Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rutina

2. kapitola 1. časť

Rutina
Vložené: Jimmi - 09.09. 2020 Téma: Rutina
Jimmi nám napísal:

Varovanie: cudzoložstvo, sexuálne situácie, trápne okamihy a z toho vyplývajúci slovník

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

2. kapitola 1. časť 

 

Prebudí sa na druhý deň s príšernou bolesťou hlavy a bez spomienok na to, kde je. Keď otvorí oči a preskúma svoje okolie, príde k záveru, že je, v skutočnosti, doma. Vo svojej vlastnej posteli, čo je určite dobré znamenie. Posadí sa, ale zakryje si tvár rukami, keď z toho prudkého pohybu zastoná bolesťou.

Začuje ďalšie zastonanie, ale tentoraz nie je od nej a oči sa jej roztvoria strachom.

Čo to urobila?

Pootočí hlavu trošku doľava, aby v šoku hľadela na nahé telo ležiace na bruchu vedľa nej a tvárou schovanou vo vankúši. Telo s blond vlasmi, a veľmi svalnatým, vytvarovaným chrbtom - a ona pozná len jediného človeka s takými vlasmi.

Hrabe sa preč od toho tela, ale zabudne, aká je posteľ malá, keď je v nej ďalšia osoba a tak prepadne cez okraj v spleti lietajúcich končatín, s prekvapeným a čiastočne zdeseným zvýsknutím a buchnutím, keď zasiahne podlahu pod sebou. Tým sa zjavne to telo prebudí, pretože následne začuje ďalšie zastonanie, ktoré jej nepatrí a potom šušťanie prikrývok. Načiahne sa tej, ktorá nie je omotaná okolo spodnej polovice jeho tela a strhne ju z postele, kým ju súčasne omotáva okolo svojho vlastného tela.

So zatajeným dychom sleduje, ako zdvihne hlavu, aby sa na ňu zboku pozrel.

Uškŕňa sa...

Ten kretén sa na ňu uškŕňa... Ako sa opovažuje!

Sleduje, ako si ľavou rukou pošúcha tvár, pretrie oči, aby sa prebudil a pravou rukou si prehrabuje vlasy. Polovica jej mysle ho chce udrieť a zraziť mu ten prekliaty úškrn z tváre a druhá polovica ho chce ubozkávať do bezvedomia. Taktiež sa jej chce kričať a panikáriť, ako keby bola jednou z tých bezmocných žien v romantických komédiách, keď si uvedomia svoj omyl. Ale či už je bezmocná alebo nie, zamietne to a namiesto toho sa zhlboka nadýchne, odhodlaná toto zvládnuť ako rozumný dospelý.

Nech sa táto situácia zdá akokoľvek nerozumná.

"Prosím, povedz mi, že sme spolu ne..."

"Myslím, že sme, Grangerová," odpovedá, ani sa nenamáha zvážiť jej požiadavku.

Sleduje ho, keď sa natiahne na jej posteli, ako keby tú prekliatu vec vlastnil; vyzerá príliš pohodlne medzi jej krémovými prestieradlami. Opäť potlačí nutkanie udrieť ho a pobozkať ho, ktoré pociťuje súčasne.

"Možno sme to neurobili. Možno sme len..."

"Sme len čo? Zaspali nahí? Teda predpokladám, že aj ty si nahá."

Prikývne, vrhne pohľad k zemi, keď sa nával tepla zhromaždí v jej lícach.

"Toto je zlé. Toto je vážne, vážne zlé, Malfoy," zastoná. Keď znova pozrie nahor, on si práve napráva pásik svojich boxeriek okolo bokov. Nemôže si pomôcť, aby nezízala, ako sa mu pritom svaly na jeho rukách a chrbte napínajú a uvoľňujú. To vtedy si všimne stopy po nechtoch na jeho pleciach a žalúdok jej spraví premet.

Ostane jej zle.

Zle zle zle.

Zastoná, posadí sa na kraj chrbtom k nemu. Ako sa má na neho niekedy znova pozrieť?

Je to ženatý muž a ona je... nuž, zdá sa, že ona je v jednom obrovskom zmätku.

"Čo urobíme?" zašepká.

"Budeme predstierať, že sa to nikdy nestalo," odpovedá jednoducho. "Ja pôjdem domov a poviem svojej 'milovanej' žene, že som zaspal v kancli, keďže som neskoro pracoval. A ty... nuž... ty vážne žiadnu výhovorku nepotrebuješ."

"Vďaka za pripomenutie," zamrmle.

"Nemyslel som to tak. Len som chcel povedať... nemusíš si kvôli ničomu robiť starosti. Mala by si sa považovať za šťastnú..."

"Šťastnú?" zapiští, prudko sa postaví, než sa na neho stočí.

