Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nedokonalá dokonalosť [FP I]

26. Nedokonalá dokonalosť 3/4

Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Vložené: Jimmi - 17.07. 2020 Téma: Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Jimmi nám napísal:

Autor: Celebony

Preklad: Jimmi Banner: solace

Originál

Rating: M

Preklad z rýchlika, bez betovania


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

26. Nedokonalá dokonalosť 3.časť

 

****

Harry sa s trhnutím prebral z ďalšej nočnej mory so strýkom. Triasol sa a potil, keď sa divoko rozhliadal po izbe. Nahmatal lampu a zasvietil, aby sa uistil, že tie vysoké tiene nie sú nič viac než len kusy nábytku a podobne. Trasľavo si nasadil okuliare a pritiahol si kolená k hrudi.

Zrazu sa dvere otvorili a Harry takmer vyskočil z kože. Vošiel Sirius v papučiach a Harry sa na neho prekvapene pozrel.

"Siri? Čo tu hore robíš? Ako si... ty si opravil tie vŕzgajúce schody?" vyhŕkol zmätene.

"Ach, napadlo mi, že to je možno príčina, ako si vedel, že prichádzam. Áno, opravil som ich. Takže, o čom bola tvoja nočná mora?" spýtal sa Sirius, keď sa posadil na kraj postele.

Harry na neho zažmurkal. "Ja som nemal..."

"Harry, prosím, dovoľ mi pomôcť ti. Mohol by som hádať, o čom asi bola, ale bolo by to ľahšie, keby si mi o tom porozprával," vravel Sirius.

Harry sa neiste odmlčal.

"O mojom strýkovi," zamrmlal.

"Ach, o tom kráľovi bastardov," prikývol Sirius. Harry na neho prekvapene vzhliadol. "Kde prebiehala?"

"Ehm, začalo to tu. Vyšiel z mojej skrine," priznal Harry, keď si hľadel do lona. "A potom som bol späť v mojom prístenku na Privátnej ulici."

"A čo robil?" trpezlivo ho pobádal Sirius. Už si konečne uvedomil, že Harry potrebuje otázky.

Harry pokrčil plecami, na krstného otca sa nepozrel. "To isté ako robieva vždy. Kričal a robil ehm, iné veci."

"Ubližoval ti?"

Harry s povzdychom prikývol. "Viem, že je to hlúpe. Neviem, prečo mám stále tieto hlúpe sny. Mal som ich už prekonať..."

"Harry, nie je to hlúpe. Samozrejme, že ťa to stále ovplyvňuje. Dursleyovci ťa nielen fyzicky zneužívali, ale tiež ťa celý život mentálne týrali. Nekrúť hlavou, Harry; je to pravda. Zanedbávali ťa a správali sa k tebe príšerne. Ale bolo to kvôli tomu, že oni boli ničomníci, Harry, nie ty."

"Nenávideli ma," potichu povedal Harry. "Strápňoval som ich."

"Nuž, ja som na teba hrdý každý deň," úprimne tvrdil Sirius.

Harry vzhliadol s takým vďačným výrazom v očiach za ten kompliment, že Siriusove srdce sa roztopilo a okamžite si pritiahol Harryho do otcovského objatia.

Nakoniec sa odtiahol a rozstrapatil Harryho vlasy. "Chceš dnes v noci zostať v mojej izbe? Mám tam veľkú posteľ pre piatich ľudí," vravel, snažil sa znieť lákavo.

"Nie, som v poriadku," chabo sa usmial Harry. Siriusovi neušlo, ako jeho oči švihli k prístenku.

"Dobre," súhlasil, ale zostával sedieť na posteli. "Dobre, tak tu zostanem, až kým nezaspíš."

"Sirius, som v pohode, vážne, nedokážem zaspať, keď ma sleduješ," začervenal sa Harry.

"V poriadku, ale budem vedieť, ak znova nezaspíš. A Harry, chcem, aby si prišiel za mnou, ak niekedy budeš niečo potrebovať, dobre? Moje dvere sú vždy otvorené, aj keby to bolo len kvôli tomu, že nechceš byť v noci sám, dobre?"

Harry prikývol a usalašil sa pod prikrývkami.

