Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Becoming Mrs Malfoy

2. kapitola

Becoming Mrs Malfoy
Vložené: Jimmi - 06.07. 2019 Téma: Becoming Mrs Malfoy
Jimmi nám napísal:

Autor: Rumaan

     Preklad: Jimmi  Beta: Jimmi     Banner: solace

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7539428/2/Becoming-Mrs-Malfoy 

Rating: T


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola druhá

Draco Malfoy vo svojej knižnici oddychoval a premýšľal nad osudom. Keby mu niekto pred desiatimi rokmi povedal, že mu ministerstvo mágie prikáže, aby sa oženil s Hermionou Grangerovou, bol by ho preklial a okamžite by posielal rozčúlené správy otcovi až dovtedy, kým by Lucius nesúhlasil s tým, že zariadi, aby to zmenili. Teraz ten luxus nemal. Jeho otec zomrel nie dlho po tom, čo dostal bozk od dementora v Azkabane a on sám musel podstúpiť intenzívny rehabilitačný program, ktorý ho prinútil žiť rok v muklovskom Londýne. Netreba hovoriť, že to s jeho názormi spravilo zázraky. 

Keď sa opäť objavil v čarodejníckej spoločnosti, zistil, ako veľmi sa zmenila. Niekoľko priateľov a slizolinských vrstvovníkov pracovalo pre predtým veľmi hanobené ministerstvo a dokonca sa spriatelilo s bývalými chrabromilskými rivalmi. Trvalo mu dlhšie, kým plne naskočil na vlak, medzitým sa uškŕňal a posmieval Adrianovi kvôli tomu, že si za nového priateľa zvolil Rona Weasleyho. Ale poslednou kvapkou bolo to, keď Dafné začala chodiť s Harrym Potterom. 

Asi pred rokom začala mať po krk jeho odporných komentárov a odmietla počúvať jeho prednášky o nechutnosti ich vzťahu. Dokonca mu pohrozila, že ho vylúči zo svojho života, ak sa s tým nezmieri. Dokázala získať podporu Blaisa Zabiniho a Theodora Notta. Keď čelil strate svojich blízkych priateľov, musel si zahryznúť do jazyka a dokonca súhlasiť, že sa s Potterom stretne, aby urobil Dafné radosť. Nikdy ani za milión rokov by ho nenapadlo, že s tým samovražedným mučedníkom a jeho ryšavou podržtaškou dokáže vychádzať. Peklo v skutočnosti nezamrzlo, ale už sa dalo na ňom korčuľovať. 

Do knižnice vošiel Severus Snape.

“Máš tu návštevníkov.” Pri poslednom slove sa uškrnul, z čoho bolo Dracovi jasné, kto ho prišiel pozrieť. Jednou z najprekvapujúcejších vecí, ktorá sa po vojne udiala, bola svadba Severusa Snapa s Narcissou Malfoyovou. Draco bol zdrvený, keď za ním prišli ohľadne svojho vzťahu a faktu, že už k sebe roky prechovávali zakázané city. Toto ale bola zmena, na ktorú si Dracovi zvykol rýchlo. Jeho mama si zaslúžila byť šťastná a rovnako aj Severus, ktorý hral dvojitú rolu tak dlho, že začínal strácať toho, kým v prvom rade bol. Severus nikdy nebude milujúci otecko, ale na druhej strane, po devätnástich rokoch Luciusa Draco nie tak celkom milujúceho otecka chcel, či potreboval.

“Potter s Weasleym?” spýtal sa Draco.

“Nechápem, ako to s tými tupáňmi vydržíš. Majú toľko rozumu, čo komár sadla,” uškrnul sa Severus. 

Draco sa na nevlastného otca usmial a pokrútil hlavou. Niektoré veci sa nikdy nezmenia. Bez ohľadu na to, ako bol zamilovaný do Narcissy, Severus nikdy nebude mať rád Harryho Pottera čisto kvôli tomu, čo mu jeho otec urobil, vrátane toho, že sa oženil s Lily Evansovou. Severusove city k Lily boli bledé, pubertálne v porovnaní s tým, čo cítil k Narcisse, ale nebol hlavou slizolinskej fakulty bezdôvodne. Slizolinčania na zášť nezabúdali, a taktiež nikdy nezabúdali na to, o čo ich niekto pripravil.

“Môjmu egu robia zázraky. Pri nich si pripadám ako skutočný génius.”

