Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nedokonalá dokonalosť [FP I]

23. Zelené svetlo 1/2

Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Vložené: Jimmi - 23.06. 2020 Téma: Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Jimmi nám napísal:

Autor: Celebony

Preklad: Jimmi Banner: solace

Originál

Rating: M

Preklad z rýchlika, bez betovania


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Zelené svetlo 1/2



"Ty zradca!" zjačal zúrivo Harry, keď vyskočil na nohy. "Ty do chrbta bodajúci zbabelec! Ja som ti veril! Ani si sa nám nedokázal postaviť! Musel si nás oklamať ako nejaký špinavý malý had!"

Callahan švihol prútikom a okamžite zrazil Harryho s Cruciatom k zemi. Po tom všetkom, čím si túto noc prešiel, nedokázal zabrániť, aby nekričal, keď sa zvíjal v bolesti na zemi. Nakoniec to skončilo a Harry sa posadil zadychčaný a roztrasený. Draco mu pomohol na nohy.

"Aby si vedel, Harry, v skutočnosti to bola tvoja vlastná chyba, že si mi dôveroval. To si ako vážne uveril, že je náhoda, že som bol jediným liečiteľom u Svätého Munga, ktorý náhodou navštevoval pár rýchlych školení v muklovských chorobách tesne predtým, ako si prišiel? To ako dôverčivý si? Študoval som muklovské choroby, pretože v Prorokovi neustále písali o tom, že si mal muklovskú rakovinu. Keď sme začali testovať naše spojenie s tvojou jazvou, vedeli sme, že bude len otázkou času, kedy pôjdeš do Svätého Munga, keďže ošetrovateľka z Rokfortu išla na dovolenke."

"To ste vedeli odkiaľ?" podozrievavo sa spýtal Harry.

"Nepočul si? Jej manžel vyhral výlet do Karibiku a obaja veľmi potrebovali dovolenku," diabolsky sa uškrnul. "Tak či tak som ťa potreboval presvedčiť, že je to neznámy vedľajší účinok toho, že ťa zbavili rakoviny a ja som tak mohol študovať dôsledky našich pokusov."

"Vašich pokusov?" dostal zo seba Harry, nemohol uveriť tomu, čo počuje.

"Lucius sa nestal naším novým vodcom len tak pre nič za nič, Harry. Odviedol neuveriteľné množstvo práce pri výskume tvojej jazvy. Zatiaľ čo si náš bývalý pán myslel, že je to len otravné spojenie a snažil sa ho zbaviť, Lucius mal teóriu, že by to mohla byť užitočná zbraň. Tiež bol jediným, ktorý prišiel na to, že hoci je Temný pán preč, neznamená to, že to spojenie zmizlo. Bol si spojený s Temným pánom a tak sme, nevdojak, s tebou spojili všetkých ostatných s temným znamením, čo bola šťastná náhoda. Lucius vymyslel spôsob, ako ti cez tvoju jazvu poslať bolesť, hoci zdá sa, že si túto vedomosť necháva pre seba. Tipujem, že na tom už po dnešku viac nebude záležať. Podľa toho, čo si zažíval počas tých bolestí hlavy, sú naše spojenia mierne odlišné, ale je zrejmé, že vzdialenosť bude kľúčový faktor na to, aby si cítil, že tá bolesť vyžaruje z tvojej jazvy. Odhadujem to podľa tých nádherných škrabancov na tvojom čele."

"A všetko to testovanie?" nemohol uveriť Harry.

