Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rutina

3. kapitola 2. časť

Rutina
Vložené: Jimmi - 18.09. 2020 Téma: Rutina
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

3. kapitola 2. časť


X

 

O týždeň neskôr prekvapí všetkých na ministerstve (všetkých okrem Draca) svojou výpoveďou.

O ďalšie dva týždne je hrdou majiteľkou svojho vlastného obchodu s knihami, na ktorý použila ušetrené peniaze z vojny a z toho, čo si zarobila na ministerstve. Rose stále ignoruje všetky jej listy, na rozdiel od Huga, ktorý nevie nič o tom, čo sa medzi nimi deje. Ron niečo tuší, samozrejme, ale odmieta mu čokoľvek povedať a podľa toho, čo vie, tak to odmieta aj jej dcéra.

A po prvý raz za skutočne veľmi dlhý čas sa cíti… spokojná. 

Je 12. apríla a ona zatvára obchod, keď začuje, ako sa za jej chrbtom otvoria a zatvoria dvere.

“Ach, mrzí ma to, ale už máme…” Tie slová jej zamrznú v hrdle, keď sa otočí a ocitne sa zoči-voči poslednému človeku, ktorého chce vidieť (ale tiež prvému človeku). Usmeje sa na ňu, zastrčí si ruky do vreciek, keď sa rozhliada po tom malom mieste.

“Dokázala si to. Máš svoj vlastný obchod,” vraví potichu.

“Áno. Došlo mi, že bolo načase, aby som prestala… predstierať.”

“Je menší, než som si predstavoval,” prizná.

“Zatiaľ. Plánujem rozšírenie, keď budem mať dostupné zdroje.”

Prikývne, zíza na ňu. To zízanie mu opätuje. A keď tam stoja v naprostom tichu, preruší ho.

“Som na teba hrdý, Grangerová.”

“Ďakujem ti. Aj ja som.”

Znova medzi nich dopadne ticho a ona sa otočí, aby dokončila papierovanie. “Takže, čo ťa sem privádza?” spýta sa tak ľahko, ako zvládne. 

“Chýbaš mi.”

Stuhne, dych sa jej zasekne v hrdle. Mocne zatvorí oči, pokrúti hlavou.

“Nie, neza…”

Ale je príliš neskoro, pretože on už má ľavú ruku na jej boku a pravou jej odsúva vlasy z chrbta dopredu cez plece. Cíti na krku jeho dych, z ktorého jej naskočia zimomriavky. 

“Vážne, chýbaš mi.”

“Prosím, prestaň,” zamrmle. Snaží sa od neho vykrútiť, ale on je rýchlejší a silnejší, stočí ju tvárou k sebe, chytí ju za tvár rukami. Stále má zatvorené oči, odmieta sa na neho pozrieť, aj keď pritlačí svoje pery na jej, pevne, zúfalo. 

“Tak veľmi mi chýbaš, bejby…”

“... prosím, prestaň…”

“... povedz mi, že aj ja ti chýbam…”

“... nemôžem…”

“... viem, že chýbam…”

Na to otvorí oči a pozrie sa do jeho sivých.

Strach sa stretá so zúfalstvom.

Zúfalstvo sa stretá s nádejou. 

“Aj ty mi chýbaš,” zašepká nakoniec, neschopná klamať mu, keď sa na ňu takto pozerá. 

Znova sa skloní, aby ju pobozkal, ale ona uhne tvárou nabok a jeho pery sa zrazia s jej spánkom.

“Ale to nič nemení.”

“Mení to všetko.”

“Nemôžeme, Draco. Ja… ja som šťastná…”

“Nie si šťastná. Si spokojná, áno, ale nie si šťastná. Ja nie som šťastný… už viac nie.”

“Prečo toto robíš?”

“Vieš, prečo to robím. Požiadaj ma, aby som zostal, Grangerová. Dovoľ mi zostať. “

Skôr než sa dokáže zastaviť, ovinie ruky okolo jeho pása a bozkáva ho, súčasne s tým, ako ho za golier ťahá do zadnej miestnosti. 

