Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nedokonalá dokonalosť [FP I]

7. Prví a druhí - 3.časť

Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Vložené: Jimmi - 13.08. 2019 Téma: Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: Celebony

  Preklad: Jimmi Banner: solace

Originál

Rating: M

 

7. Prví a druhí - 3.časť

 

Keď Harry konečne dospel k rozhodnutiu, že je na čase vybudovať za Domom svetla metlobalové ihrisko, tak sa tiež rozhodol, že je najlepší čas začať s pokusmi zblížiť Draca s Weasleyovcami.

Predstavil ten nápad Dracovi, ktorý - po tom, čo sa mu nepodarilo presvedčiť Harryho, aby Weasleyovcov nepozval - sľúbil, že sa maximálne vynasnaží dobre sa správať. Weasleyovskí chalani tou predstavou neboli príliš nadšení, ale Ginny pomohla Harrymu presvedčiť ich, aby slizolinčanovi poskytli šancu. Pripusťme, že Ginny vážne toho blondiaka dobre na Rokforte nepoznala a nebola dôverne oboznámená s jeho bývalým ja, ale po tom, čo Dracov otec urobil Ginny v prvom ročníku, si Harry pomyslel, že je od nej ušľachtilé, že trvala na tom, aby dali mladšiemu Malfoyovi šancu. Ron s dvojčatami sa nakoniec podvolili, ale dali jasne najavo, že sa rýchlo a dokonale pomstia, ak Draco povie niečo neúctivé o ich rodine.

***

Draco elegantne vyšiel z kozuba do obývačky v Dome svetle. Harry sa potichu rozprával s troma weasleyovskými chlapcami, ktorí sa netvárili veľmi nadšene. Ginny ho zbadala prvá a zdvorilo ho pozdravila kývnutím hlavy. Venovala mu svoj najlepší úsmev, ktorý dokázala stvoriť vzhľadom na to, komu ho venovala. Zvyšok Weasleyovcov sa len maximálne snažil nemračiť sa na neho.

Harry sa otočil a strelil po Dracovi úsmev, aby ho podporil.

"Hej, Draco, priniesol si pre mňa metlu navyše?" spýtal sa veselo.

Draco prehltol uštipačnú odpoveď: "Nie, Harry, mal som v pláne lietať na dvoch súčasne sám," a jednoducho prikývol a podal svoj Nimbus Harrymu.

"Skvelé! Ideme!" zvolal Harry. Weasleyovskí chalani zamierili von, Harry, Draco a Ginny ich nasledovali.

"Takže, ehm, Draco," s obtiažami začala Ginny, keď sa snažila niečo povedať. "Aké máš zatiaľ leto?"

Draco sa na ňu prekvapene pozrel, šokovaný, že nejaký Weasley prekročil hranicu len čistého tolerovania jeho prítomnosti.

"Je prekvapujúco dobré, vďaka," odpovedal s toľkou zdvorilosťou, akú dokázal pozbierať. "A čo tvoje?"

Harry po ňom strelil hrdý pohľad.

"Moje je tiež dobré, až na to, že ti Harry isto povedal o tom, ako som rozbila jeho metlu do zabudnutia," vysvetľovala Ginny s previnilým úsmevom na Harryho. Harry sa len zasmial.

"Och, áno. Takmer také príjemné ako byť zrazený z metly dorážačkou od svojho vlastného tímu po tom, čo už všetci prestali hrať," riekol Draco, ktorý hovoril o metlobalovom zápase z minulého roka.

Ginny s Harrym sa zasmiali, prvá prekvapená úsilím blondiaka, ktoré vynakladal, aby s ňou vychádzal. Plus vôbec ho nepovažovala za človeka so skutočným zmyslom pre humor.

"Zdá sa, že tunák Harry v istom bode zachránil zadky nám obom," riekla s úškrnom, keď sa Harry začervenal.

"Čo mám na to povedať, mám komplex hrdinu," odpovedal Harry s pokrčením pliec.

Trojica Weasleyovcov sa zvedavo obzrela, keď začuli, ako sa ich sestra, priateľ a nepriateľ spoločne za ich chrbtom smejú.

Nakoniec sa šestica dostala na pole, kde ležali Sirius s Remusom v lehátkach a odpíjali si z margarity a rozprávali sa.

