Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rutina

2. kapitola 3. časť

Rutina
Vložené: Jimmi - 11.09. 2020 Téma: Rutina
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

2. kapitola 3.časť


X

On to nazýva dohodou.

Ona nevie ako to nazvať.

Jediné, čo vie, že keď je s ním... tak si pripadá nažive.

Že nemá pocit, že sa dusí alebo topí.

Že nemá pocit, že sa tu len bezcieľne poneviera.

Keď je s ním, pripadá si viac nažive, než sa cítila už veľmi dlhý čas.

Nikto to nevie, samozrejme.

Hlavne preto, že on je stále ženatý.

Ale ona sa to maximálne snaží ignorovať.

Ignoruje ten strieborný prúžok okolo jeho prstenníka na ľavej ruke.

Ignoruje fakt, že vie, keď odchádza po tom, čo sa pomilujú v jej inak prázdnom byte, tak sa vracia k svojej žene a synovi, vracia sa k svojej rodine.

Ignoruje fakt, že kým je jeho rodina stále nejakým spôsobom nedotknutá, jej vlastná leží v ruinách pri jej nohách.

Jej ignorancia je jediným spôsobom, ako dokáže prežiť deň.

X



Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 05.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 10.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: 2. kapitola 3. časť Od: ansus - 14.09. 2020
Ano, tahle povídka vytahuje lecjaké pocity a vzpomínky. Jak dlouho ta dohoda Hermioně bude stačit? Tak dlouho, dokud se nezamiluje, tak dlouho, dokud si nezačne připadat ještě víc ubohá, tak dlouho, dokud ji nedožene vlastní svědomí. Jimmi, díky za překlad.

Re: 2. kapitola 3. časť Od: zuzule - 14.09. 2020
Aj, rozumim ji az moc... Dekuju!

Re: 2. kapitola 3. časť Od: kakostka - 12.09. 2020
Jaj, tahle povídka jitří rány... nevěru jsem zažila z obou stran. Nejsem na to pyšná, stalo se. Byla jsem podobně jako Mione hodně neštastná a ono se těžko odolává, když člověka po dlouhé době někdo v i d í, v n í m á, z a j í m á se a ještě se rád dotýká... Vím, jak mně bolelo, když to bylo z druhé strany, ale stalo se.To k životu patří. Takže Hermionu chápu, jen si nejsem jistá jak dlouho jim to oběma bude stačit, protože jak řekl Draco, čistokrevní se nerozvádí a zároven by rád žil s někým, do koho se zamiluje.... mno jo no...

Re: 2. kapitola 3. časť Od: Baru - 11.09. 2020
Pro mne je to jako bych se vrátila v čase. Já jsem byla milenka. A pro mne to teda dopadlo šťastně a nakonec jsme se vzali. Ale po chvíli už přesně tato dohoda s výhodami nebyla vůbec k ničemu. Nakonec jsme se dohodli, že to pro nás má smysl. Ale tohle je neudržitelné a rozpad pak bolí... Děkuji moc, toto je tak neskutečně pravdivé. Vrací se mi to zpátky, třeba abych si konečně odpustila. Ale neuvidím Hermioně, žít s vědomím, že jsem třeba rozbila rodinu není pěkného. Těším se na další.
Re: 2. kapitola 3. časť Od: Jimmi - 11.09. 2020
Obdivujem ťa, že si to tu napísala (ale vidno to len pre registrovaných, takže v pohode). Pokiaľ to dopadlo šťastne, tak si nemáš čo odpúšťať. Ja verím, že veci, čo sa majú udiať, sa udejú, či sa im bránime alebo nie. Toľkým veciam vo svojom živote som sa pokúsila vyhnúť, a napriek tomu sa to okľukou, po rokoch, trochu inak, stalo. Táto poviedka núti premýšľať aj mňa... ja som bola v rovnakej situácii, len som tie papiere nepodpísala. Teraz je už neskoro, tak aspoň snívam prostredníctvom FF. Aj keď si fakt myslím, že v reáli je na toho Draca ťažké naraziť. Drž sa a prítomnosť je dôležitá, minulosť nezmeníš, hoď ju za hlavu. Keďže nemáme obracač času, nevieme zistiť, či naše rozhodnutia sú správne alebo nesprávne. Nedá sa to. Pretože aj keď si myslíme, že sme sa rozhodli nesprávne a mali sme voliť druhú možnosť, nevieme, čo by sa pri nej stalo a nakoniec to mohlo dopadnúť ešte horšie. To rozhodnutie, ktoré urobíme, je to správne. Žiadne iné, len to, ktoré sme si vybrali.

Re: 2. kapitola 3. časť Od: margareta - 11.09. 2020
Takže oboustranná dohoda o sexu s výhodou, že, co do mlčenlivosti, se jeden na druhého mohou stoprocentně spolehnout. Myslím, že to může nějaký čas i fungovat, ale opravdu jen nějaký čas. Zákonitě jeden z nich začne mít časem dojem, že možnosti dohody jsou už - řekněme - vyčerpány a bude chtít skončit. A ten druhý, pokud se mezitím stihl zamilovat, se bude trápit. Jsem opravdu zvědavá, který z nich si vytáhne tu kratší sirku. Docela bych to přála Hermioně, protože se domnívám, že pro své sexuální ,,oživení" si mohla najít někoho nezadaného. Ale pořád nevím, proč se vlastně rozvedla, takže mi nezbývá, než čekat. Na další kapitolu, jimmi!! Netrpělivě!! A s nadějí, že bude delší!! A s doufáním, že bude všechno jinak!! Díky moc za překlad. Je to parádní čtení!!
Re: 2. kapitola 3. časť Od: Jimmi - 11.09. 2020
Myslím, že k dôvodu rozvodu tam už nič nebude... bola nešťastná, chcela to zmeniť, a myslela si, že je nešťastná kvôli tomu, že vydatá za Rona. Holt trubka. Alebo mala pravdu? Díky

Re: 2. kapitola 3. časť Od: Jacomo - 11.09. 2020
Je otázka, jak dlouho jí to bude stačit. A jak dlouho jemu. Díky, Jimmi, za další kousek.
Re: 2. kapitola 3. časť Od: Jimmi - 11.09. 2020
Hm, hm, hm... veď uvidíš. Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )29.09. 20204. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )28.09. 20204. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )27.09. 20204. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )26.09. 20204. kapitola 4.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )25.09. 20204. kapitola 3.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )24.09. 20204. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )23.09. 20204. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )22.09. 20203. kapitola 6.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )21.09. 20203. kapitola 5.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )20.09. 20203. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )19.09. 20203. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )18.09. 20203. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )17.09. 20203. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )16.09. 20202. kapitola 8. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )15.09. 20202. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )14.09. 20202. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )13.09. 20202. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )12.09. 20202. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )11.09. 20202. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )10.09. 20202. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )09.09. 20202. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )08.09. 20201. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )07.09. 20201. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )06.09. 20201. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )03.09. 20201. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )02.09. 20201. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )01.09. 20201. kapitola 1. časť
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.08. 2020Úvod k poviedke