Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Becoming Mrs Malfoy

1.kapitola

Becoming Mrs Malfoy
Vložené: Jimmi - 05.07. 2019 Téma: Becoming Mrs Malfoy
Jimmi nám napísal:

Autor: Rumaan

     Preklad: Jimmi  Beta: Jimmi     Banner: solace

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7539428/1/Becoming-Mrs-Malfoy 

Rating: T


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Toto som zabudla napísať k úvodu :) Voľnejší preklad autorkinej poznámky pri prvej kapitole.

 

AN.  Táto poviedka vznikla na žiadosť jednej čitateľky. Musela spĺňať nasledovné kritéria:

- manželský zákon

- Harry tajne chodí s Dafné Greengrassovou

- Harry sa tajne priatelí s Dracom

 

Príbeh obsahuje extrémne (mimoriadne je slabé slovo) tvrdohlavú a OOC Hermionu minimálne asi tak desať kapitol. To kvôli tomu, aby sa dali splniť vyššie uvedené kritéria - aby Harry tajne randil s Dafné a kamarátil sa s Dracom. Vždy to býva Hermiona, ktorá prvá dospeje a dozrie, takže bola celkom sranda písať ju presne naopak. Zlepší sa, takže to s ňou prosím vydržte. 

 

PS. Môj výkrik do tmy: Severus Snape žije! Na neho som úplne zabudla.

 

Kapitola prvá

 

Nazúrená Hermiona sa vyrútila z letaxového spojenia. Harry prakticky dokázal vidieť, ako jej syčí para z uší a Ron prisahal, že jej vlasy začali žiť svojím vlastným životom, pretože vyzerali takmer ako hady Medúzy. 

“Toto ste videli?” zjačala.

Harry sa strhol. Ešte dnes nemal svoju kávu a Hermiona v plnej hlasitosti nebolo niečo, s čím by ste mali prísť do kontaktu, pokiaľ ste ešte neprijali svoju rannú dávku kofeínu.

“Aj tebe dobré ráno, zlatíčko,” ironicky pozdravil Ron.

Hermiona na neho len škaredo zazrela, práve teraz nemala náladu nechať sa rozptýliť jeho na nervy idúcimi poznámkami.

“Fajn, toto ste videli?” zvrieskla znova a zamávala nejakým listom ako vyšinutá.

Harry len vystrel ruku a naznačil jej, aby mu ho podala. Nebude mať šancu na pokoj -  a čo bolo dôležitejšie, na svoju kávu - pokiaľ sa s nimi nepodelí o to, čo ju dnes ráno tak naštvalo. 

Harry roztvoril pokrčený pergamen.

 

Drahá slečna Grangerová,

S ľútosťou vás musíme informovať o kliatbe, ktorá bola použitá na študentov Chrabromilu a Slizolinu. Za účelom, aby sme tejto kliatbe zabránili, sme museli podniknúť mimoriadne opatrenia, ktoré nech sú akokoľvek nepríjemné, sú bohužiaľ nevyhnutné.  Museli sme spárovať všetkých chrabromilských študentov so slizolinskými, pokiaľ to bolo možné. Ubezpečujeme vás, že sme vykonali dôsledné testy osobností, aby sme sa pokúsili spárovať vás s kompatibilným proťajškom.

A tak vás z tohto dôvodu informujeme o tom, že vaším partnerom je Draco Malfoy.  Srdečne vás pozývame na stretnutie vo štvrtok, 27. októbra, kde sa dozviete viac informácii o tejto kliatbe a opätovne sa stretnete s vašou budúcou polovičkou.

S pozdravom

Hestia Jonesová

Ministerka mágie

 

Harry podal list Ronovi. “Mohlo to byť horšie, Hermiona.”

Hermiona hrozivo zdvihla prútik smerom k nemu. “Ako by to mohlo byť horšie, Harry James Potter? Po prvé, čo je to za kliatba? A po druhé, Malfoy? Budú musieť dotiahnuť moje mŕtve telo uličkou, ak chcú, aby som sa toho zúčastnila.”

Harry ignoroval Hermionin vytiahnutý prútik, dobre vedel, že ho neprekľaje, bola len veľmi rozrušená.

“Mohla si dostať Goyla alebo tú ústnu katastrofu, Flinta.”

Hermiona sa nadurdila. “Myslím, že radšej by som to riskla s nimi než s tou prekliatou fretkou. Je diabolské spárovať nás so slizolinčanmi. Ako nám to mohli urobiť?” 