O hodinu neskôr Sirius vedel, že Harry ešte nezaspal a vyšiel hore schodmi.

Napriek Harryho protestom sedel vedľa neho, až kým unavený chlapec nezaspal asi päť minút po tom, ako Sirius prišiel.

****

Sirius v tom pokračoval zakaždým, keď Harry nemohol zaspať alebo sa prebudil kvôli nočnej more. Postupne začal Harry spávať celú noc, a počas nocí, keď nemohol, prestal protestovať, keď mu Sirius navrhol, že s ním zostane, až kým nezaspí.

Jednej noci sa Sirius prebudil, pretože vedel, že sa prebudil aj Harry. Ako obvykle chvíľku počkal, aby zistil, či za ním Harry nepríde a práve keď sa posadil, že pôjde za ním, vzhliadol a zbadal Harryho stáť vo dverách. Vyzeral, ako keby zvádzal vnútornú debatu sám so sebou.

"Ahoj, chlapče," privítal ho Sirius, z čoho Harry nadskočil. "Poď sem." Ukázal na miesto na posteli vedľa neho.

"Si si istý? Chcem povedať, ja..." začal Harry, nepohodlne sa pohol.

"Harry, samozrejme, že som si istý."

Harry si preťapkal cestu k posteli a neiste na ňu vyliezol. Zblízka mohol Sirius vidieť, že Harry plakal a stále k tomu nemal ďaleko.

"Harry, poď sem," povedal, keď si poposadol na vankúšoch.

Harry zrazu vybuchol v plač a schoval si tvár v hrudi svojho krstného otca, keď ho Sirius chlácholivo hladil po chrbte.

"Harry, pšššt, je to v poriadku. Povedz mi, čo sa deje," vravel nežne.

"Je mi všetko tak ľúto. Nechcem ťa rozrušiť alebo nahnevať. Len chcem, aby si ma mal rád a sľubujem, že už znova neporuším žiadne pravidlá. Nezamýšľal som byť zlý. Prisahám. Prosím, nevráť ma späť k Dursleyovcom," vzlykal Harry, keď zvieral Siriusove pyžamo.

"Oh, u Merlina, Harry, ty nie si zlý. Vážne ťa mám rád a ja by som ťa NIKDY nevrátil Dursleyovcom," v hrôze vravel Sirius, keď ho pevnejšie objal, kým mladík plakal. "Bolo toto v tom sne? Snívalo sa ti, že som sa ťa snažil vrátiť k Dursleyovcom?"

"Snažil si sa, ale nevzali si ma, takže si sa naštval," priznal zarmútene Harry. "Je mi ľúto, že sa mi o tom snívalo. Ja som len..."

"Snívalo sa ti, že ti ubližujem?" spýtal sa Sirius so strápeným výrazom.

Harry sa odmlčal.

"Je mi to ľúto. Neviem prečo, len som mi o tom občas sníva," zúfalo sa ospravedlňoval.

"Harry, prisahám ti. Ja by som NIKDY neublížil. Položil by som za teba svoj život," rozhodne vyhlásil Sirius.

"Viem, je mi to ľúto. Nie si to len ty, tak nebuď urazený. V mojich snoch ma každý nenávidí," znel prenasledovane.

"Nuž, v skutočnom živote máš kopec ľudí, ktorí ťa milujú, vrátane mňa. Si ako môj syn a želám si, aby si ním bol každý jeden deň," uisťoval ho Sirius.

Harry sa začal upokojovať. "Ďakujem ti," zašepkal, keď potiahol nosom. "Je mi to ľúto."

"Harry, prestaň sa ospravedlňovať za veci, za ktoré sa nemusíš ospravedlňovať. Som rád, že si prišiel za mnou," úprimne hovoril Sirius. "Vždy tu pre teba budem, nech sa deje, čo sa deje, až kým neumriem a dokonca aj potom, budem na teba dávať pozor."

"Nechcem, aby si zomrel," zamrmlal Harry, znel vystrašene.

