Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Havran děl: Už víckrát ne

26. Zahořelo srdce moje

Havran děl: Už víckrát ne
Vložené: Jacomo - 06.07. 2019 Téma: Havran děl: Už víckrát ne
Jacomo nám napísal:

Havran děl: Už víckrát ne

 

Napsaly GenkaiFan a Frau

Z anglického originálu Quoth the Raven, Nevermore překládá Jacomo za vydatné pomoci Ivet

Poděkování za úžasný banner náleží solace

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 26: Zahořelo srdce moje

(v orig. All My Soul Within Me Burning, překlad Karel Dostál Lutinov)

 

Soud Siriuse Blacka byl pro mnoho lidí rozčarováním. Pár kapek veritaséra a Black vypověděl vše do detailu. Před ministerskými úředníky včetně Popletala a mudlovského předsedy vlády.

Albus Brumbál se několikrát snažil do procesu zasáhnout. Na přítomné to dělalo dojem, že starý kouzelník má jakýsi tajný plán, který nechce odhalit, a dělá maximum pro to, aby ho udržel pod pokličkou.

„Albusi Brumbále," probodl premiér starce pohledem a bouchl kladívkem o stůl. „Posaďte se a buďte zticha! Svým únavným vyrušováním marníte náš čas. Sirius Black se ke mně dostavil dobrovolně – a měl bych dodat, že je pod královskou ochranou. Vy jste zde jen ze zdvořilosti trpěn a toto jednání se vás netýká. Udělejte nám všem laskavost a posaďte se. Jestli proces ještě jednou přerušíte, budete čelit obvinění za zdržování a bránění spravedlnosti Jejího Veličenstva. Což platí i pro ostatní. Objasnil jsem to dostatečně?"

Ticho, které po rozzlobených premiérových slovech následovalo, mluvilo samo za sebe. Stárnoucí ředitel si dlouze povzdechl a posadil se, jak mu bylo doporučeno.

O hodinu později, bez dalšího přerušení, byl Sirius Black svobodný kouzelník! První věcí, které se dožadoval, bylo místo pobytu jeho kmotřence, Harryho Pottera. Black se choval téměř zuřivě, chrlil otázky na všechny strany a skončil zavrčením: „Vyrůstá spokojeně? Je zdravý? No?" Brumbál a Popletal zbledli.

I Johnu Majorovi, který místnost opouštěl s uculující se Amandou Kensingtonovou, nad jejich očividnými obavami cukaly koutky. Žádný z nich si nepřál být v jejich kůži. A také nechtěli přihlížet výslechu, o kterém věděli, že bude následovat, natož vidět bolest na Blackově tváři, až mu poví o neznámém osudu Harryho Pottera.

„Můj drahý chlapče, toto není vhodný čas ani místo, kde bychom o tom měli diskutovat," začal Albus Brumbál, ale vzápětí byl přerušen divokým Siriusovým zavrčením.

„Ty starý bastarde! Nejdřív jsi mě nechal hnít v té pekelné díře a teď mě chceš odříznout od Harryho!" Siriusovo rozhořčení se hlasitě rozléhalo po celém domě na Downing Street deset.

***

Týden poté opouštěl Sirius kancelář pro styk s mudly na ministerstvu kouzel s pocitem marnosti. Slečna Kensingtonová byla hezká vedoucí oddělení, která ale zřejmě nepodlehla blackovskému šarmu, takže se ocitl v další slepé uličce. Oznámila mu, že všechny záznamy jsou z nařízení královny zapečetěny. Ale předala mu desky plné starých novinových výstřižků, které pro něj zvládla obstarat.

Titulky, které na nich četl, vykreslovaly velmi nelichotivý obraz. Sirius se hodlal postarat, aby za tohle Albus Brumbál draze zaplatil.

Když Black odcházel, Amandu velice trápil pohled na jeho svěšená ramena, ale měla své rozkazy – lord Harry James Potter musí být chráněn před kouzelnickým světem, dokud nebude připravený zaujmout své právoplatné místo. Sirius byl shledán nedůvěryhodným, takže musí stejně jako zbytek kouzelnického světa čekat, až Paní usoudí, že nastal vhodný čas.