"Ach áno, nepovažoval si za trochu príliš náhodné, že si mal tie záchvaty počas našich sedení? Vieš, nejaký čas sme si mysleli, že celá vec nefunguje, pretože prvý raz si neprišiel. Samozrejme, druhý raz ťa to dostalo a bol si dosť hlúpy, aby si si myslel, že je to nejaký útok. Vlastne, keď sa nad tým zamyslím, tak si mal v istom ohľade pravdu," vravel Callahan so zákerným úškrnom. "Ten problém s omdlievaním sme napravili pomocou neustáleho príjmu elixíru, ktorý som sám navrhol. Samozrejme, pôvodne sme dúfali, že to využijeme ako zámienku, aby sme ťa zastihli osamote a tak ťa dostali, ale tvoj idiotský krstný otec a Snape ťa nenechali na sekundu osamote a zakaždým mi vzali prútik, keď náhodou opustili miestnosť. Ale minimálne sme ťa mali pod palcom; udržuj si svojich nepriateľov nablízku a to všetko. Dokonca sa mi dostalo aj trochu zábavy, keď som predstieral, že ťa liečim, keď si bol chorý, pričom som tvoj stav len zhoršoval. Samozrejme, nakoniec som ťa vyliečiť musel, keď začal mať Snape podozrenie, ale fungovalo to dosť dobre. Nechceli sme, aby si mal preludy, keď dôjdu správy o únose tvojho priateľa."

"Ale profesor Snape testoval elixír, čo ste mi dal!" protestoval Harry.

"Snape testoval elixír, ktorý som náhodou priniesol a ktorý bol v inej fľaštičke než v tej, čo som ti dal najprv. Bol jediným, kto ma podozrieval, zradca jeden."

"Vy ste zradcom!" nahnevane zjačal Harry. Bol taký na seba naštvaný, že toto nevidel.

"Potter, Potter, Potter," odporne začal  Lucius, keď uvoľnene prešiel k dvojici. Harry sa vmanévroval pred Draca, ktorý sa zúfalo snažil nedať najavo hrôzu, ktorú cítil, keď sa jeho otec približoval. "Ako môžeš odsudzovať činy liečiteľa Callahana, keď sa sám priatelíš so zradcom?"

"Ako môžete nazvať Draca zradcom, keď ste ho zapudili?" vyšplechol Harry, trošku sa posunul dozadu, aby plne blokoval svojho priateľa. "Vy ste mali ste byť jeho otcom!"

"A ty si skutočne tým, kto má čo hovoriť o rodinných hodnotách, keď, z toho čo som pochopil, sa ťa tvoj vlastný strýko pokúsil zabiť?" zlomyseľne sa uškŕňal Lucius.

Harry na neho nenávistne zazrel.

"Myslel som si to. Takže Draco, poď pozdraviť svojho otca," vravel doberajúcim tónom.

"Ty už viac nie si mojím otcom," odpovedal Draco, ktorý znel veľmi sebaisto, ale Harry mohol povedať, že sa tak necíti.

"Spravil si obrovskú chybu, keď si zmenil strany, Draco," pohrozil Lucius. "Koľkokrát ti mám povedať, že tí, čo sú proti našej veci, zlyhajú? Vybral si si stranu, čo prehráva."

"Radšej budem na strane, čo prehrá, než bojovať za tvoju vec!" zjačal Draco, už začínal byť rozčúlený. "Už predtým som sa ti snažil povedať, že nechcem robiť veci, ktoré si ma nútil robiť! Snažil som sa ti povedať, že nechcem ubližovať ľuďom, či ich zabíjať, ale ty si ma nepočúval! Len si ma zakaždým udrel, keď som sa ti to snažil vysvetliť a teraz sa chováš, ako keby ťa prekvapilo, že som urobil správnu vec, keď som sa ti v prvom rade celý čas snažil povedať, že to urobím! Je to tvoja vlastná chyba, že si nevidel, že sa to blíži! Si príšerná náhražka otca!" jačal Draco, ventiloval svoj hnev, keď vyšiel spoza Harryho a postavil sa vedľa neho.

"Ty si úbohá náhražka Malfoya, Draco. Zahanbil si rodinné meno," škeril sa Lucius.

"Dobre. To som rád, aj tak tú rodinu nenávidím! Je to banda sebeckých zbabelcov, ktorí si myslia, že sú tak prekliato výnimoční. Fajn, preberte sa, nie ste. Nie ste nijak odlišní od kohokoľvek, kto má na ruke vypálené temné znamenie. Všetci ste sa plazili na zemi, bozkávali mu nohy a mučili nevinných ľudí," pokračoval Draco.

"Muklovia a humusáci nie sú ľudia, Draco! Koľkokrát ti to musím zopakovať?" skričal Lucius.

