Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Becoming Mrs Malfoy

5. kapitola

Becoming Mrs Malfoy
Vložené: Jimmi - 29.10. 2019 Téma: Becoming Mrs Malfoy
Jimmi nám napísal:

Autor: Rumaan

     Preklad: Jimmi  Beta: Jimmi     Banner: solace

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7539428/5/Becoming-Mrs-Malfoy 

Rating: T

 

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola piata

 

Hermiona si nebola istá, ako sa jej to podarilo, ale na celé tri dni umlčala všetko to úzkostlivé búšenie vo svojej hlave, až kým nenastal štvrtok. Po pondelkovej katastrofe trávila svoj čas so sklonenou hlavou. Tentoraz poslúchla Harryho radu, pretože vedela, že jej bola poskytnutá v dobrej viere a sústredila sa na štúdium materiálov o tej kliatbe. Nedostala sa príliš ďaleko, čo bolo frustrujúce, a možnosti boli naozaj nekonečné. Ale rada sa učila o nových kliatbach a bola si istá, že sa jej to zíde, keď bude poznať všetky podrobnosti.

Jej prechádzanie sa po malej kancelárii prerušil príchod Ginny Weasleyovej, ktorá vletela do jej oddelenia ako hurikán, ktorým bola. “Vidím, že stále trčíš v tomto tesnom kancli,” boli prvé slová z Ginniných úst.

“Poznáš ministerstvo; magické stvorenia sa nepovažujú za dostatočne dôležité, aby mali zbrusu novú kanceláriu ako Harry s Ronom. Fakt, že riešim problémy domových škriatkov, tomu nepomáha.”

“Jednako, musí byť fajn pracovať s Erniem.”

Hermiona sa láskavo usmiala. Ernie MacMillan bol bifľomorčan, ktorý bol takmer rovnako zanietený ako ona, keď prišlo na zlepšenie podmienok domových škriatkov. Bol jej jediným povšimnuteľným úspechom S.P.O.Ž.Ú.S a, vďaka čomu bolo založenie tejto organizácie v štvrtom ročníku oveľa uspokojujúcejšie. Zaniklo počas vojnovej drámy, ale vďaka nemu túžila ísť na Oddelenie na reguláciu a kontrolu magických stvorení. S radosťou zistila, po promovaní o rok neskôr, že čarodejník, ktorý mal predtým škriatkov na starosti, odchádza do dôchodku. Schmatla tú pozíciu oboma rukami a potom vybártrovala so svojou novou šéfkou, že zamestná aj Ernieho. Strčili ich do maličkej kancelárie v zadnej časti oddelenia ako hanbu, za ktorú ich jej šéfka považovala.

“Áno, je skvelý.”

“Tiež ťa má pod kontrolou, hoci počúvam, že si v pondelok vydesila Hestiu.”

Hermiona zastonala a chytila sa rukami za hlavu. “To už o tom vie celý svet?”

“Ak celým svetom myslíš weasleyovskú famíliu, potom áno, vďaka podrezaným jazykom Rona s Harrym.”

Hermiona sa naďalej skrývala za svojimi rukami. “Skvelé. George bude nočnou morou.”

“Zatiaľ sa George vytešuje z toho, že kvôli tomu rýpe do Percyho, pretože mu to kladie za vinu viac než tebe. Okrem toho, s výnimkou Percyho, my Weasleyovci máme radi porušovateľov predpisov - život je potom oveľa zaujímavejší.”

Hermiona sa chabo usmiala na svoju priateľku. “Ale nepodarilo sa mi získať veľa informácii. Škoda, že sa tam ukázal Harry tak skoro. Ešte päť minút a tipujem, že by sa Hestia zlomila.”

Ginny pobavene pokrútila nad Hermionou hlavou. “Takže Draco Malfoy? Z toho bude výbušná kombinácia.”

 “Z toho nič nebude,” zavrčala Hermiona. “Odmietam sa vydať za toho diabolského, odporného fretčiaka.”

“Tak to ti prajem veľa šťastia. Ja osobne sa teším, že budem pani Zabiniová. Ginevra Zabiniová, znie to dobre, nemyslíš?”