"Och, som tak rád, keď vidím, že z vás dvoch bude obrovská pomoc," pretočil Harry očami. Dvaja záškodníci sa na neho uškrnuli a znova si odpili.

"Dávame si pauzičku," pokrčil Sirius plecami.

"Potrebujete niekoho dole, kto sa uistí, že je všetko rovno," dodal Remus a so žmurknutím si odpil zo svojej margarity.

Šestica prešla na pole a začala s meraniami. Vytiahli čarodejnícky meter, ktorý sa naťahoval tak ďaleko, ako chceli a nikdy nekončil, ak to bolo nutné. Čoskoro všetci bežali po poli rôznymi smermi, ťahali medzi sebou pásmo a značili, kde bude stáť bránková tyč veľkým červeným X. Potom spoločne odniesli obrovské stĺpy, ktoré Sirius kúpil, na ihrisko. Našťastie na ne Fred s Georgeom dokázali vrhnúť kúzla, aby menej vážili a dali sa ľahšie odniesť.

Harry, Draco, Ron a Ginny priviazali laná ku kruhovej časti bránkovej tyče a privolali svoje metly. Pomaly súčasne vyleteli, ťahali laná za sebou tak, aby sa bránková tyč vytiahla nahor. Keď bola vertikálne, Fred s Georgeom upevnili spodnú časť k tomu červenému X. Remus so Siriusom kričali pokyny zo zeme, vraveli letcom, aby sa pohli jedným alebo druhým smerom a tak tyč vyrovnali. Keď bolo všetko správne, Remus, Sirius, Fred a George namierili spoločne svoj prútiky a vyslovili ukotvovacie kúzlo, ktoré zasunulo tyč viac než meter do zeme. Toto zopakovali s každou bránkou, až kým nestálo všetkých šesť. Jediné, čo ešte museli urobiť, boli namaľovať čiary, ktoré potrebovali a mali hotovo.

Draco s Ronom odviedli poriadne dobrú prácu v tom, aby sa celý deň tomu druhému vyhli, nepovedali si ani slovíčko. A predsa, nanešťastie, sa ich cesty preťali, keď maľovali čiary a Draco náhodou (podľa Rona úmyselne) zamazal bielou farbou Ronove nohavice.

"Idiot!" vyštekol Ron, keď zbadal zničené oblečenie. Draco na neho zazrel.

"Och, ja som idiot? Ty si ten, kto vošiel tam, kde som maľoval. Nie je moja chyba, že sa nedívaš, kam ideš," hneval sa Draco.

"Spravil si to úmyselne!" obvinil ho Ron.

"Nerád ti to hovorím, Lasičiak, ale na teba by som skutočne farbou neplytval," pánovito odsekol Draco.

"Čože? Hovoríš, že nie som taký dobrý ako ty?" rozpálil  sa Ron.

"To si to povedal ty, nie ja," provokoval Draco.

"Hej, chalani, čo sa deje?" spýtal sa Harry znepokojene, keď dobehol k dvojici. Zvyšní traja Weasleyovci hneď za ním. Remus so Siriusom si zatiaľ nič nevšimli, keďže boli plne ponorení vo svojom vlastnom rozhovore.

"Harry, ako sa môžeš priateliť s týmto rozmaznaným zasranom?" nahnevane sa spýtal Ron.

"Ron, no tak, to je..." Začal Harry.

"Možno má plné zuby toho, že musí po celý čas trčať s takým zadubencom ako si ty," vyštekol Draco na Rona.

"Draco! Toto nie je..." protestoval Harry, ale dvojica mu už viac nevenovala pozornosť.

"Poviem ti novinku, fretčí ksicht, Harry je stále môj najlepší priateľ," zjačal Ron. "Nie tvoj."

"Bránime si územie, Lasičiak? Potom ti je očividne jasné, že ťa ohrozujem. Nuž, nemôžem si pomôcť, že mám väčšiu úroveň než ku akej sa ty kedy priblížiš. Ale nemaj obavy, musíš mať niečo, čo môžeš ponúknuť. Pozrime sa... to je čudné, ani jedna vec ma nenapadá."

"Arogantný, do zadku lezúci fretčiak!" nazúrene jačal Ron.

"Ufňukaný lasičiak!" rozhorčene vrátil Draco.

"SMRŤOZRÚT!"

"ŽOBRÁK!"

