jenny (32jennifer2)

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 1: Priori Occuro

(PP: Predchádzajúce udalosti)

 

„Odprac sa mi z cesty, Grangerová,“ zavrčal, keď mieril k portrétovému otvoru, ktorý viedol k  spálňam hlavného prefekta a prefektky.

 

„Bola som tu prvá, Malfoy,“ zavrčala, vychádzajúc z portrétového otvoru.

 

„Choď nabok, nechcem, aby sa môj nádherný, drahý plášť zašpinil tvojim hnusným dotykom, humusáčka.“

 

Doposiaľ bola Hermiona viac než zvyknutá na jeho hrubosť. Vydržala to šesť rokov a teraz sa oplácala rovnakou kartou. V druhom ročníku si poplakala, keď ju tak nazval prvýkrát, ale Hermiona Grangerová predsa vyrástla.

 

„To všetci čistokrvní majú takéto okúzľujúce správanie? No áno,  aspoň vidieť, čo ste všetci za civilizovaný rod.“

 

„My si nechávame slušné správanie pre tých, na ktorých záleží, humusáčka.“

 

„A váš mozog tiež, zdá sa.“

 

Nazúrene ju obišiel, keď posunula sa bokom, aby ho nechala prejsť, ale nie dosť, tak si nemohol pomôcť, ale jeho plášť sa musel dotknúť jej ruky. Nemohla uveriť tomu, že musí tolerovať Malfoyove drísty ďalších deväť mesiacov. Keď si ich Dumbledore pozval do kancelárie na rozhovor s hlavným prefektom a prefektkou, taktne im povedal, že by mali odložiť všetky spory a pokúsiť sa pracovať pre dobro školy. Koniec koncov boli dvaja najlepší študenti na škole a ukázali, že majú kvality na vodcovstvo, aby mohli ísť mladším študentom príkladom.

 

Ach, dobrý Bože, ona sa snažila! V skutočnosti počas prvého mesiaca školy bola k Malfoyovi slušná, ale napriek tomu sa stále stretávala s jeho hrubosťou. Napriek všetkej neslušnosti, ktorú  na ňu vrhal, stisla pery a nič nehovorila. Ale po mesiaci sa jej trpezlivosť opotrebovaním zoslabila, ak nič iné – on sa stával stále horším..

 

I keď s ním zdieľala spoločenskú miestnosť, oveľa radšej trávila čas štúdiom v chrabromilskej klubovni. Jeho prítomnosť v ich spoločenskej miestnosti bola pre ňu príliš depresívna. Zdalo sa, že tam chcel tráviť oveľa viac času ako v slizolinskej klubovni. Hermiona mala podozrenie prečo: odkedy Draco vyrástol a zosvalnatel po Trojčarodejníckom turnaji pred dvoma rokmi, Slizolinské dievčatá ho prenasledovali ako vzrušená svorka psov.

 

Mladšie študentky z iných fakúlt boli pravidelne vidieť flákajúc sa okolo jeho učebne a pobehovali za ním,  i keď im ostatní prefekti hovorili, aby to nerobili. Dievčatá z iných fakúlt z jeho ročníka poznali Draca Malfoya príliš dobre, aby sa zamilovali do jeho strieborno-blond výzoru. Minulosť sa nedá tak ľahko vymazať. Avšak vo vlastnej klubovni nemal žiaden pokoj od dievčat. Napriek tomu, že v podstate bol veľmi inteligentný chlapec, neustále súperiaci s Hermionou Grangerovou o najlepšieho absolventa školy, naozaj potreboval niekde ticho študovať. Takže používal ich spoločenskú miestnosť.


Hlavný prefekt a prefektka vyvinuli profesionálnu, i keď chladnú, rutinu, ktorá minimalizovala ich vzájomný kontakt. Sotva sa videli, s výnimkou v učebniach a keď sa ráno chystali do školy. Niekedy, keď Draco šiel von na včasný metlobalový tréning alebo Hermiona šla skoro do knižnice, nevideli sa celý deň. Samozrejme, keď boli zavolaní profesorom alebo prefektmi spraviť „prefektské“ veci, museli spolupracovať, ale len veľmi povrchným spôsobom. Dumbledore si to samozrejme všimol, ale mohol len dúfať, že svoje rozdiely vyriešia. Nebolo by to po prvýkrát, keď sa dvaja študenti, čo sa nenávideli, stali najlepšími priateľmi.

