Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nedokonalá dokonalosť [FP I]

18. Pomoc 2/2

Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Vložené: Jimmi - 07.04. 2020 Téma: Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Jimmi nám napísal:

Autor: Celebony

Preklad: Jimmi Banner: solace

Originál

Rating: M

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 18 2/2

 

Prvá noc s Callahanovými elixírmi bola úžasná. Celú noc žiadne sny a nerušený spánok, dokonca po tom, čo sa v ten deň stalo na Malfoy manor. Harry sa len desil konca týždňa, kedy mu dôjdu. Avšak druhú noc elixír nezabral. Nemal absolútne žiaden účinok. Harry bol sklamaný a poslal sovu liečiteľovi, ktorý ho povzbudil, aby sa nevzdával a ďalej tie elixíry skúšal. Noc po tom, čo tam spal Ron, elixír znova zabral.

No a vtedy sa vyskytol problém.

Bolo to, ako to Callahan predpovedal; Harry sa zjavne stal imúnny k niektorým prísadám v elixíre. Nanešťastie, kvôli tomu elixír zabral len čiastočne.

Vedel, že je niečo zle hneď, ako si ten elixír vzal. Obvykle po vypití sa jeho myseľ blažene vyprázdnila a on sa cítil veľmi unavený. V poriadku, aj teraz sa cítil unavený, ale jeho myseľ fungovala ako normálne. Pokúsil sa odolať nutkaniu zaspať, ktoré vyvolal ten elixír, ale rýchlo zlyhal.

Tej noci na neho útočil neustály prúd nočných morí, ktoré sa stávali postupom času stále viac a viac násilnejšie a desivejšie. Keďže sa nemohol prebudiť, začal veriť, že sú skutočné a to spustilo takú paniku, že sa nakoniec dokázal vytrhnúť zo spánku, ale dokonca aj vtedy boli účinky elixíru tak silné, že nedokázal otvoriť oči, pohnúť sa či vydať nejaký zvuk takmer pätnásť minút.

Keď sa konečne prebojoval do bdelejšieho stavu, bol takmer hysterický, nedokázal sa prestať triasť a plakať. Kvôli snahe o útechu sa snažil zísť dole do Siriusovej izby napriek riziku, že ho znova prichytia, ale ten elixír mu bránil kráčať a takmer sa po dvoch krokoch zrútil, ledva sa mu podarilo vrátiť do postele. Zvyšok noci strávil tým, že zúfalo bojoval proti elixíru, ktorý sa ho snažil vtiahnuť späť do hrôzou naplneného spánku.

Po tomto sa rozhodol, že už v žiadnom prípade ďalší nebude riskovať, napriek predchádzajúcim pokynom Callahana, aby stále skúšal ďalšie. Žiaden elixír bude znamenať žiaden spánok,  ale čokoľvek bolo lepšie, než byť znova lapený v nočných morách.

***

"Ahoj, Sev," pozdravila Laura, keď sa vypotkýnala z kozuba a odložila svoju dcéru. "Čau, Draco, musím ísť narýchlo z mesta a napadlo mi, či by ste mi nemohli pár vecí postrážiť," kývla hlavou na Annu za sebou, aby to dievčatko nevidelo a nenadchlo sa príliš, "kým budem preč. Ak nie, nie je to problém, zoženiem niekoho iného."

"To nie je potrebné. Postrážime ju," povedal Sev, keď Anna zbožňujúco objala jeho nohy, než pribehla k Dracovi. "Alebo myslíš, že by sme mohli presvedčiť Harryho? Ako naposledy. Vravela si, že by mu to prospelo, správne?"

"Mrzí ma to, Sev," ľutujúco vysvetľovala Laura. "Nech chcem akokoľvek pomôcť Harrymu, určite vidíš, aký je vyčerpaný. Nemôžem mu nechať Annu na starosť, keď by mohol zaspať. A v skutočnosti, naposledy, keď som ho o to požiadala, tváril sa dosť neochotne."

"Povedal prečo?" zmätene sa spýtal Draco. "Normálne miluje de..." odmlčal sa, keď Laura na neho zatskala, "ehm,... strážiť tvoje veci."

"Nie. Nakoniec súhlasil, ale keď som tam nechávala Annu, vyzeral takmer nervózne alebo také niečo," mračila sa Laura.

"Teraz Harry vyzerá nervózne stále," smutne vyhlásil Draco.