 

X

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 05.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: 3. kapitola 2. časť Od: ansus - 19.09. 2020
Děkuji za překlad! Tak to vypadá, že rozhodnutí z počátku kapitoly berou časem za své. Vlastně jsem si říkala, kdy se váhy vychýlí na Dracovu stranu.

Re: 3. kapitola 2. časť Od: Jacomo - 18.09. 2020
Podle komentářů ostatních nejsem jediná, komu leze Draco na nervy. Chybíš mi... A ona zase podlehne, protože ho miluje?! Ale honem to, Dračku, nějak náprav, nebo tě tu všichni proklejeme. Hermionou počínaje. Díky za překlad, Jimmi. Dost tu bouří emoce :-)
Re: 3. kapitola 2. časť Od: Jimmi - 18.09. 2020
Ver mi, ja som ho vzala na milosť až v štvrtej kapitole. A v Denníku je to ešte horšie. Už si hľadám preklad na január, kde mu to s radosťou vrátim. Myslím, že Draco zažívajúci tie dni v mesiaci, bude správna forma. Aspoň dnes mi to tak pripadá.

Re: 3. kapitola 2. časť Od: Lupina - 18.09. 2020
Ta ženská neba ždibec pudu sebezáchovy! Co dobrého jí Draco přinesl? Teda kromě chvilkového potěšení. Pořád mi z toho Draco vychází jako manipulátor. Díky, Jimmi.

Re: 3. kapitola 2. časť Od: margareta - 18.09. 2020
Ach jo, kdo chce kam...stejně si myslím, že ho čekala. Jinak by už byla daleko předaleko. Ale vypadá to, že Draco nejeví snahu nají si nějakou náhradu. Dokonce přiznává, že je bez ní nešťastný? Že by začínající láska? Jde však o to, co všechno by byl schopen pro ni vydržet. Zklamanou Astorii, nešťastného Scorpiuse, praní špinavého prádla před soudem, kýble špíny v novinách? A svede to, ten zhýčkaný a na svou neposkvrněnou reputaci tak háklivý nobilis? Díky, Jimmi! Je to čím dál zajímavější!!

Re: 3. kapitola 2. časť Od: lenus - 18.09. 2020
Zase?? A to tak pekne Hermiona pokročila... Už to vidím, ako si to bude zase vyčítať, zvlášť ak si spomenie na Rose... A konečne viem, čo mi tato poviedka pripomína (mňa v 18) v určitej analógii a až teraz ma draco začína stvat!

Re: 3. kapitola 2. časť Od: Yuki - 18.09. 2020
No do háje vy dva... Jako bych tohle včera neslyšela od kamarádky... a úplně stejný případ! Akorát rozdíl je v tom, že ona je vdaná, on se příští týden rozvádí (ale technicky vzato jsou zadaní stále ještě oba) a najednou mezi nimi vypukla láska ... Asi jí to nasdílím, ať si počte... třeba najde rozhřešení...

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )29.09. 20204. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )28.09. 20204. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )27.09. 20204. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )26.09. 20204. kapitola 4.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )25.09. 20204. kapitola 3.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )24.09. 20204. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )23.09. 20204. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )22.09. 20203. kapitola 6.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )21.09. 20203. kapitola 5.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )20.09. 20203. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )19.09. 20203. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )18.09. 20203. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )17.09. 20203. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )16.09. 20202. kapitola 8. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )15.09. 20202. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )14.09. 20202. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )13.09. 20202. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )12.09. 20202. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )11.09. 20202. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )10.09. 20202. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )09.09. 20202. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )08.09. 20201. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )07.09. 20201. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )06.09. 20201. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )03.09. 20201. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )02.09. 20201. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )01.09. 20201. kapitola 1. časť
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.08. 2020Úvod k poviedke