“Nezačínaj už ja ty. Je dosť zlé, že Harry chodí s Dafné Greengrassovou.”

Na Ginny urobilo dojem, že Harry konečne nabral dosť guráže a povedal svojej temperamentnej kamoške o svojom dlhotrvajúcom vzťahu so slizolinčankou. “Ale Zabini je sexy. Všetky baby na Rokforte si to mysleli. Teda všetky okrem jednej,” opravila sa Ginny, keď zbadala zhnusený výraz na Hermioninej tvári.

“Fuj. Je mi zle z tejto novoobjavenej chrabromilskej lásky ku slizolinčanom. Je to deprimujúce. Máme mať radosť z toho, že ich mlátime a nie že tu postávame a snívame o tom, akí sú chutnučkí.” Hermiona vyšplechla slovo chutnučkí, ako keby to bola urážka jej slovnej zásoby, keď ho použila pri popise nejakého slizolinčana. 

Ginny pretočila očami. Harry s Ronom nepreháňali, keď jej vraveli, že sa Hermionin stav zhoršuje. “No tak, Hermiona, časy sa zmenili a už nie je zločinom oceniť slizolinčanov k nakusnutiu. Okrem toho, ďalší na mojom zozname sexy hadov je budúci pán Granger.”

“Tak teraz sa mi chce vracať, Ginny. Je to Malfoy - poznáš toho ufňukaného zbabelca, ktorý nám ničil životy na Rokforte?” 

“Ale počula som, že sa zmenil. Ron s Harry vravia, že dospel.”

“Ron s Harrym? Ako by to tí vedeli?”

Ginny si v duchu nafackovala. Krucinál, zabudla, že Hermiona nevie, koľko interakcie jej dvaja najlepší priatelia mali v tých dňoch so slizolinčanmi. “Och, vieš, občas na neho narazia vďaka Puceymu.”

“Asi áno. Bol včera v ich pracovni a trápil ma ako obvykle,” zavrčala Hermiona. “Na sekundu som dúfala, že mu robia zo života peklo tým, že neustále prehľadávajú Malfoy manor kvôli temným predmetom, aby ho mohli zavrieť v Azkabane. Ale na druhej strane, keby také niečo robili, neboli by si všimli, ako veľmi sa zmenil.”

“Musíš sa snažiť prekonať tieto predsudky, Hermiona. Ak sa máš vydať za Malfoya, potom takto nemôžeš ďalej pokračovať,” vážne prehovorila Ginny.

“Povedala som ti, že sa za neho za žiadnych okolností nevydám. Nájdem spôsob, ako sa z toho vyvliecť, aj keď mi Hestia povedala, že je to nezrušiteľné. Hľadám spôsob ako zlomiť to kúzlo, keď budem mať o ňom dosť informácii.”

“Áno, Bill mi povedal, že si ho už kvôli tomu kontaktovala.”
“Dúfala som, že už bude mať nejaké správy, ale nanešťastie nič nevie. Ale sľúbil mi, že mi pomôže, keď budem vedieť viac.” Hermiona sa viditeľne rozveselila. 

“Je takmer rovnako vzrušený ako ty pri výhľade na novú kliatbu, do ktorej môže zahryznúť svoje vlčie tesáky.”

“Má len šťastie, že jemu manželstvo nehrozí,” zamračenie sa znova vrátilo.

“V istom ohľade je to lepšie, Hermiona. Dokáže si udržať odstup od emócii, čo pochopiteľne ty nebudeš schopná.”

Hermiona prikývla, uznala pravdu toho tvrdenia. “Takže, keď si spomenula Georgea - aj on dostal list?”

Ginny sa tak silno začala smiať, že takmer spadla zo stoličky.

“Áno a neuveríš koho dostal.”

“Koho?” spýtala sa, teraz už zvedavá Hermiona.

“Pansy Parkinsonovú. Celý zbledol, keď si predstavil, že mu ostane trčať na krku.”

“Oh, úbohý George. Zaslúži si niečo lepšie než tú hroznú kravu. Spraví mu zo života peklo.”

“Viem. Ona je jediným zo Slizolinu, o kom si nemyslím, že sa môže zmeniť.”