Snape, na druhej strane, si zrazu spomenul na Nottove slová, keď sa tí dvaja ruvali, o tom, že sa Harry stáva podobný svojmu strýkovi. Neprekvapilo by ho, keby Harry dovolil, aby sa mu tá ignorantská poznámka dostala pod kožu. Niekto sa s ním musel porozprávať, ale Harry sa vyhýbal Snape manoru, odkedy sa naposledy rozprávali.

"Kam vôbec ideš?" spýtal sa roztržito Draco, keď ho Anna ťahala za košeľu a dožadovala sa na ruky. "Zjavne si v poslednej dobe často mimo mesta."

Laura sa na blondiaka usmiala. "O nič nejde, Draco. Len obchody, o ktoré sa musím postarať. Vrátim sa okolo siedmej a tak veľmi ti za toto ďakujem."

"Niet za čo ako vždy a môžeme plánovať, že zostanete na večeru?" spýtal sa Snape.

"Rada by som, tentoraz ale preskočíme táborák," zažartovala.

"Táborák! Táborák!" vzrušene pišťala Anna.

"Kto vedel, že moja dcéra je takým pyromanom?" zasmiala sa Laura.

Anna sa hrdo uškrnula, nemala potuchy, čo pyroman je.

"A ešte je na to aj hrdá," všimol si Snape.

Laura sa zasmiala, a pobozkala Snapa na líce, než sa rozlúčila a odišla.

"Vieš, zahrkútal by som o tom, aké rozkošné to bolo, ale celá táto situácia začína byť vážne znepokojivá," drzo postrehol Draco.

"Bozkávanie je hnusné," oznámila Anna. "Kedy sa s mojou mamičkou vezmete?"

Snape škaredo zazrel na nich oboch, z čoho Anna vybuchla smiechom. Odkráčal, hlava vysoko, v snahe udržať si posledné zvyšky svojej dôstojnosti.

***

Harry sedel na gauči a zízal na svoju knihu. Snažil sa čítať muklovskú knihu od Koty, aby zabavil svoju myseľ a nemyslel na to, čo sa v poslednej dobe dialo. Sirius bol zase niekde preč s Remusom, pravdepodobne sa snažili prísť na to, čo s ním robiť. Harry sa mu vyhýbal od toho dňa, čo si vymenili synovcov. Vedel, že sa ho Sirius snaží zachytiť osamote, ale Harry sa stále pokračoval vo svojom pláne dištancovať sa od ľudí, a tak zakaždým, čo vytušil, o čo sa Sirius pokúša, vytratil sa z domu, šiel do sprchy alebo niečo podobné. Nebolo mu to príjemné, ale neveril, že sa s ním chce Sirius skutočne o všetkom porozprávať. Mal pocit, že takto robí obom láskavosť. Samozrejme, bol kvôli tomu osamelý, hlavne keď vedel, že Sirius vôbec nie je v dome. Stále si vravel, že je to presne tak, ako to má byť, ale nemohol si pomôcť, aby mu krstný otec nechýbal a premýšľal, či sa prestane snažiť.

Zrazu začul nepovedomé zvonenie.

Musel chvíľku pátrať, kým našiel telefón, ktorý nainštalovali Sirius s Remusom, ale vôbec nepoužívali.

"Haló?"

"Harry? Tu je Hermiona," ozval sa dôverne známy hlas.

"Miona? Ako sa máš?" prekvapene sa spýtal, vďačný, že počuje upokojujúci hlas svojej kamarátky.

"Nudím sa na smrť."

"Naposledy si mi povedala, aby som študoval a tak zabil čas," pripomenul jej Harry s úsmevom.

"Oh, sklapni, Harry, potrebujem pauzu od kníh a už mám hotové všetky úlohy," skučala. "Nechceš prísť na návštevu?"

"Vážne? Dobre, len nechám odkaz Siriusovi."

"Kde je?"

"Povedal, že sa musí ísť o niečom porozprávať so Siriusom, ale kto vie, o čom sa rozprávajú prakticky celý deň." Harry sa snažil znieť uvoľnene, keď čmáral odkaz.

Nastala dlhá pauza.

"Harry, si v poriadku? Niečo sa deje?" podozrievavo sa spýtala Hermiona, keď si všimla jeho smutný tón. Harry nakrátko zatvoril oči a nasadil veselý hlas.

"Čože? Nie, nič sa nedeje. Len som trochu unavený. Včera v noci som bol dlho hore," klamal. Určite mal náročnú noc, ale nie z dôvodu, ktorý povedal Hermione. Spomenul si na predchádzajúce fiasko s elixírom a striasol sa. Určite ho už nezoberie znova.