"Myslíš, že som šťastná? Prečo, pretože som rozvedená? 

Pretože som dovolila, aby sa mi rozpadla rodina?

Pretože vôbec neviem, kto viac som alebo kým som? 

Pretože moje deti ma neznášajú za to, že som zlomila ich otcovi srdce? 

Pretože som skončila v posteli so ženatým mužom, ktorý je náhodou prvým mužom, s ktorým som za celé roky spala?"

Odmlčí sa, namáhavo dýcha, keď jej slza stečie po líci. Ani sa ju nenamáha utrieť, pretože on ju už videl v jej najhoršom stave.

"Ja nie som šťastná, Malfoy. Som úbohá," zašepká, vyzerá (a cíti sa) úplne porazenecky.

"Ty nie si úbohá," uisťuje ju z druhej strany izby.

"Vážne? Potom čo som, ty mudrc? Prosím, pouč ma," vyštekne sarkasticky.

"Si zmätená. Si žena, ktorá si vôbec neuvedomuje svoju vlastnú cenu."

Pretočí očami, založí si ruky na hrudi.

"A tvojou výhovorkou je potom čo?"

Pokrčí plecami. "Ja nie som šťastný."

Ani jeden z nich nič viac nepovie, keď pokračuje v obliekaní a zanecháva ju jej vlastným myšlienkam.

X

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 05.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: 2. kapitola 1. časť Od: ansus - 14.09. 2020
Jimmi, děkuji za překlad. Předpokládatelný vývoj (ne proto, že by byl banální, ale protože je naprosto přesně vykreslený), na to se dá říct jediné... au, to ještě bude hodně bolet.

Re: 2. kapitola 1. časť Od: MIRA - 11.09. 2020
Draco to ráno zaklincoval. Prečo by mala byť Hermiona šťastná? Za to, že mala konečne sex? Nie je síce šťastný, ale evidentne mu takýto stav vyhovuje. Nemusí nič riešiť, nikto ho nebude podozrievať, pretože je predsa pán tvorstva. Som alergická na takýchto sebcov. Jimmi, veľmi pekne ďakujem za ďalšiu časť. :)

Re: 2. kapitola 1. časť Od: Jacomo - 10.09. 2020
Já tušila, že to jejich ráno nebude jednoduché. Ale to, co Hermiona řekla - všechna ta protože - v tom je taková hloubka její mizérie, že se na ni prostě nemůže člověk zlobit. Jak se k tomu, co se stalo, postaví Draco, je jiná věc, on je tím, kdo podvedl. "Ja nie som šťastný." Stačí to jako omluva? Sakra, to jsem netušila, že mě to dovede k takovému filozofování. Jsem ráda, že nemusím na další kousek dlouho čekat, nějak se mi ta povídka dostala pod kůži. Díky, Jimmi.
Re: 2. kapitola 1. časť Od: Jimmi - 10.09. 2020
Zvádza to k filozofovaniu, že? Díky

Re: 2. kapitola 1. časť Od: Baru - 10.09. 2020
Toto je tak zamotané. Ale je dobře se občas podívat aj na tyto témata. Soucitím s Herm a trochu rozumím Dracovi. Nevěra není pěkná, ale děje se. Jak jinak může člověk změnit úhel pohledu než prostřednictvím příběhu, který se ho vlastně netýká. Díky moc, je to zajímavé.
Re: 2. kapitola 1. časť Od: Jimmi - 10.09. 2020
Aj ja dakujem. Mas pravdu, clovek.nevie ako zareaguje kym sa ho to netyka. Ako teorericky je vsetko spatne, to si uvedomuje aj hermiona. Ale real, ked je euforia a pocit stastia navykovy? Neviem.

Re: 2. kapitola 1. časť Od: margareta - 09.09. 2020
Hermiona panikaří, protože tu noc považuje za svou vlastní chybu, ale je zřejmé, že Draco na tom taky není nejlíp. Přece, kdyby to považoval jen za běžnou eskapádu, nepřiznal by, že je nešťastný! Vůbec by nedebatoval, klidně by si natáhnul kalhoty, poděkoval za příjemnou noc a odporoučel se. A Hermiona by si řekla, že za to může alkohol, že einmal ist keinmal a že už víckrát s Dracem nikam na drink nepůjde! Mám dojem, že si se sebou neví rady oba. A bojí se následků, protože oba asi podvědomě cítí, že se stalo víc než jednorázovka. Jsem opravdu zvědavá na Dracovu ženu, jak se jí povedlo udělat z tak egoistického šoumena nešťastného člověka. Děkuji za překlad, jimmi! Čte se to jedním dechem!
Re: 2. kapitola 1. časť Od: Jimmi - 09.09. 2020
Pozor, on nie je nešťastný. on len nie je šťastný. Musela som si na toto pri preklade dávať pozor, pretože ono je to fakt rozdiel. Bohužiaľ poznám. Ešteže sú preklady a úžasné komentáre. Takže už berieš Draca na milosť? Ja ešte nie, pri tejto časti som mala skôr podobnú reakciu ako Lupina. Ďakujem