“Spolu s Malfoyom. Tí dvaja sú pre seba dokonalí. Nikdy som nepochopila, prečo sa s ňou neoženil. Ja a George by sme teraz neboli v tejto kaši,” zatrpknuto prehlásila Hermiona.

Ginny múdro držala jazyk za zubami. Nechcela povzbudiť ďalšiu antimalfoyovskú prednášku, hlavne keď ho párkrát videla v bratovej spoločnosti a zdal sa byť dosť iný než ten rozmaznaný snob, s ktorým chodili do školy.

“Takže nepodelíš sa o novinky? Spomenula si, že si včera videla Malfoya u aurorov.”

Hermiona sa striasla. “Nepripomínaj mi to. Mala som si dať upokojujúci dúšok s Harrym, ale bol tam ten fretčí ksicht. Predviedol svoju zvyčajnú klasiku: urážal ma a snažil sa, aby som sa cítila nepríjemne.”

“Zdá sa, že to fungovalo,” postrehla Ginny.

Hermiona sa len začervenala. Nechápala, prečo dovolí, aby sa jej tak Malfoy dostal pod kožu. Bolo to frustrujúce. Ginny tiež mala ten vševediaci výraz v tvári, takmer ako keby mala ohromujúce odhalenie, o ktoré sa chcela podeliť s Hermionou. Našťastie pre Hermionu sa Ernie rozhodol, že toto je ten správny čas, kedy sa vrátiť z obednej prestávky.

“Ahoj, Ginny, ako sa máš?” spýtal sa.

“Dobre. Unavená z celého toho trénovania s Harpyami, ale stojí to za to. Zbožňujem hrať metlobal profesionálne.”

Na to sa Ernie usmial. Ginny Weasleyová vždy milovala hrať metlobal, ale ako dieťa musela trénovať tajne kvôli príliš ochranárskej povahe jej bratov. Bolo fakt zábavné, že zo všetkých siedmych súrodencov sa profesionálnym hráčom stalo jediné dievča.

“Myslel som, že si na uzavretej príprave. Ako to že si tu?”

“Och, dostala som špeciálne povolenie vrátiť sa kvôli tomu stretnutiu, čo poriada večer ministerstvo,” odpovedala Ginny, než zašepkala: “vieš, to ohľadne dohodnutých chrabromilsko/slizolinských manželstiev.”

Ernie nadvihol obočie. “Ach, takže aj ty si dostala list. Budem príliš zvedavý, ak sa spýtam, koho ti vybrali?”

“Áno, ako keby tie spárovania boli štátnym tajomstvom. Okrem toho, aj keby boli, pravda by bola čoskoro vonku. Spárovali ma s Blaisom Zabinim.”

Ernie prikývol. “Myslím, že to bude fungovať. Zdá sa, že sa poriadne snažili, aby ťa spárovali s kompatibilnou polovičkou.” Hermiona na neho zazrela a Ernie zbledol. “Samozrejme okrem Hermiony. Chcem povedať Malfoy a Hermiona, nemohli by ste nájsť pár, ktorý sa k sebe hodí menej.”

Hermiona sa usmiala na spiatočku zaraďujúceho bifľomorčana, ale prestala, keď si všimla, že pretočil na Ginny očami a nemo jej naznačil: “Sú pre seba ako stvorení. Kto iný by toho druhého zvládol?”

Ginny potlačila smiech. “Tak či tak, už sa ma zbavíte. Sľúbila som Harrymu s Ronom, že sa zastavím a pozdravím sa s nimi, než pôjdem nakupovať do Šikmej uličky.”

Hermiona s Erniem sa na Ginny usmiali a zamávali na rozlúčku, než spolu začali preberať blížiacu sa kontrolu starého Yaxleyovského panstva, kde žili domoví škriatkovia v príšerných podmienkach.

****

“No teda, teší ma vidieť hviezdny tím aurorov ako tvrdo maká,” posmievala sa Ginny, keď vošla do Harryho kancelárie a našla ho hrať Rachotiacu sedmu s Ronom, Adrianom Puceyom a Harryho partnerom, Robertom Hilliardom, bystrohlavčanom, ktorý chodil na Rokfort pár rokov pred nimi.