"Fajn, a humusák porazil Temného pána! A hádaj čo? Aj Temný pán bol humusákom! Jeho otcom bol mukel alebo to si nevedel?" vrieskal Draco.

Nastalo šokované ticho.

"Klamár!" zakričal zúrivo nejaký smrťožrút.

"Sám mi to povedal," doplnil Harry. "Alebo si žiaden z vás nevšimol, že hrob jeho otca je na muklovskom cintoríne?"

Nastalo ďalšie ticho, keď sa to smrťožrúti snažili vstrebať.

"Fajn, ale teraz máme čistokrvného vodcu," rozhodne vyhlásil Lucius. "Ale pretože ste obaja takí dobrí kamoši s našimi nepriateľmi, myslím, že je načase, aby sme si trošku pokecali."

Dvaja smrťožrúti pripochodovali k nim a prinútili chlapcov do sediacej pozície, chrbtom voči sebe, než ich Lucius zviazal okolo trupov lanom.

"Ešte sa nebavíme?" spýtal sa s chichotom. Harry s Dracom na neho zazreli. "Takže ak budete spolupracovať a poviete nám, čo potrebujeme vedieť, zabezpečíme vám rýchlu smrť a relatívne bezbolestnú. A Draco, ak toto urobíš, ak budeš žobroniť o odpustenie a prisľúbiš mi svoju oddanosť, skutočne zvážim, že ťa nechám žiť a dovolím ti pripojiť sa k nám. Samozrejme, budeš pod prísnym dohľadom, ale budeš žiť."

"Nikdy," vyšplechol Draco.

"Ale, ale Draco, nerozhoduj sa tak rýchlo. Uvidíme, či ťa nedokážeme presvedčiť," diabolsky sa uškrnul Lucius. "Takže, počúvam, že bývaš so svojím krstným otcom. Severus nás zradil a ja chcem vedieť, ako sa k nemu dostať. Chceme vedieť, ako prejsť cez jeho ochrany alebo nejakú inú možnosť, ako sa ho zmocniť. A chcem tiež vedieť, koľko presne členov má Rád a akéhokoľvek ďalšie informácie, ktoré vy dvaja o tejto veci máte. Môžete si to uľahčiť a povedať nám to hneď, ale vás môžeme lámať, až kým nám nepoviete všetko, čo chceme. Čo to bude?"

Ani jeden z chlapcov nepovedal ani slovo.

Lucius prešiel k Harrymu a chytil rukou chlapca za tvár a otočil ho tak, aby sa tie smaragdové oči pozerali do chladných šedých. "A čo tvoj krstný otec a tí podradní Weasleyovci, ku ktorým sa zdá, že máš tak blízko? Sú v ňom, však? Viem, že naposledy v ňom bol Arthur so svojou ženou. Kto je tam teraz? Ich starší synovia, možno? Koľko ich synov je v Ráde?"

Harry mu s nenávistným zazretím napľul do tváre.

Lucius sa odplatil fackou, než si vreckovkou utrel svoju tvár. Obišiel ho, aby sa dostal k svoju brániacemu sa synovi.

"A čo ty, Draco? Nechceš na tú otázku odpovedať? Vieš, čo ti urobím, ak nebudeš chcieť a toto je taká jednoduchá otázka. Alebo čo moja otázka o tvojom krstnom otcovi?"

"Nikdy ti nič nepoviem," odsekol Draco.

Lucius sa postavil a namieril prútik na Harryho. "Na to sa pozrieme, Crucio!"

To kúzlo zasiahlo Harryho a z jeho hrdla unikol nedobrovoľne výkrik, keď mu trhalo a mykalo telom v pokuse zastaviť bolesť alebo uniknúť z povrazov, čokoľvek, čo by ho oslobodilo z tejto agónie.

Keď to prestalo, Harry si roztrasene pripomínal, aby dýchal. Draco sa nevyrovnane nadychoval a Harry premýšľal, či sa blondiak nerozplače, keď sa smrťožrúti okolo nich smiali.

"Takže, Draco, je niečo, čo by si mi chcel povedať?" spýtal sa Lucius so spokojným úsmevom.

"Draco, nič nehovor, nech sa deje, čo sa deje," precedil Harry cez zaťaté zuby.