Ron, ktorý až doteraz strategicky a veľmi rozumne mlčal, si nemohol pomôcť a zapojil sa s jedným zo svojich vtipných postrehov. 

“Predstav si všetky tie rozkošné maličké albínové fretčie mláďatá, ktoré budeš mať. Volajú sa malé fretky mláďatami, však?” spýtal sa.

Harry nevedel, ako to zvládol, ale chlapsky potlačil smiech, ktorý hrozil, že mu exploduje v hrudi, na to venoval Ronovi pohľad, ktorým sa ho jasne pýtal, či si želá zomrieť, a potom sledoval Hermionu, ktorá mala problém kvôli hnevu prehovoriť. 

“Och, nie, myslím, že sa malé fretky volajú fretčiatka. Teším sa, až budem hrať úlohu dobrého strýčka pre tvoj vrh fretčiatok, Hermiona,” pokračoval Ron, očividne nebral Harryho varovanie do úvahy.

“Som vážne rada, že toto považuješ za zábavné, Ronald, ale niektorí z nás nezabudli na skutočnú povahu slizolinčanov a nepovažujú za zábavné, že sa od nás teraz očakáva, aby sme sa s nimi zosobášili,” rozhodila Hermiona rukami, než odpochodovala z Ronovej a Harryho kuchyne rovnakým spôsobom, ako do nej vošla.

“Hm, asi je trošičku rozhodená z toho, s kým ju spárovali,” sarkasticky prehlásil Ron.

Harry pokrútil hlavou nad svojím červenovlasým priateľom. “Dáme jej hodinu, aby sa upokojila a potom za ňou pôjdeme a pokúsime sa, aby sa cítila lepšie.”

****

O hodinu neskôr bola Hermiona stále rozrušená. Takmer prechodila dieru do koberca, keď sa prechádzala sem a tam, a práve sa ťahala za vlasy, keď ju prišiel pozrieť Harry s Ronom, aby zistili, ako sa má.

“Chceš vedieť, koho sme dostali my?” spýtal sa Harry na úvod v nádeji, že jej zvedavosť tú extrémnu zúrivosť premôže.

“Dúfam, Ronald, že ty máš Millicent Bulstrodeovú,” nahnevane odsekla Hermiona.

Ron len nadvihol obočie. “Smola, teda skôr ty máš smolu, dostal som Tracey Davisovú. Nemôžem povedať, že si ju nejako moc pamätám. Nejaké spomienky, o ktoré sa chceš podeliť, Hermiona?”

“Ehmm, ani náhodou, prepáč,” odvetila Hermiona, svoj hnev nakrátko potlačila za účelom, aby zodpovedala tú otázku. “A čo ty, Harry?” 

“Mňa spárovali s Dafné Greengrassovou,” uvoľnene prehodil Harry.

“Oh! Predpokladala som, že ty schytáš Pansy Parkinsonovú. Premýšľam, kto tú kravu dostal.”

“Neviem, ale to stretnutie je len o pár dní, myslím, že vtedy sa to dozvieme,” pripomenul Ron.

“Oooh, nebudem čakať až dovtedy, aby si ministerstvo vypočulo, čo mám na srdci. Nemôžem uveriť, že nám toto urobili a potom mi k tomu ešte pridali toho zbabelého smrťožrúta. Postarám sa, aby Hestia pochopila, aký skutočne zlý ten nápad je.”

Harry si vzdychol, keď rozoznal príznaky toho, že sa Hermiona prepracúvava do veľkolepej anti-slizolinskej prednášky.

“Je to kliatba, Hermiona. Som si istý, že sa Hestia minulý týždeň nenudila a nenapadlo ju, že toto naruší monotónnosť jej práce.”

“Už je to osem rokov odvtedy, čo sme opustili Rokfort; ako to, že o tej kliatbe počujeme až teraz?”

“Neviem; nemám špeciálne informácie o práci ministerstva.”

“S Ronom ste aurormi. Prečo s vami o tomto nehovorili?”

Harry si prehrabol v zúfalstve už strapaté vlasy. Hermiona bola nemožná, keď sa takto vytočila.

“Nemám potuchy, a nie, skôr než ťa to napadne, nebudem skúšať kartu ‘Ja som Harry Potter a tak som výnimka’, aby som zistil, čo sa deje. Okrem toho, Hestia na to nikdy neskočí, aj kebyže som ja dosť hlúpy na to, aby som ti dovolil ukecať ma.”

