Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nedokonalá dokonalosť [FP I]

24. Dôvod bojovať 1/2

Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Vložené: Jimmi - 28.06. 2020 Téma: Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Jimmi nám napísal:

Autor: Celebony

Preklad: Jimmi Banner: solace

Originál

Rating: M

Preklad z rýchlika, bez betovania

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

24. Dôvod bojovať 1/2

 

Smrťožrúti sa čoskoro začali preberať zo šoku a Harry, ignorujúc bolestivé protesty svojho tela, zareagoval. Pretočil sa k Luciusovmu telu a rýchlo schmatol z mužovho vrecka svoj vlastný prútik. Obzrel sa a zbadal, že sa niekoľkí smrťožrúti otočili k Dracovi, ktorý si to nevšímal, len tam stál a zízal v šoku na otcovo telo.

Harry ich rýchlo omráčil a začal vrhať kliatby na ďalších. Rýchlo schmatol neviditeľný plášť a rozbehol sa k Dracovi, ani sa nenamáhal prehodiť ho cez nich, pretože by ich to len spomalilo. Chytil Draca za zápästie a ťahal ho za sebou, vysielal kliatby cez plece, keď znova utekali k najbližším dverám.

Harry sa modlil ku komukoľvek, kto počúva, aby im pomohol dostať sa odtiaľ živým, keď sa hnal po tmavej chodbe. Draco ochromene utekal spolu s ním, stále v šoku. Harry vrhal zväčšujúce kúzla na všetko za ich chrbtom, od pavúčích sietí po kamene, v nádeji, že to prenasledovateľov spomalí. Pomáhalo to, ale tiež to znamenalo, že sa Harry pozeral za seba a nie dopredu.

Zrazu ho zrazil Draco nabok, prirazil ich k stene, keď smrtiaca kliatba preletela stredom uličky. Zasiahla najbližšieho smrťožrúta za nimi.

Draco sa očividne prebral a chytil Harryho za zápästie, aby ho trochu prikrčil. Vrhal kúzla na smrťožrútov pred nimi, keď Harry pracoval na tých za ich chrbtom. Našťastie ho Draco zatiahol do križujúcej chodby a obaja uháňali plnou rýchlosťou, kým Draco viedol, kľučkoval pri tom v snahe zbaviť sa smrťožrútov.

Prešli okolo obrazu muža s chladným, pánovitým úškrnom so štítkom, na ktorom stálo "Ozymandias."

"Ja viem, kde sme!" vykríkol Draco v nevysvetliteľnej úľave, než s nimi zabočil do najbližšej chodby. Harrymu sa uľavilo tak, že by sa dokázal rozplakať.

Prudko zastavili, keď začuli za rohom hlas, ktorý niekomu prikazoval, aby strážil dvere.

Harry cez nich prehodil neviditeľný plášť, ktorý stále držal v ruke, presne včas, keď im niekoľko smrťožrútov skrížilo cestu, aby pokryli všetky dvere.

"Niekto sa vráťte do hlavnej siene a doneste krištáľ a mapu tohto miesta, aby sme mohli vystopovať Pottera," prikázal niekto. "Okamžite musíme toho malého bastarda zabiť!"

Len čo prešli okolo nich, Draco ich viedol po chodbe, pod neviditeľným plášťom, do veľkej miestnosti. Zatvorili dvere a spoločne pred ne odlevitovali veľký stôl. Tá miestnosť bola veľmi starou študovňou a vyzerala, ako keby sa celé roky nepoužívala. Obaja bežali k oknu a pokúsili sa ho otvoriť, ale drevo napučalo a ani sa nepohlo.

Nanešťastie sa zdalo, že zatvorenie dverí nezostalo nepovšimnuté alebo niekto dokázal vystopovať Harryho, pretože čoskoro búšil na dvere nejaký smrťožrút a volal po zálohy. Očividne nechcel s chlapcami bojovať sám, hlavne nie teraz, keď mali prútiky.

