Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Becoming Mrs Malfoy

3. kapitola

Becoming Mrs Malfoy
Vložené: Jimmi - 13.09. 2019 Téma: Becoming Mrs Malfoy
Jimmi nám napísal:

Autor: Rumaan

     Preklad: Jimmi  Beta: Jimmi     Banner: solace

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7539428/3/Becoming-Mrs-Malfoy 

Rating: T

 

Preklad z rýchlika

 

PP. Sme v štádiu, keď Hermiona zúri nad tým, že sa má kvôli kliatbe vydať za Draca, Draco sa tým baví. Zvyšok tria sa kamaráti so slizolinčanmi a Harry sa konečne rozhodol Hermione povedať, že chodí s Dafné.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola tretia 

Hermiona objala Harryho, keď sa stretli pred Čarodejníckou literatúrou. Jeho sova dorazila pre ňu v ten pravý čas, aby ju vytiahla zo zúrivosťou vyvolaného trucovania a prinútila ju dať sa dokopy. Dokonca pátranie nepomohlo jej mysli sústrediť sa, čo bolo veľmi neobvyklé.

Už dovolila Dracovi Malfoyovi zničiť príliš veľa dní v jej živote a zostávať schúlená v obývačke a premýšľať nad neférovosťou osudu by jej vôbec neprospelo. S radosťou kladne odpovedala na Harryho plán stráviť spolu poobedie a tešila sa na niekoľko hodín bez scén a čo bolo dôležitejšie, bez myšlienok na odporných, slizkých slizolinčanov.

Hermiona sa usmievala od ucha k uchu, keď opúšťala kníhkupectvo s najnovšou dávkou kníh, aby ich pridala k už tak príliš veľkej zbierke. Harry si nemohol pomôcť, aby si nepomyslel, že je dobré, že ju spárovali s Malfoyom. Aspoň mal manor dosť miesta na tie tisícky kníh, ktoré si počas svojho života Hermiona určite kúpi. V jej byte už bolo príliš veľa políc, ktoré boli preplnené po maximálnu kapacitu a ešte pritom mala kopy kníh po celej zemi. Hermiona tiež bude v siedmom nebi medzi tými zaprášenými zväzkami, ktoré obsahuje malfoyovská knižnica. Múdro zachoval túto výhodu len pre seba, pretože ju nechcel vytočiť skôr, než na ňu odpáli svoju bombu.

“Chýbajú mi dni ako tento,” prehlásila Hermiona. “Zdá sa, že tieto dni trávime len prácou a snažíme sa zahojiť jazvy po vojne.”

Harry sa usmial nad Hermioniným práve bezstarostným výrazom. Príliš často tu pobehovala zamračená, keď sa snažila napraviť všetky utrpenia sveta. Harry s Ronom, napriek tomu, že boli aurormi a zodpovedali za chytanie zostávajúcich smrťožrútov, si užívali života oveľa viac než ich vážna priateľka. Prospelo by jej vychutnávať si ho viacej. Priniesol im obom ďatelinové pivo a uvoľnene debatili o všetkom možnom.

Harry zazrel nakráčať dnu Thea s Blaisom a uvedomil si, že by si mal radšej švihnúť, ak chce povedať Hermione o svojom vzťahu s Dafné. Nechcel, aby Dafné vošla a predpokladala, že už jej to povedal, pobozkala ho a posadila sa k nim. To by určite vyvolalo u Hermiony samovoľné vzplanutie. 

“Hermiona, musím ti niečo povedať.”

“Pozri sa na nich. Nakráčajú si sem, ako keby im toto miesto patrilo. Kiežby si ich mohol zavrieť pod zámok, Harry, aby som už viac nevidela tie ich odporné ksichty,” spustila Hermiona.

Harry si vzdychol; všetko to kamarátstvo bolo preč a Hermionina nahnevaná tvár sa vrátila. Ešte sa ani nedostal k tomu, aby jej povedal o Dafné. 

“Hermiona, týmto sme si prešli už miliónkrát predtým. Nemôžem vrhať ľudí do Azkabanu len preto, že sú to bývalí slizolinčania.”