"V poriadku," skepticky zareagovala. "Nuž, moja adresa je Hurtsford Place 27."

"Dobre, o chvíľu sa uvidíme." Harry zavesil.

Harry položil odkaz na kuchynský stôl, než šiel cez kozub do Hermioninho muklovského domu, rád, že má výhovorku opustiť osamelosť prázdneho domu.

Pri uvítaní sa Hermiona láskavo usmiala, keď sa ostýchavo zdvihol zo zeme, pretože zakopol o poleno v kozube. Len čo sa vyštveral na nohy, kozub sa vrátil do pôvodnej veľkosti.

Objala ho a pátravo si ho prezrela.

"Harry, si si istý, že si v poriadku? Niečo sa stalo?" intuitívne sa spýtala. Nevideli sa odvtedy, čo ho s Dracom prichytili na Malfoy manore.

"Miona, vážne sa nič nestalo. Len som unavený, to je všetko, naozaj," vravel s presvedčivým úsmevom.

Prikývla, rozhodla sa nechať to tak a naznačila mu, aby ju nasledoval do kuchyne.

"Aj Ron príde?" spýtal sa jej Harry, keď vzala z police krabicu krekier v tvare rybičiek.

"Kto vie," zachichotala sa, keď obaja strčili ruky do krabice. "Len čo nám napojili kozub, začal sa tu stavovať bez toho, aby ma vôbec varoval. Snažila som sa ho naučiť, aby najprv zavolal, ale vážne nemá rád telefóny." Odmlčala sa, aby zjedla za plnú hrsť rybičiek. "Okrem toho, už je to celá večnosť, čo sme boli spolu my dvaja," pousmiala sa. Harry jej úsmev zľahka opätoval.

"Úbožiatko," priložil si ruku na srdce. Hermiona pokrútila hlavou a hodila mu na hlavu krekru.

"Chceš previesť po dome?" spýtala sa. Harry prikývol a nasledoval Hermionu z kuchyne s krabicou krekier.

Keď prechádzali po dome, Hermiona mu ukázala každú izbu, ich rozhovor sa točil okolo jej vzťahu s Ronom.

"Je to veľká vec zamilovať sa do kamaráta. Tak dobre sa poznáme, že nehrozí nechcené prekvapenie ohľadne charakteru, vieš? Je to, ako keď sa ti páčila Čcho a myslel si si, že je skvelá. Potom si si uvedomil, že to nie je pravda, ale prišlo to ako úplne prekvapenie a keby si s ňou v tom čase chodil, bol by si skončil s bláznivou frajerkou. Ale s Ronom, poznám ho tak dobre, že osoba, s ktorou chodím, je tá istá osoba, s ktorou chodiť chcem, nie je to len vonkajšia fasáda," vysvetľovala, keď sa dostali do jej izby. Harry prikyvoval, keď sa rozhliadal po všetkých tých zarámovaných obrázkoch. Muklovské zábery Hermiony a jej rodiny počas rokov a čarodejnícke fotky slávneho tria. Harry vzal tú, kde Hermiona s Ronom tancovali na bále a láskavo sa usmial, keď sa jeho dvaja najlepší priatelia pohybovali na hudbu.

"Áno, myslím, že je to to najlepšie, najprv priatelia myslím. Hlavne pre mňa. Tak budem vedieť, že to nie je o tej jazve a celej tej záležitosti s porážkou Voldemorta," vravel, trošku sa prikrčil pri tej spomienke.

Hermiona  sa víťazoslávne usmiala, dostala Harryho presne tam, kam chcela. "Niekto, koho už nejaký čas poznáš. Možno niekto, komu si dôveroval ešte predtým, ako si skoncoval s Voldemortom nadobro, správne?"

Harry zamyslene naklonil hlavu nabok. "Áno. Správne."

"Niekto ako napríklad Ginny?" uškrnula sa. Harry sa karmínovo začervenal a predstieral, že si prezerá názvy kníh na polici.

"Harry?" vyzvala. "No tak, ja už to viem. Môžeš so mnou o tom hovoriť."

Harry si vzdychol a posadil sa na kraj Hermioninej postele, odložil krabičku s rybičkami na jej nočný stolík.

"Dobre, áno, niekto ako Ginny, myslím," zamrmlal.

"Takže, čo s tým chceš robiť?" dychtivo sa spýtala, keď sa oprela o svoj stôl.

Harry na ňu zmätene vzhliadol. "Čože?"

"Musíš urobiť nejaký krok, aby si vás dvoch dal dokopy. Vieš, povedať jej, že sa ti páči alebo niečo také?"