***

Když Johnovi sdělili výsledky slyšení, smutně potvrdil, že nejlepší přítel jeho rodičů nemůže být informován o místě jeho pobytu. Důvodem byli Brumbál a Raddle. Oba stále číhali venku a každý měl s Harry Potterem své plány. Nikomu nebude dovoleno narušit záměry Paní!

Johnovi se to nelíbilo, ale Paní ho utěšila a slíbila, že se situace časem vyřeší. Nyní šlo o jeho osobní bezpečí a muselo to tak být.

***

Než nastalo léto, prošel John osnovami čtvrtého bradavického ročníku. Wolf zintenzivnil fyzické tréninky, aby se mladíkovo tělo správně vyvíjelo.

Tento rok také John začal se studiem práva, mudlovského i kouzelnického. Vzhledem ke svému postavení šlechtice bude časem povinen zaujmout právoplatně držená křesla v obou vládách. Skřeti – samozřejmě za poplatek – poskytli učitele a účetního, kteří ovládali zvyky obou světů. Jejich úkolem bylo pomáhat Johnovi se správou jeho majetku, jelikož byl hlavou dvou starobylých a vznešených rodů.

***

Protože byl Sirius Black zbaven všech obvinění, nebylo potřeba, aby Popletal uskutečnil svůj plán poslat do Bradavic mozkomory, a tak proběhl Hermionin třetí rok školy poměrně v klidu.

Přála si zahrnout do svého rozvrhu všechny volitelné předměty, které Bradavice nabízely, ale kvůli nedostatku času to nešlo. Přesto stála na první příčce třídy a byla vynikající studentkou. Mnozí ji díky inteligenci a schopnostem přirovnávali k Lily Evansové. Ředitel koleje ji chválil za skvělé studijní výsledky, ale doporučil jí, aby nezapomínala také na zábavu a navazovala vztahy s okolím.

Hermiona profesora Kratiknota ujistila, že kamarády už má. Tím nejbližším byla Lenka Láskorádová, která jako kdyby pod Hermioniným vedením rozkvétala. Hermiona odmítla dovolit, aby tuto zvláštní druhačku okolí šikanovalo, a ačkoliv chodily každá do jiné třídy, často se učily společně.

Zbylou třetinu skupinky tvořil Neville Longbottom. Obě dívky měly pro plachého nebelvíra slabost, snažily se ho maximálně povzbuzovat a on jim na oplátku pomáhal s bylinkářstvím. Všichni tři se postupem času velice sblížili.

A i když Mandy Brocklehurstová do tohoto kruhu nejbližších nepatřila, rovněž se často připojovala k jejich studijním sezením.

***

Milý Johne!

Jak žiješ? Pořád s Wolfem válčíš při tréninku?

Náš nový učitel tělocviku Remus Lupin působí dojmem, že bude opravdu dobrý. Jsem moc potěšená tím, jak předmět vede, i když někdy se na mě dívá nějak divně, až mě to znepokojuje. Pak ale pokrčí rameny a zaměří svou pozornost jinam. Povím ti, Johne, je to fakt divné, ale jeho hodiny mě baví.

Onehdy jsme tu měli docela vzrůšo. Během hodiny zoologie Draco Malfoy (vzpomínáš si, jak jsem ti o tom rozmazleném frackovi povídala, že jo?) neposlechl učitele. Skončil s malým škrábancem, protože odmítl dodržovat pokyny pro zacházení s velkým dravým ptákem, a onen rozzuřený opeřenec ho okamžitě napadl. Chytrý ptáček.

Samozřejmě, že jeho arogantní otec si nemohl nechat tento „útok" na svého potomka líbit. Všichni přítomní potvrdili, že na vině byl Malfoy mladší. Ale představ si, Johne... když se pan Malfoy obrátil na úřady, vynesly nad chudákem zvířetem rozsudek smrti! I náš učitel byl strčený do vězení za to, že chová na školních pozemcích tak nebezpečné zvíře.

No, musím už běžet do třídy. Budu tě informovat, jestli dojde k nějakému dalšímu vývoji.

Opravdu mi chybíš, Johne.