Draco sa zhlboka nadýchol. "Nie. Nepoviem nič," odpovedal, ale menej presvedčivo než predtým.

"Je to na tebe," vyhlásil Lucius s iskrou v oku, keď opäť vrhol na Harryho mučiacu kliatbu. Harryho chrbát sa prehol do Dracovho. Pokúsil sa potlačiť výkrik, ale ten si našiel aj tak svoju cestu von.

Opäť sa našiel zrútený na Dracov chrbát. Blondiak sa triasol a pokúšal sa obzrieť cez plece na Harryho, ale nedovidel na neho.

"Draco, nech urobí čokoľvek, nič mu nepovedz," zašepkal Harry.

"Draco, chceš, aby tvoj priateľ trpel? Teší ťa to?" diabolsky sa spýtal Lucius.

Draco vehementne krútil hlavou. "Nie! Nechcem to a neteší ma to! Len ho nechaj na pokoji. Muč mňa namiesto neho!"

Harry chcel protestovať, ale zarazil sa. Začínal chápať, ako smrťožrúti pracujú a jeho protesty by len spôsobili, že by pravdepodobnejšie Draca mučili.

Predvídateľne Lucius pokračoval vo vrhaní Cruciata na Harryho a čím viac ho Draco prosil, aby prestal, tým dlhšie ho nechával na Harrym. Niekoľkokrát si Harry pomyslel, že Draco tie informácie vyhŕkne z pocity viny, ale on zostával silný a neurobil to. Zovrel za chrbtom Harryho ruky, aby mu poskytol všetku útechu, ktorú mohol, keď chlapca znova a znova mučili.

V tejto konkrétnej situácii by sa Harry ani nehanbil, keby žobronil a prosil ich, aby prestali, ale aj tak sa prinútil zostať ticho kvôli Dracovi. Hrýzol si do spodnej pery, aby si zabránil urobiť niečo, čo by im obom všetko sťažilo.

"Aj ty to môžeš kedykoľvek zastaviť, Potter. Len mi povedz, čo chcem vedieť a ja ťa rovno zabijem a ukončím všetku túto bolesť," neustále mu pripomínal Lucius, ale to bolo niečo, o čom si bol Harry istý, že nikdy neopustí jeho ústa, bez ohľadu na to, ako dlho ho budú mučiť.

Keďže bol neustále vystavený tej kliatbe, Dracove prosby a smiech smrťožrútov bledli do úzadia, ako jeho myseľ vírila myšlienkami. Nemohol si pomôcť, aby nemyslel na to, čo sa stalo Nevillovým rodičom a modlil sa, aby sa z toho nezbláznil. To vyzeralo horšie ako smrť. Minimálne v smrti by uvidel svojich rodičov a zomrel s dôstojnosťou, ale šialenstvo by mu nikoho nedalo a nikdy by nechcel, aby ho priatelia videli v takom stave.

Tiež myslel na Siriusa, ako sa mu za toto nikdy poriadne neospravedlnil. Konečne si začínal uvedomovať, že sa z tohto nedostanú živí. Nikdy znova neuvidí svojich priateľov. Ale splnil svoj sľub, že Rona vráti bezpečne domov a Hermione sa tiež podarilo vrátiť, ale čo Draco? Draco by nikdy ani len nezvažoval, že pôjde, keby nešiel Harry a jeho smrť bude ležať na jeho pleciach. Draco mu dôveroval a veril, že sa vrátia. Harry ho doviedol na smrť práve, keď začínal viesť naozaj dobrý život so Snapom.

"Čo ti je ľúto? Harry? Čo ti je ľúto?" začul, ako sa ho Draco pýta priduseným hlasom, čo ho priviedlo späť do reality.

Uvedomil si, že začal opakovať: "Je mi to ľúto, Draco" znova a znova. Všetci smrťožrúti sa mu smiali, posmievali sa mu, ale Draco pevne zvieral jeho ruky svojimi vlastnými trasúcimi sa rukami. Harry spanikáril, pretože si pomyslel, že už sa zbláznil. Celý sa triasol, keď mu tvár pokryli kvapôčky potu. Nepravidelne dýchal a potichučky kňučal, keď stále cítil dozvuky bolesti a očakával ďalšie kolo preklínania.

