Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rutina

1. kapitola 2. časť

Rutina
Vložené: Jimmi - 02.09. 2020 Téma: Rutina
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

1. kapitola 2. časť

 

Asi o dve hodiny neskôr, keď odprevadila Rose aj Huga spolu s Ronom (hoci sa sotva rozprávali) a Harrym s Ginny, ktoré odprevadili svoje vlastné deti, Hermiona kráča na ústredie aurorov. Cíti, ako sa na ňu všetci pozerajú, sledujú ju, ako keby čakali, kedy sa rozpadne.

Jej rozvod nebol žiadnym tajomstvom, v skutočnosti to bola tá najvzrušujúcejšia vec, čo sa za posledné roky v čarodejníckom svete udiala. Denný prorok sa rozhodol sledovať každý pohyb ktoréhokoľvek z nich a podeliť sa o to s celým svetom. Nie je treba hovoriť, že za posledné dva roky mala sotva nejaké súkromie. A teraz, keď už bolo po všetkom, si nie je istá, či sa to súkromie niekedy vráti späť.

Jednako kráča po chodbe so vztýčenou hlavou a vystretými plecami; ilúzia slobodnej, sebavedomej ženy. V okamihu, ako zatvorí dvere na pracovni, sa zrúti na ten kus dreva, ktorý ju oddeľuje od kolegov a zatvorí oči, keď ruku zaborí do vlasov. Pretože za zatvorenými dverami nemá sebavedomie, ktoré ukazuje verejnosti. V skutočnosti je pomerne neistá na inteligentnú tridsaťsedem ročnú ženu, ktorá bojovala vo vojne a vyhrala. Nie je si istá, kým viac je a to je pomerne desivé. 

Ako naschvál, len čo sa posadí za stôl a položí svoju šálku kávy na tácku, niekto zaklope na dvere. Vzdychne si, oprie sa dozadu, prehodí nohu cez nohu a nasadí úsmev.

“Ďalej!”

Dvere odhalia ženu s dlhými, červenými vlasmi a modrými očami. Ginny; jej bývala švagriná a aktuálne najlepšia kamarátka. Rýchlo sa presunie dnu, než zatvorí dvere. “Uvedomujem si, že sme sa práve videli, ale Harry nechal doma obed a mala som čas, než pôjdem do práce a tak som sa rozhodla zastaviť. Tiež som ťa chcela skontrolovať.”

Pousmeje sa, a Hermiona si nemôže pomôcť, ale úprimne jej úsmev opätuje. Kým rozvod trval až dva roky, obe rodiny zostávali prekvapujúco neutrálne.

“Som v pohode, Ginny,” tvrdí.

“Si si istá?”

“Samozrejme.”

“A si si istá, že s ním stále dokážeš pracovať?” zaujíma sa Ginny. Nemusí špecifikovať, koho myslí ‘ním ‘, aby to Hermione došlo.

Pravda je, že Hermiona už nejaký čas zvažovala, že s prácou aurora skončí. Len nemala guráž či prostriedky také niečo urobiť. “Zatiaľ to bolo v pohode,” podotkne, sebavedome sa usmeje.

“Áno, ale teraz je to všetko také… reálne, vieš?”

“Áno. Pozri, budem v poriadku, naozaj. Ron a ja… dokážeme spolu vychádzať, keď je to potrebné, takže si o mňa nerob starosti.”

“Ak si si istá… Ak budeš niečo potrebovať, neváhaj a zavolaj mi,” povie jej Ginny jemne, nechce stratiť kontakt so svojou priateľkou.

“Zavolám,” sľúbi Hermiona.

Ginny prikývne a otočí sa k dverám, aby odišla a našla svojho manžela. 

“Ginny?” 

“Áno?”

“Ďakujem ti, za všetku tvoju podporu. Nemohla som si želať lepšiu priateľku.”

Ginny sa len usmeje a žmurkne na ňu, než sa stratí na chodbe, necháva dvere za sebou otvorené.

Hermiona vycíti pohľad, ktorý sa do nej prepaľuje a zúfalo sa ho snaží ignorovať. Je iný ako ostatné pohľady, pretože tento nie je plný ľútosti a opatrnosti. Tento je plný niečoho iného, čo nedokáže tak celkom popísať. Navzdory svojmu zdravému úsudku vzhliadne od stola a jej pohľad uvíta pohľad roztopeného striebra, ukrytý za blonďavou ofinou, ktorý však nie je neviditeľný. 

 

X

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 05.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 10.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: 1. kapitola 2. časť Od: Sally - 20.09. 2020
Tak toto ma bavi! A tolko uz popridavanych kapitol, jedna radost. Dakujem za odhodlanie a fakt paradny preklad :)

Re: 1. kapitola 2. časť Od: ansus - 08.09. 2020
Jimmi, díky za výběr povídky i překlad. Jako bych to viděla - od těch odmlouvajících pubertálních dětí až po předstíraný sebevědomý úsměv - eh. Dobře opsáno od života. Doufám, že autorka posléze s novými vztahy z dospělých postav nevyrobí cosi nanejvýš adolescentního, a moc se těším na pokračování.