S láskou

Hermiona

***

Po týdnech debat dorazil s Korneliem Popletalem a Luciusem Malfoyem do Bradavic pověřenec ministerstva, aby ukončil život hipogryfa, který napadl Malfoyova syna Draca. Čekalo je tam velké překvapení.

Uvítal je totiž Sirius Black svírající v ruce svitek pergamenu. „Pánové," pozdravil je s úšklebkem.

„Lorde Blacku?" nafoukl se Popletal, který držel v prstech zelenou buřinku.

„Blacku," ušklíbl se jízlivě Lucius. „Čemu vděčíme za tuto... čest? A kde je to zvíře, které napadlo mého syna?"

„Míníš hipogryfa, kterého tvůj syn urazil? Toho teď vlastním já. Hagrid byl tak laskav a prodal mi ho. Ta čiperná ´malá bestie´ je teď na cestě do rezervace, kde potřebují mladé, silné hřebce." Siriusův úšklebek se přeměnil na potměšilý a ledabyle se opřel o jednu z Hagridových obřích dýní. „Je to mnohem lepší osud, než jaký jste mu plánoval vy."

„Jak se opovažujete!" vykřikl Kornelius Popletal. „Nemáte právo do toho zasahovat!"

Sirius se narovnal a podal mu srolovaný pergamen. „Coby lord starobylého a vznešeného rodu Blacků se mohu opovážit setsakra víc, Popletale. Je známý fakt, že jediným důvodem, proč jste stále ve funkci, je, že jste užitečný pro lidi jako je tady Malfoy. Protože jste odmítl nechat bystrozory dělat jejich práci, udělal jsem ji za vás," odsekl a zamával jim před nosem pergamenem. „Mám tady prohlášení všech zúčastněných učitelů a studentů. Mám zprávu madam Pomfreyové a svědky, kteří slyšeli mladého Draca, jak se chlubí, že to bylo ´jen škrábnutí, ale na to, aby otec udělal nějaké změny ve škole, to bude stačit.´"

Načež strčil svitek Popletalovi do ruky, ušklíbl se na Malfoye, udělal jejich směrem neslušné gesto a otočil se k odchodu. „A ať už vidím, že je Hagrid venku z Azkabanu a koná se řádný výslech, nebo se osobně postarám, abyste byl umístěn hned vedle něj za to, že jinému muži upíráte jeho zákonná práva. Hezký den, pánové," rozloučil se a s pískáním se odkolébal pryč.

Nedlouho poté se Albus Brumbál rozhodl zaměstnat Siriuse Blacka na částečný úvazek, protože profesor Lupin během tohoto roku několikrát onemocněl.

***

Být najat coby suplent za Remuse poskytovalo Siriusovi dostatek volného času, aby mohl pokračovat ve svém úkolu - držet se v blízkosti Brumbála v naději, že najde svého zmizelého kmotřence.

Sirius Black byl už dlouho známý jako někdo, komu nechcete zkřížit cestu; jako ten, kdo nezapomíná. Právě teď existoval seznam minimálně čtyř lidí, kterým se tohoto pochybného vyznamenání z jeho strany dostalo.

Prvním byl Severus Snape. Zášť vůči němu byla dlouholetá a hluboká, především proto, že Snape kdysi stál mezi Jamesem a Lily.

Druhým byl Albus Brumbál. Ten starý bastard neměl vůbec pracovat s dětmi! Neměl žádnou představu o zodpovědnosti; příliš se soustředil na svou image. Nikdy si neudělal čas, aby zkontroloval Harryho u Dursleyových. Jestliže byl Harry pro všechny opravdu tak důležitý, čekali byste, že to udělá. Neměl se o něj Brumbál líp starat? Ten starý blázen měl hodně co vysvětlovat a Sirius se postará, aby k tomu došlo!

Pak tu byl ten idiot Kornelius Popletal. Jak se ten chlap dokázal tak dlouho udržet v úřadu, bylo nad Siriusovo chápání. Moment, už to měl! Malfoyovy peníze. No, tak o tohle se Sirius mohl postarat a taky to udělal. Dopátral se několika půjček, které si Malfoyovi, současní i minulí, vzali a donutil tuto rodinu, aby je zaplatila, a rázem už nebyla tou nejbohatší rodinou v kouzelnickém světě. Dokonce uvažoval o tom, že zruší manželství své sestřenice Narcissy s Luciusem Malfoyem, ale pak se rozhodl nechat si to v záloze. Mohl se k tomu přece časem vrátit.