Hermiona si uvedomila, že tentoraz  Harry neustúpi pred jej túžbou po informáciách a s ťažkým povzdychom uvoľnila svoj hnev a zrútila sa na gauč. 

“Hovoril niekto s Ginny? Tuší niekto, koho dostala?” spýtala sa Hermiona.  

“Je preč v tréningovom tábore Harpií. Majú byť v izolácii, keďže ich prvá hra sezóny bude na Halloween, ale myslím, že ministerstvo zasiahne a postará sa, aby sa stretnutia zúčastnila,” odpovedal Ron.

Z Ginny sa stala členka profesionálneho metlobalového tímu Holyheadských harpií k veľkému úžasu jej metlobalom posadnutých bratov, z ktorých žiadnemu neponúkli ani len konkurz v profesionálnom téme, tobôž zmluvu. Rona to zvlášť rozhodilo, ale čoskoro ho utešil fakt, že dostal voľné lístky na metlobalové zápasy a dokonca podporoval tím svojej sestry aj proti jeho tak veľmi milovaným Kudlejským kanónom.

“Musím sa vydať za Malfoya! Čo urobím?” zavyla Hermiona.

Harry s Ronom si vymenili pohľad, než sa posadili vedľa nej a objali ju okolo pliec.

“No tak, Hermiona; nemôže to byť také zlé. V tom liste stojí, že spravili testy osobnosti, takže možno ste vy dvaja kompatibilnejší, než si myslíš,” optimisticky začal Harry.

“Kto si a čo si urobil s Harrym Potterom?” 

“Harry má pravdu. Hestia by ťa nepodrazila zámerne, Hermiona,” podotkol Ron. “Možno mu musíš dať šancu. Možno sa zmenil.”

“Čo sa s vami dvoma deje? Nenávidíte Malfoya viac než ja. Minimálne zvykli ste nenávidieť.”

“Už viac nie sme na škole. Museli sme pracovať s ľuďmi, s ktorými by sme kedysi v škole nestratili jediného slova. Chcem povedať, kto by si pomyslel, že budem mať za partnera Adriana Puceya a že budeme skutočne spolu vychádzať?” pripomenul Ron. “Ty si nemusela, pretože pracuješ na oddelení pre reguláciu a kontrolu magických stvorení.”

“To dokazuje moju pravdu a sotva to podporuje to, že sa slizolinčania zmenili.”

Ron zvraštil tvár, aby sa pokúsil vymyslieť protiargument, ale ako obvykle, nič ho nenapadlo. To dievča bolo príliš bystré pre jej vlastné dobro. 

“Skôr na tom skús vidieť pozitívnu stránku, Hermiona. Ministerstvo by nás do tohto nenútilo bez dobrého dôvodu,” zdôvodňoval Harry. 

Hermiona sa asi minútu tvárila zamyslene. Zjavne si pre seba niečo mrmlala. Harry v tom rozoznal Hermionu, ktorá nad niečím premýšľa, než to prezradí jemu s Ronom.

“Vydržte minútu,” riekla a vytiahla pokrčený list spoza gauča. “Pozrite, v tom liste stojí, že nás museli spárovať, ale nevravia, že musíme uzavrieť manželstvo. Ja to skrátka odmietam. Čo horšie môžu urobiť? Pohrozia mi, že ma vykopnú z magického sveta? Rada by som videla, ako to skúsia,” zavrčala Hermiona s víťazným pocitom, keď si myslela, že našla zadné vrátka.

“Neviem, Hermiona, píšu o kliatbe. Som si poriadne istý, že to naznačuje, že v tejto veci nemáme na výber.”

“Tak dobre, je to kliatba. Som si istá, že s trochou pátrania dokážeme zistiť, čo to je a že, s Billovou pomocou ju dokážeme zlomiť. Naozaj si myslím, že ministerstvo preháňa.”

Harry s Ronom sledovali, ako Hermiona pobehuje po obývačke a vyťahuje náhodne knihy z poličiek svojich mnohých knižníc a hádže ich na konferenčný stolík. “Začnem skôr a pustím sa do pátrania ešte pred tým stretnutím.”

Pokrútili hlavami, ale dobre vedeli, že nemá zmysel prerušovať ju. “Héj, Ron, už sa Bill vrátil z Egypta? Rada by som sa s ním pred tým stretnutím stretla, aby som zistila, čo viem získať. Stavím sa, že už o tej kliatbe počul.”