“Bývalí zlí slizolinčania, Harry. Pochybujem, že je Theodore Nott taký nevinný, ako sa tvári. Jeho otec bol jedným z najhorších smrťožrútov. Stavím sa, že prijal temné znamenie rovnako ako Malfoy. Už si skontroloval stopy po temnom znamení?”

“Áno, Hermiona. Ver mi, že ministerstvo skutočne skontrolovalo temné znamenia u všetkých bývalých slizolinčanov a to len kvôli tomu, že si robila taký povyk a mali dojem, že ťa musia upokojiť.”
“Nemyslíš si, že dokázali nájsť nejaké vážne silné maskovacie kúzlo, aby zakryli všetky stopy?” spýtala sa Hermiona, úplne stratená vo svojej tiráde.

Harry buchol rukou o stôl.

“To stačí, Hermiona. Začínaš byť nemožná a, čo je dôležitejšie, začínaš byť na smiech. Nepočula si, čo ľudia o tebe hovoria?”

Hermiona netrpezlivo pokrútila hlavou.

“Harry, keby som sa obťažovala počúvať o sebe klebety, potom by som to vzdala v druhom ročníku, keď si slizolinčania priali moju smrť.”

“Ale to je práve ono, Hermiona, začala si byť posadnutá. Hestia Jonesová niekoľkokrát riskovala svoju povesť, aby ti zachránila miesto na ministerstve, ale dokonca ona už má plné zuby tvojej vendety. Keď si neuvedomíš, že sa svet posunul ďalej, a to čoskoro, zistíš, že si bez práce.”

Hermionu zaskočila vehementnosť Harryho slov. Bola to pravda? Bola predsa vojnovou hrdinkou a okrem toho, ktokoľvek, kto bol v Chrabromile, či Bifľomore, a do istej miery aj v Bystrohlave, v čase, keď chodila na Rokfort, chápal, že má právo byť ostražitá. 

“Oh, Harry, som si istá, že sú to len slizolinčania, ktorí žiadajú, aby ma prepustili. Asi nedokážu zniesť, že im nejaká muklorodená komplikuje životy, keď príde na domových škriatkov.”

Harry zavrčal frustráciou nad svojou neústupnou priateľkou. 

“Hermiona, si príliš tvrdohlavá pre svoje vlastné dobro. Keď sme začali po vojne s politikou zmierenia, myslel som si, že to bude Ron, kto bude spôsobovať problémy. Nenapadlo ma, že to budeš ty.”

Hermiona bola príliš užasnutá z Harryho hmatateľnej podráždenosti na ňu, aby vôbec odpovedala na jeho obvinenia.

“Ale ty si stále viac a viac presvedčená, že každý kto zo Slizolinu maturoval, je budúcim mini-Voldermotom a na rovinu, už ma to začína nudiť. Tí, ktorí ťa milujeme, vieme, že ti poriadne strpčovali život a že máš každé právo by nahnevaná na mnohých slizolinčanov, ale verejnosť začína spochybňovať tvoj zdravý rozum.”

“Viem, že dokážem byť občas trošku tvrdohlavá, ale Harry, neverím im a nemyslím si, že niekedy veriť budem. V tú noc bitky tak dychtili opustiť Rokfort, aby sa postavili na Voldermortovu stranu a nemyslím si, že zmenili cez noc svoje názory,” bránila sa Hermiona.

“Ale to je presne ten problém, Hermiona, nebolo to cez noc. Už je to osem rokov od Veľkej bitky, odvtedy sa vykonalo veľa práce, aby sa zahojili rozpory a zranenia.”

“Je len také ťažké predstaviť si, že prijali nový status quo tak poľahky.”

“Všetci vieme, že to nie je pravda. Staršia generácia Voldemortových stúpencov nám dala poriadne zabrať, ale tí sú už vyčistení. Nenapadlo ťa nikdy uvažovať nad tým, že tí slizolinčania, čo s nami chodili do školy, čakali na šancu sami rozmýšľať? Všetci vyrastali s príbehmi o skvelom Voldemortovi a aké bude úžasné, keď sa vráti, ale vôbec to nebolo také fantastické, keď sa tak stalo,” vysvetľoval Harry

“Neviem, Harry. Je náročné považovať tých namyslených malých blbcov, ktorí mali takú radosť z nášho trápenia, že boli len zle vychovaní.”