"Fajn, ja nechcem, aby si zomrel ty, a preto to po zvyšok našich životov my dvaja musíme brať s kľudom, pokiaľ ide o nebezpečenstvo. Žiadne ďalšie bláznivé dobrodružstvá, žiadne ďalšie hranie na hrdinu, žiadne pomsty, dohodnuté?"

"Dohodnuté," zašepkal Harry unavene, keď si oprel hlavu o Siriusa, ako to zvykol robievať Dudley so svojím otcom, keď boli mladší.

Ako dieťa Harry občas utekal do tetinej a strýkovej izby pre útechu, keď prístenok nebol zamknutý, ale zakaždým ho okamžite poslali späť. Niekoľkokrát len nešťastne sledoval od dverí, ako Dudley vyliezol na tú veľkú posteľ a pritúlil sa k svojim rodičom, srdce ho pritom bolelo.

Harry stuhol a odtiahol sa. "Prepáč, Siri. Chovám sa ako päťročné decko," smutne prehlásil.

"Nebuď smiešny, Harry," uisťoval ho Sirius. "Okrem toho, nielenže ti chýbalo tvoje detstvo, ale aj ja som zmeškal tvoju výchovu. Musíme si toho z detstva vynahradiť veľa."

Harry sa usmial a znova sa oprel o svojho krstného otca. Okamžite ho to upokojilo.

"Tvoji rodičia by boli na teba hrdí," poznamenal Sirius po chvíľke ticha.

Harry na neho skepticky vzhliadol, než sa odvrátil. "Neboli by, keby ma videli, keď som býval u Dursleyových. V blízkosti strýka sa mením na krčiacu sa trosku. Dopekla, dokonca sa mi stále o ňom sníva," zhnusene povedal Harry.

"Harry, je v poriadku báť sa. Každý sa niečoho bojí. Tvoji rodičia by na teba boli hrdí za všetko, čím si stal, vrátane strachu," utešoval ho Sirius.

"Čoho sa bojíš ty?" zvedavo sa spýtal Harry.

"Prisaháš, že to nikomu nepovieš? Ani Námesačníkovi?" ozval sa po chvíli váhania.

Harry prekvapene vzhliadol. "Prisahám."

"Mačiek," striasol sa Sirius.

Harry si nemohol pomôcť, aby sa nezasmial. "Ty sa bojíš mačiek? Ale tvoja animágska podoba je..."

"Pes, áno, ja viem. To preto to nikto nesmie zistiť. Muselo dôjsť k nejakým skutočne zlým výpočtom, keď sa to kúzlo rozhodlo, že zo mňa bude dobrý pes. Som jediným psom, ktorý uteká pred mačkami miesto toho, aby ich naháňal," zahanbene opisoval. "Samozrejme, pred ostatnými sa tvárim odvážne, ale vo vnútri som len roztrasená troska a ak sa ku mne nejaká priblíži, nájdem si nejakú výhovorku, aby som sa dostal preč. Našťastie väčšina mačiek utečie, len čo vyšteknem, takže moji priatelia to nikdy nezistili, ale párkrát som sa dostal fakt blízko k nejakej a jedna ma dokonca naháňala... stala sa zo mňa hanba psieho rodu. Takže len ľuďom hovorím, že som na ne alergický."

"Postarám sa, aby Hermiona so sebou nepriniesla Krivolaba," unavene sa usmial Harry.

"Vďaka. Takže, bojíš sa ešte niečoho?" lišiacky sa spýtal Sirius.

"Nuž, nemám rád malé priestory a z nejakého dôvodu ma vždy vydesí hromobitie," priznal Harry potichu. "A čo ty?"

"Hmmm... hady a žraloky. Viem, že si skvelý kamoš so všetkými tými úžasnými hadmi tam vonku, ale pre nás ostatných je náročné presvedčiť ich, aby nezaťali svoje tesáky do našich lákavých členkov. A žraloky... vieš, ako keď plávaš v oceáne a nič cez vodu nevidíš? Nepremýšľaš z ničoho nič, čo je pod tebou?"

Harry na okamih zaváhal. "Nikdy som nebol na pláži. Dursleyovci tam chodili stále, ale nikdy ma nevzali so sebou. Aj tak neviem dobre plávať, takže je asi lepšie, že ma nevzali, inak by som sa utopil," vravel s náznakom bolesti v hlase, ktorú sa očividne snažil zatajiť.