Harry schmatol ťažidlo a hodil ho z celej sily do skla. Prehodil cez spodnú časť rámu malý koberček, aby sa neporezali črepinami, ktoré stadiaľ vytŕčali.

"Choď!" zjačal na Draca a ten okamžite preliezol cez malý otvor, rozbité sklo z hornej časti mu poškriabalo chrbát. Harry nasledoval za ním, ľahko nadskočil, keď začul, že dvere za ním explodovali. Draco ho chytil za ruky a pretiahol cez okno a obaja dopadli na zablatenú trávu. Okamžite sa vyštverali na nohy a uháňali preč od domu, aby sa mohli kryť medzi stromami, keď za nimi vystreľovali kúzla a z domu sa vyhrnuli smrťožrúti.

Keď bežali, Harry namieril prútik k oblohe a vystrelil niekoľko farebných svetlíc. Dracovi došlo, čo robí a tiež zdvihol prútik.

"Morsmordre!" zakričal a na oblohe sa zjavilo obrovské Temné znamenie. Teraz Rád dokáže nájsť hlavný stan smrťožrútov. Harry si v duchu predstavil Brloh a mocne zovrel Dracove zápästie.

"Brloh!" vykríkol a aktivoval prenášadlo, ktoré mu Hermiona urobila z topánky. Rýchlo sa pomodlil, aby skončili niekde, kde to poznajú a nie uprostred stromov alebo niečoho takého. Modlil sa, aby to nejakú dobu vydržalo.

Potom zacítil dôverne známe potiahnutie v podbrušku a poďakoval každému, kto ho vypočul.

****

Dopadol nohami na zem, ale tie sa mu podlomili, keď mu z pravého členka vystrelila bolesť a skončil na všetkých štyroch. Draco ležal vedľa neho na chrbte, snažil sa polapiť dych.

Harry zdvihol unavenú hlavu a rozhliadol sa. Ležali pri nespevnenej ceste, ktorá viedla do Brlohu. Čakala ich dlhá prechádzka, ale aspoň vedel, kde sú. Posadil sa a opatrne si utrel ruky do nohavíc, keď sa pokúsil dostať tú špinu z rán a škrabancov na svojich dlaniach, vrátane tých hlbokých rán, ktoré získal pri plazení sa cez sklo v komnate nočných morí. Zacítil, ako mu na ruky dopadli kvapky vody. Mrholilo. Pozrel sa na svoju hruď a opatrne si ohmatal tú sečnú ranu. Naozaj nevyzerala príliš hlboká, ale nezačala sa zatvárať a stále trochu krvácala. Nebol si istý, prečo sa ešte nehojila, ale teraz s tým nemohol nič urobiť.

Pozrel sa na Draca. Blondiak sedel a prázdno zízal do diaľky.

"Brloh je tadeto. Povedal by som, že máme pred sebou poriadne dlhú prechádzku," potichu ho informoval Harry. Draco ochromene prikývol, ale inak neurobil žiaden pohyb.

"Draco?" spýtal sa jemne Harry.

"Ne-nevadilo by ti, keby sme sa ešte nevrátili?" zašepkal, nepozeral sa na Harryho.

Ten sa postavil a strhol sa, keď presunul váhu na pravú nohu. Dokríval k Dracovi a posadil sa vedľa neho.

"Máme toľko času, koľko len chceš," uistil ho Harry, hoci začínalo pršať silnejšie.

"Vďaka," zašepkal Draco.

Nastalo dlhé mlčanie.

"Draco, hovor so mnou," prosil Harry. Draco sa trhane nadýchol a zvesil hlavu.

"Som vrah. Zabil som svojho vlastného otca," vravel roztrasene.

"Urobil si to, aby si nás zachránil. Nemal si inú možnosť. Okrem toho, nie je to tvoj otec, Draco, naozaj nie je. Chcel ťa zabiť. To nie je otec," jemne argumentoval Harry.