“Ginny!” vykríkli Ron s Harrym, vstali a zovreli ju v skupinovom objatí. 

“Hej, zlezte zo mňa. Umačkáte ma k smrti, vy dve nemehlá!” protestovala Ginny.

“Ako zohraté sú tento rok Harpye, Gin? Oplatí sa mi vsadiť na ich víťazstvo na šampionáte?” vzrušene sa spýtal Ron.

“Sme zohraté dobre, Ron, a vieš poriadne dobre, že ti neposkytnem ohľadne tohto žiadne informácie. Táto stará deravá budova je prepchatá špiónmi.”

“Ty si taká osina v zadku,” zamrmlal Ron.

“Radšej osina v zadku, než bývalá triafačka, ktorá bola dosť hlúpa na to, aby prezradila naše tajomstvá.”

Ron sa na Ginny detinsky zaksichtil, a tá sa mu odplatila rovnako. Harry sa uškrnul nad oboma. “Očakávali sme, že ste dospeli už pred rokmi.”

“Och, áno, vidím, že ty si tak neuveriteľne zaneprázdnený, že ťa rozptyľujeme od nejakej významnej práce. Okrem toho, ja som musela presedieť Hermionin monológ o tom, prečo je Malfoy taký zlý.”

“Ešte ju to nepustilo?” zastonal Ron.

“Hovoríme tu o Hermione. Tá len tak zrazu nezabudne a nepohne sa ďalej. Takže, dozvedela som sa, že včera vo vašej pracovni narazila na toho rýpajúceho blondiaka.”

Harry zastonal. “Ani mi to nepripomínaj. Myslel som si, že sa Malfoy už vyparil a priviedol som Hermionu, aby sa upokojila a nádejal som sa, že jej dohovorím, ale Draco tu stále bol.”

Ginny si odfrkla. “Stavím sa, že to bola sranda.”

“Takmer vyhodila kancel do vzduchu,” popisoval Ron. “Inak, ani by som sa jej nečudoval. Draco ju nazval ‘mačičkou’.”

Ginny vyprskla plné ústa čaju, ktorý jej Harry práve podal. “Mačičkou? Chce sa dožiť dvadsiatich piatich?” 

“Očividne nie,” sucho odpovedal Harry. “Tak či tak, ako sa dnes Hermione darí?”

“Je až po kolená v učení sa o kliatbach, aby bola pripravená túto zlomiť. Nabudila Billa a ide jej pena z úst.”

“Skvelé, pripomeň mi, aby som sa jej dobrých pár týždňov vyhýbal. Bude neznesiteľná,” vravel Ron.

“Súhlas,” prikývla Ginny. “Ale keď hovoríme o nemožnom, kedy vy dvaja tupohlavci poviete Hermione, že sa kamarátite s jej budúcim manželom? Takmer som sa preriekla, keď som sa jej snažila dokázať, že už nie tým čistokrvným blbcom, s ktorým sme chodili do školy.”

“Ha, tú odpoveď chceme poznať dvaja, Weslíčiatko,” vložil sa Pucey. “Vyhýbajú sa tomu, príliš sa boja, čo im ich psychotická kamoška urobí.”

“Héj, ona nie je psychotická,” bránila ju Ginny.

Adrian sa uškrnul na Hilliarda. “Keď to hovoríš.” Obaja muži sa rozosmiali.

Ginny na nich nebezpečne prižmúrila oči. “Pucey, len keby ťa to zaujímalo, ešte som to netopierie kúzlo nezabudla, len som ho nejaký čas netrénovala. Ponúkaš sa za cvičný cieľ?”

Adrian prehltol a od dverí sa ozval pobavený hlas. “Chrabromilské baby sú fakt desivé, Adrian. Na tvojom mieste by som si dával pozor.”

Ginny sa otočila a začervenala sa, keď zbadala postavu Blaisa Zabiniho týčiť sa elegantne pri dverách. 

“Och, čauko,” pozdravila, zrazu z ničoho nič plachá.