"Dobre, tak ja ťa na pláž vezmem, hoci neplávam v hlbokej vode, kde všetky tie veľké mäsožravé morské potvory radi hľadajú svoju potravu. Ale plával si v tej tôni, pamätáš?"

Harry unavene prikývol. "Áno, ale nikdy som nebol v ničom väčšom... okrem druhej úlohy v Trojčarodejníckom turnaji, ale tam som mohol dýchať pod vodou. Viem plávať, tak trochu, ale nie nijako dobre."

"Tak ťa to naučím," sľúbil Sirius.

Harry na neho vzhliadol a poďakoval mu s úsmevom.

Sirius mu začal rozprávať o časom, keď Záškodníci chodili na pláž s Lily a jej priateľkami.

"... a samozrejme, že sme si neuvedomili, že sa príliv zväčšuje a približuje k nám. Takže potom, čo ma úplne zahrabali do piesku, prišla prvá vlna. Oni videli, že sa blíži a pokúsili sa ma vytiahnuť, ale zakopali ma príliš hlboko. Nebola to obrovská vlna alebo niečo také, ale bola mrazivá. A keď sa vrátila nazad, mal som na bruchu tie malé pieskové kraby a začali sa zavŕtavať. Oh, u Merlina, Harry, cítil som, ako sa dostávajú cez piesok a narazili na moju pokožku, a, uff, bolo to také desivé. Kričal som a zvíjal som sa, čo  len sťažovalo ostatným, aby ma vytiahli a zrazu všetka voda zase zmizla, keď ju vcucol späť oceán. To vtedy vieš, že sa blíži skutočne veľká vlna. Takže dievčatá si kľakli na kolená a začali kopať zo všetkých síl, obzerali sa za mňa s výrazom hrôzy v tvárach, takže som sa obzrel a bola tam tá najväčšia vlna, akú som kedy vo svojom živote videl, nežartujem. Takže nakoniec sa Remy s Jamesom presunuli za mňa a dokázali ma vytiahnuť z piesku a všetci sme bežali ako o dušu, a kričali, keď tá vlna za nami narazila. Našťastie nás nezachytila, ale podrazila nám nohy. A ty teraz spíš a prišiel si o celú polovicu môjho príbehu, ale to je v poriadku, pretože, ako Námesačník stále hovorí, ja rád počúvam samého seba," zachichotal sa láskavo, keď hladil čiernu šticu vlasov prstami. Harry mal cez neho prehodenú pažu a hlavu si pohodlne opieral o Siriusovu hruď, a umožnil, aby prítomnosť krstného otca udržala tie nočné mory na uzde. "Vieš, chlapče, myslím, že budeme v poriadku. Myslím, že budeme skvelou rodinou, ty a ja. A Námesačník, samozrejme, ako tvoj krstný otec číslo dva. Trošku divná rodina, ale vážne skvelá, to ti sľubujem, Harry."

Čoskoro na to zaspal aj Sirius, rukou voľne objímal krstného syna okolo pliec.

****

Remus s Harrym sedeli v obývačke na gauči, kým sa Sirius pokúšal pripraviť čas po tom, čo jeho prvá dávka explodovala, hoci nikto nechápal prečo. To bola mágia Siriusovej kuchyne.

"Už by som asi mal ísť," so smutným úsmevom povedal Remus.

"Kam musíš ísť?" spýtal sa Harry. Remus sa zasmial.

"Domov. Vďaka Merlinovi, Rád nás necháva oddychovať. Chvíľu sa zdalo, že bol môj život len o ňom."

"Potom ale môžeš zostať tu?" spýtal sa nádejne Harry.

Nevedel prečo, ale Harry sa odvtedy, čo bol v kóme, cítil bližšie k Remusovi. Mal pocit, že Remus v skutočnosti nechce ísť domov, hoci si nebol istý, prečo ho to napadlo.

Remus mu venoval takmer podozrievavý pohľad. "Ty si... ty si niečo pamätáš z toho, čo som ti povedal, keď si bol v kóme?"

