Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Magie krve

76. Kletby a tesáky - část druhá

Magie krve
Vložené: Coretta - 24.05. 2019 Téma: Magie krve
Coretta nám napísal:

AutorGatewayGirl

Překlad: Coretta   Beta: Avisavis    

Banner:  Coretta

Severus Snape-Hito76 ©2007-2017 snapefanclub

Severus Snape ©2006-2017 keeperofthedead

Originál:

 http://www.potionsandsnitches.org/fanfiction/viewstory.php?sid=2025 

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

76 - Kletby a tesáky


část druhá 


Harry prolétl nebelvírskou společenskou místností a vyřítil se do schodů do jejich pokoje. Popadl svůj Kulový blesk, aniž by se zdržoval se zavíráním kufru nebo dokonce jeho zamykáním, a bezhlavě se vrhl z okna do volného prostoru. Když se mu podařilo ustálit koště, byl už tak nízko, že viděl zem. Měl dva záchytné body – skleník číslo čtyři a směr, kterým do noci zmizel Remusův ocas. Po chvilkovém váhání zamířil do Zakázaného lesa.

Stromy pod ním rostly příliš hustě, aby prohlédl až na zem. Harry přemýšlel, jestli má zavolat na Colina nebo svého otce. Kdyby šlo jen o vlkodlaky, bylo by to bezpečné, ale pokud s nimi zůstal i Flint, měl pod sebou také bojeschopného smrtijeda. Bezcílně poletoval sem a tam nad špičkami stromů. Už měl pocit, že si začne rvát vlasy frustrací, když konečně koutkem oka zahlédl záblesk světla. Zpomalil až téměř do zastavení a zaostřil smysly, jako by byl uprostřed famfrpálového zápasu a čekal na sebenepatrnější záblesk Zlatonky, který se mohl mihnout z jakéhokoliv koutu hřiště. Zachytil další bliknutí světla. Následovaly dvě další rychle za sebou, takže zacílit přesné místo nebylo tak složité. Otočil koště novým směrem, položil se na násadu a vystřelil do tmy.

Další záblesk už nezahlédl. Musel svůj let zpomalit, ale víceméně věděl, kam letět. Za letu pozorně zkoumal prostor pod sebou. Po další mučivé chvíli zdržení zahlédl mezerou mezi stromy pohyb. Náklonem do strany poupravil směr a klesl níž.

Vlci, pomyslel si. Několik. Rozeznal také lidskou postavu na zemi, nechal koště klesnout ještě víc. Už byl poměrně blízko, když se mu podařilo najít ve tmě černě oděnou postavu svého otce. Viděl, jak Severus začal sesílat kletbu na jednoho z vlků, ale v půlce pohybu ho přerušil jiný. Harry namířil hůlku jejich směrem.

Genio vlkodlak Debilitare!“ Jeho slova se jasně nesla chladným nočním vzduchem. „Genio vlkodlak Mdloby na tebe!

Všichni vlkodlaci padli. Harry křečovitě svíral koště a popadal dech, napůl omráčený vědomím, že jeho útok účinkoval. Rychle ze sebe omámení setřásl a nechal koště prudce klesat, dokud se nedostal nohami jen pár centimetrů nad zem, kde se zůstal vznášet před Severusem a Colinem.

Zešílel jsi? Máš být ve svém pokoji!“

Zvedni Colina za mě, vezmu ho rovnou do Brumbálovy pracovny,“ vyrazil ze sebe chvatně Harry. Netušil, jak dlouho bude jeho Omračovací kletba na vlkodlaky účinkovat, i když předtím použil Debilitario.

Remus je zraněný.“

Harry vytáhl z kapsy drobnou krabičku. „Chytej.“ Hodil ji otci.

Vezmi si ji ty!“

Ne. Můžeš ho přenést zpátky přenášedlem, ale já takhle Colina přepravit nemůžu.“

To... idiotské dítě nesmí s nikým mluvit.“

Já vím.“

Přijď rovnou ke mně.“

Ano, pane.“ Harry držel koště v klidu a nízko, když Severus ukládal trhaně oddechujícího Colina za něj.