Harry sa odvrátil. "To nemôžem urobiť, Miona."

"Isteže môžeš, Harry. Je to ľahšie, než to vyzerá a určite to stojí za to," protestovala.

"Nie, Miona. Chcem povedať, že nemôžem chodiť s Ginny. Nevyšlo by to. Bude lepšie, keď bude s niekým, s kým bude šťastná," vravel potichu.

Hermiona zvraštila obočie. "O čom to hovoríš Harry? Ste pre seba dokonalí! Jej sa už páčiš celú večnosť! Bude s tebou šťastná!"

"Hermiona, nerozumieš tomu," naliehal Harry s bolestivým výrazom.

Rozhodila frustrovane rukami. "Máš pravdu, Harry, nerozumiem. Vôbec to nechápem. Páči sa ti, vieš, že je do teba blázon, ale hovoríš, že s ňou nemôžeš byť? Ako to dáva zmysel?" spýtala, začínala byť vytočená. Nedokázala pochopiť, prečo Harry večne robí rozhodnutia, ktoré bránia jeho vlastnému šťastiu a pritom si ho tak veľmi zaslúži.

"Všetko s ňou pokašlem. Zaslúži si niečo lepšie. Zaslúži si niekoho, kto nemá tak veľa bremien," vravel so smutnou rezignáciou. "Okrem toho, Weasleyovci boli prvou skutočnou rodinou, ktorú som kedy mal. Keby som chodil s Ginny a zmrvil to, stratil by som viac než len ju a nemyslím si, že by som to dokázal zvládnuť."

"Weasleyovci ťa budú stále milovať," zdôraznila Hermiona. Harry len smutne pokrútil hlavou.

"Nie. U niektorých ľudí bude láska vždy podmienečná. Tvoji rodičia ťa milujú bez ohľadu na všetko, dokonca aj keď niečo pokašleš, ale ja to nemám, Hermiona! Myslíš si, že keď ma Ginny bude nakoniec nenávidieť, tak budem v dome Weasleyovcov stále vítaný? Nie! Iste, práve teraz všetci hovoria, ‘Och, Harry, k nám môžeš prísť vždy’ ale to len preto, lebo som ešte nič zlé neurobil. Len som porazil Voldemorta, takže sú všetci zo mňa šťastní. Bude náročné zabrániť, aby to príliš rýchlo nevyprchalo bez toho, aby som riskoval čokoľvek, čo by to všetko mohlo ukončiť príliš skoro. Ja ich nechcem stratiť!" vykríkol.

Hermiona na neho zízala s otvorenými ústami.

"Harry, toto si vážne myslíš? Že ťa nikto nemiluje bezpodmienečne?" spýtala sa v šoku.

Harry si vzdychol a smutne pokrútil hlavou.

"To je fakt, Miona," ponuro prehovoril. "Ale mňa to netrápi," rýchlo klamal.

"A čo Sirius alebo Stensonovci? A čo ja?" spýtala sa rozčúlene.

"Neuraz sa, Hermiona. Si tou najlepšou priateľkou, ktorú chalan môže mať a stála si pri mne v mnohom, ale každý má svoje hranice. Ver mi, jedného dňa ma budeš mať plné zuby a nebudeš chcieť, aby som bol v tvojej blízkosti. So Stensonovcami je to rovnaké. Sú skvelí a správajú sa ku mne, ako keby som bol jedným z nich, ale vyliečil som rakovinu pána Stensona, takže sú v tejto chvíli zo mňa celí nadšení. Ale už predtým sa preriekli, že majú pocit, že ma sotva poznajú. Chcem povedať, že som len nejaký chlapec, ktorý im minulé leto ostal na krku, vieš? Ale nemôžu mať zo mňa radosť naveky. A Sirius... Sirius si myslí, že ma miluje, ale v skutočnosti ma miluje kvôli môjmu otcovi. Stále žartuje, že som ako on. Vyzerám rovnako a robím rovnaké veci, takže sa Sirius uväznil v sebaklame, že som niekto, kým nie som. A len čo urobím nejakú chybu, uvedomí si, že nie som taký skvelý človek, ako bol môj otec. Chcem povedať, že hádam, že si to nakoniec aj tak uvedomí, ale čím dlhšie mu to bude trvať, tým dlhšie s ním môžem byť a ja nechcem odísť preč," bľabotal Harry, keď si prstami žmolil spodok košele a zízal neprítomne na kolená.

Hermiona na neho zdesene hľadela. "Dokonca Ron?" ochromene zamrmlala, sotva silnejšie než šepot. Harry si zovrel hlavu v rukách.