“Potom je dobre, že ti ako budúcu manželku vybrali Grangerovú. Keď s ňou budeš tráviť čas, čoskoro zistíš, že tvoje mozgové oddelenie trpí na suchoty,” prehlásil Severus jedovato.

“Potom to nevypovedá veľa o tvojej schopnosti rozvíjať inteligenciu,” vrátil Draco, ktorý dobre vedel, aký bol Severus hrdý, že bol Draco tretí za Grangerovou a Padmou Patilovou, keď ich učil.

****

Draco napochodoval do prijímacieho salóna a rozosmial sa pri pohľade na Harryho s Ronom, ktorí sa tvárili v nepohode obklopení všetkou tou malfoyovskou veľkoleposťou. 

“Koľkokrát ste tu už vy dvaja boli a stále sa nedokážete uvoľniť?”

“Nemôžem si pomôcť, kamarát,” ozval sa Ron. “Jednoducho nie je pre Weasleyho prirodzené byť tak hlboko v pelechu Malfoyovcov.”

“Nemaj obavy, zabránim svojim predkom, aby sa ťa pokúsili z portrétov zabiť v prípade, že zbadajú tú farebnú ohavnosť, ktorú nazývaš svojimi vlasmi.”
“Ha, to iste, fretčí ksicht.”

Draco si priložil ruku na srdce a predstieral zranený výraz. 

“Och, Lasičiak, zabil si ma svojou neláskavosťou.”

“Prestaňte, vy dvaja. Zbláznim sa z vás. Už ma dnes bolí hlava z Hermiony.”

“Aaaah, keď hovoríme o mojej milovanej nastávajúcej, ako zobrala tie novinky?”

“Asi tak dobre ako by si ich zobral ty v piatom ročníku na Rokforte.”

“Áno, keby som bol tebou, Draco, určite by som si natrénoval štítové kúzla, než sa na tom stretnutí vo štvrtok ukážeš. Nečudoval by som sa, kebyže ťa prekľaje, len čo ťa zbadá.”

“Aspoň má malfoyovskú guráž v mrzačení bez varovania,” zatiahol Draco.

“Ako ty tie novinky berieš?” spýtal sa Harry Draca.

“Poriadne dobre. Keď nemôžem mať teba, drahý Harry, myslím, že sa musím uspokojiť s chrabromilskou princeznou,” doberal si ho Draco.

Harry ozelenel a klesla mu sánka pri predstave, že je ten uštipačný blondiak do neho tajne zamilovaný.

“Ruky preč od môjho frajera, ty had,” prehovorila Dafné, ktorá práve vstúpila do miestnosti. “Nemusíš vyzerať tak bledo, srdiečko, Draco si ťa len doberal.”

“Vedel som to,” povedal Harry, ale jeho pokus tváriť sa, že to nič nebolo, zničil jeho roztrasený hlas. Draco pretočil očami. Na niekoho, kto zachránil čarodejnícky svet, nepatril Chlapec Ktorý Prežil k tým najbystrejším.

Dafné prešla k Harrymu, aby ho pobozkala, predtým než prinútila Rona odsunúť sa, aby sa k nemu mohla posadiť.

“Myslím, že aj Theo je na ceste sem, aby ti naložil za to, aké máš šťastie. Myslím, že sa najprv zastavil u Blaisa.”

“Čo tak Notta vytočilo?” spýtal sa Draco.

“Je naštvaný, pretože vy dvaja a to citujem ‘ste dostali tie najlepšie baby z Chrabromilu a jemu zostala len spodina’. Spárovali ho s Lavender Brownovou.” Trojica mužov sa súcitne strhla. 

Ron si poškriabal hlavu, snažil sa prísť na to, kto bolo to druhé dievča v Chrabromile, ktorému by dal Theo prednosť.

“Takže koho dostal Zabini, keď Nott tak žiarli?” spýtal sa, kvôli čomu si Draco s Harrym vymenili pobavené pohľady.

“Myslím, že ho spárovali s tvojou sestrou, Ron. Blaisova reakcia bola tá najemocionálnejšia, akú som kedy na ňom videla,” informovala ho Dafné.

Ron ozelenel pri pomyslení, že Ginny je slizolinčanmi považovaná za kosť, o ktorú bojujú. Dokázal prekonať, že s ňou Harry krátko chodil, ale to bolo vďaka tomu, že bol Harry jeho najlepší priateľ a v osemnástich bol poriadne neohrabaný, keď prišlo na dievčatá. 