Ta strakatě hnědá,“ řekl Severus. „Chránila ho. Remuse.“

Harry pohlédl na omráčené vlky a pokusil se mezi nimi najít ve slabě pronikajícím měsíčním světle hnědého. Možná to byla Selena, ve které se nakonec přece jen probudilo pouto věrnosti. „Dám Brumbálovi vědět.“

Severus sebou drobně trhl. „Jestli musíš.“

 

************

 

Harry se vznesl do noci stejně náhle jak přilétl. Severus sklopil pohled na Remuse. Vlkodlak dýchal s viditelnými obtížemi a stále silně krvácel z rozdrásaného boku.

Veškerá krev byla infekční.

Severus se chvatně zkontroloval. Právě usoudil, že neutrpěl žádné škrábance, když ho bolestné zaskučení nad hlavou přimělo vyskočit s hůlkou v pozoru na nohy. Colinovo utrpení objasnil Harryho rozčílený hlas a hluk předmětu propadávajícího větvemi stromů. Buď svůj fotoaparát upustil, nebo ho Harry zahodil. Severus doufal v to druhé.

Stáhl si z ramen plášť a opatrně jím překryl zkrvavené části vlkodlaka před sebou. Rychle rozbalil mapu a zkontroloval, že se v jejich blízkosti nenachází nikdo další a vlk je skutečně Remus. Teprve poté otevřel krabičku. Váhavě položil ruku na nejčistší z Remusových pracek a přiložil k ní přenášedlo tak, aby se dotýkalo jich obou. Propadl se mu žaludek a palouk zmizel.

 

************

 

To byl můj foťák!“

Tamto byli lidi! Lidi, kteří kvůli tobě zemřeli, ty sebestředný hlupáku! Jestli se kvůli tobě Remusovi něco stane-“

Harry zahlédl záblesky něčeho pod sebou a namířil s koštětem níž. Body se zvětšily v lampu, kterou si vysoko nad hlavou držel Hagrid, a odrazy jejího světla v brýlích ředitele a jeho zástupkyně. Slétl k nim.

Harry! Co tadyk u všech běhnic pohledáváš-“

Profesorka McGonagallová nechala klesnout hůlku a Brumbál přikročil se vztyčenou rukou k němu. „Okamžik, Hagride.“ Brumbálův hlas zněl klidně, ale rozhodně ne potěšeně. „Harry?“

Harry ukázal na Colina. „Mám ho. Má zlomenou nohu nebo něco, ale pokousaný není-“

Harry mi rozbil foťák!“ Colinův hlas byl podbarvený silnou bolestí, ale stále dokázal mluvit. „Podařilo se mi vyfotit bojující vlkodlaky a on-“

Snape vzal Remuse zpátky pomocí mého přenášedla. Je zraněný. Na Colina budete muset seslat Oblivate nebo něco-“

To nemůžete!“ Vřískl Colin.

Harry, co vlkodlaci.“

Zabili dva, já omráčil zbytek – včetně profesora Lupina – pomocí kouzla, které nás naučil. Jsou jen kousek od kraje lesa u pěšiny přímo před vrbou mlátičkou. Ten hnědý asi změnil strany – bránil Remuse.“

Brumbál přikývl. „Minervo, Rubeusi, předpokládám, že se o to postaráte. Vyšlete světlici, kdybyste měli nějaké potíže, a vraťte se pomocí přenášedla, pokud to bude nutné.“

Dobře, profesore.“

Jo! Dovnitř je pustil Marcus Flint. Viděli jsme ho na mapě. Zřejmě se přidal ke smrtijedům.“

Spíše na ten post zatím aspiruje,“ opravil ho Brumbál posmutněle. „Voldemort bude nováčky iniciovat o Halloweenu; potrpí si na obřadnost.“ Pohlédl na Harryho. „Slez z koštěte, Harry. Dostanu nás do hradu rychleji.“

Chvilku nato stáli na ošetřovně. Harry měl pocit, jako by cestovali pomocí přenášedla – ale netušil, jak to ředitel udělal. Colin nebyl při vědomí, což Harrymu přišlo podezřele příhodné, a Brumbál tlumeným naléhavým hlasem promlouval s madam Pomfreyovou. Harry nedokázal z paměti vymazat obrázek zkrvaveného a nehybného Remuse. Předtím se obával, že Oslabující kletba nebude dostatečně účinná. Nyní naopak toho, že byla účinná až příliš.