"Och, bože, hlavne Ron. Musí ma mať už plné zuby po tom, čo ma musel posledné mesiace opatrovať. Ty tiež, Hermiona. Je mi to tak ľúto, v poslednom čase som vám zavadzal. Viem, že sa vy dvaja snažíte, aby ste ma zapojili, ale vážne nemusíte. Vážne ma nemusíte všade so sebou ťahať. Nechcem byť príťažou a ja..." vyhŕkol Harry, veľmi rýchlo skôr než sa dokázal cenzurovať. Hermiona ho prerušila, než mohol pokračovať.

"Harry, prestaň!" vykríkla, prerušila jeho rečnenie. Zmätene na ňu pozrel. Zaplavil ho smútok, keď si nesprávne uvedomil, že ho už viac Hermiona nechce počúvať. Napokon, toto bolo prvý raz, čo sa s niekým podelil o to, čo naozaj cíti a teraz by si nakopal za to, že to urobil. Zahanbene sa odvrátil a chystal sa postaviť.

"Ehm... prepáč mi to, radšej už pôjdem," zamrmlal.

"Nie, Harry, musíme sa porozprávať," zastavila ho zdvihnutím ruky. Prešla k nemu, posadila sa vedľa neho a pritiahla si ho do objatia. Nežne ho poťapkala na zátylku a kreslila mu malé, upokojujúce kruhy na chrbte. Harry v jej náručí stuhol, ale potom sa uvoľnil, oprel si hlavu o jej plece.

"Harry," začala potichu, "prosím, počúvaj ma a ver mi. Všetko, čo si práve povedal, vôbec nie je pravda. Viem, že takýto spôsob uvažovania ti do hlavy vohnali tvoji príšerní príbuzní, ale mýliš sa."

"Hermiona, to je..." nešťastne začal Harry, ale opäť ho prerušila.

"Harry, len ma počúvaj," riekla nežne. "Neviem o všetkom, čo sa ti stalo u Dursleyovcov, ale videla som dosť, aby som vedela, že sa k tebe správali za hranicou príšernosti. Neviem, koľkokrát ťa prinútili myslieť si, že si príťažou alebo o sebe zle zmýšľať. Nikdy nebudem vedieť či nedokážem pochopiť, ako veľmi ti ublížili..."

"Hermiona, prosím..." žobronil Harry na pokraji sĺz. Pokúsil sa odtiahnuť, ale Hermiona ho len objala silnejšie, pobozkala na spánok, než pokračovala.

"... ale skutočne viem, že sa mýlili. Harry, ty si ten najlepší človek, ktorého som kedy stretla. Si taký láskavý a nesebecký. Si zábavný a si dobrý poslucháč. Milujem každú sekundu, čo som v tvojej blízkosti, pretože si mojím najlepším priateľom a milujem človeka, ktorým si. Nechápeš, Harry? Ľudia, ktorí ťa milujú: Weasleyovci, Sirius, ja, my ťa milujeme kvôli tebe, a žiadna chyba, ktorú urobíš, to nezmení, pretože si stále tým istým človekom, stále si Harrym."

"Nie," zareagoval hlasom napätým od emócií. "Ja nie som tým, kým hovoríš, že som."

"Ak nie si tým, čo som povedala predtým, potom prečo si myslíš, že sa s Ronom stále s tebou priatelíme?" spýtala sa, snažila sa prinútiť Harryho pochopiť, že to čo sa mu pokúša povedať, je pravda.

"Neviem! Nerozumiem tomu! Prečo ma stále znášate, hlavne teraz, keď by ste mali tráviť čas spolu? Prečo ste stále pri mne? Nechá... nerozumiem tomu," kričal, zúfalo bojoval so slzami, kým Hermiona dovolila svojím, aby jej bohato stekali po lícach.

"Ach bože, Harry, čo ti to tí ľudia urobili?" zašepkala.

Odtiahla sa, rýchlo si utrela slzy z tváre. Priložila ruky Harrymu na líca a naklonila mu hlavu dozadu, aby sa mu pozrela do očí. Jeho výraz bol súčasne smutný a zmätený.

"Harry, prosím, ver mi. Mýliš sa. Neviem, ako si môžeš myslieť, že si zlý človek alebo že Ron či ja nechceme byť tvojimi priateľmi," zúfalo vravela. Harry odvrátil pohľad. "Nie, Harry, pozri sa na mňa," prikázala. Smaragdové oči sa neochotne zadívali do jej. Pár sĺz uniklo z Harryho očí, spôsobili, že sa zatváril zahanbene. Hermiona ich nežne utrela palcami.