"Draco! Ron! Prestaňte!" nahnevane skríkol Harry. "Ja som priateľom vás oboch a vy sa budete musieť naučiť ako sa s tým vyrovnať! Neprestanem sa priateliť ani s jedným z vás a možno keby ste vy dvaja dokázali vychádzať aspoň päť minút, možno by ste zistili, že existuje dôvod, prečo som priateľom vás oboch! Pozrite sa, Ginny vychádza s Dracom v pohode, prečo sa nemôžete obaja jednoducho snažiť?"

Na chvíľu ostalo ticho, než sa Draco s Ronom znova na seba oborili, tentoraz sa pre zmenu obviňovali z toho, že ten druhý je tým, kto sa nesnaží.

Harry vykríkol a chytil sa za hlavu.

"Ach, veľmi vtipné, Harry," vyštekol Ron. "Ak ťa z našej hádky bolí hlava, potom si nemal pozvať..."

Harry vzhliadol na Rona so širokými očami, keď mu z nosa vytryskla krv. So zalapaním po dychu si pritlačil dlane k spánkom. Ryšavec zbledol.

"Harry?" zdesene sa spýtal Draco, ale Harryho oči sa zatvorili, keď stratil vedomie. Draco skočil vpred a zachytil ho skôr, než by spadol na zem.

"Och, bohovia! Och, panebože!" škriekala Ginny.

"SIRIUS!" zúfalo zakričal Fred, keď Draco zložil Harryho telo na zem a otočil ho na chrbát.

Sirius s Remusom uháňali cez pole. Pretlačili sa cez deti a kľakli si vedľa Harryho a snažili sa ho prebrať.

"Ach nie. Nebol to zase útok, že nie?" vyľakane sa pýtal George, keď odkazoval na noc, kedy sa Harry zrútil v Brlohu. Všetci vtedy predpokladali, že išlo o útok. Nikoho nenapadlo, že by to mohlo mať niečo spoločné s jeho zdravím. Nebol by to predsa zachytil Snape?

"Draco, zožeň svojho krstného otca a švihni si," prikázal Remus. Blondiak v zdesení prikývol a šprintoval k domu tak rýchlo, ako dokázal.

"Ron, stalo sa niečo podobné, keď mal Harry rakovinu?" spýtal sa vážne. Všetci zbledli.

"Nie, nie takého. Uhm..  raz odpadol v sieni, ale nebolo to takéto, len bol skutočne vážne chorý a mal kopec iných príznakov než len bolesť hlavy. A stalo sa to ešte raz, keď sme lietali s Georgeom, ale to bolo preto, že si nevzal nejaké lieky, čo mal. Toto... toto nemôže byť také. Už viac nemá rakovinu. Je v poriadku!"  naliehal Ron, znel trochu spanikárene.

Harry slabo zastonal.

"Myslím, že sa preberá," oznámil Sirius, povzbudzujúco poťapkal Harryho po vlasoch. "No tak, Harry. To je ono. Len sa prebuď," prehováral ho, keď sa Harry snažil otvoriť oči.

"Čo sa stalo?" spýtal sa zmätene, posadil sa len s veľkou námahou. Rozhliadol sa a zatváril sa ešte vyľakanejšie. "Zase sa to stalo, že? To v Brlohu nebol útok, že nie?"

"Harry, nevieme, čo sa deje, ale nevyzerá to na útok. Draco šiel po Snapa," vysvetľoval Sirius, práve keď Draco so Snapom vybiehali z domu.

Harry si utrel krv spod nosa rukávom, keď Snape autoritatívne napochodoval k nemu a kľakol si, aby ho skontroloval.

"Bol to ten istý typ bolenia hlavy?" spýtal sa.

Harry prikývol.

"Cítiš nejaké pozostatky? Máš pocit, že je niečo inak než obvykle?"

Harry pokrútil hlavou. "Cítim sa v poriadku."

"Nedokážem nič nájsť, ale na druhej strane, nedokázal som nič nájsť ani v tvojich krvných vzorkách a pritom je jasné, že je niečo zle. Budeme ťa musieť vziať k Mungovi," uzavrel Snape. "Najlepšie okamžite."

"Ale ja sa cítim v poriadku!" naliehal Harry.

"To ma znepokojuje najviac," vážne prehlásil Snape.