Jdu dolů,“ zavolal, a aniž by čekal na odpověď, prchl z místnosti.

Proběhl chodbu a rozběhl se dolů po schodech. Neměl s sebou plášť, takže to vzal po vedlejších schodištích, kde bylo méně pravděpodobné, že se s někým potká, na druhou stranu mu tak cesta zabrala o dobrou minutu déle. Při tomto tempu to zřejmě nebylo příliš podstatné. Kde to šlo, sjížděl po zábradlích, což ho dříve vždy lákalo vyzkoušet, avšak dnes se pro to rozhodl ne kvůli potěšení, ale aby ušetřil čas. U dveří do otcova bytu se ani nezdržoval s klepáním. Zasípal heslo a vrazil dovnitř, jakmile se ozvalo cvaknutí uvolněného jazýčku.

Vlk na podlaze zvedl hlavu a slabě zavrčel, pak mu hlava spadla na zem, vyčerpal ho i tak drobný pohyb.

Nehojí se!“ Severusova slova byla obviněním a prosbou zároveň. Harry ztuhl a překvapeně hleděl na svého otce, stále pokrytého krví a špínou, jak klečí po boku zraněného vlkodlaka. Vlkovy slabiny se zvedaly nepravidelně a nepřirozeně rychle. Harry sledoval, jak stvoření jednou, podruhé křečovitě ztuhlo, pak zůstalo děsivě nehybně ležet, než se těžké dýchání obnovilo.

Zruš to kouzlo!“ Štěkl Severus a Harry zvedl hůlku, aby se o to pokusil.

"Finite Incantantem."

Nic.

Co jsi UDĚLAL?“

Harry v Severusově hlase mohl rozeznat nebezpečný podtón zuřivé paniky. V minulých letech už slyšel něco podobného. Zavrtěl hlavou a pokusil se potlačit vlastní hrůzu. „Seslal jsem Oslabující kletbu – Debilitario. Naučil nás ji, ale neřekl, jak ji zvrátit.“

Vlkodlak namáhavě lapal po dechu, ale ani jeho ostré chraptivé nádechy nedokázaly zcela přehlušit tichý skučivý zvuk, který vydal Severus. Vypadalo to, že si ani neuvědomuje, že ho dělá, ale Harryho to vyděsilo ještě víc. Pokusil se myslet. „Víš o ní něco?“

O Oslabující kletbě?“ Skučení k Harryho úlevě umlklo, jak se Severus pokoušel mluvit alespoň trochu srozumitelně. „Zabrání hojení, kterého jsou vlkodlaci za normálních okolností schopní. Oslabí jeho vůli. Učiní ho zranitelnějším vůči-“

Znáš protikouzlo?

Severus se otřásl. „Ovšemže ne.“ Jeho hlas zesílil. „To by jim mohlo pomoci! Kdy jsem se já naučil cokoliv, co by mohlo pomoci-“

Z krbu vykročil Brumbál.

Jak se daří našemu-“

Umírá!“ Vykřikl Severus.

Brumbál se k nim přesunul rychleji, než by většina studentů považovala za možné. V okamžiku byl na kolenou po bližší straně vlka, čímž Harrymu zabránil ve výhledu.