Blaise sa vniesol do miestnosti. “Chcel som sa spýtať Adriana, či nemá chuť na neskorý obed,” vravel Blaise Ginny. “Ale keď tu vidím oveľa krajšiu tváričku, nechce sa ti robiť mi spoločnosť?”

“Hej!” protestoval Adrian. “Množstvo čarodejníc by ma milovalo, kebyže idem s nimi na obed.”

“Presne, Adrian, čarodejníc! Naposledy, čo som sa pozeral do zrkadla, bol som kus čarodejníka.”

“Áno, celých tridsať sekúnd a som si istý, že potom si ťa zrkadlo splietlo s čarodejnicou, ty namyslený blb,” zamrmlal Harry Ronovi s Adrianom, ktorý sa zasmial.

Blaise sa nenamáhal zazrieť na Harryho; mal plné ruky práce s tým, že zdvíhal Ginninu ruku, aby ju pobozkal, čím okúzlil ryšavú chrabromilčanku do koktavej kladnej odpovede. Objal ju okolo pliec a vyviedol z dverí, pri odchode sa otočil a uškrnul na Adriana.

“Prekliaty slizký slizolinský bastard,” nešťastne zamrmlal Ron.

****

Ginny sa pokúsila upokojiť svoj nevyrovnaný tlkot srdca, keď sedela oproti Blaisovi Zabinimu; bola si istá, že ho dokáže počuť a že sa tým baví. Nevedela, prečo je taká nervózna. Možno preto, že sa ministerstvo rozhodlo, že toto bude muž, s ktorým bude veľmi dlho zviazaná alebo to možno bolo preto, že nikto, s kým predtým chodila, nemal rovnaký intenzívny temný pohľad ako tento vysoký slizolinčan. Mala pocit, že sa premenila na trápne dvanásťročné dievčisko, ktorým bývala, keď sa jej páčil Harry. Na niekoho tak sebavedomého, akým sa Ginny stala, to bol nepríjemný pocit. Nepomáhalo, že Zabini pôsobil, že ho príliš rozhovor s ňou nezaujíma. Cítila sa trápne a nesvoja.

“Takže, Zabini,” začala, “čo porábaš v tieto dni?”

“Myslím, že mi môžeš hovoriť Blaise, keď sa istého dňa vezmeme. Pracujem s Dracom. Vedieme laboratórium na elixíry spolu so Severusom.”

“Dobre, Blaise,” placho súhlasila. “Práca v labáku na elixíry znie zaujímavo. Aké je to pracovať s profesorom Snapom?”

“Poznáš Severusa, vie byť ostrý, ale rešpektuje naše schopnosti v elixíroch a samozrejme má veľmi rád Draca, čo zmierňuje množstvo jeho uštipačných nálad.”

“Je skrátka čudné pokúsiť sa predstaviť si Snapa, že k niekomu skutočne niečo cíti. Ku chrabromilčanom bol príšerný, zvlášť k Harrymu.”

“To je len súčasť Snapovho šarmu. Za tým chladným zovňajškom skrýva srdce zo zlata a teraz ho môže dať najavo, keď nemusí ustavične hrať úlohu dvoj-trojitého špióna, či čo to bol.”

“Áno, myslím, že je to tak. Ale pre mňa je stále divné takto si ho predstavovať.”

“Teraz, keď sa hranice tak veľmi posúvajú, asi budeš mať možnosť spoznať aj túto Severusovu stránku. Ja ho vídam pravidelne, čo znamená, že pravdepodobne aj ty budeš.”

Ginny to spracúvavala. Bolo to také podivné myslieť si, že toto je po prvý raz, kedy sa rozpráva so svojím, pre nedostatok lepšieho slova, snúbencom. “Nepovažuješ celú tú záležitosť manželstva kvôli kliatbe za čudnú? Musím priznať, že to mám vážne problém prijať.”

“Určite sa dá považovať za jednu z najbizarnejších vecí v mojom živote. Som veľmi zvedavý ohľadne toho, čo je to za kliatba. Myslím, že nejako konzultovali Severusa, pretože bol ohľadne celého tohto veľmi uzavretý, keď sme sa ho pokúšali s Dracom vyspovedať. Obvykle nám hovorí všetko, ale toto musí byť vážne veľké tajomstvo, pretože nehovorí nič.”