Sirius vytiahol Harryho na nohy a viedol ho späť dnu, všetci ostatní nasledovali vo vydesenom tichu.

Keď sa dostali ku kozubu, Snape sa spýtal Lupina, či by nemohol zostať s Dracom. Vlkolak súhlasil, hoci by naozaj radšej šiel s nimi.

"Počkať, nie," protestoval Draco. "Ja idem tiež."

"Aj ja," vehementne oznámil Ron.

"Ja tiež," povedala Ginny.

"Aj my," súčasne vyhlásili dvojčatá.

"Nikto z vás nejde," vážne oznámil Snape.

"Ak je niečo s Harrym v neporiadku, chceme to vedieť," nedala sa Ginny.

"Som v poriadku, som v pohode," trval na svojom Harry, očividne v rozpakoch. Všetci pretočili oči nad typickou Harryho vetou a ignorovali ho.

"Ak ideš ty, idem aj ja," informoval Draco svojho krstného otca.

"Ja idem, pretože som jediný, kto dôkladne pozná Harryho zdravotný stav a som tým, kto vynašiel to, čo ho priviedlo späť a zbavilo rakoviny," ostro prehlásil Snape. "Sirius ide, pretože je to Harryho krstný otec. Zvyšok vás nejde. Budete zavadzať."

"Nie, nebudeme, zostaneme bokom a nebudeme nikoho obťažovať," naliehal Fred.

"Áno, len chceme vedieť, čo sa deje! Musíme mať nejaké práva neoficiálnych veľkých bratov!" dodal George.

"Alebo pôjde len jeden z nás, aby mohol fungovať ako posol, keď niečo zistia. A ako Harryho najlepší priateľ by som to mal byť ja," vyhlásil Ron.

"Plytváme časom, keď sa nad týmto dohadujeme, takže nám jednoducho dovoľte ísť všetkým, aby sme tam Harryho dostali," povedala Ginny.

"Žiadne dohadovanie nebude, nejdete," prikázal Snape.

Decká sa znova začali hádať, ale okamžite prestali, keď Harry znova vykríkol, chytil sa za hlavu a prehol sa od bolesti. Tentoraz neodpadol , ale krv mu prúdila z nosa a stekala po tvári. Bolesť rýchlo prešla, ale krv neprestala tiecť. Snape prinútil Harry zakloniť hlavu a stisol mu nos.

"Stačí, beriem ho," rýchlo povedal Sirius, trochu spanikárený. Naviedol Harryho ku kozubu a dvojica sa rýchlo preletaxovala do Svätého Munga. Snape nasledoval hneď za nimi potom, čo pohrozil rýchlou smrťou komukoľvek, kto za nimi pôjde a bude zavadzať.

Fred s Georgeom sa okamžite preletaxovali domov, aby informovali svojich rodičov o tom, čo sa deje, zatiaľčo Ron s Ginny tvrdohlavo odmietali odísť, pretože chceli počuť akékoľvek informácie tak skoro, ako sa len dalo.

Nezostávalo nič iné ako čakať.

***

Harry sa nervózne posadil na lôžko v jednej z mnohých sterilných izieb. Snažil sa vyplniť množstvo formulárov jednou rukou, zatiaľ čo si zvieral nos druhou. Krvácanie sa spomaľovalo, ale občasná kvapka by mohla kvapnúť na formulár, čo bolo niečo, o čom si bol Harry istý, že by sa nepáčilo tým, kto by s ním pracovali. A predsa on bol jediným, kto mohol odpovedať na väčšinu otázok, takže sa rozhodol vyplniť ten formulár sám, kým sa Sirius prechádzal po miestnosti a Snape sedel v rohu, občas prehodil, že to liečiteľom trvá príliš dlho a že mrhajú ich časom.

"Si si istý, že nechceš, aby som ti s tým vyplňovaním pomohol, Harry?" spýtal sa Sirius asi po desiaty raz.

"Nie, zvládam to," rýchlo povedal Harry. Považoval veľa otázok za pomerne trápne a nepáčilo by sa mu, keby ich musel krstnému otcovi diktovať nahlas alebo dokonca nad nimi uvažovať. Existovalo niekoľko typov rozhovorov, o ktorých si bol absolútne istý, že nechce viesť so svojím krstným otcom.