“Blaise mal pre Lasičku vždy slabosť. Spomínam si, ako sa pokúšal v šiestom ročníku popierať, že ho priťahuje,” poznamenal Draco. “Pansy to neohromilo.”

“Som si istá, že ty si bol super podporovateľom,” sucho pridala Dafné.
“Prosím, prestaňte, je to moja sestra. Nechcem premýšľať o tom, ako je pre niekoho atraktívna, tobôž nie pre takého Romea ako je Zabini.”

“Ja aspoň viem, ako ju potešiť. Ľutujem Tracey Davisovú,” posmieval sa Blaise, keď sa pripojil k svojim priateľom. Vysoký, tmavý slizolinčan ťahal za sebou dosť zúbožene sa tváriaceho Theodora Notta.

“Myslím, že nás Severus všetkých otrávi. Mrmlal niečo o bande divokých čarodejníkov, ktorí mu znečisťujú dom, keď mi ukazoval cestu vašim smerom.”

“Nie, to bude len prítomnosťou Pottera s Weasleym. Neberte žiadne pitie, ktoré sa vám ponúkne, chalani,” doberal si ich Draco. “Mimochodom, myslím, že by sme ti mali zagratulovať, že si konečne dostal príležitosť položiť svoje paprčky na chutnučkú ryšavú Weslíčku,” povedal Draco svojmu apatickému priateľovi.

Ron ofialovel. “Haló, je to moja sestra,” durdil sa. Dobre vyzerajúci slizolinčania sa ho rozhodli ignorovať. 

“Nápodobne aj tebe,” zatiahol Blaise na oplátku. “Hoci možno budeš chcieť spraviť niečo s tým jej hniezdom vlasov. Mám obavy, že sa chce zmocniť celého sveta a implementovať nové diktátorstvo, pri ktorom by Voldemort vyzeral nežný a slabý.”

Dvaja chrabromilčania prskali nad tým vtipom. Blaise zdvihol obočie v šoku nad výrazom v Ronovej a Harryho tvári. “Chcete povedať, že vy dvaja ste nevedeli, ako hrozitánsky je Malfoy rachnutý do vašej malej levej princeznej od úplného začiatku?”

“Neviem, prečo si prekvapený, Blaise, to by znamenalo, že by museli skutočne rozmýšľať, aby na také niečo prišli. Všetci vieme, že mozgom je Grangerová,” poznamenal Theo.

“Ach áno, som hlupák, na to som zabudol.”

Dafné utíšila svojho stále viac podráždenejšieho priateľa a pohladila ho po ruke.

“Nedovoľ im, aby ťa vyprovokovali, drahý. Vieš, že podpichovanie chrabromilčanov je ich obľúbenou zábavkou.”

“Tým to nie je o nič menej znesiteľné,” zavrčal Harry. “A čo má byť toto, Draco? Ty si zamilovaný do Hermiony?” 

Dafné sa zasmiala. “Nikdy ti to neprizná. Od Vianočného bálu v štvrtom ročníku sme uzatvárali v Slizoline stávky na to, kedy Draco konečne vyjde s pravdou von. Predtým by sa nikdy neodvážil priznať si, že cíti niečo k tej, ako si ju zvykol tak očarujúco volať, Draco, ‘špinavej malej humusáčke’? Teraz je zas príliš tvrdohlavý, aby priznal, že je zamilovaný do ženy, ktorá sa vôbec nepozrie jeho smerom, pokiaľ to nie je kvôli tomu, aby mu fyzicky alebo emocionálne ublížila.”

“Áno, áno, poďme sa všetci smiať Dracovi Malfoyovi a vymýšľajme si na neho klamstvá. Koľkokrát vám mamľasom musím zdôrazňovať, že nič k Hermione Grangerovej necítim? Je šialená a zdá sa, že nevlastní kefu na vlasy,” podráždene vravel Draco.

“Zakaždým protestuje, ale videl som tú fotku, ktorú má pod svojou posteľou,” žartoval Theo pred zaskočenými chrabromilčanmi.

Draco rozhodil rukami v zúfalstve do vzduchu. “Len nezabudnite, v koho dome ste a že sa stále bojíte môjho nevlastného otca,” vravel, keď sa rozhliadal po nich všetkých. “Nebudem váhať požiadať ho, aby vás všetkých otrávil tým najbolestivejším možným spôsobom.”

“Takže stále nechávaš Snapa bojovať svoje bitky?” posmieval sa Harry, ale potom si prial, aby to neurobil, keď ho Draco bezprútikovo zasiahol dosť bolestivým bodavým kúzlom.

