Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nezachrániteľný

Časť štvrtá

Nezachrániteľný
Vložené: Jimmi - 21.05. 2020 Téma: Nezachrániteľný
Jimmi nám napísal:

Unsalvageable

Názov: Nezachrániteľný

 

Autor:  LoveBugOC

 

 


Po tejto kapitole sa asi nemá zmysel pýtať, čo ďalej, ale anketa tam stále je. Rozhodujete aj o ďalšom preklade. Samozrejme, ak budem mať náladu na konkrétnu poviedku, má to prednosť :)

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Štvrtá časť

 

Začína sa to stávať rutinou. On sa ráno prebudí a prvé, po čom sa načiahne, je pivo. Celý deň strávi tým, aby sa opil; a aby opitý zostal. Ona sa po práci zastaví v jeho hotelovej izbe, uprace prázdne fľaše a krabice od jedla (väčšinou donášky), než ho prinúti ísť do postele. Potom sa díva ako spí, až kým sa jej nezačne driemať a nevráti sa do vlastného bytu. A na druhý deň si to zopakujú zase odznova. Začína to byť pre ňu obohrané, stále po ňom upratovať a starať sa o neho, ale predsa to stále robí. Vždy sa vráti. Väčšinou preto, že teraz je to už naozaj rutina. A tiež preto, že ho jednoducho nedokáže opustiť. Je si istá, že on chce, aby to urobila, ale ona to nedokáže. Nedokáže ho nechať samého, keď vie, že trpí. Nedokáže ospravedlniť to, že by ho nechala chradnúť bez ohľadu na to, aký je hrubý, alebo ako bol ku nej v škole hrozný, alebo ako veľmi ho jej priatelia stále nenávidia. Alebo ako veľmi chce, aby ho nenávidela ona. Pretože keď na to príde, každý niekoho potrebuje, či to chce priznať alebo nie; hoci on niečo takéto určite nepripustí. Možno je pre neho tým človekom ona. Možno je on, nejakým zvláštnym, zvráteným spôsobom, tým človekom pre ňu.

Tak či tak, bez ohľadu na dôvod, počíta s tým, že v tom bude pokračovať dovtedy, až kým už viac nebude vládať.

XXX

Už sú to dva týždne odvtedy, čo sa Grangerová začala hrať na jeho pestúnku kvôli jeho opilstvu. Dva týždne odvtedy, čo sa stala jedinou konštantou v jeho živote, okrem alkoholu samozrejme. Dva týždne. Nedokáže si spomenúť na to, kedy strávil toľko času s jednou jedinou osobou. A určite si nedokáže spomenúť na to, kedy strávil tak veľa času s ňou.

A predsa by nechcel, aby jeho pestúnkou bol niekto iný. V skutočnosti, keď ona nie je nablízku, čo i len na niekoľko hodín, chýba mu. Je jedinou osobou, ktorá sa na neho nepozerá ako na netvora, ako keby nebol strateným prípadom. Je jediným človekom, ktorý sa k nemu nespráva, ako keby bol diablom. Verí v neho, hoci jej k tomu neposkytol jediný dôvod. A časti z neho sa to páči. Časti z neho sa páči ten výraz plný nádeje v jej očiach, keď vytriezvie; nepripúšťa si ten sklamaný výraz, ktorý nadobudne, keď sa načiahne po ďalšej dávke. Páči sa mu, že sa s ním rozpráva ako s normálnou ľudskou bytosťou namiesto toho, aby sa s ním rozprávala ako s niekým, kto je pod ňou, s niekým, kto nestojí za to, aby dýchal vzduch, čo vydychuje. A ak má byť k sebe úprimný, úplne a naprosto úprimný, páči sa mu, keď na neho kričí kvôli jeho zlozvykom a správaniu; že sa nebojí na neho naštvať a povedať mu presne, čo si myslí. Pretože tým dáva najavo, že sa stará. Že jej na ňom záleží dosť nato, aby tu trčala, hoci zakaždým, keď to urobí, povie jej, aby nezostávala. A hoci vie, že by nemala, že je nad ním a že by jej bolo lepšie bez jeho bremena, a hoci jej to hovorí každý deň, tajne má rád, že zostáva. 

V piatok sa tu rutinu rozhodne zmeniť. Vie, že sa to Grangerovej nebude páčiť a to je presne dôvod, prečo to urobí.