"Počúvaj, Harry. Aj keby si nemal nikoho iného, vždy budeš mať mňa s Ronom. Len preto, že s Ronom spolu chodíme, neznamená to, že ťa pri nás nechceme. Iste, s Ronom sa máme radi inak, než máme radi teba, ale tá láska voči tebe je rovnako silná. Si náš najlepší priateľ."

"Ale..."

"Žiadne ale. Ron ťa miluje ako brata, asi dokonca viac ako svojich skutočných bratov. Aj keď sa občas pohádate a občas si idete na nervy, vždy bude tvojím najlepším priateľom," povedala vážne. "A ja, Harry, ťa milujem. Musíš to vedieť. A bez ohľadu na chybu, ktoré nakoniec urobíš alebo na hádky, do ktorých sa dostaneme, to sa nikdy nezmení. Aj keby som chcela, nemohla by som to zmeniť, pretože ty si ty, a ja ťa nikdy neprestanem milovať bez ohľadu na čokoľvek," vravela, pozerala Harrymu priamo do očí, aby sa uistila, že chápe, že hovorí pravdu, "bez ohľadu na to, čo za vzťah budeme s Ronom mať."

Harry zľahka prikývol, ale Hermiona stále dokázala vycítiť jeho pochybnosti. Očakávala, že keď začne chodiť s Ronom, tak si možno bude Harry pripadať ako tretie koleso, ale netušila, že tak veľmi. Nikdy si neuvedomila, ako veľmi nízke bolo jeho sebavedomie, ktoré pravdepodobne dosiahlo nových hĺbok po útoku jeho strýka u Stensonovcov.

Vzdychla si a mocne ho objala.

Zrazu sa Harry so zalapaním po dychu odtrhol a pritlačil si dlaň na hlavu.

"Harry?" znepokojene sa spýtala Hermiona.

"Som v poriadku, musím ísť..." Chcel sa postaviť, ale tá bolesť sa desaťkrát zintenzívnila a on dopadol s výkrikom na zem. Začal kričať bolesťou, oči mocne zovreté, krv sa mu liala z nosa.

"Harry!" zvrieskla Hermiona. Harry jej o tých záchvatoch už povedal a vedela, že to prejde, ale netušila, že sú takto zlé.

Rýchlo si kľakla vedľa neho.

"Ach bože, ach u Merlina," mrmlala v panike, keď schmatla vankúš z postele, strhla z neho obliečku, pritlačila ju Harrymu na nos, aby zachytila krv. Pritiahla si jeho hlavu do lona a hladkala jeho líca, kým si on svoje vlastné ruky tlačil k čelu.

"Harry?" zvolala, slzy jej stekali po lícach.

"AHHHHHH!" kričal Harry, chrbát sa mu prehol od bolesti. "PROSÍM!!!! PROSÍM ZASTAV TO!!!"

Čoskoro bolesť náhle skončila, zanechala za sebou len búšenie. Harry zastonal a chcel sa posadiť, ale Hermiona ho zadržala na mieste, nežne mu utrela krv a odtiahla jeho ruky preč.

"Mrzí ma to, Miona. Neplač. Som v poriadku, vážne. Nechcel som ťa vydesiť alebo niečo podobné," vravel Harry, ospravedlňujúco sa na ňu pozeral.

"Och, pšššt, ty. Neospravedlňuj sa za veci, za ktoré sa nemusíš ospravedlňovať," vravela so slabým úsmevom. Začala mu masírovať spánky. Harryho oči sa  v uvoľnení zavreli.

"Hmmm, to je skvelé," mrmlal. Hermiona sa zachichotala.

"Áno, mama mi to zvykla robiť, keď som bola chorá alebo aby ma uvoľnila, keď som bola príliš aktívna a mala ísť do postele."

"Miona, zabudni na to, že budeš profesorkou, mala by si byť masérkou," prehlásil. Hermiona sa rozosmiala.

"A nechaj ma hádať, pretože si môj priateľ, tak by si mal masáž zdarma?"

Keď Harry neodpovedal, pozrela nadol a až tak ju neprekvapilo, keď zistila, že Harry zaspal. Bol očividne vyčerpaný.