“Severus má viac využití. Ukecať ho, aby ma súkromne vyučoval bezprútikovú mágiu, je jedno z nich,” oznámil Draco.

Dafné sa rozhodla zakročiť a upokojiť násilnú atmosféru. Bez ohľadu na to, ako dobre teraz spolu vychádzali, neznamenalo to, že si stále neužívali vrhanie kliatbičiek na tých druhých. Tvrdili, že je to v mene ‘starých dobrých časov’, ale Dafné mala pocit, že keď sú tí piati pospolu, jednoducho bolo vo vzduchu príliš veľa testosterónu, aby niekoho nezačala svrbieť ruka použiť prútik - alebo ako v Dracovom prípade, predviesť sa so svojimi novými schopnosťami ovládať bezprútikovú mágiu.

“Počul niekto niečo o Pansy?” spýtal sa Theo.

Nastalo trápne ticho. Pansy neprijala nové usporiadanie čarodejníckeho sveta príliš dobre. Zistila, že je náročné vyrovnať sa s tým, aby prešla zo spoločnosti, kde mierila ku špici, k tomu, aby bola zrazu považovaná za odpad, pretože chcela, aby odovzdali Harryho Pottera Temnému pánovi. Neúspešne sa pokúšala vychádzať s touto novou štruktúrou, ale prabiedne zlyhala a unikla tým, že prijala miesto učiteľky na Durmstrangu, kde čistokrvní boli stále považovaní za lepších než ostatní. 

“Nie,” odpovedala Dafné. “Niekoľkokrát sme si vymenili sovy, ale keď som jej napísala, že chodím s Harrym, už neodpovedala. Myslím, že sa vydesila a nedokázala sa s tým vyrovnať.”

“Stále si myslím, že potrebuje pomoc. Mala by navštevovať niektoré z tých poradenských sedení, ktoré organizuje ministerstvo, aby pomohlo komunite vyrovnať sa s problémami súvisiacimi s tým, čo sa stalo,” vravel Theo.

“Georgeovi to pomohlo prekonať Fredovu smrť. Tie sedenia sú skvelé a teraz tú iniciatívu neustále vychvaľuje. Myslím, že ho Hestia zamestnala, aby sa rozprával s tými, ktorí si nie sú istí tým, čo ponúkajú,” poznamenal Ron.

Draco smutne pokrútil hlavou; cítil sa veľmi previnilo ohľadne Pansyiných problémov. Vedel, že by nikdy nemala také vyhranené názory k Potterovi a čistote krvi, keby do neho nebola celý Rokfort zamilovaná a nehltala tie kecy, ktoré opakoval po svojom otcovi.

“Bol som ju na Vianoce pozrieť. Aspoň sa zdala byť šťastná. Stále sa s nikým nestretáva, ale zjavne sa pohla so svojim životom ďalej.”

Blaise poťapkal Draca po chrbte, všetci vedeli, že Pansy roky snívala o tom, že sa vydá za Draca a tvrdohlavo odmietala vidieť, že ten blondiak jej city neopätuje. 

“Myslím, že ju na tom stretnutí uvidíme.”

“Keď hovoríme o problémových priateľoch, ktorým sa nedarí posunúť sa ďalej, kedy povieš Hermione, že chodíš tunák s Dafné?” spýtal sa Theo.

Harry sa pri tej otázke prikrčil a trojica vysokých slizolinčanov, ktorí sa zoskupili ako tlupa starších bratov, strelila po ňom rovnaké zazretia. “Uvažoval som, že ešte pred tým stretnutím. Viem, že vo štvrtok nedokážem predstierať, že s Dafné pre seba nič neznamenáme, a tiež to nie je fér k Dafné, aby som náš vzťah tajil.”

“Si si istý, kamarát? Hermiona dnes potvrditeľne cvokovatela. Veľmi pochybujem, že sa do štvrtka upokojí. Chceš to toho mixu pridať fakt, že si jej klamal?” spýtal sa Ron.

Trojica slizolinčanov sa nesúhlasne zamračila pri Ronovej podpore toho, aby uchovali Dafné ako malé špinavé tajomstvo. Znášali Harryho zbabelý postoj pred jeho bláznivovlasou priateľkou len preto, že ich Dafné uprosila, aby nezasahovali. Ale už to boli roky a ten zbabelec Vyvolený to stále odďaľoval, odmietal Grangerovej povedať o svojej dlhoročnej priateľke.

Harry sa zamračil na Rona.