Harry,“ oslovil ho, aniž by na něj pohlédl. „Co přesně jsi seslal?“

Debilitario. Remus řekl-“

Sešli Redderio.“ Když se Harry nepohnul, dodal Brumbál, „nemohu něco takového prolomit pouhým Finite Incantatem. Potřebujeme Redderio, Zotavovací kouzlo, v opačném případě by takovému zranění mohl podlehnout. Nejúčinnější bude, když bude sesláno hůlkou, která Remuse proklela.“

Harry přeběhl k nim a namířil hůlku. „Jaký pohyb?“

Přímé švihnutí. ‚Redderio!‘ Pomůže, když ho sešleš radostně.“

Redderio!“ Zkusil Harry. Nic se nestalo. Jestli něco, namáhavé výdechy byly možná ještě horečnatější a nepravidelnější, jako by se vlkovi nedostával dostatek vzduchu. Radostně – momentálně cítil vše, jen ne radost. Harry se opanoval a přinutil se vžít zpátky do okamžiků, kdy vlci padli, Severus chytil přenášedlo, zvedli se do vzduchu, Colin bezpečně za jeho zády. Projel jím palčivý pocit triumfu. „Redderio!“ Přikázal.

Vlk zaskučel. Harry sledoval, jak jeho dech postupně sílí a vyrovnává se.

Výborně.“ Albus zavířil hůlkou a zamumlal jakési kouzlo a vlkovo dýchání se zpomalilo. Po dalším kouzlu z husté srsti zmizely veškeré stopy po krvi. Další se neobjevila. Harry vydechl. Severus se klopýtavě postavil a klesl do křesla o dva kroky dál.

Nyní by měl být v pořádku,“ prohlásil Brumbál vesele. „O zbytek by se měla postarat obvyklá vlkodlačí schopnost hojení.“

Severus vzhlédl. Jeho pohled se zastavil na Harrym, zúžil oči do štěrbinek. „Jsi nezvladatelné, bezhlavé, neposlušné dítě.“

A ty jsi naživu.“ Harry polkl. „Stejně jako Colin.“

Severus nechal klesnout víčka a ztěžka se opřel.

Vlk se zavrtěl. Pomalu, aniž by se postavil, si stáhl packy pod sebe. S břichem přitisknutým k podlaze a staženým ocasem se připlížil k Severusovým nohám a pokusil se vmáčknout čumák pod jednu zablácenou botu. Harry si všiml, že Severus rozlepil víčka a nyní vyčerpaně a zmateně shlíží dolů.

Remusi, vypadáš směšně.“

Tichá káravá slova měla na vlka okamžitý účinek. Napřímil slechy a oklepal se, takže zůstal v trochu normálnějším postoji, zároveň ale složil nohy pod sebe. Jeho ramena tak zůstala zhruba ve stejné výšce. Opatrně vystrčil svou obří hlavu a položil si čelist na Severusovy boty. Protočil oči, aby viděl na Severuse, který si mnul kořen nosu, jako by ho bolela hlava.

Harry zadusil smích.

Brumbál si odkašlal. „Výborně. Nyní musíme přijít na to, jak přemístit našeho zbloudilého vlkodlaka zpátky do jeho bytu, aniž by ho někdo zahlédl. Rád bych se vyhnul tomu, aby musel podstoupit druhý transport přenášedlem, nicméně pokud-“

Severus odmítavě mávl rukou. „Nech ho tady. Může ráno odejít po svých.“

Pokud by tě to příliš neobtěžovalo.“

Kdybych měl námitky, nenavrhl bych to.“ Severus se opět opřel. „A teď ven, oba dva.“

Harry u dveří zaváhal. „Otče?“

Severus po něm loupl okem. Jeho výraz nebyl povzbudivý.

Chápeš, že jsem Colina musel zachránit, že jo?“

Ne.“ Jeho otec se napřímil. „Nerozumím tvým pohnutkám ani trochu. Je nepodstatný, ty máš nesrovnatelně důležitější úkol a byla to jeho vlastní chyba. Měl jsi ho ponechat jeho osudu.“

Hm.“ Harry netušil, co říct. Obrátil se k odchodu. Severus si za jeho zády odkašlal.

Byla to velmi dobře provedená útočná magie, Harry. Za to... ti děkuji.“

Harrymu se po tváři rozlil nadšený úsměv, pak za nimi Brumbál zavřel dveře.