 

Zdalo sa, že ich každodenná rutina funguje dobre, kontakt bol znížený na minimum a nestalo sa nič nepríjemné okrem Malfoyových obvyklých neslušných komentárov. Ale tomu malo byť koniec. Hermiona bola šokovaná, keď sa raz v noci, po hraní Pľuvadlíkov (cz: Tchoříčkov) v chrabromilskej klubovni s Ginny a Lavender, vrátila späť do ich izieb a našla Draca ležiaceho na podlahe, stenajúceho v niečom, čo vyzeralo ako smrteľné muky. Podľa inštinktu, silnejšieho než predsudky voči Slizolinu, bežala k nemu a pokľakla na podlahu vedľa neho.

 

„Malfoy. Malfoy, zobuď sa! Si v poriadku?“

 

Jeho stenanie pokračovalo, ale nakoniec otvoril oči. Potom okamžite prestal, keď Hermionina tvár vkĺzla do jeho pozornosti.

 

"Grangerová..." Snažil sa rozprávať, ale nemohol.

 

„Malfoy, si zranený alebo také niečo. Pôjdem po Madam Pomfreyovú.“

 

Postavila sa na odchod, ale on ju zúfalo chytil za ruku.

 

„NIE!“ škriekal Malfoy, „budem v poriadku.“.“

 

Ten chlapec vyzeral naozaj zúfalo, tak si sadla späť na koberec a držala ho za ruku. Niežeby to chcela. A navyše, stále sa jej držal, takže nemala na výber. Šklbol sebou a ona si všimla ako mu bledú tvár prekrížila bolesť, keď zovrel jej ruku silnejšie. Asi po minúte sa zdalo, že to prešlo a skúsil z podlahy vstať sám a posadiť sa. Dokázal to, ale bolo jasné, že ho to stálo obrovské úsilie.

 

"Čo sa deje, Malfoy. Čo sa stalo?“ Spýtala sa Hermiona, oči naplnené starosťou.  

 

Draco sa na ňu pozrel. Zdalo sa, že v jeho vnútri prebieha veľký boj. Jeho modro-šedé oči boli temné a búrlivé a svalmi na čeľusti mu šklbalo, keď ich zovrel. Konečne ju odtlačil – nie hrubo, na to bol príliš slabý.

 

"N-nič. Zlá reakcia na jedlo z večere, to je všetko." Snažil sa postaviť, ale zrútil sa.

 

„No určite, Malfoy. Vyzeráš akoby si vypil prekliaty elixír a nie zjedol kúsok ryby, ktorá bola pokazená."

 

„Nepotrebujem... tvoju pomoc....Grangerová. Daj mi pár minút, uvidíš... budem... v poriadku,“ pokúsil sa vstať, ale opäť zlyhal. Hermiona Grangerová na neho civela akoby bol blázon. Bolo zrejmé, že je ranený a má bolesti, ale odmieta lekársku pomoc! Čo sa mu stalo? Bol blízko k tomu, aby jej povedal, čo sa stalo, videla mu to na očiach, keď bojoval sám so sebou. Ešte nikdy v živote nebola tak blízko k slizolinskému hlavnému prefektovi. V podstate ležal v jej lone. Ostatné dievčatá by pre túto chvíľu zabíjali, ale nie Hermiona Grangerová.

 

Opatrne ho zdvihla za ramená a oprela o pohovku. Bol na ňu veľmi ťažký. Potom si cez tričko všimla jeho svaly. Keď ho pustila, šklbol sebou a rukou sa chytil za bok.
"Čo?... Ach môj bože!" Hermiona prudko vydýchla, keď uvidela modrinu cez jeho bielu školskú košeľu, na ktorej mu chýbali minimálne 3 gombíky. Nielen jednu modrinu, ale množstvo modrín. Celú hornú časť tela mu križovali jazvy – niektoré červené a hrozivé, niektoré sa hojili, niektoré veľmi staré a zahojené.

 

„Choď odo mňa preč, Grangerová,“ slabo zasyčal.

 

„Malfoy... kto ti to urobil?“

 

Zavrel oči.

 

„Povedal som, choď preč. Si hluchá alebo čo?“

 

Akurát na jeho smolu ho našla Hermiona Grangerová, najtvrdohlavejšia čarodejnica na Rokforte, nadával si v potichu.

 

„Nie, nenechám ťa tu samého, kým mi nepovieš, kto ti to urobil. Ak mi to nepovieš, pôjdem za Dumbledorom.“

 

“Vieš, že si tvrdohlavá čarodejnica.“

 

S našpúlenými perami mu podala pohár vody zo stolíka. „Vypi to. Je začarovaný tak, aby odstránil bolesti.“

 

Bol príliš slabý na to, aby sa pýtal, tak to vypil a okamžite cítil, ako bolesť ustupuje. Napriek jej tvrdohlavosti a chybám bola jednou z čertovsky bystrých čarodejníc.