“Nie, toto už zašlo príliš ďaleko. Musím sa prestať snažiť ustupovať Hermioninej antislizolinskej agende a povedať jej pravdu.”

Dafné zapišťala a Harryho objala. Roky predstierala, že jej nevadí, že sa Harry príliš bojí priznať svojej najlepšej priateľke, že s ňou chodí, ale hlboko vo vnútri premýšľala, či nebola len chvíľkovým vrtochom, čo bolo dôvodom, prečo sa Harry nenamáhal narobiť si problémy s Hermionou.

“Och, Harry, myslíš to vážne?”

“Samozrejme, že myslím, srdiečko. Uvažoval som, že by som sa zajtra mohol stretnúť s Hermionou v Šikmej uličke, učičíkať ju tým, že ju nechám prechádzať sa niekoľko hodín v Čarodejníckej literatúre, potom jej to poviem a dotiahnem ju do Deravého kotlíka, aby sa s tebou stretla.”

Dafné súhlasne na ten plán prikývla a slizolinskí bratia s nadšením videli, ako sa rozžiarila od ucha k uchu. Možno sa pred nimi tvárila statočne, ale oni neboli hlúpi, pred svojimi blížnymi hadmi nedokázala úspešne zatajiť svoje pocity. 

Jedného hlúpeho chrabromilčana bolo ľahké odpálkovať s kamennou tvárou, ale nie chalanov, s ktorými vyrastala.

“Héj, Blaise, nechceš si dať zajtra spicha  v Deravom kotlíku? Mám pocit, že si tam budeme môcť pozrieť ohňostroj,” prehlásil Theo s diabolským úsmevom.

Harry zbledol nad náročnosťou úlohy, ktorá ho očakávala.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 04.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Kapitola druhá Od: sisi - 08.02. 2020
O - ou, právě zamrzlo peklo, nebo proč mi to nikdo neřekl? Nechtěla jsem mentální představu Snapea s Narcissou pod jednou střechou! Ale co se dá dělat. Karty byly rozdány a zmijozelští se musí dát dohromady s nebelvírskými. Jediné moudré řešení je najít toho, kdo všechny proklel a přinutit ho kletbu posunout do další dimenze, kde nebelvír a zmijozel nebudou znamenat protihráče, ale naopak ty, kteří společně vyhrávají. Děkuji za překlad, těším se na pokračování

Re: Kapitola druhá Od: myska111 - 25.07. 2019
Zajímavá kapitola. Živý Snape a ženatý s Narcissou.To jsem teda zvědavá jak Hermiona přijme Harryho novinku a jak proběhne jejich spárovací střetnutí. Díky za překlad a těším se na pokračování.

Re: Kapitola druhá Od: denice - 08.07. 2019
Fantastická kapitola! Nejdřív Severus jako Dracův otčím, který Draca popichuje - a ten mu to velmi šikovně vrací, pak ten jiskřivý rozhovor zmijozelů s nebelvíry, moc jsem si užívala to škádlení, náznaky, aliance. Už se nemůžu dočkat setkání v Děravém kotli - Theo a Blaise jako řecký chór v pozadí, to bude něco :-D Pevně doufám, že Harry s Dafne přežijí bez těžkých zranění. Díky!
Re: Kapitola druhá Od: Jimmi - 08.07. 2019
Tí dvaja nemajú chybu, ísť sa pozrieť na ohňostroj, hahaha. No uvidíme. Možno Hermione pohrozia rovnako ako Dafné Dracovi - buď sa zmieriš alebo zbohom.. Ďakujem za komentár.

Re: Kapitola druhá Od: Lupina - 08.07. 2019
Hned mě napadlo, že se Zmijozelové budou chtít podívat, jak tu bombu Harry Hermioně řekne. A docela mě překvapilo, že se na ně manželský zákon vztahuje. Že jsou stále všichni svobodní. Ten mezikolejní rozhovor byl bomba. I Severus v roli Dracova nevlastního otce. Děkuji, Jimmi!
Re: Kapitola druhá Od: Jimmi - 08.07. 2019
Písala som vyššie, im inak letí čas, asi je zvykom do 30 si užiť. Potom procesy po vojne, tresty, náprava... asi sa im nechce moc zakladať rodinu. Aj Harry chodí s Dafné roky... Asi sa neponáhľajú. Myslím, že Severus ešte zažiari. Díky