“Viem, ale ja mám v tejto záležitosti špeciálne informácii,” povedal Harry. Hermionu to zaujalo. Ako auror Harry videl a zistil veci, ktoré Hermiona nemohla, vrátane výsluchu smrťožrútov. 

“Musím ti povedať niečo, čo som pred tebou tajil, pretože viem, že tie novinky nezvládneš bez toho, aby si nevybuchla. Chcem, aby si tu sedela a počúvala ma, pretože, prisahám, Hermiona, ak zase začneš s prednáškou, odchádzam odtiaľto,” prehlásil Harry vážne.

Hermiona odula pery, keď si všimla nahnevanú tvár svojho najlepšieho priateľa. Takto naštvaného ho nevidela od jeho neustálej zúrivosti v piatom ročníku. Prikývla na súhlas. 

“Dobre, stretávam sa romanticky s Dafné Greengrassovou,” začal Harry, ignorujúc ako Hermione zabehlo, keď sa príliš rýchlo snažila prehltnúť hlt ďatelinového piva. “Chodíme spolu už niekoľko rokov. Stretli sme na večierku u Adriana Puceya a vážne sme si rozumeli. Viem, že je toto na teba príliš, ale nie je taká, ako si predstavuješ. Je milá, zábavná, inteligentná a robí ma šťastným. Rád by som, aby si prijala náš vzťah rovnako ho prijal Ron, ale nerobím si priveľké nádeje. Avšak bol by som rád, keby si sa s ňou stretla, posedela si s ňou a dala jej šancu dokázať ti, že sa mýliš v nej a všeobecne v slizolinčanoch.”

Hermiona tam sedela zízajúc na Harryho dobrých pár minút s ústami dokorán. Nebol to príťažlivý výraz, ale vypovedalo to o sile jej šoku. “A-a-ale prečo by si to pred mnou tajil?” vykoktala nakoniec.

Harry sa uchechtol. “Vážne sa na to musíš pýtať? Hermiona, bola si sotva otvorená komukoľvek, kto kedysi nosil zeleno-striebornú kravatu. Bez prestania si vravela Ronovi a mne o tom, ako veľmi slizolinčanov nenávidíš. Ako som ti mal povedať, že som sa do jednej z nich zamiloval?”

“Nemôžem uveriť, že si mi to nepovedal a že už s ňou chodíš celé roky.”

“Hermiona, to sa budeš sústrediť len na toto? Nemáš čo povedať k môjmu súčasnému vzťahu?”

“Takže toto sú tie špeciálne informácie o duši slizolinčanov?” spýtala sa Hermiona.

“Áno, viem, že Dafné nebola veľmi na našom radare na Rokforte, ale pochádza z rodiny, ktorá podporovala Voldemorta. Veľa sme sa o tom rozprávali a prinútilo ma to uvedomiť si, že väčšina slizolinčanov v našom ročníku nemala veľmi na výber v tom, čomu veriť. Čistokrvné rodiny príliš nedovolia svojim deťom hovoriť, čo si myslia či meniť prijímané názory.”

Hermiona sa pri tomto tvárila skepticky, ale nechcela vyprovokovať Harryho, aby od nej odišiel. Urobil by to, keby vyletela. Poskytla si chvíľu, aby sa nadýchla a upokojila, než odpovedala. 

“A ty jej v tomto úplne veríš? Ak si dobre pamätám, bola dobrou priateľkou Pansy Parkinsonovej.”

Harry na malú chvíľku vyzeral vražedne, ale, ako Hermiona, nechcel spustiť hádku, hlavne keď tu Theo s Blaisom sedeli a na nejakú čakali. 

“Hermiona,” vzdychol si. “Len mi tentoraz dôveruj. Dokážem ti, že všetky tvoje šialené názory ohľadne slizolinčanov sú nesprávne, ale len ak dovolíš na chvíľu spustiť svoje obrany a posedíš si chvíľu s Dafné. Dokážeš to?” 