„Kto ti to
urobil, Malfoy?“ znova sa usadila vedľa neho na koberec pred krb a pozerala do jeho modro-šedých očí. Dočerta! Aké kúzlo na neho použila? Naozaj cítil, že by jej rád povedal, čo sa stalo! Bolo to akoby bol pod Veritaserom alebo čím!


„Malfoy...“ oslovila ho a položila svoju ruku na jeho. To bol prvý láskavý dotyk, ktorý mu niekto venoval po veľmi dlhej dobe. Zlomil sa.

 

„Dočerta, Grangerová. Chceš vedieť, kto mi to urobil? Bol to môj OTEC. Stačí? Áno, môj vlastný otec. Už si šťastná?“

 

„Lucius?“ šepkala Hermiona, „A... ale ako sa k tebe dostal? Je tu?“

 

„Šiel som za ním do Rokvillu. Neboj sa, nemôže sem prísť. Otec a ja sme si trošičku... pokecali. Potom sa mi nejako podarilo dostať sa späť na Rokfort, pretože som na seba použil kúzlo Suspendio, ale neudržal som ho. Potom som sa zrútil. Potom si tu bola ty.“

 

„O, Dra-Malfoy! Mali by sme to povedať Dumbledorovi! To je...“

 

„NIE! Už som povedal, že mu to nemôžeme povedať. Okrem toho, nestalo sa to prvýkrát, čo som si istý, že si si všimla. Sľúb mi to. Sľúb mi to!“ Vyzeralo, že namáhanie mu spôsobuje bolesť, tak mu to Hermiona rýchlo sľúbila. Uvedomila si, že sa stále držali za ruky.

 

„Hovorím ti, si čertovsky dobrá čarodejnica, Grangerová. Bezbolestný elixír mi urobil dobre. Keby si mi láskavo pomohla do postele, naozaj by som ti bol povďačný.“

 

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: sisi - 04.07. 2021
chudáček Dráček, už teď i ho je líto. Díky za překlad.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: doda357 - 21.04. 2011
Kedysi som túto poviedku začala čítať, ale už si ju veľmi nepamätám, tak dúfam, že teraz cez Veľkú noc si nájdem čas a prečítam si ju Preklad je super, obsah taktiež Som zvedavá, ako to medzi nimi bude pokračovať, čo spraví Lucius nabudúce... Som taká rada, že už sú tu ďalšie kapitoly ... Ďakujem

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: teriisek - 09.04. 2011
Tak jsem se do toho taky pustila, i když z dalšího děje mám trochu strach, ty náznaky z diskuze zněly trochu děsivě... začíná to zajímavě:) Díky

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: ulli - 06.04. 2011
Konečně jsem začala číst tuto povídku a už první kapitola vypadá velmi zajímavě a napínavě. Jsem velmi zvědavá na pokračování, snad to nezhltnu všechno naráz Děkuju za rozhodnutí a přeložení této povídky.

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: Zuzana - 25.03. 2011
Tak Lucius bude aj v tejto poviedke poriadny kretén? Škoda. Ale začína sa to pekne, myslím, že sa mi poviedka bude páčiť. Trpiaci Draco a ochraniteľská, tvrdohlavá Hermiona to je dobrý začiatok.

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: narf - 01.12. 2010
Malfoy vdacny Hermione. No tak to stoji aspon za precitanie dalsej kapitolky ;)

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: denice - 28.04. 2010
Jak jsem mohla přehlédnout tuto povídku? Začátek mě přímo navnadil...

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: Jimmi - 25.07. 2009
Asi som urobila veľkú chybu, ale nechala som dcéru prečítať si túto kapitolu. Po týždni opakovaných otázok, či tá teta už nepreložila ďalšiu časť, som jej musela prečítať ďalšiu kapitolu v origináli (preklad online)! Prosím, zachráň ma, ďalšiu kapitolu, teda kapitoly... :D :)

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: HermioneMalfloy - 23.07. 2009
zacina to perfektne...ach....tesim na pokracovanie

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: Jin - 20.07. 2009
pekná kapitolka..vyzerá to na dobrý príbeh..teším sa...

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: HOPE - 20.07. 2009
No, kruci to byla teda kapitola. Nemám slov. Prostě luxusní. Hrozně se těším na další díl. Děkuji mocinky moc za překlad

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: Sela - 20.07. 2009
Vypadá to velice zajímavě s neotřelou zápletkou. Těším se velmi na další kapitolu.