“Hermiona zhromažďuje všetko spojené s kliatbou. Už zmobilizovala môjho brata Billa, takže budú môcť pracovať na jej zlomení, keď dnes večer to stretnutie skončí.”

“Počul som od Adriana, že spravila scénu, vyložene sa u ministerky mágie odmietla vydať za Draca.”

Ginny bola oddaná Hermione a všetkým svojím priateľom. Bez ohľadu na to aký fešák sedel oproti nej alebo že bol v skutočnosti jej nastávajúcim, nebude pred ním kritizovať Hermionu. “Hermiona nemá rada, keď sa jej hovorí, aby niečo spravila bez toho, aby poznala dôvod. Je frustrovaná, že Hestia drží ju, a nás všetkých, v temnote.”

“Hm, to je jeden spôsob, ako sa to dá popísať,” uškrnul sa na ňu Blaise z druhej strany stola.

“Ako tie novinky berie Malfoy?” spýtala sa Ginny, ktorá chcela zviesť tému z Hermiony, ale tiež bola úprimne zvedavá.

“Poznáš, Draca - teda v skutočnosti nepoznáš - drží si karty blízko pri tele. Na tie správy nereaguje ani pozitívne ani negatívne.”

“Myslela som, že bude naštvaný, že zničí ten dokonalý čistokrvný rodokmeň,” poznamenala Ginny.

“Pchá, Draco už taký nie je. Keď spoznal realitu vojny, s Voldemortom žijúcim na Malfoy manore, musel rýchlo dospieť a časťou procesu bolo pochopenie, že záleží na mágii a nie na krvi. A kto by sa hádal, že Grangerová nie je jednou z najtalentovanejších čarodejníc, čo sa za dlhú dobu narodili?”

Ginny to analyzovala. Zjavne to dokazovalo jej tvrdenie Hermione, že sa Draco zmenil. Mala ten dojem z tých párkrát, čo sa s ním videla, ale to neboli dlhé časové úseky a niežeby si vymieňali tajomstvá. “No, je dobré vedieť, že už prekonal tú fanatickosť, ale je v pohode s Hermionou? Tak veľmi ju v škole nenávidel.”

“Nie tak veľmi, ako by bol rád, aby ste si mysleli, a ak dokázal hodiť za hlavu minulosť s Potterom a Weasleym, Grangerová by nemala byť problém. Pokiaľ, samozrejme, to dovolí ona, o čom si začínam myslieť, že nie je pravdepodobné.”

“Čo myslíš tým, že nie tak veľmi, ako by rád, aby sme si mysleli?” spýtala sa Ginny.

Blaise sa na ňu uškrnul. “Je to tradičný slizolinský vtip, že má Draco tajne Grangerovú veľmi rád a to od Vianočného bálu v štvrtom ročníku - prepáč, v tvojom treťom.”

“Vážne? Ale po ňom bol k nej taký hrozný!”

“Nuž, nikdy nepriznal, že k nej niečo cíti. Naše doberania ho vždy naštvú a popiera to, ale popiera to priveľmi, aby sme mu v skutočnosti uverili.”

Ginny sa pokúšala pochopiť toto nové odhalenie. “Je také ťažké predstaviť si Malfoya, ako je tajne zamilovaný do Hermiony.”

“Ale no tak, nikdy si sa nepýtala, prečo je ku nej vždy taký hrozný? Pottera a Weasleyho sme dokázali pochopiť, ale Draco bol k Grangerovej zlý ako сhlapčisko, čo poťahuje za vrkoče dievčatko, čo sa mu páči.”

Ginny nad tým premýšľala. “Možno si tomu prišiel na koreň, ale to by mohlo platiť aj vice-versa.”

“Chceš povedať, že Grangerová cíti niečo k Dracovi?” skepticky sa spýtal Blaise.