“Neviem, nebudem popierať, že sa ma dotklo, že si sa rozhodol klamať mi o svojom vzťahu. Tiež ma šokuje, že práve ty, zo všetkých ľudí, chodíš so slizolinčankou.” Všimla si, ako sa Harryho tvár pri jej slovách zachmúrila a uvedomila si, že ak si ho chce udržať ako svojho priateľa, potom musí s Greengrassovou vynaložiť nejakú snahu.

“Ale ak si šťastný ty, potom myslím, že som za teba šťastná aj ja.” Takmer jej vlastné slová zabehli.

Harryho tvár sa rozžiarila. “Skutočne? Myslíš to vážne?” Hermiona prikývla. 

“A vydržíš tu chvíľku, aby si sa s ňou zoznámila?” spýtal sa. 

Hermiona siahla do svojich vnútorných rezerv priateľstva. S Harrym si prešli príliš mnohým, aby sa im do cesty postavila jedna malá slizolinčanka; keď Greengraska pre neho toľko znamená, potom prehltne svoju žlč a s tou ženskou sa stretne. Aspoňže to nebola Pansy Parkinsonová. Hermiona si nebola istá, či by na to mala žalúdok. 

“Dobre, pretože práve prichádza,” oznámil Harry s veľkým úsmevom v tvári. 

Hermiona sa otočila a zbadala Greengrassovú vykecávať sa s Nottom a Zabinim. Zachytila Harryho pohľad, usmiala sa na svojich dvoch bývalých spolužiakov a vydala sa k nim. Hermiona stále sledovala tých dvoch slizolinčanov a všimla si, že uprene hľadia na ich stôl. Všetci si budú myslieť, že sa rozhodujú, či budú musieť brániť Greengrassovú pred nepriateľskou Hermionou. Nad týmto sa Hermiona uškrnula, aspoňže sa jej boja.

Harry sa postavil, čím získal Hermionu pozornosť a ona si všimla, že Greengrassová už dorazila a dosť nervózne sa na ňu usmieva. Hermiona sa prinútila ten úsmev opätovať. Harry postrehol, že to bola skôr grimasa než čokoľvek priateľské, ale príliš ho potešilo, že skutočne zavrela ústa a prestala so svojim predpojatým rečnením dosť dlho na to, aby sa usmiala… teda akože usmiala.

“Dafné, toto je Hermiona. Hermiona, Dafné,” predstavil ich Harry. Dafné vystrela ruku, aby ju Hermiona potriasla a placho povedala: “Ahoj, Hermiona. Je milé, že ťa konečne stretávam.” Harrymu neušiel podtón tej poznámky. Dobre, tak bol totálny strachopud, keď tajil tento vzťah pred Hermionou.

“Dafné,” povedala Hermiona, trochu úsečne, ale zmiernila to prikývnutím.

Nastalo trápne ticho, keď sa Dafné s Harrym pokúšali vymyslieť čo povedať a Hermiona premáhala svoju túžbu vziať nohy na plecia tak ďaleko, ako sa len od tmavovlasej slizolinčanky dalo. Toto bolo prvýkrát, čo dobrovoľne sedela za stolom s nejakým slizolinčanom a necítila sa pohodlne.

Dafné ukázala na jej nákupnú tašku, ktorá šla prasknúť od kníh. “Kúpila si niečo zaujímavé?” spýtala sa v nádeji, že toto by mohlo rozprúdiť rozhovor.

“Oh, len nejaké knihy o kliatbach. Uvedomila som si, aká nedostatočná je moja zbierka v tejto oblasti. Prechádzala som svoje kvôli tomu, aby som získala informácie o tej kliatbe, o ktorej nám povedalo ministerstvo,” odpovedala Hermiona, stále strnulo.

“Takže vieš, čo je to za kliatba?” zase sa spýtala Dafné. “Harry hovorí, že nevie, čo to je.”

“Ešte nie. Zdá sa, že si to ministerstvo necháva pre seba. Ale chcela som sa uistiť, že budem v obraze tak moc, ako je možné, pretože mám v pláne prelomiť ju. Nemám v úmysle vydať sa za Malfoya.” Hermiona prakticky poslednú vetu vyšplechla.