A to nejlepší na konec, Červíček! Jestli toho hlodavce znovu najde... V Azkabanu si vysnil mnoho scénářů, jeden hrozivější než ten druhý. Bylo opravdu zlé, že když byl Sirius vyslýchán tím úžasně chápavým mudlovským premiérem, ta krysa utekla.

Zášť stranou, Sirius stále zvažoval, jak najít svého kmotřence, jestli je tedy naživu. Ten starý bastard nepředstavoval žádnou pomoc; ve skutečnosti dělal všechno pro to, aby jeho pátrání zhatil. Spálil všechny papíry. Pak umístil Harryho do mudlovského světa k Lilyině sestře, přičemž ignoroval poslední vůli Jamese a Lily. Pak se ujistil, že tato vůle nikdy nevyjde na světlo... Další důvod, proč se ten stařec nacházel na čele Siriusova seznamu největších odporností!

***

Léto před Johnovými čtrnáctými narozeninami začalo návratem Hermiony z internátní školy. Když byla zase doma, Wolf, někdy hotový otrokář, zařadil do jejich programu další fyzická cvičení.

Během uplynulého roku začal být John zběhlejší v ovládání své hole a už teď procházel osnovami pátého ročníku magických studií. Když všechno půjde dobře, bude okolo Vánoc skládat NKÚ. Vadilo mu, že je v kouzelnickém vzdělání oproti Hermioně napřed, ale nemohl to nijak ovlivnit.

Amanda se zmínila, že Albus Brumbál se snaží vylepšit svou reputaci velkého čaroděje a vůdce světlé strany tím, že projednává se dvěma dalšími školami obnovení velmi nebezpečné soutěže, a slíbila, že je bude o situaci průběžně informovat.

Wolf a Ben rozhodli, že návštěva letošního Světového poháru ve famfrpálu je pro Johna příliš nebezpečná. Chlapci to nevadilo, moc se o hru nezajímal. Bavilo ho na ní jen létání a triky s tím spojené! A toho si užil dost jako Rváček. Nikdy mu nepřistřihli křídla, ani nijak neregulovali jeho lety v havraní podobě, protože si nebyli jistí, jak moc by ho to mohlo ovlivnit. John byl navzdory mládí velmi disciplinovaný, své studium bral vážně a létání bylo jeho jediným koníčkem, tak ho o něj nechtěl nikdo připravit.

***

Prvního září, když Hermiona odjela do školy, navštívila Amanda Johna a Wolfa. Tento rok budou Bradavice pořádat Turnaj tří kouzelnických škol. Sdělila jim, že z Brumbálovy strany je to docela velký úspěch, znovu nastartovat krvežíznivý turnaj a ještě k tomu na půdě školy.

Wolf pohlédl na svého svěřence: „Jaký je tvůj názor? Myslíš, že z toho bude chtít Pán zla něco vytěžit? Má to všechny známky příležitosti, jakou si nemůže nechat ujít."

John si povzdechl: „Paní mi řekla, že příští léto bude mít tělo. Ví, jak to udělá, ale mně to nepověděla. Řekla, že jde o velmi starý a odporný rituál, příliš ošklivý pro mé nevinné uši."

Wolf přikývl. Takové prohlášení o rituálu leccos vypovídalo. „To znamená, že musíme zintenzivnit tvůj trénink."

John s povzdechem souhlasil. „Zbývá mi míň než rok. Na mé patnácté narozeniny odstraní Paní ochranná kouzla. Říká, že pak už budu dost starý."

Wolf si promnul oči. Za starých časů byly synové v patnácti považováni za způsobilé jít bojovat do války. Bohyně Morrigan byla krvežíznivým božstvem. Patnáct let byl pro její účely přesně ten správný věk. Měl méně než rok, aby dal Johnovi šanci přežít to, čemu bude muset čelit.