“Ehm, nie som si istý. Nejaký čas som už doma nebol, ale môžem napísať mame a Fleur a zistím, či už sa vrátil.”
“Áno, budem ti vďačná, ak napíšeš domov.”

Hermiona zdanlivo vytiahla všetky knihy o kliatbach, čo mala doma a teraz listovala niekoľkými zväzkami naraz a súčasne si mrmlala pod nosom.

Harry s Ronom vedeli dobre, že je zbytočné sa vôbec lúčiť, keď sa vracali letaxom do svojho bytu. Viac by ju naštvalo, že ju prerušili, než to, že sa poriadne nerozlúčili. Bude trvať celé hodiny, kým si všimne, že tam nie sú.

****

Vrátili sa späť do svojej kuchyne a Harry im obom pripravil šálku čaju. Mal pocit, že to potrebujú po tom, čo sa museli dopoludnia zaoberať maniackou Hermionou. Jej diskriminácia slizoličnanov sa stále zhoršovala. Harry s Ronom nevedeli, ako jej pomôcť, aby to prekonala. Vždy v škole bývala tá rozumná, racionálna, ale zdalo sa, že niekedy počas vojny sa zmenila a zanechalo ju to pomstychtivou a plnou nenávistí. 

“Takže kedy máš v pláne povedať jej to?” spýtal sa Ron. Harry sa zaksichtil. “Neviem. Predtým som dúfal, že ju na to pripravím postupne, ale asi to na ňu len vybafnem skôr, než to na stretnutí zistí od niekoho iného.”

Ron sa len uškrnul na svojho ustaraného priateľa. “Nezávidím ti, kamarát, a určite by som si vybral nejaké verejné miesto len pre prípad, že jej rupnú nervy.”

“Aj s Dafné sa nebude dať vydržať. Celé veky do mňa rýpe, aby som o nás Hermione povedal a fakt, že to s Hermionou len odďaľujem, ju neznesiteľne vytáča.”

“Neviem, prečo sa s tebou ťahá. Je príliš nóbl na takého flákača ako si ty.”

“Héj, ty ma máš poľutovať a nie spôsobiť, že sa cítim ešte horšie.”

“Čo je u teba k poľutovaniu? Máš nádhernú frajerku, ktorá ťa miluje a  si prílišný slaboch, aby si o nej povedal svojej  najlepšej priateľke. Máš šťastie, že ti ešte nedala kopačky.”

Harry buchol päsťou po stole. “Ja viem. Som totálne neschopný. Ale Hermiona je taká desivá, keď je nahnevaná a slizolinčanov fakt nenávidí. Nemyslím si, že je to možné, ale jej nenávisť sa čím sme dlhšie zo školy len stupňuje.”

“Robí kampane pre oslobodenie domových škriatkov. To je sotva profesia, pri ktorej sa bude mať chuť maznať s fakultou hadov.”

“Fajn, a ty sa jej kedy chystáš povedať, že sa tajne vykrádaš zahrať si metlobal so svojimi hadími kamošmi? Myslí si, že Puceyho len toleruješ, nie že ste tak dobrí kamoši, aby ste sa stretávali aj cez víkendy.”

“Ako sme sa dostali do tohto zmätku?” zastonal Ron.

“Prestali sme si dávať pozor a nasledovalo to, veď vieš, že randíme a trávime čas s bandou slizolinčanov.”

“A klameme o tom Hermione. Vážne si želáme zomrieť.”

“Áno, a to bez toho, aby vedela, že sme s Dracom zakopali vojnovú sekeru.”

“Och, mali by sme ho ísť pozrieť. Som zvedavý, ako on zareagoval na ten list,” prehlásil Ron a vzrušene vyskočil zo svojho miesta.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 04.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: 1.kapitola Od: Luna_Lovegood - 01.05. 2022
Po dlhšej dobe sa ozývam, je osviežujúce, keď sa takto obrátia charaktery, a Herm je tá „pripečená“. Bude zábava s jej spacifikovaním, dúfam. Ps: vážne neviem písať komenty :)

Re: 1.kapitola Od: sisi - 08.02. 2020
Vycházíme-li tématicky z cánonu, tak je jasný, že mezi Hermionou a Dracem to vždycky jiskřilo. Ano, dobře, facka za Klofana se také počítá. Jenomže, a teď jsem zvědavá, jak se zachová Draco, dědic Malfoyů. Přijme svůj osud a volbu ministerstva, nebo ne? Obojí bude zajímavé sledovat a číst. Velké děkuji a krásný překlad. Miluju tuhle povídku po prvním přečtení úvodní kapitoly.