XXX

Hermiona začína v piatok po práci panikáriť. Zastavila sa v čínskom rýchlom občerstvení po ceste do Malfoyovho bytu, ale keď sa tam dostala, je prázdny. Necháva jedlo na pulte, premiestni sa do vlastného bytu, či namiesto toho nešiel tam, keď ho nudilo čakať na ňu. Je dosť sklamaná, keď tam nie je. Jednako je ešte pomerne pokojná, keď ho začína hľadať. Premiestni sa späť do jeho bytu a ešte raz skontroluje izby, než sa ide spýtať Maxa, či nevie, kam šiel. Odpoveď je samozrejme nie a tak sa začne Hermionina misia nájsť ho  - pretože Merlin vie, do akých problémov sa každú chvíľu dostane. Ako by to urobila každá bystrá čarodejnica, ide do každého baru/krčmy v čarodejníckom svete, ale on nie je v žiadnom z nich. To až vtedy začne panikáriť. A v tomto stave paniky sa rozhodne ísť do Harryho bytu.

So slzami v očiach vystúpi z kozuba do obývačky bytu, o ktorý sa Harry delí s Ronom.

"Harry?"

Keď sa okamžite neozve odpoveď, skúsi to znova.

"Harry?"

Hlas má príliš napätý na svoj vkus. O chvíľu neskôr sa v obývačke objavia Harry s Ronom, vyzerajú znepokojení a zmätení.

"Čo sa deje?" okamžite sa pýta Harry.

"Čo sa deje?" opakuje Ron.

"Nemôžem ho nájsť..."

"Malfoya?" pýta sa hlúpo Ron, znie, ako keby sa už nemohol starať menej.

"Áno! Nemôžem ho nájsť. Neviem, kde je..."

"Ako si ho stratila?"

"Ja som ho nestratila! Len som... Po práci som šla k nemu, ale cestou tam som sa zastavila v jeho obľúbenej čínskej reštaurácii, aby som zobrala večeru a keď som prišla, bol preč a tak som šla do svojho bytu a ani tam nebol a tak som..."

"Dobre, Hermiona, upokoj sa," vraví Harry, chytí ju za plecia a pozrie sa jej do očí, aby ju ukľudnil.

"Len sa... uvoľni, dobre? Zhlboka sa nadýchni..."

"Neviem, kde je, skontrolovala som všetky čarodejníckej bary, ale nikde nebol..."

"Možno je v muklovskom?"

"Tých sú stovky! Merlin vie, že dokáže byť taký tvrdohlavý! Kto vie, do akých problémov sa dostane..." zašepká, hľadí na zem, keď jej hlavou uháňajú stovky možností.

"Pomôžeme ti ho pohľadať. Poďme, Ron..."

"Vy... vy by ste to urobili? Nenávidíte ho."

"Nerobíme to kvôli nemu, robíme to kvôli tebe," hovorí jej Ron.

A toto je dôvod, prečo nie sú len jej najlepšími priateľmi. Sú ako jej bratia. Pretože napriek tomu, že nenávidia Malfoya - pohŕdajú ním za všetky tie veci, čo urobil (a čo neurobil) - sú ochotní jej pomôcť pohľadať ho, pretože aj keď to nikomu nedáva zmysel, jej na ňom záleží. A to je to, na čom záleží im.

XXX

V Londýne je zima. Je chladno a sneží a už sú to hodiny, čo začali hľadať Draca Malfoya, absolútne bez úspechu. Oni traja - Zlaté trio - kráča po poslednej ulici, až kým to na dnes nezabalia. Je relatívne pokojná noc - príliš chladná a vlhká pre väčšinu návštevníkov večierkov. Ulice sú prakticky prázdne až na pár odvážlivcov, ktorí si trúfnu do tohto počasia. "Som si istý, že sa zajtra ukáže s opicou ako vždy, Miona," hovorí Harry.

"To mi náladu nezlepšuje," zamrmle.

"Prepáč."

"Stále to nechápem. Stále nerozumiem, prečo pre teba tak veľa znamená," stále sa diví Ron.

"Nie je taký zlý..."

"Je to alkoholik, Hermiona. Viac než to, bol to smrťožrút..."

"Neexistoval žiaden dôkaz, že niečo zlé urobil, spomínaš si? Len... potrebuje, aby niekto v neho veril. Nemá nikoho iného," zašepká, hľadí do zeme.

"Si si istá, že to vôbec funguje? Nezlepšuje sa," pripomína Harry.

"Ale ani sa nezhoršuje. Nie je to zlý človek. Áno, kvôli alkoholu je trochu hrubší než zvyčajne, a nahnevanejší, ale... nič iné nepozná."

Nastane dlhá pauza, v ktorej trio kráča bok po boku po snehom pokrytom chodníku, než sa zastaví pred poslednou krčmou na ich zozname.

"Myslím, že ak si vydržala takto dlho... tak v ňom možno existuje niečo, čo stojí za záchranu," zamyslene zamrmle Harry.

"Za mňa tomu neuverím, až kým to neuvidím," dodá Ron.

"Toto je naša posledná zástavka, Miona. Ak tu nie je, ideme domov, súhlas?"