Draco pokrútil hlavou.

"Vychoval ma. Aj keď ma nenávidel, stále som bol jeho synom a ja som ho zabil! Nech som sa akokoľvek snažil zmeniť, stále som zlý!" vykríkol, potlačil vzlyk.

"Myslíš si, že ja som zlý, pretože som zabil Voldemorta?" spýtal sa Harry.

"Nie, ale to je iné. Bol to Temný pán. Chcel zabiť tak veľa ľudí. Urobil si to, aby si ich zachránil."

"Nechápeš, že sú úplne rovnakí? Lucius Malfoy bol ďalší Temný pán!" naliehal Harry.

Draco sa k nemu nahnevane otočil. "Radšej by si nemal prirovnávať môjho otca k Temnému pánovi," zakričal.

Harry nedovolil, aby ho zmiatol chlapcov hnev. Musel zastaviť jeho vinu, než sa vryje príliš hlboko na to, aby sa dala napraviť.

"Fajn, ale ja prirovnávam. Nebol nič iné, než chamtivý kretén, ktorý zradil svoju rodinu."

"Zavri tie svoje ústa!" zreval Draco.

"Ty si si myslel, že je taký skvelý, ale nebol nič iné než zbabelec, ktorý by zabil svojho vlastného syna, aby si zachránil krk. On bol tým zlým."

"Ty bastard!" zúril Draco. Otočil sa k Harrymu a chcel mu dať päsťou tak dobre, ako mohol v sediacej pozícii. A predsa bol tak emocionálne vyčerpaný, že nedokázal presne zamieriť a Harry sa tej rane poľahky vyhol.

"To preto nemôže byť tvojím otcom, Draco. Nechápeš to? Vôbec nie si ako on. Ty nie si Lucius Malfoy, pretože jemu by sa ani nesnívalo, aby bol takým človekom, ako si ty. Ty nie si zlý; ty si dobrý. Si statočný a urobil si to, čo si urobiť musel, aj keď si to nechcel."

Draco pokrútil hlavou, zúfalo sa snažil bojovať so slzami. "Nie, bol to skvelý muž. Vzhliadal som k nemu. Bol to jediný človek, ku ktorému som sa mohol obrátiť s prosbou o pomoc. Bol tým jediným, kto sa kedy zaujímal o to, čo som musel povedať! A teraz som úplne sám. Zabil som ho!" plakal, triasol sa od úsilia zadržiavať tie slzy. Teraz už poriadne lialo, ale zdalo sa, že si to ani jeden z nich nevšimol.

"Draco, počúvaj ma, počúvaj sa! Vieš, že sa o teba zaujímal len vtedy, keď šlo o jeho prospech. So skutočnými vecami si ho nemohol požiadať o pomoc! Bol by ti poradil, keď sa ti páčilo nejaké dievča? A čo keby to bola muklorodená? Bol by ťa zabil! Mohol si mu povedať, keď si bol vystrašený, smutný alebo znepokojený? Bol niekedy kvôli niečomu nadšený len preto, že si tým bol nadšený ty?" pýtal sa Harry.

Teplá slza mu stiekla po líci, zmiešala sa s dažďovými kvapkami, pretože hoci tie otázky smeroval na Draca, mohli sa poľahky položiť jemu ohľadne Dursleyovcov a odpoveď na ne poznal. Zhlboka sa nadýchol a pokračoval.

"Ale to je minulosť s tvojou bývalou rodinou. Teraz máš profesora Snapa. Považuje ťa za svojho vlastného syna, hoci nie vždy vie, ako to dať najavo. Je tu pre teba, naozaj je. Nie je ten typ ako tvoj otec, ktorého si sa práve zbavil.

"Sev ma bude nenávidieť, keď zistí, čo som spravil," trasľavo vravel Draco.

"Nie, nebude, prisahám ti, že nebude."

"Ale ak bude..."