Re: Kapitola druhá Od: Jacomo - 08.07. 2019
Vůbec se nedivím, že tě svrbí prstíky na překládání, protože překládat ten rozhovor nebelvírů se zmijozeli muselo být úžasné. Všichni jsou tu správní, trochu puberťáci (na to, že by jim mělo být kolem šesta-sedmadvaceti), ale o to zábavnější. Jsem náramně zvědavá, jak dopadne to střetnutí :-) Veliké díky, Jimmi.
Re: Kapitola druhá Od: Jimmi - 08.07. 2019
Vieš, že aj mne to bolo divné, ona stále používa boys, občas to zmením na chlapi, ale teraz ma napadlo, že pri tom ako dlho žijú čarodejníci tak 26 roční šraci (má to byť 8 rokov po vojne, koľko im bude?) sú na úrovni našich násť ročných nie? Máš lepší prehľad, vždy to prepočítavate pri Snapovi. Takže sú to mentálne pubertiaci :) Počkaj na tu jazdu pri štvrtej kapitole, netuším ako preložím tie hlášky a dvojzmysly. Ale nemôžem sa dočkať. Díky moc

Re: Kapitola druhá Od: Sally - 08.07. 2019
Táto novovzniknutá alianca bude Hermioninou smrťou. Neskutočne sa bavím! :D majú lepšiu dynamiku než kedy malo zlate trio predtým. Severus trochu prekvapil, ale som spokojna s jeho osudom. No a čo sa týka milého Draca - nezožrala som mu to ani náhodou. Vianočný bál sa stal prozretím pre mnohých úbochych rokfortskych chlapcov. Ďakujem Jimmi za predčasnú nádielku a teším sa na tu pohromu v Deravom kotlíku ^^
Re: Kapitola druhá Od: Jimmi - 08.07. 2019
Hahaha, Viac nemám čo dodať. Díky moc za podporu, táto kapitola je tu vďaka tebe, taká si bola minule nadšená, že som neodolala...

Re: Kapitola druhá Od: kovitalita - 07.07. 2019
Vidím, že za ten dlhý čas, čo som nenavštívila tieto stránky tu pribudlo množstvo nových poviedok. Už teraz viem, že táto bude mojou obľúbenou. Skvelé a vtipné dialógy. Neviem sa dočkať na novú kapitolu :) Ďakujem za preklad aj za to, že sa tu zoskupuje množstvo šikovných ľudí, ktorí vkladajú svoj čas a energiu na to, aby si ľudia ako ja (ktorí nevedia dobre po anglicky) mohli vychutnávať tieto úžasné poviedky. Ešte raz veľká vďaka.
Re: Kapitola druhá Od: Jimmi - 08.07. 2019
Dúfam, že mi pri tých dialógov nedôjdu nápady. Autorka sa vyžíva v slangových spojeniach a občas mi idú z toho očí krížom. Díky moc

Re: Kapitola druhá Od: Gift - 07.07. 2019
Ja jsem to vedela, tato povidka je bomba! Nez jsem stacila stravit predstavu Severuse s Narcissou (coz je vlastne velmi prijemny a logicky par), prevalcovala me davka vtipu v nebelvirsko-zmijozelskem setkani. Hermiona vubec nevi, o co prichazi! Moc dekuji za dalsi (a predevsim tak rychle vlozenou) kapitolu. Naramne jsem se bavila.
Re: Kapitola druhá Od: Jimmi - 08.07. 2019
Preto ma tak nadchla po WeAFD, Tam to končilo prímerím medzi Dracom a Duom, ale Draco bol proste Draco, chcela som ďalšie jeho hlášky. Takže snáď pamäť nesklame a ešte si to užijeme. Obávam sa, aby to ku koncu nebolo moc prisladké, keď Hermiona otočí, ale vôbec si dej nepamätám, takže uvidíme. Ďakujem

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )23.11. 202027. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.11. 202026. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.11. 202025. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.11. 202024. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.11. 202023. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )23.10. 202022. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.10. 202021. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.10. 202020. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.10. 202019. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )30.09. 202018. kapitola 2/2
Rumaan: ( Jimmi )29.09. 202018. kapitola 1/2
Rumaan: ( Jimmi )25.09. 202017. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )22.09. 202016. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.09. 202015. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.09. 202014. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.09. 202013. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )28.07. 202012. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.05. 202011.kapitola
Rumaan: ( Jimmi )21.02. 202010. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )04.02. 20209. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.01. 20208. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.01. 20207. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.11. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )29.10. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.09. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.09. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.07. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.07. 2019 1.kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )02.07. 2019Úvod k poviedke