Tudíž John Hadrian vstoupil do nejintenzivnějšího výcvikového programu a procvičoval pokročilejší magii včetně bystrozorské úrovně bojových kouzel. Wolf se do výcviku snažil včlenit tolik zábavy, kolik dokázal, ale trénink byl těžký, nebezpečný a smrtelně vážný.

***

Den po jmenování šampionů Turnaje tří kouzelnických škol se Wolf, Ben, Amanda a John Major sešli v malé konferenční místnosti.

„Takže někdo se pokusil dát do poháru jméno Harry Potter," přemítal nahlas premiér.

„Zkusil to. Aby však byla magická smlouva závazná a vynutitelná, musí být daná osoba studentem jedné ze zúčastněných škol. Musí mít zákonem stanovený věk a smlouvu přijmout. Jelikož lord Potter v současnosti na žádné škole nestuduje, nepřichází jako šampion v úvahu. Rovněž nevyslal žádného zákonného kouzelnického zástupce, aby dal jeho jméno do poháru, a rozhodně není plnoletý," zareagovala pohrdlivě Amanda.

„Vyšetřuje ten incident někdo?" zeptal se Wolf. Svým naštvaným výrazem dával všem najevo, co si o celé situaci myslí.

Amanda zavrtěla hlavou. „Šíří se zvěsti, že ano, ale moje zdroje říkají ´ne´. Někdo nahoře se to snaží ututlat." Nebylo třeba zmiňovat, kdo ten nahoře je. Všichni to věděli.

„Typické," odfrkl si Wolf.

***

John čekal na Hermionu na King´s Cross. Začínalo vánoční volno a dívka přijížděla domů. Psala, že byla požádána, aby zůstala ve škole na vánoční ples, ale odmítla to s tím, že chce jet domů za svou rodinou.

John protestoval, že měla zůstat, protože oficiální plesy se nekonají tak často. Hermiona mu ale poslala zprávu, že když na ples nemůže jít se svým nejlepším kamarádem, nepůjde tam vůbec.

Takže John za pomoci Amandy a premiéra získal jako překvapení pozvánku pro ně dva na každoroční Vánoční ples ve prospěch válečných vdov a sirotků, na charitu, kterou velice rád podpořil.

„Mami!" vykřikla Hermiona. „Proč mi to dělá? Teď si musím jít koupit nové šaty!"

Matčin smích se rozléhal kolem, ještě když opouštěli nádraží King´s Cross.

***

Další schůzka se konala na jaře. Tentokrát měla Amanda alarmující novinky. Turnaj byl Pánem zla zneužit k tomu, aby získal zpět svoje tělo, přesně jak John předpovídal. Voldemort použil k provedení rituálu krev jednoho ze šampionů.

Nechtěným účastníkem rituálu, tím, jehož krev byla použita, se stal Cedrik Diggory. Když se Pán zla vynořil z kotle, chlapec stěží unikl – dokázal výjimečně použít bezhůlkovou magii, aby si přivolal turnajový pohár, a tímto přenášedlem se vrátil do Bradavic.

„Takže teď je to vyčkávací hra?" zeptal se premiér.

„Ano, pane," přikývl Wolf stroze. „John je připravený tak, jak jsem ho připravit mohl. Je velmi dobře vycvičený v magickém i ve fyzickém boji a strategii. Také prošel každým tréninkem přežití, který jsem pro něj nachystal."

„Naučil se dvorní etiketu, minulou i současnou, a kouzelnické zvyky a zákony, protože je potřebuje znát, až převezme své křeslo ve Starostolci," dodala Amanda.

„A co teď?" nadhodil John Major.

„Teď čekáme na Johnovo objevení. Nijak to těm, co ho najdou, neusnadníme, ale už ho nebudeme chovat ve vatičce. Chlapec musí žít svůj život," řekl Ben. „A nepůjde do Bradavic sám."

„Ne, sakra, to tedy nepůjde!" zabručel si Wolf pod nos.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 26. Zahořelo srdce moje Od: Lupina - 08.07. 2019
Denice napsala vše, co oslovilo i mě. Proto nebudu opakovat její slova a napíšu jen - báječná kapitola. A moc se těším, až se v kouzelnickém světě objeví Harry Potter. Jsem zvědavá, jak zareaguje Hermiona. Děkuji, děkuji, děkuji :-)

Re: 26. Zahořelo srdce moje Od: Monny - 07.07. 2019
Děkuji za překlad.. Velmi jsem si tuto povídku oblíbila a netrpělivě očekávám další kapitoly..