Hermiona si vzdychne, je ochotná priznať porážku. "Súhlasím."

"A čo ak tu je?"

"Nakopem mu jeho prekliaty zadok."

"Skvelé!" poteší sa Ron.

Hermiona vojde do krčmy ako prvá, skúma časti miestnosti, na ktoré dovidí zo vstupnej chodby. Ron s Harrym stoja za ňou, tiež sa rozhliadajú. Nie sú nahnevaní ani znepokojení, len ho chcú rovnako horlivo nájsť.

"Hermiona..."

Pozrie sa smerom, kam ukazuje Ron a zaplaví ju obrovské množstvo úľavy. Usmeje sa na oboch. Ale keď ďalej pozoruje blonďavého muža, ktorý sedí o pár stolov ďalej, s pravou rukou na pleciach peroxidovej blondínky a s ľavou okolo pása ďalšej, zaplaví ju oveľa väčšie množstvo hnevu. Zaškrípe zubami, aby si zabránila zajačať na neho cez celú krčmu (a pritiahnuť k nemu ešte viac pozornosti), jej pohľad sa nebezpečne prižmúri. Ten má ale drzosť! Ona kvôli nemu robí všetko - všetko! -  a on vôbec nemá žiadne výčitky, aby... takto zmizol! A potom to roztočí v krčme, objíma nie jednu, ale dve ženské? Ta prekliata bezočivosť! Než si uvedomí, čo robí, nakráča k nemu, ruky zovreté v päste pri bokoch. Nejasne si uvedomuje, že Harry s Ronom kráčajú za ňou, tvária sa mimoriadne nepohodlne. Zastaví sa pred jeho kójou, založí si ruky vbok, čaká tak trpezlivo, ako je možné, kým si ju všimne.

Prvé, čo zaregistruje, je náhly nedostatok svetla pri jeho stole, ako keby na nich vrhli nejaký tieň. Ako druhé si všimne, že kým šepká opité, sladké bezvýznamnosti do uší dievčat, sotva mu venujú pozornosť. Keď konečne vzhliadne, videnie má rozmazané alkoholom, všimne si, že tam stojí Grangerová. Na jeho perách sa objaví úsmev, ukáže zuby, keď sa nakloní dopredu, stiahne ruky z dievčat vedľa seba.

"Grangerová! Našla si ma! Si v tom poriadne dobrá."

"Ty si to nijako neuľahčil," vyštekne, prekríži si ruky na hrudi.

"Sadaj, Grangerová! Vy dvaja tiež, chalani. Len poďte," usmeje sa, ukáže na prázdne miesta oproti sebe.

"Nemôžeme zostať," povie mu Hermiona.

"Čože? Prečo nie? Samozrejme, že môžete! Ty môžeš vždy," drzo jej pripomenie. Uškrnie sa, oprie sa dozadu, keď položí ruky okolo svojich nových priateliek.

"Čo sú zač?" spýta sa a ukáže na ne.

"Och, aký som nevychovaný. Grangerová, toto je Bella a Claire. Dievčatá, toto je Grangerová..."

"Hermiona Grangerová."

"Áno, to."

Hermiona pretočí očami. "Správne, nuž, tak teraz keď si sa zabavil..."

"Ja nikam nejdem."

"Malfoy..."

"Prečo by som dopekla mal odísť, Grangerová? Toto je najlepšie miesto na zemi! Skvele sa... bavím."

"Fajn... Potom sa o seba postaraj sám, ja som skončila." Otočí sa na päte a pretlačí sa cez omráčeného Harry s Ronom, ktorí ju krátko na to nasledujú, keď sa pokúša zadržať slzy.

Draco sleduje, ako odchádza. Jeho pohľad je zastretý a najprv si myslí, že sa to s ním zahráva jeho myseľ, takže zažmurká. Ale potom je preč. A on čaká, kedy sa vráti. Čaká, kedy k nemu napochoduje, najačí na neho, aby sa vzchopil a dostal svoj zadok z tej prekliatej kóje. Čaká na hnev, frustráciu a ohnivú búrku, ktorou je Hermiona Grangerová, po celý čas, čo sa tie dve dievčatá po jeho bokoch, pokúšajú opäť získať jeho pozornosť. Ale ona sa nevráti. Nenastane žiaden príchod, žiadne jačanie, žiadne požiadavky. Nie sú tam žiadne zlatohnedé oči, ktoré ho napriek hnevu prosia, žiadne pery sa nechvejú od nepreliatych slz frustrácie. Nie je tu žiadna Hermiona Grangerová.