Re: 1. kapitola 2. časť Od: Jacomo - 04.09. 2020
Jů, ty nás zase budeš zásobovat každý den? Takové rozmazlování :-) Ale moc děkuju, takhle Hermiona se mi už po dvou kouscích dostala pod kůži. Je taková... opravdová. A na scénu vystupuje náš milý blonďáček, tak to musím honem jít pokračovat ve čtení. Ještě jednou díky, Jimmi.

Re: 1. kapitola 2. časť Od: sisi - 02.09. 2020
"....Hermiona vycíti pohľad, ktorý sa do nej prepaľuje a zúfalo sa ho snaží ignorovať. Je iný ako ostatné pohľady, pretože tento nie je plný ľútosti a opatrnosti. Tento je plný niečoho iného, čo nedokáže tak celkom popísať. Navzdory svojmu zdravému úsudku vzhliadne od stola a jej pohľad uvíta pohľad roztopeného striebra, ukrytý za blonďavou ofinou, ktorý však nie je neviditeľný." Draco nám zmijozelsky číhá v zákulisí a každý, kdo jde okolo schytá jeden ze stříbrných pohledů. Ten jediný Pravý Stříbrný Pohled totiž patří dámě, která právě zhroutila své tělo na židli u stolu. Zmijozel v Dracovi radí k opatrnosti. Tato dáma právě odeslala své ratolesti na studia do výběrové školy ve Skotsku a nemá náladu. POZOR, DRACO, TOTO není správný čas na troubení k útoku, teď se musí potichu přijít, laskavě promluvit, potěšit Hermionu vlídnými slovy. Ale jen, pokud to myslíš upřímně. Děkuji velice za další kapitolu nové povídky, je fajn, že to jde takto rychle, bez sentimentální týdenní přestávky mezi kapitolami.

Re: 1. kapitola 2. časť Od: lenus - 02.09. 2020
Super, som zvedavá co všetko sa za tým pohľadom skrýva :) Pacia sa mi takéto kazdodnove jednohubky, osviežujúce! Diky Jimmi =)
Re: 1. kapitola 2. časť Od: Jimmi - 03.09. 2020
Strašne ma to baví a o to ide. Ako je mi jasné, že to sekám moc, ale zase... sedí to na autorkin štýl. A dostanete 11 stranové BMM naraz... Díky

Re: 1. kapitola 2. časť Od: Lupina - 02.09. 2020
Takže tušíme, v jakém stavu Hermiona je. Není v pohodě. Má ale kamarádku v Ginny, to by mohlo pomoct. Nezaznívá tu, že by Hermiona chtěla s tou nepohodou něco dělat. Dva roky od začátku rozvodu a ona se neposunula. Chudák ženská. A do toho se objevuje Draco. To ještě bude zajímavé.

Re: 1. kapitola 2. časť Od: kakostka - 02.09. 2020
No, nevím, jestli naopak tvrzení, že je všechno v pohodě jasně nenaznačuje, že je to naopak v pr... ale Mione to nějak kočíruje, že? je to těžký, když je všichni sledují a celý svět na ně čumí, že? držím ji palce, protože stříbrný pohled vyvolává dohady:-))) Jimmi, děkuju za epesní povídku a pravidelné přidávání, je to mnaminka.

Re: 1. kapitola 2. časť Od: misule - 02.09. 2020
Říkala jsem si, kdy se objeví alespoň náznak, že přichází Draco na scénu a ono to bylo tak mile udělané v závěru kapitoly. Jsem nadšená, že přidáváš díly každý den :) úplně mi to rozveselilo den :). Já bych to nezvládla v takovém tempu :D. Takže děkuji za překlad.

Re: 1. kapitola 2. časť Od: margareta - 02.09. 2020
Draco ví, jak jít na věc; dokud nebyl konec manželství odtrouben, vrhal jen žhavé pohledy. Teď začíná jeho lov, Hermiono, kryj si záda! Tenhle lovec si nebude brát rukavičky a fair play mu asi taky moc neříká. Děkuji! Jsem zvědavá, jak to Draco rozehraje.

Re: 1. kapitola 2. časť Od: zuzule - 02.09. 2020
Juj, Draco bude vstupovat na scenu. :) Dekuju!

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )29.09. 20204. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )28.09. 20204. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )27.09. 20204. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )26.09. 20204. kapitola 4.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )25.09. 20204. kapitola 3.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )24.09. 20204. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )23.09. 20204. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )22.09. 20203. kapitola 6.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )21.09. 20203. kapitola 5.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )20.09. 20203. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )19.09. 20203. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )18.09. 20203. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )17.09. 20203. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )16.09. 20202. kapitola 8. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )15.09. 20202. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )14.09. 20202. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )13.09. 20202. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )12.09. 20202. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )11.09. 20202. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )10.09. 20202. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )09.09. 20202. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )08.09. 20201. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )07.09. 20201. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )06.09. 20201. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )03.09. 20201. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )02.09. 20201. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )01.09. 20201. kapitola 1. časť
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.08. 2020Úvod k poviedke