Re: 2. kapitola 1. časť Od: sisi - 09.09. 2020
EEmmmm, romantika vzala za své se slunečními prvními paprsky toho dne. Nešťastný muž a zmatená žena si víc neleží v náručí, musí se posunout dál. Totiž, musí jít do práce. Ach jo. Celej den otrava a večer prázdný byt. Nevím jak u Malfoyů, ale u Hermiony jistě, pokud nebude mít večer u sebe svou drobotinu. Vlastně u Malfoyů je to ještě jednodušší. Žijí v paláci tak velikém, že se s ostatními členy rodiny nemusí potkat celé týdny, ani u stolu, ani ve dveřích. Neznalý člověk by tam mohl bloudit až do skonání světa. :-) Děkuji za překlad, těším se na pokračování, jak se ti dva domluví, nebo nedomluví, co bude dál.
Re: 2. kapitola 1. časť Od: Jimmi - 09.09. 2020
Ďakujem, vystihla si to. Nemám čo viac dodať.

Re: 2. kapitola 1. časť Od: Yuki - 09.09. 2020
Je mi zle i za Hermionu... ony noci jsou vždycky lepší než rána, probuzení a spadnutí do kruté reality života, kdy je vlastně všechno totálně a naprosto špatně. "Nejsem šťastný..." pche, jdi k čertu Draco...
Re: 2. kapitola 1. časť Od: Jimmi - 09.09. 2020
Presne moja reakcia. Nech sa ide dať vypchať, pretože buď nech s tým niečo urobí (a nie že si nájde milenku) alebo nech sa nesťažuje. Ale práve teraz som si uvedomila, on s tým niečo robí - našiel si milenku. A Hermiona sa s tým pokúsila niečo urobiť (rozviedla sa), ale bola nešťastnejšia ako predtým a našla si ženáča, čo by v reálnom svete nemohlo šťastne skončiť. Hm, tak ktorá možnosť je lepšia? Vedieť to, bola by som šťastnejšia aj ja :) Díky

Re: 2. kapitola 1. časť Od: lenus - 09.09. 2020
Hmmm... Toto je takza téma. Ak partneri sa dohodnú, že žijú spolu iba na papieri, ok, ale vyzerá to, že malfoyova žena nevie o tom, žeby jej zahybal... Som zvedavá co urobí Hermiona, lebo draca to očividne netrápi

Re: 2. kapitola 1. časť Od: Lupina - 09.09. 2020
Na větu Nejsem šťastný jsem vážně alergická. Nejsem nešťastný, ale nejsem šťastný. A to se jako řeší milenkou?! Ale ty už, Jimmi, víš, že v této chvíli jsem byla opravdu rozhořčená. A jsem zas. Teď bude otázka, jestli Hermiona bude mít mravní sílu, aby v tom románku a tedy v podvádění paní Malfoyové a syna, nepokračovala. Tahle povídka opravdu vyvolává emoce. Děkuji.
Re: 2. kapitola 1. časť Od: Jimmi - 09.09. 2020
"Nejsem nešťastný, ale nejsem šťastný." tento týždeň aplikovateľné aj na mňa. Človek by to aj vyriešil, ale nemá výzor Draca a jeho morálku. Sympatické mi na tejto poviedke, že Hermiona najprv ukončila nešťastný vzťah, rozviedla sa a až potom to celé začalo. Že nepodvádzala Rona, pretože si to nezaslúžil. Vo vzťahu sú vždy dvaja... Ale zdá sa že problémom u Hermiony bol čisto len zanedbaný sex. Díky moc

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )29.09. 20204. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )28.09. 20204. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )27.09. 20204. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )26.09. 20204. kapitola 4.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )25.09. 20204. kapitola 3.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )24.09. 20204. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )23.09. 20204. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )22.09. 20203. kapitola 6.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )21.09. 20203. kapitola 5.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )20.09. 20203. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )19.09. 20203. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )18.09. 20203. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )17.09. 20203. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )16.09. 20202. kapitola 8. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )15.09. 20202. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )14.09. 20202. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )13.09. 20202. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )12.09. 20202. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )11.09. 20202. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )10.09. 20202. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )09.09. 20202. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )08.09. 20201. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )07.09. 20201. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )06.09. 20201. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )03.09. 20201. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )02.09. 20201. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )01.09. 20201. kapitola 1. časť
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.08. 2020Úvod k poviedke