"Nie, nespomínam si na nič, čo ľudia vraveli..." odmlčal, ale Remus mal dojem, že niečo vynecháva.

"Ale..." vyzval.

Harry si vzdychol. "Mám tie neurčité... pocity... Myslím, a môžem sa úplne mýliť, ale mám pocit, že tam boli moji rodičia, možno som sa dokonca s nimi aj rozprával, alebo ich videl, ale neviem si spomenúť."

"Harry..." začal súcitne Remus. Harry na neho hľadel takmer prosebne.

"Čo ak si to len nepredstavujem? Čo ak som sa s nimi rozprával a nepamätám si to?" očividne začínal byť rozrušený.

Remus ho objal okolo pliec a venoval mu utešujúci úsmev.

"Neviem, či si sa rozprával alebo nie, ale ak áno, som si poriadne istý, že ti môžem povedať, čo by ti povedali."

Harry sa neho trochu ostražito pozrel. "Nebudeš sentimentálny, že nie?"

Remus sa rozosmial. "Budem. Povedali by, ako sú na teba hrdí a že nech akokoľvek veľmi by chceli byť s tebou, potrebuješ prestať s týmito bláznivými, riskantnými eskapádami, pretože toto určite nie je tvoj čas. Povedali by ti, ako veľmi im chýbaš a ako veľa zo svojej matky máš vo svojej osobnosti, dokonca aj keď máš výzor po Jamesovi."

"A možno by ma varovali ohľadne Siriusovho varenia," placho sa uškrnul Harry.

Dvojica sa zachichotala, keď Sirius zavolal z kuchyne. "Zase niekto povedal niečo zlé o mojom varení?"

"Samozrejme, že nie!" zakričali obaja naspäť.

"Netráp sa s týmto, Harry. Jedného dňa sa budeš môcť s nimi porozprávať, koľko sa ti zachce, ale až dovtedy máš Siriusa za rodiča... veľa šťastia," zažartoval Remus. Harry sa uškrnul.

"Nuž, mám aj teba, takže myslím, že budem v pohode."

"Áno, ale Tichošľap je tvojím krstným otcom," pripomenul Remus.

"To je pravda, ale ty si ním tiež. Sirius je tu len častejšie a je viac... emocionálny, kým ty si viac praktická, zodpovedná, rodičovská postava typu ‘hovor so mnou’."

Remus chvíľu hľadel na Harryho, spracovával jeho slová, než ho zovrel do objatia, ktoré Harry zmätene opätoval.

"Remy, si v poriadku?" spýtal sa Harry, vzhliadol na neho, ako keby sa snažil prísť na to, či by sa nemal znepokojovať.

"Som... v skutočnosti sa mám fakt skvele," usmial sa.

"Ach nie, býval si príliš často so Sirim, však?"

"Voila!" oznámil Sirius, kým niesol podnos pariacich šálok z kuchyne. "Vytvoril som čaj!"

Remus s Harrym sa ostražito pozreli na šálky, ktoré im ponúkol.

"Ale no tak, tento je už dobrý!" uisťoval ich Sirius. "Samozrejme, nebude taký dobrý ako Harryho, ale tentoraz som neskúsil nič magické, takže žiadne ďalšie výbuchy... dokonale bezpečný na pitie!"

Dvojica si odpila a uľavilo sa im, že je v pohode.

"Há? Há? Vravel som vám to!" hrdo vyhlásil Sirius, keď sa zvalil do kresla a odpil si z vlastného čaju.

Sirius s Remusom čoskoro začali spomínať na svoje dni na Rokforte, ako to často robievali a Harry podľahol volaniu spánku.

Sirius stíšil hlas a ukázal na spiaceho synovca. Remus sa pozrel na Harryho, ktorého hlava sa mu opierala o rameno.

"Vyzerá, ako keby sme ho unudili k spánku," uškrnul sa Sirius.

"To nie je také náročné, keď väčšinu času hovoríš ty," doberal si ho Remus.

Sirius hravo zazrel na svojho priateľa.

"Beriem to tak, že si mu dal do čaju jeho liek," uhádol Remus.

Sirius prikývol. "Inak by si ho nevzal, pretože vie, že ho uspí. Je ako malé dieťa, chce zostať hore s veľkými deťmi..."