Re: 26. Zahořelo srdce moje Od: sisi - 06.07. 2019
Kdyby vládcové tohoto světa věděli, jak je těžké vůbec porodit a vychovat chlapce, nikdy by je ve věku patnácti let neposílali na vojnu, do války. Kdyby titíž věděli, jak bude srdce matky plakat, až bude provázet syna k bojišti, nikdy by nepozvedli zbraň. Nejsou to oni, kdo po bitvě s pláčem pobíhá po poli, a hledá své dítě, svou radost, své slunce na nebi. Je to zvláštní, většinou se vojenské povolání v rodinách nějak dědí, ale fakt si nedokážu představit, jak taková rodina funguje, když se jim děti nevrátí z akce, to je přece natolik bolestivé, že matka padlého utrpí takovou bolest srdce, že také odejde. Nechápu Brumbála, jak může hrát s osudem takový hazard. Jak si může dovolit pohrávat si s životy jiných. Ano, jako ředitel prestižní školy, má pravomoc řídit školu, ale nesmí dovolit špatné zacházení s dětmi, nesmí dopustit jejich ohrožení, ačkoliv v Malfoyově případě šlo jen oškrábnutí. Možná měl Malfoy nechat vyměnit Brumbála, ne nechat zabásnout Hagrida, ale Malfoyovi také sklapne, až se bude muset plazit u nohou Hadího ksichta. Děkuji za překlad, těším se na pokračování.

Re: 26. Zahořelo srdce moje Od: denice - 06.07. 2019
Sirius jede! Miluji, když jde po Brumbálovi, a moc doufám, že jako učitel mu bude pěkně zatápět! Přečetla jsem kapitolu už ráno v autobuse, ale bylo nad mé síly ji okomentovat v mobilu :-) Takže až teď - tuhle pohádku prostě miluji, jestli jsem to psala, tak snad sneseš opakování. Zdá se, že se schyluje ke vstupu Harryho Pottera do kouzelnického světa - možná už příště, jestli autorky vezmou další rok letem světem? Jinak se mi moc líbí trio Hermiona, Lenka a Neville. A taky jsem zvědavá na střety Siriuse a Severuse - obávám se, že fandím tomu druhému.. Sirius má převahu peněz a moci, tak snad to Morrigan nějak srovná. Díky.

Re: 26. Zahořelo srdce moje Od: JSark - 06.07. 2019
Ha! Konečne to Brumlovi niekto spočítal. Síce by bolo lepšie, keby dostal aspoň vyhadzov, ale aj vynadanie sa počíta. :D Už som zabudla, prečo je Harry potomok dvoch čarodejníckych rodín?

Re: 26. Zahořelo srdce moje Od: gleti - 06.07. 2019
Ne že by přípravných patnáct let nebylo zajímavých, ale teď teprve nastane vzrůůůšo. Trochu mě mrzí nehezká zmínka o Severusovi, vím, že už jednou byl zmíněn, ale nepamatuji si v jaké souvislosti .
Re: 26. Zahořelo srdce moje Od: Jacomo - 06.07. 2019
Ano, vzrůšo je za dveřmi :-) Averze Siriuse vůči Severusovi je prostě nevyhnutelná ve většině fanfiction, ale Severus se tu už objevil jakožto Temný - přívrženec bohyně Morrigan, což skýtá jisté naděje do budoucna. Ale jak víš, je to krvežíznivé božstvo, takže jeden nikdy neví. Díky za přízeň, gleti!