"Je mi ľúto, že som ťa do tohto dostal," zašepkal Dracovi, zvesil hlavu, v ktorej mu zúrivo búšilo, aby nemusel sledovať, ako sa svet okolo neho opito točí.

"Neopováž sa za to obviňovať, Harry, bola to moja voľba," rýchlo odšepkal Draco, než Harryho znova zasiahli kliatbou.

Potom, čo Draco niekoľkokrát odmietol odpovedať, začal byť Lucius nahnevaný.

Rozviazal povrazy a Harry skončil na zemi, celý sa triasol. Draco bol okamžite pri ňom, kontroloval ho, hoci toho veľa urobiť nemohol.

Harry sa sústredil na upokojenie chvejúceho sa tela a snažil sa posadiť. Prial si, aby mali nádej, že sa čoskoro bezpečne vrátia, ale nemohol si pomôcť, aby si nepomyslel, že toto je ono. Takto strávi svoj veľmi krátky zvyšok života, bez úľavy od bolesti, až kým nezomrie. Nebola to utešujúca predstava a Harry sa ju pokúsil zahnať, aby nepodľahol zúfalstvu.

"Fajn," zrúkol nazúrený Lucius, "rozhodol si sa, Draco, a je načase zaplatiť následky. Chceš byť na Potterovej strane? Tak mi dovoľ, aby som ťa naučil lekciu či dve, aké je to byť na strane, čo prehráva."

Prikývol, niekoľko smrťožrútov došlo k Dracovi, ktorého sa chopili a odtiahli ho brániaceho sa a kričiaceho pred jeho otca, kde ho hodili na zem. Draco sa pokúsil dostať preč, ale smrťožrúti ich oboch obkolesili a neumožnili mu únik.

Lucius zdvihol prútik a vrhol Cruciatus na vlastného syna. Smrťožrúti sa smiali, keď Draco kričal a zvíjal sa na zemi, schúlený do klbka kvôli nevýznamnému pocitu ochrany.

Harry, medzitým, pomaly cúval. Ak sa nejaký zo smrťožrútov na neho obzrel, videl hrôzou zasiahnutého chlapca, ktorý sa krčí a v šoku ustupuje, keď sleduje, ako jeho priateľa mučia. Pred pár mesiacmi by sa Harry vrhol do toho húfu a pokúsil sa zložiť Luciusa napriek istote zlyhania, ale to, že trávil tak veľa času s dvoma slizolinčanmi ho pár vecí naučilo. Toto nebol čas na nerozumné hrdinstvo, ale bol to čas na slizolinskú prešibanosť. Mali ho predsa do tej fakulty zaradiť. Takže rýchlo prišiel s bláznivým nápadom, ale minimálne mal lepšiu šancu, že vyjde, než tam vpáliť a pokúsiť sa Dracovi pomôcť.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Zelené svetlo 1/2 Od: lenus - 25.06. 2020
Som zvedavá co slizolinske harryho napadlo, lebo ešte pár kôl cruciatov a nebude fyzicky ani psychicky schopný nič urobiť... Ďakujem ti za ďalšie pokračovanie :)

Re: Zelené svetlo 1/2 Od: luisakralickova - 24.06. 2020
Autorka si užívá mučeníčka, věřím, že záchranná mise či nějaký spásný nápad budou brzy následovat. Mám radši Malfoye na správné straně;) Díky za překlad a těším se na rychlý přídavek.

Re: Zelené svetlo 1/2 Od: denice - 23.06. 2020
Tak přece jenom Callahan! Byl mi podezřelý, mizera jeden. Lucius je tady pěkně odporná bestie. Draco je moc fajn a Harry taky, jsem zvědavá, co vymyslel. Díky.
Re: Zelené svetlo 1/2 Od: Jimmi - 23.06. 2020
Asi posledna poviedka s hnusnym luciusom. Nepaci sa mi to ale co uz. Diky

Re: Zelené svetlo 1/2 Od: 1Ivy1 - 23.06. 2020
Prosím, prosím, prosím... Pokračovanie čo najskôr. Neskutočná kapitola. Dúfam, že sa z toho obaja dostanú... Ach jaj.. veľmi sa teším na pokračovanie a ďakujem za preklad.