"Alebo aspoň s jedným veľkým dieťaťom," uličnícky ho prerušil Remus.

"Lepšie jedno veľké dieťa než veľký... veľký..." Sirius sa snažil vymyslieť urážku na Remusa, ktorá by sa súčasne nedala vztiahnuť aj na neho.

"To je v poriadku, žiadna dobrá odpoveď. To je skutočne šok," doberal si ho Remus.

Sirius sa rozosmial.

"Myslím, že by sme ho mali dať do postele," začal vstávať Sirius.

Remusova hlava vystrelila nahor, vyzeral takmer znepokojene.

"Nemôže tu zostať ešte chvíľku dlhšie? Napokon, povedal si, že spí lepšie, keď je niekto pri ňom, správne?" náhlivo sa spýtal.

Sirius zachytil takmer zúfalý ton v hlase svojho najlepšieho priateľa a zrazu pochopil niečo o Remusovi, o čom predtým priveľmi nerozmýšľal.

"Iste, myslím, že Harrymu by sa to páčilo," znova sa posadil. Sledoval, ako jeho priateľ vmanévroval Harryho tak, aby ležal, hlava v jeho lone. Vlkolak prilevitoval deku a nežne ňou Harryho zakryl. Opatrne mu zložil okuliare a položil ich na nočný stolík.

"Remus, čo keby si sa prisťahoval k Harrymu a ku mne?" spýtal sa Sirius.

Remus zaskočene pozrel na priateľa. "Ja a prisťahovať sa?"

"Áno, premýšľal som o tom," trošku pravdu upravil. Premýšľal o tom, minimálne asi tak poslednú minútu, "a vážne by som bol rád, keby si sa nasťahoval. Mohol by si si vziať hosťovskú izbu a urobiť s ňou, čo sa ti páči."

"Ale ty a Harry..." začal Remus.

"Myslím, že sa Harrymu ten nápad bude páčiť. Okrem toho by sa mi s ním zišla tvoja pomoc, tvoja rada. Myslím, že Harry by naozaj mohol využiť tvoju pomoc, keď moja nebude stačiť alebo urobím niečo nesprávne alebo nebudem vedieť ako mu pomôcť. Nechápe, že ho ľudia milujú a bude treba, aby sa to zmenilo. Potrebuje mať okolo seba ľudí, ktorí ho milujú tak veľmi, ako je len možné. Okrem toho, začínam si uvedomovať, že toto všetko nezvládnem sám, nech by som akokoľvek rád povedal, že zvládnem. Ty si jediný, kto to s ním nepokašľal. Merlin vie, že so Snapom sa nám to niekoľkokrát podarilo, a nech akokoľvek má rád Molly s Arthurom, nikdy za nimi kvôli ničomu nešiel a nemyslím si, že niekedy pôjde."

"Áno," smutne súhlasil Remus, "hlavne po tom, čo naposledy spravil Arthur. Ale myslím, že ani predtým nie, boli príliš uzavretí, keď už mali svoju vlastnú rodinu. Myslím, že to je jeden z Harryho problémov. Dursleyovci do neho tak moc vtĺkli, že sa im votrel do rodiny a vyčlenili ho z nej, že má pocit, že by nikdy nedokázal byť súčasťou už existujúcej rodiny, mal by pocit, že je votrelcom."

"Vidíš, to je dôvod, prečo ťa potrebujeme. Môžeš byť súčasťou tejto zmätenej rodiny, ktorú dávame dokopy. Harry to potrebuje. Potrebuje teba. Ty dokážeš pochopiť veci ako toto a pospájať si správne súvislosti, ktoré ja jednoducho nevidím ako ty. Ja len nemám skúsenosti s vecami súvisiacimi s rodinou, ale učím sa, lenže to bude chcieť čas a Harry si nemôže dovoliť, aby som to znova pokašľal a nemal sa na koho obrátiť."