A vtedy mu to naozaj začína dochádzať, pretože zrazu vidí, čo len pred chvíľou bolo rovno pred ním, ale on si to len teraz uvedomuje. To, ako ho jej oči prosili, aby sa s ňou vrátil. To, ako sa jej spodná chvela, keď sa snažila pred ním neplakať. To, ako znel jej hlas, nie vyhrážajúco sa ako normálne, ale porazenecky. Skutočne porazene; vzdala to s ním. A tá myšlienka samotná ho vydesila až to triezvosti.

XXX

Už plače celé hodiny.

Keď opustili tú krčmu, odtiahli ju do bočnej uličky a odmiestnili ich späť do jej bytu, kde sa zrútila na gauč a len tam kvílila. Bez žiadneho zrejmého dôvodu plakala. Ron utekal pripraviť čaj, kým Harry sedel vedľa nej a hladil ju po chrbte v pomalých, chlácholivých kruhoch, kým potláčala vzlyk za vzlykom. Bola tak ohromená emóciami, že si ani nebola istá, čie je to kňučanie. Hnevu. Frustrácie. Sklamania. Strachu. Smútku. Tak veľa vecí, tak veľa myšlienok jej uháňa mysľou, že ani nedokáže nájsť rozumné vysvetlenie, prečo je taká rozrušená.

Prestane plakať až o hodiny neskôr, a trio zmĺkne. "Prepáčte mi to..."

"Nemáš sa za čo ospravedlňovať. Si rozrušená, to je pochopiteľné," nežne jej hovorí Harry.

"Áno, ale... nemala som vás ťahať po Londýne, aby ste ho hľadali."

"Héééj, dostalo nás to z domu. Niežeby sme mali niečo lepšie na práci," povzbudzuje ju Ron.

"Jednako... Ďakujem vám. Ale už by ste asi mali ísť."

"Si si istá?"

"Môžeme zostať, ak chceš," navrhne Ron, v skutočnosti nalieha.

"Nie, choďte... Budem v pohode," sľubuje Hermiona.

"Dobre, zavolaj nám, ak budeš niečo potrebovať. Alebo sa zastav," povie jej Harry.

"Vďaka," zašepká, pousmeje sa. Sedí na gauči, sleduje ako odchádzajú letaxom. Usmeje sa a zamáva, keď ich plamene prehltnú, ale keď zmiznú, jej úsmev vybledne. Znova sa zvalí na podušky, pritiahne si kolená k hrudi, aby sa upokojila. Oči má červené a opuchnuté, boľavé a z nosa jej tečie. Stále má na sebe oblečenie z práce - perleťovo bielu blúzku zastrčenú do úzkej sukne so strieborným opaskom. Hodila kabát na gauč, keď predtým prišla a čierne topánky odkopla vedľa dverí pri vchode. Avšak vlasy stratili svoj "pracovný lesk", pretože doteraz už boli príliš často rozstrapatené a poťahované.

Sotva päť minút potom, čo sa schúlila na gauči, kozub zahrmoce, naznačuje, že niekto prichádza letaxom. Bez toho, aby vzhliadla, reaguje: "Chalani, som v poriadku, vážne."

Jedinou odpoveďou je ohlušujúce ticho, ktoré poľahky zaplní jej byt. A keď vzhliadne, prekvapí ju, keď zbadá hlavu blonďavých vlasov s tmavými, previnilo vyzerajúcimi šedými očami, ktoré na ňu hľadia. Zalapá po dychu, zaskočená jeho prítomnosťou.

"Čo-čo tu robíš?"

Draco zaváha. Je príliš neistý ohľadne toho, čo tu robí. Len na ňu naďalej zíza, kvôli čomu sa cíti ešte previnilejšie.

"Plakala si," všimne si.

"Som v poriadku."

"Prečo si plakala?" V jeho hlase je akási podivná nežnosť, neznámy druh záujmu. Stále na neho hľadí, snaží sa ho pochopiť, než sa odvráti.

"To nie je tvoja vec, Malfoy. Prečo si tu?" Tvrdohlavo sa odtlačí na nohy, prekríži si ruky na hrudi – skôr kvôli ochrane než hnevu.

"Ja len... neviem... naozaj neviem," kokce, sám si nie je istý odpoveďou. "Ja som len... chcel som ísť domov, tie baby boli príliš otravné - a potom som si spomenul, aké je to tam osamelé a vedel som, že budeš tu, tak..." Komolí slová, ale je v nich náznak pravdy. Uprene na ňu pozerá, ako keby sa bál odvrátiť, ale rovnako má strach pokračovať v pozeraní. Je ako dieťa, ktoré sa obáva trestu, o ktorom vie, že sa blíži. Časť z nej sa chce roztopiť a povedať mu, že všetko je v poriadku, lenže nie je.

Nesúhlasne na neho prižmúri oči. "A tak čo? Rozhodol si sa, že sa zastavíš v nádeji, že sa zase o teba postarám? Povedala som ti, že som s tebou skončila."