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: 76. Kletby a tesáky - část druhá (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 08.12. 2023
|
Tak to teda zládli. Colin na ošetřovně, Remus v hojivém spánku, Snape u něj, Brumbál a Hagrid dořeší zbytek. Nechci vidět o kolik bodů Nebelvíři přijdou, až vysvitne slunko a někomu konečně dojdou důsledky noci.
Děkuji za překlad.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 28.12. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: werusska - 26.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


:-D já bych na Harryho ječela ještě víc než Severus, je vidět, že si zvyká :-) díky za překlad :-)

Re: 76. Kletby a tesáky - část druhá Od: Jacomo - 27.05. 2019
Jsem asi příliš zvyklá na ochranářského Severuse, takže mě vždycky zaskočí, když se projeví tak jako ke konci této kapitoly. Ještěže to následně zmírnil tím poděkováním. Jo, Harry je třeštidlo, ale Colin je s tou svou posedlostí fotkami taky jen puberťák, který se v kouzelnickém světě hledá a má svou lidskou cenu. Jinak celá ta Harryho akce byla naprosto šílená a naprosto brilantní. Jsem zvědavá na dozvuky - na všech frontách. Díky, Coretto!

Re: 76. Kletby a tesáky - část druhá Od: MichelleF - 25.05. 2019
Četla jsem jedním dechem.. parádní..

V minulé části jsem se hrozně bála. Colin asi není cvok, jenom se pořád pokouší získat Levanduli svými fotkami. Doufám, že se dají nakonec dohromady. Taky mezi Severusem a Remusem to začíná vypadat líp. Remus bude mít určitě depresi, že někoho zabil. Harry stoprocentně dostane kázání od Brumbála, Hermiony, Severuse a možná i od Popletala. A náš brýlatý hrdina bude opět středem pozornosti ( pokud se to provalí, samozřejmě

Huh, zajímavý nápad, Harry, jak s koštětem (to je docela dobrý způsob útěku před vlkodlaky) tak s tím zduplikováním kouzla. Nicméně Hermiona asi nebude šťastná z toho, jak jí lhal, i když tentokrát zrovna všechno díky tomu dopadlo lépe, že? Jestli Colinovi vymažou paměť úplně, tak trest nedává smysl. Jestli mu ji upraví nějak částečně, jako že šel ven, ale Harry ho zachránil dřív než našel vlkodlaky, tak to půjde, ale zas je otázka, kde je etická hranice pro falešné vzpomínky (to mi přijde ještě horší než vymazání paměti). Každopádně šup s ním na terapii, v téhle kapitole se zase ukázalo, jak se na focení upnutý. Jsem zvědavá, jestli hnědý vlkodlak byla fakt Selena. A jsem ráda, že to Remus nakonec přežil, byť to pro něj bude těžké. Díky za překlad a za to, že jednou nekončíme v infarktové situaci :)

Re: 76. Kletby a tesáky - část druhá Od: denice - 24.05. 2019
Remus byl dojemný s tím čumákem snažícím se vmáčknout pod Severusovu botu, chudák malý. Skoro mě láká napsat to i o Severusovi - dovedu si představit, jak by Harryho na jedné straně roztrhl jak hada, na druhé se mu strašně ulevilo, že kluk je živý a zdravý a ještě kdesi v koutku srdce cítí obrovskou pýchu na vydařeného potomka, to musí s jedním pěkně zamávat :-) Díky.

Okej, takže predsa som sa trafila! To košte nol báječný nápad Harry - ako jeden z mála tvojich. I keď v tejto poviedke prekypuješ dôvtipom, ale to máš asi po matke, lebo Severus sa neukázal ako bojaschopny tatkovsky idol. Ts ts ts, ešte ho za to vyhreš. Toto bolo naozaj vydareny záver vlkodlačích potuliek a deštrukcia (taká nevinná) Colinovho foťáku a pomäteného fanatizmu extrémne potešila. Zopár sedení a snáď bude žiť skutočný život. Vrelá vďaka dievčatá za preklad, kiežby nám takýto príbeh priniesla Jo a čítame ho potom pekne krásne na stránkach knižky, lebo nič kné si nezaslúžite :)