Nakoniec do miestnosti vstúpil liečiteľ a zatvoril za sebou dvere. Bol to láskavo vyzerajúci muž s jemnými hnedými vlasmi. Upokojujúco sa na Harryho usmial.

"Dobré popoludnie. Som liečiteľ Callahan," veselo pozdravil. "Máte šťastie. Práve som dokončil štúdium muklovských chorôb a som tu jediný liečiteľ, ktorý ich študoval. Povedal by som, že tu nemávame veľa prípadov ako ten váš, pán Potter. Takže pochopil som to správne? Mali ste muklovskú leukémiu a tá pokračovala až do najvyššieho štádia a vyliečili vás z nej. Potom vás zabili, ale priviedli vás späť k životu? Čítal som ten príbeh v Prorokovi a myslel som si, že je to ďalší výmysel, ale povedali ste sestre Johnsonovej, že je to skutočne pravda. Pozná tu niekto detaily?" spýtal sa s nádejou.

Snape sa postavil. "Čo potrebujete vedieť?"

"Ako veľa viete?"

"Nuž, vynašiel som ten elixír a kúzlo, čo to vykonalo, takže asi najviac zo všetkých," odvetil Snape, neustále znel štekavo, podozrievavo a otrávene. Liečiteľovi Callahanovi to zjavne neprekážalo.

Snape sa pokúsil vysvetliť detaily toho, čo urobil, liečiteľovi, ktorý uprene počúval, zjavne všetkému rozumel.

Kým sa tí dvaja rozprávali, Sirius prišiel k nemu a očistil Harryho košeľu od krvi s mávnutím prútika.

"Ako sa cítiš?" spýtal sa potichu, aby nerušil ostatných. Harry si pokusne odtiahol papierové ručníky z nosa, aby zistil, či krvácanie prestalo. Poukázal na tento fakt krstnému otcovi.

"Cítim sa v pohode. Len dúfam, že odtiaľto čoskoro vypadneme," zašepkal s povzdychom.

"Viem. Nemám veľmi rád nemocnice. Chcem sa odtiaľto dostať rovnako ako ty, ale musíme najprv zistiť, čo je zle. Tvoje zdravie je prioritou číslo jedna."

"Je to pravdepodobne nejaký super vedľajší efekt z toho, že som tak rýchlo vyzdravel," uisťoval ho Harry.

Siriusov výraz sa zdal byť menej vážny, keď s tým tvrdením súhlasil.

"Myslím to vážne," pokračoval Harry. "Vážne si nemyslím, že je to niečo vážne."

Zrazu bolesť znova vystrelila jeho hlavou.

V diaľke začul ako Sirius volá jeho meno, tesne predtým ako stratil vedomie.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 7. kapitola - 3.časť Od: denice - 14.08. 2019
Harry je fakt chudák, on snad nikdy nebude mít pokoj. Jsem zvědavá, jestli je tu souvislost s tím, jak se do sebe pustili Ron s Dracem a následné Harryho rozčilení, nebo jestli to je jen náhoda. Sirius s Remusem nalévající se margaritou, to je kouzelná představa :-) Díky.

Re: 7. kapitola - 3.časť Od: Lupina - 14.08. 2019
Zajímavý obrat. Jsem moc zvědavá, co za těmi bolestmi hlavy je. Děkuji za překlad, Jimmi.
Re: 7. kapitola - 3.časť Od: Jimmi - 14.08. 2019
Díky, vysvetľovala som vyššie. Inak dala som cez dovolenku Kaňky, videla si? :)

Re: 7. kapitola - 3.časť Od: Maiky - 13.08. 2019
Tak to vypadá hodně blbě. Snad by autorka nepřipravila pro Harryho to samé, čím si musel projít v prvním díle. Nelibí se mi Harryho zapírání a zlehčování važných věcí - snad ho to trochu poučí, i když tomu sama moc něvěřím. Děkuju za krásný překlad a stydím se za nekomentování předešlých kapitol, hanba mi!:))
Re: 7. kapitola - 3.časť Od: Jimmi - 14.08. 2019
Ako na rovinu, prekvapilo ma, že je zase chorý (pozor, netuším, či to naozaj choroba je). Vôbec som si to nepamätala a čo si pamätám, tak sa má riešiť vzťah medzi nimi troma, preto to prekladám. Dopredu to čítať nebudem, pretože potom už nemám motiváciu prekladať, keď viem čo sa deje. A teraz ju potrebujem. A neverím, že by dala dvakrát tú istú zápletku. Tak uvidíme. Ale nadávať budem ak náhodou áno. Ďakujem za komentár, nekomentovanie nerieš, ja som tu tiež len občas.