“Och,” preniesla Dafné zdvorilo, kým si Harry nervózne odkašľal. Dafné bola Dracovi veľmi oddaná, rovnako ako si boli všetci slizolinčania vzájomne. Bola zvlášť hrdá na to, ako sa Draco zmenil a neznášala každého, kto to odmietal pripustiť. Väčšina jej počiatočných hádok s Harrym bola o tom sarkastickom blondiakovi. Harry nerozumel, ako mohla tak oddane hájiť Dracove činy, ale na druhej strane mohla Dafné to isté povedať o Hermione. Nechcel byť rozhodcom v kričiacom zápase medzi tými dvoma čarodejnicami, ale našťastie si jeho priateľka uvedomila, že toto nie je ten správny čas brániť svojho priateľa. 

Rozhovor potom viazol a Hermiona nadobudla pocit, že bola zdvorilá dostatočne dlho. Dopila svoje pitie, neohrabane sa usmiala, postavila sa a rozlúčila sa, než sa vyparila z hostinca tak rýchlo, ako sa len dalo. Dafné s Harrym vydýchli súčasne úľavou, keď sa kučeravá ex-chrabromilčanka odmiestnila pred muklovským vchodom do Deravého kotlíka.

“Mohlo to dopadnúť horšie,” prehlásil Harry. “Stále mám všetky končatiny.”

Dafné sa zachichotala, uľavilo sa jej a bola trošku omámená, že na ňu Hermiona okamžite nezaútočila. “Zdalo sa, že berie novinky lepšie, ako sa očakávalo.”

Harryho výraz potemnel. “Len preto, že som jej povedal nepríjemnú pravdu a pohrozil, že ukončím naše priateľstvo, ak s tým začne.”

Dafné sa smutne pozrela na svojho tmavovlasého priateľa. “Och, Harry, je mi to tak ľúto. Nechcem stáť medzi tebou a tvojimi priateľmi.”

“Héj!” objal Harry svoju čarodejnicu. “Ona je tá, kto má problém, nie ty. Myslím, že sme ju s Ronom rozmaznali, keď sme počúvali bez reptania to jej ventilovanie.”

“Prečo tak veľmi nenávidí slizolinčanov? Myslím tým, že keby sa ma po vojne spýtali, aby som určila jedného z tvojich priateľov, kto bude absurdne tvrdohlavý a idiotský, nebola by to Grangerová. Vždy robila na Rokforte mierotvorcu a maximálne sa snažila zabrániť vám v tých sprostých hádkach s Dracom, aby to neeskalovalo do niečoho príliš hrozného.”

Harry sa pozrel na stôl, obkreslil prstom kruh, ktorý tam zostal po maslovom ležiaku. 

“Ja viem. Tiež som si myslel, že Ron bude ten problém, ale prospelo mu, keď ho po aurorskom výcviku spárovali s Puceyom. Obaja milujú metlobal a tým to začalo. S Ronom nás aurorský výcvik tak zamestnal, že myslím, že sme tak dajako nechali Hermionu, aby všetko robila po svojom. Bola to celá večnosť, než som si skutočne všimol, že to nezvláda príliš dobre. Hermiona mala vždy sklony byť trošku horlivá, a tak neuveriteľne vášnivá ohľadne práv tých utláčaných, že som nevidel, ako jej práca na oddelení pre reguláciu a kontrolu magických stvorením upevňuje jej stereotypy. Skutočne si dávam za vinu, že ma tak pohltil vlastný život a že som odmietal prinútiť ju vyhľadať pomoc, keď som si konečne všimol, že nie je v poriadku. Nemyslím si, že sa úplne zotavila z toho, že ju tak brutálne mučili. Dlho a silno na ňu pôsobil Bellatrixin Cruciatus a ona sa nezlomila. Po tom, čo sme utiekli z Malfoy Manoru, nebolo veľa čo urobiť, nemali sme čas sadnúť si a pobaviť sa o tom, ako ju to ovplyvnilo. Fyzicky sa zotavila a nás nenapadlo ubezpečiť sa, že sa dala dokopy aj mentálne, než sme znova vyrazili. Veľká bitka nasledovala čoskoro nato a tá si u každého vybrala svoju daň. Avšak keď sme si to všimli, mali sme ju prinútiť ísť na tie poradenské sedenia, ale je to Hermiona a ja som ju nechcel nútiť do niečoho, čo sama nechcela urobiť. Je to sestra, ktorú som nikdy nemal.”