"Potom si budeme musieť vystačiť s druhou posteľou v mojej izbe, ale to sa nestane, pretože profesor Snape ťa už asi nikdy nespustí z očí," utešujúco sa usmial Harry.

"Vážne by si mi dovolil, aby som sa k tebe nasťahoval, keby som musel?"

"Samozrejme. Na to sú najlepší priatelia," opäť ho uistil Harry. Draco na neho v šoku vzhliadol.

"Myslel som si, že tvojím najlepším priateľom je Weasley."

"Môžeš mať viac než jedného, ale ty si pre mňa určite súčasťou najlepšej trojice."

Nastala dlhá pauza.

"Prečo ma musel tak veľmi nenávidieť?" uslzene sa spýtal Draco.

"Bol to idiot."

"Ale stále to bolí," zašepkal Draco.

"Áno, ja viem."

Slza unikla z Dracovho oka a on si ju utrel štýlom, ktorý sa blížil panike.

"Draco, to je v poriadku. Môžeš plakať. Nikto okrem mňa tu nie je."

"Malfoyovci neplačú," rozhodne vyhlásil.

"Už viac nemusíš byť Malfoyom."

Draco na neho vzhliadol s uboleným výrazom.

S náhlym vzlykom váhavo objal vlhkými pažami Harryho krk a schoval si tvár v chrabromilčanovom pleci, keď začal plakať po prvý raz za veľmi dlhý čas.

Harry Draca objal tiež a chlácholivo ho hladil po chrbte, ako to videl u dvojčiat, keď upokojovali Rona po jeho nočnej more. Draco zvieral chrbát Harryho košele, teraz zmáčanej, keď sa jeho telo triaslo vzlykmi, jeho slzy zmiešavali s dažďom a jeho plač občas pritlmil vzdialený úder hromu.

Nakoniec sa Draco vyplakal. Potiahol nosom a posadil sa vzpriamene. Mal na košeli Harryho krv, ale Harry to nespomenul. Aj tak tu s tým teraz nič nemohli urobiť.

"Myslím, že by sme mali vrátiť, než naši krstní otcovia niekoho prizabijú," povedal, keď sa vyštveral na nohy.

Harry sa tiež pokúsil postaviť, ale tentoraz to bolo trochu náročnejšie. Dokonca ten najslabší tlak na jeho nohu mal za následok záblesky bolesti.

Draco bol rýchlo pri ňom, pomohol mu na nohy. Ovinul si Harryho pažu okolo seba a vyrovnal ho.

"Poďme, kriplíček," uškrnul sa, Harry na neho zazrel.

"Sklapni," zamrmlal. Skúsil položiť váhu na zranenú nohu a zaksichtil sa, okamžite presunul váhu späť na Draca.

"Si si istý, že to zvládneš?" spýtal sa Draco, keď začali kráčať, hľadiac s grimasou na Harryho krvou zmáčanú košeľu.

"Áno, som si istý, že tu nemôžeme zostať."

Obloha sa rozžiarila od úderu blesku v diaľke. Čoskoro ho nasledoval úder hromu.

"Samozrejme, že začne liať, keď musíme prejsť stovky kilometrov po vonku," zavrčal Draco.

"Áno, to si trafil. Ale dopekla, prečo tak mrzne?" začal sa Harry triasť.

"Vážne? Nie je taká zima," dumal Draco.

Ako obaja pokračovali v chôdzi, Harry sa začal opierať o Draca viac a viac.

"Vieš," začal Draco. "Myslím, že si s každým krokom ťažší."

"Prepáč," zamrmlal Harry. Presunul váhu viac na zdravú nohu a takmer spadol.

"Dobre, asi by si sa mal o mňa opierať," povedal Draco, keď zabránil Harrymu zosunúť sa a pevnejšie ho zovrel okolo pliec.

Harry len prikývol.

Keď pokračovali v daždi, Harryho triaška začínala byť stále viac a viac viditeľná.