Posunula sa tak, aby Harry stále mohol ležať s hlavou v jej lone, keď sa načiahla po telefóne. Vytočila Weasleyovcov a ako očakávala, zdvihla to Ginny. Keďže len ona chodila na štúdia muklov, bola jedinou okrem jej otca, kto to zariadenie oceňoval. Pani Weasleyovej sa nepáčilo, ako to znelo a pretože jediný, kto volal, boli buď Hermiona alebo Ginnine muklorodené priateľky, mala dovolené mať ho v izbe.

"Haló?"

"Ginny. Tu Hermiona. Mám v izbe spiaceho Harryho, ktorý len čaká na teba," zašepkala s úsmevom.

"Och, netáraj, Hermiona," karhala ju Ginny.

"Nie, myslím to vážne, Ginny. Práve mal jeden z tých svojich záchvatov a zaspal rovno na zemi. Môžeš sa zastaviť, ak chceš. Potrebuje nejakého človeka ako vankúš a niekoho, kto mu bude láskyplne hladiť tvár," doberala si ju, ale zrazu začula obsadený tón. "Ginny?"

O sekundy neskôr sa v jej spálni zjavila zadychčaná Ginny. "Harryho hladič sa hlási do služby," zažartovala, než sa pozrela na Harry. "Ach bože, je taký nádherný," láskyplne si vzdychla.

Dievčatá si opatrne vymenili miesta, snažili sa nesmiať pri pomyslení na Harryho reakciu, keď sa prebudí.

Ginny sa zamračila a nežne utrela trošku krvi z Harryho líca svojím rukávom. Hermiona zakryla Harryho dekou. Ginny sa sklonila a nežne ho pobozkala na čelo, dala mu dole okuliare a potom mu začala jemne a pomaly masírovať spánky, keď sa s Hermiona potichu rozprávali a jedli krekry.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 18. Pomoc 2/2 Od: lenus - 08.04. 2020
Človek čaká ako to Ron s draco na harryho vybalia a nakoniec sa to podarí Hermione, super! Aj keď v tejto poviedke je Ron prekvapivo celkom rozumný, som rada, že tento rozhovor sa udial v réžii hermiony :) Ale aj tak sa najviac teším na interakciu so Severusom, vďaka za preklad ????

Re: 18. Pomoc 2/2 Od: Jacomo - 07.04. 2020
Všichni Harryho milují a jen on to pořád nevidí. Chudák kluk. Laura začíná působit nějak podezřele - a jelikož si nic nepamatuju, nevím, jestli se nějak negativně projeví nebo ne. Děkuju za další část, Jimmi.
Re: 18. Pomoc 2/2 Od: Jimmi - 08.04. 2020
Práveže si tiež neviem vybaviť, kam chodila alebo čo za tým bolo. Uvidíme, pretože sa má ešte tak veľa stať a nejako málo kapitol zostáva. Autorka ich začala slušne naťahovať. Díky moc

Re: 18. Pomoc 2/2 Od: 1Ivy1 - 07.04. 2020
Úžasné. Ďakujem za preklad. Nádherná kapitolka. Neskutočne sa teším na pokračovanie. :D

Re: 18. Pomoc 2/2 Od: denice - 07.04. 2020
Callahanovy lektvary tedy Harrymu moc nepomáhají. Těch povídek jsem v poslední době četla tolik, že si nějak nevybavuji, co tomu říká Severus. Při jeho obvyklé paranoie bych čekala, že si vezme vzorky na analýzu, co vlastně Harry dostává. Imunita je jedna věc, ale jak to s Harrym cvičilo, to je jiná píseň. Jsem ráda, že se rozhodl, že už je nebude brát. Snad pomohla návštěva u Hermiony, snad si její slova vzal k srdci. Díky.
Re: 18. Pomoc 2/2 Od: Jimmi - 07.04. 2020
On o tom nevie, mám dojem, že sa dohodli, že o tom pomlčia, pretože Snape nesúhlasí. A dohodli sa, že ak Harry nezačne spávať, tak to Callahan povie Siriusovi, keď skončí tých 14 dní či koľko dostali.

Re: 18. Pomoc 2/2 Od: Lisbeth - 07.04. 2020
Jupí, dočkala jsem se. Nelíbí se mi ta ženská okolo Seva, nějak mi k němu nesedí. Myslím, že mu podvědomě nepřeji štěstí s ženskou :-D A velmi doufám, že se Harry nebo Ginny nějak vyjádří už. Kapitola super. Avšak stále čekám na nějaké řešení pro Harryho. Totiž kýčovitě si užívám vážné rodičovské rozhovory. :-D Děkuji za překlad. Lisbeth
Re: 18. Pomoc 2/2 Od: Jimmi - 07.04. 2020
Ja som si až teraz všimla, že sú tam náznaky, že Laura robí niečo "nekalé". Nespomínam si ako sa vysvetlia tie jej časté odchody. Ale aspoň už aj Hermiona vie. Nejaký takýto rozhovor som čakala od Snapa (autorka nás dobre zmiatla tým Dracom s Ronom, myslela som, že to budú oni). Teraz premýšľam, o čom sa s ním bude baviť Snape/Sirius, veď predsa to isté nemôže zase zopakovať, či? Díky moc za komentár.