Dafné si zakryla ústa rukou. “Úplne som zabudla na jej mučenie. Ako sa dokáže vydať za Draca a bývať na manore?”

Harry sa tváril vážne, keď nad tým uvažoval. “Neviem. Podľa toho, ako si vedie v tejto chvíli, budeme mať šťastie, ak sa dostane tak ďaleko. Poľahky by ju mohli odvliecť do Sv.Munga. Má v pláne zajtra v práci konfrontovať Hestiu a tá veľmi rýchlo stráca trpezlivosť s Hermionininou neschopnosťou posunúť sa ďalej a nepovažovať každého slizolinčana za smrťožrúta.”

“Nemyslíš, že by pomohlo, keby sme presvedčili Georgea, aby sa s ňou porozprával?”

Harry pokrútil hlavou. “To sme už skúsili. Okamžite odmietla pripustiť, že niečo nie je v poriadku a odbila smiechom návrhy, že ju to mučenie ovplyvnilo viac, ako si uvedomuje.”

“Čo urobíš?”

“Neviem. Vážne sa obávam, že tento príkaz vydať sa za Malfoya bude poslednou kvapkou. Je tak napätá, že môže každú chvíľu prasknúť a poznáš Draca; nie je tou najchápavejšou osobou na svete. Bude na ňu tlačiť, až kým sa nezlomí.”

“Porozprávam sa s ním, Harry. Uistím sa, že pochopí, že pri nej nemôže byť svojim klasickým ja.”

Harry sa usmial nad svojou chápajúcou polovičkou. Vážne mal šťastie, že súhlasila ísť s ním na rande. 

“Ďakujem ti, srdiečko,” povedal a pobozkal ju na čelo.

“Dobre, dosť s týmito verejnými prejavmi náklonnosti, Dafné, je to nechutné,” prehlásil Blaise, keď sa s Theom dovliekli k nim.

Dafné nedospelo vyplazila jazyk na toho záhadného slizolinčana. Nadvihol obočie. “Vážne dospelé, Greengrassová,” zatiahol na ňu.

Theo si odchlipol z ohnivej whisky, než sa usadil oproti Harrymu. 

“Sklamal si ma, Potter. Dúfal som, že na teba vypáli aspoň jednu kliatbu. Vravel si, že Grangerová bude divoká,” obvinil svojho zelenookého priateľa.

“Len buď vďačný, že neurobila nič vám. Snažila sa ma presvedčiť, zase, aby som vrhol vaše úbohé zadky do Azkabanu.” Theo sa striasol. “Už teraz Malfoya ľutujem. Bez ohľadu na to, ako nudná je Brownová, budem môcť aspoň pokojne spávať. Keby som mal vedľa seba Grangerovú, bál by som sa, že ma zabije v spánku.”

Harry zastonal. “Nedostaň ten nápad do jej hlavy, pravdepodobne by ho vykonala.”

“Alebo skoncovala s ním,” vložil sa Blaise.*

Dafné vrátila rozhovor k produktívnejším témam. “Myslíte, že Hermiona skutočne nájde spôsob, ako obísť tú kliatbu?”

Harry zamyslene ohrnul pery. “Nuž, ak to niekto dokáže, tak je to Hermiona. Zachránila mi zadok viackrát, než dokážem spočítať a určite je v plne výskumnom režime. Ale v tejto chvíli je to trochu vágne. Pokiaľ nevieme presne, čo tá kliatba hovorí, potom je to ťažké povedať.”

“Počkať minútku, Grangerová sa chce pokúsiť prelomiť tú kliatbu?” spýtal sa Blaise.