"Ježiši, Harry, nie je taká zima," pozrel sa Draco na svojho priateľa. "Si v..."

"Draco?" prerušil ho Harry. Znel trochu vydesene. "Spomínaš si, ako mi dal Callahan ten elixír, keď sme na neho narazili na chodbe? Myslím si, že to nebol liečiaci elixír."

Draco sa zastavil a vydesene sa pozrel na Harryho. "Prečo, čo sa deje?"

"Vážne sa necítim dobre," zašepkal s povzdychom.

"Och doriti... Ehm... môžeš stále kráčať?" spanikárene sa spýtal. Harry prikývol. "Dobre, tak sa pokúsme dostať do Brlohu. Môžeš sa o mňa oprieť tak, ako potrebuješ."

Harry prikývol a dvojica mlčky kráčala ďalej. Stále viac a viac sa opieral o Draca a začínal mať problémy s dýchaním.

"Dray, už to viac nezvládnem," nakoniec povedal, keď sa mu takmer podlomila zdravá noha zakaždým, keď na ňu stúpil. Točila sa mu hlava a bol príšerne unavený. Celé telo ho bolelo. Len chcel zaspať.

"Harry, musíš," snažil sa Draco udržať Harryho hore, ale chrabromilčan sa zviezol k zemi.

"Nemôžem," zašepkal. Všetko sa točilo.

"Prosím, Harry. Toto mi nerob," žobronil Draco. "Zvládneš to. Nemôžeš sa teraz vzdať."

Harry sa strhol, keď sa trasľavo nadýchol. Bolelo to, ale mal pocit, že sa mu nedostáva dosť kyslíka. Hlava mu plávala.

"Povedz Siriusovi, že mi je to všetko ľúto," zamrmlal, keď si ľahol na zem.

"Harry, nie!" uslzene zjačal Draco. Ale bolo zrejmé, že Harry nezostane dlho pri vedomí. Draco sa zúfalo rozhliadal, hore a dole po zaprášenej ceste, ale nič okrem stromov po bokoch nevidel. Modlil sa, aby tam niekto bol, ale nikde nikoho nevidel.

"V poriadku, idem po pomoc, dobre?" povedal Harrymu. "Položíme ťa pod ten strom tamto, aby si bol trochu v suchu. Chyť ma okolo krku. No tak, poďme."

Draco zasunul ruky pod Harryho a vytiahol ho na nohy. Harry z posledných síl dokrivkal k tomu stromu, ale Draco ho prakticky niesol. Pomohol mu posadiť sa ku kmeňu. Harry bol ledva pri vedomí, keď si Draco zložil smrťožrútsky habit, ktorý mal prehodený cez oblečenie a zakryl ho ním, aby ho udržal v teple, hoci bol celý premočený.

"Len vydrž, Harry. Hneď sa vrátim aj s pomocou."

Harry sotva prikývol.

Draco vstal a uháňal temnotou po zablatenej ceste. Po pár minútach ho začalo pichať v boku, ale nedovolil, aby ho to spomalilo. Nakoniec sa v dohľade objavil Brloh a Draco takmer vykríkol úľavou. Vyrazil ešte rýchlejšie, keď šprintoval po tráve k pokrivenému domu.

Takmer spadol na schodoch a vpálil dnu cez rozrazené dvere. Lapal po dychu, keď očami niekoho hľadal.

Dom vyzeral prázdny.

Od vyčerpania a porážky padol na kolená a prepukol v plač.