"Počúvaj, Grangerová..."

"Nie! Nie, ty ma počúvaj, Malfoy! Mám už toho plné zuby! Robím kvôli tebe všetko! Robím všetko a nič od teba na oplátku nedostávam. Žiadne ‘Ďakujem, Grangerová, žiadne ‘Dobrá práca, Grangerová’, žiadne ‘Som tvojím dlžníkom, Grangerová’ - nič! Nič mi nedávaš, okrem prekliatej migrény a zasraného záchvatu paniky, ty ignorantský kretén! Kto si dopekla myslíš, že si, Malfoy?"

"Ja..."

"Ty čo? Mrzí ťa to? Si vďačný? Na to je už trošku neskoro..."
"To nemyslíš vážne," unavene zašepká.

"Och, prečo nie? A prečo by som nemyslela? Si sebecký, hrubý a celé týždne ma využívaš a ja už mám toho plné zuby. Chcem ti pomôcť, ale nedokážem to, ak ty nepomôžeš mne..."

Zrazu nemôže pokračovať, keďže jeho pery - chladné, tvrdé a popraskané - prudko narazia na jej. Spočiatku je šokovaná a nevie ako reagovať, tak nereaguje. Rukami zovrie jej tvár, mierne zakloní jej hlavu dozadu, aby mal lepší prístup; rozdiel vo výške medzi nimi mu sťažuje možnosť bozkať ju poriadne. Zhíkne, keď prejde jazykom po jej perách a využije výhodu jej rezignácie, aby jej vsunul jazyk do úst. Prehltne ston potešenia, keď položí ruky na jeho pás. Chutí ako vodka, ohnivá whisky a cigarety a to samotné by malo stačiť, aby ho odtlačila, ale ona si ho prisunie bližšie.

Príliš skoro sa odtiahne, pritlačí sa o ňu, keď obaja lapajú po vzduchu. Rukami ju stále drží za tvár a jej zostávajú na jeho bokoch.

"Čo... čo to bolo?" zadýchane zašepká.

"Inak by si neprestala rozprávať."

"Jéj, vďaka." Jej hlas je aj suchý, aj nepobavený, keď sa odtiahne, zatlačiac na jeho hruď, keď sa od neho odvráti.

"Po-počkaj, Grangerová..." Načiahne sa po jej lakti, pritiahne si ju znova tvárou k sebe. Zakopne o vlastné nohy, dopadne na jeho hruď s tichým "uf" a spôsobí, že pár krokov cúvne. Stále je opitý, to vidí, ale veľmi sa snaží nedať to najavo.

"Čo?" Jej hlas nie je silnejší než šepot, keď sa snaží, aby sa mu nepozrela do tváre.

"Žartoval som... chcem povedať, ide mi rozhodiť hlavu, áno, ale... Grangerová..." Použije voľnú ruku, aby jej zaklonil bradu dohora, tak že nemá inú možnosť, ako sa na neho pozrieť a on sa na ňu usmeje. "Znova sa ma spýtaj, prečo som tu," nežne požaduje.

"Prečo si tu?"

"Chýbala si mi."

Zažmurká, zaskočená. Ona mu chýbala? Je to vôbec možné?

"Ja som ti... čo?"
"Chýbala si mi."

"Na to si mal myslieť skôr, ako si zdrhol..."

"Zdrhol som len preto, že som vedel, že ma nájdeš. Vždy ma nájdeš..."

"Tak to je možno ten problém! Si príliš rozmaznaný - predpokladáš, že stačí kývnuť a zavolať a ja tam budem. Ja už to viac neurobím."

"Viem. Dnes som si to uvedomil... a máš pravdu. To je presne ten problém. A máš absolútne pravdu, Grangerová. Využíval som ťa," prizná.

"Dobre, som rada, že sa v tomto zhodneme."

"Ja len... potrebujem ťa," zamrmle, pritiahne si ju bližšie. "Nemal by som, ale potrebujem ťa. Ty si... ty si jediná osoba v celom tomto svete, na ktorú sa môžem spoľahnúť. Ty si jediným človekom, ktorý je ochotný dať mi druhú šancu, ktorý je ochotný vo mňa veriť. Vďaka tebe... sa cítim lepšie."

"Myslela som, že sa cítiš lepšie vďaka alkoholu," tvrdohlavo protirečí.

"Cítim, ale to je iným spôsobom. Ty len si... ty si vždy tu. Tak som si zvykol, že si tu, že keď nie si, tak mi... chýbaš. A keď si dnes večer odkráčala preč, myslel som si... nuž, len som si myslel, že budeš nablízku, ako si vždy. A potom si odišla a ja... ja som sa na to pokúšal zabudnúť. Snažil som sa zostať a rozprávať sa s tými babami, ale nemohol som. Chcel som, aby si sa vrátila..."