“Áno,” odpovedala Dafné. “Absolútne odmieta vydať sa za Draca a myslí, že prelomiť tú kliatbu je jej najlepšia možnosť.”

“Pokiaľ samozrejme, nedokáže presvedčiť Hestiu, aby ju spárovala s niekým iným,” dodal Harry.

“Keby Grangerová nebola taká desivá, naozaj by som jej ponúkol svoju pomoc. Radšej by som nebol zviazaný s Brownovou po zvyšok svojho života. Ale pochybujem, že tvoja kučeravá maniačka, čo nazývaš priateľkou, bude chcieť pomoc od slizolinčana.”

Harry sa nad Theom zasmial, ale vo vnútri bol smutný. Neznášal vidieť Hermionu takúto. Bola v hroznej kaši a potrebovala pomôcť, ale bude náročné presvedčiť ju, aby ju vyhľadala. Neznášala nemať nad niečím kontrolu, čo bol nepochybne vedľajší účinok toho, že bola vydaná na milosť a nemilosť Bellatrix Lestrangeovej. Všetky svoje pocity nenávisti a nedôvery nasmerovala na slizolinskú fakultu, ale obhajovať niečo také začínalo byť stále ťažšie, keď sa prekonávali ďalšie a ďalšie bariéry medzi bývalými študentmi.

*PP. Na odľahčenie. V oboch vetách je execute. Čiže aj vykonať to aj popraviť ho. Furt mi tam pasovalo urobiť to/ho, aby to bolo rovnaké. Tak si nachvíľku predstavte, že by som tam použila túto verziu. Tipujem, že by pár ľudí vyprsklo šokom.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 3. kapitola Od: Lupina - 16.09. 2019
Hezky autorka vysvětlila tuhle vyšinutou Hermionu, jinak by mi značně lezla na nervy. Zmijozelové jsou skvělí. Těším se na ně víc a víc. Děkuji za překlad, Jimmi.

Re: 3. kapitola Od: Jacomo - 16.09. 2019
Plně souhlasí s Gift, taky se mi líbí, že autorka předkládá vysvětlení Hermionina fanatického přístupu ke zmijozelským, že tu není jen pro nastolení příslušné zápletky. Harry má pravdu, ta holka potřebuje odbornou pomoc, protože tohle už je umanutost, která jí přerostla přes hlavu. Jsem zvědavá, kam se bude příběh ubírat dál.

Re: 3. kapitola Od: denice - 14.09. 2019
Moc se mi líbí Harryho úvahy o tisících knih, které si Hermiona nanosí do Malfoyova domu, to by mohl být závažný důvod pro svatbu :-) Je škoda, že Harry pořádně nezatlačil na Hermionu už dřív, její paranoia jí nemusela takhle přerůst přes hlavu, ale zdá se, že s ní trochu otřásl. Daphne se mi líbí, stejně jako ostatní zmijozelové. Díky.

Re: 3. kapitola Od: Gift - 14.09. 2019
Uplne jsem na tuto povidku zapomnela a az pri cteni jsem si uvedomila, jak me jeji humor chybel! Hermiona je tu na profackovani, ale moc me potesila autorcina snaha vysvetlit, proc se chova jak se chova. Kdyz se to vezme takto, opravdu jeji iracionalni chovani dava smysl. Moc dekuji za preklad a uz ted se nemohu dockat dalsi kapitoly.

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )23.11. 202027. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.11. 202026. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.11. 202025. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.11. 202024. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.11. 202023. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )23.10. 202022. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.10. 202021. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.10. 202020. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.10. 202019. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )30.09. 202018. kapitola 2/2
Rumaan: ( Jimmi )29.09. 202018. kapitola 1/2
Rumaan: ( Jimmi )25.09. 202017. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )22.09. 202016. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.09. 202015. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.09. 202014. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.09. 202013. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )28.07. 202012. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.05. 202011.kapitola
Rumaan: ( Jimmi )21.02. 202010. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )04.02. 20209. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.01. 20208. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.01. 20207. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.11. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )29.10. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.09. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.09. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.07. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.07. 2019 1.kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )02.07. 2019Úvod k poviedke