Prehľad článkov k tejto téme:

Celebony: ( Jimmi )03.08. 2020Epilóg Nové začiatky 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.07. 2020Epilóg 1/2
Celebony: ( Jimmi )22.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 4/4
Celebony: ( Jimmi )17.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 3/4
Celebony: ( Jimmi )11.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 2.časť
Celebony: ( Jimmi )10.07. 2020 26. Nedokonalá dokonalosť 1.časť
Celebony: ( Jimmi )07.07. 202025. kapitola Len Harry 3/3
Celebony: ( Jimmi )05.07. 202025. kapitola Len Harry 2/3
Celebony: ( Jimmi )03.07. 202025. kapitola Len Harry 1.časť
Celebony: ( Jimmi )30.06. 202024. Dôvod bojovať 2/2
Celebony: ( Jimmi )28.06. 202024. Dôvod bojovať 1/2
Celebony: ( Jimmi )26.06. 202023. Zelené svetlo 2/2
Celebony: ( Jimmi )23.06. 202023. Zelené svetlo 1/2
Celebony: ( Jimmi )21.06. 202022. Najhoršie nočné mory 2/2
Celebony: ( Jimmi )19.06. 202022. Najhoršie nočné mory ½
Celebony: ( Jimmi )18.06. 202021. Záchrana
Celebony: ( Jimmi )11.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2
Celebony: ( Jimmi )10.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 1/2
Celebony: ( Jimmi )15.04. 202019. Je preč 3/3
Celebony: ( Jimmi )14.04. 202019. Je preč 2/3
Celebony: ( Jimmi )11.04. 202019. Je preč 1/3
Celebony: ( Jimmi )07.04. 202018. Pomoc 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202018. Pomoc 1/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202017. Pochyby a nedôvera 2/2
Celebony: ( Jimmi )24.03. 202017. Pochyby a nedôvera 1/2
Celebony: ( Jimmi )17.03. 202016. Bod zlomu 2/2
Celebony: ( Jimmi )03.03. 202016. Bod zlomu 1/2
Celebony: ( Jimmi )28.02. 202015. Zlý nápad
Celebony: ( Jimmi )10.02. 202014. Priateľ či nepriateľ 1.časť + 2. časť
Celebony: ( Jimmi )29.01. 202013. Reakcie 3.časť
Celebony: ( Jimmi )28.01. 202013. Reakcie 2.časť
Celebony: ( Jimmi )27.01. 202013. Reakcie 1.časť
Celebony: ( Jimmi )19.11. 201912. Následky 3. časť
Celebony: ( Jimmi )16.11. 201912. Následky 2.časť
Celebony: ( Jimmi )12.11. 201912. Následky 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.10. 201911. kapitola 2/2
Celebony: ( Jimmi )20.10. 201911. Roztrieštená ilúzia bezpečia 1/2
Celebony: ( Jimmi )18.10. 201910. Strach 2/2
Celebony: ( Jimmi )11.10. 201910. Strach 1/2
Celebony: ( Jimmi )27.09. 20199. Vadná dokonalosť – 2. časť
Celebony: ( Jimmi )20.09. 20199. Vadná dokonalosť – 1. časť
Celebony: ( Jimmi )10.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )02.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 2. časť
Celebony: ( Jimmi )22.08. 20198. Skúmanie nového teritória - 1. časť
Celebony: ( Jimmi )13.08. 20197. Prví a druhí - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )26.07. 20197. Prví a druhí - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )25.07. 20197. Prví a druhí - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )22.07. 20196. Lekáreň - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )20.07. 20196. Lekáreň - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )19.07. 20196. Lekáreň - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.06. 20195. Otázky a odpovede
Celebony: ( Jimmi )13.06. 20194. To, čo by ste nečakali
Celebony: ( Jimmi )04.06. 20193. Odhalenia
Celebony: ( Jimmi )14.05. 20192. Vydarené výmysly Weasleyovcov
Celebony: ( Jimmi )07.05. 20191. kapitola Začiatky
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.05. 2019Úvod k poviedke