Re: 76. Kletby a tesáky - část druhá Od: kakostka - 24.05. 2019
Doufá, že Colinovi Albus vymazal paměť ještě na ošetřovně a hlavně dostane měsíce trestů. Střídavě se Severusem a Filche a taky bych přidala Sybillu, ta by mi tu mohla znechutit zas jinak-) Nakažená vlkodlačí krev, fuj, to je fakt riziko kohokoliv potkat. Bleee. Harry zabodoval, ale chápu, že bude volán na kobereček, hodně riskoval. Chudák Severus zažívá infarktové stavy a k tomu ještě trable s Remusem. Jak ten bude trpět, že musel zabít a postavil se proti smečce. Ach jo a také doufám, že foťák je zcela zničen, aby žádné fotky nevyšly.... moc děkuju za překlad.

Prehľad článkov k tejto téme:

GatewayGirl: ( Coretta )27.03. 202084. Epilog
GatewayGirl: ( Coretta )20.03. 202083. Zpátky doma - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )13.03. 202083. Zpátky doma - část první
GatewayGirl: ( Coretta )06.03. 202082. Opatrovnictví - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )28.02. 202082. Opatrovnictví - část první
GatewayGirl: ( Coretta )21.02. 202081. Ráno poté
GatewayGirl: ( Coretta )14.02. 202080. Hadí jazyk - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )07.02. 202080. Hadí jazyk - část první
GatewayGirl: ( Coretta )31.01. 202079. Pánem
GatewayGirl: ( Coretta )24.01. 202078. Halloweenský ples - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )17.01. 202078. Halloweenský ples - část první
GatewayGirl: ( Coretta )14.06. 201977. Nejisté časy - část třetí
GatewayGirl: ( Coretta )07.06. 201977. Nejisté časy - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )31.05. 201977. Nejisté časy
GatewayGirl: ( Coretta )24.05. 201976. Kletby a tesáky - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )17.05. 201976. Kletby a tesáky
GatewayGirl: ( Coretta )10.05. 201975 - Černá magie a temná stvoření - část 2
GatewayGirl: ( Coretta )03.05. 201975 - Černá magie a temná stvoření - část 1
GatewayGirl: ( Coretta )05.04. 201974. Neopatrnost
GatewayGirl: ( Coretta )15.03. 201973. Dárky a obavy - část 2
GatewayGirl: ( Coretta )08.03. 201973 - Dárky a obavy
GatewayGirl: ( Coretta )22.02. 201972. Nová spojenectví - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )15.02. 201972. Nová spojenectví - část první
GatewayGirl: ( Coretta )08.02. 201971. Důsledky
GatewayGirl: ( Coretta )01.02. 201970. Nebezpečí důvěry
GatewayGirl: ( Coretta )25.01. 201969. Úrovně
GatewayGirl: ( Coretta )18.01. 201968. Rituál
GatewayGirl: ( Coretta )09.11. 201867. Masky
GatewayGirl: ( Coretta )02.11. 201866. Vzájemnost
GatewayGirl: ( Coretta )26.10. 201865. Smlouvání
GatewayGirl: ( Coretta )19.10. 201864. Zachovat dekorum
GatewayGirl: ( Coretta )12.10. 201863. Nový úhel pohledu
GatewayGirl: ( Coretta )05.10. 201862. Na špatném místě
GatewayGirl: ( Coretta )28.09. 201861. Zasedání Weasleyových
GatewayGirl: ( Coretta )21.09. 201860. Hry a žertíky
GatewayGirl: ( Coretta )24.08. 201859. Změny
GatewayGirl: ( Coretta )17.08. 201858 - Abstraktní pojem
GatewayGirl: ( Coretta )10.08. 201857. Osobní záležitosti
GatewayGirl: ( Coretta )03.08. 201856. Nedůvěra