Re: 1.kapitola Od: myska111 - 25.07. 2019
To vypadá na zajímavou povídku. Hermiona nesnášející zmijozeli a Ron a Harry s nimi kamarádící. Už se těším na další kapitolu. Jsem zvědavá jak bude Draco reagovat na spárování Hermionou. Díky za překlad

Re: 1.kapitola Od: Lupina - 08.07. 2019
Vypadá to na příjemnou letní oddychovku. Harry a Ron tu jsou boží, moc se na ně těším. Hermiona je nanervyjdoucí, o to víc příležitostí k pošťuchévání mají kluci. Děkuji!

Re: 1.kapitola Od: Jacomo - 08.07. 2019
Vypadá to dost zajímavě, ten jiný přístup je osvěžující. Přesvědčovat vševědku Hermionu bude zdá se o hodně zábavnější než zpracovávat Harryho nebo Rona, jak je tomu v jiných povídkách. A ano - jak zareagoval na tento dopis Draco? ;-) Díky, Jimmi, bavím se.

Re: 1.kapitola Od: denice - 06.07. 2019
Hurá, Severus žije! Kapitolu jsem slupla jako malinu a hned chci další, a další a další! Pravá super letní povídka, úplně se rozplývám. Harry s Ronem, kteří za Hermioninými zády intrikují a tají jí svá randění a kamarádství se zmijozely :-D A jak si z ní utahují! Taky mě dostala albínská fretčátka ::-D Divím se, že Hermiona neexplodovala a na místě ty dva neproklela :-) Takhle obrátit charaktery je skvělý nápad, moc se těším na další kapitoly, díky!

Re: 1.kapitola Od: Sally - 06.07. 2019
Ó Merlin, som v hotovej extázi! To je také dobré, že si nedokážem pomôcť, aby som sa nespýtala: prečo som o tejto poviedke nevedela skôr? Vážne, po dvoch riadkoch som bola až po uši. Neviem, kedy sa to stalo, ale asi za to môže Rumaan, ale milujem, keď je karta obrátena a chalani sú najlepší kamoši s Dracom. A Ron je jeden veľký sarkastický bastard. A nevravel niekto, že Severus žije? Asi prišli predčasné Vianoce. Takže čarodejky, veľké ďakujem za výber poviedky. O preklade ani nemusim hovoriť, však :) čítalo sa to úplne samo. P.S. kapitoly budú pribúdať každú sobotu?
Re: 1.kapitola Od: Jimmi - 06.07. 2019
Nepravidelne. Normálne v utorok, toto bolo mimoriadne. Antidepkoidné, keď sa ti nič nedarí. Keď robím niečo, pri čom čakám, kým niečo dokončí (beží to samo), toto sa dá prekladať cez google doc (tým pádom stále sledujem pracovnú záložku), tie dve zvyšné nedávam, tie sú náročnejšie a hlavne dlhé predlhé. U tých chce preklad čas a voľno a toho je nejako pomenej. Už mám ale dvojku nahrubo, včera bol fakt časovo náročný deň. Neviem, či sa to zmení časom, ale teraz mi tie kapitoly robia radosť a vyvolávajú úsmev na tvári. A všetko je to o odozve, veď vieš.

Re: 1.kapitola Od: Gift - 06.07. 2019
Ano, Hermiona je tu vazne na facku. Ale autorka ma pravdu - je rozhodne zabavne cist klasicky manzelsky zakon opet trochu jinak. Navic Harry s Ronen tu jsou doslova k sezrani. At uz te donutilo vypustit preklad do sveta drive cokoliv, mne to rozhodne zprijemnilo sobotni rano! :-) Diky.

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )23.11. 202027. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.11. 202026. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.11. 202025. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.11. 202024. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.11. 202023. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )23.10. 202022. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.10. 202021. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.10. 202020. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.10. 202019. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )30.09. 202018. kapitola 2/2
Rumaan: ( Jimmi )29.09. 202018. kapitola 1/2
Rumaan: ( Jimmi )25.09. 202017. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )22.09. 202016. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.09. 202015. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.09. 202014. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.09. 202013. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )28.07. 202012. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.05. 202011.kapitola
Rumaan: ( Jimmi )21.02. 202010. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )04.02. 20209. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.01. 20208. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.01. 20207. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.11. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )29.10. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.09. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.09. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.07. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.07. 2019 1.kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )02.07. 2019Úvod k poviedke