Nemohla si pomôcť, aby sa na jej perách neobjavil úsmev, alebo to ako sa obmäkčila rovno pred ním. Toto bola tá najbližšia vec ku ‘Ďakujem ti, Grangerová’, pomyslí si, a dajako... je to ešte lepšie.

"Ty si jediným človekom, ktorému nie som ukradnutý, Grangerová a to je ten jediný dôvod, kvôli ktorému fungujem ďalej."

"Vážne mi sťažuješ, aby som bola na teba nahnevaná," zamrmle, hravo na neho zazrie.

"Dobre, nechcem, aby si na mňa bola nahnevaná."

"Tak čo potom chceš?"

"Teba."

Znova sa zmocní jej pier, prehrabne prstami jej rozstrapatené vlasy a potom prejde rukami k jej pásu, kde si ju pritiahne k sebe. Tentoraz mu bozk rýchlo opätuje, dychtivo zaborí prsty do jeho blonďavých vlasov, stoná do jeho úst. Prehltne jej ston, vtiahne jej spodnú peru, keď ju pritlačí o stenu, nadvihne a súčasne odtlačí jej sukňu nahor, aby ho mohla objať nohami okolo pása. Hermiona krátko zauvažuje, ako to všetko naraz dokáže, keď pri tom chutí a vyzerá ako opitý, než všetky racionálne myšlienky, ktoré kedy ohľadne Draca Malfoya mala zmiznú; príliš ju rozptyľuje pocit jeho pier a jeho jazyka na jej krku a kľúčnej kosti. Podopiera ju svojím telom, kým jej poťahuje blúzku, aby ju vytiahol zo sukne, než sa vrhne na gombíky. Oprie hlavu dozadu o stenu, keď stiahne látku z jej pliec a odhalí jej perleťovo bielu podprsenku a dokonale tvarované prsia. Zastoná, pritlačí si čelo do záhybu jej krku, keď cíti, že tvrdne.

"Grangerová..."

"Hmmm?"

"Musíš mi povedať, aby som odišiel... inak nebudem schopný prestať," zamumle, nadychuje sa jej levanduľového parfumu.

"Tak neprestávaj."

Nato zastoná a pobozká ju, tak vášnivo, tak emocionálne - je to surové a zúfalé - a pomyslí si, že ak ju čoskoro nebude mať, tak asi zomrie.

"Spálňa."

Jej požiadavka - hoci si je pomerne istý, že je to príkaz - sa ozve medzi krátkymi, trhanými nádychmi. Prikývne, jeho pery vyhľadajú jej krk, keď zakloní hlavu a jeho ruky ju objímu okolo pása, keď ju zloží na zem. Potkýnajú sa chodbou do spálne. Stiahne mu košeľu cez hlavu, len na sekundu oddelí ich telá, keď jeho prsty nájdu opasok jej sukne, než prejdú ku gombíku. Dvere sú už otvorené, čím je ľahšie dostať sa dnu. Stiahne jej sukňu z bokov, takže jej padne k nohám, odhalí mu biele nohavičky a dokonale tvarované brucho. Strasie sa, keď sa chladný vzduch dotkne jej pokožky a on ju chytí za boky, s náhlou ľahkosťou ju nadvihne. Inštinktívne ho nohami objíme okolo pása a spojí členky na jeho krížoch. Je vzrušená a rozpálená, keď ju nesie k posteli, na ktorú ju opatrne zloží, nastaví jej stehná tak, aby sa mohol ľahko zbaviť vlastných nohavíc, ktoré skopne z nôh na zem. Nasledujú boxerky, pripoja sa k nohaviciam a ponožkám v zabudnutej kôpke pri nohách postele. Chvíľu sa nad ňou týči, vychutnáva si dôkladne jej krásu; uchováva si ju, zamkýna vo svojej hlave. Znova sa skloní, aby ju pobozkal, podopiera sa ľavou rukou, kým jej pravou stiahne nohavičky a pustí ich na posteľ za seba. Zastoná, keď sa jeho prsty plazia nahor jej stehnom, po jej bruchu a za jej chrbát, kde jej rozopne podprsenku. Tá sa poľahky roztvorí a ona sa načiahne za seba, aby si ju dala dole. Zastoná, keď si znova ľahne a jeho ústa sa prisajú k jej prsiam.

"Draco..."

Hlas má hlboký a zastretý, zrýchlene dýcha, keď sa prehne, aby mu poskytla lepší prístup. A v sekunde, keď začuje svoje meno - svoje krstné meno - na jej jazyku, stuhne. Nikdy predtým to meno nepovedala; nikdy neznelo tak nádherne. Odtiahne sa, aby sa na ňu pozrel, jeho pohľad je temný od túžby a keď na neho vzhliadne ona, jej oči žiaria.