"Ale Sirius, uvedomuješ si, že ak sa na mňa Harry s niečím obráti, môže sa stať realitou, že si vyvinie bližší vzťah so mnou ako s tebou? Nehovorím, že je to niečo osobné, ale Harry je na úrovni, kedy testuje všetky tieto rodinné vzťahy a k niekomu priľnie. A ak tu budem, zvyšuje to šancu, že by som to mohol byť ja, len pretože som tu, chápeš?" prakticky sa spýtal Remus.

"Chápem, a chcem mať blízky vzťah s Harrym, samozrejme, viac než čokoľvek iné, ale uvedomujem si, že to nie je také dôležité ako to, aby bol na tom Harry dobre. Takže, ak mu ty dokážeš pomôcť viac než ja a ak vzťah s tebou mu prospeje viac než vzťah so mnou, potom s tebou nebudem o neho bojovať," vážne vravel Sirius. "V žiadnom prípade nechcem, aby bol znova Harry na tom temnom mieste, kde bol predtým."

"Vieš, že je to len vzdialená možnosť, Siri. Harry ťa tak veľmi miluje..."

"Remy, ja viem," prerušil ho Sirius. "Uvidíme, ako sa to vyvinie a urobiť to, čo je najlepšie pre Harry. Teraz späť k danému problému."

Remus sa pozrel na spiaceho chlapca. Znova zdvihol hlavu a neisto sa usmial na svojho priateľa. "Nuž, mohol by som si nechať svoj dom, aby som mal kam chodiť počas premieňania a občas tam zájsť, keď vy dvaja budete potrebovať zbližovaciu chvíľku..."

"A ja tam môžem ísť, keď ju budete potrebovať zase vy dvaja," pripomenul Sirius. "Chcem povedať, že sme obaja prakticky jeho krstní otcovia, len náhodou mám ten titul ja kvôli tomu právnemu bordelu o vlkolakoch a deťoch, o čom obaja vieme, že je kopa nezmyslov."

Remus sa usmial, pretože sa takto šťastne necítil už veľmi dlhý čas.

"Vážne si myslíš, že sa to Harrymu bude páčiť?"

"Hej, Har," zavolal Sirius.

"Hmm?" zamrmlal Harry bez toho, aby otvoril oči, stále v podstate spal.

"Čo si myslíš o tom, že by Remus začal bývať s nami?" spýtal sa Sirius, ktorý už Harryho odpoveď dopredu poznal.

Harry ospalo prikývol v Remusovom lone.

"Je to v pohode," zamrmlal.

"V poriadku, Har, už môžeš znova spať," zasmial sa Remus, keď ho pohladil po strapatých vlasoch, ale Harry už bol mimo.

"Bývanie Harryho s dvoma starými mládencami nie je celkom normálny rodinný život," dumal Remus.

"Áno, ale mysli na to, čo mal predtým," temne odpovedal Sirius. "Nezáleží na tom, či je to tradičná rodina, pokiaľ môžeme začať dávať do poriadku všetky tie škody, ktoré jeho príbuzní spôsobili."

Remus súhlasne prikývol. "Tej škody je priveľa," smutne komentoval.

"To je dôvod, prečo potrebuje všetku pomoc, ktorú môže získať."

Dvaja muži sa pozreli na chlapca, na ktorého obaja hľadeli ako na syna a potom na seba.

"Bude v poriadku," s istotou vyhlásil Remus. "Daj tomu čas a trochu práce a vážne si myslím, že bude v poriadku."

"Myslím, že teraz už všetci budeme v poriadku," odpil si Sirius zo svojho čaju.

****

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 26. Nedokonalá dokonalosť 3/4 Od: 1Ivy1 - 19.07. 2020
Úžasná kapitola. Vedela som, že to Sírius zvládne. Verila som mu. Ďakujem za preklad a teším sa na pokračovanie.

