Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

The Spirit of Christmas

Kapitola 4.

The Spirit of Christmas
Vložené: Jimmi - 04.12. 2019 Téma: The Spirit of Christmas
Jimmi nám napísal:

4. december 2019



Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 4.

Preklad: Jimmi 

Beta: neobetované 


 

 

Rozhovory o rodine

Scorpius/Rose

 Výzva: Tanec

 

"Vieš," prehlásila Rose v úbohom pokuse odvrátiť pozornosť stovky očí, ktoré ich prevŕtavali pohľadom, "naposledy, keď bol na Rokforte Vianočný bál, boli naši rodičia v štvrtom ročníku."

Scorpius prikývol, odsunul si prameň platinovo blonďavých vlasov z očí, pretože ho tie pohľady trochu znervóznili. Určite mali ľudia niečo lepšie na práci ako sledovať dvoch ľudí, ktorí viedli dokonale nevinný rozhovor a nie čakať, kedy naplnia predpovede a začnú klasický Weasley Malfoy súboj. V tanci, možno, alebo v oslave Vianoc, čo bolo dôvodom, prečo tu v skutočnosti boli.

"Áno, Blaise, priateľ môjho otca, mi vždy rozpráva o husárskych kúskoch, ktoré po tanci podnikol môj otec s Pansy Parkinsonovou, ako keby som fakt chcel počúvať také desivé príbehy."

Jeho priateľka sa striasla zhnusením, pokrútila hlavou, čím jej kučeravé, žiarivo červené kadere poskočili na pleciach. Scorpius ju objal rukou, ale kvôli neustálemu civeniu davu a výrazom šoku si prial, aby tak neurobil. Chodili spolu celé tri mesiace a ľudia ich stále obletovali ako miniatúrna Rita Skeeterová v snahe niečo vyhrabať.

Scorpius bol taký stratený v myšlienkach, že takmer nepočul Rose, ktorá sa snažila znova rozprúdiť rozhovor.

"... a mama šla s Viktorom Krumom a očividne otec sedel v kúte a zazeral na neho, hoci sa mame vôbec nepáčil, bol poriadne škaredý a súhlasila len zo zdvorilosti. Strýko Harry tam bol tiež a spomína si, že môj otec úplne ignoroval svoju partnerku, napriek tomu, že pri spätnom pohľade bola celkom pekná. Moja teta Ginny mu kvôli tomu jednu strelila."

"Tvoja mama tancovala s Viktorom Krumom?" zopakoval neveriacky Scorpius. Trochu sa posunul, aby urobil viac miesta páru vedľa neho, ktorý bol pevne spojený ústami. Pochyboval, že by si všimli, keby použil Avada Kedavra, aby ich oddelil. Rose prižmúrila pohľad na teraz mimoriadne úzku medzeru medzi nimi, zatlačila si okuliare späť, takže znova lemovali jej hlboké, čokoládové hnedé oči. Scorpius si pomyslel, že vyzerala trošku nervózne, ale na druhej strane, vždy sa vravelo, že muži, hlavne malfoyovskí muži, neboli odborníci, keď prišlo na záhadné zázraky ženskej mysle.

"Áno, už sú to roky, čo sa otec s Viktorom videli, na svadbe strýka Billa a tety Fleur a nemám ho dovolené spomínať pred otcom, pretože sa vážne naštve a očervenie. Prekliata weasleyovská krv."

"Oh, pretože mi otec povedal, že tvoja mama bola hlúpa humusáčka, ktorá trávila väčšinu času v knižnici a  predvádzala sa na hodinách profesora Snapa, hoci ju vôbec nemal rád."

Rose to ohromilo. Vždy vedela, že so Scorpiusom mali rozličné rodinné pozadie, dokelu, rovnako ako dával fakt, že zdedila červené weasleyovské vlasy, kým Scorpius mal hladké blonďavé vlasy svojho otca, tak veľmi najavo, odkiaľ pochádzali, ale nikdy celkom nepochopila, že boli takto rozdielni.

"Hovoríš mu profesor a je mŕtvy, už... dvadsaťšesť rokov?"

"Môj otec ho maximálne rešpektoval a vždy o ňom takto hovoril," zasmial sa Scorpius, ale znelo to duto, takmer vynútené. "Asi jediná tradícia, v ktorej pokračujem."

Dav sa už preriedil a keď sa Rose pozrela na hodinky, uvedomila si, že je takmer polnoc. Hodiny tu sedeli a rozprávali. Hernajs, boli na prekliatom bále a ešte si ani raz nezatancovali, príliš sa nechali pohltiť rozhovorom.