Prehľad článkov k tejto téme:

Celebony: ( Jimmi )03.08. 2020Epilóg Nové začiatky 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.07. 2020Epilóg 1/2
Celebony: ( Jimmi )22.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 4/4
Celebony: ( Jimmi )17.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 3/4
Celebony: ( Jimmi )11.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 2.časť
Celebony: ( Jimmi )10.07. 2020 26. Nedokonalá dokonalosť 1.časť
Celebony: ( Jimmi )07.07. 202025. kapitola Len Harry 3/3
Celebony: ( Jimmi )05.07. 202025. kapitola Len Harry 2/3
Celebony: ( Jimmi )03.07. 202025. kapitola Len Harry 1.časť
Celebony: ( Jimmi )30.06. 202024. Dôvod bojovať 2/2
Celebony: ( Jimmi )28.06. 202024. Dôvod bojovať 1/2
Celebony: ( Jimmi )26.06. 202023. Zelené svetlo 2/2
Celebony: ( Jimmi )23.06. 202023. Zelené svetlo 1/2
Celebony: ( Jimmi )21.06. 202022. Najhoršie nočné mory 2/2
Celebony: ( Jimmi )19.06. 202022. Najhoršie nočné mory ½
Celebony: ( Jimmi )18.06. 202021. Záchrana
Celebony: ( Jimmi )11.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2
Celebony: ( Jimmi )10.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 1/2
Celebony: ( Jimmi )15.04. 202019. Je preč 3/3
Celebony: ( Jimmi )14.04. 202019. Je preč 2/3
Celebony: ( Jimmi )11.04. 202019. Je preč 1/3
Celebony: ( Jimmi )07.04. 202018. Pomoc 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202018. Pomoc 1/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202017. Pochyby a nedôvera 2/2
Celebony: ( Jimmi )24.03. 202017. Pochyby a nedôvera 1/2
Celebony: ( Jimmi )17.03. 202016. Bod zlomu 2/2
Celebony: ( Jimmi )03.03. 202016. Bod zlomu 1/2
Celebony: ( Jimmi )28.02. 202015. Zlý nápad
Celebony: ( Jimmi )10.02. 202014. Priateľ či nepriateľ 1.časť + 2. časť
Celebony: ( Jimmi )29.01. 202013. Reakcie 3.časť
Celebony: ( Jimmi )28.01. 202013. Reakcie 2.časť
Celebony: ( Jimmi )27.01. 202013. Reakcie 1.časť
Celebony: ( Jimmi )19.11. 201912. Následky 3. časť
Celebony: ( Jimmi )16.11. 201912. Následky 2.časť
Celebony: ( Jimmi )12.11. 201912. Následky 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.10. 201911. kapitola 2/2
Celebony: ( Jimmi )20.10. 201911. Roztrieštená ilúzia bezpečia 1/2
Celebony: ( Jimmi )18.10. 201910. Strach 2/2
Celebony: ( Jimmi )11.10. 201910. Strach 1/2
Celebony: ( Jimmi )27.09. 20199. Vadná dokonalosť – 2. časť
Celebony: ( Jimmi )20.09. 20199. Vadná dokonalosť – 1. časť
Celebony: ( Jimmi )10.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )02.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 2. časť
Celebony: ( Jimmi )22.08. 20198. Skúmanie nového teritória - 1. časť
Celebony: ( Jimmi )13.08. 20197. Prví a druhí - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )26.07. 20197. Prví a druhí - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )25.07. 20197. Prví a druhí - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )22.07. 20196. Lekáreň - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )20.07. 20196. Lekáreň - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )19.07. 20196. Lekáreň - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.06. 20195. Otázky a odpovede
Celebony: ( Jimmi )13.06. 20194. To, čo by ste nečakali
Celebony: ( Jimmi )04.06. 20193. Odhalenia
Celebony: ( Jimmi )14.05. 20192. Vydarené výmysly Weasleyovcov
Celebony: ( Jimmi )07.05. 20191. kapitola Začiatky
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.05. 2019Úvod k poviedke