"Čo je?"

"Povedz to znova... moje meno, povedz ho znova..."

"Draco..."

Prebozká si cestičku medzi jej prsníkmi.

"Ešte raz."

"Draco..."

Pobozká ju na hrdle.

"Znova..."
"Draco."

Pobozká ju na bradu a potom na uchu, nežne zachytí zubami jej ušný lalôčik, než sa znova zmocní jej pier.

"Ešte raz..."
"Draco..."

A vtedy do nej vnikne, pomaly a nežne...

"Draco... prosím..."

Prikývne, keď sa začne pomaly pohybovať, načúva stonom jej súhlasu.

"Hermi..."

Jeho hlas zmĺkne uprostred jej mena, neschopný dokončiť, keď naráža rýchlejšie a rýchlejšie.

"Silnej...šie..."

Urobí, ako sa mu povedalo. Víta každý jeho náraz, stoná, stená a kričí. Rýchlejšie, hlbšie a zúfalo. On je zúfalý. Zúfalý po tom, aby ju cítil. Cíti, ako sa pod ním chveje a krúti extázou, keď sa urobí s výkrikom jeho mena. Krátko nato ju nasleduje, znehybnie v nej, keď sa tak stane, čelo pritlačí o jej kľúčnu kosť.

"Hermiona..."

Stále v nej zasunie ruky pod jej, dosiahne až pod jej plecia a s dlaňami nadol na matraci pod jej vankúšom sa na ňu zrúti. Ona položí ruky na jeho ramená, objíma ho, keď sa hrá s vlasmi na jeho zátylku. On premýšľa, či ju nedrví a tak sa pokúsi odvaliť, ale ona ho nepustí.

"Rozmačkám ťa, Grangerová..."
"Je mi to jedno."

Trošku sa odtiahne, dosť na to, aby sa jej pozrel do očí. Je vyčerpaná, úplne vyšťavená ako on, ale dokonca v tme jej oči žiaria.

"Si nádherná."

"Už si sa so mnou pomiloval, Malfoy, nemusíš mi skladať komplimenty."

Zasmeje sa. "Ale ty si. Si nádherná."

Ale nepovie jej, keď sa skloní, aby ju nežne pobozkal na pery, že ho viac priťahuje krása jej vnútra než tá, ktorá je len na povrchu.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 29.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Časť štvrtá Od: zuzule - 25.05. 2020
Mno jo.. Asi to uz oba potrebovali :) To budou Harry s Ronem cucet, az ji rano prijdou zkontrolovat :D diky!
Re: Časť štvrtá Od: Jimmi - 25.05. 2020
Si ma navnadila, aby som tú kapitolu skúsila učesať, ale ako pozerám Čakáreň, tak už tam niečo je... Keď s tou kapitolou budem spokojná, pôjde. Ale inak som ďalej nepreložila nič, čas to zmeniť... Ďakujem moc

Re: Časť štvrtá Od: lenus - 22.05. 2020
Tak to som vážne zvedavá, aké bude ráno po :) inak... na to, koľko draco pije, som zatiaľ nevidela ani jeden abstak.. A ráno isto nabehne Ron a harry skontrolovať Hermionou, som zvedavá na ich reakciu ???? Teším sa na pokračovanie, som zvedavá ako tento ich,, vzťah,, skončí, ďakujem za preklad Jimmi
Re: Časť štvrtá Od: Jimmi - 22.05. 2020
No to s tými abťakmi je divné, ale zase doteraz pil nonstop, takže žiaden absťák nestihol mať. preto sme minule riešili, či na to nemajú nejaký elixír, tak ako majú vyprošťovák pre opicu. Nechce sa mi tak dopredu čítať. Ten piatok autorka nevybrala náhodou, na ďalší deň je sobota a každé dva týždne... veď vieš čo... raňajky u Tiffanyho :) určite to musí skončiť dobre, zlé konce neprekladám, ale nepamätám a fakt neviem, či som to vôbec v originále dočítala. Ďakujem

Re: Časť štvrtá Od: luisakralickova - 22.05. 2020
No, na nejchytřejší čarodějku generace to nebylo příliš rozumné, hormony dělají hodně, ale má i zkušenost, tak by měla být opatrnější. Jsem zvědavá, zda bude pohádkové rozuzlení, nebo autorka bude kreativnější. Moc díky, Jimmi, za překlad.
Re: Časť štvrtá Od: Jimmi - 22.05. 2020
Sme v polovici, takže asi sa ešte chvíľku potrápime. Sama netuším, ďakujem za komentár