GatewayGirl: ( Coretta )27.07. 201855. Útoky
GatewayGirl: ( Coretta )20.07. 201854. Sdílení tajemství
GatewayGirl: ( Coretta )13.07. 201853. Inkriminující fotografie
GatewayGirl: ( Coretta )06.07. 201852. Nabídka míru
GatewayGirl: ( Coretta )29.06. 201851. Střet
GatewayGirl: ( Coretta )22.06. 201850. Proměnlivá spojenectví
GatewayGirl: ( Coretta )15.06. 201849. Mapování nepřátelského území
GatewayGirl: ( Coretta )08.06. 201848. Jiná místnost
GatewayGirl: ( Coretta )01.06. 201847. Světlo svítání
GatewayGirl: ( Coretta )25.05. 201846. Hra
GatewayGirl: ( Coretta )18.05. 201845. Udržte mě tady
GatewayGirl: ( Coretta )11.05. 201844. Hadi a zmije
GatewayGirl: ( Coretta )04.05. 201843. Hudba duše
GatewayGirl: ( Coretta )27.04. 201842. Vraždy a vzpomínky
GatewayGirl: ( Coretta )20.04. 201841. Ročník 77
GatewayGirl: ( Coretta )13.04. 201840. Zmírnění následků škod
GatewayGirl: ( Coretta )06.04. 201839. Špatná odpověď
GatewayGirl: ( Coretta )30.03. 201838. Konspirační teorie
GatewayGirl: ( Coretta )23.03. 201837. Vztahy
GatewayGirl: ( Coretta )16.03. 201836. Přechodné nepřátelství
GatewayGirl: ( Coretta )09.03. 201835. Vlkodlačí čest
GatewayGirl: ( Coretta )02.03. 201834. Magická berlička
GatewayGirl: ( Coretta )23.02. 201833. Experimentování
GatewayGirl: ( Coretta )16.02. 201832. Létání a vyšetřování
GatewayGirl: ( Coretta )09.02. 201831. Můj život jako camrál
GatewayGirl: ( Coretta )02.02. 201830. Další komplikace
GatewayGirl: ( Coretta )26.01. 201829. Nový režim
GatewayGirl: ( Coretta )19.01. 201828. Mimoškolní aktivity
GatewayGirl: ( Coretta )12.01. 201827. Opět doma
GatewayGirl: ( Coretta )24.11. 201726. Léto u konce
GatewayGirl: ( Coretta )17.11. 201725. Na čí stranu?
GatewayGirl: ( Coretta )11.11. 201724. Pozměněný stav mysli
GatewayGirl: ( Coretta )03.11. 201723. Možnost volby
GatewayGirl: ( Coretta )27.10. 201722. Pravda
GatewayGirl: ( Coretta )20.10. 201721. Příčná ulice
GatewayGirl: ( Coretta )13.10. 201720. Nejnovější trik dvojčat
GatewayGirl: ( Coretta )06.10. 201719. Ozvěna minulosti
GatewayGirl: ( Coretta )29.09. 201718. Vzájemná nedůvěra
GatewayGirl: ( Coretta )22.09. 201717. Neřesti a čiré zlo
GatewayGirl: ( Coretta )15.09. 201716. Vzpomínky z dětství
GatewayGirl: ( Coretta )08.09. 201715. Rizika povolání
GatewayGirl: ( Coretta )01.09. 201714. Napětí a trocha nudy
GatewayGirl: ( Coretta )25.08. 201713. Ctnosti a vzhled
GatewayGirl: ( Coretta )18.08. 201712. Odstíny viny
GatewayGirl: ( Coretta )11.08. 201711. Veřejné mínění
GatewayGirl: ( Coretta )04.08. 201710. Jedy
GatewayGirl: ( Coretta )28.07. 20179. Prsten
GatewayGirl: ( Coretta )21.07. 20178. Sklepení
GatewayGirl: ( Coretta )14.07. 20177. Útok
GatewayGirl: ( Coretta )07.07. 20176. Útěk
GatewayGirl: ( Coretta )30.06. 20175. Zaskočený návštěvník
GatewayGirl: ( Coretta )23.06. 20174. Neočekávaný dopis
GatewayGirl: ( Coretta )16.06. 20173. Očekávané dopisy
GatewayGirl: ( Coretta )10.06. 20172. Z čistého nebe
GatewayGirl: ( Coretta )02.06. 20171. Z minulosti zbyl jen popel
. Úvod k poviedkam: ( Coretta )19.05. 2017Úvod k povídce