Re: 26. Nedokonalá dokonalosť 3/4 Od: lenus - 19.07. 2020
Jeeej, to bola tak príjemná časť, že človek má hneď nádej, že naozaj budú všetci v úplnom poriadku =) Remusa mam v tejto poviedke fakt rada, príde mi tam ako najvhodnejší rodič pre harryho. Diky moc za ďalší kúsoček :)

Re: 26. Nedokonalá dokonalosť 3/4 Od: denice - 18.07. 2020
No prima, Sirius opravdu funguje jako zodpovědný dospělý rodič a je moc dobře, že si uvědomil, jak moc Harry kolem sebe potřebuje spřízněné duše. Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

Celebony: ( Jimmi )03.08. 2020Epilóg Nové začiatky 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.07. 2020Epilóg 1/2
Celebony: ( Jimmi )22.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 4/4
Celebony: ( Jimmi )17.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 3/4
Celebony: ( Jimmi )11.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 2.časť
Celebony: ( Jimmi )10.07. 2020 26. Nedokonalá dokonalosť 1.časť
Celebony: ( Jimmi )07.07. 202025. kapitola Len Harry 3/3
Celebony: ( Jimmi )05.07. 202025. kapitola Len Harry 2/3
Celebony: ( Jimmi )03.07. 202025. kapitola Len Harry 1.časť
Celebony: ( Jimmi )30.06. 202024. Dôvod bojovať 2/2
Celebony: ( Jimmi )28.06. 202024. Dôvod bojovať 1/2
Celebony: ( Jimmi )26.06. 202023. Zelené svetlo 2/2
Celebony: ( Jimmi )23.06. 202023. Zelené svetlo 1/2
Celebony: ( Jimmi )21.06. 202022. Najhoršie nočné mory 2/2
Celebony: ( Jimmi )19.06. 202022. Najhoršie nočné mory ½
Celebony: ( Jimmi )18.06. 202021. Záchrana
Celebony: ( Jimmi )11.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2
Celebony: ( Jimmi )10.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 1/2
Celebony: ( Jimmi )15.04. 202019. Je preč 3/3
Celebony: ( Jimmi )14.04. 202019. Je preč 2/3
Celebony: ( Jimmi )11.04. 202019. Je preč 1/3
Celebony: ( Jimmi )07.04. 202018. Pomoc 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202018. Pomoc 1/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202017. Pochyby a nedôvera 2/2
Celebony: ( Jimmi )24.03. 202017. Pochyby a nedôvera 1/2
Celebony: ( Jimmi )17.03. 202016. Bod zlomu 2/2
Celebony: ( Jimmi )03.03. 202016. Bod zlomu 1/2
Celebony: ( Jimmi )28.02. 202015. Zlý nápad
Celebony: ( Jimmi )10.02. 202014. Priateľ či nepriateľ 1.časť + 2. časť
Celebony: ( Jimmi )29.01. 202013. Reakcie 3.časť
Celebony: ( Jimmi )28.01. 202013. Reakcie 2.časť
Celebony: ( Jimmi )27.01. 202013. Reakcie 1.časť
Celebony: ( Jimmi )19.11. 201912. Následky 3. časť
Celebony: ( Jimmi )16.11. 201912. Následky 2.časť
Celebony: ( Jimmi )12.11. 201912. Následky 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.10. 201911. kapitola 2/2
Celebony: ( Jimmi )20.10. 201911. Roztrieštená ilúzia bezpečia 1/2
Celebony: ( Jimmi )18.10. 201910. Strach 2/2
Celebony: ( Jimmi )11.10. 201910. Strach 1/2
Celebony: ( Jimmi )27.09. 20199. Vadná dokonalosť – 2. časť
Celebony: ( Jimmi )20.09. 20199. Vadná dokonalosť – 1. časť
Celebony: ( Jimmi )10.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )02.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 2. časť
Celebony: ( Jimmi )22.08. 20198. Skúmanie nového teritória - 1. časť
Celebony: ( Jimmi )13.08. 20197. Prví a druhí - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )26.07. 20197. Prví a druhí - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )25.07. 20197. Prví a druhí - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )22.07. 20196. Lekáreň - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )20.07. 20196. Lekáreň - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )19.07. 20196. Lekáreň - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.06. 20195. Otázky a odpovede
Celebony: ( Jimmi )13.06. 20194. To, čo by ste nečakali
Celebony: ( Jimmi )04.06. 20193. Odhalenia
Celebony: ( Jimmi )14.05. 20192. Vydarené výmysly Weasleyovcov
Celebony: ( Jimmi )07.05. 20191. kapitola Začiatky
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.05. 2019Úvod k poviedke