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: JSark - 20.07. 2009
jj, vyzerá to fakt dobre, preklad perfektný, som zvedavá, ako sa to bude vyvíjať. :-)

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: tajnostka22 - 20.07. 2009
Ahojly veľmi pekný preklad vďaka za kapitolku....

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: kajka - 20.07. 2009
vyzera to velmi dobre:) som zvedava ako to bude pokracovat

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: Leann - 20.07. 2009
úžasná kapitola a skvelý preklad. táto poviedka sa mi bude určite páčiť, takže rýchlo sem s ďalšou kapitolou

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: gleti - 20.07. 2009
to vypadá na velmi zajímavou povídku. už se nemohu dočkat, co přinese nová kapitola.

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: ailam - 20.07. 2009
Vidím perfektný začiatok ďalšej úžasnej poviedky....teším sa na pokračovanie....vdaka =)

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: Tez - 20.07. 2009
No teda, to je ozaj dost dobré. Moc díky JEnny za krásný překlad a už teď se moc těším na další kapitolku ;-)

Re: Kapitola 1 Priori Occuro Od: eternallife - 20.07. 2009
Tahle kapitolka byla skvělá díky za překad. Tohle vypadá jako opravdu velmi pěkná povídka hlavně mě zaujal i její popis rozhodně sem zvědavá jak se to bude dál vyvájet.

Prehľad článkov k tejto téme:

Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 39: Post Occuro
Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 38: Hermione Indigens
Zensho: ( Jimmi )13.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 2/2
Zensho: ( Jimmi )12.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2
Zensho: ( Jimmi )11.04. 2011Kapitola 36 Propemodum
Zensho: ( Jimmi )07.04. 2011Kapitola 35 Conciliae Bellicus
Zensho: ( Jimmi )06.04. 2011Kapitola 34 Draco Mala Fides
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 33 Tenebrae Odiosus Inextricabilis
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 32 Fidem Fallere Cor Falllere
Zensho: ( Jimmi )31.03. 2011Kapitola 31 Providere Pro Deceptio Malificus
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 30 Bisomnium
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 29 Fortuna Domesticum
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 28 Draconis Loqutus
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 27 Lucius Investigo
Zensho: ( Jimmi )28.03. 2011Kapitola 26 Debilitas Solivagus
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 25 Felicitas Parentalis
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 24 Rationem
Zensho: ( Jimmi )26.03. 2011Kapitola 23 Longe Aestivus
Zensho: ( Jimmi )23.03. 2011Kapitola 22 Valere Iubere
Zensho: ( 32jennifer2 )29.11. 2010Kapitola 21 Nubeculae
Zensho: ( 32jennifer2 )27.09. 2010Kapitola 20: Antiquitas a Futuras
Zensho: ( 32Jennifer2 )30.08. 2010Kapitola 19 Familias Concilio
Zensho: ( 32jennifer2 )23.07. 2010Kapitola 18 Aemulus Vindicta
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2010Kapitola 17 Congressus Clanculum
Zensho: ( 32jennifer2 )03.06. 2010Kapitola 16 Sero Confessio
Zensho: ( 32jennifer2 )17.05. 2010Kapitola 15 Pertinuis Accido
Zensho: ( 32jennifer2 )28.04. 2010Kapitola 14 Auror Exercitium
Zensho: ( 32jennifer2 )24.03. 2010Kapitola 13 Propicato Omnino Explicatio
Zensho: ( 32jennifer2 )04.03. 2010Kapitola 12 Draco Egentis
Zensho: ( 32jennifer2 )17.02. 2010Kapitola 11 Imploratio
Zensho: ( 32jennifer2 )27.01. 2010Kapitola 10 Amor Paternus
Zensho: ( 32jennifer2 )09.01. 2010Kapitola 9: Usu Venit
Zensho: ( 32jennifer2 )02.12. 2009Kapitola 8: Ominor Terribilis
Zensho: ( 32jennifer2 )11.11. 2009Kapitola 7 Saltatio Ferventis
Zensho: ( 32jennifer2 )25.10. 2009Kapitola 6 Praeparatio
Zensho: ( 32jennifer2 )10.10. 2009Kapitola 5 Tardo Incendium
Zensho: ( 32jennifer2 )17.09. 2009Kapitola 4 Causa Comperio Processum
Zensho: ( 32jennifer2 )04.09. 2009Kapitola 3 Causa Comperio
. Video k poviedke: ( 32jennifer2 )20.08. 2009Video k poviedke
Zensho: ( 32jennifer2 )04.08. 2009Kapitola 2 Clinicus Noctu
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2009Kapitola 1 Priori Occuro
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )26.06. 2009Dračia krv - úvod k poviedke