Re: Časť štvrtá Od: Lupina - 22.05. 2020
Včera jsem nestíhala přečíst, bo jsem šla cvičit a pak už jsem u počítače neseděla. Tak až dnes. No. Nejsem potěšená. Hermiona se asi neměla nechat pohltit vášní, jen spadne hlouběji do Dracových sraček. Pochybuju, že jeden sex alkoholika vyléčí. A nevím, jestli mu dá motivaci seknout s alkoholem. Teď má oboje, že. Jsem hrozně zvědavá, co s tím autorka udělá. Děkuju moc, Jimmi. Četla jsem jedním dechem.
Re: Časť štvrtá Od: Jimmi - 22.05. 2020
Ono je to prikrátke, aby sa to asi riešilo detailne, uvidíme. V ďalšej kapitole sa bude riešiť niečo iné, to už viem a až v ďalšej som zazrela nejaké zmienky. Tak uvidíme, sme v polovici, ale zdajú sa mi kratšie kapitoly. Ten sex sa pýtal, obaja ho už dlho nezažili, psychike často takéto niečo pomôže. A kto by Dracovi odolal, že? Hlavne keď poznal tie správne slová. Díky moc

Re: Časť štvrtá Od: Jacomo - 22.05. 2020
Tak nevím, jsem z toho nějaká rozpačitá. Ten přechod k intimitě mi přišel docela rychlý a taky se obávám, jak u nich bude vypadat ráno. Doufám, že Draco zázračně neprozřel, sice by to bylo fajn, ale nereálné. Ale to nijak nesouvisí s tvým překladem, který se jako vždycky četl úplně báječně. Moc děkuju, Jimmi.
Re: Časť štvrtá Od: Jimmi - 22.05. 2020
Tak ber do úvahy, že je to krátka poviedka, sama som zvedavá ako z toho nakoniec autorka vybruslí... Ale to, že skončili v posteli ma neprekvapilo, hormóny, obaja dlho bez sexu... len sa mi to nechcelo prekladať. Díky

Re: Časť štvrtá Od: margareta - 22.05. 2020
No, podle mně stihl Grangerovou záchvat žárlivosti a Malfoy toho využil. Pochybuju, že by kvůli sexu začal abstinovat. Získal jen opatrovatelku s výhodami, kterou teď navíc může citově vydírat. Mám dojem, že ji potřebuje, jen aby vyplnil dobu střízlivosti, než se stihne znovu opít. A pokud by nesouhlasila, vždycky má možnost najít si nějakou tu Bellu či Claire. Sex není závazek na celý život, pro něj určitě ne. U Hermiony to asi bude jiné, takže ji nejspíš čeká bolestivé probuzení. Děkuji za kapitolu. Jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet.
Re: Časť štvrtá Od: Jimmi - 22.05. 2020
Určite sa to aj takto dá chápať. Tiež si myslím, že by mu máloktorá odolala. Možno to bol jeho spôsobom poďakovania. Už som o kapitolu ďalej, takže sa ťažko odpovedá bez spoilerovania. Ale dôveruj mu trošičku :) Díky moc O ozaj, už som písala nižšie, je to prikrátke, takže do hĺbky sa určite nepôjde. Dalšia kapitola je pokračovaním (časovým) tejto, takže až po nej sa môžeme baviť, či je to reálne takto to vyriešiť. Sama neviem (mám z nej jeden odsek, tak neviem ako to autorka povysvetľuje, ale to poskočenie v čase tam je) Díky moc

Re: Časť štvrtá Od: silrien - 21.05. 2020
Teda, to byla jízda. Ale co další den, bude pokračovat Draco v pití nebo si dá říci. Trochu mám z pokračování strach, aby nepřišel nějaký nepříjemný zvrat. A jsem mile překvapena Harrym a Ronem. Moc děkuji za úžasný překlad
Re: Časť štvrtá Od: Jimmi - 21.05. 2020
Ďakujem, aspoň jeden komentár než to na dnes zabalím. A to som si s tým dala takú prácu. No môžeš hádať čo sa stane - na druhý deň je sobota, kto sa asi objaví? Ale to ako zareagovali, sa mi tiež veľmi páčilo. Ešte raz ďakujem a krásne a môžem ísť do hajan. Dočkala som sa poriadneho komentára.

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )08.06. 2020Časť ôsma
LoveBugOC: ( Jimmi )03.06. 2020Časť siedma
LoveBugOC: ( Jimmi )31.05. 2020Časť šiesta
LoveBugOC: ( Jimmi )26.05. 2020Časť piata
LoveBugOC: ( Jimmi )21.05. 2020Časť štvrtá
LoveBugOC: ( Jimmi )16.05. 2020Časť tretia
LoveBugOC: ( Jimmi )15.05. 2020Časť druhá
LoveBugOC: ( Jimmi )30.04. 2020Časť prvá
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )18.03. 2020Úvod