Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Předstírání lásky

Úvod

Předstírání lásky
Vložené: Jacomo - 11.09. 2020 Téma: Předstírání lásky
Jacomo nám napísal:

Předstírání lásky

A Counterfeit of Love

 

autor: BrilliantLady   překlad a banner: Jacomo   betaread: Ivet

Originál: https://archiveofourown.org/series/592519

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Povolení k překladu: žádost zaslána

 

Drama / Romance / Humor

Období: po Bradavicích

Párování: HP/GW; HG/RW; HG/DM

41 tisíc slov ve 12 částech

 

Shrnutí: 

Ginny a Ron Weasleyovi podávali svým partnerům lektvary lásky. Ale takové tajemství nemůže zůstat skryté navěky. Když Harry zjistí pravdu, reaguje na tu novinu zvláštně, ale Hermiona je prostě rozzuřená. Prahne po pomstě a ta bude sladká. 

První část (kterou je možné považovat za prequel) vypráví Harryho smutný příběh, druhá je o Hermionině romanci a pomstě.

 

Poznámka:

Tato série zkoumá negativní a problematické důsledky používání lektvarů lásky ve světě HP. I když neobsahuje popisné scény nedobrovolném vztahu, zmiňuje, že k podobným v minulosti vlivem lektvaru došlo.

 

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží BrilliantLady. Ani příběh, ani jeho překlad nevznikly za účelem finančního zisku.

 

Poznámka překladatelky:

Velice děkuji Lupince za poskytnutí seznamu zajímavých povídek, ve kterém jsem tuto perličku našla. Možná nemá merlinvíjak originální příběh, ale pozadí tvoří téma, které rozhodně přesahuje svět fanfiction. Plus jsou tam moc pěkně napsaní Narcisa a Lucius Malfoyovi, které opravdu ráda překládám.

A začínáme hned následující sobotu... tedy už zítra :-)

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Úvod Od: denice - 11.09. 2020
Vybrala Lupina i Jacomo - to prostě nemůže být jiné než skvělé. Těším, těším! A Lucius s Narcisou navíc, hmmm... Díky.
Re: Úvod Od: Jacomo - 11.09. 2020
Bude to lehce podané vážné téma a snad i čtivé. Jsem zvědavá na tvé komentáře, Denice.

Re: Úvod Od: keti - 11.09. 2020
Tak to se už těším ,a Luciuse mám moc ráda i když tady moc není nebo většinou jako největší býdák škoda
Re: Úvod Od: Jacomo - 11.09. 2020
Lucius bude... Ne, žádné spoilery :-) Ale jedna scéna s ním hodně přispěla na misku vah ve prospěch ANO - přeložit :-) Díky.

Re: Úvod Od: margareta - 11.09. 2020
Téda... na tu pomstu jsem zvědavá nejvíc, protože Hermionu vnímám jako velmi kreativní bytost. Vždyť mně samotnou teď napadá hned několik zatraceně hutných a šťavnatých pomst! Ale chudák zamilovaný Ron! Vždyť, jak praví píseň, ,,láska, že je strašná a hrozná, když se objeví nečekaně...a jednostranně". Ginny na tom byla asi stejně, asi se bála, že jí Harry uteče za jinou. Ale pokud tam budou už děti, konec srandy. Milá Jacomo, moc děkuji za nastávající čteníčko- potěšeníčko!! ( neboli - Ať nás Covid jak chce tíží, buďme v klidu, máme Kiži!)
Re: Úvod Od: Jacomo - 11.09. 2020
Co, kreativní, precizní je ta naše Hermiona. Na všechno má rozvrh a odškrtává si splněné body :-) Tentokrát bohužel bude na mušce mít Rona, ten to tedy chudák odnese. Pokud jde o Harryho a Ginny, nic neprozradím, ale opravdu hodně toho bude už v prequelu. Díky moc, margareto. To motto si snad vyvěsím(e) - je krásně od srdce.

Re: Úvod Od: Jimmi - 11.09. 2020
Ja som to nečítala a moc sa teším. Hermionu na pomstychtivej výprave fakt môžem... Banner je úžasný, svieti teda fakt jasne, prebije všetko ostatné :) Krása.
Re: Úvod Od: Jacomo - 11.09. 2020
Jakmile jsem věděla, že to budu překládat, bylo mi jasné, co musí být na banneru. No, snad to s tou svítící růžovou chvilku vydržíme :-) Díky za podporu, Jimmi.

Re: Úvod Od: Lupina - 11.09. 2020
Ano, už vím, o co jde. Ale jelikož jsem to četla poměrně dávno, tak si to užiju, protože spoustu věcí jsem zapomněla. A to téma... do prkýnka, ono to dává smysl. Tak už zítra, Jacomo. Díky, že nám dopřáváš své vynikající překlady.
Re: Úvod Od: Jacomo - 11.09. 2020
Probíraly jsme to spolu, takže máš opět zásluhy o to, že jsem šla do překladu. A vybrala jsem si ho ještě dřív, než jsem tušila, jak moc to bude trefné načasování. Doufám, že si užijeme romantickou i humornou stránku příběhu. Dramat už bylo dost. Díky, Lupinko.

Re: Úvod Od: Gift - 11.09. 2020
Priznavam, ze jsem se nejprve lehce lekla banneru, ale jak to tak vypada v popisku, pribeh bude vse, jen ne bonbonkove ruzovy. Rozhodne to zni velmi zajimave, tak snad si nebudu brzy skubat vlasy nad Harrym. Jeste ani neznam detaily a uz ted vim, ze bych sama reagovala jako Hermiona- velmi zurive! :-) Uz se moc tesim na zitrek.
Re: Úvod Od: Jacomo - 11.09. 2020
Banner spíš odkazuje na to, co celý příběh odstartuje, pak nás čeká Hermionina nápaditá pomsta. Jsem zvědavá, co na řekneš na Harryho reakci. Jako v životě není všechno jen černé nebo bílé. Díky, Gift.

Re: Úvod Od: zuzule - 11.09. 2020
Jeee super, to zni zajimave. Tesim se.
Re: Úvod Od: Jacomo - 11.09. 2020
Doufám, že tě povídka nezklame.

Re: Úvod Od: kakostka - 11.09. 2020
Jeee je, to vypadá slibně. Weaslleyovic potomci jsou občas kvítka. Zuřící Hermiona je výzva. Lupinka dodává velmi kvalitní materiál, takže se těším moooc
Re: Úvod Od: Jacomo - 11.09. 2020
Možná to není až tak o weasleyovském temperamentu jako spíš o mentalitě celého kouzelnického světa. Proto mě to tak nadchlo. Snad se bude líbit.
Re: Úvod Od: kakostka - 11.09. 2020
Jo ho ho, náhled na kouzelnickou společnost... to zní slibně. Jacomo, máš samé skvosty. děkuju

Re: Úvod Od: sisi - 11.09. 2020
už se těším. Věřím, že to bude něco perlivého. Díky.
Re: Úvod Od: Jacomo - 11.09. 2020
No, jak se to vezme, asi od všeho něco.