 

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 24. Dôvod bojovať 1/2 Od: lenus - 29.06. 2020
Konečne sú odtiaľ preč a zase dráma... Riadne to nabralo grády. Aj som rozmýšľala predtým, čo to liečiteľ dal harrym elixír, ale nejak bolo veľa akcie že som na to zabudla, žeby nejaký dlhoucinkujuci jed ako poistka? Alebo niečo s jeho jazvou to bude? Som veľmi zvedavá, dúfam, že aspoň jeden pricetny dospelý ostal v dome a pomôže im, aby sme mohli čítať co s nimi spravia krstni otcovia :D Ďakujem krásne Jimmi za také rýchle a skvelé preklady, moc si to cením =)
Re: 24. Dôvod bojovať 1/2 Od: Jimmi - 29.06. 2020
Bohužiaľ, už má to zmáha. Ale dať si pauzu tri kapitoly pred koncom... len sa do toho musím nútiť. No uvidíme, 24 dorazím a 25 dám možno na tri časti. Nečakala som takýto nápor, fakt nie. To nejak v origináli preletíš, ani nevieš ako. Ďakujem moc za komentár, fakt ich teraz potrebujem.
Re: 24. Dôvod bojovať 1/2 Od: lenus - 29.06. 2020
Ja by som to určite v origináli preletela, keďže by som rozumela asi každému tretiemu slovu :D Ale ak ti treba pauzu tak my chvíľku počkáme, sú dôležitejšie veci... Hoci niekedy po celom dni s krpcami mam pocit, že nič nie je dôležitejšie ako prečítať si napínavu poviedku a nemyslieť na všetko ostane, čo treba :D

Re: 24. Dôvod bojovať 1/2 Od: Lisbeth - 29.06. 2020
Achjo, tolik smůly mají kluci. Ať už je po celé téhle krizi. Jen doufám že ať je s Harrym cokoli,tak to Sev nebo někdo dokáže napravit. Moc děkuji za překlad jako vždy. A honem další kapitoly :-D
Re: 24. Dôvod bojovať 1/2 Od: Jimmi - 29.06. 2020
V to dúfam, že to napravia, ale... a nejako rýchlo, pretože už rátame na prstoch jednej ruky. Pozri prosím moju odpoveď vyššie, nech sa neopakujem. Ďakujem krásne

Re: 24. Dôvod bojovať 1/2 Od: 1Ivy1 - 28.06. 2020
To nemyslia vážne.. Dom je prázdny??? Ak áno, tak by som Hermionu nakopala..... Verím však a veľmi dúfam, že v dome niekto bude... teším sa na pokračovanie a Ďakujem za preklad. Chcela som sa aj spýtať.. Spomínalo sa, že už bude len pár kapitol... Znamená to, že bude ešte nejaká nadväzujúca poviedka?? Lebo neverím, že psychický stav Draca a hlavne Harryho by sa dal vyriešiť len pár kapitolkami. Ak bude ďalšia poviedka, budeš ju prekladať? Ďakujem za odpoveď.
Re: 24. Dôvod bojovať 1/2 Od: Jimmi - 29.06. 2020
Ahoj, tých pár kapitol je dlhších ako väčšina poviedok, čo sa naposledy prekladali. Len epilóg ide cez 14 strán. Netuším. Mám preložený nahrubo koniec tejto a začala som s ďalšou, ale stále sa to nezlepšuje, ak tušíš, čo mám na mysli. Už ma to zmáha... K tomu som strávila polnoc v nemocnici s dcérou a na prekladanie niečoho podobného fakt nemám chuť. Má to ešte nejaký kúsok, že čo bolo po x rokoch... matne si na to spomínam. Ale mala som z toho zmiešané pocity. Uvidím ako toto skončí, dúfam, že to nemá nejaký alternatívny koniec, ktorý som si nevšimla, pretože síce stále zostáva 35 tisíc slov, ale nechce sa mi veriť, že toto môže skončiť dobre. Ale viem, že keby som to prečítala v originále, už to nepreložím, takže čakáme všetci. Za ten sek sa ospravedlňujem, ale vyšiel presne v strede a zaslúžite si tiež trochu napätia. Díky moc

Prehľad článkov k tejto téme:

Celebony: ( Jimmi )03.08. 2020Epilóg Nové začiatky 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.07. 2020Epilóg 1/2
Celebony: ( Jimmi )22.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 4/4
Celebony: ( Jimmi )17.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 3/4
Celebony: ( Jimmi )11.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 2.časť
Celebony: ( Jimmi )10.07. 2020 26. Nedokonalá dokonalosť 1.časť
Celebony: ( Jimmi )07.07. 202025. kapitola Len Harry 3/3
Celebony: ( Jimmi )05.07. 202025. kapitola Len Harry 2/3
Celebony: ( Jimmi )03.07. 202025. kapitola Len Harry 1.časť
Celebony: ( Jimmi )30.06. 202024. Dôvod bojovať 2/2
Celebony: ( Jimmi )28.06. 202024. Dôvod bojovať 1/2
Celebony: ( Jimmi )26.06. 202023. Zelené svetlo 2/2
Celebony: ( Jimmi )23.06. 202023. Zelené svetlo 1/2
Celebony: ( Jimmi )21.06. 202022. Najhoršie nočné mory 2/2
Celebony: ( Jimmi )19.06. 202022. Najhoršie nočné mory ½
Celebony: ( Jimmi )18.06. 202021. Záchrana
Celebony: ( Jimmi )11.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2
Celebony: ( Jimmi )10.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 1/2
Celebony: ( Jimmi )15.04. 202019. Je preč 3/3
Celebony: ( Jimmi )14.04. 202019. Je preč 2/3
Celebony: ( Jimmi )11.04. 202019. Je preč 1/3
Celebony: ( Jimmi )07.04. 202018. Pomoc 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202018. Pomoc 1/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202017. Pochyby a nedôvera 2/2
Celebony: ( Jimmi )24.03. 202017. Pochyby a nedôvera 1/2
Celebony: ( Jimmi )17.03. 202016. Bod zlomu 2/2
Celebony: ( Jimmi )03.03. 202016. Bod zlomu 1/2
Celebony: ( Jimmi )28.02. 202015. Zlý nápad
Celebony: ( Jimmi )10.02. 202014. Priateľ či nepriateľ 1.časť + 2. časť
Celebony: ( Jimmi )29.01. 202013. Reakcie 3.časť
Celebony: ( Jimmi )28.01. 202013. Reakcie 2.časť
Celebony: ( Jimmi )27.01. 202013. Reakcie 1.časť
Celebony: ( Jimmi )19.11. 201912. Následky 3. časť
Celebony: ( Jimmi )16.11. 201912. Následky 2.časť
Celebony: ( Jimmi )12.11. 201912. Následky 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.10. 201911. kapitola 2/2
Celebony: ( Jimmi )20.10. 201911. Roztrieštená ilúzia bezpečia 1/2
Celebony: ( Jimmi )18.10. 201910. Strach 2/2
Celebony: ( Jimmi )11.10. 201910. Strach 1/2
Celebony: ( Jimmi )27.09. 20199. Vadná dokonalosť – 2. časť
Celebony: ( Jimmi )20.09. 20199. Vadná dokonalosť – 1. časť
Celebony: ( Jimmi )10.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )02.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 2. časť
Celebony: ( Jimmi )22.08. 20198. Skúmanie nového teritória - 1. časť
Celebony: ( Jimmi )13.08. 20197. Prví a druhí - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )26.07. 20197. Prví a druhí - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )25.07. 20197. Prví a druhí - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )22.07. 20196. Lekáreň - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )20.07. 20196. Lekáreň - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )19.07. 20196. Lekáreň - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.06. 20195. Otázky a odpovede
Celebony: ( Jimmi )13.06. 20194. To, čo by ste nečakali
Celebony: ( Jimmi )04.06. 20193. Odhalenia
Celebony: ( Jimmi )14.05. 20192. Vydarené výmysly Weasleyovcov
Celebony: ( Jimmi )07.05. 20191. kapitola Začiatky
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.05. 2019Úvod k poviedke