Prehľad článkov k tejto téme:

Celebony: ( Jimmi )03.08. 2020Epilóg Nové začiatky 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.07. 2020Epilóg 1/2
Celebony: ( Jimmi )22.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 4/4
Celebony: ( Jimmi )17.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 3/4
Celebony: ( Jimmi )11.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 2.časť
Celebony: ( Jimmi )10.07. 2020 26. Nedokonalá dokonalosť 1.časť
Celebony: ( Jimmi )07.07. 202025. kapitola Len Harry 3/3
Celebony: ( Jimmi )05.07. 202025. kapitola Len Harry 2/3
Celebony: ( Jimmi )03.07. 202025. kapitola Len Harry 1.časť
Celebony: ( Jimmi )30.06. 202024. Dôvod bojovať 2/2
Celebony: ( Jimmi )28.06. 202024. Dôvod bojovať 1/2
Celebony: ( Jimmi )26.06. 202023. Zelené svetlo 2/2
Celebony: ( Jimmi )23.06. 202023. Zelené svetlo 1/2
Celebony: ( Jimmi )21.06. 202022. Najhoršie nočné mory 2/2
Celebony: ( Jimmi )19.06. 202022. Najhoršie nočné mory ½
Celebony: ( Jimmi )18.06. 202021. Záchrana
Celebony: ( Jimmi )11.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2
Celebony: ( Jimmi )10.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 1/2
Celebony: ( Jimmi )15.04. 202019. Je preč 3/3
Celebony: ( Jimmi )14.04. 202019. Je preč 2/3
Celebony: ( Jimmi )11.04. 202019. Je preč 1/3
Celebony: ( Jimmi )07.04. 202018. Pomoc 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202018. Pomoc 1/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202017. Pochyby a nedôvera 2/2
Celebony: ( Jimmi )24.03. 202017. Pochyby a nedôvera 1/2
Celebony: ( Jimmi )17.03. 202016. Bod zlomu 2/2
Celebony: ( Jimmi )03.03. 202016. Bod zlomu 1/2
Celebony: ( Jimmi )28.02. 202015. Zlý nápad
Celebony: ( Jimmi )10.02. 202014. Priateľ či nepriateľ 1.časť + 2. časť
Celebony: ( Jimmi )29.01. 202013. Reakcie 3.časť
Celebony: ( Jimmi )28.01. 202013. Reakcie 2.časť
Celebony: ( Jimmi )27.01. 202013. Reakcie 1.časť
Celebony: ( Jimmi )19.11. 201912. Následky 3. časť
Celebony: ( Jimmi )16.11. 201912. Následky 2.časť
Celebony: ( Jimmi )12.11. 201912. Následky 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.10. 201911. kapitola 2/2
Celebony: ( Jimmi )20.10. 201911. Roztrieštená ilúzia bezpečia 1/2
Celebony: ( Jimmi )18.10. 201910. Strach 2/2
Celebony: ( Jimmi )11.10. 201910. Strach 1/2
Celebony: ( Jimmi )27.09. 20199. Vadná dokonalosť – 2. časť
Celebony: ( Jimmi )20.09. 20199. Vadná dokonalosť – 1. časť
Celebony: ( Jimmi )10.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )02.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 2. časť
Celebony: ( Jimmi )22.08. 20198. Skúmanie nového teritória - 1. časť
Celebony: ( Jimmi )13.08. 20197. Prví a druhí - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )26.07. 20197. Prví a druhí - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )25.07. 20197. Prví a druhí - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )22.07. 20196. Lekáreň - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )20.07. 20196. Lekáreň - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )19.07. 20196. Lekáreň - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.06. 20195. Otázky a odpovede
Celebony: ( Jimmi )13.06. 20194. To, čo by ste nečakali
Celebony: ( Jimmi )04.06. 20193. Odhalenia
Celebony: ( Jimmi )14.05. 20192. Vydarené výmysly Weasleyovcov
Celebony: ( Jimmi )07.05. 20191. kapitola Začiatky
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.05. 2019Úvod k poviedke