Prehľad článkov k tejto téme:

GenkaiFan: ( Jacomo )29.11. 201947. Nevzchopí se - víckrát ne!
GenkaiFan: ( Jacomo )24.11. 201946. Nezanechej ani pírka
GenkaiFan: ( Jacomo )23.11. 201945. Nad ránem opustí mě
GenkaiFan: ( Jacomo )17.11. 201944. Až k žalozpěvům beznaděje
GenkaiFan: ( Jacomo )16.11. 201943. Zas ten klepot slyším
GenkaiFan: ( Jacomo )10.11. 201942. Zpátky v komnatu se vrací
GenkaiFan: ( Jacomo )09.11. 201941. Podívám se, kdo to asi je
GenkaiFan: ( Jacomo )02.11. 201940. Jen jediné zašeptání
GenkaiFan: ( Jacomo )26.10. 201939. Kde hrůza vládne
GenkaiFan: ( Jacomo )19.10. 201938. Lapen jakýmsi nešťastníkem
GenkaiFan: ( Jacomo )12.10. 201937. Havran stále ponoukající
GenkaiFan: ( Jacomo )05.10. 201936. Pták či ďábel!
GenkaiFan: ( Jacomo )28.09. 201935. Kliď se zpět do bouře
GenkaiFan: ( Jacomo )21.09. 201934. Co poslové nebes nesou tobě
GenkaiFan: ( Jacomo )14.09. 201933. Obejmout tu duši vzácnou, jasnou
GenkaiFan: ( Jacomo )07.09. 201932. Což nenajdu utišení?
GenkaiFan: ( Jacomo )31.08. 201931. Pověz, jak tě nazývat
GenkaiFan: ( Jacomo )24.08. 201930. Vůně z kadidelnic kdesi skrytých
GenkaiFan: ( Jacomo )17.08. 201929. Vznešeně jak pán či paní
GenkaiFan: ( Jacomo )10.08. 201928. V okolí tom hrůzy plném - 2. část
GenkaiFan: ( Jacomo )20.07. 201928. V okolí tom hrůzy plném - 1. část
GenkaiFan: ( Jacomo )13.07. 201927. Ztiš se, srdce
GenkaiFan: ( Jacomo )06.07. 201926. Zahořelo srdce moje
GenkaiFan: ( Jacomo )29.06. 201925. Trhal mého smutku flór
GenkaiFan: ( Jacomo )22.06. 201924. Used´ na Pallady bustě
GenkaiFan: ( Jacomo )15.06. 201923. Tmou pohlcený
GenkaiFan: ( Jacomo )08.06. 201922. Toužebně jsem čekal rána
GenkaiFan: ( Jacomo )01.06. 201921. Ani na chvilku se nezastavit
GenkaiFan: ( Jacomo )25.05. 201920. Záhada ta vysvětlí se
GenkaiFan: ( Jacomo )18.05. 201919. Toť se ještě pranikomu nestalo
GenkaiFan: ( Jacomo )04.05. 201918. Vlastních myšlenek se lekám
GenkaiFan: ( Jacomo )27.04. 201917. Dokořán otevřel jsem dveře
GenkaiFan: ( Jacomo )20.04. 201916. Pro tu duši vzácnou, jasnou
GenkaiFan: ( Jacomo )13.04. 201915. A ozvalo se tiché zaťukání
GenkaiFan: ( Jacomo )06.04. 201914. A ozvalo se tiché zaklepání
GenkaiFan: ( Jacomo )30.03. 201913. Na ráno jsem se už těšil
GenkaiFan: ( Jacomo )23.03. 201912. Duch můj zas nabývá síly
GenkaiFan: ( Jacomo )16.03. 201911. Jakás návštěva
GenkaiFan: ( Jacomo )09.03. 201910. Pochmurný prosinec
GenkaiFan: ( Jacomo )02.03. 20199. O vstup naléhavě žádá
GenkaiFan: ( Jacomo )23.02. 20198. Marně hledaje
GenkaiFan: ( Jacomo )16.02. 20197. Jednou jen a pak již ne
GenkaiFan: ( Jacomo )09.02. 20196. Již vím
GenkaiFan: ( Jacomo )02.02. 20195. Ještě více opomíjené tradice
GenkaiFan: ( Jacomo )26.01. 20194. Zřídkakdy se tak stane
GenkaiFan: ( Jacomo )19.01. 20193. Cos jemně klepe
GenkaiFan: ( Jacomo )12.01. 20192. Věd zapomněných svazky
GenkaiFan: ( Jacomo )05.01. 20191. Churavý a bez pomoci
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )29.11. 2018Úvod k povídce