Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rutina

4. kapitola 2. časť

Rutina
Vložené: Jimmi - 24.09. 2020 Téma: Rutina
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

4. kapitola 2.časť

 

Oznámiť to jej rodine s Dracom pri boku nebolo ani zďaleka také ťažké, ako si myslela. A fakt, že to Rose už vedela, to tiež poriadne uľahčil. Zdá sa, že novinky o tehotenstve, bez ohľadu na to, aké sú okolnosti, ľudí zbližujú. Už to povedala všetkým v Brlohu, kým Draco stál za ňou s rukou zovretou v jej vlastnej. Neboli nadšení ohľadne spomínaných okolností, ale jednako boli za nich šťastní. Ale väčšinou len kvôli nej. Celé popoludnie strávili rozprávaním, než šli na Malfoy manor povedať to jeho matke, Astórii a Scorpiusovi.

A teraz, o pár hodín neskôr, ležia Hermiona s Dracom v posteli, prikrývky nakopené za ich hlavami. Ona leží na chrbte, tričko vyhrnuté, aby odhaľovalo jej rastúce bruško a nohy má prepletené s jeho. On leží na boku, podopiera sa o pravý lakeť, keď ju ľavou rukou hľadí po bruchu. Kreslí tam krúžky a vzory. Hypnotizovaný predstavou, že v jej vnútri rastie ľudská bytosť.

Jeho ľudská bytosť.

"Bolo to oveľa ľahšie, než som si myslel," priznáva.

"Áno, moja rodina na mňa nenajačala," odsekne ona.

"A mne jednu nevrazila, neprekliala ma a nenadávala mi ani jedna rodina."

Zasmeje sa, z čoho pohodí hlavou dozadu a on sa zmocní jej pier svojimi. Objíme ho rukami okolo krku, hrá sa s vlasmi na zátylku jeho krku.

"Nasťahuj sa ku mne," požiada zrazu.

Jej oči sa roztvoria šokom a odtiahne sa, aby sa mu poriadne prizrela.

"Čo-čože?" kokce.

Odkašle si, zmení polohu na posteli. Zrazu nie je taký sebaistý.

"Nasťahuj sa ku mne..."

"Ja... ja..." zaváha, zahryzne si do pery.

"Chcem povedať, pozri... prakticky spolu žijeme. A budeme mať dieťa... začneme našu vlastnú rodinu. Nasťahovanie sa je len... ďalší krok. Mám vilku úplne sám pre seba - a keď mám Scorpiusa na víkend. Je dosť veľká pre nás štyroch," hovorí jej.

"Nemyslíš si, že na to ideme... prirýchlo?" zašepká.

Uškrnie sa.

"Už máme dieťa na ceste, Grangerová. Nemyslím si, že by sme na to mohli ísť ešte rýchlejšie."

"Myslím to vážne, Draco." Jemne sa od neho odtiahne, aby nezranila jeho city, ale výraz v jeho tvári, keď sa posadí a otočí k nemu, jej aj tak napovie, že sa ho dotkla. Kľakne si na posteľ vedľa neho, prstami sa hrá s uvoľnenými koncami jeho košele. "My... my sme túto chybu spravili už skôr, my obaja, s Ronaldom a Astóriou. Ja som veci s Ronom uponáhľala a teba prinútili a potom sa všetko rozpadlo..."

"Ty nás považuješ za chybu?"

"Nie!" rýchlo odpovedá, okamžite oľutuje, že prirovnala ich vzťah k tým predchádzajúcim. Cíti sa zvlášť vinne, keď si všimne to ublíženie v jeho nežných, šedých očiach. "Nie nás. Len si myslím, že takto rýchlo sa k sebe nasťahovať by chyba mohla byť. Nechcem, aby sa nám stalo to, čo sa stalo medzi mnou a Ronom."

"Nestane sa."

"To nevieš, Draco."

"Viem, čo chcem, Hermiona. Chcem život s tebou. Chcem spoločne vychovať našu dcéru. A neviem, či toto vieš, ale keď Malfoy niekoho miluje, je to naveky."

Pousmeje sa, pritúli sa k nemu. "Hovoríte, čo si myslím, že hovoríte, pán Malfoy?"

Usmeje sa, objíme ju okolo bokov a nežne k sebe pritiahne. Láskyplne. Odsunie jej vlasy z tváre a zastrčí jej ich za ruky.

"Áno. Nasťahuj sa ku mne," prosí.

"Toto je bláznivé, Draco. My sme blázniví."

"Mám to brať ako áno?"

"Áno," zachichoce sa, keď ju zasype bozkami.

X

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 05.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: 4. kapitola 2. časť Od: sisi - 25.09. 2020
Tak sladké, tak definitivní! Malfoy si podrží a ochrání to, co miluje. Snad má pravdu a nezbývá jim popřát společní štěstí a spokojený život. Děkuji za překlad, happyend je zásadně a velmi nutný.

Re: 4. kapitola 2. časť Od: margareta - 24.09. 2020
Tak si představuju, jak se krátce nato vykašlala na konvence i Astorie, zašla do baru, potkala tam Rona, něco vypili a pak se vzájemně utěšovali až do rána. A jak si vlítnuvší jim potom do toho Rose konečně uvědomila, že už jen pro zachování vlastní příčetnosti by měla klepat, než někam vleze. Je to, jak říká jacomo, růžový obláček! Nebo se ještě bude něco nemilého dít? Děkuji za krásné čtení Jimmi!! / A začínám být zvědavá na ten Deník, o kterém když TY předesíláš, že nám z něj budou téct nervy, tak určitě budou!!/ Díky moc!

Re: 4. kapitola 2. časť Od: Lupina - 24.09. 2020
Nechci frflat, ale je to brzo. Ale oba už mají nějaký ten křížek na hrbu, mohli by to zvládnout. Koneckonců, dítě by mělo vyrůstat v úplné rodině. Držím jim pěsti, aby jim to štěstí vydrželo. Díky, Jimmi.

Re: 4. kapitola 2. časť Od: Jacomo - 24.09. 2020
A svět je jeden velký růžový obláček... Ale ať si to užijí, cesta k tomu nebyla jednoduchá. Škoda, že jsme neviděli víc z té interakce s rodinami. Díky, Jimmi.

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )29.09. 20204. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )28.09. 20204. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )27.09. 20204. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )26.09. 20204. kapitola 4.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )25.09. 20204. kapitola 3.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )24.09. 20204. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )23.09. 20204. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )22.09. 20203. kapitola 6.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )21.09. 20203. kapitola 5.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )20.09. 20203. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )19.09. 20203. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )18.09. 20203. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )17.09. 20203. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )16.09. 20202. kapitola 8. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )15.09. 20202. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )14.09. 20202. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )13.09. 20202. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )12.09. 20202. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )11.09. 20202. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )10.09. 20202. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )09.09. 20202. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )08.09. 20201. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )07.09. 20201. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )06.09. 20201. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )03.09. 20201. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )02.09. 20201. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )01.09. 20201. kapitola 1. časť
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.08. 2020Úvod k poviedke