“Áno, vždy je tak vehementne antislizolinská, ale Malfoya neznáša viac než všetkých vás hadov dohromady. A vieš, čo sa hovorí: medzi láskou a nenávisťou je tenká hranica. A ona ho nenávidí s takou vášňou! Ak na ňu použijeme tú istú logiku, ako si použil na Malfoya, potom to v skutočností poriadne kričí.”

Blaise sa uškrnul. “Páči sa mi, ako premýšľaš, Ryšavôčka, a myslím, že budúci Malfoyovci mi poskytnú veľa zábavy.”

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 5. kapitola Od: sisi - 08.02. 2020
Ale toto mě přesunuje k dalším textům,konkrétně tu slyším odkazy na Zkrocení zlé ženy, takovou Hermionu Draco rád zkrotí, až bude mít možnost a jak víme, dobře to dopadlo. Je to značně zmijozelské, ale společensky přípustné obzvlášť v zaostalé kouzelnické komunitě. Děkuji za překlad, těším se na pokračování

Re: 5. kapitola Od: Jacomo - 01.11. 2019
Líbilo se mi to celé, ale nejlepší byl rozhovor Blaise s Ginny. Ti dva by mohli na něco přijít. A nebo si aspoň pořádně užijou všechen ten povyk, který kolem kletby probíhá. Apropó, kletba - nemůžu se zbavit dojmu, že to s ní bude nějak jinak. Něco mi na tom smrdí... A jsem zvědavá, jestli se na scéně objeví i Severus. Zmínka o něm zněla nadějně! :-) Díky za další kapitolu, Jimmi.

Re: 5. kapitola Od: Gift - 01.11. 2019
Jsem rada, ze se Ginny objevila na scene. Procerila vody a snad se ji podari alespon trochu zpacifikovat Hermionu. A co se Blaise tyce... netaje pouze Ginny. :-) Dekuji!

Re: 5. kapitola Od: kakostka - 30.10. 2019
Aha, takže svatební čachry se týkají jen Zmijozelu a Nebelvíru? Není to divné? a proč se nemusí ženit Bill? protože už ho klofla Fleur? Je to fajn povídka, jen se pořád nějak hůř vyrovnávám s militatní Hermionou. fanatická Grangerová hájící do úpadu skřítky a zároveň flusající síru na Draca... ach jo.
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 30.10. 2019
No keď autorka spravila kamarátov z Draca a Harryho, iná možnosť tu nebola. Ja si to vždy spojím s All We Fall Down... Hermionu ignorujem a interakcie Draca, Harryho a Rona beriem ako pokračovanie tej poviedky. A že ich bude :) Díky moc

Re: 5. kapitola Od: Lupina - 30.10. 2019
Moc se mi líbilo denicino - zabedněná Hermiona postrach okolí :D To sedí. A když ji takovou čtenář přijme, má tu nastoleno spoustu vtipných situací. Zmijozelové v nejvyšší formě s vtipem a šarmem sobě vlastním. Ti chlapi jsou fakt sexy hadi, co? Díky za další kapitolu, Jimmi.

Re: 5. kapitola Od: denice - 30.10. 2019
Kdy se tady objevila další kapitola tvrdohlavé, zabedněné Hermiony, postrachu okolí? Málem jsem tento bonbónek přehlídla. Ačkoli je to spíš celá, bohatě vyšperkovaná bonboniéra - diabolský, odporný fretčiak, sexy had budúci pan Granger, rýpajúci blondiak, abych vypsala jen pár přídomků, které mě rozesmály. Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )23.11. 202027. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.11. 202026. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.11. 202025. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.11. 202024. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.11. 202023. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )23.10. 202022. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.10. 202021. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.10. 202020. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.10. 202019. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )30.09. 202018. kapitola 2/2
Rumaan: ( Jimmi )29.09. 202018. kapitola 1/2
Rumaan: ( Jimmi )25.09. 202017. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )22.09. 202016. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.09. 202015. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.09. 202014. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.09. 202013. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )28.07. 202012. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.05. 202011.kapitola
Rumaan: ( Jimmi )21.02. 202010. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )04.02. 20209. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.01. 20208. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.01. 20207. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.11. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )29.10. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.09. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.09. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.07. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.07. 2019 1.kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )02.07. 2019Úvod k poviedke