"Moja mama s otcom ho zvykli nenávidieť, mysleli si, že bojoval na druhej strane a odklial môjmu strýkovi Georgovi ucho, ale potom tu bol akýsi škandál zahrňujúci jeho a mamu strýka Harryho a mysľomisa, ktorá patrila Dumbledorovi a teraz mu veria, ale otec ho vždy volá bastardom či blbom, kedykoľvek môže." Zarazila sa a rýchlo sa ostro nadýchla. "Čo tak jeden tanček?"

"Aký hrnček či čo...?"

Rose hanblivo ukázala na tanečný parket.

"No tak, ešte sme si ani raz nezatancovali, nikto už nezostal, čo by sa nám smial, ukazoval a zízal, pretože naše smutné malé úbohé životy bez hádky už tie klebetnice unudili a šli do postele."

"Prečo musíme tancovať?"

"Scorpius Lucius Malfoy, strávili sme posledných sedem rokov tým, že sme si šli po krku a nebolo to kvôli cucflekom. Iste ťa jeden tanec nezabije, ak to nedokázalo toto."

Scorpius neochotne prikývol, dovolil Rose, aby ho vtiahla do stredu siene, kde zostávalo len pár párov, ktoré si opierali hlavy o plece toho druhého. Chytil ju za obe ruky a zamrmlal: "Raz a dva a raz a dva... prestali by ste vy dvaja krucinál na nás zízať?"

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 4. Od: Jacomo - 05.12. 2019
Nejsem velký příznivec next generation, ale uznávám, že jsou autoři, kteří ji umí napsat. A že existuje vývoj, se kterým se dokážu ztotožnit. A k takovým můžu počítat i tohle - Scorpius s Rose, kteří kašlou na dědictví předsudků svých rodičů. Fandím jim! Díky, Jimmi.

Re: Kapitola 4. Od: miroslava - 04.12. 2019
Krásné!!!

Re: Kapitola 4. Od: JSark - 04.12. 2019
Perfektný čistokrvný Scorpius a nenaučili ho tancovať? :D Ozaj, Rose má okuliare? Určite je Ronova? :DDD Díky, bolo to zlaté.

Re: Kapitola 4. Od: denice - 04.12. 2019
No páni, tak Scorpiuse doma nenaučili tančit? :-D Díky.

Re: Kapitola 4. Od: Lupina - 04.12. 2019
Tak tahle čokoládička byla moc pěkná. Hlavně ten závěr. :D Děkuji, Jimmi.

Re: Kapitola 4. Od: Gift - 04.12. 2019
Tentokrat mene strachu, zato notna davka nostalgie a komedie. Ja si rozhodne nestezuji :-). Dekuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Cuban Sombrero Gal: ( Lupina )24.12. 2019Kapitola 24.
Cuban Sombrero Gal: ( Sevik99 )23.12. 2019Kapitola 23.
Cuban Sombrero Gal: ( Jimmi )22.12. 2019Kapitola 22.
Cuban Sombrero Gal: ( denice )21.12. 2019Kapitola 21.
Cuban Sombrero Gal: ( Jimmi )20.12. 2019Kapitola 20.
Cuban Sombrero Gal: ( Sevik99 )19.12. 2019Kapitola 19.
Cuban Sombrero Gal: ( martik )18.12. 2019Kapitola 18.
Cuban Sombrero Gal: ( Ganlum )17.12. 2019Kapitola 17.
Cuban Sombrero Gal: ( martik )16.12. 2019Kapitola 16.
Cuban Sombrero Gal: ( denice )15.12. 2019Kapitola 15.
Cuban Sombrero Gal: ( Lupina )14.12. 2019Kapitola 14.
Cuban Sombrero Gal: ( Iveta )13.12. 2019Kapitola 13.
Cuban Sombrero Gal: ( Lupina )12.12. 2019Kapitola 12.
Cuban Sombrero Gal: ( denice )11.12. 2019Kapitola 11.
Cuban Sombrero Gal: ( Lupina )10.12. 2019Kapitola 10.
Cuban Sombrero Gal: ( Lupina )09.12. 2019Kapitola 9.
Cuban Sombrero Gal: ( Jacomo )08.12. 2019Kapitola 8.
Cuban Sombrero Gal: ( denice )07.12. 2019Kapitola 7.
Cuban Sombrero Gal: ( martik )06.12. 2019Kapitola 6.
Cuban Sombrero Gal: ( Sevik99 )05.12. 2019Kapitola 5.
Cuban Sombrero Gal: ( Jimmi )04.12. 2019Kapitola 4.
Cuban Sombrero Gal: ( marci )03.12. 2019Kapitola 3.
Cuban Sombrero Gal: ( Jacomo )02.12. 2019Kapitola 2
Cuban Sombrero Gal: ( Jacomo )01.12. 2019Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )30.11. 2019Duch Vánoc